Dan zal ik maar niet zeggen wat ik ervan vind..quote:Op maandag 5 november 2012 14:18 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Wat een oersaaie track, valt echt in het niet bij zijn eerdere producties![]()
Het is maar een mening hoorquote:Op maandag 5 november 2012 14:43 schreef Levitas het volgende:
[..]
Dan zal ik maar niet zeggen wat ik ervan vind..![]()
[nerd-mode]Het lijkt wel of de worker backlog veel te groot wordtquote:Op maandag 5 november 2012 10:40 schreef mstx het volgende:
[..]
Ahja ik moet er ooit maar weer eens tijd voor vrij maken om er naar te kijken.
quote:Op maandag 5 november 2012 14:29 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Hoe hou je die site eigenlijk draaiende? Allemaal op een eigen server?
quote:Geen advertenties, dus waar haal je het geld vandaan![]()
Zie het php/mysql-topicquote:Hij is weer verschrikkelijk traag momenteel trouwens![]()
Je weet dat er geen enkele liveset op LSDB zelf staat, maar allemaal op externe websites, zoals Zippyshare?quote:Op maandag 5 november 2012 14:29 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Geen advertenties, dus waar haal je het geld vandaan
Natuurlijk weet ik dat, maar volgens mij gaat er alsnog aardig wat traffic los op die server. Ik vroeg me gewoon af hoeveel dat was, en als het veel was, of mstx daar dan niet een flink bedragje per maand voor moet betalenquote:Op maandag 5 november 2012 14:58 schreef Levitas het volgende:
[..]
Je weet dat er geen enkele liveset op LSDB zelf staat, maar allemaal op externe websites, zoals Zippyshare?
slaapkop ben ik ook, zit hier op Firefox met adblock aanquote:Op maandag 5 november 2012 15:07 schreef Deeltjesversneller het volgende:
er staan gewoon google ads op hoor, maar ik vraag me af hoeveel er op geklikt wordt... denk niet zo veel.
Haha dat gevoel herken ik.. En toen ging ik fulltime werken waar ze IE uit 2006 ofzo gebruiken..quote:Op maandag 5 november 2012 15:15 schreef eQuaL het volgende:
Soms vergeet je echt hoe de wereld eruit ziet als je adblock gebruikt![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
quote:Op maandag 5 november 2012 20:40 schreef T_Killer het volgende:
Josh & Wesz Pres. Chickz On Fire - Natte Asbak
Vanaf de eerste seconde gewoon vet qua kicks en die screeches
quote:Op maandag 5 november 2012 20:40 schreef T_Killer het volgende:
Thanks voor felicitaties allen!![]()
Ik trakteer:Tim, gefeliciteerd kerelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en bedankt voor die traktatie
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Wel leukquote:
quote:Op maandag 5 november 2012 21:21 schreef ReMcOrE het volgende:
ik las trouwens dat er nog een Team Orange komt bij HardBassSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door eQuaL op 05-11-2012 23:13:55 ]
Nog een paar remixes van niet erg oude originele nummers:quote:Op dinsdag 6 november 2012 08:12 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ik vraag me af, hoeveel remixen of refixes zijn gemaakt op bestaande tracks. Of hoeveel bestaande elementen (zoals vocalen) weer hergebruikt zijn.
Gunz 4 Hire - Boliva (vocalen van Activator - Raw)
Scope DJ - Househeads (2012 Remix)
D-Block & S-te-Fan - Together (F8trix Remix)
Sylenth & Glitch - Music In You (2012 Mix)
Da Bootleggers - Bitches & Ho's (Digital Punk's Hardstyle Refixx)
Technoboy - Rage (Frontliner Remix)
Zeker goed in elkaar gezet.quote:Op dinsdag 6 november 2012 08:45 schreef Levitas het volgende:
Weer een prima aftermovie van Q! Wat was het ongelofelijk vet zeg, man man man!
Misschien.. Heb contact gehad met de organisatie. Claudia ging sowieso geloof ik wel, maar voor mij nog een twijfelquote:Op dinsdag 6 november 2012 10:52 schreef Mind.Illusion het volgende:
Ik meld me ook weer![]()
Zijn er nog leute hier die zaterdag op Hardnation te vinden zijn?
Je moest eens weten hoe duur dat apparatuur is waarmee ze rond lopen. Ik denk dat iedereen die zich dan verdiept daarin, wel een leuke aftermovie in elkaar kan draaien.quote:Op dinsdag 6 november 2012 08:45 schreef Levitas het volgende:
Beste aftermovie ever?quote:Op dinsdag 6 november 2012 08:45 schreef Levitas het volgende:
Dat weet ik heel goed. En ze lopen er overigens niet met "één apparaat", ze lopen met een stuk of 3-4 RED camera's á ca. ¤20.000 - 30.000 per stuk (incl. lenzen en accessoires). Overigens is een video monteren of beelden opnemen een heel groot verschil..quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:52 schreef Treces het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe duur dat apparatuur is waarmee ze rond lopen. Ik denk dat iedereen die zich dan verdiept daarin, wel een leuke aftermovie in elkaar kan draaien.
Die van vorig jaar komt ook héél dicht in de buurt bij beste aftermovie ooitquote:
Ah een kenner!quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:07 schreef Levitas het volgende:
[..]
Dat weet ik heel goed. En ze lopen er overigens niet met "één apparaat", ze lopen met een stuk of 3-4 RED camera's á ca. ¤20.000 - 30.000 per stuk (incl. lenzen en accessoires). Overigens is een video monteren of beelden opnemen een heel groot verschil..
De montage/camerawerk is natuurlijk prima, zoals we gewend zijn van Stijn en Kevin, maar het ging mij meer om de sfeer impressie enzo. Het was een geweldig feest, zó veel beter dan in Nederland..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |