Mijn vriendin zei ook op Decibel dat het vervelend werd bij de Loudness tent. Het klonk allemaal hetzelfde in haar ogen. Ik kon haar geen ongelijk geven.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:08 schreef Sethje het volgende:
[..]
Thnx. Ik probeer op Rebirth ook altijd gewoon dingen door elkaar te plaatsen, niet zo zeer opbouwend van zacht naar hard, maar wel een harde afsluiter en daar tussen in een - soort van -op bouw maar ook een melodieuze naam later op de avond want ik vind zelf dat juist die afwisseling zorgt voor een goede sfeer. 2 artiesten die echt RAW gaan na elkaar is funest voor de sfeer.
Helemaal mee eens. Zeker als je het vergelijkt met het spul wat ik een jaar geleden van je hoorde en nu. Groot verschil! En inderdaad, past imo prima tussen de huidige releases, minstens van net zo`n goede kwaliteitquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:07 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Wow, dit klinkt echt wel goed. Maar hebben de bekende dj's niet ' gebeten' ?
Wolves heeft wel een lekkere drive
Erg wisselend, Wildstylez die bijvoorbeeld Timeless draait, en daarna opeens een Ran-D/Adaro plaat draait. Opbouw ver te zoekenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:26 schreef stoeltafel het volgende:
Alle onbekende mensen vinden hardstyle het zelfde klinken. Maar hoe was de main dan? Toch ook vrij happy?
Dat was ook echt geslaagd. En zeker het laatste is waar.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:08 schreef Sethje het volgende:
Thnx. Ik probeer op Rebirth ook altijd gewoon dingen door elkaar te plaatsen, niet zo zeer opbouwend van zacht naar hard, maar wel een harde afsluiter en daar tussen in een - soort van -op bouw maar ook een melodieuze naam later op de avond want ik vind zelf dat juist die afwisseling zorgt voor een goede sfeer. 2 artiesten die echt RAW gaan na elkaar is funest voor de sfeer.
Ligt natuurlijk ook aan het soort doelgroep dat er komt. Bij loudness kun je bijvoorbeeld een hele avond vullen met flinke herrie, en daar is een topsfeer.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:08 schreef Sethje het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar dat is een feest voor een specifieke doelgroep natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:17 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[..]
Ligt natuurlijk ook aan het soort doelgroep dat er komt. Bij loudness kun je bijvoorbeeld een hele avond vullen met flinke herrie, en daar is een topsfeer.
1e ben ik met je eens, alle grootste artiesten stonden op de main.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:08 schreef Sethje het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in maar de antibeweging word gecreëerd door de grote organisaties/programmeurs zelf want zij maken zelf de scheiding. En nu zoals bij Decibel is de Euphoria gewoon niet zo aantrekkelijk, die area mistte 2 echte headliners terwijl er op de main iets te veel van hetzelfde laken een pak was. Makkelijk scoren.
[..]
Hij heeft op Decibel best een hoop oudere plaatjes gedraaid. Zelf Hold Us Back, Limbo en The Pressure gehoord. Vanuit zijn stuk opgenomen set ook Phases, Bass Beats & Melody en Gold remix als oudere plaatjes. Leuk!quote:Headhunterz:
Played some older tracks at Decibel and came to the conclusion that I miss the good old kick and bass. What can we do about that?
Eigenlijk maar een paar artiesten gemailt, en daarbij ook een aanbod gekregen van een label. Maar ik denk dat ik alles voorlopig laat voor wat het is en me ga focussen op de wat belangrijkere dingen in het levenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:07 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Wow, dit klinkt echt wel goed. Maar hebben de bekende dj's niet ' gebeten' ?
Wolves heeft wel een lekkere drive
Wordt jij de producer, ik de DJquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:50 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Eigenlijk maar een paar artiesten gemailt, en daarbij ook een aanbod gekregen van een label. Maar ik denk dat ik alles voorlopig laat voor wat het is en me ga focussen op de wat belangrijkere dingen in het leven(Opleiding baan etc)
J&Wquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:38 schreef Sethje het volgende:
[..]
Dat is waar maar toch wel minder aansprekende namen. Ik denk dat als daar smiddags een Josh & Wesz of Scope DJ staan dat dat meer mensen aanspreekt als Max Enforcer, maar dan spreek ik denk ik voor mijn generatie.
wederom; J&Wquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:26 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Euforische hardstyle zoals dat van J&W en Alphaverb vind ik helemaal geweldig, maar dit heeft echt nouwelijks nog wat met hardstyle te maken. Wat een bagger![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:51 schreef Voltreffer het volgende:
Onbewust....![]()
![]()
![]()
Hier heb ik tijdens E-Force trouwens nog even lekker op staan snoeien. Wat een lekkere plaat blijft dit toch.
die oude kick en bass van HHquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:45 schreef ElDani het volgende:
Overigens een interessante quote van Headhunterz:
[..]
Hij heeft op Decibel best een hoop oudere plaatjes gedraaid. Zelf Hold Us Back, Limbo en The Pressure gehoord. Vanuit zijn stuk opgenomen set ook Phases, Bass Beats & Melody en Gold remix als oudere plaatjes. Leuk!
best fijnquote:
quote:01. Psyko Punkz - Pull Your Strings (Defqon 1 DJ Tool)
02. Psyko Punkz - Raise Your Hands
03. Dozer - Hawk
04. Psyko Punkz - The Capital Of Harder Styles
05. Psyko Punkz - Not An Addict
06. Donkey Rollers - Thunderbeats (InQontrol Re-Amp)/Followers Mashup
07. Headhunterz - The Saifam Mashup
08. Psyko Punkz - 2 Follow
09. Frontliner - Time
10. Noisecontrollers - Shreek/Zany vs. Duro - Our Power/Luna & Deepack - Biological Insanity/Southstylers - Pwoap Mashup
11. Activator & Zatox - Still Drunk
12. Psyko Punkz - Overclipping
13. Coone - Doggystyle (Psyko Punkz DJ Tool)
14. Psyko Punkz - Ghostclass
15. Headhunterz vs. Wildstylez & Noisecontrollers - Tonight
16. Sound Freakerz - Out of Limits
17. Ran-D ft. Alpha Twins - Frightnight
Lekker hoorquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:58 schreef ReMcOrE het volgende:
die tracklist van hun set @ Defqon.1 2009 vind ik nog altijd goud![]()
![]()
[..]
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:58 schreef ReMcOrE het volgende:
![]()
[..]
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:58 schreef ReMcOrE het volgende:
![]()
05. Psyko Punkz - Not An Addict
Nee, helaas. Wel een hele fijne plaat!quote:
beide mashups vind ik geweldigquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:52 schreef T-Force het volgende:
[..]
Nee, helaas. Wel een hele fijne plaat!Sowieso goede set. Die Mashup van Shreek/Our Power is echt geweldig!
Awakeningsquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:52 schreef T-Force het volgende:
[..]
Nee, helaas. Wel een hele fijne plaat!Sowieso goede set. Die Mashup van Shreek/Our Power is echt geweldig!
[OFFTOPIC]Iemand die hier iets van de ADE meepakt (en dan bedoel ik richting de Techno/Techhouse/Deephouse etc.)?[/OFFTOPIC]
Dit is echt de enige "oude" Psyko Punkz track die ik heb. Rest vond ik allemaal echt vreselijk, waarom weet ik ook niet echt meer. Overclipping klinkt dan nu wel aardig, maar Ghostclass zou ik bijvoorbeeld nooit draaien.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
beide mashups vind ik geweldig
en via Discogs nog deze 3 tracks;
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |