abonnement Unibet Coolblue
pi_129682667


Het Jong!forum (JNG) is speciaal gericht op jongeren en alles wat hen bezighoudt. Ook volwassenen die zich jong van geest voelen zijn hier welkom. Zij kunnen met hun levenservaring een waardevolle bijdrage leveren aan dit forum .

Zoals overal op FOK! is ook in JNG de algemene FOK!policy van kracht. Lees deze dus goed door voordat je hier, en op andere plekken op FOK!, gaat posten.



Iedereen mag zijn of haar eigen topic maken. Ga dus niet meteen roepen dat een topic dubbel is, dat is nergens voor nodig. Alleen wanneer er heel erg veel dezelfde topics worden geopend kan in overleg besloten worden om er een centraal topic van te maken.

Doe moeite voor je topic. Begin met een fatsoenlijke openingspost (OP), probeer het aantrekkelijk te maken voor andere users om in jouw topic te posten. Topics zonder goede OP worden gewoon gesloten.



Besteed aandacht aan je posts. Het is niet erg als je een spelfout maakt (hoewel Biancavia daar anders over denkt), of wat dingen mistypt, maar ga niet bewust in Br3eZ4h-taal typen. Het moet voor iedereen leesbaar blijven.

Probeer wat moeite te doen als je iets schrijft. Zie je dat een andere user spelfauten maakt, ga diegene dan niet belachelijk maken of uitlachen in een topic. Help juist even door diegene een DM te sturen, of wijs iemand op normale wijze op hoe het wel hoort.

JNG / Het leer-jongeren-spellen-voor-het-misgaat-topic #2



Het is voor iedereen toegestaan om een enquête te plaatsen, hier hoeft geen toestemming voor te worden gevraagd.

Zorg ervoor dat je enquête goed in elkaar zit, geef duidelijk aan wat de doelgroep is en leg uit waarvoor je de resultaten gaat gebruiken. Natuurlijk is het voor iedereen leuk om te zien wat de uitkomst van je enquête is.



Slowchatten kan in het slowchattopic, er staat er altijd één bovenaan in de topiclijst. In de slowchat is iedereen welkom! Slowchatten in serieuze topics wordt niet gewaardeerd.



Posts in serieuze topics die niks toevoegen, schelden, iemand belachelijk maken, quoten zonder tekst, posts met een enkele smiley of slechts één woord worden door LittleBrownie of arachide. verwijderd. Dit geldt ook in de SC's



JNG / [Veiligheid] Weet wat je post



Jong! wordt gemaakt voor en door de users. Heb je een goed idee? Wil je bijvoorbeeld een leuk lijstje bij gaan houden, meld het dan. Jouw input is heel erg belangrijk voor het bestaan van dit forum.

JNG / [Ideeën] Wat gaan we doen met Jong!?



LittleBrownie
arachide.

Stuur LittleBrownie of arachide. een Private Message (PM) pm.png of een DM door op chaticon.png naast hun usernames te klikken.



Bovenaan topics en bij alle posts staan uitroeptekentjes warnbig.png, als je daarop klikt maak je een topic of post report, dat is handig want de moderators zien direct een melding en kunnen wanneer nodig snel ingrijpen. Deze melding is alleen voor moderators en (forum) admins te zien. Eventueel kan je ze ook anoniem doen. Dan kunnen alleen de admins zien wie ze plaatst.



In dit topic kun je terecht voor al je vragen, op- of aanmerkingen, klachten en complimenten aan de moderators van dit forum. Zijn er bijvoorbeeld mensen offtopic bezig, scheldt iemand of vraag je je af waarom je topic gesloten is, dan kan je dat hier melden.

De flitsende balkjes in dit topic zijn gemaakt door LittleBrownie
  zondag 4 augustus 2013 @ 16:58:10 #2
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_129682675
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 16:57 schreef xcachet het volgende:
Of mensen gaan niet zielig doen als er word gescholden of wat openbaar wordt gemaakt. Dat is gewoon je eigen fout.
Of je scheld gewoon niet, en maakt geen dingen openbaar.
  zondag 4 augustus 2013 @ 16:58:23 #3
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_129682683
En gedraagt je gewoon naar je leeftijd. *O*
pi_129682704
quote:
7s.gif Op zondag 4 augustus 2013 16:58 schreef BBQSausage het volgende:

[..]

Of je scheld gewoon niet, en maakt geen dingen openbaar.
Als mensen gewoon normaal doen en vriendelijk wordt er ook niet gescholden. Het is gewoon zo dat je 5 keer moet nadenken voordat je dingen over jezelf zegt op internet fora.
pi_129682706
@hamerhaai
Wij hebben inderdaad ook geen andere SC gekregen destijds en hebben er dus zelf maar een gezocht.
pi_129682723
quote:
14s.gif Op zondag 4 augustus 2013 16:54 schreef Stuart het volgende:

[..]

Kijk eens naar je eigen posthistorie en stel jezelf deze vraag dan nog eens :)
Neemt niet weg dat ik hem kan missen. als kiespijn.
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 16:57 schreef xcachet het volgende:
Of mensen gaan niet zielig doen als er word gescholden
lkkr hypocriet lkkr
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
  Admin zondag 4 augustus 2013 @ 17:00:21 #7
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_129682742
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 16:59 schreef krullenbolletje het volgende:
@hamerhaai
Wij hebben inderdaad ook geen andere SC gekregen destijds en hebben er dus zelf maar een gezocht.
En dat is goed afgelopen :) Misschien zelfs leuker, anders had je in PUB blijven hangen en nooit anderen ontmoet.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_129682758
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 16:59 schreef krullenbolletje het volgende:
@hamerhaai
Wij hebben inderdaad ook geen andere SC gekregen destijds en hebben er dus zelf maar een gezocht.
En de hele reden dat we in pub zaten was omdat we b&h soort van uitgetrapt waren :D
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
  Admin zondag 4 augustus 2013 @ 17:00:57 #9
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_129682764
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 16:59 schreef xcachet het volgende:

[..]

Als mensen gewoon normaal doen en vriendelijk wordt er ook niet gescholden. Het is gewoon zo dat je 5 keer moet nadenken voordat je dingen over jezelf zegt op internet fora.
Echt hoor, lees je laatste posts nou eens kritisch.

I rest my case verder
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_129682786
quote:
10s.gif Op zondag 4 augustus 2013 16:59 schreef hamerhaaitje het volgende:

[..]

Neemt niet weg dat ik hem kan missen. als kiespijn.

In jouw geval begrijp ik dat ook wel daar jij graag de boel op scherp zet binnen de SC :)
Hoewel ik jou best kan waarderen zal de SC jou niet heel erg missen vrees ik.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_129682808
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 17:00 schreef yvonne het volgende:

[..]

Echt hoor, lees je laatste posts nou eens kritisch.

I rest my case verder
Nee.
  zondag 4 augustus 2013 @ 17:02:43 #12
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_129682826
nog maar een keertje dan. yvonne, heb je je beslissing al gemaakt?
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_129682867
quote:
7s.gif Op zondag 4 augustus 2013 17:02 schreef Faux. het volgende:
nog maar een keertje dan. yvonne, heb je je beslissing al gemaakt?
wat wil je verder dan doen met jng?
een hele waslijst aan geforceerde topics die na 2 weken dood zijn?
slowchat kun je elders ook hebben namelijk
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
  zondag 4 augustus 2013 @ 17:05:04 #14
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_129682903
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 17:03 schreef hamerhaaitje het volgende:

[..]

wat wil je verder dan doen met jng?
een hele waslijst aan geforceerde topics die na 2 weken dood zijn?
slowchat kun je elders ook hebben namelijk
lees maar terug, staat in vorig topic
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_129682921
quote:
14s.gif Op zondag 4 augustus 2013 17:05 schreef Faux. het volgende:

[..]

lees maar terug, staat in vorig topic
ben lui en ga zo koken dus nee
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
  Admin zondag 4 augustus 2013 @ 17:05:58 #16
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_129682936
quote:
14s.gif Op zondag 4 augustus 2013 17:05 schreef Faux. het volgende:

[..]

lees maar terug, staat in vorig topic
Dan haal je die post even over naar hier
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zondag 4 augustus 2013 @ 17:07:12 #17
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_129682978
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 17:05 schreef yvonne het volgende:

[..]

Dan haal je die post even over naar hier
kan niet quoten uit gesloten topics want mobiel. maar alright, momentje.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_129683121
quote:
14s.gif Op zondag 4 augustus 2013 17:00 schreef yvonne het volgende:

[..]

En dat is goed afgelopen :) Misschien zelfs leuker, anders had je in PUB blijven hangen en nooit anderen ontmoet.
Precies, eigenlijk zaten we alleen maar in pub omdat B&H NB overdag gesloten was. Nu hebben we gewoon onze eigen SC. Aan het begin dachten die vaste users ook "help wat komt hier allemaal binnen" maar als je gewoon leuk mee post is er niks aan de hand :)
pi_129683213
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 17:00 schreef hamerhaaitje het volgende:

[..]

En de hele reden dat we in pub zaten was omdat we b&h soort van uitgetrapt waren :D
Nu is die helemaal dood _O-

Het probleem is gewoon dat JNG nog steeds als het bagger forum van FOK! word gezien, de naam heeft (wat een verassing...) niks geholpen.
pi_129683319
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 17:13 schreef krullenbolletje het volgende:

[..]

Nu is die helemaal dood _O-

Het probleem is gewoon dat JNG nog steeds als het bagger forum van FOK! word gezien, de naam heeft (wat een verassing...) niks geholpen.
Wordt*


Verder als JNG dichtgaat.. we kunnen wel gewoon de rellen teruglezen en dan terugdenken en een traan wegpinken?

Ik heb er niet veel vertrouwen meer in :'(
pi_129683332
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 17:16 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Wordt*

Verder als JNG dichtgaat.. we kunnen wel gewoon de rellen teruglezen en dan terugdenken en een traan wegpinken?

Ik heb er niet veel vertrouwen meer in :'(
Positief blijven.
pi_129683334
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 17:16 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Wordt*

Verder als JNG dichtgaat.. we kunnen wel gewoon de rellen teruglezen en dan terugdenken en een traan wegpinken?

Ik heb er niet veel vertrouwen meer in :'(
Verbeter dan ook verassing even naar verrassing, want een verassing is niet zo prettig.
pi_129683352
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 16:59 schreef krullenbolletje het volgende:
@hamerhaai
Wij hebben inderdaad ook geen andere SC gekregen destijds en hebben er dus zelf maar een gezocht.
Mensen hier vragen niet om een andere SC maar om behoud van een bestaande :+
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_129683413
quote:
2s.gif Op zondag 4 augustus 2013 17:17 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Verbeter dan ook verassing even naar verrassing, want een verassing is niet zo prettig.
Begraven dan?
pi_129683427
quote:
7s.gif Op zondag 4 augustus 2013 17:18 schreef Stuart het volgende:

[..]

Mensen hier vragen niet om een andere SC maar om behoud van een bestaande :+
been there done that. kregen we niet zochten een anderen en alles kwam goed. in feite is het niet de slowchat maar de mensen. als je met zijn alle verkast is er geen probleem
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
pi_129683434
quote:
7s.gif Op zondag 4 augustus 2013 17:18 schreef Stuart het volgende:

[..]

Mensen hier vragen niet om een andere SC maar om behoud van een bestaande :+
Waarom zou je een SC willen behouden waar zoveel problemen mee zijn?
pi_129683459
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 17:20 schreef hamerhaaitje het volgende:

[..]

been there done that. kregen we niet zochten een anderen en alles kwam goed. in feite is het niet de slowchat maar de mensen. als je met zijn alle verkast is er geen probleem
Dan weet jij niet wat het probleem is :+
pi_129683471
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 17:20 schreef krullenbolletje het volgende:

[..]

Waarom zou je een SC willen behouden waar zoveel problemen mee zijn?
Waarom zou je weglopen voor een probleem dat zich dan mogelijk verspreid naar een andere SC?
We weten allebei hoe vriendelijk vele andere SC's nieuwe mensen welkom heten waaronder waar jij post :)
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_129683552
quote:
10s.gif Op zondag 4 augustus 2013 17:21 schreef Stuart het volgende:

[..]

Waarom zou je weglopen voor een probleem dat zich dan mogelijk verspreid naar een andere SC?
We weten allebei hoe vriendelijke vele andere SC's nieuwe mensen welkom heten waaronder waar jij post :)
De users die echt hecht zijn vinden elkaar wel weer terug, een SC in JNG/PUB is nou eenmaal een verzamelplaats voor trollen/rellen dat is nu wel gebleken. En wij zijn met zijn allen verhuisd naar een SC die al bestond zonder problemen dus dat is gewoon onzin, waar een wil is, is een weg :)
pi_129683599
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 17:20 schreef LETMEIN het volgende:

[..]

Dan weet jij niet wat het probleem is :+
vast niet nee.
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
pi_129683639
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 17:23 schreef krullenbolletje het volgende:

[..]

De users die echt hecht zijn vinden elkaar wel weer terug, een SC in JNG/PUB is nou eenmaal een verzamelplaats voor trollen/rellen dat is nu wel gebleken. En wij zijn met zijn allen verhuisd naar een SC die al bestond zonder problemen dus dat is gewoon onzin, waar een wil is, is een weg :)
En dat trollen/rellen is dus iets dat aangepakt kan en moet worden. Overigens herinner ik me dat jijzelf onder meer kwam 'rellen' in JNG SC en dat ik bij een bezoek aan 'jouw' SC op buitengewoon onvriendelijke manier werd toegesproken.

Wat is jouw belang bij het sluiten van JNG SC? Wil je soms dat de users allemaal gaan posten waar jij nu zit? En denk je dat het probleem dan is opgelost? Dat mensen niet meer lekken van FB, WA en TC? Ik geloof oprecht niet dat andere SC's zitten te wachten op gezeur. Het verspreid een probleem dat ook hier aangepakt kan worden.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_129683663
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 17:25 schreef hamerhaaitje het volgende:

[..]

vast niet nee.
Leg ons eens uit waarom jij met deze kloon bent gaan posten dan? :+
En ja, ik heb dat verhaal al eens van je gehoord en juist daarom stel ik je deze vraag!

En nee, jij begrijpt het inderdaad niet. Door te zeggen 'als je met z'n allen verhuist is er geen probleem' is er ook geen enkele reden om te verhuizen en verplaats je dus het probleem!

[ Bericht 10% gewijzigd door Stuart op 04-08-2013 17:32:19 ]
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_129683687
quote:
10s.gif Op zondag 4 augustus 2013 17:26 schreef Stuart het volgende:

[..]

En dat trollen/rellen is dus iets dat aangepakt kan en moet worden. Overigens herinner ik me dat jijzelf onder meer kwam 'rellen' in JNG SC en dat ik bij een bezoek aan 'jouw' SC op buitengewoon onvriendelijke manier werd toegesproken.

Wat is jouw belang bij het sluiten van JNG SC? Wil je soms dat de users allemaal gaan posten waar jij nu zit? En denk je dat het probleem dan is opgelost? Dat mensen niet meer lekken van FB, WA en TC? Ik geloof oprecht niet dat andere SC's zitten te wachten op gezeur. Het verspreid een probleem dat ook hier aangepakt kan worden.
Precies dit.
  zondag 4 augustus 2013 @ 17:27:38 #34
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_129683691
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 17:03 schreef hamerhaaitje het volgende:

[..]

wat wil je verder dan doen met jng?
een hele waslijst aan geforceerde topics die na 2 weken dood zijn?
slowchat kun je elders ook hebben namelijk
slowchat kan je overal hebben, dat is helemaal juist. maar goed, als dat de reden tot opheffing zou zijn kan je elke slowchat op een grote hoop gooien. reden dat dat onhandig is omdat mensen met verschillende doeleindes in sc's zitten. ik weet niet of ze in OUD alleen maar over baby's praten, maar ze praten in ieder geval (vooral) met andere moeders. ik weet niet of ze in PTA alleen maar over auto's praten, maar ze praten in ieder geval (vooral) met andere auto/vliegtuig/trein-geïnteresseerden. zelfde geldt voor JNG: we praten niet alleen maar over puberproblemen zoals bijbaantjes, seks, liefde of wat dan ook. daarom zou je kunnen zeggen: dan kan je ook prima terecht in andere slowchats. maar wat we wel weten is dat in JNG SC voornamelijk jongeren zitten. dat vind ik fijn, met mensen die ouder dan mij zijn praten doe ik genoeg buiten JNG. ik vind dat de JNG SC net zo veel bestaansrecht heeft als elke andere sc hier op FOK!. hij loopt goed, mensen hebben het (zodra problemen opgelost zijn) gezellig en weten dat ze met leeftijdgenoten praten. het argument "we sluiten JNG SC zodat ze ook op andere onderdelen van FOK! komen" vind ik dan ook kant noch wel raken. kijk m'n pohi, ik ben overal op FOK! te vinden. praten in de JNG SC doe ik juist omdat ik het fijn vind om met JNG'ers te praten over JNG-onderwerpen.

dat over het bestaansrecht van de sc. die hoort gewoon hier in JNG thuis, vind ik. of JNG zelf bestaansrecht heeft? ik vind van wel. ik snap ook niet waarom men het zo graag weg wil hebben. er zijn problemen, maar zoals stuart al zei: die kunnen we beter oplossen dan verplaatsen. veel van de JNG-ers hebben zichzelf bewezen in dit topic, door met oplossingen en verbetering te komen. los van of die oplossingen werken: het bewijst dat we niet helemaal achterlijk zijn. het is rustig in JNG, ik weet het. vergeet niet dat het zomer is en dat het hele forum een stuk rustiger is, maar dan alsnog, het is gewoon rustig in JNG. ik snap alleen niet waarom dat zo'n probleem is :)
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_129683812
quote:
10s.gif Op zondag 4 augustus 2013 17:26 schreef Stuart het volgende:

[..]

En dat trollen/rellen is dus iets dat aangepakt kan en moet worden. Overigens herinner ik me dat jijzelf onder meer kwam 'rellen' in JNG SC en dat ik bij een bezoek aan 'jouw' SC op buitengewoon onvriendelijke manier werd toegesproken.

Wat is jouw belang bij het sluiten van JNG SC? Wil je soms dat de users allemaal gaan posten waar jij nu zit? En denk je dat het probleem dan is opgelost? Dat mensen niet meer lekken van FB, WA en TC? Ik geloof oprecht niet dat andere SC's zitten te wachten op gezeur. Het verspreid een probleem dat ook hier aangepakt kan worden.
Aangepakt worden door wie? De mods hebben er duidelijk genoeg van en groot gelijk hebben ze. Ik heb geen belang bij het sluiten van deze SC en ook geen belang bij het open blijven ervan. Mij maakt het geen reed uit waar die users gaan posten, de meeste SC's kunnen wel omgaan met relletjes/trollen dus dat is geen probleem. Het feit dat je nu al zegt dat users sowieso problemen gaan veroorzaken en dat daarom JNG SC open moet blijven slaat gewoon nergens op natuurlijk.
pi_129683818
Dus het plan is verplaatsen naar een andere slowchat zodat het daar straks een puinhoop word?
pi_129683828
quote:
10s.gif Op zondag 4 augustus 2013 17:26 schreef Stuart het volgende:

[..]

Leg ons eens uit waarom jij met deze kloon bent gaan posten dan? :+
En ja, ik heb dat verhaal al eens van je gehoord en juist daarom stel ik je deze vraag!
omdat ik gestopt was met posten en ik geen zin meer had om daar te posten waar ik dat eerst had gedaan. dus ook maar andere account
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
pi_129683846
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 17:32 schreef Taexon het volgende:
Dus het plan is verplaatsen naar een andere slowchat zodat het daar straks een puinhoop word?
aldus krullenbolletje
pi_129683887
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 17:31 schreef krullenbolletje het volgende:

[..]

Aangepakt worden door wie? De mods hebben er duidelijk genoeg van en groot gelijk hebben ze. Ik heb geen belang bij het sluiten van deze SC en ook geen belang bij het open blijven ervan. Mij maakt het geen reed uit waar die users gaan posten, de meeste SC's kunnen wel omgaan met relletjes/trollen dus dat is geen probleem. Het feit dat je nu al zegt dat users sowieso problemen gaan veroorzaken en dat daarom JNG SC open moet blijven slaat gewoon nergens op natuurlijk.
Nee, ik zeg dat JNG SC users hun gedrag niet nu zullen veranderen door het sluiten van JNG SC zonder verdere gevolgen. En zoals reeds is aangegeven zijn zowel Faux als ikzelf bereid het team te versterken. Sluiting verplaatst een probleem en zal andere SC's er mogelijk mee opzadelen.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_129683931
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 17:32 schreef hamerhaaitje het volgende:

[..]

omdat ik gestopt was met posten en ik geen zin meer had om daar te posten waar ik dat eerst had gedaan. dus ook maar andere account
En dat kun je niet doen met hetzelfde account? Waar was je bang voor? Wilde je niet anoniem opnieuw beginnen? En iedereen weet je andere account inmiddels dus wat is daar de waarde van dan? :)

Jij had het over het gedrag van users en loopt zelf weg voor je eigen identiteit. Dat zal toch een reden hebben gehad. Maar goed, dit heeft verder niet zoveel met JNG SC te maken waar jijzelf maar wat graag kwam.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_129683961
quote:
10s.gif Op zondag 4 augustus 2013 17:36 schreef Stuart het volgende:

[..]

En dat kun je niet doen met hetzelfde account? Waar was je bang voor? Wilde je niet anoniem opnieuw beginnen? En iedereen weet je andere account inmiddels dus wat is daar de waarde van dan? :)
Geen enkele waarde. neemt niet weg dat ik er niet mee mag posten
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
pi_129683983
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 17:37 schreef hamerhaaitje het volgende:

[..]

Geen enkele waarde. neemt niet weg dat ik er niet mee mag posten
Nou, dat laatste is vrij recent dan want ik kan me herinneren dat je met dat account ook in JNG SC actief was :Y
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_129683993
quote:
7s.gif Op zondag 4 augustus 2013 17:35 schreef Stuart het volgende:

[..]

Nee, ik zeg dat JNG SC users hun gedrag niet nu zullen veranderen door het sluiten van JNG SC zonder verdere gevolgen. En zoals reeds is aangegeven zijn zowel Faux als ikzelf bereid het team te versterken. Sluiting verplaatst een probleem en zal andere SC's er mogelijk mee opzadelen.
Dit zijn toch überhaupt geen goede beginselen voor het (her)openen van een SC? "Anders gaan ze ergens anders rotzooit trappen!" :N Maar de beslissing is aan de mods, ik ben benieuwd of deze argumenten overtuigend genoeg waren :+
  zondag 4 augustus 2013 @ 17:39:48 #44
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_129684016
het zou iedereen die roept dat JNG (SC) weg moet sieren om inhoudelijk op m'n post te reageren.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_129684044
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 17:38 schreef krullenbolletje het volgende:

[..]

Dit zijn toch überhaupt geen goede beginselen voor het (her)openen van een SC? "Anders gaan ze ergens anders rotzooit trappen!" :N Maar de beslissing is aan de mods, ik ben benieuwd of deze argumenten overtuigend genoeg waren :+
Er zijn wel meer dingen gezegd en geschreven. Die staan in eerdere posts van vandaag. De beslissing is meer aan Yvonne denk ik en inderdaad, we zullen het vanzelf wel zien. Permanent sluiten kan altijd nog en feit blijft dat de behoefte bestaat aan de JNG SC anders was het niet veruit de meest actieve SC van dit forum.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
  Admin zondag 4 augustus 2013 @ 17:46:55 #46
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_129684219
Maar weereens offtopic weggehaald
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_129684589
Ik denk persoonlijk dat je de JNG SC zou kunnen vergelijken met een gesloten pesthuis. Als mensen de pest hebben, en je hebt geen geneesmiddel, ga je die mensen bij elkaar zetten, zo kunnen ze de gezonde buitenwereld geen schade toebrengen.

JNG heeft de pest.

Het enige dat je zal bereiken door JNG te sluiten is dat al deze zieke users zich uitspreiden en weer anderen infecteren. Je lost dan geen probleem op, je verspreidt het alleen over andere stukken forum.
Je maintiendrai
pi_129684726
FOK! is toch 16+?
  Moderator zondag 4 augustus 2013 @ 18:01:56 #49
249559 crew  Lavenderr
pi_129684748
quote:
14s.gif Op zondag 4 augustus 2013 17:57 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik denk persoonlijk dat je de JNG SC zou kunnen vergelijken met een gesloten pesthuis. Als mensen de pest hebben, en je hebt geen geneesmiddel, ga je die mensen bij elkaar zetten, zo kunnen ze de gezonde buitenwereld geen schade toebrengen.

JNG heeft de pest.

Het enige dat je zal bereiken door JNG te sluiten is dat al deze zieke users zich uitspreiden en weer anderen infecteren. Je lost dan geen probleem op, je verspreidt het alleen over andere stukken forum.
Nu kun je natuurlijk niet alle users van JNG over een kam scheren, dat zou niet eerlijk zijn.
pi_129684785
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 18:01 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nu kun je natuurlijk niet alle users van JNG over een kam scheren, dat zou niet eerlijk zijn.
Ik probeer ze te redden, ik denk dat ze me het wel zullen vergeven :D

Punt blijft, als je de baggerusers 'los laat' zullen ze meer schade aanrichten.
Je maintiendrai
pi_129684828
quote:
14s.gif Op zondag 4 augustus 2013 17:57 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik denk persoonlijk dat je de JNG SC zou kunnen vergelijken met een gesloten pesthuis. Als mensen de pest hebben, en je hebt geen geneesmiddel, ga je die mensen bij elkaar zetten, zo kunnen ze de gezonde buitenwereld geen schade toebrengen.

JNG heeft de pest.

Het enige dat je zal bereiken door JNG te sluiten is dat al deze zieke users zich uitspreiden en weer anderen infecteren. Je lost dan geen probleem op, je verspreidt het alleen over andere stukken forum.
Leuke vergelijking _O- Maar die oplossing werkt alleen als er verplegers zijn die in dat pest huis willen blijven werken. Anders is het pest huis straks niks meer dan een verlaten, vernield gebouw wat je net zo goed meteen had kunnen slopen.
  zondag 4 augustus 2013 @ 18:21:32 #52
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_129685437
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 18:04 schreef krullenbolletje het volgende:

[..]

Leuke vergelijking _O- Maar die oplossing werkt alleen als er verplegers zijn die in dat pest huis willen blijven werken. Anders is het pest huis straks niks meer dan een verlaten, vernield gebouw wat je net zo goed meteen had kunnen slopen.
Stuart en Faux willen verpleger worden! Dus het kan gewoon werken.
Spatieboos
  zondag 4 augustus 2013 @ 18:26:07 #53
386498 Watdoeteenvulploegleider
Watdoeteenvulploegleider
pi_129685644
Ik wil ook wel verpleger worden *O* :) op de JNG-IC van het FOK! ziekenhuis
pi_129685820
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 18:21 schreef Spatieloos het volgende:

[..]

Stuart en Faux willen verpleger worden! Dus het kan gewoon werken.
Dit.

Yvonne, heb je geen vertrouwen in Stu of Faux en de users die hier hun verantwoordelijkheid hebben genomen?
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 4 augustus 2013 @ 18:40:38 #55
132619 crew  D_A
Ben jij van die İ ?
pi_129686165
Maar goed, wat leeft er hier nog meer naast de SC?
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  Admin zondag 4 augustus 2013 @ 18:41:15 #56
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_129686185
Blijf gewoon door slowchatten in feedback hoor :')
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zondag 4 augustus 2013 @ 18:42:31 #57
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_129686231
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 18:41 schreef yvonne het volgende:
Blijf gewoon door slowchatten in feedback hoor :')
dit is toch geen slowchat :{ ik heb hele pagina's aan reacties getypt maar die worden gewoon negeerd
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_129686275
Nog wel een ding op te bedenken.. stel ara en LB zijn er klaar mee. Ik denk dat je moeilijk faux en stu met 0 ervaring hier alleen neer kan zetten. :')
  zondag 4 augustus 2013 @ 18:46:10 #59
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_129686343
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 18:44 schreef d4v1d het volgende:
Nog wel een ding op te bedenken.. stel ara en LB zijn er klaar mee. Ik denk dat je moeilijk faux en stu met 0 ervaring hier alleen neer kan zetten. :')
ik loop hier al bijna vier jaar mee, Stuart nog veel langer. denk eigenlijk niet dat die ervaring zo'n probleem is.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_129686359
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 18:44 schreef d4v1d het volgende:
Nog wel een ding op te bedenken.. stel ara en LB zijn er klaar mee. Ik denk dat je moeilijk faux en stu met 0 ervaring hier alleen neer kan zetten. :')
Hoezo? Zat forumervaring beiden :?
pi_129686425
quote:
5s.gif Op zondag 4 augustus 2013 18:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar goed, wat leeft er hier nog meer naast de SC?
Niks dat is het hele punt :+
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 4 augustus 2013 @ 18:48:01 #62
132619 crew  D_A
Ben jij van die İ ?
pi_129686430
Dit is geen oplossing mensen.

Wat zijn concrete dingen die jullie als users van JNG hebben om de boel in leven te kunnen houden. Jullie hebben de reanimatie zelf in de hand. Faux & Stuart hebben hun zegje wel gedaan, al die andere lui die zowel in de SC als verder in JNG actief zijn nog amper.


quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 18:47 schreef krullenbolletje het volgende:

[..]

Niks dat is het hele punt :+
Spijker kop, slot erop en verspreiden maar. Tenzij er dus input komt van mensen die graag dingen in JNG willen zien die er niet zijn of verbeteren.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_129686454
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 18:21 schreef Spatieloos het volgende:

[..]

Stuart en Faux willen verpleger worden! Dus het kan gewoon werken.
2 verplegers zonder ervaring uit het pest huis halen... :+
  Admin zondag 4 augustus 2013 @ 18:49:38 #64
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_129686474
quote:
9s.gif Op zondag 4 augustus 2013 18:42 schreef Faux. het volgende:

[..]

dit is toch geen slowchat :{ ik heb hele pagina's aan reacties getypt maar die worden gewoon negeerd
Niemand kan 24 uur achter de pjoeter, zelfs ik niet, antwoord zal heus komen.

Ik heb het ook niet tegen jou, maar kijk nou eens hoe her en der het topic verzand in sc.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zondag 4 augustus 2013 @ 18:51:33 #65
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_129686536
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 18:49 schreef yvonne het volgende:

[..]

Niemand kan 24 uur achter de pjoeter, zelfs ik niet, antwoord zal heus komen.

Ik heb het ook niet tegen jou, maar kijk nou eens hoe her en der het topic verzand in sc.
^O^ fijn dat je gaat reageren, heb mijn vrije middag in de zon ervoor opgeofferd namelijk :P

ik stel voor om er een slotje op te doen. stu en ik hebben gezegd wat we wilden zeggen, het is nu aan jou om te beslissen :)
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 4 augustus 2013 @ 18:52:06 #66
132619 crew  D_A
Ben jij van die İ ?
pi_129686560
quote:
14s.gif Op zondag 4 augustus 2013 18:51 schreef Faux. het volgende:

[..]

^O^ fijn dat je gaat reageren, heb mijn vrije middag in de zon ervoor opgeofferd namelijk :P

ik stel voor om er een slotje op te doen. stu en ik hebben gezegd wat we wilden zeggen, het is nu aan jou om te beslissen :)
:')

Je leeft in je eigen wereld. Er zijn nog veel meer users met een mening.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_129686579
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 18:48 schreef krullenbolletje het volgende:

[..]

2 verplegers zonder ervaring uit het pest huis halen... :+
De meeste moderators beginnen onervaren tenzij ze terugkomen van. Daarnaast zijn we geen heel nieuwe users en kennen we de users hier inmiddels best aardig. Ik heb overigens ook nergens vernomen dat Ara en LB geen moderator meer willen zijn. Ik zie geen groot of onoverkomelijk probleem :)
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
  zondag 4 augustus 2013 @ 18:53:51 #68
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_129686626
quote:
14s.gif Op zondag 4 augustus 2013 18:52 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

:')

Je leeft in je eigen wereld. Er zijn nog veel meer users met een mening.
waarom leef ik nou weer in m'n eigen wereld? waar zijn de users met een eigen mening, als je de buitenstaanders die hier alleen maar kolen op het vuur komen gooien niet meetelt?
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 4 augustus 2013 @ 18:54:47 #69
132619 crew  D_A
Ben jij van die İ ?
pi_129686666
quote:
15s.gif Op zondag 4 augustus 2013 18:53 schreef Faux. het volgende:

[..]

waarom leef ik nou weer in m'n eigen wereld? waar zijn de users met een eigen mening, als je de buitenstaanders die hier alleen maar kolen op het vuur komen gooien niet meetelt?
Hoeveel nut heeft het dan om een sub open te houden als niemand anders objectief wilt reageren en dat jullie met twee (jij en Stuart) een paar letters hebben neergezet. Niets mis mee verder en fijn dat je meeleeft maar de Sub bestaat uit meer dan jullie.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_129686751
Ik zelf ben voor het nog een keer proberen en dit keer consequent optreden tegen users die zich misdragen en daarmee de SC verpesten. Niet dat eeuwige gewaarschuw maar bwz gelijk een paar uurtjes ban om af te koelen is geen gek idee.
pi_129686754
quote:
7s.gif Op zondag 4 augustus 2013 18:52 schreef Stuart het volgende:

[..]

De meeste moderators beginnen onervaren tenzij ze terugkomen van. Daarnaast zijn we geen heel nieuwe users en kennen we de users inmiddels best aardig. Ik heb overigens ook nergens vernomen dat Ara en LB geen moderator meer willen zijn. Ik zie niet een groot probleem :)
Als de huidige mods het al niet meer aan willen/kunnen wat doet jou dan denken dat het jou en fax wel lukt? Het gaat ook om veel meer dan alleen wie de SC eventueel zou willen modden, JNG is dood en de huidige users kunnen (of willen) daar niks aan veranderen. Is het reëel om een heel subforum in stand te houden om 1 SC?
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 4 augustus 2013 @ 18:57:16 #72
132619 crew  D_A
Ben jij van die İ ?
pi_129686773
quote:
7s.gif Op zondag 4 augustus 2013 18:56 schreef nodig het volgende:
Ik zelf ben voor het nog een keer proberen en dit keer consequent optreden tegen users die zich misdragen en daarmee de SC verpesten. Niet dat eeuwige gewaarschuw maar bwz gelijk een paar uurtjes ban om af te koelen is geen gek idee.
Want dat wordt nog niet gedaan? Er zijn vaak genoeg users geband en ook voor langere tijd en het blijft doorgaan.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  zondag 4 augustus 2013 @ 18:57:26 #73
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_129686776
quote:
7s.gif Op zondag 4 augustus 2013 18:54 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Hoeveel nut heeft het dan om een sub open te houden als niemand anders objectief wilt reageren en dat jullie met twee (jij en Stuart) een paar letters hebben neergezet. Niets mis mee verder en fijn dat je meeleeft maar de Sub bestaat uit meer dan jullie.
goed, prima, dan blijft ie open. het was ook slechts een voorstel, ik wilde op geen enkele manier suggereren dat JNG alleen uit ons bestaat.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  Admin zondag 4 augustus 2013 @ 18:59:00 #74
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_129686830
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 18:44 schreef d4v1d het volgende:
Nog wel een ding op te bedenken.. stel ara en LB zijn er klaar mee. Ik denk dat je moeilijk faux en stu met 0 ervaring hier alleen neer kan zetten. :')
Och dat gebeurt vaker, en werkt altijd goed
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_129686855
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 18:56 schreef krullenbolletje het volgende:

[..]

Als de huidige mods het al niet meer aan willen/kunnen wat doet jou dan denken dat het jou en fax wel lukt? Het gaat ook om veel meer dan alleen wie de SC eventueel zou willen modden, JNG is dood en de huidige users kunnen (of willen) daar niks aan veranderen. Is het reëel om een heel subforum in stand te houden om 1 SC?
Nou, ik heb 3 jaar lang een eigen forum gehad dat ik in 2008 heb verkocht om te beginnen. Ik ben een stuk ouder dan de huidige moderators en ik denk niet zozeer dat het ligt aan het niet kunnen van hun maar meer aan het gebrek aan extra c.q. strengere regels binnen JNG.

Ik ben het met je eens dat JNG momenteel buiten de SC weinig voorstelt maar het is niet redelijk om vandaag een plan van aanpak te verwachten van een of twee users die aangeven te willen helpen. Dat heeft tijd nodig en daarvoor ga je in gesprek met andere users. Waarom moet dat binnen een paar uurtjes?
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_129686859
quote:
7s.gif Op zondag 4 augustus 2013 18:54 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Hoeveel nut heeft het dan om een sub open te houden als niemand anders objectief wilt reageren en dat jullie met twee (jij en Stuart) een paar letters hebben neergezet. Niets mis mee verder en fijn dat je meeleeft maar de Sub bestaat uit meer dan jullie.
De drukste SC van FOK! maar alleen een handje vol users die zich er druk om maken :X
pi_129686889
quote:
3s.gif Op zondag 4 augustus 2013 18:57 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Want dat wordt nog niet gedaan? Er zijn vaak genoeg users geband en ook voor langere tijd en het blijft doorgaan.
Dat vind ik nog wel meevallen. Er zijn zat situaties waar het best positief kan uitpakken als je eens even 2 ruziemakende users 24 uur een ban geeft.
  Beste/leukste mod 2022 zondag 4 augustus 2013 @ 19:01:18 #78
319979 Fok-it
All is well
pi_129686915
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 18:59 schreef krullenbolletje het volgende:

[..]

De drukste SC van FOK! maar alleen een handje vol users die zich er druk om maken :X
Iedereen komt toch altijd wel weer ergens terecht :P
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_129686949
quote:
10s.gif Op zondag 4 augustus 2013 18:59 schreef Stuart het volgende:

[..]

Nou, ik heb 3 jaar lang een eigen forum gehad dat ik in 2008 heb verkocht om te beginnen. Ik ben een stuk ouder dan de huidige moderators en ik denk niet zozeer dat het ligt aan het niet kunnen van hun maar meer aan het gebrek aan extra c.q. strengere regels binnen JNG.

Ik ben het met je eens dat JNG momenteel buiten de SC weinig voorstelt maar het is niet redelijk om vandaag een plan van aanpak te verwachten van een of twee users die aangeven te willen helpen. Dat heeft tijd nodig en daarvoor ga je in gesprek met andere users. Waarom moet dat binnen een paar uurtjes?
Toen PUB JNG werd was er al een heel plan van aanpak om het subforum nieuw leven in te blazen. Dit heeft echter niks uitgehaald. Hoevaak gaan we nog vernieuwen voordat de stekker er uitgaat?
pi_129686957
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 18:59 schreef krullenbolletje het volgende:

[..]

De drukste SC van FOK! maar alleen een handje vol users die zich er druk om maken :X
En nog minder die pleiten voor het sluiten :+

Je kijkt teveel naar een momentopname. En het is natuurlijk niet zo dat iedereen hier maar zal reageren. Er zijn genoeg users geweest met een korte opmerking hieromtrent.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_129686983
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 19:02 schreef krullenbolletje het volgende:

[..]

Toen PUB JNG werd was er al een heel plan van aanpak om het subforum nieuw leven in te blazen. Dit heeft echter niks uitgehaald. Hoevaak gaan we nog vernieuwen voordat de stekker er uitgaat?
Hoeveel mensen hebben dat destijds gedaan anders dan Conflict en hoe vaak was hij hier te vinden?
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
  zondag 4 augustus 2013 @ 19:03:13 #82
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_129686994
Is het niet sinds het nog PUB was al een probleem dat de mods van het subforum actief in de SC zijn en dat het gezag daarom ondermijnd wordt?

En het is ook al sinds PUB zo dat er naast de SC weinig echt heel actief is, omdat PUB/JNG een vaag begrip is waarin topics staan die elders ook niet zouden misstaan. Daarbij komt in dit geval ook dat, zeker onder jongeren, het gebruik van WA/FB nog veel groter dan eerst en dat kun je als FOK! niet tegenhouden noch tegen optreden. Je zult dat dus links moeten laten liggen en je moeten focussen wat er op FOK! plaatsvindt. Het kan best in de SC o.i.d. genoemd worden, zolang het niet overbodig of wat dan ook wordt. Mods EN users zelf kunnen daar prima op letten en elkaar hierop wijzen.

In iedere SC en in ieder subforum zijn er mensen die elkaar wel en goed liggen, maar blijkbaar moeten mensen hier elkaar voortdurend in de haren vliegen. Hoe lastig is het om elkaar gewoon met rust te laten en niet achter elkaars rug om elkaar belachelijk te maken.

Ik begrijp ook niet waarom iedereen nu moord en brand schreeuwt nu er wordt geopperd om het te sluiten terwijl in JNG alleen de SC leeft en het daar allesbehalve gezellig is.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
  Admin zondag 4 augustus 2013 @ 19:03:18 #83
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_129686996
quote:
5s.gif Op zondag 4 augustus 2013 19:02 schreef Stuart het volgende:

[..]

Hoeveel mensen hebben dat destijds gedaan anders dan Conflict en hoe vaak was hij hier te vinden?
Conflict heeft er in het begin dag en nacht op gezeten.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_129687013
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 19:01 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Iedereen komt toch altijd wel weer ergens terecht :P
Dat is mijn punt ook deels.
pi_129687036
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 19:03 schreef yvonne het volgende:

[..]

Conflict heeft er in het begin dag en nacht op gezeten.
Dat zal ongetwijfeld maar we weten allebei dat het teveel was voor één moderator :Y
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_129687061
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 19:03 schreef yvonne het volgende:

[..]

Conflict heeft er in het begin dag en nacht op gezeten.
Ja en echt respect daarvoor :Y Maar als de users het niet over nemen houdt het op helaas.
pi_129687078
quote:
7s.gif Op zondag 4 augustus 2013 19:03 schreef Zeroku het volgende:
Is het niet sinds het nog PUB was al een probleem dat de mods van het subforum actief in de SC zijn en dat het gezag daarom ondermijnd wordt?

En het is ook al sinds PUB zo dat er naast de SC weinig echt heel actief is, omdat PUB/JNG een vaag begrip is waarin topics staan die elders ook niet zouden misstaan. Daarbij komt in dit geval ook dat, zeker onder jongeren, het gebruik van WA/FB nog veel groter dan eerst en dat kun je als FOK! niet tegenhouden noch tegen optreden. Je zult dat dus links moeten laten liggen en je moeten focussen wat er op FOK! plaatsvindt. Het kan best in de SC o.i.d. genoemd worden, zolang het niet overbodig of wat dan ook wordt. Mods EN users zelf kunnen daar prima op letten en elkaar hierop wijzen.

In iedere SC en in ieder subforum zijn er mensen die elkaar wel en goed liggen, maar blijkbaar moeten mensen hier elkaar voortdurend in de haren vliegen. Hoe lastig is het om elkaar gewoon met rust te laten en niet achter elkaars rug om elkaar belachelijk te maken.

Ik begrijp ook niet waarom iedereen nu moord en brand schreeuwt nu er wordt geopperd om het te sluiten terwijl in JNG alleen de SC leeft en het daar allesbehalve gezellig is.
Dat is overal. In TAL, GC en waar dan ook zie je dat moderators meeposten in de SC's :Y
Ik denk dat het juist goed is om je gezicht te laten zien. Het ondermijnen is juist iets waar je zelf bij bent.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_129687098
quote:
7s.gif Op zondag 4 augustus 2013 19:02 schreef Stuart het volgende:

[..]

En nog minder die pleiten voor het sluiten :+

Je kijkt teveel naar een momentopname. En het is natuurlijk niet zo dat iedereen hier maar zal reageren. Er zijn genoeg users geweest met een korte opmerking hieromtrent.
De mensen achter de schermen pleiten voor sluiten, ik denk dat die daar wel de beste kijk op hebben.
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 4 augustus 2013 @ 19:06:31 #89
132619 crew  D_A
Ben jij van die İ ?
pi_129687106
quote:
10s.gif Op zondag 4 augustus 2013 19:04 schreef Stuart het volgende:

[..]

Dat zal ongetwijfeld maar we weten allebei dat het teveel was voor één moderator :Y
Ahjoh, al zet je er 10 lui op. Het zijn de users die een sub maken niet alleen mod. De users verneuken het voor zichzelf. Gevalletje, eigen schuld dikke bult.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_129687127
quote:
10s.gif Op zondag 4 augustus 2013 19:04 schreef Stuart het volgende:

[..]

Dat zal ongetwijfeld maar we weten allebei dat het teveel was voor één moderator :Y
Nu zijn er meerdere maar er is niks veranderd :?
pi_129687130
Jong kan als geheel ook weg, en geef de mensen van de SC hun SC terug in onz?
pi_129687131
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 19:06 schreef krullenbolletje het volgende:

[..]

De mensen achter de schermen pleiten voor sluiten, ik denk dat die daar wel de beste kijk op hebben.
Ik heb het in deze toch niet over de mensen achter de schermen? Dat is hetzelfde als nu mensen erbij betrekken die nog niet hebben gereageerd.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
  zondag 4 augustus 2013 @ 19:07:28 #93
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_129687145
quote:
14s.gif Op zondag 4 augustus 2013 19:06 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Ahjoh, al zet je er 10 lui op. Het zijn de users die een sub maken niet alleen mod. De users verneuken het voor zichzelf. Gevalletje, eigen schuld dikke bult.
Precies dat dus, maar daar denken er een paar hier behoorlijk anders over. Alsof meer blauw op straat direct de oplossing zou moeten zijn.
  zondag 4 augustus 2013 @ 19:07:40 #94
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_129687151
quote:
7s.gif Op zondag 4 augustus 2013 19:03 schreef Zeroku het volgende:
Is het niet sinds het nog PUB was al een probleem dat de mods van het subforum actief in de SC zijn en dat het gezag daarom ondermijnd wordt?

En het is ook al sinds PUB zo dat er naast de SC weinig echt heel actief is, omdat PUB/JNG een vaag begrip is waarin topics staan die elders ook niet zouden misstaan. Daarbij komt in dit geval ook dat, zeker onder jongeren, het gebruik van WA/FB nog veel groter dan eerst en dat kun je als FOK! niet tegenhouden noch tegen optreden. Je zult dat dus links moeten laten liggen en je moeten focussen wat er op FOK! plaatsvindt. Het kan best in de SC o.i.d. genoemd worden, zolang het niet overbodig of wat dan ook wordt. Mods EN users zelf kunnen daar prima op letten en elkaar hierop wijzen.

In iedere SC en in ieder subforum zijn er mensen die elkaar wel en goed liggen, maar blijkbaar moeten mensen hier elkaar voortdurend in de haren vliegen. Hoe lastig is het om elkaar gewoon met rust te laten en niet achter elkaars rug om elkaar belachelijk te maken.

Ik begrijp ook niet waarom iedereen nu moord en brand schreeuwt nu er wordt geopperd om het te sluiten terwijl in JNG alleen de SC leeft en het daar allesbehalve gezellig is.
momentopnames. de sc is het grootste deel van de tijd gewoon gezellig geweest. ik vind het jammer dat iedereen zo negatief tegenover JNG staat. tuurlijk, er waren problemen, maar het is de drukste sc van FOK!, daar ontkom je niet aan. en de topiclijst is veel drukker geweest dan-ie nu is.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  zondag 4 augustus 2013 @ 19:08:12 #95
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_129687166
quote:
5s.gif Op zondag 4 augustus 2013 19:07 schreef Snowbells het volgende:
Jong kan als geheel ook weg, en geef de mensen van de SC hun SC terug in onz?
Daar heb je ook al een deel van het probleem; 'hun SC'. :D
pi_129687167
quote:
14s.gif Op zondag 4 augustus 2013 19:06 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Ahjoh, al zet je er 10 lui op. Het zijn de users die een sub maken niet alleen mod. De users verneuken het voor zichzelf. Gevalletje, eigen schuld dikke bult.
Niet helemaal mee eens. Als je de vrijheid te groot laat zie je wat de gevolgen daarvan kunnen zijn.
Zoiets als gelegenheid maakt de dief. Daarom hebben we ook regels en waren er vroeger ook veel meer regels. Ik snap best dat FOK! daar vanaf wilde maar op JNG kunnen er best wat regels bij :Y
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_129687188
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 19:07 schreef krullenbolletje het volgende:

[..]

Nu zijn er meerdere maar er is niks veranderd :?
Ik heb toch al meerdere keren aangegeven dat het ook gaat om het strenger kunnen en mogen optreden van de crew. Daar ga je nu volledig aan voorbij.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_129687194
quote:
7s.gif Op zondag 4 augustus 2013 19:07 schreef Stuart het volgende:

[..]

Ik heb het in deze toch niet over de mensen achter de schermen? Dat is hetzelfde als nu mensen erbij betrekken die nog niet hebben gereageerd.
Er zijn hier genoeg mensen die net als ik het nut van JNG niet meer inzien. Het subforum loopt niet, in de SC is constant gedoe.
  zondag 4 augustus 2013 @ 19:09:03 #99
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_129687199
quote:
5s.gif Op zondag 4 augustus 2013 19:07 schreef Snowbells het volgende:
Jong kan als geheel ook weg, en geef de mensen van de SC hun SC terug in onz?
:')
gevalletje hoe maak ik van pest een nog veel ergere ziekte
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 4 augustus 2013 @ 19:09:03 #100
132619 crew  D_A
Ben jij van die İ ?
pi_129687200
quote:
14s.gif Op zondag 4 augustus 2013 19:07 schreef Faux. het volgende:

[..]

momentopnames. de sc is het grootste deel van de tijd gewoon gezellig geweest. ik vind het jammer dat iedereen zo negatief tegenover JNG staat. tuurlijk, er waren problemen, maar het is de drukste sc van FOK!, daar ontkom je niet aan. en de topiclijst is veel drukker geweest dan-ie nu is.
Ik wil niet moeilijk doen, maar de keren dat jij hebt meegepost in de SC zijn op een dikke duim te tellen.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')