Donderdags, de Drumcode avondquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:52 schreef T-Force het volgende:
[..]
Nee, helaas. Wel een hele fijne plaat!Sowieso goede set. Die Mashup van Shreek/Our Power is echt geweldig!
[OFFTOPIC]Iemand die hier iets van de ADE meepakt (en dan bedoel ik richting de Techno/Techhouse/Deephouse etc.)?[/OFFTOPIC]
Die intro blijft lekkerquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:00 schreef ReMcOrE het volgende:
in die set hierboven zit trouwens, naar mijn mening, één van de tofste anthems![]()
Psyko Punkz - The Capital Of Harder Styles:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:32 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Donderdags, de Drumcode avondhttps://partyflock.nl/par(...)esents_Drumcode.html
Waarom gaat iedereen die Drumcode-avond? Ik vind die anderen vele malen interessanter...quote:
Dekmantel en die Dave Clarke avond zijn ook vet ja, techhouse vind ik meestal niet zo leuk op feesten, ik heb liever raw technoquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:49 schreef T-Force het volgende:
[..]
[..]
Waarom gaat iedereen die Drumcode-avond? Ik vind die anderen vele malen interessanter...![]()
Zat zelf te twijfelen tussen Diynamic Neon Nights, Dave Clarke Special, Trouw op Zondag, Dekmantel, Carl Cox Awakenings of toch Bla Bla i.v.m. overdag.
Het liefst zou ik natuurlijk naar: Deep House Special gaan, maar die is allang uitverkochtMaar wat een line-up
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
beide mashups vind ik geweldig
en via Discogs nog deze 3 tracks;
(volgens mij redelijk onbekend)
quote:13. Coone - Doggystyle (Psyko Punkz DJ Tool)
Wat vind je er vet aan?quote:
in die tijd waren ze echt geniaal. Die techno prima is ook zooooooooooo dikquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:58 schreef ReMcOrE het volgende:
die tracklist van hun set @ Defqon.1 2009 vind ik nog altijd goud![]()
![]()
[..]
Er zijn echt TE veel vette avonden, maar wat ik als serieuze opties heb staan zijn:quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:52 schreef T-Force het volgende:
[OFFTOPIC]Iemand die hier iets van de ADE meepakt (en dan bedoel ik richting de Techno/Techhouse/Deephouse etc.)?[/OFFTOPIC]
Wij allen denk ik welquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:56 schreef T_Killer het volgende:
Die PP set @ defqon 2009 heb ik tijdens de rest van die zomer ook helemaal kapot gedraaid. Pareltje hoor.
B-Front @ Q-Base 2009quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:14 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Wij allen denk ik wel![]()
En natuurlijk het bunker-feestje @ Q-Base '09!!
Hahaha, ik hoorde dat nummer destijds in een achterhoeks-beuken setje van MusicInControl (ol'times) en dat was het eerste vidje wat ik ooit ge-upt heb op youtubequote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:14 schreef Tha_Bartman het volgende:
Degos & Re-Done - Synthgeweld 2012
voor de liefhebbers...
Ik moet zeggen dat ik die oude kicks miss wel vetter vind dan de nieuwe....quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:17 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Hahaha, ik hoorde dat nummer destijds in een achterhoeks-beuken setje van MusicInControl (ol'times) en dat was het eerste vidje wat ik ooit ge-upt heb op youtube
Goed feest was datquote:
ik sta daar nog met jou op de fotoquote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:16 schreef Deeltjesversneller het volgende:
B-Front @ Q-Base 2009
01. Jones and B-Front - Lunatick (Raw Mix)![]()
![]()
![]()
02. Dozer - The Legacy![]()
03. The Pitcher - Strange Love![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
04. Noisecontrollers - Promises![]()
05. Brennan Heart - Can't Kill Us(behalve de vocals)
06. Donkey Rollers - Atrocity (B-Front Remix)![]()
07. B-Front ft Frontliner - Become The Sky![]()
08. Toneshifterz - Sahara![]()
09. Deepack vs. D-Block and S-Te-Fan - In Other Wordz![]()
10. Donkey Rollers - Followers (Original Mix)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
11. Brennan Heart - One Blade (Noisecontrollers Remix)
12. Noisecontrollers - Astral![]()
13. The Vision & Pulse - Pandorum
14. Hyperdrive - The Punishment![]()
![]()
![]()
15. Dark Oscillators - Trapped (Solaio Mix)![]()
![]()
![]()
![]()
16. B-Front - Development
17. Frontliner vs. B-Front - 1.000.000 Stars![]()
18. 2-Sidez - GOD
19. Psyko Punkz - Overclipping![]()
20. Noisecontrollers - Surge Of Power![]()
![]()
![]()
21. The Vision - Worlds of Space
22. Blademasterz - Audiometric (2009 Album Mix)![]()
23. Alpha Twins - Fragile![]()
24. Bass Modulators - NRGizer![]()
![]()
![]()
25. Southstylers - Nok Joe Douwn![]()
26. Noisecontrollers - Yellow Minute![]()
![]()
![]()
![]()
27. Ran-D & Adaro - Under Attack![]()
![]()
![]()
28. Solutio & The I's - City of Chaos
29. Donkey Rollers - Fusion Of Sound![]()
30. Alpha Twins - Unleashed![]()
31. Troubleboy - Mash Up (Dawn & Sinnerz)
32. Noisecontrollers - Unbroken
33. Low-E vs. Alter Egosz - WTF![]()
Teksten bedenken is volgens mij nooit echt z'n sterkste punt geweest (of misschien ook wel).quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:51 schreef Quyxz_ het volgende:
We're like roaches, we are everywhere. You try to step on us, but we don't care.Wat een poëzie mensen!
Ook de nummers waar je niks bij hebt gezet zijn gewoon lekker! Alleen van 11 en 31 weet ik zo niet hoe ze gaan. Denk dat dit toch wel de leukste hardstyle set ooit is voor mij, waar ik bij was in ieder geval.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |