Beetje Zany achtig, kan er verder niet veel van maken...quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:46 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Is die melodie niet bekend van iets anders?
Tis ook nooit goedquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:56 schreef Sc0tTy het volgende:
Remco... Wil je die Audiofreq geen 'take-over' meer laten doen?? Wat een irritante host is dat zeg :/ Doe mij maar meneer 'Medic Show' moet altijd om die dude lachen![]()
edit: toch nietquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:46 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
niks te vergetenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:57 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Oef die plaat was ik bijna vergeten![]()
Deze blijft ook fijn
quote:01. In-Phase meets Phrantic - Instruments
02. Roughstyler - Don't Tell Anybody
03. Scope DJ - Lockdown
04. Atmozfears - Defeat (Old Mix)
05. Atmozfears - Inflicting You
06. Atmozfears - Supernatural
07. Atmozfears vs. The Vision - Our Destiny
08. Gevaarlijke Daan - GVD
09. Atmozfears vs. The Vision - Virtual Reality
10. Activator - Lullaby
11. Max Force & Atmozfears - The Return
12. Tanqo vs. Ramp - 2 Da Beat (Gia Remix)
13. Noisecontrollers - Shreek
Doet mij heel erg hieraan denken jaquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:46 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Prima beschrijving voor de huidige hardstyle toch? Ekte Ekte merk ik welquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:10 schreef Quyxz_ het volgende:
Oh damn, vandaag bij Lingo was er dus een meisje dat wel eens naar hardstyle festivals ging. Toen Lucille vroeg wat hardstyle inhield, antwoordde het betreffende meisje 'het is zeg maar hardcore maar dan melodieuzer.'____
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:10 schreef Quyxz_ het volgende:
Oh damn, vandaag bij Lingo was er dus een meisje dat wel eens naar hardstyle festivals ging. Toen Lucille vroeg wat hardstyle inhield, antwoordde het betreffende meisje 'het is zeg maar hardcore maar dan melodieuzer.'____
je vergeet: handjes omhoog, 5x hetzelfde hitje op een dag.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:22 schreef T-Force het volgende:
Ik zeg altijd biertje, zonnetje, shirt uit, hartjes, sitdowns, drugs. Dan snappen ze het meestal ook wel
Volgens mij heb je bij de ekte ekte hardcore ook genoeg ladiedamelodietjes.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:11 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Prima beschrijving voor de huidige hardstyle toch? Ekte Ekte merk ik wel
je vergeet gooien met van die bierkartondingenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:22 schreef T-Force het volgende:
Ik zeg altijd biertje, zonnetje, shirt uit, hartjes, sitdowns, drugs. Dan snappen ze het meestal ook wel
ladiedamelodietjesquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:24 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Volgens mij heb je bij de ekte ekte hardcore ook genoeg ladiedamelodietjes.
Verder ook de enige sitdown die ik heb gezien die dag, heb ze gemist op decibelquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:25 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Nog een geslaagde sitdown + hartjes tijdens jouw set op de afterparty Tom
Was idd een mooie moment. Zeker hoogtepunt uit mijn leven. Iedereen zitten en toen iedereen omhoog en allemaal losgoan enzo. egt vet!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:25 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Nog een geslaagde sitdown + hartjes tijdens jouw set op de afterparty Tom
egt vet dat brennen hart deze nummertje draaide helemaal losquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:29 schreef T-Force het volgende:
[..]
Was idd een mooie moment. Zeker hoogtepunt uit mijn leven. Iedereen zitten en toen iedereen omhoog en allemaal losgoan enzo. egt vet!
Op zich wel een vette plaat, maar niet zo vet als een aantal andere subground tracks.quote:
Over de goed Engelstalig sprekende presentator van de Medic show.quote:
Ze hebben een paar keer iemand anders gehad trouwens. Die kon het wel!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 08:05 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Over de goed Engelstalig sprekende presentator van de Medic show.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 01:01 schreef Sethje het volgende:
gewoon omdat het kankervet is
dit soort melos moeten echt terugkomen dat is wat de muziek maakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |