quote:Nee. Iedereen die hem besteld heeft verwachtte dat het een dvd zou worden over het hele weekend, nou blijkt dat alleen de main erop staat en allemaal filmpjes die we ook op youtube kunnen kijken.
Vast iemand die voor het eerst naar defqon is geweest voor de rawstylerzzzquote:Op donderdag 1 november 2012 18:39 schreef 16meter het volgende:
Wel een beetje naïef om zo'n Q-dance dvd'tje te kopen met de verwachting dat alle area's uitgebreid aan bod komen.
quote:
Beter staat Red voor Green... Das een heul mooi slaap momentjequote:
quote:
Dank u!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
upload is bezig
EDIT: http://wtrns.fr/4WJ41Z1RRvMnjo
Was te verwachten dat die wel ooit kwam...quote:
quote:Defqon.1 2012 | DVD & Blu-ray
We want each Q-dancer to be satisfied. Whether it’s a party, a hoodie or a DVD, only the best is good enough, and we strive to make sure that this is visible toeveryone. We put a lot of time and resources in to the video registration of every party to create the best event films on YouTube for everyone to enjoy. We also want to deliver something more for the people that get the DVD and Blu-ray discs -- long films with music and complete registrations in a beautiful package.
The last few days, we’ve received a lot of comments about the new Defqon.1 DVD. Many of them aren’t good and they are warranted. A large part of the festival isn’t included on the DVD, and that’s not okay, nor is it acceptable. Defqon.1 is more than just the RED stage and we totally agree. We are disappointed that we didn’t fulfil your expectations with this year’s DVD.
A reason isn’t good enough, and that’s why we’re going to fix this. As we speak, there’s a team working on an extra DVD filled with new items edited and captured from the entire festival. Everyone who has already purchased the Defqon.1 DVD & Blu-ray will have this disc sent to their address automatically. The extra DVD will also be attached to the packages that will be sent to the stores. Our expectation is that this DVD will be ready for delivery in about 14 days.
We also want everyone who already bought the DVD to receive a new Q-dance CD. In fact, at this very moment, the first shipments our heading out the door, and with a little luck, you should receive them tomorrow. This applies to all orders placed on or before Friday November 2nd. You won’t need to do anything extra, just keep an eye out for your mail.
With this, we hope to correct our mistake the best we can. If you have any questions or comments, please send an e-mail to info@q-dance.com. We aim to respond to each email within the next couple days.
Party on, Q-dance.
Waarom maken ze dan in eerste instantie een DVD met alleen maar Red.quote:Defqon.1 is more than just the RED stage and we totally agree.
Als je alles van Gangam style en het dubstep stukje eruit haalt valt de plaat nog wel mee.quote:
exact mijn vraag,quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:34 schreef mstx het volgende:
[..]
[..]
Waarom maken ze dan in eerste instantie een DVD met alleen maar Red.![]()
Wel knap dat ze nu ineens een DVD binnen 14 dagen kunnen maken, normaal duurt dat 5 maanden.
als het onacceptabel is waarom doe je dat dan, bewustquote:A large part of the festival isn’t included on the DVD, and that’s not okay, nor is it acceptable.
tof? ze moeten wel, anders gaat volgend jaar niemand meer een dvd kopen. ik heb er geen respect voor, ze kijken steeds hoever ze kunnen gaan en dit keer was het over de grens. als er minder ophef was op facebook waren ze gewoon doorgegaan. het gaat al lang niet meer om de muziek...quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:38 schreef robuust89 het volgende:
Wel tof dat ze er iets aan doen en niet hun kop in het zand steken
Dit dus, volledig mee eens en imo ook een volledige minachting van je bezoekers/klanten hoe je het ook wil noemen. Ik ben er ook vrijwel zeker van dat dit gewoon bewust gedaan is en kan dat echt niet snappen. Je hebt overal camera's. Lijkt erop alsof ze hoopten dat iedereen het zou pikken en dat ze over een half jaar een "extended" versie of zo konden uitbrengen met alle extra's.quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:57 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
tof? ze moeten wel, anders gaat volgend jaar niemand meer een dvd kopen. ik heb er geen respect voor, ze kijken steeds hoever ze kunnen gaan en dit keer was het over de grens. als er minder ophef was op facebook waren ze gewoon doorgegaan. het gaat al lang niet meer om de muziek...
iets net zo lang verkloten totdat het te erg is en het dan pas een klein beetje terugdraaien om het "goed te maken", nee, dat werkt bij mij niet.
quote:On the 19th of January the Heineken Music Hall will once again be the setting for the next edition of X-Qlusive. The host of the evening is one of the most successful hardstyle dj-producers: Wildstylez!
XQ Wildstylezquote:Op vrijdag 2 november 2012 17:29 schreef benniesnugger het volgende:
[..]
Dit dus, volledig mee eens en imo ook een volledige minachting van je bezoekers/klanten hoe je het ook wil noemen. Ik ben er ook vrijwel zeker van dat dit gewoon bewust gedaan is en kan dat echt niet snappen. Je hebt overal camera's. Lijkt erop alsof ze hoopten dat iedereen het zou pikken en dat ze over een half jaar een "extended" versie of zo konden uitbrengen met alle extra's.
Verders, kwam Wildstylez toch heel erg naar voren op die DVD?:
[..]
Q-Dance heeft eigenlijk ook een soort van PvdA-baantjescarrousel.quote:
Zeer terecht natuurlijk, maar ik hoef er niet heenquote:Op vrijdag 2 november 2012 17:29 schreef benniesnugger het volgende:
Verders, kwam Wildstylez toch heel erg naar voren op die DVD?:
[..]
x80493850280284084338432048084302quote:
quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:20 schreef Neo-Mullen het volgende:
Om maar even een wat ouder, maar magisch nummer er doorheen te gooien
Dit kost ze klauwen met geld, maar imo niet meer dan terecht. Hoewel ik er ook niet van op zou kijken als men dit vooraf ingecalculeerd heeft als proef of men er mee weg kan komen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:53 schreef ReMcOrE het volgende:
en wat betreft die Q-dance kijk-ons-eens-falen-met-die-dvd-en-dus-nu-flink-aan-de-bak-moeten-om-de-rest-van-het-materiaal-om-te-toveren-tot-een-dvd-in-tien-procent-van-de-tijd-die-er-normaal-voor-staat-actie;
matig, heel matig. vallen ze even hard door de mand, door van een heel weekend alleen de main op de dvd te zetten en denken dat het daarmee wel voor elkaar hebbenen allemaal leuk en aardig dat ze nu nog een dvd gaan uitbrengen, maar dat combopack gaat vast meer kosten dan de ene dvd nu; terwijl het toch echt hun fout is!
dat bedacht ik me dus net ookquote:Op vrijdag 2 november 2012 14:34 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Als je alles van Gangam style en het dubstep stukje eruit haalt valt de plaat nog wel mee.
quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:56 schreef Levitas het volgende:
Frontliner heeft zojuist het beste nieuws ooit ontvangen, maar mag er niks over zeggen..
DQ anthem? Toevoeging op Qlimax? 2 XQ's in 2013? Wat zal het zijn.. ghehe
quote:A second Qlimax anthem ? A second X-Qlusive in 2013 ? The Defqon.1 Festival 2013 anthem ? A gig in Zimbabwe ?
Of zijn vriendin is zwanger natuurlijk...quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:56 schreef Levitas het volgende:
Frontliner heeft zojuist het beste nieuws ooit ontvangen, maar mag er niks over zeggen..
DQ anthem? Toevoeging op Qlimax? 2 XQ's in 2013? Wat zal het zijn.. ghehe
Pracht EP inderdaad!quote:Op donderdag 1 november 2012 20:50 schreef luckass het volgende:
[..]
Sowieso die EP van de Noisecontrollers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |