abonnement Unibet Coolblue
pi_118712744

De hardstyle liefhebbers onder ons O+
Eric_thumb.jpgStewie.gifTwitter_photol.jpgUntitled-2.gifUntitled-6.gifcartmanmisslopez.jpgfok_usericon1.gifenzyme2.jpgavatar.gifkrustyFok.jpgdj_party.gifbovendasboot.jpg2ecg8du.giffok.png
FOKApples.jpgsunshine.jpgWGAF.gif161372.gifq.jpgfok4.gifDSC00840.mini.jpg35085n7.jpg2hhdcup.pngrsz_baron.jpgbeardwarioklein.jpg29fcpr4.jpg.pngr.png1077788_small.gifAlphaverb.jpgavatar_2.JPGMW2Ss.gifre3s.jpg16gilvn.jpgimagesCAVI210J.jpguitje.pngThleinnno.jpg

Welkom! :W
Welkom in het FOK!-Hardstyle topic. Hét topic voor alle hardstyle liefhebbers onder ons. Discussiëren over de nieuwste platen, even vertellen wat je van die ene liveset vindt of gewoon lekker ouwehoeren over hardstyle en alles wat er bij komt kijken... hier is het aan de orde van de dag.

Newbies zijn altijd welkom en bij vragen helpen we graag! Er zijn veel ervaren hardstylers in dit topic te vinden dus meestal is er wel iemand die een antwoord heeft.

Wat is Hardstyle? :?
Hardstyle is een muziekgenre dat overeenkomsten vertoont met trance, hardcore en hardtrance. Hardstyle, ook wel hard dance, hard trance of hardbass in het buitenland genoemd, klinkt qua melodie en opbouw ongeveer als de moderne hardcore, maar is vaak ongeveer 30 BPM langzamer. Het gemiddelde tempo ligt tussen de 140 en de 160 beats per minuut. Vaak worden de nummers wel versneld afgespeeld door DJ's.

De sound is karakteristiek voor de stijl en kan omschreven worden als harde beats gecombineerd met erg aanwezige (in tegenstelling tot hardcore) melodielijnen. Veel hardcore-artiesten produceren ook hardstyle tracks, die vergelijkbaar klinken maar toegankelijker zijn. Hardstyle wordt in het Verenigd Koninkrijk vaak gecombineerd met hardhouse. In de rest van de wereld echter vindt men vaker de combinatie met hardtrance of hardcore.

Geschiedenis (8>
Hardstyle is ontstaan uit Duitse, Italiaanse, en Nederlandse hardhouse en Rave die zijn vermengd met invloeden van hardtrance en oldschool-hardcore rond 2000. De oorsprong vindt zijn plaats in Nederland, waar de eerste hardstyle evenementen werden gehouden op het einde van 1999, begin 2000.

Één van de sleutelfiguren in de ontwikkeling van de stijl is Dana van Dreven (met name onder Danamite), bekend onder haar hardstyle dj-alias Dana (Lady Dana voor hardcore). Later hielpen meer van haar collega's uit het hardcore-tijdperk, zoals Pavo, Darkraver, Luna (met name onder Straight On), Zany, DJ Isaac en The Prophet.

Bekende Feesten _O_


Bekende producers en DJ's~:)
*Abyss*Digital Punk*Noisecontrollers
*Activator*DJ Stephanie*Pavo
*Alpha Twins*DJ Thera*Philippe Rochard
*Alphaverb*Dj Titan*Pulse
*Alter Egosz*Donkey Rollers *Ran-D
*A-Lusion*Dozer (f.k.a. Tony)*Scope DJ
*Balistic*Dutch Master*Showtek
*Bass Modulators*Faistos (a.k.a. Frequencerz)*Slim Shore
*Beat Providers*Francesco Zeta*Southstylers
*Beholder*Frontliner (f.k.a. Abject)*Super Marco May
*B-Front*Geck-O*Tatanka
*Bioweapon*Gizmo*Technoboy
*Blutonium Boy*Grandmaster Q*The Machine
*Brainkicker*Hardstyle Masterz*The Partycrushers
*Brennan Heart*Headhunterz*The Pitcher
*Chris One*Intractable One*The Prophet
*Clive King*Isaac*The R3bels
*Crypsis*Jack of Sound*The Vision
*Da Tweekaz*Jones*Tuneboy
*Dana*Josh & Wesz*Toneshifterz
*Daniele Mondello*Kodex*Unloaders
*Davide Sonar*Kold Konexion*Wasted Penguinz
*D-Block & S-te-Fan*Luna*Wildstylez
*Deepack*Max B. Grant*Zany
*Degos & Re-Done*Max Enforcer*Zatox
*DHHD*Mind.Illusion*Zero Sanity

MC's ^O^
MC Da Syndrome
MC DV8
MC Jeff
MC Linez
MC Rems
MC Renegade
MC Ruffian
MC Villain

Hardstyle op Twitter oO<
DJ's & ProducersIsaacWildstylez
A-LusionJonesZany
Abyss & JudgeJosh & Wesz
Alpha TwinsJowan van KorvenMC's
B-FrontKutskiDa Syndrome
BioweaponLow-EDV8
CrypsisLuna
D-Block + S-Te-FanNoisecontrollersOverig
DeepackPavoB2S
Digital PunkProfylerFusion Records
FrontlinerScope DJHardstyle.com
ShowtekScantraxx Records
HeadhunterzThe PitcherQ-Dance

Links ^O^
Partyflock
Wiki

Downloads/Fora
0daymusic
HarderState
HardTraxx
LSDB (Liveset Database)
MusicInControl
Screamer Hardstyle

Organisaties
Art of Dance
B2S
Bass Events
ID&T
Multigroove
Q-dance
UDC

Platenlabels
AVIO-Records
Fusion
M!d!fy
Q-dance
Rytmic Records
Saifam
Scantraxx
Seismic
Theracords
Zanzatraxx
TiLLT Records

Luister NU! hardstyle *O*
Digitally Imported - winamp / Digitally Imported - wmp
FreshFM Alleen op de woens(Showtek-Bash)dag-avond
Q-Dance radio
Fear.FM
HardStation.FM
b2s Radio
hardstyle.nu

Oude topics :z
#1 - #100
#101 - #150
#151 - #200
Vanaf #200: Topicreeks: Hardstyle

[Hardstyle] Best of 2008
[Hardstyle] Best of 2009
[Hardstyle] Best of 2010

TT:



De OP



en op verzoek *O*
https://www.facebook.com/photo.php?v=10151091503697817
pi_118712800




_O-

blijkbaar bevalt ie niet?
pi_118712938
Waarom koop je zo'n ding dan :{w

*edit*
quote:
Nee. Iedereen die hem besteld heeft verwachtte dat het een dvd zou worden over het hele weekend, nou blijkt dat alleen de main erop staat en allemaal filmpjes die we ook op youtube kunnen kijken.
_O-
pi_118712974
Omdat je verwacht dat je beelden krijgt van het hele festival niet alleen van Wildstylez en Headhunterz.
“Being second is to be the first of the ones who lose.”
  donderdag 1 november 2012 @ 18:34:34 #5
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_118713929
Marlboro Man _O_ _O_
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_118714033
Serieus? Wtf
pi_118714080
Wel een beetje naïef om zo'n Q-dance dvd'tje te kopen met de verwachting dat alle area's uitgebreid aan bod komen.

Uiteindelijk willen de meeste kopers heady, wildy en de noisies zien.
pi_118714426
Vorig jaar was de blueray wel prima. Je zag volgens mij toen wel alles.
  donderdag 1 november 2012 @ 18:53:57 #9
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_118714609
racistische TT +1
The Outside Agency
  donderdag 1 november 2012 @ 19:11:53 #10
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_118715311
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 18:39 schreef 16meter het volgende:
Wel een beetje naïef om zo'n Q-dance dvd'tje te kopen met de verwachting dat alle area's uitgebreid aan bod komen.
Vast iemand die voor het eerst naar defqon is geweest voor de rawstylerzzz :')
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_118719198
quote:
10s.gif Op donderdag 1 november 2012 18:53 schreef haakon het volgende:
racistische TT +1
_O-

Weer lekkere track van Crypsis! Had hem eigenlijk voor de TT willen doen, voor de volgende keer dan maar :P
pi_118719270
Marlboro man _O_

Coone filmpje :D :D :D :D

Q-foto's _O- _O- _O- _O-

Geck-O O+ O+ O+ O+ O+
SHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIT *;
  donderdag 1 november 2012 @ 20:47:48 #13
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_118720420
DV... Topic openen als een baas ~O>

quote:
99s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 10:45 schreef Sokz het volgende:
Yellow & Green. _O_
Blue :{

Red :'( :')
Beter staat Red voor Green... Das een heul mooi slaap momentje :D Daarna volle bak gassen :D
Ik denk dat HB em wel wordt voor mij

Die nieuwe van Thera is wel nice :)
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_118720528
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 18:34 schreef mstx het volgende:
Marlboro Man _O_ _O_
Sowieso die EP van de Noisecontrollers _O_
  vrijdag 2 november 2012 @ 00:34:59 #15
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_118730890
Allen nog dank voor den felicitaties :)
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_118732506
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
  vrijdag 2 november 2012 @ 07:57:38 #17
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_118732589
quote:
:') Geen commentaar
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_118734173
Bass Blaster _O_
pi_118734855
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeyyyyy sexy laaadehhh
pi_118736556
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 19:15 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

upload is bezig ^O^

EDIT: http://wtrns.fr/4WJ41Z1RRvMnjo
Dank u!
pi_118741960
quote:
Was te verwachten dat die wel ooit kwam...

Er komt een extra Defqon DVD van de andere stages, als resultaat van het geklaag!

Bron:
http://www.q-dance.com/q/(...)/list_messages/51850
  vrijdag 2 november 2012 @ 14:34:07 #22
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_118742084
quote:
Defqon.1 2012 | DVD & Blu-ray

We want each Q-dancer to be satisfied. Whether it’s a party, a hoodie or a DVD, only the best is good enough, and we strive to make sure that this is visible toeveryone. We put a lot of time and resources in to the video registration of every party to create the best event films on YouTube for everyone to enjoy. We also want to deliver something more for the people that get the DVD and Blu-ray discs -- long films with music and complete registrations in a beautiful package.

The last few days, we’ve received a lot of comments about the new Defqon.1 DVD. Many of them aren’t good and they are warranted. A large part of the festival isn’t included on the DVD, and that’s not okay, nor is it acceptable. Defqon.1 is more than just the RED stage and we totally agree. We are disappointed that we didn’t fulfil your expectations with this year’s DVD.

A reason isn’t good enough, and that’s why we’re going to fix this. As we speak, there’s a team working on an extra DVD filled with new items edited and captured from the entire festival. Everyone who has already purchased the Defqon.1 DVD & Blu-ray will have this disc sent to their address automatically. The extra DVD will also be attached to the packages that will be sent to the stores. Our expectation is that this DVD will be ready for delivery in about 14 days.

We also want everyone who already bought the DVD to receive a new Q-dance CD. In fact, at this very moment, the first shipments our heading out the door, and with a little luck, you should receive them tomorrow. This applies to all orders placed on or before Friday November 2nd. You won’t need to do anything extra, just keep an eye out for your mail.

With this, we hope to correct our mistake the best we can. If you have any questions or comments, please send an e-mail to info@q-dance.com. We aim to respond to each email within the next couple days.

Party on, Q-dance.
quote:
Defqon.1 is more than just the RED stage and we totally agree.
Waarom maken ze dan in eerste instantie een DVD met alleen maar Red. _O-

Wel knap dat ze nu ineens een DVD binnen 14 dagen kunnen maken, normaal duurt dat 5 maanden. _O-
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  vrijdag 2 november 2012 @ 14:34:36 #23
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_118742103
quote:
Als je alles van Gangam style en het dubstep stukje eruit haalt valt de plaat nog wel mee.
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
pi_118742529
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 14:34 schreef mstx het volgende:

[..]

[..]

Waarom maken ze dan in eerste instantie een DVD met alleen maar Red. _O-

Wel knap dat ze nu ineens een DVD binnen 14 dagen kunnen maken, normaal duurt dat 5 maanden. _O-
exact mijn vraag,
quote:
A large part of the festival isn’t included on the DVD, and that’s not okay, nor is it acceptable.
als het onacceptabel is waarom doe je dat dan, bewust :')
pi_118744719
Verkeerd hun doelgroep ingeschat. Denken dat je er wel mee wegkomt.
Het blijkt dus van niet en dan is het wel een eerlijke zaak om dit nu recht te zetten.

Dit hebben ze niet met voorbedachte raden gedaan lijkt mij, want nu kost het ze veel meer geld dan dat je in één keer een goed product aflevert.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_118744801
Wat wel zeker is, is dat ze flink wat overuurtjes gaan draaien, willen ze nog een mooie dvd maken :D
The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
pi_118745880
Kan er wel om lachen. Bij Q hadden ze echt niet zoveel kritiek verwacht :D
What are you gonna do with that
You cheerio-bred, little motherfucker!
pi_118746308
Wat een slechte actie van Q
pi_118746345
Wel tof dat ze er iets aan doen en niet hun kop in het zand steken ^O^
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_118746850
Volgende week zaterdag naar een fees waar Donkey Rollers live draaien. Ik heb ze nog nooit gezien, maar draaien ze echt zo goed als iedereen altijd beweert?
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_118746909
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 16:38 schreef robuust89 het volgende:
Wel tof dat ze er iets aan doen en niet hun kop in het zand steken ^O^
tof? ze moeten wel, anders gaat volgend jaar niemand meer een dvd kopen. ik heb er geen respect voor, ze kijken steeds hoever ze kunnen gaan en dit keer was het over de grens. als er minder ophef was op facebook waren ze gewoon doorgegaan. het gaat al lang niet meer om de muziek...

iets net zo lang verkloten totdat het te erg is en het dan pas een klein beetje terugdraaien om het "goed te maken", nee, dat werkt bij mij niet.
pi_118747133
Snap eigenlijk sowieso niet waarom je voor die dvd zou gaan betalen. Aftermovies op youtube e.d. worden steeds langer en van betere kwaliteit.

Ga je dan serieus op een avondje die dvd zitten kijken?
  vrijdag 2 november 2012 @ 17:29:27 #33
296234 benniesnugger
Stiekem toch wel snugger
pi_118747862
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 16:57 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

tof? ze moeten wel, anders gaat volgend jaar niemand meer een dvd kopen. ik heb er geen respect voor, ze kijken steeds hoever ze kunnen gaan en dit keer was het over de grens. als er minder ophef was op facebook waren ze gewoon doorgegaan. het gaat al lang niet meer om de muziek...

iets net zo lang verkloten totdat het te erg is en het dan pas een klein beetje terugdraaien om het "goed te maken", nee, dat werkt bij mij niet.
Dit dus, volledig mee eens en imo ook een volledige minachting van je bezoekers/klanten hoe je het ook wil noemen. Ik ben er ook vrijwel zeker van dat dit gewoon bewust gedaan is en kan dat echt niet snappen. Je hebt overal camera's. Lijkt erop alsof ze hoopten dat iedereen het zou pikken en dat ze over een half jaar een "extended" versie of zo konden uitbrengen met alle extra's.

Verders, kwam Wildstylez toch heel erg naar voren op die DVD?:

quote:
On the 19th of January the Heineken Music Hall will once again be the setting for the next edition of X-Qlusive. The host of the evening is one of the most successful hardstyle dj-producers: Wildstylez!
pi_118748744
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 17:29 schreef benniesnugger het volgende:

[..]

Dit dus, volledig mee eens en imo ook een volledige minachting van je bezoekers/klanten hoe je het ook wil noemen. Ik ben er ook vrijwel zeker van dat dit gewoon bewust gedaan is en kan dat echt niet snappen. Je hebt overal camera's. Lijkt erop alsof ze hoopten dat iedereen het zou pikken en dat ze over een half jaar een "extended" versie of zo konden uitbrengen met alle extra's.

Verders, kwam Wildstylez toch heel erg naar voren op die DVD?:

[..]

XQ Wildstylez _O_
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_118749526
Wildstylez _O_

In de trailer trouwens: Frontliner, Villain en Noisecontrollers. Eerste 3 (eigenlijk 4) namen voor de line-up? Zie het ook nog wel gebeuren dat The Prophet wat remuxxes komt draaien, als baas van Scantraxx :X
  vrijdag 2 november 2012 @ 18:50:22 #36
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_118749956
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  vrijdag 2 november 2012 @ 18:52:24 #37
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_118749999
quote:
Q-Dance heeft eigenlijk ook een soort van PvdA-baantjescarrousel.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_118750877

_O_
Om maar even een wat ouder, maar magisch nummer er doorheen te gooien
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_118751747
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 17:29 schreef benniesnugger het volgende:

Verders, kwam Wildstylez toch heel erg naar voren op die DVD?:

[..]

Zeer terecht natuurlijk, maar ik hoef er niet heen :P
pi_118751863
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 18:34 schreef mstx het volgende:
Marlboro Man _O_ _O_
x80493850280284084338432048084302 O+ :9~

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 19:20 schreef Neo-Mullen het volgende:

_O_
Om maar even een wat ouder, maar magisch nummer er doorheen te gooien
_O_ _O_
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_118752033
en wat betreft die Q-dance kijk-ons-eens-falen-met-die-dvd-en-dus-nu-flink-aan-de-bak-moeten-om-de-rest-van-het-materiaal-om-te-toveren-tot-een-dvd-in-tien-procent-van-de-tijd-die-er-normaal-voor-staat-actie;

matig, heel matig. vallen ze even hard door de mand, door van een heel weekend alleen de main op de dvd te zetten en denken dat het daarmee wel voor elkaar hebben :% en allemaal leuk en aardig dat ze nu nog een dvd gaan uitbrengen, maar dat combopack gaat vast meer kosten dan de ene dvd nu; terwijl het toch echt hun fout is! :r
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  vrijdag 2 november 2012 @ 19:55:55 #42
362446 Massief
VI HOOLIGANS
pi_118752123

HHNGGGGGGGGGGGG

Ik wil terug naar de crypsis zaal van vorige week.. Damnnnnnnnnn wat was het vet!!
Koekoek
pi_118752219
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 19:53 schreef ReMcOrE het volgende:
en wat betreft die Q-dance kijk-ons-eens-falen-met-die-dvd-en-dus-nu-flink-aan-de-bak-moeten-om-de-rest-van-het-materiaal-om-te-toveren-tot-een-dvd-in-tien-procent-van-de-tijd-die-er-normaal-voor-staat-actie;

matig, heel matig. vallen ze even hard door de mand, door van een heel weekend alleen de main op de dvd te zetten en denken dat het daarmee wel voor elkaar hebben :% en allemaal leuk en aardig dat ze nu nog een dvd gaan uitbrengen, maar dat combopack gaat vast meer kosten dan de ene dvd nu; terwijl het toch echt hun fout is! :r
Dit kost ze klauwen met geld, maar imo niet meer dan terecht. Hoewel ik er ook niet van op zou kijken als men dit vooraf ingecalculeerd heeft als proef of men er mee weg kan komen.
pi_118752239
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 14:34 schreef T_Killer het volgende:

[..]

Als je alles van Gangam style en het dubstep stukje eruit haalt valt de plaat nog wel mee.
dat bedacht ik me dus net ook :o ^O^
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_118753871
Heerlijke track _O_


Uit die Wavolizer set :P
Alleen is die instrumental ook wel leuk, zit alleen niet bij de release :o ;(

[ Bericht 8% gewijzigd door eQuaL op 02-11-2012 20:43:18 ]
pi_118754752
Frontliner heeft zojuist het beste nieuws ooit ontvangen, maar mag er niks over zeggen..

DQ anthem? Toevoeging op Qlimax? 2 XQ's in 2013? Wat zal het zijn.. ghehe
pi_118755009
Natuurlijk dik verdiend voor Wildstylez. Denk dat ik ook gewoon weer aanwezig ben. XQ feesten zijn imo nog altijd de vetste indoor feestjes. Hoop wel op een beetje een leuke line up. Als ze Project 1 doen, ga ik sowieso.
pi_118755081
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 20:56 schreef Levitas het volgende:
Frontliner heeft zojuist het beste nieuws ooit ontvangen, maar mag er niks over zeggen..

DQ anthem? Toevoeging op Qlimax? 2 XQ's in 2013? Wat zal het zijn.. ghehe
quote:
A second Qlimax anthem ? A second X-Qlusive in 2013 ? The Defqon.1 Festival 2013 anthem ? A gig in Zimbabwe ?
:+
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_118755710
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 20:56 schreef Levitas het volgende:
Frontliner heeft zojuist het beste nieuws ooit ontvangen, maar mag er niks over zeggen..

DQ anthem? Toevoeging op Qlimax? 2 XQ's in 2013? Wat zal het zijn.. ghehe
Of zijn vriendin is zwanger natuurlijk...
pi_118755915
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 20:50 schreef luckass het volgende:

[..]

Sowieso die EP van de Noisecontrollers _O_
Pracht EP inderdaad!

Nu Headhunterz @ Slam FM trouwens. Even luisteren, klinkt als gewoon een mix.
Mixes onder de naam Khadber
pi_118756058
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 21:20 schreef ElDani het volgende:

[..]

Pracht EP inderdaad!

Nu Headhunterz @ Slam FM trouwens. Even luisteren, klinkt als gewoon een mix.
Zedd - Spectrum natuurlijk weer

Nog wel een van zijn betere remixes trouwens...
pi_118756140
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 november 2012 21:23 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Zedd - Spectrum natuurlijk weer

Nog wel een van zijn betere remixes trouwens...
Tja, eigen werk draaien vind ik neit heel raar als je op de nationale radio komt. Zijn ook wel een aantal toffe tracks tussen, Power Of Music is een prachtplaat!
Mixes onder de naam Khadber
pi_118756407
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 21:25 schreef ElDani het volgende:

[..]

Tja, eigen werk draaien vind ik neit heel raar als je op de nationale radio komt. Zijn ook wel een aantal toffe tracks tussen, Power Of Music is een prachtplaat!
Hij komt wel heel eerlijk over vind ik. 10x liever Headhunterz die zichtbaar geniet van de muziek (en zichzelf, lol) dan zo'n Afrojack die schijnbaar alleen maakt wat de markt wil...

Power of Music is idd heerlijke plaat _O_
pi_118756501
quote:
11s.gif Op vrijdag 2 november 2012 21:30 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Hij komt wel heel eerlijk over vind ik. 10x liever Headhunterz die zichtbaar geniet van de muziek (en zichzelf, lol) dan zo'n Afrojack die schijnbaar alleen maakt wat de markt wil...
Dat zeker. Ik snap ook niet hoe sommige mensen kunnen zeggen dat hij arrogant is of iets voor het geld doet. Hij is zo'n oprecht persoon, heel aardig!
Mixes onder de naam Khadber
pi_118756740
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 21:32 schreef ElDani het volgende:

[..]

Dat zeker. Ik snap ook niet hoe sommige mensen kunnen zeggen dat hij arrogant is of iets voor het geld doet. Hij is zo'n oprecht persoon, heel aardig!
Tja in Nederland heb je natuurlijk nogal snel "te veel" succes, daar zal het wel mee te maken hebben :P

Overigens geen idee wat voor persoon hij in het echt is, hoorde alleen dit interview via de radio. Valt me wel op dat hij altijd heel erg geniet van wat hij doet, en zolang dat bij mij oprecht overkomt heb ik niets dan respect voor hem.

Staat natuurlijk los van of ik zijn muziek leuk vind, al zijn over het algemeen z'n tracks goed te doen. Ben alleen niet zo van remixjes van super populaire "radio"nummers (Zedd, Kaskade, Hardwell).
pi_118757443
Kwam deze weer tegen, Soundtrack of the Universe O+
Shilomusic

Willem, als je hier ook mee leest, wanneer geef je deze eens vrij :(
pi_118758340
Hhz moet eens opdonderen met zn geneuzel en goede nummers produceren, zn hard with style podcast vind ik goed maar laat em niet met zn half jankende kop iedereen bedanken en oplazeren met die domme house mixen laat hem een voorbeeld aan crypsis ran-d of adaro nemen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Neejman op 02-11-2012 22:44:56 ]
hihi
pi_118759255
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 22:20 schreef Neejman het volgende:
Hhz moet eens opdonderen met zn geneuzel en goede nummers produceren, zn hard with style podcast vind ik goed maar laat em niet met zn half jankende kop iedereen bedanken en oplazeren met die domme house mixen laat hem een voordeel aan crypsis ran-d of adaro.
Waarom zou Headhunterz een voordeel aan die 3 laten?
pi_118759325
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 november 2012 22:42 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Waarom zou Headhunterz een voordeel aan die 3 laten?
voorbeeld ofc
hihi
pi_118767040
quote:
11s.gif Op vrijdag 2 november 2012 21:30 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Hij komt wel heel eerlijk over vind ik. 10x liever Headhunterz die zichtbaar geniet van de muziek (en zichzelf, lol) dan zo'n Afrojack die schijnbaar alleen maakt wat de markt wil...
Heady is zo een beetje de Afrojack van de hardstyle.
pi_118768044
Een paar maanden terug kwamen hier nog regelmatig quizjes voorbij. Dit weekend gooi ik er ook 1 online.

Ik heb nog een nieuw hardstyle t-shirt over die ik dan weggeef.
Dus voor de mensen die interesse hebben:

Like de pagina en je ziet vanzelf de quiz voorbij komen.
https://www.facebook.com/Dailymoments.NL

Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_118768976
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 09:11 schreef 16meter het volgende:

[..]

Heady is zo een beetje de Afrojack van de hardstyle.
Ja dat geloof ik dus eigenlijk niet zo, maar kan me vergissen natuurlijk :P
  zaterdag 3 november 2012 @ 11:56:41 #63
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_118769427
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 09:11 schreef 16meter het volgende:

[..]

Heady is zo een beetje de Afrojack van de hardstyle.
Wat je vindt, ...
pi_118772027
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 09:11 schreef 16meter het volgende:

[..]

Heady is zo een beetje de Afrojack van de hardstyle.
:Y

* ReMcOrE wacht op de quiz van Boy :9
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_118773794
Ondergewaardeerde track van de dag:


Ik vind hem iig best tof ;)
  zaterdag 3 november 2012 @ 14:46:22 #66
220026 Treces
Hier had uw tekst kunnen staan
pi_118773903
Vanavond FOK!kers aanwezig bij Fusion?
  zaterdag 3 november 2012 @ 15:07:36 #67
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_118774389
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 november 2012 14:46 schreef Treces het volgende:
Vanavond FOK!kers aanwezig bij Fusion?
Ik ben erbij, thuiswedstrijdje ;)
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  zaterdag 3 november 2012 @ 15:13:07 #68
220026 Treces
Hier had uw tekst kunnen staan
pi_118774552
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 15:07 schreef Sethje het volgende:

[..]

Ik ben erbij, thuiswedstrijdje ;)
Ik moet van iets verder komen helaas! Vanavond maar eens kijken wie er geinterviewd wil worden daar. :+
pi_118776457
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 14:41 schreef StM het volgende:
Ondergewaardeerde track van de dag:


Ik vind hem iig best tof ;)
IK geef een 5,4. Net niet.
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
  zaterdag 3 november 2012 @ 16:30:13 #70
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_118777033
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 november 2012 15:13 schreef Treces het volgende:

[..]

Ik moet van iets verder komen helaas! Vanavond maar eens kijken wie er geinterviewd wil worden daar. :+
Voor wie of wat ga je interviewen dan?
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_118778018
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 21:03 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

[..]

:+
Lol, staat dat op Facebook?
quote:
11s.gif Op vrijdag 2 november 2012 21:16 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Of zijn vriendin is zwanger natuurlijk...
Dat kan natuurlijk ook ja. Hoeft natuurlijk niet per se hardstyle gerelateerd te zijn :P
pi_118778037
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 17:08 schreef Levitas het volgende:

[..]

Lol, staat dat op Facebook?

[..]

Dat kan natuurlijk ook ja. Hoeft natuurlijk niet per se hardstyle gerelateerd te zijn :P
Hij heeft het in elk geval van zijn facebook afgehaald, dus we zullen het voorlopig nog niet mogen weten :P
pi_118800768
De quiz staat online:
www.facebook.nl/dailymoments.nl

Eerste inzendingen zijn al binnen :)
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_118801627
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 11:37 schreef Boy_Snakeye het volgende:
De quiz staat online:
www.facebook.nl/dailymoments.nl

Eerste inzendingen zijn al binnen :)
* ReMcOrE gaat er maar eens mee bezig ^O^
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_118802580
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 12:13 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

* ReMcOrE gaat er maar eens mee bezig ^O^
valt me tegen van mezelf, hoeveel ik er weet :o ;(
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_118804151
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 12:44 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

valt me tegen van mezelf, hoeveel ik er weet :o ;(
lastig om op de namen te komen, ook al weet je precies hoe het nummer verder gaat _O- ik kwam tot 15...
pi_118804192
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 13:32 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

lastig om op de namen te komen, ook al weet je precies hoe het nummer verder gaat _O-
klopt :')
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  zondag 4 november 2012 @ 15:16:08 #78
220026 Treces
Hier had uw tekst kunnen staan
pi_118808387
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 16:30 schreef Sethje het volgende:

[..]

Voor wie of wat ga je interviewen dan?
Voor MC Apster doe ik de ApsterTV filmpjes.
pi_118815613
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
  zondag 4 november 2012 @ 18:48:26 #80
362446 Massief
VI HOOLIGANS
  zondag 4 november 2012 @ 23:13:43 #81
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_118831735
quote:
7s.gif Op zondag 4 november 2012 15:16 schreef Treces het volgende:

[..]

Voor MC Apster doe ik de ApsterTV filmpjes.
haha dan heb ik je even gesproken. Ik kwam vragen of jij ook de aftermovie voor het feest zelf deed aan het begin vd avond ;)
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  zondag 4 november 2012 @ 23:24:17 #82
220026 Treces
Hier had uw tekst kunnen staan
pi_118832237
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 23:13 schreef Sethje het volgende:

[..]

haha dan heb ik je even gesproken. Ik kwam vragen of jij ook de aftermovie voor het feest zelf deed aan het begin vd avond ;)
Haha dat meen je niet! Ik had een zwart blousje aan gister, kan goed zijn dat je een vriend van mij hebt gesproken, die liep gister met mij mee :)
pi_118839259
T-Killer, gefeliciteerd *O*
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
  maandag 5 november 2012 @ 10:19:13 #84
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_118839295
Gefeliciteerd Tim :)
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_118839380
Proficiat Tim! *O*

quote:
14s.gif Op maandag 5 november 2012 10:19 schreef mstx het volgende:
Gefeliciteerd Tim :)
De laatste we(e)k(en) valt het mij op dat lsdb redelijk tot zeer traag is. Enig idee waardoor dat komt? :o
gr gr
pi_118839483
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 10:17 schreef Boy_Snakeye het volgende:
T-Killer, gefeliciteerd *O*
  maandag 5 november 2012 @ 10:34:26 #87
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_118839709
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 10:22 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]

De laatste we(e)k(en) valt het mij op dat lsdb redelijk tot zeer traag is. Enig idee waardoor dat komt? :o
Af en toe wel ja, geen idee waar het aan ligt. :9
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_118839785
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 10:34 schreef mstx het volgende:

[..]

Af en toe wel ja, geen idee waar het aan ligt. :9
Het doet je ook niks? :P
gr gr
  maandag 5 november 2012 @ 10:40:44 #89
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_118839903
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 10:36 schreef Quyxz_ het volgende:

[..]

Het doet je ook niks? :P
Ahja ik moet er ooit maar weer eens tijd voor vrij maken om er naar te kijken. :Y
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  maandag 5 november 2012 @ 12:07:41 #90
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_118842662
Gefeli Tim!
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_118842735
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 10:17 schreef Boy_Snakeye het volgende:
T-Killer, gefeliciteerd *O*
pi_118842913
T-killah gefeli! w/
pi_118843706
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 11:37 schreef Boy_Snakeye het volgende:
De quiz staat online:
www.facebook.nl/dailymoments.nl

Eerste inzendingen zijn al binnen :)
Ik weet er maar 14 :o ;(

Moest wel weer meteen aan deze denken bij 1 van je samples :')

_O-

Gefeli T-Killer!

[ Bericht 4% gewijzigd door eQuaL op 05-11-2012 12:41:11 ]
pi_118845680
Pfff waar is die 20e sample nou van, ik ken hem zo goed verdorie :(
pi_118845748
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 11:37 schreef Boy_Snakeye het volgende:
De quiz staat online:
www.facebook.nl/dailymoments.nl

Eerste inzendingen zijn al binnen :)
Vet _O_. Herkende er wel wat, vanavond even goed voor zitten.
pi_118846076
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 10:17 schreef Boy_Snakeye het volgende:
T-Killer, gefeliciteerd *O*
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_118847391
Wildstylez - Year of summer gereleased vandaag.. Maar op Q-Dance Records? Waarom nu opeens Q-Dance Records en niet Digital Age??
pi_118847586
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 14:14 schreef Levitas het volgende:
Wildstylez - Year of summer gereleased vandaag.. Maar op Q-Dance Records? Waarom nu opeens Q-Dance Records en niet Digital Age??
Wat een oersaaie track, valt echt in het niet bij zijn eerdere producties :{w

Deze is trouwens onlangs uitgekomen:

*edit*

ow blijkt alleen via iTunes te kunnen :') |:(

[ Bericht 5% gewijzigd door eQuaL op 05-11-2012 14:24:59 ]
pi_118847967
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 14:14 schreef Levitas het volgende:
Wildstylez - Year of summer gereleased vandaag.. Maar op Q-Dance Records? Waarom nu opeens Q-Dance Records en niet Digital Age??
DA = STXX

En aangezien daar al de langer de nodige herrie is...

Puur speculatie ofc :)
pi_118848060
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 10:40 schreef mstx het volgende:

[..]

Ahja ik moet er ooit maar weer eens tijd voor vrij maken om er naar te kijken. :Y
Hoe hou je die site eigenlijk draaiende? Allemaal op een eigen server?
Geen advertenties, dus waar haal je het geld vandaan :P

Hij is weer verschrikkelijk traag momenteel trouwens :+
pi_118848546
quote:
2s.gif Op maandag 5 november 2012 14:18 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Wat een oersaaie track, valt echt in het niet bij zijn eerdere producties :{w
Dan zal ik maar niet zeggen wat ik ervan vind.. :@
pi_118848594
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 14:43 schreef Levitas het volgende:

[..]

Dan zal ik maar niet zeggen wat ik ervan vind.. :@
Het is maar een mening hoor :D
pi_118848707
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 10:40 schreef mstx het volgende:

[..]

Ahja ik moet er ooit maar weer eens tijd voor vrij maken om er naar te kijken. :Y
[nerd-mode]Het lijkt wel of de worker backlog veel te groot wordt :P Het duurt heel lang voor hij überhaupt wat gaat doen. En dan laad hij wel degelijk snel. Ik gok dat door de keep-alive hij zoveel verbindingen open heeft staan dat hij er simpelweg niet meer kan accepteren.

Verhoog dus die limiet of verlaag je keep alive timeout ;) Een keep-alive timeout van 2 seconde is in principe zat.

Sowieso kan je beter van Apache afstappen of gewoon upgraden naar 2.4 zodat je de Event MPM kan gebruiken. De oude Apache is gewoon ongeschikt voor dit soort workloads.[/nerd-mode]
  maandag 5 november 2012 @ 14:50:45 #104
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_118848783
quote:
2s.gif Op maandag 5 november 2012 14:29 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Hoe hou je die site eigenlijk draaiende? Allemaal op een eigen server?
:Y

quote:
Geen advertenties, dus waar haal je het geld vandaan :P
:')

quote:
Hij is weer verschrikkelijk traag momenteel trouwens :+
Zie het php/mysql-topic :') :'(
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_118849073
quote:
2s.gif Op maandag 5 november 2012 14:29 schreef eQuaL het volgende:

[..]
Geen advertenties, dus waar haal je het geld vandaan :P
Je weet dat er geen enkele liveset op LSDB zelf staat, maar allemaal op externe websites, zoals Zippyshare?
pi_118849323
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 14:58 schreef Levitas het volgende:

[..]

Je weet dat er geen enkele liveset op LSDB zelf staat, maar allemaal op externe websites, zoals Zippyshare?
Natuurlijk weet ik dat, maar volgens mij gaat er alsnog aardig wat traffic los op die server. Ik vroeg me gewoon af hoeveel dat was, en als het veel was, of mstx daar dan niet een flink bedragje per maand voor moet betalen :P

Maar dat valt dus allemaal wel mee kennelijk :Y)
pi_118849441
er staan gewoon google ads op hoor, maar ik vraag me af hoeveel er op geklikt wordt... denk niet zo veel.
pi_118849734
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 15:07 schreef Deeltjesversneller het volgende:
er staan gewoon google ads op hoor, maar ik vraag me af hoeveel er op geklikt wordt... denk niet zo veel.
slaapkop ben ik ook, zit hier op Firefox met adblock aan :') :')
Niet op Fok! hoor modjes (8>

Soms vergeet je echt hoe de wereld eruit ziet als je adblock gebruikt :@

[ Bericht 4% gewijzigd door eQuaL op 05-11-2012 15:24:21 ]
  maandag 5 november 2012 @ 19:57:12 #109
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_118862170
quote:
10s.gif Op maandag 5 november 2012 15:15 schreef eQuaL het volgende:

Soms vergeet je echt hoe de wereld eruit ziet als je adblock gebruikt :@
Haha dat gevoel herken ik.. En toen ging ik fulltime werken waar ze IE uit 2006 ofzo gebruiken.. :X
Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
pi_118862208
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 12:13 schreef T-Force het volgende:
T-killah gefeli! w/
  maandag 5 november 2012 @ 20:40:10 #111
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_118864831
Thanks voor felicitaties allen! *O*

Ik trakteer:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
pi_118865780
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 20:40 schreef T_Killer het volgende:
Josh & Wesz Pres. Chickz On Fire - Natte Asbak
Vanaf de eerste seconde gewoon vet qua kicks en die screeches
_O_

nieuwe refix


[ Bericht 16% gewijzigd door Deeltjesversneller op 05-11-2012 21:19:18 ]
pi_118867330
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 20:40 schreef T_Killer het volgende:
Thanks voor felicitaties allen! *O*

Ik trakteer:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tim, gefeliciteerd kerel :D *O*

en bedankt voor die traktatie O+
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_118867382
ik las trouwens dat er nog een Team Orange komt bij HardBass :o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_118873207
quote:
Wel leuk ^O^

quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 21:21 schreef ReMcOrE het volgende:
ik las trouwens dat er nog een Team Orange komt bij HardBass :o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O-

[ Bericht 19% gewijzigd door eQuaL op 05-11-2012 23:13:55 ]
pi_118878361
Ik vraag me af, hoeveel remixen of refixes zijn gemaakt op bestaande tracks. Of hoeveel bestaande elementen (zoals vocalen) weer hergebruikt zijn.

Gunz 4 Hire - Boliva (vocalen van Activator - Raw)
Scope DJ - Househeads (2012 Remix)
D-Block & S-te-Fan - Together (F8trix Remix)
Sylenth & Glitch - Music In You (2012 Mix)
Da Bootleggers - Bitches & Ho's (Digital Punk's Hardstyle Refixx)
Technoboy - Rage (Frontliner Remix)

[ Bericht 5% gewijzigd door Boy_Snakeye op 06-11-2012 09:00:51 ]
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_118878769

Weer een prima aftermovie van Q! Wat was het ongelofelijk vet zeg, man man man!
pi_118879243
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 08:12 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ik vraag me af, hoeveel remixen of refixes zijn gemaakt op bestaande tracks. Of hoeveel bestaande elementen (zoals vocalen) weer hergebruikt zijn.

Gunz 4 Hire - Boliva (vocalen van Activator - Raw)
Scope DJ - Househeads (2012 Remix)
D-Block & S-te-Fan - Together (F8trix Remix)
Sylenth & Glitch - Music In You (2012 Mix)
Da Bootleggers - Bitches & Ho's (Digital Punk's Hardstyle Refixx)
Technoboy - Rage (Frontliner Remix)
Nog een paar remixes van niet erg oude originele nummers:
Tonight (A2 remix)
Feel the Rhythm (remix)

Overigens zitten de vocals van G4H - Bolivia ook in een hardcore track
pi_118881448
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 08:45 schreef Levitas het volgende:

Weer een prima aftermovie van Q! Wat was het ongelofelijk vet zeg, man man man!
Zeker goed in elkaar gezet. :Y
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
pi_118881555
Ik meld me ook weer ^O^


Zijn er nog leute hier die zaterdag op Hardnation te vinden zijn?
pi_118882730
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 10:52 schreef Mind.Illusion het volgende:
Ik meld me ook weer ^O^


Zijn er nog leute hier die zaterdag op Hardnation te vinden zijn?
Misschien.. Heb contact gehad met de organisatie. Claudia ging sowieso geloof ik wel, maar voor mij nog een twijfel
  dinsdag 6 november 2012 @ 12:52:16 #122
220026 Treces
Hier had uw tekst kunnen staan
pi_118885276
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 08:45 schreef Levitas het volgende:

Weer een prima aftermovie van Q! Wat was het ongelofelijk vet zeg, man man man!
Je moest eens weten hoe duur dat apparatuur is waarmee ze rond lopen. Ik denk dat iedereen die zich dan verdiept daarin, wel een leuke aftermovie in elkaar kan draaien.
pi_118885796
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 08:45 schreef Levitas het volgende:

Weer een prima aftermovie van Q! Wat was het ongelofelijk vet zeg, man man man!
Beste aftermovie ever? _O_
pi_118885806
quote:
12s.gif Op dinsdag 6 november 2012 12:52 schreef Treces het volgende:

[..]

Je moest eens weten hoe duur dat apparatuur is waarmee ze rond lopen. Ik denk dat iedereen die zich dan verdiept daarin, wel een leuke aftermovie in elkaar kan draaien.
Dat weet ik heel goed. En ze lopen er overigens niet met "één apparaat", ze lopen met een stuk of 3-4 RED camera's á ca. ¤20.000 - 30.000 per stuk (incl. lenzen en accessoires). Overigens is een video monteren of beelden opnemen een heel groot verschil..

De montage/camerawerk is natuurlijk prima, zoals we gewend zijn van Stijn en Kevin, maar het ging mij meer om de sfeer impressie enzo. Het was een geweldig feest, zó veel beter dan in Nederland..
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 november 2012 13:07 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Beste aftermovie ever? _O_
Die van vorig jaar komt ook héél dicht in de buurt bij beste aftermovie ooit ;)
  dinsdag 6 november 2012 @ 14:23:46 #125
220026 Treces
Hier had uw tekst kunnen staan
pi_118888382
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 13:07 schreef Levitas het volgende:

[..]

Dat weet ik heel goed. En ze lopen er overigens niet met "één apparaat", ze lopen met een stuk of 3-4 RED camera's á ca. ¤20.000 - 30.000 per stuk (incl. lenzen en accessoires). Overigens is een video monteren of beelden opnemen een heel groot verschil..

De montage/camerawerk is natuurlijk prima, zoals we gewend zijn van Stijn en Kevin, maar het ging mij meer om de sfeer impressie enzo. Het was een geweldig feest, zó veel beter dan in Nederland..
Ah een kenner! :7 Dat bedrag kan gerust keer 2 in sommige gevallen. En ik ben het zeker met je eens wat betreft dat verschil. Moet wel zeggen dat een slowmotion van een RED camera er altijd gelikt uit komt. Nog maar niet te spreken hoe dat ding presteert in het donker. :9~
pi_118888647
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 november 2012 14:23 schreef Treces het volgende:

[..]

Ah een kenner! :7 Dat bedrag kan gerust keer 2 in sommige gevallen. En ik ben het zeker met je eens wat betreft dat verschil. Moet wel zeggen dat een slowmotion van een RED camera er altijd gelikt uit komt. Nog maar niet te spreken hoe dat ding presteert in het donker. :9~
Heb in Australië één van de twee jongens gesproken. Die vertelde mij dat z`n gear in totaal zo`n ¤90.000 waard was. AL z`n gear dus. Ondertussen is daar overigens wel een camera of 2 bij gekomen geloof ik
pi_118889279
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 13:07 schreef Levitas het volgende:

[..]

Dat weet ik heel goed. En ze lopen er overigens niet met "één apparaat", ze lopen met een stuk of 3-4 RED camera's á ca. ¤20.000 - 30.000 per stuk (incl. lenzen en accessoires). Overigens is een video monteren of beelden opnemen een heel groot verschil..

De montage/camerawerk is natuurlijk prima, zoals we gewend zijn van Stijn en Kevin, maar het ging mij meer om de sfeer impressie enzo. Het was een geweldig feest, zó veel beter dan in Nederland..

[..]

Die van vorig jaar komt ook héél dicht in de buurt bij beste aftermovie ooit ;)
Uh ik hoorde uit betrouwbare bronnen dat de camera's incl rond de 50 a 80.000 euro zitten....

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 14:30 schreef Levitas het volgende:

[..]

Heb in Australië één van de twee jongens gesproken. Die vertelde mij dat z`n gear in totaal zo`n ¤90.000 waard was. AL z`n gear dus. Ondertussen is daar overigens wel een camera of 2 bij gekomen geloof ik
Dat dus (las dit pas op de volgende pagina.


Ben benieuwd wat ze eigenlijk vragen om dit dus te realiseren. Ik denk zelf iets tussen de 5 en 15.000 euro..
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_118890054
20-30k is alleen je body :P En bij RED mag je echt de hoofdprijs voor alles neerleggen.
pi_118891014
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 15:06 schreef StM het volgende:
20-30k is alleen je body :P En bij RED mag je echt de hoofdprijs voor alles neerleggen.
Zoals 'ie hem bij had in Sydney toen, was het ¤30k. Dat was de body met een lens (weet niet of dat een kitlens was). Als 'ie alles bij elkaar optelde ¤90k (wat 'ie dus niet bij zich had :P)
pi_118891255
http://lsdb.nl/set/121711(...)part-1-30-10-12.html

Wat een ontzettend vette set! Zeker de eerste helft. Tweede helft vind ik muzikaal gezien best wat tracks tussen zitten die ik nogal vervelend vind (Deetox/Prefix & Density nummers vooral), maar hoe die gemixt is :9~ Wavolizer heeft zijn best echt wel weer gedaan!

1. Geck-e - Dub The Speakers
2. Tiifa - Fright
3. Gatty - Spread The Shadow
4. DJ Thera - Touched
5. Drivium - Out of The Blue (Tiifa Rmx)
6. Eyoung - Different Pieces
7. Geck-e - Acid Impressions (DJ Thera Hardertrance Remix)
8. Gatty - As It Appeared (Geck-o Remix) (Instrumental)
9. DJ Thera vs. Mark EG & Chrissi - Angels
10. Tiifa ft. Drivium - Schizophrenia
11. Eyoung - Try To Remember (Instrumental)
12. Geck-e - Think Big (Geck-o Remix)
13. DJ Thera & Pavo - All Get Down (Again)
14. Tiifa - Face
15. Geck-o - All Night (Instrumental)
16. Blackburn - It's You (Instrumental)
17. Cellrock - Summer Is Calling
18. Deetox - Still Here
19. Degos & Re-Done - Evocation
20. Geck-o - Bingo!
21. Phrantic - Drift Away
22. Prefix & Density - Breakout
23. Catatonic Overload - Environment
24. Prefix & Density - Breakout
25. DJ Thera vs Geck-o - Troll Face
26. Wavolizer & Geck-o - Dat Tape
27. Phrantic - Overdose
28. DJ Thera - Therafied
29. Degos & Re-Done - Lomperkennie
30. Phrantic - God of Terror (Phuture Noize Remix)
31. Cellrock - Champion Sound (Prefix & Density Remix)
32. DJ Thera - Do You Know Who I Am
33. Geck-o - How Low Can You Go (Instrumental)
34. Catatonic Overload & Deetox - State of Mind
35. DJ Thera - Not Afraid (To Dub)
36. Phrantic & Blackburn - In Your What?
37. Wavolizer vs DJ Thera - Done With My Stash (Theracords Live Mix)

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 10:52 schreef Mind.Illusion het volgende:
Zijn er nog leute hier die zaterdag op Hardnation te vinden zijn?
Yesyes! Extreem veel zin in. Line-up liegt er niet om, en in Eindje, altijd handig natuurlijk :)
Dit gaat 'm worden:
21:00 - 22:00: Eyoung
22:00 - 23:00: Mind.Illusion (beetje oude tracks aangezien je mag openen *O* *O* *O* ?)
23.00 - 23.30: Lucky Done Gone
23:30 - 01:00: Jack Wax
01.00 - 02.30: Daniela Haverbeck
02:30 - 04:00: Thilo & Evanti
pi_118891820
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 15:35 schreef T-Force het volgende:

Yesyes! Extreem veel zin in. Line-up liegt er niet om, en in Eindje, altijd handig natuurlijk :)
Dit gaat 'm worden:
21:00 - 22:00: Eyoung
22:00 - 23:00: Mind.Illusion (beetje oude tracks aangezien je mag openen *O* *O* *O* ?)
23.00 - 23.30: Lucky Done Gone
23:30 - 01:00: Jack Wax
01.00 - 02.30: Daniela Haverbeck
02:30 - 04:00: Thilo & Evanti
:Y Vrij stevig ook gelijk gezien de namen die na mij staan :7
pi_118892446
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 15:49 schreef Mind.Illusion het volgende:
:Y Vrij stevig ook gelijk gezien de namen die na mij staan :7
Tat & Zat - Skleroxx O-) ?
pi_118892683
Hoe is het geluid daar?
pi_118893020
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 16:10 schreef 16meter het volgende:
Hoe is het geluid daar?
Niet echt geweldig meestal, maar wel oke :)
pi_118893041
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 16:04 schreef T-Force het volgende:

[..]

Tat & Zat - Skleroxx O-) ?
Let's Rock? ~:)
  dinsdag 6 november 2012 @ 17:36:54 #136
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_118896635
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 10:52 schreef Mind.Illusion het volgende:

Zijn er nog leute hier die zaterdag op Hardnation te vinden zijn?
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 15:35 schreef T-Force het volgende:
Yesyes! Extreem veel zin in. Line-up liegt er niet om, en in Eindje, altijd handig natuurlijk :)
Dit gaat 'm worden:
21:00 - 22:00: Eyoung
22:00 - 23:00: Mind.Illusion (beetje oude tracks aangezien je mag openen *O* *O* *O* ?)
23.00 - 23.30: Lucky Done Gone
23:30 - 01:00: Jack Wax
01.00 - 02.30: Daniela Haverbeck
02:30 - 04:00: Thilo & Evanti
Voor mij geen Hardnation hoewel ik die LU echt super vind, vind ik 04:00 gewoon te vroeg :(

Jij was nog nooit bij Thilo & Evanti geweest toch Tom ? Dat wordt echt een gruwelijke afsluiter, kan ik je iig vertellen :D (hooguit dat je ff moet wennen als van hard techno naar electro techno gaat :P

quote:
Noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo :X Beetje één van mijn al time favorites verneuken, hij lijkt er niet eens meer op :/
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
  dinsdag 6 november 2012 @ 17:49:49 #137
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_118897139
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 17:36 schreef Sc0tTy het volgende:

[..]

Noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo :X Beetje één van mijn al time favorites verneuken, hij lijkt er niet eens meer op :/
Inderdaad, een moment stilte aub voor wéér een gouden plaatje dat wordt verkracht met een refix/remuxxxx.

Alhoewel de B kant van de originele The Cube nóg lekkerder is:

Ook een favo van NLS04 meen ik me te herinneren
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
pi_118897618
the cube _O_
indeep _O_

volgens mij is de refixx niet zo slecht, maar gewoon het nieuwe stijltje (hardstyle 2.5). ik heb er dus niks mee.


pi_118898131
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 17:49 schreef T_Killer het volgende:
Alhoewel de B kant van de originele The Cube nóg lekkerder is:

Ook een favo van NLS04 meen ik me te herinneren
Ik vond het origineel van Indeep nóg lekkerder :)
pi_118898665
Luidheid kaartje binnen *O* ,line-up is ook uitgebreid zie ik.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
pi_118902448
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 16:04 schreef T-Force het volgende:

[..]

Tat & Zat - Skleroxx O-) ?
:D O+ net aan het luisteren en moest bij de tekst aan onze Harm denken, geen idee waarom :+

en originele The Cube ^O^
originele Indeep ^O^
Quarantine / Pathology :9
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_118903342
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 18:31 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Luidheid kaartje binnen *O* ,line-up is ook uitgebreid zie ik.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3 area's? :o!

Superzieke line-up wel, wordt echt gaaf feestje :Y) Waarschijnlijk constant heen en weer lopen alleen :')
  dinsdag 6 november 2012 @ 20:18:56 #143
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_118904212
Luidheid kaartje hier ook in den pocket. Wist niet dat t 3 area's waren, is wel vet.
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
  dinsdag 6 november 2012 @ 21:16:05 #144
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_118907717
Fuck. Twijfeldetwijfel over Loudness.
Het is al zo druk de komende periode ;(
The Outside Agency
  dinsdag 6 november 2012 @ 21:54:52 #145
256829 Sokz
Livin' the life
pi_118910207
Ik verkoop denk ik myn loudness kaartje, krijg niemand mee .. Dus mochten er geinteresseerden zijn dm me ff.
  dinsdag 6 november 2012 @ 22:11:38 #146
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_118911589
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 21:16 schreef haakon het volgende:
Fuck. Twijfeldetwijfel over Loudness.
Het is al zo druk de komende periode ;(
AllemeMAGGIES!!! KOMEN!!!

enne 3 zaaltjes :?
Er zijn edities geweest met 4 zaaltjes (3 boven, maar 1 daarvan hebben ze nu een drank/eet-ruimte van gemaakt -- en 1 was beneden in het gangetje, maar die was zwaar ruk ... was toentertijd ook meteen rookruimte)

hoedanook, zin in hiero! >:)
Wat je vindt, ...
pi_118916437
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 18:31 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Luidheid kaartje binnen *O* ,line-up is ook uitgebreid zie ik.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel veel zin in Loudness nu al! Afgelopen tijd geen feestjes kunnen pakken, maar deze al vanaf het begin van de kaartverkoop binnen. Ben wel benieuwd naar de timetable, met een beetje geluk weinig overlap van must-sees :)
What are you gonna do with that
You cheerio-bred, little motherfucker!
pi_118916707
Eeehm ik heb tijdje terug al mn kaartje gekocht voor Loudness, maar geen flauw idee wat ik er mee heb gedaan :? Kan geen email vinden, geen PDF....

Help ;(

edit:

Ik ben echt dom, ik had iemand anders 't laten doen voor me :')
pi_118917413
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 10:52 schreef Mind.Illusion het volgende:
Zijn er nog leute hier die zaterdag op Hardnation te vinden zijn?
Ja! Toch nog aanwezig. Ik heb al een drukke avond dus ik ben helaas te laat voor jouw set. ;(
gr gr
pi_118919518
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 23:20 schreef DannyDeko het volgende:
Eeehm ik heb tijdje terug al mn kaartje gekocht voor Loudness, maar geen flauw idee wat ik er mee heb gedaan :? Kan geen email vinden, geen PDF....

Help ;(

edit:

Ik ben echt dom, ik had iemand anders 't laten doen voor me :')
:')
pi_118919591
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 00:24 schreef eQuaL het volgende:

[..]

:')
Paniek momenje :) Zag namelijk dat het uitverkocht was dus dacht laat ik eens even kijken waar ik mijn ticket heb gelaten. :@
pi_118919766
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 00:27 schreef DannyDeko het volgende:

[..]

Paniek momenje :) Zag namelijk dat het uitverkocht was dus dacht laat ik eens even kijken waar ik mijn ticket heb gelaten. :@
Wel herkenbaar hoor, koop ook maar de helft van de keren zelf de kaartjes :P
pi_118925892
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 11:37 schreef Boy_Snakeye het volgende:
De quiz staat online:
www.facebook.nl/dailymoments.nl

Eerste inzendingen zijn al binnen :)
Kom op jongens, waar blijven de Fok!kers inzendingen? Ik had wel wat meer verwacht van jullie ;)
Heb wel al een inzending gehad van Deeltjesversneller en ReMcOrE.

Mocht de winnaar iemand buiten Fok om zijn, dan zal ik ook bekend maken wie hier het beste gescoord heeft.
Nog 3 dagen te gaan. *O*
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_118928578
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 09:38 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Kom op jongens, waar blijven de Fok!kers inzendingen? Ik had wel wat meer verwacht van jullie ;)
Heb wel al een inzending gehad van Deeltjesversneller en ReMcOrE.

Mocht de winnaar iemand buiten Fok om zijn, dan zal ik ook bekend maken wie hier het beste gescoord heeft.
Nog 3 dagen te gaan. *O*
Ik waag me niet meer aan dit soort wedstrijden :')
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_118928672
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 23:20 schreef DannyDeko het volgende:
Eeehm ik heb tijdje terug al mn kaartje gekocht voor Loudness, maar geen flauw idee wat ik er mee heb gedaan :? Kan geen email vinden, geen PDF....

Help ;(

edit:

Ik ben echt dom, ik had iemand anders 't laten doen voor me :')
:')
pi_118929227
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 09:38 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Kom op jongens, waar blijven de Fok!kers inzendingen? Ik had wel wat meer verwacht van jullie ;)
Heb wel al een inzending gehad van Deeltjesversneller en ReMcOrE.

Mocht de winnaar iemand buiten Fok om zijn, dan zal ik ook bekend maken wie hier het beste gescoord heeft.
Nog 3 dagen te gaan. *O*
Heb er maar 13, veel tracks zijn gewoon net voor mijn tijd :P
pi_118931446
quote:
14s.gif Op woensdag 7 november 2012 11:33 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Heb er maar 13, veel tracks zijn gewoon net voor mijn tijd :P
Ja je hoeft niet alles te weten...

Laat ik het zo zeggen. Diegene die ik nu heb heb, hebben niet alles goed of niet alles ingevuld. Dus je hebt kans :)

Dus gewoon insturen :)
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_118933436
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 12:38 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Ja je hoeft niet alles te weten...

Laat ik het zo zeggen. Diegene die ik nu heb heb, hebben niet alles goed of niet alles ingevuld. Dus je hebt kans :)

Dus gewoon insturen :)
Heb nu net mijn 14e gevonden. Ik ga nog eventjes doordenken over 1 track, ik heb nog 2 dagen :P
  woensdag 7 november 2012 @ 14:33:14 #159
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_118935941
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 18:31 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Luidheid kaartje binnen *O* ,line-up is ook uitgebreid zie ik.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Woei nice! Derde area :D Hier al tijden een kaartje in de pocket. Hopelijk is de TT gunstig :P

Vraag me af waar ze de derde area neer plempen , PRSPCT XL hadden ze 5 areas, maar 3 hiervan waren pauper :P
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_118936449
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 14:33 schreef Sc0tTy het volgende:
PRSPCT XL hadden ze 5 areas, maar 3 hiervan waren pauper
Die breakcore zweetgang :'(
Maar schijnbaar hebben ze er een nieuwe area bij
quote:
Door de onlangs uitgevoerde verbouwing in het voormalige graansilo pand, is het weer mogelijk om de gehele Maassilo te gebruiken.­ Naast de twee bekende zalen en de vernieuwde chillout kelder, is nu ook de derde zaal weer beschikbaar.­ Deze kans kon b2s niet voorbij laten gaan, dus de komende editie kun je in het gehele pand los gaan op de rauwste Hardstyle beats.­ De line-up was al bekend maar Loudness zou Loudness niet zijn als ze de echte liefhebbers niet zou verrassen.­ Het programma is om deze reden aangevuld met talenten uit Nederland, Frankrijk en Italië!­
The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
pi_118937979
Ik hoor net op 538 dat ze vanavond in 'Maak 't of Kraak 't' een hardstyleplaat gaan draaien. :')

Een remixje van mister Headyhead gok ik?
gr gr
pi_118938046
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:25 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik hoor net op 538 dat ze vanavond in 'Maak 't of Kraak 't' een hardstyleplaat gaan draaien. :')

Een remixje van mister Headyhead gok ik?
5 euro op coone.
The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
pi_118938098
quote:
10s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:27 schreef SjaakKlapkaak het volgende:

[..]

5 euro op coone.
Oja die heb je ook nog.
gr gr
  woensdag 7 november 2012 @ 16:23:20 #164
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_118940429
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 19:47 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

:D O+ net aan het luisteren en moest bij de tekst aan onze Harm denken, geen idee waarom :+
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 21:11 schreef ReMcOrE het volgende:
maar in de Pysko Punkz zet hoorde ik deze plaat nog en die doet me nog altijd denk aan onze enige echte Harm; BEEEEER RUN!! *O* :Y)
IOVJ :* ;)

Een plaatje die me altijd aan jou doet denken:


[ Bericht 11% gewijzigd door Da_Ripper op 07-11-2012 17:16:19 ]
Wat je vindt, ...
pi_118942473
quote:
10s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:27 schreef SjaakKlapkaak het volgende:

[..]

5 euro op coone.
deal!
pi_118943955

Was toch wel een heerlijk feestje :)
  woensdag 7 november 2012 @ 19:15:13 #167
301430 Baronpilsener
twitter.com/black_outmedia
pi_118946972
Welke hhz track is er voorbij gekomen? De spectrum remix?
Aka Black/Out
http://twitter.com/black_outmedia
Zany | B-Front | Titan | Chris One | Zatox | Donkey Rollers | Noisecontrollers | Digital Punk | Ran-D | The Machine | 4v10 | Max Enforcer | Beholder | Alpha² | Crypsis | A-lusion
pi_118950598
je hebt fans op fok m.i! Sixpack.
pi_118950651
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 09:38 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Kom op jongens, waar blijven de Fok!kers inzendingen? Ik had wel wat meer verwacht van jullie ;)
Heb wel al een inzending gehad van Deeltjesversneller en ReMcOrE.

Mocht de winnaar iemand buiten Fok om zijn, dan zal ik ook bekend maken wie hier het beste gescoord heeft.
Nog 3 dagen te gaan. *O*
Zal straks ook even een poging wagen. Ik verwacht dat ik vrijwel alles ga herkennen, maar dat ik hooguit de helft bij naam kan noemen. :@
What are you gonna do with that
You cheerio-bred, little motherfucker!
pi_118951158
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 20:24 schreef Deeltjesversneller het volgende:
je hebt fans op fok m.i! Sixpack.
Of hij vindt het gewoon een vet logo en heeft het gejat :P
(Dat was toch M.I.'s oude logo?)
pi_118951903
quote:
10s.gif Op woensdag 7 november 2012 16:23 schreef Da_Ripper het volgende:

[..]

[..]

IOVJ :* ;)

Een plaatje die me altijd aan jou doet denken:
NTB O+

en waarom doet die track jou aan mij denken? :+
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  woensdag 7 november 2012 @ 20:46:44 #172
296894 Xblister
Simply the best..
pi_118952019
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 17:55 schreef DannyDeko het volgende:

Was toch wel een heerlijk feestje :)
Mooie aftermovie :D
Roll with the fastest
I'm the baddest who rolls with the madness
pi_118952160
quote:
10s.gif Op woensdag 7 november 2012 20:33 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Of hij vindt het gewoon een vet logo en heeft het gejat :P
(Dat was toch M.I.'s oude logo?)
Haha jah! :D
  woensdag 7 november 2012 @ 21:15:39 #175
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_118954147
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 20:44 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

NTB O+
ik moest ff googlen wat het betekent, maar :') _O-
quote:
en waarom doet die track jou aan mij denken? :+
Excuus, nu ik er goed over nadenk is het niet dat plaatje van Gentalica maar 'Thunderstyle' .
Want ik heb je daar ooit op zien losgaan, en nu moet ik ff graven .. op decibel '09 in een gloeiend hete Euphoria-tent en ik zag die vuistjes van je precies op de beat @ 1:20 op en neer boksen om daarna met die typische ReM-style los te gaan :D
Wat je vindt, ...
pi_118954457
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 21:15 schreef Da_Ripper het volgende:

[..]

ik moest ff googlen wat het betekent, maar :') _O-

[..]

Excuus, nu ik er goed over nadenk is het niet dat plaatje van Gentalica maar 'Thunderstyle' .
Want ik heb je daar ooit op zien losgaan, en nu moet ik ff graven .. op decibel '09 in een gloeiend hete Euphoria-tent en ik zag die vuistjes van je precies op de beat @ 1:20 op en neer boksen om daarna met die typische ReM-style los te gaan :D
ik ontcijferde IOVJ gelukkig snel :Y)

en Decibel 2009 + snikhete Euphora zou héél goed kunnen!! net als dat verschrikkelijk harde losgaan trouwens :7 *;
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  woensdag 7 november 2012 @ 21:22:26 #177
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_118954608
Ik weet niet waarom, maar ik moet ineens aan deze track denken:


En dat die eigenlijk veel te weinig gedraaid wordt! :(
Heerlijke plaat (L)
The Outside Agency
  woensdag 7 november 2012 @ 21:50:56 #178
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_118956536
Tom's DefQon-Aftermovie

daarom

en als je zegt DefQon '10 dan zeg ik: PENETRATOR!!
Wat je vindt, ...
pi_118957005
quote:
3s.gif Op woensdag 7 november 2012 21:50 schreef Da_Ripper het volgende:
Tom's DefQon-Aftermovie

daarom
:D ^O^ grappig om te zien hoe veel mensen op dezelfde manier 'dansen' op hardstyle :s)

maar wat ook opvalt; oppa Ripper-style _O_
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  woensdag 7 november 2012 @ 22:00:36 #180
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_118957289
Harm, held.
Tof filmpje blijft dat :)

Dat was trouwens niet de 'waarom' ;)
Dat was de herinnering aan Hard Definition toen Alphaverb hem draaide :D

Maar die set van Tom toen was veeuul dikker ;)
The Outside Agency
  woensdag 7 november 2012 @ 23:26:45 #181
301430 Baronpilsener
twitter.com/black_outmedia
pi_118962724
Boy, je hebt nu m'n inzending binnen :)
Aka Black/Out
http://twitter.com/black_outmedia
Zany | B-Front | Titan | Chris One | Zatox | Donkey Rollers | Noisecontrollers | Digital Punk | Ran-D | The Machine | 4v10 | Max Enforcer | Beholder | Alpha² | Crypsis | A-lusion
pi_118964462
Nieuwe editie van Restylerz in Harders Plaza :Y)

Line up:
22.00 - 23.00 - Reactive (Winnaar DJ Contest)
23.00 - 00.00 - Proto Bytez ( Restylerz)
00.00 - 01.00 - Mind.Illusion (The Magic Show)
01.00 - 02.00 - Kax (Australie)
02:00 - 03.00 - Wasted Penguinz (Zweden)
03.00 - 04.00 - Code Black (Australie)
00:00 - 04:00 - Hosted by MC Axys
  donderdag 8 november 2012 @ 08:40:25 #183
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_118967578
Ik kan godverdomme niet op een nummer komen _O-


De melodie lijkt echt bijna 100% hierop van 1:18 tot 1:23 ongeveer.

Fucking bekende track ook met vocals maar hoe heet die nou ook alweer
Mijn nieuwe ondertitel
  donderdag 8 november 2012 @ 08:43:42 #184
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_118967624
quote:
3s.gif Op woensdag 7 november 2012 21:50 schreef Da_Ripper het volgende:

en als je zegt DefQon '10 dan zeg ik: PENETRATOR!!
Titan..boefje..bots!
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_118968090
quote:
3s.gif Op woensdag 7 november 2012 21:50 schreef Da_Ripper het volgende:
Tom's DefQon-Aftermovie

Machtig mooi filmpke!

Zijn het allemaal FOK!ers die in beeld komen trouwens? Allereerste shot bv, die 2 linker gasten.
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
  donderdag 8 november 2012 @ 09:09:16 #186
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_118968139
Was wel vet daar in de Blue. Met dat Goede Tijden Slechte Tijden stukje voor de Psyko Punkz of zo :')

Maar plz hoe heet dat nmmr nou ik moet het horen m'n oortjes hebben die geluidjes nodig
Mijn nieuwe ondertitel
  donderdag 8 november 2012 @ 09:48:56 #187
301430 Baronpilsener
twitter.com/black_outmedia
pi_118968979
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 08:40 schreef sinepedraap het volgende:
Ik kan godverdomme niet op een nummer komen _O-


De melodie lijkt echt bijna 100% hierop van 1:18 tot 1:23 ongeveer.

Fucking bekende track ook met vocals maar hoe heet die nou ook alweer
Zat zelf hieraan te denken vanaf 2.40
Aka Black/Out
http://twitter.com/black_outmedia
Zany | B-Front | Titan | Chris One | Zatox | Donkey Rollers | Noisecontrollers | Digital Punk | Ran-D | The Machine | 4v10 | Max Enforcer | Beholder | Alpha² | Crypsis | A-lusion
  donderdag 8 november 2012 @ 09:50:02 #188
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_118969009
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 09:48 schreef Baronpilsener het volgende:

[..]

Zat zelf hieraan te denken vanaf 2.40
Nee het is niet Believe. Het is veel rustiger en het zijn echt van die kalme magische vocals. Vrij bekend is die ook. Gaat zo ongeveer van ehh: feel my lalalalaaaaa of zo kan dat?
Mijn nieuwe ondertitel
  donderdag 8 november 2012 @ 09:53:45 #189
301430 Baronpilsener
twitter.com/black_outmedia
pi_118969099
De burning love remix van Dbstf zal het toch niet zijn he? :')
Aka Black/Out
http://twitter.com/black_outmedia
Zany | B-Front | Titan | Chris One | Zatox | Donkey Rollers | Noisecontrollers | Digital Punk | Ran-D | The Machine | 4v10 | Max Enforcer | Beholder | Alpha² | Crypsis | A-lusion
  donderdag 8 november 2012 @ 09:58:23 #190
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_118969210
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 09:53 schreef Baronpilsener het volgende:
De burning love remix van Dbstf zal het toch niet zijn he? :')
Hmm de tekst of het nummer is het wel. We komen in de buurt. Maar volgens mij was die niet van DBSTF. Ik ken hem van een feest weet je wel, mooi moment dat nog door je hoofd galmt. Daarom zoek ik hem. Maar die van DBSTF kan het niet zijn, te slap verder.


Edit: het was volgens mij de hardcore remix, van the viper



Shit ik weet het niet. DBSTF remix lijkt te slap en die van the viper weer te hard. ff kijken of er nog meer zijn anders zal het dan toch die van the viper geweest zijn
Mijn nieuwe ondertitel
  donderdag 8 november 2012 @ 11:19:39 #191
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_118971663
Machiel gefeliciteerd boi!
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
  donderdag 8 november 2012 @ 11:21:00 #192
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_118971708
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 11:19 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Machiel gefeliciteerd boi!
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_118973240
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 08:12 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ik vraag me af, hoeveel remixen of refixes zijn gemaakt op bestaande tracks. Of hoeveel bestaande elementen (zoals vocalen) weer hergebruikt zijn.

Gunz 4 Hire - Boliva (vocalen van Activator - Raw)
Scope DJ - Househeads (2012 Remix)
D-Block & S-te-Fan - Together (F8trix Remix)
Sylenth & Glitch - Music In You (2012 Mix)
Da Bootleggers - Bitches & Ho's (Digital Punk's Hardstyle Refixx)
Technoboy - Rage (Frontliner Remix)
Noisecontrollers - Crump (Ran-D Remix)
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_118974823
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 12:00 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Ik snap je post eigenlijk niet. Je wil weten hoeveel remixen er van hardstyle tracks zijn? Dat zijn er toch heul veel?

Al de tracks uit mijn collectie met "Remix" in de titel:


Natuurlijk nogal wat remixen van niet-hardstyle tracks, en remixen die op dezelfde release zitten...

[ Bericht 4% gewijzigd door eQuaL op 08-11-2012 12:56:09 ]
pi_118975820
quote:
11s.gif Op donderdag 8 november 2012 12:48 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Ik snap je post eigenlijk niet. Je wil weten hoeveel remixen er van hardstyle tracks zijn? Dat zijn er toch heul veel?

Al de tracks uit mijn collectie met "Remix" in de titel:
[ afbeelding ]

Natuurlijk nogal wat remixen van niet-hardstyle tracks, en remixen die op dezelfde release zitten...
Dit is een prachtige lijst :Y
Maar niet helemaal wat ik bedoel. Ik ben meer aan het kijken hoeveel remixen er nu uitkomen van tracks die jaren ervoor zijn uitgebracht. Ik bedoel jouw lijst bevat veel remixen die bij dezelfde release horen of kort daarna zijn uitgebracht.

Een voorbeeld uit jouw lijst is Type Face. Hele oude tracks die nu weer plots remixed moest worden.
Dat zijn tracks die ik eigenlijk zoek. En natuurlijk huidige tracks die iets kenmerkends bevatten van tracks van ' vroeger'
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_118976508
Op die manier! Staan er wel wat tussen lijkt me. Cold Rockking, Dominator, Little Red Noisy Thing, Master Flat. Night After Night, The Noisemaker, en dan pluk ik er zomaar wat uit :P
pi_118977937
quote:
11s.gif Op donderdag 8 november 2012 13:35 schreef eQuaL het volgende:
Op die manier! Staan er wel wat tussen lijkt me. Cold Rockking, Dominator, Little Red Noisy Thing, Master Flat. Night After Night, The Noisemaker, en dan pluk ik er zomaar wat uit :P
Ik ben nooit goed namen en jaren. (En dan maak ik zo' n raad-de-plaat contest _O- _
Althans niet op de wat langere termijn.
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_118980960
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:25 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik hoor net op 538 dat ze vanavond in 'Maak 't of Kraak 't' een hardstyleplaat gaan draaien. :')

Een remixje van mister Headyhead gok ik?
Welke is het geworden eigenlijk?

Laatste wat gemeld staat op de site is Avicii Last Dance

Zie dat ik ook niet de enige ben:
https://twitter.com/search?q=hardstyle%20538&src=typd

[ Bericht 7% gewijzigd door Boy_Snakeye op 08-11-2012 15:35:56 ]
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_118984184
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 15:30 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Welke is het geworden eigenlijk?

Laatste wat gemeld staat op de site is Avicii Last Dance

Zie dat ik ook niet de enige ben:
https://twitter.com/search?q=hardstyle%20538&src=typd
Ik heb (uiteraard) niet geluisterd, maar hij is dus niet langs gekomen. 's Middags zei Jeroen Nieuwenhuijzen volgens mij dat er die avond een hardstyleplaat zou komen. Was dus onjuiste informatie. *O*'

Vanuit hier ook een felicitatie aan haakon uiteraard. *O*

[ Bericht 7% gewijzigd door Quyxz_ op 08-11-2012 17:08:25 ]
gr gr
pi_118984247
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 11:19 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Machiel gefeliciteerd boi!
  donderdag 8 november 2012 @ 17:38:54 #202
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_118985660
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 11:19 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Machiel gefeliciteerd boi!
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
pi_118985695
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 11:19 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Machiel gefeliciteerd boi!
  donderdag 8 november 2012 @ 19:25:29 #205
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_118989445
Thnx allemaal! :D

quote:
_O- ^O^
The Outside Agency
pi_118990547
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 11:19 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Machiel gefeliciteerd boi!
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_118991858
Machiel gefeliciteerd :)
pi_118994227
Even tussendoor...

Nieuw persoon die TMS volgt op twitter... Z'n persoonlijke tekst...

18 years old hardstyle loving mother fucker ! go rock on motherfucker !

_O-
  donderdag 8 november 2012 @ 20:54:31 #209
256829 Sokz
Livin' the life
pi_118994306
Dat ben ik.
  donderdag 8 november 2012 @ 21:05:38 #210
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_118994927
Ouch
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
pi_118998098

Terwijl YEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRR OF SUMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

met 95% word gemaakt op radio 538.

Lekkur plaatjuh weetjuh, lekkah denken aan al die partys van afgelope somer! 25 schuife op enzo!
  donderdag 8 november 2012 @ 22:47:08 #212
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_119000254
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 20:53 schreef Mind.Illusion het volgende:
Even tussendoor...

Nieuw persoon die TMS volgt op twitter... Z'n persoonlijke tekst...

18 years old hardstyle loving mother fucker ! go rock on motherfucker !

_O-
Is het de zoon van DV8 ? :+
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_119007668
Loudness alweer uitverkocht! Was nog aan het bedenken of ik een kaartje ging kopen :+
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_119008042
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 20:10 schreef T-Force het volgende:
Machiel gefeliciteerd :)
Nog een late felicitatie hier!

Tja. Je kan wel belachelijk lopen doen over dat zoiets op de radio komt (waarvan een aantal mensen op Hardtraxx zich prima bij kunnen rekenen), maar eigenlijk kan het mij niet zo veel schelen. Ik ben eigenlijk eerder benieuwd hoe de trend zich doorzet. In hoeverre gaat deze plaat vaker gedraaid worden? Gaan er meer platen met deze opzet komen? etcetera. En met alle respect: tegenhouden doe je het toch niet en het maakt voor mij een nummer toch niet anders omdat hij "populair" is.
Mixes onder de naam Khadber
pi_119008130
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 10:18 schreef ElDani het volgende:

[..]

Nog een late felicitatie hier!

Tja. Je kan wel belachelijk lopen doen over dat zoiets op de radio komt (waarvan een aantal mensen op Hardtraxx zich prima bij kunnen rekenen), maar eigenlijk kan het mij niet zo veel schelen. Ik ben eigenlijk eerder benieuwd hoe de trend zich doorzet. In hoeverre gaat deze plaat vaker gedraaid worden? Gaan er meer platen met deze opzet komen? etcetera. En met alle respect: tegenhouden doe je het toch niet en het maakt voor mij een nummer toch niet anders omdat hij "populair" is.
Year of Summer.. Ik vind het een geweldige track. Heb er een prachtige herinneringen aan, dus dat scheelt ook wel een hoop denk ik :P

Machiel, alsnog gefeliciteerd. Beetje laat, maarrrrr: Beter laat dan nooit!
pi_119008643
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 10:21 schreef Levitas het volgende:

[..]

Year of Summer.. Ik vind het een geweldige track. Heb er een prachtige herinneringen aan, dus dat scheelt ook wel een hoop denk ik :P
Het is zeker geen verkeerde plaat. Zang in de climax hoeft van mij niet heel nodig, maar is verder gewoon een prima plaat.
Mixes onder de naam Khadber
pi_119009228
lekker nummertje, niks mis mee.
pi_119009812
Ik vind het maar een saaie plaat met een 13 in een dozijn melodietje :P

Niets vreemds aan verder, iedere artiest heeft imo leuke en minder leuke tracks. Ben zelf meer van typische 'Wildstylez melodietjes' als in Delay Distortion, Pleasure & Push That Feeling :Y)
pi_119012325
Ik heb meer het gevoel bij Timeless, dat is echt een zwaar overgewaardeerde plaat. Die break, mooi hoor, maar daarna is het geen ruk aan, maar iedereen prijst het de hemel in...

Year of Summer is niks mee.
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_119012725
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 12:22 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ik heb meer het gevoel bij Timeless, dat is echt een zwaar overgewaardeerde plaat. Die break, mooi hoor, maar daarna is het geen ruk aan, maar iedereen prijst het de hemel in...

Year of Summer is niks mee.
Kende de hele track nog niet :o

Wel echt een vuurwerk plaatje, ook weer zo'n track waar voor velen een emotionele waarde aan zit, zoals bij Year of Summer. In feite natuurlijk een saaie melo, en als je die feeling er niet mee hebt is het gewoon een oersaaie plaat :P
  vrijdag 9 november 2012 @ 12:58:08 #221
256829 Sokz
Livin' the life
pi_119013515
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 10:07 schreef robuust89 het volgende:
Loudness alweer uitverkocht! Was nog aan het bedenken of ik een kaartje ging kopen :+
Je mag mijne overkopen
pi_119020624
freaqshow lineup


soort van qlimax maar iets meer hardcore
pi_119020985
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 16:22 schreef Deeltjesversneller het volgende:
freaqshow lineup


soort van qlimax maar iets meer hardcore
Geen Coone en Headhunterz! :'(

Ik ga niet.
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_119021333
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 16:32 schreef robuust89 het volgende:

[..]

Geen Coone en Headhunterz! :'(

Ik ga niet.
Wel weer een keer Audiofreq op een Q-Dance feest. Dat is ook al een tijdje geleden niet?
  vrijdag 9 november 2012 @ 16:42:58 #225
237704 Dalton_
Recalled to life
pi_119021392
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 16:22 schreef Deeltjesversneller het volgende:
freaqshow lineup


soort van qlimax maar iets meer hardcore
Vind het best een goeie line-up,

begrijp alleen niet dat ze in beide area's opbouwen van hardstyle naar hardcore..

doe dan 1 hardcore en 1 hardstyle zaal.. dan blijven mensen langer en drinken ze dus meer, ikzelf zou tijdens de hardcore teminste niet perse hoeven blijven..

En je hebt ook nog kans dat je meer kaarten verkoopt aan hardcore liefhebbers omdat je dan de hele avond een hardcore zaal hebt..
  vrijdag 9 november 2012 @ 17:46:24 #226
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_119023863

Schaamteloze linkdump
The Outside Agency
pi_119024767
quote:
Freaqshow

AREA 1:
Noisecontrollers
Brennan Heart
Frontliner
Alpha²
Atmosfearz
Crypsis


Bass Modulators
Ran-D
Luna
Darkraver ft Deepack ft The Viper (AFSLUITING?)
MC Villain

AREA 2:
Audiofreq
Prankster
E-Force
Kasparov
Radical Redemption
Frequencerz
Tommyknocker
MC Jeff
Vind het een leuke line up. Jammer van BH. Zie je ook weer dat hij per se normaal uit die koets moet stappen :P
Maar ik ga me hiermee wel vermaken :Y

[ Bericht 36% gewijzigd door Boy_Snakeye op 09-11-2012 18:36:29 ]
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_119031299
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 20:24 schreef slvrbld het volgende:

[..]

Zal straks ook even een poging wagen. Ik verwacht dat ik vrijwel alles ga herkennen, maar dat ik hooguit de helft bij naam kan noemen. :@
En ja hoor. Ben er nu even mee bezig. Precies 10 die ik zonder al teveel moeite op kon schrijven. Aantal samples die gewoon té kort zijn (oftewel tracks die ik niet vaak genoeg heb gehoord om me bij te blijven), 2 die ik gewoon echt niet weet en nog een paar waar ik zo 1,2,3 de juiste plaat nog niet bij heb gevonden. Ben blij als ik de 15 haal :P
What are you gonna do with that
You cheerio-bred, little motherfucker!
pi_119031656

O+

quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 20:44 schreef slvrbld het volgende:

[..]

En ja hoor. Ben er nu even mee bezig. Precies 10 die ik zonder al teveel moeite op kon schrijven. Aantal samples die gewoon té kort zijn (oftewel tracks die ik niet vaak genoeg heb gehoord om me bij te blijven), 2 die ik gewoon echt niet weet en nog een paar waar ik zo 1,2,3 de juiste plaat nog niet bij heb gevonden. Ben blij als ik de 15 haal :P
ik kende ze allemaal wel, maar lastig om er een naam aan te koppelen :P
pi_119032531
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 20:50 schreef Deeltjesversneller het volgende:

O+

[..]

ik kende ze allemaal wel, maar lastig om er een naam aan te koppelen :P
Mja, 9 en 16 heb ik geen flauw idee in welke richting moet zoeken. De rest moet geen probleem zijn, alleen heb ik ook niet zoveel zin om veel tijd kwijt te zijn aan het zoeken in mijn geheugen en op mijn harde schijf + youtube.
What are you gonna do with that
You cheerio-bred, little motherfucker!
pi_119032630
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 21:05 schreef slvrbld het volgende:

[..]

Mja, 9 en 16 heb ik geen flauw idee in welke richting moet zoeken. De rest moet geen probleem zijn, alleen heb ik ook niet zoveel zin om veel tijd kwijt te zijn aan het zoeken in mijn geheugen en op mijn harde schijf + youtube.
9 is van zo'n fransoos toch? kon ook niet op de naam komen. 16 is wel een bekende sample maar wist ik ook niet.
pi_119033330
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 21:07 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

9 is van zo'n fransoos toch? kon ook niet op de naam komen. 16 is wel een bekende sample maar wist ik ook niet.
16 is ongetwijfeld bekend, maar totaal niet te herleiden naar een bepaalde artiest oid. Dan is het zoekveld me net iets te groot :D Ik moet er nu nog 6, waarvan deze er 2 zijn. Geen zin om nog veel langer te gaan zoeken nu. Misschien morgen, en anders jammer maar helaas :)
What are you gonna do with that
You cheerio-bred, little motherfucker!
pi_119033637
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 21:22 schreef slvrbld het volgende:

[..]

16 is ongetwijfeld bekend, maar totaal niet te herleiden naar een bepaalde artiest oid. Dan is het zoekveld me net iets te groot :D Ik moet er nu nog 6, waarvan deze er 2 zijn. Geen zin om nog veel langer te gaan zoeken nu. Misschien morgen, en anders jammer maar helaas :)
Ik moet je helaas teleurstellen maar het was tot vanavond 18:00 mogelijk. -O-

Wel is de winnaar bekend en is het een Fokker! *O*

Dit zijn antwoorden:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_119033826
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 21:27 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Ik moet je helaas teleurstellen maar het was tot vanavond 18:00 mogelijk. -O-

Wel is de winnaar bekend en is het een Fokker! *O*

Dit zijn antwoorden:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, dacht tot morgenavond :{. Nouja, in elk geval goed om te zien dat ik alles wat ik had goed had. En zoals verwacht zouden 9 en 16 heel lastig worden :p
What are you gonna do with that
You cheerio-bred, little motherfucker!
pi_119036429
De winnaar is Baronpilsner *O*
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_119037335
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 22:13 schreef Boy_Snakeye het volgende:
De winnaar is Baronpilsner *O*
Het kan ook niet anders. Ouwe hardstyle gek die sindskort op Hardskillz records zit!
Gefeliciteerd Aron!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_119039344
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 22:26 schreef Levitas het volgende:

[..]

Het kan ook niet anders. Ouwe hardstyle gek die sindskort op Hardskillz records zit!
Gefeliciteerd Aron!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het scheelde ook verdomd weinig met Deeltjesversneller :Y
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_119044177
Verdomme ik ben de quiz totaal vergeten _O- :'(

Had er achteraf maar liefst 14 goed! De andere 6 wist ik gewoon echt niet (1,3,5,7,9 & 20)

Gefeli Baron :P

En aaaaaah, natuurlijk Blame It On The Music :( :( :(
pi_119044640
Nog meer Limbo's present morgen?
https://partyflock.nl/party/228601:Activated.html
Cuz I'm Mr. Brightside
  zaterdag 10 november 2012 @ 10:47:38 #240
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_119048291
Je hebt gestemd op de volgende keuzes:

• Adaro - House of Wax
• Alpha² - Rebirth
• Code Black &­ NitrouZ - Can't Hold Me Back
• D-Block &­ S-te-Fan - Take Me There
• Frontliner - Symbols
• Frontliner - I'm The Melodyman
• Gunz for Hire - Sorrow
• Headhunterz &­ Wildstylez vs Noisecontrollers - World of Madness
• Headhunterz ft.­ Malukah - Reignite
• Ran-D - Living for the Moment
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  zaterdag 10 november 2012 @ 12:21:36 #241
301430 Baronpilsener
twitter.com/black_outmedia
pi_119050102
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 22:13 schreef Boy_Snakeye het volgende:
De winnaar is Baronpilsner *O*
*O* *O* *O*
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 22:26 schreef Levitas het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trolololo _O-
Aka Black/Out
http://twitter.com/black_outmedia
Zany | B-Front | Titan | Chris One | Zatox | Donkey Rollers | Noisecontrollers | Digital Punk | Ran-D | The Machine | 4v10 | Max Enforcer | Beholder | Alpha² | Crypsis | A-lusion
pi_119059388

wildstyleznl twitterde op zaterdag 10-11-2012 om 17:39:02 NICE!!! Year Of Summer met @Nielsgeusebroek deze week de Grand Slam op @slamfm http://t.co/1K7jXQKb reageer retweet
538 twitterde op donderdag 08-11-2012 om 21:49:58 Wowww! Year Of Summer van @Wildstyleznl & Niels Geusebroek is super dik gemaakt met 95,3%! #538radio reageer retweet
Dit is het begin van het einde.

Ok dat was het al een klein beetje, maar nu gaat het zoals ik al verwachtte hoe het zou gaan.

Wel mooi hoe het allemaal is verlopen.
Tot een bepaalde periode was het gewoon hardstyle, geen onderscheid tussen rauw en melodieus. Geen onderscheid tussen de Donkey Rollers of Headhunterz.
Toen begon het langzaam te kriebelen toen de term Rawstyle werd gelanceerd door ome Zatox.
Hoorde sehtje nog zeggen: Jongens geen hokjes, hardstyle = hardstyle.
Daarnabegonnen de feestjes zoals loudness zich te focussen op de rauwe hardstyle, want er ontstond wel degelijk verschil in sound.
De melodieuze hardstyle werd nog toegankelijker door cheesy karaoke vocals. En nu is het zo toegankelijk dat radiostations het langzaam beginnen toe te laten.

Ik vermoed dat we volgend jaar echt een totaal andere top 40 hebben. Organisaties van feestjes zullen nu langzaam in hun handen gaan wrijven.
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
  zaterdag 10 november 2012 @ 18:35:37 #243
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_119060220
Heeft langer geduurd dan ik had verwacht want zulke kutnummers bestaan al 5 jaar. Happy hardstyle zal uiteindelijk het zelfde traject doorlopen als de happy hardcore in de jaren 90. De minder commerciële hardstyle zal gewoon blijven bestaan, en zodra happy hardstyle dood is (over max. 5 jaar), is er weer een nieuwe hype dat de massa heeft bereikt en zullen de hardstylefeesten weer kleinschaliger worden.
Kan niet wachten *O*
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_119060419
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 18:35 schreef mstx het volgende:
Heeft langer geduurd dan ik had verwacht want zulke kutnummers bestaan al 5 jaar. Happy hardstyle zal uiteindelijk het zelfde traject doorlopen als de happy hardcore in de jaren 90. De minder commerciële hardstyle zal gewoon blijven bestaan, en zodra happy hardstyle dood is (over max. 5 jaar), is er weer een nieuwe hype dat de massa heeft bereikt en zullen de hardstylefeesten weer kleinschaliger worden.
Kan niet wachten *O*
Dit.

quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 10:48 schreef 16meter het volgende:
Over HHZ @ 538. Ik hoop dat hardstyle een enorme hype wordt (a la jumpstyle/happy hardcore) en daarna explodeert. Laat het maar kapotgaan, zodat er naderhand nog een klein aantal feestjes/producers/liefhebbers overblijft. Zou het genre alleen maar goed doen.
En dat.
pi_119060427
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 18:35 schreef mstx het volgende:
Heeft langer geduurd dan ik had verwacht want zulke kutnummers bestaan al 5 jaar. Happy hardstyle zal uiteindelijk het zelfde traject doorlopen als de happy hardcore in de jaren 90. De minder commerciële hardstyle zal gewoon blijven bestaan, en zodra happy hardstyle dood is (over max. 5 jaar), is er weer een nieuwe hype dat de massa heeft bereikt en zullen de hardstylefeesten weer kleinschaliger worden.
Kan niet wachten *O*
Het zou me eigenlijk niet verbazen als dat sneller gaat dan 5 jaar. Als je ziet dat er 5 jaar geleden lichte minimal/deephouse platen als Disco Volante, Samim - Heater instonden.. Dat is allemaal ook weer rap voorbij gegaan.

Ik denk dat er wel een hoop extra bagger bijkomt. Dat is wel jammer, want de grootste mainstream releases zijn nog steeds van zeer hoge kwaliteit! De meeste nieuwe Noisecontrollers, Headhunterz, Frontliner platen krijgen van mij in ieder geval nog een dikke voldoende.
Mixes onder de naam Khadber
pi_119060794
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 18:03 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Dit is het begin van het einde.

Het begin? _O-
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 18:35 schreef mstx het volgende:
Heeft langer geduurd dan ik had verwacht want zulke kutnummers bestaan al 5 jaar. Happy hardstyle zal uiteindelijk het zelfde traject doorlopen als de happy hardcore in de jaren 90. De minder commerciële hardstyle zal gewoon blijven bestaan, en zodra happy hardstyle dood is (over max. 5 jaar), is er weer een nieuwe hype dat de massa heeft bereikt en zullen de hardstylefeesten weer kleinschaliger worden.
Kan niet wachten *O*
Ik denk dat het zo wel door blijft gaan eigenlijk. In 2009 had je een clip van Showtek op TMF, is ook alweer 3 jaar geleden. Alhoewel die happy dubstep hype op de radio ook wel over is geloof ik.
pi_119060859
nog even over de TT, misschien wel de allerbeste NC-plaat ooit _O_ *;

(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_119060954
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 18:52 schreef Deeltjesversneller het volgende:

Ik denk dat het zo wel door blijft gaan eigenlijk. In 2009 had je een clip van Showtek op TMF, is ook alweer 3 jaar geleden. Alhoewel die happy dubstep hype op de radio ook wel over is geloof ik.
Is waar ook. De hypes volgen elkaar redelijk snel op. Wie weet is deze dus ook met een jaartje weer weg.
Mixes onder de naam Khadber
  zaterdag 10 november 2012 @ 20:02:46 #250
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_119063422
Juh laten we 't hopen! :Y

Mannen en vrouw, veel plezier @ Hardnation vnaaf!




[ Bericht 50% gewijzigd door Sc0tTy op 10-11-2012 20:10:43 ]
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_119078709
Dat hele toegankelijk maken van de hardstyle is al best lang bezig. Ik kan me nog herinneren dat een paar jaar geleden de mannen van Scooter met een (80% gejat?) hardstyle plaatje kwamen en iedereen ook als de dood was dat dat het begin van het einde was. Die pieken zijn er altijd wel, maar nu is het zo ver gekomen dat er gewoon een hele aftakking in de hardstyle komt puur om het toegankelijk zijn.

Nou kan je natuurlijk niet de artiesten en organisaties alleen de schuld geven. Zag bijvoorbeeld zojuist iemand op Facebook die dan zo'n filmpje zit te spammen... Mensen doen ook wel erg hun best om het genre groot te laten worden :{

What are you gonna do with that
You cheerio-bred, little motherfucker!
pi_119079974
Scooter had toen zo ongeveer een heel album bij elkaar gejat _O- :')
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_119080371
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 12:26 schreef ReMcOrE het volgende:
Scooter had toen zo ongeveer een heel album bij elkaar gejat _O- :')
pi_119080408
quote:
dat had ik er eerst staan, maar wist het niet meer zeker; dus edit :@
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_119081975
Dat album van scooter was dan ook echt een ramp !
jaaaa wat gaan we hier neerzetten
  zondag 11 november 2012 @ 14:22:22 #256
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_119083570
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 11:22 schreef slvrbld het volgende:
Dat hele toegankelijk maken van de hardstyle is al best lang bezig. Ik kan me nog herinneren dat een paar jaar geleden de mannen van Scooter met een (80% gejat?) hardstyle plaatje kwamen en iedereen ook als de dood was dat dat het begin van het einde was. Die pieken zijn er altijd wel, maar nu is het zo ver gekomen dat er gewoon een hele aftakking in de hardstyle komt puur om het toegankelijk zijn.

Nou kan je natuurlijk niet de artiesten en organisaties alleen de schuld geven. Zag bijvoorbeeld zojuist iemand op Facebook die dan zo'n filmpje zit te spammen... Mensen doen ook wel erg hun best om het genre groot te laten worden :{

:(
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
  zondag 11 november 2012 @ 15:27:12 #257
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_119086488
Het kan mij geen fluit meer interesseren wat er mee gaat gebeuren, ik ben er 100% klaar mee.
Top 40, geen top 40.. het gevoel is al lang niet meer.
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_119086557
ga weg dan hater!!! :(
  zondag 11 november 2012 @ 16:02:03 #259
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_119087959
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 15:29 schreef 16meter het volgende:
ga weg dan hater!!! :(
Het is hier (nog) te leuk om te verdwijnen :7
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_119096062
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 15:27 schreef Tha_Bartman het volgende:
Het kan mij geen fluit meer interesseren wat er mee gaat gebeuren, ik ben er 100% klaar mee.
Top 40, geen top 40.. het gevoel is al lang niet meer.
Ik vind het altijd interessant om dat zo te lezen. Juist omdat ikzelf van de hedendaagse hardstyle net zoveel kan genieten als oudere hardstyle. Platen als Year of summer, Wild ones en Young ones vind ik eigenlijk prima platen, ook al zijn het remixen van een ander genre.

De door mij genoemde platen worden hier altijd wel afgekraakt, maar dat interesseert mij niets. Over smaak valt niet te twisten, toch? Kanttekening: Platen als Just as easy vind ik dan wel weer ruk
pi_119096395
Gisteren Hardnation was mooi! Clock Kid mixte lekker door en Deetox vond ik ook erg fijn, aan het eind nog even de Brainkickerremix van Carnage. Voor het eerst live gehoord en wat gaat die hard zeg, zeker als je voor de speaker staat. _O_

Jammer dat het alleen in de hardstylezaal goed vol was. De andere 3 waren maar matig gevuld.

quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 19:26 schreef Levitas het volgende:

[..]

Ik vind het altijd interessant om dat zo te lezen. Juist omdat ikzelf van de hedendaagse hardstyle net zoveel kan genieten als oudere hardstyle. Platen als Year of summer, Wild ones en Young ones vind ik eigenlijk prima platen, ook al zijn het remixen van een ander genre.

De door mij genoemde platen worden hier altijd wel afgekraakt, maar dat interesseert mij niets. Over smaak valt niet te twisten, toch? Kanttekening: Platen als Just as easy vind ik dan wel weer ruk
Ik vind JAE leuker dan die andere 3 die jij noemt. :@
gr gr
pi_119096536
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 19:26 schreef Levitas het volgende:

[..]

Ik vind het altijd interessant om dat zo te lezen. Juist omdat ikzelf van de hedendaagse hardstyle net zoveel kan genieten als oudere hardstyle. Platen als Year of summer, Wild ones en Young ones vind ik eigenlijk prima platen, ook al zijn het remixen van een ander genre.

De door mij genoemde platen worden hier altijd wel afgekraakt, maar dat interesseert mij niets. Over smaak valt niet te twisten, toch? Kanttekening: Platen als Just as easy vind ik dan wel weer ruk
Beetje tegenstrijdig met je fb bericht? Je wil top 40 popnummers zonder dat het in de top 40 mag staan?
pi_119096553
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 19:34 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik vind JAE leuker dan die andere 3 die jij noemt. :@
Jammer dat het alleen in de hardstylezaal goed vol was. De andere 3 waren maar matig gevuld.[/quote]
Hoorde dat er in de andere zalen maar 7-10 mensen stonden :X
[..]
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 19:34 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik vind JAE leuker dan die andere 3 die jij noemt. :@
En daar is niks mis mee :) Ik vind het altijd gewoon bijzonder om te zien dat sommigen de huidige scéne hekelen, terwijl anderen het juist mooi vinden. Dit betekent overigens niet dat ik (op dit moment) het een goede ontwikkeling vind dat Year of Summer op de radio is uitgezonden.
pi_119096839
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 19:26 schreef Levitas het volgende:

[..]

Ik vind het altijd interessant om dat zo te lezen. Juist omdat ikzelf van de hedendaagse hardstyle net zoveel kan genieten als oudere hardstyle. Platen als Year of summer, Wild ones en Young ones vind ik eigenlijk prima platen, ook al zijn het remixen van een ander genre.

De door mij genoemde platen worden hier altijd wel afgekraakt, maar dat interesseert mij niets. Over smaak valt niet te twisten, toch? Kanttekening: Platen als Just as easy vind ik dan wel weer ruk
Ik heb ook het "geluk" dat ik een redelijk deel van de hedendaagse hardstyle nog steeds prima te pruimen vind. Daar zitten ook wel softe mainstream nummertjes tussen. Enige waar ik doodmoe van wordt is al die platen die gewoon 13 in een dozijn zijn. Of dat nou happy, raw of duister is maakt me niet uit, in elke tak wordt er teveel van hetzelfde geproduceerd en dat is gewoon jammer.

Door het handjeklap publiek en de "dagjesmensen" laat ik me verder niet beïnvloeden. Ga sowieso liever naar de net wat kleinere feestjes of de feesten als Ground Zero waar hardstyle niet het belangrijkste genre is.

Ben eigenlijk vooral bang dat dat bereiken van de top40 e.d. de kwaliteit en creativiteit niet bepaald ten goede zal komen. Nu vallen de goede nummers nog makkelijk tussen alle troep uit te filteren, dat gaat dan een stuk moeilijker worden :P
What are you gonna do with that
You cheerio-bred, little motherfucker!
pi_119096888
ik denk niet dat veel mensen die de "oude" hardstyle meegemaakt hebben, kunnen genieten van wat er vandaag de dag allemaal voor troep gemaakt wordt :N
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_119096901
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 19:36 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

Beetje tegenstrijdig met je fb bericht? Je wil top 40 popnummers zonder dat het in de top 40 mag staan?
Daar zei ik dat ik ik nog niet wist of hardstyle op de radio een goede ontwikkeling was voor de scéne. Ik doelde daarmee eerder op verandering van publiek en doelgroep. Waar ik ook bang voor ben, is dat DJ's platen gaan maken juist om op de radio te komen enzo.

Wat betreft die remixen, het maakt mij weinig uit waar het origineel vandaan komt. Ik heb ook wel top-40 platen waar ik een bepaalde "connectie" mee heb. Als ik dan dat gevoel wat ik bij dat nummer heb, in de vorm van een hardstyle remix zou kunnen uitdrukken, zie ik daar geen probleem in. De grote vraag blijft dan natuurlijk wel: Hebben producers als Wildstylez en DBSTF deze nummers gemaakt om een groter publiek te bereiken, of hebben zij een andere reden hierachter zitten, bijvoorbeeld een bepaald gevoel of emotie bij het origineel?

Waar ik overigens een hekel aan heb, is het maken van tracks om makkelijk te scoren. Zoiets wat ik heb bij Just as Easy. Om even bij mijn voorbeeld te blijven - Year of Summer -, dat is in mijn ogen echt geen nummer wat bedoeld is om makkelijk te scoren. Schrijven van lyrics, de vocals perfect opnemen, en al het andere wat bij produceren komt kijken.. Daar lijkt mij iets meer tijd/moeite in hebben gezeten om het een "makkelijk scoren" trackje te maken.
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 19:43 schreef ReMcOrE het volgende:
ik denk niet dat veel mensen die de "oude" hardstyle meegemaakt hebben, kunnen genieten van wat er vandaag de dag allemaal voor troep gemaakt wordt :N
Dat klopt. Ik heb buiten Remember geen early hardstyle feesten meegemaakt. Zeker niet in de "gouden" jaren..
pi_119097024
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 19:43 schreef Levitas het volgende:
Waar ik ook bang voor ben, is dat DJ's platen gaan maken juist om op de radio te komen enzo.
teveel DJ's maken tegenwoordig al platen om zoveel mogelijk mensen aan te spreken :N

quote:
Dat klopt. Ik heb buiten Remember geen early hardstyle feesten meegemaakt. Zeker niet in de "gouden" jaren..
ik doelde niet op de early hardstyle feesten, ik doelde op de hardstyle uit 2004-2009 ;)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_119097038
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 19:36 schreef Levitas het volgende:
Hoorde dat er in de andere zalen maar 7-10 mensen stonden :X
Klopt. Matig gevuld dus. :+
Zeker jammer ook omdat er nog 3 artiesten uit het buitenland zijn gekomen om in die zalen te draaien. Ik hoop niet voor ze dat draaien op dit feest dan de enige reden voor hen was om over te komen.

quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 19:36 schreef Levitas het volgende:
En daar is niks mis mee :) Ik vind het altijd gewoon bijzonder om te zien dat sommigen de huidige scéne hekelen, terwijl anderen het juist mooi vinden. Dit betekent overigens niet dat ik (op dit moment) het een goede ontwikkeling vind dat Year of Summer op de radio is uitgezonden.
Tja, ik zie de scene toch al als gesplitst in mainstream feesten (vaak de grote) en de feestjes met hardstyle die ik leuk vind (meestal een stukkie kleiner). Naar die eerste categorie kijk ik niet echt meer om, dus wat daarin gebeurt interesseert mij niet veel meer.
gr gr
pi_119097624
poing poing stuiterbal kicks
zoveel mogelijk oooHHooooHoooooooho gejammer in een zo lang mogelijke break
dope lyrics over hoe zwaar het leven van een dj is en hoe vervelend al die haterzzz zijn
top 40 bagger rippen onder de noemer 'bootleg' of 'remix'
een eerdere productie van jezelf of een ander verkrachten en het een re-amp, re-edit of remUxxxXxxx noemen
irritante house bliepjes
verhaaltjes over lekker 'na de klote' gaan met je matties en leven voor het weekend #yolo

over smaak valt inderdaad niet te twisten :N
pi_119100487
Gisteren Hardnation, qua setjes echt top, qua sfeer errrrrrrrg matig vanwege het feit dat er alleen in de hardcore en hardstyle volk was -O-

Eyoung begon met een hele vette set vol met Therabyte platen. Oa zijn eigen platen gehoord en deze O+

Daarna door naar M.I. die voor de liefhebbers van de gouden jaren een geweldige set heeft gedraaid. Geluid ging goed hard daar en het ging meteen los. Fijn fijn fijn!
Tracklistje:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarna even een rondje gelopen en geconcludeerd dat de rest van de zalen leeg stonden :') Toch maar naar Jack Wax gegaan die een fraaie Hard/Acidtechno set neerzette. Nog even naar het begin van Clock Kid geweest, eerste 2 tracks waren vet; Wilde Gullie Bass en Donkey's - Innocent, daarna begon de geforceerde darkrawrommel dus weer vertrokken naar de Hardtechno waar Daniela Haverbeck stond te rammen voor 10 man :{
1 vd grootste artiesten uit de hardtechno scene uit Chili overlaten vliegen voor zoiets...achja. Ze had het wel naar haar zin en stond lekker te draaien. Mijn favo Hardtechnoplaatje nog gehoord :9~
En dan halverwege met lompe industrial-kicks. GODVER wat goed!

Daarna 1 vd bizarste dingen ooit meegemaakt op een feest. Naar Thilo & Evanti in de kelder gegaan, waar NIEMAND in de zaal stond behalve de vriendin van Evanti 8)7 Thilo was er niet en na 10 minuten kwam Evanti naar me toegelopen om te vragen wat Claudia en ik wilde horen omdat er toch niemand anders was _O_ Ik gevraagd om Techno en toen kregen we ook Techno. Godver wat ging dit er hard op. Wat vrienden gesmst en vervolgens een legendarisch 10-persoonsfeestje gehad in de kelder. Keihard los, de hele set. Aan het einde werden de monitoren naar ons gericht en zette hij ze nog een stukkie harder, de lichten gingen aan maar we bleven doorgaan _O_ Zo intiem, fijne muziek, was echt magisch. Ook voor Evanti. Hij had kippenvel als een malle! En wij ook.

Kortom, superavond :D
pi_119100716
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 20:47 schreef T-Force het volgende:
Daarna 1 vd bizarste dingen ooit meegemaakt op een feest. Naar Thilo & Evanti in de kelder gegaan, waar NIEMAND in de zaal stond behalve de vriendin van Evanti 8)7 Thilo was er niet en na 10 minuten kwam Evanti naar me toegelopen om te vragen wat Claudia en ik wilde horen omdat er toch niemand anders was _O_ Ik gevraagd om Techno en toen kregen we ook Techno. Godver wat ging dit er hard op. Wat vrienden gesmst en vervolgens een legendarisch 10-persoonsfeestje gehad in de kelder. Keihard los, de hele set. Aan het einde werden de monitoren naar ons gericht en zette hij ze nog een stukkie harder, de lichten gingen aan maar we bleven doorgaan _O_ Zo intiem, fijne muziek, was echt magisch. Ook voor Evanti. Hij had kippenvel als een malle! En wij ook.
Belachelijk dat er dan ook gewoon NIEMAND staat. Dan voel je je ook best kut lijkt me.. Sta je daar, voor je vriendin te draaien. Maar prima opgelost dus! Lijkt me ook wel ontzettend vet om dat zo een keer mee te maken :D
pi_119100755
Tom met z'n privé-concert van Evanti _O_
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_119101947
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 20:47 schreef T-Force het volgende:
Daarna 1 vd bizarste dingen ooit meegemaakt op een feest. Naar Thilo & Evanti in de kelder gegaan, waar NIEMAND in de zaal stond behalve de vriendin van Evanti Thilo was er niet en na 10 minuten kwam Evanti naar me toegelopen om te vragen wat Claudia en ik wilde horen omdat er toch niemand anders was Ik gevraagd om Techno en toen kregen we ook Techno. Godver wat ging dit er hard op. Wat vrienden gesmst en vervolgens een legendarisch 10-persoonsfeestje gehad in de kelder. Keihard los, de hele set. Aan het einde werden de monitoren naar ons gericht en zette hij ze nog een stukkie harder, de lichten gingen aan maar we bleven doorgaan Zo intiem, fijne muziek, was echt magisch. Ook voor Evanti. Hij had kippenvel als een malle! En wij ook.

Kortom, superavond
Dafuq :D

Machtig mooi! _O_
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_119102848
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 19:43 schreef ReMcOrE het volgende:
ik denk niet dat veel mensen die de "oude" hardstyle meegemaakt hebben, kunnen genieten van wat er vandaag de dag allemaal voor troep gemaakt wordt :N
Eens. Er wordt teveel troep gemaakt. Maar ik ben van mening dat er ook nog wel voldoende kwaliteit gemaakt wordt. Ben alleen bang dat dat steeds minder gaat worden als deze weg vervolgd wordt... En de "oude" hardstyle heb ik vanaf 2006 toch wel redelijk bewust meegemaakt. Toen nog geen feesten, maar probeerde wel altijd up-to-date te blijven. Dat lukt me tegenwoordig niet eens meer, is de motivatie toch weg voor door die eerder genoemde troep. Desalniettemin kom ik altijd wel leuke nieuwe tracks tegen als ik op bijv hardtraxx kijk.

quote:
Daarna 1 vd bizarste dingen ooit meegemaakt op een feest. Naar Thilo & Evanti in de kelder gegaan, waar NIEMAND in de zaal stond behalve de vriendin van Evanti 8)7 Thilo was er niet en na 10 minuten kwam Evanti naar me toegelopen om te vragen wat Claudia en ik wilde horen omdat er toch niemand anders was _O_ Ik gevraagd om Techno en toen kregen we ook Techno. Godver wat ging dit er hard op. Wat vrienden gesmst en vervolgens een legendarisch 10-persoonsfeestje gehad in de kelder. Keihard los, de hele set. Aan het einde werden de monitoren naar ons gericht en zette hij ze nog een stukkie harder, de lichten gingen aan maar we bleven doorgaan _O_ Zo intiem, fijne muziek, was echt magisch. Ook voor Evanti. Hij had kippenvel als een malle! En wij ook.

Kortom, superavond :D
Haha, dat klinkt toch wel als een iedereen blij situatie. Erg vet!
What are you gonna do with that
You cheerio-bred, little motherfucker!
  zondag 11 november 2012 @ 22:48:34 #275
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_119108356
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 20:50 schreef ReMcOrE het volgende:
Tom met z'n privé-concert van Evanti _O_
Lucky motherfucker!
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_119110742
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 20:47 schreef T-Force het volgende:
Daarna 1 vd bizarste dingen ooit meegemaakt op een feest. Naar Thilo & Evanti in de kelder gegaan, waar NIEMAND in de zaal stond behalve de vriendin van Evanti 8)7 Thilo was er niet en na 10 minuten kwam Evanti naar me toegelopen om te vragen wat Claudia en ik wilde horen omdat er toch niemand anders was _O_ Ik gevraagd om Techno en toen kregen we ook Techno. Godver wat ging dit er hard op. Wat vrienden gesmst en vervolgens een legendarisch 10-persoonsfeestje gehad in de kelder. Keihard los, de hele set. Aan het einde werden de monitoren naar ons gericht en zette hij ze nog een stukkie harder, de lichten gingen aan maar we bleven doorgaan _O_ Zo intiem, fijne muziek, was echt magisch. Ook voor Evanti. Hij had kippenvel als een malle! En wij ook.
Geweldig _O_
pi_119113934
Hardnation was nice! Was al gelijk goed druk en en het ging LOS. Best bijzonder voor een 1e uur eigenlijk :Y ^O^

Claudia... wanneer komen de pics? ~:)

[ Bericht 18% gewijzigd door Mind.Illusion op 12-11-2012 08:28:20 ]
pi_119117097
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 20:47 schreef T-Force het volgende:

Daarna 1 vd bizarste dingen ooit meegemaakt op een feest. Naar Thilo & Evanti in de kelder gegaan, waar NIEMAND in de zaal stond behalve de vriendin van Evanti 8)7 Thilo was er niet en na 10 minuten kwam Evanti naar me toegelopen om te vragen wat Claudia en ik wilde horen omdat er toch niemand anders was _O_ Ik gevraagd om Techno en toen kregen we ook Techno. Godver wat ging dit er hard op. Wat vrienden gesmst en vervolgens een legendarisch 10-persoonsfeestje gehad in de kelder. Keihard los, de hele set. Aan het einde werden de monitoren naar ons gericht en zette hij ze nog een stukkie harder, de lichten gingen aan maar we bleven doorgaan _O_ Zo intiem, fijne muziek, was echt magisch. Ook voor Evanti. Hij had kippenvel als een malle! En wij ook.

Kortom, superavond :D
Jemig, wat zonde zeg. Ik snap eigenlijk niet waarom die gasten zo weinig publiek trekken. Ze maken echt prima muziek. Wel tof, zo'n moment!
Mixes onder de naam Khadber
pi_119119095
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 20:47 schreef T-Force het volgende:
Gisteren Hardnation, qua setjes echt top, qua sfeer errrrrrrrg matig vanwege het feit dat er alleen in de hardcore en hardstyle volk was -O-

Eyoung begon met een hele vette set vol met Therabyte platen. Oa zijn eigen platen gehoord en deze O+

Daarna door naar M.I. die voor de liefhebbers van de gouden jaren een geweldige set heeft gedraaid. Geluid ging goed hard daar en het ging meteen los. Fijn fijn fijn!
Tracklistje:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarna even een rondje gelopen en geconcludeerd dat de rest van de zalen leeg stonden :') Toch maar naar Jack Wax gegaan die een fraaie Hard/Acidtechno set neerzette. Nog even naar het begin van Clock Kid geweest, eerste 2 tracks waren vet; Wilde Gullie Bass en Donkey's - Innocent, daarna begon de geforceerde darkrawrommel dus weer vertrokken naar de Hardtechno waar Daniela Haverbeck stond te rammen voor 10 man :{
1 vd grootste artiesten uit de hardtechno scene uit Chili overlaten vliegen voor zoiets...achja. Ze had het wel naar haar zin en stond lekker te draaien. Mijn favo Hardtechnoplaatje nog gehoord :9~
En dan halverwege met lompe industrial-kicks. GODVER wat goed!

Daarna 1 vd bizarste dingen ooit meegemaakt op een feest. Naar Thilo & Evanti in de kelder gegaan, waar NIEMAND in de zaal stond behalve de vriendin van Evanti 8)7 Thilo was er niet en na 10 minuten kwam Evanti naar me toegelopen om te vragen wat Claudia en ik wilde horen omdat er toch niemand anders was _O_ Ik gevraagd om Techno en toen kregen we ook Techno. Godver wat ging dit er hard op. Wat vrienden gesmst en vervolgens een legendarisch 10-persoonsfeestje gehad in de kelder. Keihard los, de hele set. Aan het einde werden de monitoren naar ons gericht en zette hij ze nog een stukkie harder, de lichten gingen aan maar we bleven doorgaan _O_ Zo intiem, fijne muziek, was echt magisch. Ook voor Evanti. Hij had kippenvel als een malle! En wij ook.

Kortom, superavond :D
Vet nummer dat hardtechnoplaatje. Heb je nog wat leuke nummers of livesets voor mij? Moet zo de trein pakken dus hopelijk reageer je snel :)
pi_119121930
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 07:39 schreef Mind.Illusion het volgende:
Claudia... wanneer komen de pics? ~:)
Staan op Facebook :)
  maandag 12 november 2012 @ 13:12:22 #281
301430 Baronpilsener
twitter.com/black_outmedia
pi_119122042
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 20:47 schreef T-Force het volgende:
Daarna 1 vd bizarste dingen ooit meegemaakt op een feest. Naar Thilo & Evanti in de kelder gegaan, waar NIEMAND in de zaal stond behalve de vriendin van Evanti 8)7 Thilo was er niet en na 10 minuten kwam Evanti naar me toegelopen om te vragen wat Claudia en ik wilde horen omdat er toch niemand anders was _O_ Ik gevraagd om Techno en toen kregen we ook Techno. Godver wat ging dit er hard op. Wat vrienden gesmst en vervolgens een legendarisch 10-persoonsfeestje gehad in de kelder. Keihard los, de hele set. Aan het einde werden de monitoren naar ons gericht en zette hij ze nog een stukkie harder, de lichten gingen aan maar we bleven doorgaan _O_ Zo intiem, fijne muziek, was echt magisch. Ook voor Evanti. Hij had kippenvel als een malle! En wij ook.
_O_
Aka Black/Out
http://twitter.com/black_outmedia
Zany | B-Front | Titan | Chris One | Zatox | Donkey Rollers | Noisecontrollers | Digital Punk | Ran-D | The Machine | 4v10 | Max Enforcer | Beholder | Alpha² | Crypsis | A-lusion
pi_119141701
zaterdag eindelijk weer een keertje flink stappen! :D *O* O+ :7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  dinsdag 13 november 2012 @ 11:59:44 #284
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_119159176
frequencerz gaat hardbass afsluiten zoals het nu naar uitziet.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_119178910
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 november 2012 11:59 schreef fathank het volgende:
frequencerz gaat hardbass afsluiten zoals het nu naar uitziet.
je bedoelt B-Freqz gok ik ;)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  dinsdag 13 november 2012 @ 21:19:00 #286
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_119180074
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 20:56 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

je bedoelt B-Freqz gok ik ;)
Geen idee, zit zelf totaal nirt in de hardstylescene maar dit kwam me min of meer toevallig ter oren en aangezien ik niet de beroerdste ben moest ik gelijk aan alle lieve fokkertjes denken ;)
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 13 november 2012 @ 21:31:48 #287
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_119180799
Wij wisten dat ook al hoor
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
pi_119180992
precies, live-act bij Part IV dus afsluiter :Y)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  woensdag 14 november 2012 @ 08:03:33 #289
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_119190540
Toch thnx, Fathanx
Wat je vindt, ...
  woensdag 14 november 2012 @ 08:32:43 #290
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_119190809
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 21:31 schreef T_Killer het volgende:
Wij wisten dat ook al hoor
Het werd mij op het hart gedrukt dat het allemaal nog super geheim was etc bla bla. heeft ie me mooi geflashed :(
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  woensdag 14 november 2012 @ 09:33:33 #291
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_119191791
quote:
1s.gif Op woensdag 14 november 2012 08:32 schreef fathank het volgende:

[..]

Het werd mij op het hart gedrukt dat het allemaal nog super geheim was etc bla bla. heeft ie me mooi geflashed :(
Denk ik ook.

Het is, zoals Remcore al zei, standaard dat de live act van het laatste team altijd afsluit.
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
pi_119196902
Officieel is het niet bekend nee, in werkelijkheid weet iedereen het die er al een aantal keer is geweest (of Google skills heeft ;))
pi_119200887
Moet niet gekker worden. 3fm draait nou ook Year of Summer.... _O-
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_119202124
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 14:41 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Moet niet gekker worden. 3fm draait nou ook Year of Summer.... _O-
Klopt. M'n moeder begon ineens als een gek hartjes te maken, en m'n pa zette een sit-down in. Waar gaat het heen :'(

[ Bericht 0% gewijzigd door SjaakKlapkaak op 14-11-2012 15:32:11 ]
The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
pi_119204310
year of summer :')
pi_119205623
Ik luister dat album van DBSTF nog eens en eigenlijk vind ik die gewoon heel vet :D
  woensdag 14 november 2012 @ 17:23:46 #297
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_119206213
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 17:04 schreef T-Force het volgende:
Ik luister dat album van DBSTF nog eens en eigenlijk vind ik die gewoon heel vet :D
Persoonlijk vind ik The Fusion Of Sound nog altijd het beste album :Y
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  woensdag 14 november 2012 @ 17:24:31 #298
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_119206226
Heb dat hele YofS nog niet gehoord. Had wel 3fm aan en hoorde de nieuwe van Rolling Stones (niet slecht btw) en hoorde Rabbering naderhand nog iets zeggen over een 'lekkere kick, misschien een hardstyle-plaat opzetten oid" :?

edit na luisteren:
Veel tekst en ook nog 's bud-text gezongen door een bud-stem
Ontzettend basaal plaatje qua opbouw --> boring :O

maar geluisterd met de oren van een leek:
leuke mannenstem waar ik me wel mee kan identificeren, spannend die opbouw naar een climax, wow! dat is een harde bass en na 2 x 16maten zit het wijsje al in mijn hoofd. En hij stopt net op tijd voordat het bpm te eentonig en irritant wordt .... jaa, een prima plaatje voor de commercie ^O^

[ Bericht 25% gewijzigd door Da_Ripper op 14-11-2012 17:31:42 ]
Wat je vindt, ...
pi_119206377
de wildstylers en niels geuzebroek _O-
  woensdag 14 november 2012 @ 17:32:54 #300
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_119206407
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 15:22 schreef SjaakKlapkaak het volgende:

[..]

Klopt. M'n moeder begon ineens als een gek hartjes te maken, en m'n pa zette een sit-down in. Waar gaat het heen :'(
_O-
The Outside Agency
pi_119206644
voice of holland :')
geuzerbroek :')
wildstylers :')
hardstyle :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')