Was inderdaad een gruwelijk fijne set! Was daar ookquote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:36 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Denk dat dit toch wel de leukste hardstyle set ooit is voor mij, waar ik bij was in ieder geval.
* Deeltjesversneller zet hem weer eens op![]()
niet meer de kick en bass van de eerste nummers helaas, doet me weinig...quote:
deze vind ik vetterquote:
die ging lekker vanmorgen in de auto op weg naar het werkquote:
eens, kan ze nog steeds wel hebben; maar toen waren ze veul beterquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:33 schreef Sethje het volgende:
[..]
in die tijd waren ze echt geniaal. Die techno prima is ook zooooooooooo dik
Nu zijn ze nog steeds wel redelijk, vind ik
ik draag hem nu nog steeds redelijk grijsquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:56 schreef T_Killer het volgende:
Die PP set @ defqon 2009 heb ik tijdens de rest van die zomer ook helemaal kapot gedraaid. Pareltje hoor.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:23 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik die oude kicks miss wel vetter vind dan de nieuwe....
Deze was toen ook erg vet:ook dat tweede stuk met die chronic disorder achtige kicks..
![]()
Seth regel eens even een free release van die plaat![]()
![]()
x2, dikke partyquote:
ik vind die plaat, afgezien van de vocals, eigenlijk best heel dikquote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:51 schreef Quyxz_ het volgende:
We're like roaches, we are everywhere. You try to step on us, but we don't care.Wat een poëzie mensen!
Oef die plaat was ik bijna vergetenquote:
Fuck yeahquote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:16 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
B-Front @ Q-Base 2009
01. Jones and B-Front - Lunatick (Raw Mix)
02. Dozer - The Legacy
03. The Pitcher - Strange Love
04. Noisecontrollers - Promises
05. Brennan Heart - Can't Kill Us
06. Donkey Rollers - Atrocity (B-Front Remix)
07. B-Front ft Frontliner - Become The Sky
08. Toneshifterz - Sahara
09. Deepack vs. D-Block and S-Te-Fan - In Other Wordz
10. Donkey Rollers - Followers (Original Mix)
11. Brennan Heart - One Blade (Noisecontrollers Remix)
12. Noisecontrollers - Astral
13. The Vision & Pulse - Pandorum
14. Hyperdrive - The Punishment
15. Dark Oscillators - Trapped (Solaio Mix)
16. B-Front - Development
17. Frontliner vs. B-Front - 1.000.000 Stars
18. 2-Sidez - GOD
19. Psyko Punkz - Overclipping
20. Noisecontrollers - Surge Of Power
21. The Vision - Worlds of Space
22. Blademasterz - Audiometric (2009 Album Mix)
23. Alpha Twins - Fragile
24. Bass Modulators - NRGizer
25. Southstylers - Nok Joe Douwn
26. Noisecontrollers - Yellow Minute
27. Ran-D & Adaro - Under Attack
28. Solutio & The I's - City of Chaos
29. Donkey Rollers - Fusion Of Sound
30. Alpha Twins - Unleashed
31. Troubleboy - Mash Up (Dawn & Sinnerz)
32. Noisecontrollers - Unbroken
33. Low-E vs. Alter Egosz - WTF
Ik vind JDX vetter als thalamus, dat inqontrol anthemquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:57 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Oef die plaat was ik bijna vergeten![]()
Deze blijft ook fijn
Eens... Geen Epic Cinema kwaliteit. Wellicht te weinig tijd, aangezien B2S altijd de aftermovies zo snel mogelijk online wilt hebben?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:00 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Weet niet wat er is gebeurd, maar dit is duidelijk niet de kwaliteit van Epic Cinema.
Ze hebben volgens mij heel veel DVD beelden gebruikt.
Ben benieuwd waar de Epic Cinema beelden gebruikt voor worden.
Misschien willen de organisatoren eerder zijn dan de filmpjes die door bezoekers of overige labels online gegooid worden?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 03:40 schreef Levitas het volgende:
[..]
Eens... Geen Epic Cinema kwaliteit. Wellicht te weinig tijd, aangezien B2S altijd de aftermovies zo snel mogelijk online wilt hebben?
Leuke plaat the battlequote:
quote:
Goeie afsluiter voor een setjequote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:11 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Leuke plaat the battle
[..]
Hey, all you bitches out there
Can you feel the bass?
Epic Cinema is een bedrijf he haha, of bedoel je dat niet? Ik weet ook niet of b2s ook met hun in zee is. Met de andere b2s aftermovies is dat volgens mij nog niet het geval. De aftermovie vind ik nu ook niet speciaal maar dat is nooit bij b2s.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:00 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Weet niet wat er is gebeurd, maar dit is duidelijk niet de kwaliteit van Epic Cinema.
Weet ik, maar ik neem aan dat zij wel een opdracht hadden.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:01 schreef Sethje het volgende:
[..]
Epic Cinema is een bedrijf he haha, of bedoel je dat niet? Ik weet ook niet of b2s ook met hun in zee is. Met de andere b2s aftermovies is dat volgens mij nog niet het geval. De aftermovie vind ik nu ook niet speciaal maar dat is nooit bij b2s.
Het kan ook zijn dat zij beelden hebben gemaakt in opdracht van artiesten voor clips etc jwtquote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:04 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik neem aan dat zij wel een opdracht hadden.
Ik heb sowieso 2 RED camera's gezien. 1 die gewoon op de grond stond omdat de heer pauze had. Lekker onverantwoord met 85.000 euro spelen, maar ok.
Maar zie de kwaliteit van de beelden er niet in in de aftermovie.
Dat ken natuurlijk ook. Ik ben wel benieuwd wat dat nou kost. Ik weet op Wish dat ze gefilmd hebben en de hand van het bedrag dat ze 'maar' 1 RED camera en 1 DSLR meegenomen hadden.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:08 schreef Sethje het volgende:
[..]
Het kan ook zijn dat zij beelden hebben gemaakt in opdracht van artiesten voor clips etc jwt
Niet een keer D4L , Remember of b2s stage voor bij zien komenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:00 schreef Boy_Snakeye het volgende:
OMOMOMOMOMOMOMMquote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:10 schreef DjThera het volgende:
Onze Decibel aftermovies staan ook online nu
Degos & Re-Done
Thera
"goeie clip"quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:12 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Dat ken natuurlijk ook. Ik ben wel benieuwd wat dat nou kost. Ik weet op Wish dat ze gefilmd hebben en de hand van het bedrag dat ze 'maar' 1 RED camera en 1 DSLR meegenomen hadden.
Maar volgens mij is best prijzig en vind ik het knap dat een artiest wil investeren in zulke bedragen alleen om een track ' aantrekkelijker' te maken.
Maar ja, het is ook de commerciële cirkel. Goeie clip = meer herkenbaarheid = meer bekendheid = meer boekingen = meer geld = Geld voor volgende clip...
Remember was ook niet heel goed gevuld. Maar goeie cameramensen weten dan goed vast te leggenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:54 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Niet een keer D4L , Remember of b2s stage voor bij zien komen
Ja ik vind het wel super gemaakt. Ik doe het NOG niet na. Al kom ik straks wel in de buurtquote:
Mjah ik heb genoeg schaars geklede dames gezienquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:50 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Remember was ook niet heel goed gevuld. Maar goeie cameramensen weten dan goed vast te leggen
Dat zal wel terugkomen in mijn aftermovie. Ook al is het een kort stukje
Is die melodie niet bekend van iets anders?quote:
Jup...! Vraag alleen niet waarvanquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:46 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Is die melodie niet bekend van iets anders?
Beetje Zany achtig, kan er verder niet veel van maken...quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:46 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Tis ook nooit goedquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:56 schreef Sc0tTy het volgende:
Remco... Wil je die Audiofreq geen 'take-over' meer laten doen?? Wat een irritante host is dat zeg :/ Doe mij maar meneer 'Medic Show' moet altijd om die dude lachen![]()
edit: toch nietquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:46 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
niks te vergetenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:57 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Oef die plaat was ik bijna vergeten![]()
Deze blijft ook fijn
quote:01. In-Phase meets Phrantic - Instruments
02. Roughstyler - Don't Tell Anybody
03. Scope DJ - Lockdown
04. Atmozfears - Defeat (Old Mix)
05. Atmozfears - Inflicting You
06. Atmozfears - Supernatural
07. Atmozfears vs. The Vision - Our Destiny
08. Gevaarlijke Daan - GVD
09. Atmozfears vs. The Vision - Virtual Reality
10. Activator - Lullaby
11. Max Force & Atmozfears - The Return
12. Tanqo vs. Ramp - 2 Da Beat (Gia Remix)
13. Noisecontrollers - Shreek
Doet mij heel erg hieraan denken jaquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:46 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Prima beschrijving voor de huidige hardstyle toch? Ekte Ekte merk ik welquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:10 schreef Quyxz_ het volgende:
Oh damn, vandaag bij Lingo was er dus een meisje dat wel eens naar hardstyle festivals ging. Toen Lucille vroeg wat hardstyle inhield, antwoordde het betreffende meisje 'het is zeg maar hardcore maar dan melodieuzer.'____
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:10 schreef Quyxz_ het volgende:
Oh damn, vandaag bij Lingo was er dus een meisje dat wel eens naar hardstyle festivals ging. Toen Lucille vroeg wat hardstyle inhield, antwoordde het betreffende meisje 'het is zeg maar hardcore maar dan melodieuzer.'____
je vergeet: handjes omhoog, 5x hetzelfde hitje op een dag.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:22 schreef T-Force het volgende:
Ik zeg altijd biertje, zonnetje, shirt uit, hartjes, sitdowns, drugs. Dan snappen ze het meestal ook wel
Volgens mij heb je bij de ekte ekte hardcore ook genoeg ladiedamelodietjes.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:11 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Prima beschrijving voor de huidige hardstyle toch? Ekte Ekte merk ik wel
je vergeet gooien met van die bierkartondingenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:22 schreef T-Force het volgende:
Ik zeg altijd biertje, zonnetje, shirt uit, hartjes, sitdowns, drugs. Dan snappen ze het meestal ook wel
ladiedamelodietjesquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:24 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Volgens mij heb je bij de ekte ekte hardcore ook genoeg ladiedamelodietjes.
Verder ook de enige sitdown die ik heb gezien die dag, heb ze gemist op decibelquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:25 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Nog een geslaagde sitdown + hartjes tijdens jouw set op de afterparty Tom
Was idd een mooie moment. Zeker hoogtepunt uit mijn leven. Iedereen zitten en toen iedereen omhoog en allemaal losgoan enzo. egt vet!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:25 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Nog een geslaagde sitdown + hartjes tijdens jouw set op de afterparty Tom
egt vet dat brennen hart deze nummertje draaide helemaal losquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:29 schreef T-Force het volgende:
[..]
Was idd een mooie moment. Zeker hoogtepunt uit mijn leven. Iedereen zitten en toen iedereen omhoog en allemaal losgoan enzo. egt vet!
Op zich wel een vette plaat, maar niet zo vet als een aantal andere subground tracks.quote:
Over de goed Engelstalig sprekende presentator van de Medic show.quote:
Ze hebben een paar keer iemand anders gehad trouwens. Die kon het wel!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 08:05 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Over de goed Engelstalig sprekende presentator van de Medic show.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 01:01 schreef Sethje het volgende:
gewoon omdat het kankervet is
dit soort melos moeten echt terugkomen dat is wat de muziek maakt
Ik ben toch wel benieuwdquote:Da Tweekaz
As many of you know, we have alot of unreleased tracks. And we are happy to announce that the roumors are true. WE ARE PRODUCING AN ALBUM!!More info coming veeery soon
NC op Xclusiveeeeeequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:34 schreef Voltreffer het volgende:
01. Noisecontrollers - Faster 'N Further
02. Headhunterz & Wildstylez ft. Noisecontrollers - Tonight
03. Noisecontrollers - Escape
04. Blademasterz - One Blade (Noisecontrollers Remix)
05. Noisecontrollers - Crump
06. Noisecontrollers - Shreek (Edit)
07. Noisecontrollers - Venom
08. Noisecontrollers - Aliens
09. Noisecontrollers - Promises
10. Noisecontrollers - Summer In The City (Decibel 2010 Anthem) (Part I)
11. Pavo - Raven
12. Noisecontrollers - Revolution Is Here
13. Noisecontrollers & Toneshifterz - Jaydee
14. Noisecontrollers - Ctrl.Alt.Delete (InQontrol 2009 Anthem)
15. Repelsteeltje - Set Me Free (DJ Tool)
16. Noisecontrollers - Marlboro Man
17. Killerclown - Silentium
18. Showtek - We Live For The Music (Noisecontrollers Remix)
19. Noisecontrollers - Astral
20. Southstylers - Pounding Senses (Deeper Inside Mix) (Zany & Noisecontrollers Edit)
21. Digital Punk & Noisecontrollers - Blue Horizon
22. Noisecontrollers - Crump (Ran-D Remix)
23. Noisecontrollers - Addictive Fantasy
24. The Pitcher/Noisecontrollers - Bangridin/Big Bang
25. Noisecontrollers - Give It Up
26. Duck Sauce - Barbra Streisand (Noisecontrollers Remix)
27. Zany - Thugs (Noisecontrollers Remix)
28. Noisecontrollers - Confucious
29. Noisecontrollers - Gaia (2008 Remix)
30. Noisecontrollers - Summer In The City (Decibel 2010 Anthem) (Part II)
31. Noisecontrollers - Attack Again (Fusion Allstars - The Next Level Edit)
Blijft lekkeeer.
ik ga ook voor het origineelquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:40 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Origineel blijft beter. Leuk geprobeerd. Maar de kick van originele deed het nog heel goed vorige week zaterdag. Dus deze was niet nodig geweest. Wat jullie?
aan de tracklist te zien had ik me daar volgens mij prima vermaaktquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:32 schreef Tha_Bartman het volgende:
http://lsdb.nl/set/117508(...)egamix-16-08-12.html
Hitjes, maar oh zo effectief! ^^
Ik doelde meer op de "Audiofreq take over"quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 08:05 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Over de goed Engelstalig sprekende presentator van de Medic show.
[ afbeelding ]
Was echt anderhalf uur puur genieten met zoveel ontzettend sterke tracks!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:34 schreef Voltreffer het volgende:
01. Noisecontrollers - Faster 'N Further
02. Headhunterz & Wildstylez ft. Noisecontrollers - Tonight
03. Noisecontrollers - Escape
04. Blademasterz - One Blade (Noisecontrollers Remix)
05. Noisecontrollers - Crump
06. Noisecontrollers - Shreek (Edit)
07. Noisecontrollers - Venom
08. Noisecontrollers - Aliens
09. Noisecontrollers - Promises
10. Noisecontrollers - Summer In The City (Decibel 2010 Anthem) (Part I)
11. Pavo - Raven
12. Noisecontrollers - Revolution Is Here
13. Noisecontrollers & Toneshifterz - Jaydee
14. Noisecontrollers - Ctrl.Alt.Delete (InQontrol 2009 Anthem)
15. Repelsteeltje - Set Me Free (DJ Tool)
16. Noisecontrollers - Marlboro Man
17. Killerclown - Silentium
18. Showtek - We Live For The Music (Noisecontrollers Remix)
19. Noisecontrollers - Astral
20. Southstylers - Pounding Senses (Deeper Inside Mix) (Zany & Noisecontrollers Edit)
21. Digital Punk & Noisecontrollers - Blue Horizon
22. Noisecontrollers - Crump (Ran-D Remix)
23. Noisecontrollers - Addictive Fantasy
24. The Pitcher/Noisecontrollers - Bangridin/Big Bang
25. Noisecontrollers - Give It Up
26. Duck Sauce - Barbra Streisand (Noisecontrollers Remix)
27. Zany - Thugs (Noisecontrollers Remix)
28. Noisecontrollers - Confucious
29. Noisecontrollers - Gaia (2008 Remix)
30. Noisecontrollers - Summer In The City (Decibel 2010 Anthem) (Part II)
31. Noisecontrollers - Attack Again (Fusion Allstars - The Next Level Edit)
Blijft lekkeeer.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:11 schreef ReMcOrE het volgende:
maar in de Pysko Punkz zet hoorde ik deze plaat nog en die doet me nog altijd denk aan onze enige echte Harm; BEEEEER RUN!!![]()
haha misschien even een lijstje maken? ben benieuwdquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:25 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]![]()
Grappig is dat jah, ik heb ook allerlei FOK!ker-associaties bij verschillende nummers en/of feesten
Ik wist het! Zal morgen er 's voor gaan zitten.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:48 schreef de_huig het volgende:
[..]
haha misschien even een lijstje maken? ben benieuwd
Gaaf, doet niet onder voor de officiele aftermovie.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:39 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Mijn aftermovie voor Decibel 2012 wil ik toch even spammen hier, voor de mensen die ik niet op FB heb
ik heb er diep in mijn geheugen ook nog wel een paar zitten, maar dan moet ik echt eens diep graven..lang geleden allemaal.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:39 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Ik wist het! Zal morgen er 's voor gaan zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |