Onevenredig verdeeld personeelsbestand, denk dat de leeftijdsopbouw verder wel vergelijkbaar zal zijn.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:39 schreef Switchside het volgende:
[..]
Hoe komt dat? Minder mensen nodig omdat ze daar minder babyboomers hebben oid?
Opleiding is amper technisch te noemen, theorie is veel maar absoluut niet moeilijk! Hetgeen wat je verder leert (het belangrijke deel) is actief het verkeer begeleiden en separeren. Het is meer hands-on dan je denkt, elk vliegtuig wordt actief begeleid van de gate tot aan de landsgrens en andersom met klaringen en instructies via de radiofrequentie.quote:Op zondag 13 oktober 2013 11:50 schreef lucatoni het volgende:
[..]
Bedankt! Ben er zelf inmiddels ook al achter. Selecties vinden het hele jaar door plaats en je kunt inderdaad aangeven wanneer je wilt starten + voorkeur voor een bepaalde luchthaven. Heb ook wel interesse in het vakgebied waar ik nu voor studeer en maak hier ook gewoon kans op een goede baan, maar luchtverkeersleider lijkt me toch wel weer een heel speciaal iets.
Enige wat ik me afvraag (van mensen in de opleiding) wat leer je er nou precies? Snap dat het gaat om het coördineren van vliegtuigen en het zo efficient mogelijk inplannen. Hoorde echter dat de opleiding ook wel behoorlijk technisch is, waar gaan ze vooral op in en wat voor vakken moet ik me hierbij voorstellen?
Ja en dat bevalt ook wel goed, dus weet nog niet of ik het überhaupt wel weer ga proberen maar heb nog lang zat om na te denken.quote:Op maandag 21 oktober 2013 09:24 schreef figoro1991 het volgende:
Aaah oké! Nou een geluk bij een ongeluk om maar te zeggen? In de tussentijd je opleiding afmaken?
De minimale score is 60, volgens mij (maar weet niet zeker) is dit ook een procentuele score. Jammer dat jullie het ook niet gehaald hebben, kweet precies hoe je je voeltquote:Op maandag 21 oktober 2013 10:54 schreef SlikY het volgende:
Hier helaas ook negatief resultaat. Ben dan toch wel benieuwd hoeveel de grading halen, en hoe hoog je moet scoren. Figoro, heb jij een psychologisch gesprek aangevraagd dat je het morgen te horen krijgt?
Dus helaas kun je nog niet meedoen met de selectie.quote:Helaas is het vanaf schooljaar 2013/2014 niet meer mogelijk om zonder VWO diploma deel te nemen aan de selectieprocedure. Uit onderzoek is gebleken dat kandidaten die nog het eindexamen moeten afronden minder succesvol zijn in de selectieprocedure. In het belang van zowel de kandidaat als LVNL hebben wij besloten om alleen kandidaten in de selectie toe te laten die al in het bezit zijn van een diploma.
Oh dan heb ik daar overheen gekeken, dat word nog even wachten dusquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:52 schreef Lucash88 het volgende:
Op de website staat dit:
[..]
Dus helaas kun je nog niet meedoen met de selectie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |