Of je scheld gewoon niet, en maakt geen dingen openbaar.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:57 schreef xcachet het volgende:
Of mensen gaan niet zielig doen als er word gescholden of wat openbaar wordt gemaakt. Dat is gewoon je eigen fout.
Als mensen gewoon normaal doen en vriendelijk wordt er ook niet gescholden. Het is gewoon zo dat je 5 keer moet nadenken voordat je dingen over jezelf zegt op internet fora.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:58 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Of je scheld gewoon niet, en maakt geen dingen openbaar.
Neemt niet weg dat ik hem kan missen. als kiespijn.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kijk eens naar je eigen posthistorie en stel jezelf deze vraag dan nog eens
lkkr hypocriet lkkrquote:Op zondag 4 augustus 2013 16:57 schreef xcachet het volgende:
Of mensen gaan niet zielig doen als er word gescholden
En dat is goed afgelopenquote:Op zondag 4 augustus 2013 16:59 schreef krullenbolletje het volgende:
@hamerhaai
Wij hebben inderdaad ook geen andere SC gekregen destijds en hebben er dus zelf maar een gezocht.
En de hele reden dat we in pub zaten was omdat we b&h soort van uitgetrapt warenquote:Op zondag 4 augustus 2013 16:59 schreef krullenbolletje het volgende:
@hamerhaai
Wij hebben inderdaad ook geen andere SC gekregen destijds en hebben er dus zelf maar een gezocht.
Echt hoor, lees je laatste posts nou eens kritisch.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Als mensen gewoon normaal doen en vriendelijk wordt er ook niet gescholden. Het is gewoon zo dat je 5 keer moet nadenken voordat je dingen over jezelf zegt op internet fora.
In jouw geval begrijp ik dat ook wel daar jij graag de boel op scherp zet binnen de SCquote:Op zondag 4 augustus 2013 16:59 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat ik hem kan missen. als kiespijn.
Nee.quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Echt hoor, lees je laatste posts nou eens kritisch.
I rest my case verder
wat wil je verder dan doen met jng?quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:02 schreef Faux. het volgende:
nog maar een keertje dan. yvonne, heb je je beslissing al gemaakt?
lees maar terug, staat in vorig topicquote:Op zondag 4 augustus 2013 17:03 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
wat wil je verder dan doen met jng?
een hele waslijst aan geforceerde topics die na 2 weken dood zijn?
slowchat kun je elders ook hebben namelijk
ben lui en ga zo koken dus neequote:Op zondag 4 augustus 2013 17:05 schreef Faux. het volgende:
[..]
lees maar terug, staat in vorig topic
Dan haal je die post even over naar hierquote:Op zondag 4 augustus 2013 17:05 schreef Faux. het volgende:
[..]
lees maar terug, staat in vorig topic
kan niet quoten uit gesloten topics want mobiel. maar alright, momentje.quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan haal je die post even over naar hier
Precies, eigenlijk zaten we alleen maar in pub omdat B&H NB overdag gesloten was. Nu hebben we gewoon onze eigen SC. Aan het begin dachten die vaste users ook "help wat komt hier allemaal binnen" maar als je gewoon leuk mee post is er niks aan de handquote:Op zondag 4 augustus 2013 17:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
En dat is goed afgelopenMisschien zelfs leuker, anders had je in PUB blijven hangen en nooit anderen ontmoet.
Nu is die helemaal doodquote:Op zondag 4 augustus 2013 17:00 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
En de hele reden dat we in pub zaten was omdat we b&h soort van uitgetrapt waren
Wordt*quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:13 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nu is die helemaal dood![]()
Het probleem is gewoon dat JNG nog steeds als het bagger forum van FOK! word gezien, de naam heeft (wat een verassing...) niks geholpen.
Positief blijven.quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:16 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wordt*
Verder als JNG dichtgaat.. we kunnen wel gewoon de rellen teruglezen en dan terugdenken en een traan wegpinken?
Ik heb er niet veel vertrouwen meer in
Verbeter dan ook verassing even naar verrassing, want een verassing is niet zo prettig.quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:16 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wordt*
Verder als JNG dichtgaat.. we kunnen wel gewoon de rellen teruglezen en dan terugdenken en een traan wegpinken?
Ik heb er niet veel vertrouwen meer in
Mensen hier vragen niet om een andere SC maar om behoud van een bestaandequote:Op zondag 4 augustus 2013 16:59 schreef krullenbolletje het volgende:
@hamerhaai
Begraven dan?quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Verbeter dan ook verassing even naar verrassing, want een verassing is niet zo prettig.
been there done that. kregen we niet zochten een anderen en alles kwam goed. in feite is het niet de slowchat maar de mensen. als je met zijn alle verkast is er geen probleemquote:Op zondag 4 augustus 2013 17:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mensen hier vragen niet om een andere SC maar om behoud van een bestaande
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop