Op zich wel een vette plaat, maar niet zo vet als een aantal andere subground tracks.quote:
Over de goed Engelstalig sprekende presentator van de Medic show.quote:
Ze hebben een paar keer iemand anders gehad trouwens. Die kon het wel!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 08:05 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Over de goed Engelstalig sprekende presentator van de Medic show.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 01:01 schreef Sethje het volgende:
gewoon omdat het kankervet is
dit soort melos moeten echt terugkomen dat is wat de muziek maakt
Ik ben toch wel benieuwdquote:Da Tweekaz
As many of you know, we have alot of unreleased tracks. And we are happy to announce that the roumors are true. WE ARE PRODUCING AN ALBUM!!More info coming veeery soon
NC op Xclusiveeeeeequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:34 schreef Voltreffer het volgende:
01. Noisecontrollers - Faster 'N Further
02. Headhunterz & Wildstylez ft. Noisecontrollers - Tonight
03. Noisecontrollers - Escape
04. Blademasterz - One Blade (Noisecontrollers Remix)
05. Noisecontrollers - Crump
06. Noisecontrollers - Shreek (Edit)
07. Noisecontrollers - Venom
08. Noisecontrollers - Aliens
09. Noisecontrollers - Promises
10. Noisecontrollers - Summer In The City (Decibel 2010 Anthem) (Part I)
11. Pavo - Raven
12. Noisecontrollers - Revolution Is Here
13. Noisecontrollers & Toneshifterz - Jaydee
14. Noisecontrollers - Ctrl.Alt.Delete (InQontrol 2009 Anthem)
15. Repelsteeltje - Set Me Free (DJ Tool)
16. Noisecontrollers - Marlboro Man
17. Killerclown - Silentium
18. Showtek - We Live For The Music (Noisecontrollers Remix)
19. Noisecontrollers - Astral
20. Southstylers - Pounding Senses (Deeper Inside Mix) (Zany & Noisecontrollers Edit)
21. Digital Punk & Noisecontrollers - Blue Horizon
22. Noisecontrollers - Crump (Ran-D Remix)
23. Noisecontrollers - Addictive Fantasy
24. The Pitcher/Noisecontrollers - Bangridin/Big Bang
25. Noisecontrollers - Give It Up
26. Duck Sauce - Barbra Streisand (Noisecontrollers Remix)
27. Zany - Thugs (Noisecontrollers Remix)
28. Noisecontrollers - Confucious
29. Noisecontrollers - Gaia (2008 Remix)
30. Noisecontrollers - Summer In The City (Decibel 2010 Anthem) (Part II)
31. Noisecontrollers - Attack Again (Fusion Allstars - The Next Level Edit)
Blijft lekkeeer.
ik ga ook voor het origineelquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:40 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Origineel blijft beter. Leuk geprobeerd. Maar de kick van originele deed het nog heel goed vorige week zaterdag. Dus deze was niet nodig geweest. Wat jullie?
aan de tracklist te zien had ik me daar volgens mij prima vermaaktquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:32 schreef Tha_Bartman het volgende:
http://lsdb.nl/set/117508(...)egamix-16-08-12.html
Hitjes, maar oh zo effectief! ^^
Ik doelde meer op de "Audiofreq take over"quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 08:05 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Over de goed Engelstalig sprekende presentator van de Medic show.
[ afbeelding ]
Was echt anderhalf uur puur genieten met zoveel ontzettend sterke tracks!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:34 schreef Voltreffer het volgende:
01. Noisecontrollers - Faster 'N Further
02. Headhunterz & Wildstylez ft. Noisecontrollers - Tonight
03. Noisecontrollers - Escape
04. Blademasterz - One Blade (Noisecontrollers Remix)
05. Noisecontrollers - Crump
06. Noisecontrollers - Shreek (Edit)
07. Noisecontrollers - Venom
08. Noisecontrollers - Aliens
09. Noisecontrollers - Promises
10. Noisecontrollers - Summer In The City (Decibel 2010 Anthem) (Part I)
11. Pavo - Raven
12. Noisecontrollers - Revolution Is Here
13. Noisecontrollers & Toneshifterz - Jaydee
14. Noisecontrollers - Ctrl.Alt.Delete (InQontrol 2009 Anthem)
15. Repelsteeltje - Set Me Free (DJ Tool)
16. Noisecontrollers - Marlboro Man
17. Killerclown - Silentium
18. Showtek - We Live For The Music (Noisecontrollers Remix)
19. Noisecontrollers - Astral
20. Southstylers - Pounding Senses (Deeper Inside Mix) (Zany & Noisecontrollers Edit)
21. Digital Punk & Noisecontrollers - Blue Horizon
22. Noisecontrollers - Crump (Ran-D Remix)
23. Noisecontrollers - Addictive Fantasy
24. The Pitcher/Noisecontrollers - Bangridin/Big Bang
25. Noisecontrollers - Give It Up
26. Duck Sauce - Barbra Streisand (Noisecontrollers Remix)
27. Zany - Thugs (Noisecontrollers Remix)
28. Noisecontrollers - Confucious
29. Noisecontrollers - Gaia (2008 Remix)
30. Noisecontrollers - Summer In The City (Decibel 2010 Anthem) (Part II)
31. Noisecontrollers - Attack Again (Fusion Allstars - The Next Level Edit)
Blijft lekkeeer.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:11 schreef ReMcOrE het volgende:
maar in de Pysko Punkz zet hoorde ik deze plaat nog en die doet me nog altijd denk aan onze enige echte Harm; BEEEEER RUN!!![]()
haha misschien even een lijstje maken? ben benieuwdquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:25 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]![]()
Grappig is dat jah, ik heb ook allerlei FOK!ker-associaties bij verschillende nummers en/of feesten
Ik wist het! Zal morgen er 's voor gaan zitten.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:48 schreef de_huig het volgende:
[..]
haha misschien even een lijstje maken? ben benieuwd
Gaaf, doet niet onder voor de officiele aftermovie.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:39 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Mijn aftermovie voor Decibel 2012 wil ik toch even spammen hier, voor de mensen die ik niet op FB heb
ik heb er diep in mijn geheugen ook nog wel een paar zitten, maar dan moet ik echt eens diep graven..lang geleden allemaal.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:39 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Ik wist het! Zal morgen er 's voor gaan zitten.
Leuke aftermoviequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:39 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Mijn aftermovie voor Decibel 2012 wil ik toch even spammen hier, voor de mensen die ik niet op FB heb
deze herinnering was volgens mij van een feestje bij The Matrixxquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:25 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]![]()
Grappig is dat jah, ik heb ook allerlei FOK!ker-associaties bij verschillende nummers en/of feesten
thnxquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:40 schreef luckass het volgende:
[..]
Gaaf, doet niet onder voor de officiele aftermovie.
Op topic volgen drukken ?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:48 schreef slvrbld het volgende:
Iemand tips voor me hoe ik hier actief kan blijven? Vind het altijd wel leuk om deze reeks te volgen en deel te nemen, maar dan haak ik ook snel weer af
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:31 schreef StM het volgende:
Of het topic vastzetten in je browser en gewoon steeds kijken als er (1) achter staat in de titel?
Hint: "Do you want heavyyyyy?!"quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:45 schreef de_huig het volgende:
[..]
ik heb er diep in mijn geheugen ook nog wel een paar zitten, maar dan moet ik echt eens diep graven..lang geleden allemaal.
Waarschijnlijk welquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:30 schreef slvrbld het volgende:
Dusss... wie gaat er volgende week naar GZ?
Hard hitting, ass kicking (wie vult aan)quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:48 schreef de_huig het volgende:
[..]
haha misschien even een lijstje maken? ben benieuwd
dit bedoel je?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:31 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Hint: "Do you want heavyyyyy?!"
Eigenlijk alles op GZ ligt wel in mijn straatje. Stond eigenlijk ook al vast dat ik er heen zou gaan sinds ik wist dat het weer 's nachts was dit jaar.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:42 schreef StM het volgende:
[..]
Waarschijnlijk welAVIO is er dus tja dan kan ik het niet skippen
Ikkequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:30 schreef slvrbld het volgende:
Maar volgens mij gaat het een beetje offtopic nu. Dusss... wie gaat er volgende week naar GZ?
Blijft mooiquote:
Lange tijd niet meer deze muziek geluisterd, dan is het wel weer even leukquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:32 schreef Tha_Bartman het volgende:
http://lsdb.nl/set/117508(...)egamix-16-08-12.html
Hitjes, maar oh zo effectief! ^^
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:57 schreef T-Force het volgende:
[..]
Echt? Wist ik niet, wel gezellig
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:57 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik wil wel naar GZ, wie wilt er met mij mee?
bij deze een date voor jullie geregeld.quote:
Dat heeft ie op een paar feesten aan moeten horen tot op z'n b-bash met pavo. Ge-wel-dig!quote:
Uhuquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:43 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Dat heeft ie op een paar feesten aan moeten horen tot op z'n b-bash met pavo. Ge-wel-dig!
quote:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:10 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
[..]
bij deze een date voor jullie geregeld.
Bedoel je al die alfabettrackjes? Die vind ik ook minder dan zijn oudere werk idd.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:13 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
alles na z'n album vind ik niks aan (ook van io niet), maar heb al een hele tijd niks nieuws meer gehoord kan dat kloppen?
SPOILER: :9~Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gr gr
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:22 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]Toevallig vandaag nog geluisterd. Echt zo lekkerSPOILER: :9~Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:22 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
[..]
Bedoel je al die alfabettrackjes? Die vind ik ook minder dan zijn oudere werk idd.ook de rest, dat nieuwe stijltje trek ik niet zo, met die "we're not alone" als dieptepunt. maar ik zal op ground zero eens kijken of ik m'n mening bij kan stellen, als het uitkomt met de tijd.SPOILER: :9~Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ok, die is dan ook gewoon pulp.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:36 schreef Deeltjesversneller het volgende:
ook de rest, dat nieuwe stijltje trek ik niet zo, met die "we're not alone" als dieptepunt. maar ik zal op ground zero eens kijken of ik m'n mening bij kan stellen, als het uitkomt met de tijd.
Openbaar vervoer:quote:Weet iemand hoe het vervooer zit van/naar GZ wil echt gaan maar zit daar nog over te dubben...
nrtje van wildstylers year of summer kwam ook voorby <3quote:Op zondag 26 augustus 2012 02:03 schreef luckass het volgende:
heady op ned3 bij mysteryland jwt <3 <3
Dat was het ooit wel misschien, maar nu zeker niet meer nee..quote:Op zondag 26 augustus 2012 10:55 schreef slvrbld het volgende:
Mysteryland is dan ook niet een festival waar je naartoe gaat voor de hardstyle alleen.
Nee, vroeger ging je er voor de hardcore naartoe!quote:Op zondag 26 augustus 2012 10:56 schreef Massief het volgende:
[..]
Dat was het ooit wel misschien, maar nu zeker niet meer nee..
Neequote:
Ik kan hier alleen maar om huilen, trieste bende..quote:
boing boing boing boing lalalaal zingeeeeen boing boing boing..quote:
Hij is ook echt fucking blij, op een goede manierquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:00 schreef ReMcOrE het volgende:
ik blijf elke keer zo blij worden van Triangle Of Life![]()
![]()
Tik 'em aan ouwe!quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:00 schreef ReMcOrE het volgende:
ik blijf elke keer zo blij worden van Triangle Of Life![]()
![]()
als je op hardstyle-feestjes doelt;quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:41 schreef KeesBromfiets het volgende:
Ben opzoek naar leuke feestjes in het oosten van het land in de komende maanden, iemand nog goede suggesties?
quote:
Hmm txquote:Op zondag 26 augustus 2012 08:36 schreef slvrbld het volgende:
[..]
Openbaar vervoer:
Met de trein naar station Apeldoorn. Online een ticket voor de pendelbus halen (5 euro) en vanaf Apeldoorn gaan de pendelbussen mooi rechtstreeks naar de bestemming. Omdat het festival van 22:00 tot 7:00 duurt is er ook geen probleem met treinen die niet rijden o.i.d. (iig niet als je naar het oosten moet zoals ik).
Of gewoon hier kijken http://www.groundzerofestival.nl/2012/#!nl/p/travel-info.html
quote:
quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:02 schreef Sc0tTy het volgende:
T-Force
16Meter
KrullieWullie
Wie gaan er nog meer naar GZ?
Thnx, ga ze zeker ff in de groep gooien, superbash stond al in de planning. Wil ook wel graag naar xxlerator, maar die valt een beetje op een verkeerde datum. Balkbrug is wat ver en lastig met het OV vanaf regio Enschede. Aszeszment is ook een leuke optie. Thnxquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als je op hardstyle-feestjes doelt;
https://partyflock.nl/party/224955:Summer_Shock.html
https://partyflock.nl/party/226984:Summer_Shock.html
https://partyflock.nl/party/227342:Dangerouzmind.html
https://partyflock.nl/party/223537:XXlerator_Raw.html
https://partyflock.nl/party/225110:SuperBash_XXL.html
https://partyflock.nl/party/226587:Night_of_the_Djs.html
https://partyflock.nl/party/227266:Aszeszment_vs_H4RD_COR3.html
https://partyflock.nl/party/227343:Focus.html
Dat was me toch een epische fuifquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:22 schreef slvrbld het volgende:
Hopen op een nieuwe editie van Hard DefinitionWat een geweldig feestje was dat!
Hahaha was super lachen inderdaad!quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:39 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[..]
Dat was me toch een epische fuif
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |