abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 20 oktober 2012 @ 22:04:30 #1
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_118222098

Als je een jaar geleden had gezegd 'ik ga denk ik een Chinees mobieltje kopen', dan had iedereen je hard uitgelachen. Op dat moment waren Chinese mobieltjes nog voornamelijk hoogst irritante plastic dingen met slechte touchresponse, weinige werkgeheugen (RAM), een slome processor en vooral ook bar slechte ondersteuning/updates. Dat alles dan ook nog gebaseerd op een of andere vaag JAVA-aangestuurd besturingssysteem met afschuwelijke navigatie, of als ze al Android hadden een buggy versie van 2.2 of 2.3 zonder upgrademogelijkheden. Tegenwoordig als je van plan bent een Chinese smartphone te kopen, dan ben jij degene die lachen kan!

Op de Chinese markt zijn de laatste jaren een aantal heel succesvolle spelers op het gebied van mobile telecommunicatie voor de consument opgestaan. Zo heb je bijvoorbeeld Meizu met de M9 , Xiaomi met de MI-One en Huawei met verschillende provider telefoons en de Ascend D1 Quad XL.
Omdat deze merken door hun marketing, R&D en het richten op de westerse markt ondertussen hoge prijzen hanteren staan er in China op dit moment verschillende nieuwe spelers op de Smartphone markt op die voor kleine prijzen grote telefoons kunnen aanbieden.


Éen van deze telefoon fabrikanten die de laatste tijd redelijke successen boekt is Jiayu(Vertaling: Goede toestellen) . De telefoons die deze fabrikant aanbied kenmerkt zich door een hoge prijs/kwaliteit/spec verhouding.

Jiayu is het nieuwe succesverhaal voor mensen met een budget die veel bang-for-buck (waar voor hun geld) willen hebben. Wat bijvoorbeeld Ainol op tabletgebied is lijkt Jiayu te zijn op smartphone gebied.

Het bedrijf Jiayu is een bedrijf uit Shenzen dat is opgericht in April 2009. Sinds die tijd heeft het bedrijf zich gericht op het maken van R&D, productie en verkoop van mobile apparatuur. Het bedrijf heeft meer dan 800 mensen in dienst waaronder ruim 30 op de afdeling R&D. Er wordt door de R&D veel gelet op duurzaamheid .Het bedrijf heeft 2 productielocaties waar in totaal 10 productie lijnen zijn. Daarnaast zijn voor het testen en ontwikkelen 2 laboratoria in deze gebouwen aanwezig.


Jiayu G1:
De G1 was de eerste smartphone uit handen van Jiayu en had een singlecore Mediatek processor. Deze telefoon was vooral 13 in het dozijn maar had wel een degelijke kwaliteit en prijs voor dat moment.

Jiayu G2:
Na de komst van de G1 bracht Jiayu recentelijk de JY-G2, of kort: de G2 uit. Een dualSIM met dual-standby-principe 10.6mm slanke smartphone op Android 4.0 ICS.

SPOILER: Specificaties
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een review van deze telefoon kan je hier vinden
Deze telefoon heeft een redelijk grote (Chinese) fanbase opgebouwd door zijn concurrerende prijs en vele extra's die voor weinig te verkrijgen waren. Daarnaast bleek uit reviews van de G1 dat de service en ondersteuning vanuit Jiayu zeer goed waren.

Jiayu G2S:
Inmiddels heeft de G2 al een upgrade gekregen. Deze upgrade heeft twee telefoons opgeleverd namelijk de G2S enG2S plus. De G2S moet inleveren op gebied van de Camera en werkgeheugen (verlaagd naar resp. 5 MP en 512MB). Maar dit wordt goed gemaakt door een scherpe prijs en Dualcore processor. De G2S plus is alles wat de G2 ook is maar dan met een Dualcore processor.
SPOILER: Specificaties
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door gelijktijdige aankondiging met de G3 is deze telefoon niet zo populair als de G2. Aangezien de G2S plus ongeveer de zelfde prijs heeft als de G3 is de verwachting dat de G2S/G2S plus bij het uitkomen van de G3 een prijsdaling krijgt. Hoe groot het verschil met de G3 zal zijn is niet bekend.


Momenteel gaat echter alle belangstelling uit naar de Jiayu JY-G3, ofwel de G3, die binnenkort uit zou komt.
Het design van deze telefoon is vooral op de Chinese budget/mid-end markt vernieuwend te noemen. Hierdoor lijkt de belangstelling in de G3 nog veel groter als bij de G2.

De afgelopen tijd is er een actie geweest voor het regelen van een coupon/speciale prijs voor Nederlanders en Belgen die belang hadden bij deze telefoon. Deze actie liet maar weer eens zien wat voor een aandacht er is voor deze telefoon. Het feit was dat er bijna 200 aanmeldingen zijn gekomen voor aankoop van deze telefoon! Naast de vraag vanuit Nederland wordt er internationaal veel over deze telefoon gesproken.

Aangezien in het Chinese webshop topic 90% van de posts over deze telefoon ging is besloten om Jiayu en met name de G3 een eigen topic te geven.

Looks:

Zoals gezegd zijn de looks van deze telefoon redelijk uniek. Zeker niet gekopieerd van een nieuw/populair toestel. De Jiayu G3 is te krijgen in dire verschillende kleuren. En aangezien een foto meer verteld als duizend woorden:





Specificaties:

quote:
Snelle MTK6577 Cortex-A9 1Ghz ducalcore processor
PowerVR SGX 531 GPU
1GB RAM
4.5'' 1280x720px mutlitouch IPS scherm
Gorilla glass
8 Megapixel camera (met LED flash)
0.3 Megapixel front-facing camera
(A-)GPS
WIFI b/g/n
Bluetooth 2.0 (EDR & A2DP)
FM-radio
MicroUSB
MicroSD slot (tot 64GB)
2750mAh uccu
Senors: Accelerometer, magnetic sensor, proximity sensor, light sensor
Dual-sim (dual standby - 2 sims gelijktijdig actief)
WCDMA: 850/900/1900/2100MHz
GSM: 850/900/1800/1900MHz

Software: Android 4.0.x

Gewicht: 158 gram
LxBxH: 135x65x10.8mm
Video's:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jiayu G3 FAQ
SPOILER: Een Chinese telefoon in Nederland? werkt dat?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Help, mijn paypal claim loopt af! wat nu?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verzenden:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Douane:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Officiële site Jiayu: www.ejiayu.com
Beste site om over updates te lezen: www.gizchina.com
Zie ook de laatste topics uit de Chinese Webshops-reeks.
Informatieve site van Kris Amora: Jiayu G2 // Jiayu G3
Speciale Korting voor Nederlanders/Belgen op pre-order G3 (afgelopen)
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
  zaterdag 20 oktober 2012 @ 22:04:49 #2
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_118222119
t....

(Modje die het even aan wilt passen in de op titel? :P)
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_118222362
quote:
16s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 22:04 schreef tokko1 het volgende:
t....

(Modje die het even aan wilt passen in de op titel? :P)
Check :D

Ik heb ze nog een mailtje gestuurd of we een VIP treatment konden krijgen, nog niks op terug gehad helaas.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  zaterdag 20 oktober 2012 @ 22:13:01 #4
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_118222473
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 22:10 schreef rene90 het volgende:

[..]

Check :D

Ik heb ze nog een mailtje gestuurd of we een VIP treatment konden krijgen, nog niks op terug gehad helaas.
Vip treatment krijgen we toch al met de in eerste instantie speciale korting (waardoor een groot deel eerder besteld heeft, en dus eerste geleverd gaan worden!)

Ben ervan overtuigd dat er ook een speciale korting voor assesories geregeld gaat worden voor Fok! ;)
Maar laat dit maar over aan degene die er in eerste instantie mee bezig waren ipv dat iedereen ze gaat spammen :P voglends mij vinden ze dat niet leuk..
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_118222527
quote:
16s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 22:13 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Vip treatment krijgen we toch al met de in eerste instantie speciale korting (waardoor een groot deel eerder besteld heeft, en dus eerste geleverd gaan worden!)

Ben ervan overtuigd dat er ook een speciale korting voor assesories geregeld gaat worden voor Fok! ;)
Maar laat dit maar over aan degene die er in eerste instantie mee bezig waren ipv dat iedereen ze gaat spammen :P voglends mij vinden ze dat niet leuk..
Ooh nee op die manier ben ik ze ook niet aan het spammen, heb gewoon wat algemene vragen gesteld en of ze konden zien hoeveelste ik op de lijst stond, en of je dan 5 dollar ofzo kan betalen dat je bovenaan komt :')
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  zaterdag 20 oktober 2012 @ 22:15:10 #6
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_118222568
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 22:14 schreef rene90 het volgende:

[..]

Ooh nee op die manier ben ik ze ook niet aan het spammen, heb gewoon wat algemene vragen gesteld en of ze konden zien hoeveelste ik op de lijst stond, en of je dan 5 dollar ofzo kan betalen dat je bovenaan komt :')
Sneaky basterd! :P
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_118222609
Enig idee of we nog aan een code kunnen komen? Zit eigenlijk al te denken om de 3e te kopen (als cadeau) ;)
pi_118224180
quote:
Hi friend Shiz,

we grant you the refund, should be ok, just a few days, ok?
Please be the patient, sorry about the cancel of product.

Oh, and G3 will now ship to other people since now is in stock.

HAve nice day
NOOOOoooo!!1! :'(
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zondag 21 oktober 2012 @ 08:02:14 #9
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_118233901
Kijk ik een dag niet, mis ik alles! XD
Shiz zit je ons nou weer lekker te trollen :*

Heb de dingen van FCT gezien, en gelezen dat er een batch zilveren aankomt, maar hoe zit het met alle zwarte uit de eerste batch, zijn die allemaal naar de lokale markt gegaan?

Hebmn order nog openstaan maar zusje wordt ongeduldig... Plus ik sta nu niet echt vooraan met mn ordeer op 29 september :P
Koekje d'r bij?
pi_118234673
Damn, mijn G2 is gisteren gevallen o|O Geen zin om om tijdens het uitgaan met een tas te lopen en had de telefoon in mijn kontzak gedaan. Dat was geen goed idee want toen ik naar huis fietste viel hij er opeens uit (okay, er was ook alcohol in het spel :@ ). Toen ik thuiskwam zag ik dat er een paar grote barsten rechtsboven in het scherm zitten, hij is nog wel te gebruiken maar het ziet er een beetje sneu uit.

Zit nu te twijfelen of ik nog even op de G3 wacht of toch weer gewoon de G2 bestel. Eerlijk gezegd vind ik de G3 er minder mooi uitzien dan de G2 en hij is ook weer wat groter, aan de andere kant zou dat gorilla glass voor mij waarschijnlijk wel handig zijn :')
  zondag 21 oktober 2012 @ 10:29:21 #11
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_118234832
Tsjah, gorilla glass of niet, telefoons in een kontzak is natuurlijk vragen om problemen. En ik weet niet of je wel eens een gevallen Iphone gezien hebt? Zit ook een soort gorilla glass in, als dat val,t heb je gewoon een ster in je scherm. Heel erg krasbestendig, maar glas wat je op de grond gooit gaat gewoon stuk hoor. Het is natuurlijk geen titanium of zo he, gorilla glass.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_118234973
Het wachten gaat weer door! :') Hopelijk volgende week meer nieuws...
Love is in the air!
pi_118235812
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 10:15 schreef Miffy1 het volgende:
Damn, mijn G2 is gisteren gevallen o|O Geen zin om om tijdens het uitgaan met een tas te lopen en had de telefoon in mijn kontzak gedaan. Dat was geen goed idee want toen ik naar huis fietste viel hij er opeens uit (okay, er was ook alcohol in het spel :@ ). Toen ik thuiskwam zag ik dat er een paar grote barsten rechtsboven in het scherm zitten, hij is nog wel te gebruiken maar het ziet er een beetje sneu uit.

Zit nu te twijfelen of ik nog even op de G3 wacht of toch weer gewoon de G2 bestel. Eerlijk gezegd vind ik de G3 er minder mooi uitzien dan de G2 en hij is ook weer wat groter, aan de andere kant zou dat gorilla glass voor mij waarschijnlijk wel handig zijn :')
In je kontzak? Mag je van geluk spreken dat ie niet gejat is, volgens mij is het in de kontzak makkelijk jatten, jijzelf denkt dat iemand perongeluk tegen je aan loopt tijdens het uitgaan, en hij heeft jou phone.
  zondag 21 oktober 2012 @ 11:40:27 #14
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_118235967
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 11:31 schreef nodig het volgende:

[..]
en hij heeft jou phone.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_118236177
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 10:15 schreef Miffy1 het volgende:
Damn, mijn G2 is gisteren gevallen o|O Geen zin om om tijdens het uitgaan met een tas te lopen en had de telefoon in mijn kontzak gedaan. Dat was geen goed idee want toen ik naar huis fietste viel hij er opeens uit (okay, er was ook alcohol in het spel :@ ). Toen ik thuiskwam zag ik dat er een paar grote barsten rechtsboven in het scherm zitten, hij is nog wel te gebruiken maar het ziet er een beetje sneu uit.

Zit nu te twijfelen of ik nog even op de G3 wacht of toch weer gewoon de G2 bestel. Eerlijk gezegd vind ik de G3 er minder mooi uitzien dan de G2 en hij is ook weer wat groter, aan de andere kant zou dat gorilla glass voor mij waarschijnlijk wel handig zijn :')
Waarom niet in je BH? Zie ik al die vrouwen doen tegenwoordig, of in hun laars :')
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_118236717
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 11:51 schreef rene90 het volgende:

[..]

Waarom niet in je BH? Zie ik al die vrouwen doen tegenwoordig, of in hun laars :')
Telefoon in BH kan ik heel gemakkelijk jatten:

http://www.dumpert.nl/med(...)sleight_of_hand.html
  zondag 21 oktober 2012 @ 12:31:46 #17
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118237042
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 11:31 schreef nodig het volgende:

[..]

In je kontzak? Mag je van geluk spreken dat ie niet gejat is, volgens mij is het in de kontzak makkelijk jatten, jijzelf denkt dat iemand perongeluk tegen je aan loopt tijdens het uitgaan, en hij heeft jou phone.
Vrouwen dragen tegenwoordig allemaal skinnyjeans. ;( Uit zo'n strakke pocket is het niet eenvoudig een telefoon eruit te vissen hoor! :P

Je moet dan wel heel wat (dronken) capriolen uithalen wil 'ie eruit vallen. :D Van de fiets gevallen soms? Anyhoezers. Hij is nog functioneel. +1 ! En 't is geen iPhone of iets, dus vrij kostengering te vervangen! Da's toch weer een bijkomend voordeel van zo'n Chinaphone. Honey badger just doesn't give a damn.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_118237109
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 12:31 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Vrouwen dragen tegenwoordig allemaal skinnyjeans. ;( Uit zo'n strakke pocket is het niet eenvoudig een telefoon eruit te vissen hoor! :P

Je moet dan wel heel wat (dronken) capriolen uithalen wil 'ie eruit vallen. :D Van de fiets gevallen soms? Anyhoezers. Hij is nog functioneel. +1 ! En 't is geen iPhone of iets, dus vrij kostengering te vervangen! Da's toch weer een bijkomend voordeel van zo'n Chinaphone. Honey badger just doesn't give a damn.
Zijn er replacement onderdelen voor beschikbaar dan :P?
  zondag 21 oktober 2012 @ 12:39:57 #19
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118237259
Eh, ik denk dat vrouwen geen onderdelen willen vervangen en onderdelen en reparatie niet goedkoop zijn. Dus ik bedoelde meer: je hebt zo een nieuwe phone gekocht. :Y Als je een iPhone 5 had gehad en die was kapot, had je weer mooi 600~700 euro (zoiets?) mogen dokken. ;( Of gratis vervanging als je je al het leplazarus hebt betaald aan een of andere aangesmeerde verzekering. Dan is grofweg zo'n 150 usd natuurlijk een schijntje in vergelijking.

Denk niet echt dat er zo'n grote markt is voor reserve onderdelen daarvoor. Misschien lui die hun phone gebricked hebben ofzo en 'em in onderdelen doorverkopen.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_118237659
Niet eens zo verkeerd nee. Resolutie en accu wat minder, maar verder ziet die er best goed uit. Wel 100 euro duurder dan de G3 ;)
pi_118237723
Inderdaad, wel duurder maar wel vanaf Zaterdag verkrijgbaar. En gewoon 2 jaar garantie, dat scheelt ook.
De JiaYu G3 blijft wel de beste telefoon maar als hij nog steeds niet verkrijgbaar is heb je daar niks aan helaas :+
pi_118237768
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 12:58 schreef Tsurany het volgende:
Inderdaad, wel duurder maar wel vanaf Zaterdag verkrijgbaar. En gewoon 2 jaar garantie, dat scheelt ook.
De JiaYu G3 blijft wel de beste telefoon maar als hij nog steeds niet verkrijgbaar is heb je daar niks aan helaas :+
Bij de Jiayu heb je een jaar garantie, en voor die 100euro extra kan je er wel 2x aanspraak op maken (dmv terug sturen) En de specs zijn ook net iets beter van de Jiayu, bovendien komt een Jiayu op andere mensen beter over dan een Aldiphone.
pi_118237857
Ohja, even vergeten dat op die Wolfgang met hele grote letters Aldi staat en dat er elke vijf minuten een Aldi deuntje klinkt :')
pi_118238065
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 13:05 schreef Tsurany het volgende:
Ohja, even vergeten dat op die Wolfgang met hele grote letters Aldi staat en dat er elke vijf minuten een Aldi deuntje klinkt :')
Wolfgang kan je verbinden met Aldi.

pi_118238118
Staat dat op die telefoon dan?
  zondag 21 oktober 2012 @ 13:25:35 #27
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118238310
Natuuúúrlijk. En de-branden kost je 50,- euro.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_118238333
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 12:31 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Vrouwen dragen tegenwoordig allemaal skinnyjeans. ;( Uit zo'n strakke pocket is het niet eenvoudig een telefoon eruit te vissen hoor! :P

Je moet dan wel heel wat (dronken) capriolen uithalen wil 'ie eruit vallen. :D Van de fiets gevallen soms? Anyhoezers. Hij is nog functioneel. +1 ! En 't is geen iPhone of iets, dus vrij kostengering te vervangen! Da's toch weer een bijkomend voordeel van zo'n Chinaphone. Honey badger just doesn't give a damn.
Nee, had geen echte skinny aan maar een beetje strakke gewone spijkerbroek, door het fietsen was hij als het ware omhoog gekropen in mijn zak en eruit 'gefloept', en zo te zien met de glaskant op de staatstenen terechtgekomen. Ja, gorilla glass zal daar ook niet tegen bestand zijn :') Had hem tijdens het fietsen ook gewoon in mijn jaszak moeten doen, maar niet helemaal helder meer enzo...

Deze verkoper heeft originele G2 schermen te koop voor $18,40, vind ik wel de moeite waard om te proberen want alles doet het verder nog.

Is het heel moeilijk om zelf zo'n scherm te vervangen? Met replacement scherm + telefoon naar zo'n reparatie toko gaan en het door hun laten doen kost waarschijnlijk net zoveel als een nieuwe G2.
pi_118238334
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 13:17 schreef Tsurany het volgende:
Staat dat op die telefoon dan?
Ja

pi_118238411
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 13:26 schreef nodig het volgende:

[..]

Ja

[ afbeelding ]
De 'F' van het logo van wolfgang doet me vaagjes denken aan Facebook :')
Ja.
pi_118238418
Och gut, ja zo groot ook, ik zou me dan echt schamen bij m'n homeboys :')

Ach in feite is het een Amoi N820 met rebrand, wellicht komt er daardoor wel Android 4.1 op te draaien.
  zondag 21 oktober 2012 @ 13:33:21 #32
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118238460
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 13:26 schreef nodig het volgende:

[..]

Ja

[ afbeelding ]
Hij bedoelt of 'ALDI' er groot opstaat... wat natuurlijk zo is nadat 'ie ALDI-conform is gebrand.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_118238498
Nee, aldi komt er niet op te staan, staat in ieder geval niet op de vorige
pi_118238664
Laatste update over de JiaYu G3.

21 oktober 2011 12:00 In 2012, de batch geopend betaling zilverwit G3 nog niet betaalde, als een verklaring van afstand van de gelegenheid. Onbetaalde bestellingen zijn gewist, en aangevuld met het overeenkomstige aantal van de Argent orders geopend betaling herstel naar de volgende keer 12:30:18 Argent orders. Gebruikers om veel aandacht te besteden aan de betaling voor vanavond, maar ook om deel te nemen aan de activiteiten van accessoires voor vervangingen. Goedgekeurd onder de zwarte versie van de G3, het nummer 10000. Specifieke tijd worden aangekondigd volgende week.

October 21, 2011 12:00 By 2012, the batch open payment silvery white G3 still unpaid, deemed a waiver of the opportunity. Unpaid orders have been cleared, and supplemented with the corresponding number of the Argent orders open payment recovery to the next single time 12:30:18 Argent orders. Users to pay close attention to payment before tonight, but also to participate in the activities of accessories for replacements. Plan approved under the black version of the G3, the number is 10000. Specific time to be announced next week.

En speciaal voor shiz:

21. Oktober 2011 12.00 Uhr Bis zum Jahr 2012 wird der Ansatz offene Zahlung silberweißes G3 noch unbezahlt, ein Verzicht auf die Möglichkeit erachtet. Unbezahlte Aufträge wurden gelöscht, und ergänzt mit der entsprechenden Anzahl der Argent Bestellungen offene Zahlung Erholung in den nächsten einziges Mal 12.30.18 Argent Bestellungen. Benutzer, um Aufmerksamkeit auf Zahlung vor heute Abend bezahlen, sondern auch an den Aktivitäten von Zubehör für Ersatz zu beteiligen. Plan unter dem schwarzen Version der G3 zugelassen wurden, ist die Zahl 10000. Spezifische Zeit nächste Woche bekannt gegeben werden.

En voor de chinese versie: http://bbs.ejiayu.com/thread-297203-1-1.html
  zondag 21 oktober 2012 @ 14:37:15 #35
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_118240483
Maar weten we nu al of LT orders aangenomen zijn? Ik bedoel, leuk dat ze produceren, maar als lightake niet mag bestellen dan gaan ze ook nooit iets krijgen natuurlijk. Kan je wel wachten tot sint juttemis. Berichtgeving zegt dan dus niks.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  zondag 21 oktober 2012 @ 14:51:21 #36
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_118241038
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 14:37 schreef neo2000 het volgende:
Maar weten we nu al of LT orders aangenomen zijn? Ik bedoel, leuk dat ze produceren, maar als lightake niet mag bestellen dan gaan ze ook nooit iets krijgen natuurlijk. Kan je wel wachten tot sint juttemis. Berichtgeving zegt dan dus niks.
Tot nu toe niet ;)
Maar ze zijn dus (samen met PA) nogsteeds in gesprek met Jiayu.
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_118241540
Kunnen we niet op het JiaYu forum vragen of een Chinees een G3 opstuurt? :P
pi_118241745
Ik snap opzich wel dat ze eerst willen uitleveren aan chinezen zodat zeniet teveel betalen, nu betalen ze 140dollar terwijl ze anders op taobao of iets soortgelijks dan opeens 160 dollar betalen. Maar opzich was het wel goed geweest als ze die toestellen die ze laatst overhadden hadden uitgeleverd aan Lightake/FastCardTech/PriceAngles/PandaWill aangezien je dan je bekendheid alvast wat vergroot.

Maar ze hadden dus besloten om te vragen of mensen van een andere kleur liever wouden switchen naar de overgebleven kleur (zilvergrijs geloof ik, 100 stuks ongeveer)
pi_118244350
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 13:26 schreef Miffy1 het volgende:

[..]

Nee, had geen echte skinny aan maar een beetje strakke gewone spijkerbroek, door het fietsen was hij als het ware omhoog gekropen in mijn zak en eruit 'gefloept', en zo te zien met de glaskant op de staatstenen terechtgekomen. Ja, gorilla glass zal daar ook niet tegen bestand zijn :') Had hem tijdens het fietsen ook gewoon in mijn jaszak moeten doen, maar niet helemaal helder meer enzo...

Deze verkoper heeft originele G2 schermen te koop voor $18,40, vind ik wel de moeite waard om te proberen want alles doet het verder nog.

Is het heel moeilijk om zelf zo'n scherm te vervangen? Met replacement scherm + telefoon naar zo'n reparatie toko gaan en het door hun laten doen kost waarschijnlijk net zoveel als een nieuwe G2.
Of het heel erg moeilijk is weet ik niet, heb het zelf noot gedaan. Lijkt me dat het maar om een paar contactpuntjes gaat. Maar zo'n toko zal inderdaad wel duur zijn, maar denk dat je vast wel iemand met wat technisch inzicht in je omgeving kunt vinden :)
pi_118244574
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 16:18 schreef Melkunie het volgende:

[..]

Of het heel erg moeilijk is weet ik niet, heb het zelf noot gedaan. Lijkt me dat het maar om een paar contactpuntjes gaat. Maar zo'n toko zal inderdaad wel duur zijn, maar denk dat je vast wel iemand met wat technisch inzicht in je omgeving kunt vinden :)
Om daar nog even op terug te komen, heb zelf ooit mn schermpje van mn ipod gerepareerd met een china schermpje, had wel het ''frame'' eromheen ztten want dat knakt helemaal af, is een soort kliksysteem waar die dan in gaat. Weet niet hoe het bij de JiaYu zit, maar elk touchscreen is weer anders, volgens mij moet je bij sommige zelfs ook het LCD schermpje meevervangen.
pi_118245683
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 15:09 schreef nodig het volgende:
Ik snap opzich wel dat ze eerst willen uitleveren aan chinezen zodat zeniet teveel betalen, nu betalen ze 140dollar terwijl ze anders op taobao of iets soortgelijks dan opeens 160 dollar betalen. Maar opzich was het wel goed geweest als ze die toestellen die ze laatst overhadden hadden uitgeleverd aan Lightake/FastCardTech/PriceAngles/PandaWill aangezien je dan je bekendheid alvast wat vergroot.

Maar ze hadden dus besloten om te vragen of mensen van een andere kleur liever wouden switchen naar de overgebleven kleur (zilvergrijs geloof ik, 100 stuks ongeveer)
Bekendheid in het westen staat op een stuk lager pitje dan bekendheid in China. Liever daar een voet in de markt krijgen en houden. Laat de klanten uit je eigen land niet langer wachten dan klanten uit het verre westen. Die westerlingen zijn toch niet merk vast en zullen toch een veel lagere mond op mond marketing opleveren.
pi_118251106
quote:
Nee,dank je :P

quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 13:33 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Hij bedoelt of 'ALDI' er groot opstaat... wat natuurlijk zo is nadat 'ie ALDI-conform is gebrand.
[ afbeelding ]
Lelijk :r

quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 15:03 schreef AnimeFan het volgende:
Kunnen we niet op het JiaYu forum vragen of een Chinees een G3 opstuurt? :P
kan :+
pi_118254574
Is er nog nieuws? Paar dagen niet echt kunnen kijken hier :)
  zondag 21 oktober 2012 @ 20:45:21 #44
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118254671
Niets dat je wel wilt horen...
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_118254839
To bad
  zondag 21 oktober 2012 @ 20:51:01 #46
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118254997
Or not to bad. That is the question. Too bad, man. ;)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_118255922
Hehe ;)
pi_118256090
Is het al maandag bij die Chinezen of wat? Hup! Aan de lopende band met die kleine handjes!
pi_118256229
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 21:06 schreef FreaZ het volgende:
Is het al maandag bij die Chinezen of wat? Hup! Aan de lopende band met die kleine handjes!
Over 3 uurtjes staan ze er weer ~O>

Hong Kong - Hong Kong maa 03:08
  zondag 21 oktober 2012 @ 21:28:28 #50
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_118257544
Ja, gsm's in elkaar te draaien voor iedereen behalve voor ons. :'(
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_118261762
Zit toch effe te kijken voor amdere toestellen, zie alleen niks in een replica
pi_118261917
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 21:08 schreef nodig het volgende:

[..]

Over 3 uurtjes staan ze er weer ~O>

Hong Kong - Hong Kong maa 03:08
Hoe laat is de zonsopkomst daar, dan gaan ze al werken vind ik :P
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_118270844
Lightake roept nu...als ik geen ander item wil zullen ze mijn geld terugstorten :')

quote:
1) If you order passed 60 days, I'm afraid that the paypal can't allow us to refund your money directly.

2) Now the supplier don't what time the Jiayu G3 phone will be released.

3) In fact, you don't need to pay extra $5. If we get the item from supplier, we will ship you orders asap.

4) The Jiayu company manager said that since lack of the main chip, they can't produce jiayu G3 phone.

Now, we advise that you better choose other items to make a exchange.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_118271063
Ik heb nog geen enkele mail gehad van Lightake over mijn order en het eventueel annuleren ervan...
pi_118271099
Mailt ontvangen van PriceAngels, dat het toestel vertraagd is en of ik niet liever de Haipai X720D One XC of Hero i5 ontvang. Een extra week wachten mag ook.

Jammer dat die toestellen een lagere resolutie hebben, en tevens over minder RAM beschikken. Ook vraag ik me af of dit soort namaak-toestellen (design) wel door de douane komt.

Dus nog maar een weekje wachten ;)
pi_118271139
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 09:24 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Ik heb nog geen enkele mail gehad van Lightake over mijn order en het eventueel annuleren ervan...
Ik heb ook zelf contact opgenomen, ik denk dat ze aan de hand van je besteldatum na een x aantal weken die mail eruit gooien. Ik heb zelf ook pas 26sept. die besteld ofzo.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_118271140
Een extra week wachten om te horen dat je weer een extra week mag wachten? :P

Ik ga 55 dagen na mijn bestelling annuleren bij Lightake denk ik. Mocht de G3 daarna toch nog beschikbaar komen voor ons westerlingen bestel ik em gewoon opnieuw, dan maar zonder korting. Maar ik heb gelukkig nog geduld :)
pi_118271165
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 09:28 schreef Melkunie het volgende:
Een extra week wachten om te horen dat je weer een extra week mag wachten? :P

Ik ga 55 dagen na mijn bestelling annuleren bij Lightake denk ik. Mocht de G3 daarna toch nog beschikbaar komen voor ons westerlingen bestel ik em gewoon opnieuw, dan maar zonder korting. Maar ik heb gelukkig nog geduld :)
Zelfde voor mij, tot 20 november heb ik nog wel :P
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_118271200
Heb de mijne pas 31 september besteld, dus ik heb ook nog wel even :-)
pi_118271262
21 september voor mij, ook nog tijd zat :)

Mijn bestelling zegt trouwens het volgende:
10/12/2012 5:09:45 PM Do Partial Shipment 56925*1 will be shipped next time

Die 56925 is het nummer van de G3. Ik had gevraagd of ze mijn bestelling wilden splitsen, zodat ik niet op de rest hoefde te wachten aangezien dat gewoon op voorraad was. Maar wil dit zeggen dat ze de rest de 12e al verzonden hebben of dat ze dat nog gaan doen?
pi_118272189
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 09:30 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Heb de mijne pas 31 september besteld, dus ik heb ook nog wel even :-)
31 september :o
Ja.
pi_118272493
Middle-Earth telling, kan gewoon *O*
pi_118272545
Ik 12 September, Dus zit al op ongeveer 40 dagen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 78% gewijzigd door nodig op 22-10-2012 10:39:33 ]
pi_118272580
quote:
11s.gif Op maandag 22 oktober 2012 10:15 schreef Xu het volgende:

[..]

31 september :o
Ach, 30 bedoel ik :+
pi_118272662
Net mail gestuurd om de order te cancellen.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_118272744
Van het samenkopen.net forum:

Hij komt..hij komt... de lieve goede JiaYu..
http://www.gizchina.com/2(...)s-and-online-stores/

Edit: achinareseller claimt dat ze voorraad hebben, maar hebben dat niet. De stichter van gizchina, heeft hem zelf in China besteld, zodra hij hem mag betalen en bestellen gaat ie dat ongetwijfeld communiceren. Hij zit in China zelf, dus ga er maar vanuit dat het nog even gaat duren..

Voor de geïnteresseerde:
Besteld op: 13 sep.
Kleur: Grijs
Anuleren: Nee

[ Bericht 22% gewijzigd door jeroendh op 22-10-2012 10:48:38 ]
Op maandag 23 augustus 2010 22:37 schreef Made-In-Holland het volgende:
RTL8 :') :') :') Goed voor homeshopping-programma's en voor het uitzenden van herhalingen.
pi_118272840
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 10:41 schreef jeroendh het volgende:
Van het samenkopen.net forum:

Hij komt..hij komt... de lieve goede JiaYu..
http://www.gizchina.com/2(...)s-and-online-stores/

Edit: achinareseller claimt dat ze voorraad hebben, maar hebben dat niet. De stichter van gizchina, heeft hem zelf in China besteld, zodra hij hem mag betalen en bestellen gaat ie dat ongetwijfeld communiceren. Hij zit in China zelf, dus ga er maar vanuit dat het nog even gaat duren..
Zag het artikel zelf net ook al, niet echt GizChina.com waardig. Hij moet weten dat er zat (vaak kleine) shops zijn die de boel belazeren.
pi_118275861
Hier maar geregistreerd, kan ik een beetje meekletsen over de G3.
Deze al op 22 augustus besteld bij Pandawill.
Nu elke dag even het internet afsnuffelen op nieuws.
Gekozen voor afleveren met Chinapost, deze heeft tegenwoordig helaas een levertijd die naar de 2 maanden gaat, dus zelfs al komt ie deze maand nog los, heb ik 'm zeker niet voor volgend jaar.
Een week na bestellen bedacht ik al dat het misschien wel lang zou duren en misschien zelfs wel helemaal niet doorgaat.
Dus met korting een Star V1277 bij FocalPrice besteld, die al 1,5 maand onderweg is en nog steeds in China lijkt te zijn.
pi_118275947
Het is groter!, (waarschijnlijk) Goedkoper! en heeft een iets slechtere resolutie en 750mah minder batterij. Rara wat is het?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_118276070
Die is wel nice. Ik wou de hero 9300 halen maar als deze goedkoper is dan is het wel een leuk alternatief
pi_118276160
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 12:20 schreef Majinster het volgende:
Die is wel nice. Ik wou de hero 9300 halen maar als deze goedkoper is dan is het wel een leuk alternatief
Vooral het grotere beeldscherm vind ik voordelig, maar lever je wel weer resolutie en batterij voor in.

EDIT: Filmpje, lijkt wel heel erg plastic achtig..



[ Bericht 30% gewijzigd door nodig op 22-10-2012 12:56:53 ]
  maandag 22 oktober 2012 @ 12:31:02 #72
384696 Ravocs
1 1 3 5 8 13 21 ....
pi_118276432
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 09:30 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Heb de mijne pas 31 september besteld, dus ik heb ook nog wel even :-)
Ik heb al op 11 september besteld, maar ik heb nog niets gehoord van Lightake of ik wil annuleren of iets anders wil uitzoeken. Zijn er meer mensen die dat hebben?
pi_118276636
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 12:17 schreef nodig het volgende:
Het is groter!, (waarschijnlijk) Goedkoper! en heeft een iets slechtere resolutie en 750mah minder batterij. Rara wat is het?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pre-order prijs bij aliexpress is $270 :(
  maandag 22 oktober 2012 @ 12:37:56 #74
82895 ikbenik
jij bent jij
pi_118276644
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 12:31 schreef Ravocs het volgende:

[..]

Ik heb al op 11 september besteld, maar ik heb nog niets gehoord van Lightake of ik wil annuleren of iets anders wil uitzoeken. Zijn er meer mensen die dat hebben?
Kijk eens in je spambox, bij verschillende users was de mail van Lightake daarin terecht gekomen (ook bij mij was dat zo)
MisterTao.com - recommender: DutchJohan
pi_118277093
B*tch i'm getting my G3, don't need to look at all these awful phones.
pi_118278966
Dit wordt wel heel erg... De telefoon op een voetstuk zetten en aanbidden in plaats van ermee bellen haha.
pi_118279038
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 13:38 schreef FreaZ het volgende:
Dit wordt wel heel erg... De telefoon op een voetstuk zetten en aanbidden in plaats van ermee bellen haha.
Haha idd :P
pi_118279471
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 12:31 schreef Ravocs het volgende:

[..]

Ik heb al op 11 september besteld, maar ik heb nog niets gehoord van Lightake of ik wil annuleren of iets anders wil uitzoeken. Zijn er meer mensen die dat hebben?
Me too
pi_118280736
Hier 9 september, en kreeg de mail vorige week in de spambox.
(niet op gereageerd btw. Ik wacht het wel af. Ik verwacht binnen 2 weken wel te weten wanneer we 'm kunnen verwachten)

Hoe zit het trouwens met die claim van LT dat er problemen zijn met de levering van de 'main chip' = 6577?
  maandag 22 oktober 2012 @ 14:43:52 #81
384696 Ravocs
1 1 3 5 8 13 21 ....
pi_118281508
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 12:37 schreef ikbenik het volgende:

[..]

Kijk eens in je spambox, bij verschillende users was de mail van Lightake daarin terecht gekomen (ook bij mij was dat zo)
Ja, inderdaad, tnx :)
pi_118281594
Ik heb die mail niet gehad :'(
  maandag 22 oktober 2012 @ 14:50:57 #83
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118281785
Ik ook niet. Want ik krijg de mijne gewoon. :7
There's no such thing as cancelling Shiz's Jiayu G3.
As long as it may take, I will get it. >:)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 22 oktober 2012 @ 15:33:19 #84
384696 Ravocs
1 1 3 5 8 13 21 ....
pi_118283588
Via UreDeal kan je nu de UMi X1 bestellen voor $239,99. Met de code
quote:
usd15offGizchina
krijg je $15 korting.

Zelfde specs als de Jiayu G3 alleen dan een 1750 mAh batterij ipv 2750 mAh

Bron: http://www.gizchina.com/2(...)-x1-now-and-save-15/

Ik moet zeggen dat ik een beetje teleurgesteld ben in Andi van GizChina. Hij gebruikte mega veel obvious SEO (elke keer 'phone', 'android', 'china' e.d. linken). Jiayu G3 genereert blijkbaar hits, dus die naam laat hij zoveel mogelijk vallen. En nu deze actie, waarin hij op bovengenoemde pagina de UMi X1 helemaal de hemel in prijst, maar 'vergeet' te vermelden dat de batterij ongeveer half zo groot is... (en is het teveel moeite om je stukje een keer door te lezen op spelfouten voordat je het online zet?)
pi_118284017
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 15:33 schreef Ravocs het volgende:
Via UreDeal kan je nu de UMi X1 bestellen voor $239,99. Met de code

[..]

krijg je $15 korting.

Zelfde specs als de Jiayu G3 alleen dan een 1750 mAh batterij ipv 2750 mAh

Bron: http://www.gizchina.com/2(...)-x1-now-and-save-15/

Ik moet zeggen dat ik een beetje teleurgesteld ben in Andi van GizChina. Hij gebruikte mega veel obvious SEO (elke keer 'phone', 'android', 'china' e.d. linken). Jiayu G3 genereert blijkbaar hits, dus die naam laat hij zoveel mogelijk vallen. En nu deze actie, waarin hij op bovengenoemde pagina de UMi X1 helemaal de hemel in prijst, maar 'vergeet' te vermelden dat de batterij ongeveer half zo groot is... (en is het teveel moeite om je stukje een keer door te lezen op spelfouten voordat je het online zet?)
Viel mij ook al op ja, batterijcapaciteit word niet genoemd, waarschijnlijk word die gewoon betaald om die 15 dollar korting te promoten, terwijl je bij een andere shop je waarschijnlijk goedkoper uit bent zonder coupons..
pi_118284065
Nogal een verschil ja, 1750 vs 2750... screw that! I'll wait!
pi_118284306
Zijn er eigenlijk geen dikkere batterij voor dergelijke telefoons te krijgen?
pi_118285435
http://www.aliexpress.com(...)G-RAM/664583706.html

"22/October update:
Note: Jiayu G3 is in stock now , you can place an order dierectly now, I will send your package timely. Thank you!
----Eva "

Jammer genoeg alleen DHL en UPS, wat best wat kost. :P
  maandag 22 oktober 2012 @ 16:10:12 #89
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118285443
Nope, dan moet je het hebben van third party accessories. Maar accu's in die richting zijn er eigenlijk alleen voor de welgevestigde merken die populair zijn in het Westen. Chinaphones heb je in principe alleen de factorybattery voor (behalve misschien Huawei/Meizu/Xiaomi etc). Vraag is ook of third party accu's überhaupt wel een eerlijke mAh-capaciteit vermelden.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_118286272
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 16:09 schreef AnimeFan het volgende:
http://www.aliexpress.com(...)G-RAM/664583706.html

"22/October update:
Note: Jiayu G3 is in stock now , you can place an order dierectly now, I will send your package timely. Thank you!
----Eva "

Jammer genoeg alleen DHL en UPS, wat best wat kost. :P
Ach,valt best wel mee :D
pi_118286353
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 16:24 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Ach,valt best wel mee :D
Dat wel, maar ik heb gehoord dat er bij DHL meteen belasting bijkomt :P
Ik wacht nog even. Heb Eva een bericht gestuurd of Hong Kong/China/Singapore Post geen optie is.
pi_118286447
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 16:26 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

Dat wel, maar ik heb gehoord dat er bij DHL meteen belasting bijkomt :P
Ik wacht nog even. Heb Eva een bericht gestuurd of Hong Kong/China/Singapore Post geen optie is.
Aha :P
pi_118292243
Jack Ma op http://www.gizchina.com/2(...)-and-online-stores/: "Hello Guys.I am a seller from China.I want to give you some infos about Jiayu G3.For the Jiayu G3.It is 4.5”with 1280×720 resolution, MT6577 CPU, 1GB RAM, 4GB ROM, 8MP back camera. Price is only899CNY(142USD). The price makes it good for customers and they seem like it. But Jiayu started to give sad news in July. They announced the sale date:5th Sep.Actually 5th Sep is not the shipping date.They just recorded how many people would buy it.People who take preorders, haven’t order from Jiayu.They are waiting for Jiayu official’s news for date of paying.Jiayu announced that they will ship 5000pcs of G3 for the first batch.But it’s only for China.You know,there are so many Chinese want it.(As I know, they only informed 2000 people to pay the order until 9th OCT. They just informed people to pay.Some of people are still waiting for the parcel.)Here you can see from the Official Jiayu Website:It says, they almost have finished 2000 orders of Black G3,the last order is at 12:30 pm is on 5th Sep. The customer who took the order before 12:30 pm need pay it asap.The moderator “Wade” made post Jiayu will start to the orders of the second batch:10000pcs.But until now there is still no news. They even haven’t shipped all the 5000pcs for the first batch.Jiayu will just sell G3 by themselves on its own Website as so far.They won’t give to their agents.I am not sure if they have agents now.It’s a New Brand here in Shenzhen.In my opinion, Jiayu doesn’t want to earn much money now.They just want to make their brand more famous and more famous.That’s why it sells G3 at a so cheap price.If you want to deal it or try to buy one for yourself.,I am afraid you have to wait until there is no Chinese buy it anymore.You know,China has a huge population.You might wait 2 months,3months,……or more.So if you want to deal it.I suggest you stop this plan now.Or it will make you wait and wait.Then lose the interesting.This is just my tips about Jiayu G3’s stock situation,I don’t criticize anything."

Dit zet me toch echt wel aan het denken of ik de order niet alsnog moet annuleren.
pi_118292621
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 18:40 schreef i124Q het volgende:
Jack Ma op http://www.gizchina.com/2(...)-and-online-stores/: "Hello Guys.I am a seller from China.I want to give you some infos about Jiayu G3.For the Jiayu G3.It is 4.5”with 1280×720 resolution, MT6577 CPU, 1GB RAM, 4GB ROM, 8MP back camera. Price is only899CNY(142USD). The price makes it good for customers and they seem like it. But Jiayu started to give sad news in July. They announced the sale date:5th Sep.Actually 5th Sep is not the shipping date.They just recorded how many people would buy it.People who take preorders, haven’t order from Jiayu.They are waiting for Jiayu official’s news for date of paying.Jiayu announced that they will ship 5000pcs of G3 for the first batch.But it’s only for China.You know,there are so many Chinese want it.(As I know, they only informed 2000 people to pay the order until 9th OCT. They just informed people to pay.Some of people are still waiting for the parcel.)Here you can see from the Official Jiayu Website:It says, they almost have finished 2000 orders of Black G3,the last order is at 12:30 pm is on 5th Sep. The customer who took the order before 12:30 pm need pay it asap.The moderator “Wade” made post Jiayu will start to the orders of the second batch:10000pcs.But until now there is still no news. They even haven’t shipped all the 5000pcs for the first batch.Jiayu will just sell G3 by themselves on its own Website as so far.They won’t give to their agents.I am not sure if they have agents now.It’s a New Brand here in Shenzhen.In my opinion, Jiayu doesn’t want to earn much money now.They just want to make their brand more famous and more famous.That’s why it sells G3 at a so cheap price.If you want to deal it or try to buy one for yourself.,I am afraid you have to wait until there is no Chinese buy it anymore.You know,China has a huge population.You might wait 2 months,3months,……or more.So if you want to deal it.I suggest you stop this plan now.Or it will make you wait and wait.Then lose the interesting.This is just my tips about Jiayu G3’s stock situation,I don’t criticize anything."

Dit zet me toch echt wel aan het denken of ik de order niet alsnog moet annuleren.
De G2 is uiteindelijk ook gekomen :Y

Nieuwste nieuws:

This installment Argent the G3 delivery work has already begun, and tonight will be the first batch of silvery white version of the G3, the fastest there tomorrow students receive. Expected and finished all need a few days.
Shipments in accordance with the each batch order processing, random arrange the shipment. Generally will be categorized by region and Accessories category, the short shipments there will always be a before and after in order, please do not worry unfortunate row behind classmates.
Approved under the black version of the G3 is still in the preparation of stock inventory ready notice, that is open to the spot payment, please wait next!
pi_118294382
Hmm Jack is dus niet al te positief... jongens, wat gaan we hier aan doen?!
pi_118294613
Het is voor iedereen anders. Ik heb geen haast en heb het geld nu niet nodig. Order annuleren en opnieuw bestellen bij Lightake (zonder korting) is nog wel mogelijk? Dan heb je tenminste nog wel Paypal-verzekering.
pi_118294731
Ik vind wachten ook geen probleem, maar als wat Jack waar is kan het dus wel eens volgend jaar jan/feb worden voordat wij aan de beurt zijn. Jiayu levert vooralsnog enkel aan Chinezen zelf via hun eigen site.
pi_118295028
Tja niet bepaald het nieuws waar ik op zat te wachten :'(
Ja.
pi_118295193
wat zijn eventuele alternatieven?
Don't trust anyone else!
Trust me!
pi_118295426
Gevalletje: fabrikant overschat de enorme vraag, niet alleen van het thuisland, maar ook de rest v/d wereld. Tja, in dat geval is het echt een kwestie van wachten tot Sint Juttemis. En dan is zo'n aanbod via Aliexpress ineens zo slecht niet meer. Is wel 241 dollar - 5 dollar als je betaalt met creditcard = 236 dollar = 180,85 euro x 1,21 = 218,82 + 12,50 inklaringskosten = 231 euro. Zeg maar 100 euro boven wat je via Lightake nu hebt besteld. Maarja, wel eerlijk vergelijken hé. Dus dat is dan 165,77 = 131,74 euro x 1,21 = 159,40 + 12,50 inklaringskosten = 171,90 euro totaal. Betaal je dus 60,90 euro meer, maar je krijgt hem dan hoe dan ook sneller :P

Geen idee hoe het met jullie zit, maar liever 1 vogel in de hand dan 10 in de lucht enzo. Tuurlijk, voor die 61 euro kan ik genoeg leuks halen, maarja: als je echt dit toestel wilt hebben en niet pas volgend jaar ergens een keer ooit misschien ;) Gevalletje van hoe graag wil je het goede domein generatie 3.0 in de vingers kunnen klemmen!
mag het weten
pi_118295966
Heb je nog steeds het risico dat Aliexpress niet levert.
pi_118297437
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 19:42 schreef groggy het volgende:
wat zijn eventuele alternatieven?
Umi X1, ZTE v970, Newman N1, ZP300+,...

Allemaal stuk voor stuk minder qua specs maar wel in een week in huis te krijgen.
pi_118298195
what about the goophone i5?
pi_118298271
Sucky
  maandag 22 oktober 2012 @ 20:36:52 #105
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_118298320
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 20:34 schreef mtchel112 het volgende:
what about the goophone i5?
Nee geen clonen :'(
pi_118298413
mn geduld raakt echt op, vind het niet erg om te wachten maar het is iedere dag gewoon niks, ze doen gewoon niet hun best sterker nog volgens mij hebben ze er schijt aan en zie het niet echt zitten om daarin mee te gaan
  maandag 22 oktober 2012 @ 20:39:16 #107
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118298448
't Is telkens weer óf geen dualSIM, óf geen grote accucapaciteit, óf maar 512GB RAM, óf geen HD resolutie, óf geen design dat je niet vaker tegenkomt, óf te duur... -O-

De aanhouder wint denk ik dan maar. O-)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_118298614
Ik blijf wachten :-)
  maandag 22 oktober 2012 @ 20:47:11 #109
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_118298934
Volgens wie moesten we ook al weer 10 topics talky talky over de JiaYu op het fok forum hebben? Neem is ff contact met die kerel op overmorgen :P
pi_118299375
Eerlijk gezegd, denk ik dat ik hem pas in mijn handen heb rond januari :') mooi verjaardagscadeau, een mobieltje dat je 3 maanden geleden hebt gekocht :+
Ja.
pi_118299426
Zo gauw Eva van AliExpress de JiaYu via Hong Kong Post wil sturen zoals ik gevraagd heb in een mailtje, bestel ik 'm daar :). Geen DHL + belasting.
pi_118299630
Waarom heet dit artikel zo op Aliexpress?
"Jiayu G3 MTK6577 Dual core 1GHZ CPU 4G ROM+1G RAM dual sim 4.5 " IPS screen 8MP gorilla glass G2 "
pi_118299710
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 20:58 schreef Melkunie het volgende:
Waarom heet dit artikel zo op Aliexpress?
"Jiayu G3 MTK6577 Dual core 1GHZ CPU 4G ROM+1G RAM dual sim 4.5 " IPS screen 8MP gorilla glass G2 "
Omdat het Gorilla glass van de 2e generatie is ;).
Dat is krasbestendiger dan de 1e generatie.
pi_118299758
quote:
14s.gif Op maandag 22 oktober 2012 20:54 schreef AnimeFan het volgende:
Zo gauw Eva van AliExpress de JiaYu via Hong Kong Post wil sturen zoals ik gevraagd heb in een mailtje, bestel ik 'm daar :). Geen DHL + belasting.
Ga je hem bestellen? :D
pi_118299956
quote:
10s.gif Op maandag 22 oktober 2012 20:59 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

Omdat het Gorilla glass van de 2e generatie is ;).
Dat is krasbestendiger dan de 1e generatie.
Oja, logisch :+

Aan de ene kant zou ik voor dat extra geld wel willen bestellen, maar ik vertrouw het niet echt. Zou hij daar snel uitverkocht zijn? Of is er nog meer over bekend?
  maandag 22 oktober 2012 @ 21:05:31 #116
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_118300067
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 21:00 schreef Computerfluisteraar het volgende:

[..]

Ga je hem bestellen? :D
Ben benieuwd, hopelijk zien we over 2 a 3 weken de eerste fokker met een review verschijnen.
pi_118300140
quote:
14s.gif Op maandag 22 oktober 2012 20:54 schreef AnimeFan het volgende:
Zo gauw Eva van AliExpress de JiaYu via Hong Kong Post wil sturen zoals ik gevraagd heb in een mailtje, bestel ik 'm daar :). Geen DHL + belasting.
Naar Belgie sturen ze wel gewoon per HK post.
Laat de telefoon naar mij sturen dan AnimeFan, ik stuur hem wel door naar jou ;-)
I love the smell of china electroncs in the morning!
  maandag 22 oktober 2012 @ 21:07:57 #118
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_118300211
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 21:06 schreef bartvdg het volgende:

[..]

Naar Belgie sturen ze wel gewoon per HK post.
Laat de telefoon naar mij sturen dan AnimeFan, ik stuur hem wel door naar jou ;-)
Of naar mij, word die igg uitgebreid getest :D
pi_118300213
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 21:06 schreef bartvdg het volgende:

[..]

Naar Belgie sturen ze wel gewoon per HK post.
Laat de telefoon naar mij sturen dan AnimeFan, ik stuur hem wel door naar jou ;-)
Met een hele grote knipoog.
pi_118300324
Ja ik zat er al aan te denken om 'm een omweg te geven via Ierland...
  maandag 22 oktober 2012 @ 21:19:38 #121
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118300947
quote:
10s.gif Op maandag 22 oktober 2012 20:59 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

Omdat het Gorilla glass van de 2e generatie is ;).
Dat is krasbestendiger dan de 1e generatie.
Haha, nee. Gewoon om meer mensen naar dat artikel te krijgen als ze toevallig op de Jiayu G2 zoeken. ;)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_118300972
Is het geen idee om een Fok4Fok service op te zetten? :+ Krijg je Jiayu G3 via een mede-Fok'er sneller in huis dan alle resellers bij elkaar _O- Ben best bereid verzendkosten BE-NL te betalen + wat kleins als dank voor de service ;)
mag het weten
pi_118301032
Weet niemand een leeg huis in België ? Gebruiken we dat toch als drop. :P
pi_118301052
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 21:20 schreef Joosie200 het volgende:
Is het geen idee om een Fok4Fok service op te zetten? :+ Krijg je Jiayu G3 via een mede-Fok'er sneller in huis dan alle resellers bij elkaar _O- Ben best bereid verzendkosten BE-NL te betalen + wat kleins als dank voor de service ;)
Ja goed idee :P
  maandag 22 oktober 2012 @ 21:27:34 #125
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_118301329
Ik doe de Fok4Fok service wel even, maak die 200 euro p.p. maar even snel over naar mijn PayPal adres.
pi_118301451
Ik doel op bartvdg hé, hij is de Belg als ik het goed begrijp hier :P
mag het weten
pi_118301914
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 21:06 schreef bartvdg het volgende:

[..]

Naar Belgie sturen ze wel gewoon per HK post.
Laat de telefoon naar mij sturen dan AnimeFan, ik stuur hem wel door naar jou ;-)
Graag :)
pi_118301957
Hier ook een Belg. En bovendien vlak langs de Maas, gewoon eventjes overzwemmen en ik ben in NL ;-) Voor wie moet ik bestellen?
pi_118301997
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 21:29 schreef Joosie200 het volgende:
Ik doel op bartvdg hé, hij is de Belg als ik het goed begrijp hier :P
Beste Joosie, ik woon kort bij Maastricht dus ik zal nog zo goed zijn om het pakketje daar te versturen.
Dan kost het maar 6.25¤ als ik me niet vergis met trackingnummer.
Ik heb op SK al een aantal acties gedaan en voor de nederlandse deelnemers (95% dus :-) )ging ik de pakjes in Maastricht versturen.
Dus laat de Jiayu's maar komen :)
I love the smell of china electroncs in the morning!
pi_118302153
:D Bestel er dan maar een namens mij :) Als je een bestelling betaald met creditcard moet je $5 dollar korting krijgen, dus zou het op 199 dollar = 152,47 euro uitkomen aldus XE.com. Ronden we het af op 160 euro en voor het restant haal je maar een Palmske als je toch in Maastricht bent bij de AH ofzo ;)

edit: Hmm, moet je wel wachten tot zaterdag..
mag het weten
pi_118302339
Ik bied 170! :p
pi_118302475
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 21:44 schreef i124Q het volgende:
Ik bied 170! :p
Haha, ik ga hier nog een Jiayu G3 gratis krijgen denk ik als iedereen begint te bieden ;)
I love the smell of china electroncs in the morning!
pi_118302605
Waarom zou lightake niet gewoon een order bij jiayu kunnen plaatsen dan...zou me toch raar lijken als je dat niet doet als bedrijf.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_118302629
cn1000982313
17:55:39
yes
17:55:57
what can i do for u
10:36:47
g3 is in stock ,do you want it ? DHL free shipping 7-10days will come to your courty.if you want it ,order ti first, choose DHL,then i will adjust the shipping fee to 0$. we only have silver color
10:37:02
A1 http://www.aliexpress.com(...)12606_647304440.html

Hmm, enkel de prijs ligt me te hoog :-)
pi_118302707
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 21:49 schreef mathske1 het volgende:
cn1000982313
17:55:39
yes
17:55:57
what can i do for u
10:36:47
g3 is in stock ,do you want it ? DHL free shipping 7-10days will come to your courty.if you want it ,order ti first, choose DHL,then i will adjust the shipping fee to 0$. we only have silver color
10:37:02
A1 http://www.aliexpress.com(...)12606_647304440.html

Hmm, enkel de prijs ligt me te hoog :-)
En DHL is gegarandeerd importbelasting toch? :/
pi_118302774
251 dollar :r

Ik wacht gewoon lekker tot begin november. Hopelijk dan wat meer positief nieuws.
pi_118302786
Jup, die handelt dat alvast voor je af, dus gegarandeerd aftikken aan de deur. Nee, dan liever via Eva ;)
mag het weten
pi_118303111
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 21:50 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

En DHL is gegarandeerd importbelasting toch? :/
Gegarandeerd dat je taksen moet betalen, in Belgie moet je het pakje zelf gaan afhalen bij een DHL depot, daar de kosten betalen en dan krijg je het mee naar huis.Ik heb overlaatst voor een Cube U9Gt2 tablet 36¤ taksen moeten gaan betalen. De douanedienst van DHL telefoneert eerst even om u het bedrag mee te delen dat je moet betalen.
I love the smell of china electroncs in the morning!
pi_118303927
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 21:49 schreef mathske1 het volgende:
cn1000982313
17:55:39
yes
17:55:57
what can i do for u
10:36:47
g3 is in stock ,do you want it ? DHL free shipping 7-10days will come to your courty.if you want it ,order ti first, choose DHL,then i will adjust the shipping fee to 0$. we only have silver color
10:37:02
A1 http://www.aliexpress.com(...)12606_647304440.html

Hmm, enkel de prijs ligt me te hoog :-)
hahah alleen dat al wijst erop dat het gelul is. zilver word pas nu geproduceerd..
de gene die stock hebben zijn de eerste die toen in hebben geschreven bij de 5.000 preorders op 5 september.. Dat waren alleen zwarte toestellen..

zilver kan niemand nog in stock hebben, die word pas deze maand geproduceerd..

Daarnaast voor de rest, die aliexpress sellers lullen maar wat of hebben maar 2-3 telefoons in stock zoals Fastcardtech dat heeft.. oftewel die zijn ze nu allang kwijt aan eerder preorders..
  maandag 22 oktober 2012 @ 22:08:15 #140
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118303956
Ik had dan weer begrepen dat de zwarte al weg waren en nu zilveren uitgeleverd werden en binnenkwamen? :P

Ik wil de 'zilveren' versie ook niet gewoon, hè. :{
Black... like the void in my soul that I need to fill up by getting that phone.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_118304224
hmmm volgens mij zouden ze nog een batch zwarte maken, en daarna die zilveren pas?
  maandag 22 oktober 2012 @ 22:14:45 #142
384696 Ravocs
1 1 3 5 8 13 21 ....
pi_118304415
En wanner komt mijn grijze dan :'(
  maandag 22 oktober 2012 @ 22:15:12 #143
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118304450
quote:
11s.gif Op maandag 22 oktober 2012 22:14 schreef Ravocs het volgende:
En wanner komt mijn grijze dan :'(
Zodra je matcht en zelf ook grijs bent. ~O>
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_118304494
quote:
11s.gif Op maandag 22 oktober 2012 22:14 schreef Ravocs het volgende:
En wanner komt mijn grijze dan :'(
Ammenooitniet! >:) Beetje verworden tot grijze muis zeker? :+
mag het weten
  maandag 22 oktober 2012 @ 22:16:31 #145
384696 Ravocs
1 1 3 5 8 13 21 ....
pi_118304550
Als ik 80 word zeker :P
  maandag 22 oktober 2012 @ 22:16:45 #146
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118304567
Most certainly...
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_118304691
Die Chinezen zijn zo onduidelijk dat zelfs niemand nu duidelijk weet welke kleur men maakt. :')
  maandag 22 oktober 2012 @ 22:19:27 #148
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_118304747
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 22:11 schreef Downstar het volgende:
hmmm volgens mij zouden ze nog een batch zwarte maken, en daarna die zilveren pas?
Volgens mij zijn ze nu de zilveren aan het afronden met verzenden en gaat deze week weer een nieuwe betalingsronde voor de zwarte open.
pi_118305259
Ik zit nog steeds naar die Zopo 300+ te loeren overigens, mooi toestel...

Ik wil graag die oortjes gaan testen maar de kaartlezer van mn blackberry is vorige week stuk gegaan, leest nu niks meer. :')
  maandag 22 oktober 2012 @ 22:51:38 #150
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118306873
285,- usd en dan heb je een (imho) lelijker design en maar 1800mAh... kom je toch weer bij het...
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 20:39 schreef shiznuts het volgende:
't Is telkens weer óf geen dualSIM, óf geen grote accucapaciteit, óf maar 512GB RAM, óf geen HD resolutie, óf geen design dat je niet vaker tegenkomt, óf te duur... -O-

De aanhouder wint denk ik dan maar. O-)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_118306992
Het is gewoon wachten op de perfecte telefoon of concessies doen op een aantal gebieden.
pi_118308672
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 22:53 schreef Tsurany het volgende:
Het is gewoon wachten op de perfecte telefoon of concessies doen op een aantal gebieden.
Of een veelvoud van 130 gaan betalen :P
Ja.
pi_118308699
Concessie doen op prijs dus :+
pi_118312523
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 23:22 schreef Xu het volgende:

[..]

Of een veelvoud van 130 gaan betalen :P
waar? :*
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 00:44:56 #155
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118312747
;( Nou, aangezien 165,- usd (G3 Lightake-actie) zo'n 130 euro is, hè...
En op Aliexpress dus duurder.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_118314645
Komt er eventueel nog een kortingsactie zoals deze voor een andere Chinaphone?
Anders cancel ik me order en bestel ik direct maar een Newman n1. Ik ben namelijk niet van plan om mijn geld 4 maanden in china te laten staan voordat de Jiayu een keer wordt verstuurd. :)
pi_118315013
Kreeg mijn geld trouwens netjes direct teruggestort van Lightake. Zat wel een weekend tussen, maar dat zal wel aan Paypal gelegen hebben.
pi_118315050
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 00:44 schreef shiznuts het volgende:
;( Nou, aangezien 165,- usd (G3 Lightake-actie) zo'n 130 euro is, hè...
En op Aliexpress dus duurder.
Het komt wel rechtstreek uit fabriek >:)
pi_118317657
Ik ga toch maar voor de Umi X1 denk ik.
Ding is op het moment in stock, dus kan meteen worden verzonden.


Edit: En JaiYu gecanceled.

[ Bericht 16% gewijzigd door R4m0n_46 op 23-10-2012 09:21:12 ]
pi_118317881
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 09:10 schreef R4m0n_46 het volgende:
Ik ga toch maar voor de Umi X1 denk ik.
Ding is op het moment in stock, dus kan meteen worden verzonden.

Edit: En JaiYu gecanceled.
Laat maar weten of Uredeal betrouwbaar is. Zo ja dan bestel ik ook de Umi X1.
pi_118317974
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 09:22 schreef Majinster het volgende:

[..]

Laat maar weten of Uredeal betrouwbaar is. Zo ja dan bestel ik ook de Umi X1.
Oke, ik wacht even totdat ik het geld van LT terug heb, dan bestel ik de X1 bij Uredeal.
pi_118318331
Zilvere G3 is daar ook op voorraad. Verdomme LT, schiet eens op!
pi_118318422
nop staat ook nog op pre-order bij uredeal
pi_118318498
Maar de site zegt in stock :P
http://www.uredeal.com/JI(...)ICS_Phone_g3286.html

..deels
pi_118318538
Zal LT ook niet heel lang meer duren neem ik aan
pi_118318610
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 09:51 schreef Melkunie het volgende:
Maar de site zegt in stock :P
http://www.uredeal.com/JI(...)ICS_Phone_g3286.html

..deels
Doe even naar de "reviews" scrollen ;) Vierde batch pas voor nieuwe klanten.
pi_118318910
Vandaar 'deels' ;)
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 10:37:08 #168
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_118319710
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 09:10 schreef R4m0n_46 het volgende:
Ik ga toch maar voor de Umi X1 denk ik.
Ding is op het moment in stock, dus kan meteen worden verzonden.

Edit: En JaiYu gecanceled.
Ziet er ook leuk uit! Toch vind ik de G3 mooier :@
Qua accu lever je ook weer wat in..hmm moet nog maar even zien, bestelling is toch nog niet gedaan dus wacht wel even af, heb tot januari :+
<a href="https://www.youtube.com/channel/UCPueUwKfPaGH7v48LZlltkg" rel="nofollow" target="_blank">WSDokkum Youtube</a>
pi_118319743
Hoor wel veel over de accu maar als je geen zeer intensieve gebruiker bent is 1800mAh echt niet heel weinig hoor ;)
pi_118319791
*O* *O*

quote:
Dear Customer,

We are please to let you know your order has shipped.
Please don't worry and thank you for your order.

Best Regards,
Jessica
Lightake
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:Y) 2750 is wel veul meer dan 1800, hè Tsurany!
pi_118320104
Tuurlijk, zeker heul veul meur! Maar kijk naar telefoons zoals de Galaxy S2, qua accu capaciteit wel vergelijkbaar met die Umi X1. Om even aan te tonen dat het wel een stuk minder is maar niet abnormaal weinig.
pi_118320497
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 10:40 schreef FreaZ het volgende:
*O* *O*

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:Y) 2750 is wel veul meer dan 1800, hè Tsurany!
Troll dus?! Jammer...
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 11:38:04 #173
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_118321725
Laatste update van JiaYu zelf:

Titel: [Informatie-uitwisseling] aankondiging: morgen opent de vierde aflevering van de G3 orders betaling

Opmerking: morgen open de vierde aflevering G3 om betaling wordt de bestelling hersteltijd wordt verwacht rond 12:00, de kleur is zwart, de effectieve moment van betaling binnen 1 dag!

Dit bericht is 2 uur geleden geplaatst

Bronno: http://bbs.ejiayu.com/thread-301836-1-1.html
pi_118321841
Ze moeten gewoon eens een keertje orders aannemen van LT :(
Ja.
pi_118321914
Zijn dit nog steeds de pre-orders van mensen bij Jiayu zelf of zijn dit geheel nieuwe orders?
Ik neem aan dat dit de batch van deze week gaat zijn, of ..?
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 11:50:47 #176
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_118322182
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 11:43 schreef FreaZ het volgende:
Zijn dit nog steeds de pre-orders van mensen bij Jiayu zelf of zijn dit geheel nieuwe orders?
Ik neem aan dat dit de batch van deze week gaat zijn, of ..?
Volgens mij zijn dit gewoon nieuwe orders.

Ze hebben 1 batch zwarte uitgeleverd daarna zilvergrijs, en daarna waarschijnlijk wit? en nu is zwart weer aan de beurt, 4e ronde geven ze zelf aan. Tenminste neem aan dat dit zo is.
pi_118325565
Umi X1 is $10 duurder geworden op Uredeal.....
pi_118325832
Logisch, want je kon 15 euro korting krijgen via Gizchina :P

Zijn er trouwens al berichten over hoe die batterij het uithoudt? Mijn Desire heeft een 1400mAh batterij en dat ging (vroeger) altijd prima. Groot voordeel van de Umi vind ik vooral dat hij zo lekker dun is, de G3 vind ik nog best wel flink, maar een halve mm dunner dan wat ik nu heb en die vind ik toch wel aan de dikke kant.
pi_118325898
De Newman N1 en ZTE v970 hoor ik positieve verhalen over en die zijn beiden rond de 1600-1800 mAh. Dat lijkt mij om eerlijk te zijn ook genoeg als je geen extreem intensieve gebruiker bent.
pi_118325998
Heb je wel een punt ja. Intensieve gebruiker ben ik niet echt. Twijfel is bij mij toegeslagen. Misschien is die Umi dan toch beter voor mij.

Vind het alleen zo lelijk dat ze in hun launcher constant Umi hebben staan, maar daar kan natuurlijk gewoon een nieuwe op :)
pi_118326073
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 13:33 schreef Melkunie het volgende:
Heb je wel een punt ja. Intensieve gebruiker ben ik niet echt. Twijfel is bij mij toegeslagen. Misschien is die Umi dan toch beter voor mij.

Vind het alleen zo lelijk dat ze in hun launcher constant Umi hebben staan, maar daar kan natuurlijk gewoon een nieuwe op :)
Ik vind het juist fijn dat ze dat hebben gehouden want bij andere 4.0 moet je op de terug knop drukken om terug op de homescreen te komen (correct me if im wrong)
pi_118326195
Zou kunnen, dat weet ik niet. Maar zo'n probleem is dat toch niet? Zijn aanraakgevoelige toetsen dus zou voor mij geen verschil maken.
pi_118326275
nouja ik had 4.0 geprobeerd op me htc hd2 en daar heb ik alleen fysieke knoppen, maar idd met aanraakgevoelige knoppen merk je het misschien minder.
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 14:24:24 #184
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_118328049
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 13:40 schreef Majinster het volgende:
nouja ik had 4.0 geprobeerd op me htc hd2 en daar heb ik alleen fysieke knoppen, maar idd met aanraakgevoelige knoppen merk je het misschien minder.
Fysieke knoppen zijn voor een gedeelte van m'n HD2 echt brak geworden... draai al een jaar android. Eerst 3.2 en nu 4.0.. mét softbuttons. Super chill want hardbuttons gaan kaput op een gegeven moment..
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_118328090
Zo ook bij mijn HTC Desire. Garantie van twee jaar was net twee weekjes om en ineens werden de volume down, back, en home toetsen volledig brak :(
pi_118328318
Ik vertrouw er niet op dat de grote resellers het aan iedereen kunnen leveren.
Ze zullen dan op naam van al hun werknemers of familieleden een G3 besteld moeten hebben bij JiaYu :P.
Het is denk ik sneller om contact te houden met wat AliExpress sellers.

(En ik heb nog geen reactie van Eva, misschien dat ze inmiddels al geen voorraad meer heeft)..
pi_118329690
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 13:30 schreef Tsurany het volgende:
De Newman N1 en ZTE v970 hoor ik positieve verhalen over en die zijn beiden rond de 1600-1800 mAh. Dat lijkt mij om eerlijk te zijn ook genoeg als je geen extreem intensieve gebruiker bent.
Heb de Newman n1 aangeschaft totdat er een alternatief is voor de G3 (of de G3 zelf natuurlijk)
Heb een Multilanguage ROM gecreerd en moet zeggen de accu houd het langer uit dan mijn Xperia S, zit na 8 uur nog op 90% en dit was bij mijn Xperia S nog maar 80% of 75% geweest. Enige nadeel vind ik dat de n1 geen HD scherm heeft.
pi_118330212
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 15:10 schreef gomez2010 het volgende:

[..]

Heb de Newman n1 aangeschaft totdat er een alternatief is voor de G3 (of de G3 zelf natuurlijk)
Heb een Multilanguage ROM gecreerd en moet zeggen de accu houd het langer uit dan mijn Xperia S, zit na 8 uur nog op 90% en dit was bij mijn Xperia S nog maar 80% of 75% geweest. Enige nadeel vind ik dat de n1 geen HD scherm heeft.
mini reviewtje van de newman n1? please :)
pi_118330323
Maxi reviewtje mag natuurlijk ook gewoon :)
pi_118330499
http://www.gizchina.com/2(...)hotos-specification/

Ook leuk ;)

quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 15:10 schreef gomez2010 het volgende:

[..]

Heb de Newman n1 aangeschaft totdat er een alternatief is voor de G3 (of de G3 zelf natuurlijk)
Heb een Multilanguage ROM gecreerd en moet zeggen de accu houd het langer uit dan mijn Xperia S, zit na 8 uur nog op 90% en dit was bij mijn Xperia S nog maar 80% of 75% geweest. Enige nadeel vind ik dat de n1 geen HD scherm heeft.
Aan jij bent dat dus :D Idd, vanwege jou rom zat ik te denken die telefoon te nemen ipv de Amoi N820. Heb jij enig idee wat de kans op Jellybean is? Zou dat een mogelijkheid zijn?
pi_118332269
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 15:32 schreef Tsurany het volgende:
http://www.gizchina.com/2(...)hotos-specification/

Ook leuk ;)

[..]

Aan jij bent dat dus :D Idd, vanwege jou rom zat ik te denken die telefoon te nemen ipv de Amoi N820. Heb jij enig idee wat de kans op Jellybean is? Zou dat een mogelijkheid zijn?
Voor een review heb ik nu ff nog geen tijd helaas, krijg al genoeg vragen ivm het ROM.

JellyBean is een optie zodra er een MKT device met dezelfde specificaties is welke deze uitbrengt. Heb zelf niet genoeg programmeer ervaring daarvoor.
pi_118333452
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 15:10 schreef gomez2010 het volgende:

[..]

Heb de Newman n1 aangeschaft totdat er een alternatief is voor de G3 (of de G3 zelf natuurlijk)
Heb een Multilanguage ROM gecreerd en moet zeggen de accu houd het langer uit dan mijn Xperia S, zit na 8 uur nog op 90% en dit was bij mijn Xperia S nog maar 80% of 75% geweest. Enige nadeel vind ik dat de n1 geen HD scherm heeft.
lekker :P
pi_118335240
hmm geen tijd om even een kleine review te schrijven :(?

ben ook wel benieuwd naar goede alternatieven voor de G3..

die newman N2 is ook wel leuk, alleen stuk duurder weer :P
pi_118336898
Net gelezen op Gizbeat, zou de Umi X1 nog in prijs gaan dalen of zie ik het verkeerd.

http://gizbeat.com/1003/umi-x1-to-reduce-price/
I love the smell of china electroncs in the morning!
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 18:22:54 #195
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_118337050
Dit: http://www.gizchina.com/2(...)x1-wireless-charger/

Mooi apparaatje, maar hoe groot gaat de batterij worden? 1000mah? Met deze werelds dunste smartphone.
pi_118343836


Keuzes, keuzes... :{

1) wel of niet XDA support? Zo ja: Newman N1 > ZTE V970, zo nee: Umi X1 of Amoi N820.
2) wel of niet verkrijgbaar? Wel: Umi X1 > Amoi N820 > Newman N1 > ZTE V970. Nee of misschien? Jiayu G3 > de rest.

Punt is dat je niet weet hoeveel Jiayu G3's die Eva via Aliexpress in voorraad heeft. En bij Uredeal kan je pas wat verwachten zodra ze hun 4e batch binnen hebben (momenteel krijgen ze de derde nog binnen) En wie zegt dat Lightake/Priceangels & co op dat moment zelf ook niet gewoon wat binnen krijgen? Ik wil gewoon het beste toestel voor de beste prijs die verkrijgbaar is. Dus zou je zeggen: Umi X1 and be done with it. Maarja.. geen XDA support atm, wat niet is kan nog komen.

tl;dr

Newman N1 of Umi X1: that's the question :+ [/verrekte keuzes ook altijd] [/first world problem] Of toch maar de Jiayu G3... O-) Maarja.. welke winkel dan? Die Eva laat niet meer van zich horen, uredeal heeft niet zo'n betrouwbare naam als Priceangels heeft etc und so weiter :X
mag het weten
pi_118343936
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 15:10 schreef gomez2010 het volgende:

[..]

Heb de Newman n1 aangeschaft totdat er een alternatief is voor de G3 (of de G3 zelf natuurlijk)
Heb een Multilanguage ROM gecreerd en moet zeggen de accu houd het langer uit dan mijn Xperia S, zit na 8 uur nog op 90% en dit was bij mijn Xperia S nog maar 80% of 75% geweest. Enige nadeel vind ik dat de n1 geen HD scherm heeft.
Klinkt goed, die batterij. Hoelang heb je ze opgeladen de eerste keer of maakt dat helemaal niks uit?
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 20:48:18 #198
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_118344416
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 20:35 schreef Joosie200 het volgende:
[ afbeelding ]

Keuzes, keuzes... :{

1) wel of niet XDA support? Zo ja: Newman N1 > ZTE V970, zo nee: Umi X1 of Amoi N820.
2) wel of niet verkrijgbaar? Wel: Umi X1 > Amoi N820 > Newman N1 > ZTE V970. Nee of misschien? Jiayu G3 > de rest.

Punt is dat je niet weet hoeveel Jiayu G3's die Eva via Aliexpress in voorraad heeft. En bij Uredeal kan je pas wat verwachten zodra ze hun 4e batch binnen hebben (momenteel krijgen ze de derde nog binnen) En wie zegt dat Lightake/Priceangels & co op dat moment zelf ook niet gewoon wat binnen krijgen? Ik wil gewoon het beste toestel voor de beste prijs die verkrijgbaar is. Dus zou je zeggen: Umi X1 and be done with it. Maarja.. geen XDA support atm, wat niet is kan nog komen.

tl;dr

Newman N1 of Umi X1: that's the question :+ [/verrekte keuzes ook altijd] [/first world problem] Of toch maar de Jiayu G3... O-) Maarja.. welke winkel dan? Die Eva laat niet meer van zich horen, uredeal heeft niet zo'n betrouwbare naam als Priceangels heeft etc und so weiter :X
Hooooh huuuu hoo!

In je tabel staat dat uredeal na de 4e batch gaat leveren. Maar nu openen ze net deze week de betalingen voor de 4e batch, als die deze week uitgelverd zouden worden (ze wouden geloof ik elke batch binnen een week doen?) zou dat betekenen dat ze eind van volgende week stock zouden moeten krijgen? Hmmmmm sounds good.
pi_118344725
Scratch that, ben die THL W3+ helemaal uit het oog verloren :o

Tempting.. betere accu dan Umi en net zo goed verkrijgbaar! :9 Best wel een HTC-look qua achterkant vind ik :)
mag het weten
pi_118345006
Haha mooimooi, het laatste zinnetje bij het *

Ik wil dat echt wel voor u doen hoor Joosie200, het pakket hier laten aankomen en doorsturen naar u.
Hoef er niks voor Je mag me altijd mailen als je een beslissing hebt genomen. :-)
I love the smell of china electroncs in the morning!
pi_118345078


Gewoon blijven stalken tot ik een G3 heb :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 29% gewijzigd door AnimeFan op 23-10-2012 21:10:35 ]
pi_118346613
_O-
pi_118346836
Uitgebreide review van de newman N1 voor degene die interesse heeft.

http://translate.google.b(...)ew.com.ua%2F&act=url

http://china-review.com.u(...)obzor-newman-n1.html

[ Bericht 3% gewijzigd door bartvdg op 23-10-2012 21:33:27 ]
I love the smell of china electroncs in the morning!
pi_118347516
Voor de mensen die het nog niet gezien hadden, hier een review van de Umi X1

http://bbs.shuame.com/for(...)90609&extra=page%3D1

Wil deze phone graag bestellen, maar ben een beetje huiverig voor feedback-loze sites.
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 21:39:09 #205
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118347633
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 20:54 schreef Joosie200 het volgende:
Scratch that, ben die THL W3+ helemaal uit het oog verloren :o
[ afbeelding ]
Tempting.. betere accu dan Umi en net zo goed verkrijgbaar! :9 Best wel een HTC-look qua achterkant vind ik :)
FreeLander I10? ZOPO ZP300+? HUAWEI U8836D Ascend G500 Pro?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_118349756
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 21:37 schreef broodslager het volgende:
Voor de mensen die het nog niet gezien hadden, hier een review van de Umi X1

http://bbs.shuame.com/for(...)90609&extra=page%3D1

Wil deze phone graag bestellen, maar ben een beetje huiverig voor feedback-loze sites.
Pak je PayPal of je credit card.
pi_118350218
Hele dag niet op Internet gekeken. Besteld iedereen nu een andere Phone? Updates dan?
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 22:26:54 #208
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_118350932
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 22:17 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Hele dag niet op Internet gekeken. Besteld iedereen nu een andere Phone? Updates dan?
Met 3 pagina's doorlezen weet je het ;)

Maar nee geen nieuws, over andere phones word steeds meer gepraat.
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 22:27:05 #209
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118350945
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 22:17 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Hele dag niet op Internet gekeken. Besteld iedereen nu een andere Phone? Updates dan?
Niks geen updates, dat is juist de reden dat iedereen z'n opties afspeurt. ;)

Ik blijf gewoon lekker naïef wachten op de G3.

Weet iemand al wat over de G2 met 6577, 1GB RAM en 8mpx camera btw?
De tweede bestelde G3 is toch voor iemand die 800x480 en 2050mAh vast prima vindt (maar wachten niet).
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 22:28:28 #210
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_118351067
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 22:17 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Hele dag niet op Internet gekeken. Besteld iedereen nu een andere Phone? Updates dan?
Nee, zijn gewoon afhakers.

Gewoon lekker afwachten :D
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_118351221
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 22:27 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Niks geen updates, dat is juist de reden dat iedereen z'n opties afspeurt. ;)

Ik blijf gewoon lekker naïef wachten op de G3.

Weet iemand al wat over de G2 met 6577, 1GB RAM en 8mpx camera btw?
De tweede bestelde G3 is toch voor iemand die 800x480 en 2050mAh prima vindt.
iemand op fok had het besteld en gekregen van fastcardtech
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 22:30:30 #212
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118351250
Hmmm..
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 22:32:04 #213
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_118351401
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 22:30 schreef Majinster het volgende:

[..]

iemand op fok had het besteld en gekregen van fastcardtech
Iemand op fok had 'het' gekregen?

- Iemand?
- Het?
- Gekregen? (binnen/foto's/impressie?)
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_118351515
Soz geen tijd om het op te zoeken. Het is ergens in deze of de vorige thread voorbij gekomen
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 22:34:23 #215
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_118351648
En "het" staat dan voor hoofdpijn, of staat het voor "fantasie"? :')
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_118351781
de g2+
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 22:36:54 #217
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_118351938
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 22:35 schreef Majinster het volgende:
de g2+
Bron,,,? Linkje. Blijkbaar weet jij ongeveer hoe/wie waar ;)
Ik lees mee, maar niet voorbij zien komen :?
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_118352139
ik begin toch steeds meer te twijfelen om niet gewoon eerst een ander toestel te bestellen..
die THL W3+ heeft op de batterij na ( 2000 mah) volgens mij alle specs gelijk aan de G3?
( behalve miss gorilla glass dan..?)

of zie ik wat over het hoofd?

Daarnaast word beweerd dat de THL W3+ wel leverbaar is? geen idee of dat ook daadwerkelijk zo is..

mogelijk dat ik vraag of lightake deze ook aan hun assortiment wil toevoegen, zodat ik hem eventueel switch met de G3..
pi_118352217
De man van het eerste uur gaat het nu ook opgeven??? ;(
pi_118352632
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 22:39 schreef FreaZ het volgende:
De man van het eerste uur gaat het nu ook opgeven??? ;(
Lees mijn eerste zin is :P

om niet gewoon eerst een ander toestel te bestellen, oftewel totdat de G3 wel daadwerkelijk leverbaar is :D...

Ik wil best nog wel even 2 weekjes wachten, maar als ik andere goede alternatieven zie waarom zou ik dan nog wachten op de g3 :P?
pi_118352673
quote:
Weeral goedkoper, dat is de 2de keer dan al vanavond :P
I love the smell of china electroncs in the morning!
pi_118352778
hierzo voor de g2+ van de fokker

quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 12:13 schreef Weeralarm het volgende:
Lees dit topic nu al een tijdje mee want op 6 september heb ik de G2 Plus (1gb ram) besteld.

Ook deze kwam al een aantal keer voorbij bij de meldingen van vertraging en uitstel. Vreesde al dat dit ook lange termijn werk zou worden, maar afgelopen dinsdag heb ik mijne binnen gekregen. Fastcardtech wekte wel eerst de indruk dat ze de 1gb versie vanaf het begin op voorraad hadden, maar vorige week was deze pas daadwerkelijk in stock.

Toestel is erg fijn en ben er tot nu toe erg positief over (op de paar Chinese apps en bookmarks na (Baidu e.d.)). Ook maar gelijk even gecheckt en hij draait gewoon op de MT6577 dual core processor.

Voor de geïnteresseerden (zegt mij verder niet zoveel) hieronder de AnTuTu benchmark scores van mijn toestel.
Total score: 5220
CPU: 2454
RAM: 883
GPU: 1261
I/O: 622
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 23 oktober 2012 @ 22:46:37 #224
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_118352935
quote:
Als ik zo snel kijk is het enige verschil de batterij? En natuurlijk het uiterlijk.
pi_118353051
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 22:26 schreef nodig het volgende:

[..]

Met 3 pagina's doorlezen weet je het ;)

Maar nee geen nieuws, over andere phones word steeds meer gepraat.
Had ik geen zin in ;-)
pi_118353217
Waar ik zo tegenaan hik is de prijs van de alternatieven. Het gaat je al snel meer kosten en je krijgt er minder voor terug. Zelfde geldt in principe voor de G2+ (mooi dingetje hoor!), die is t.o.v. de G3 imho ook te duur.

Maar goed, ALS de G3 er maar niet wil komen.....

We zitten onszelf helemaal gek te maken. Geduld is een schone zaak!
pi_118353574
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 22:46 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Als ik zo snel kijk is het enige verschil de batterij? En natuurlijk het uiterlijk.
Klopt, en de batterij van de Umi X1 is prima geschikt om gewoon een volledige dag door te komen met normaal gebruik.
pi_118353699
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 22:49 schreef FreaZ het volgende:
Waar ik zo tegenaan hik is de prijs van de alternatieven. Het gaat je al snel meer kosten en je krijgt er minder voor terug. Zelfde geldt in principe voor de G2+ (mooi dingetje hoor!), die is t.o.v. de G3 imho ook te duur.

Maar goed, ALS de G3 er maar niet wil komen.....

We zitten onszelf helemaal gek te maken. Geduld is een schone zaak!
De prijs zal dan wel ook de reden zijn van de slechte beschikbaarheid. Alles moet zo goedkoop mogelijk en ze willen vooral marktaandeel in China krijgen. Die telefoon gaat praktisch tegen kostprijs weg, wellicht zelfs daar onder, die willen ze niet naar merk ontrouwe Nederlanders sturen.
pi_118353722
prijs is inderdaad wat duurder voor veel alternatieven..

Die THL W3+ kost bij pandawill al 230$.. is z'n 65$ duurder dan de G3 actieprijs van LT..

65$ = 49 euro.. das voor sommige gelijk alweer een andere prijsklasse..
ik wacht nog z'n 2 weekjes op de G3.. daarna zie ik wel wat ik doe :P


quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 22:55 schreef Tsurany het volgende:

[..]

De prijs zal dan wel ook de reden zijn van de slechte beschikbaarheid. Alles moet zo goedkoop mogelijk en ze willen vooral marktaandeel in China krijgen. Die telefoon gaat praktisch tegen kostprijs weg, wellicht zelfs daar onder, die willen ze niet naar merk ontrouwe Nederlanders sturen.
:') :')

net alsof we nu geen G3s krijgen omdat jiayu t niet naar ons wil sturen _O-
pi_118354052
Niet gemerkt dat ze telefoons niet aan de grote sites uitleveren maar enkel lokale Chinezen?
pi_118354539
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 23:00 schreef Tsurany het volgende:
Niet gemerkt dat ze telefoons niet aan de grote sites uitleveren maar enkel lokale Chinezen?
Idd.
De enige manier voor Lightake om aan G3's te komen is denk ik om steeds 1 toestel te bestellen op naam van 1 werknemer/familielid :P
Maar dat lijken ze nog niet te proberen..
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 23:14:52 #232
30156 Emme-r-tje
Bucket is my name...
pi_118355079
iemand zo enig idee welke telefoon aan de linkerkant ligt? (of is dat al voorbij gekomen?)

http://www.fastcardtech.c(...)_P_1346748353781.jpg
pi_118355524
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 23:00 schreef Tsurany het volgende:
Niet gemerkt dat ze telefoons niet aan de grote sites uitleveren maar enkel lokale Chinezen?
Dat heeft toch niks met ons internationale buyers..
Ze leveren er zelfs geen 2 aan 1 persoon..

ze verkopen steeds maar 1 stuk per adres, heeft wss weinig te maken met het feit dat jiayu geen internationale buyers wil..
  woensdag 24 oktober 2012 @ 09:00:54 #234
384696 Ravocs
1 1 3 5 8 13 21 ....
pi_118363418
quote:
1020 batch silvery white G3 morning all shipments is completed, please note that check.

The 1022 batch G2 popular version today continue to arrange shipment, we fight tomorrow all finished, there are still a large number of orders pending before the patience to wait for the next. Black G3 Order 1024 batch open payment, effective payment within 24 hours, please pay close attention to the time of payment. Exceed the specified time unpaid, shall be deemed a waiver of the opportunity, and arrange for follow-up orders supplementary payment.
Bron: http://bbs.ejiayu.com/thread-303776-1-1.html
Gepost: 24 oktober ~ 9:50 (NL tijd)

Het wordt me al wat duidelijker. Die nummers (1020, 1022, 1024) zijn batch nummers en hebben niet zoveel met de aantallen te maken. Een batch gaat open, dan moet er worden betaald.

- 1020 is gisternacht beginnen met bezorgen
- gisteren om 12:00 sloot de betaling voor batch 1022
(bron: http://bbs.ejiayu.com/thread-301270-1-1.html).

- Afgaande op het bovenstaande is 1020 nu klaar met bezorgen
- 1022 is bezig met bezorgen
- 1024 gaat dan vandaag om 12:00 dicht (lijkt me, is gisteren open gegaan)

Nouja, het kan dan misschien nog lang duren voordat wij de G3 gaan zien, maar er zit zeker schot in de zaak lijkt me zo. De productie draait, misschien niet heel hard, maar het draait.
pi_118364068
De vraag is of en zo ja wanneer ze van plan zijn te leveren aan de retailers...
Als ze enkel individuele verkopen gaan doen via hun eigen site zijn wij mooi de sjaak als LT niet via het personeel die telefoons gaat bestellen.
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 24 oktober 2012 @ 10:13:20 #236
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_118365038
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 22:53 schreef Tsurany het volgende:

[..]

Klopt, en de batterij van de Umi X1 is prima geschikt om gewoon een volledige dag door te komen met normaal gebruik.
Hmm, als de G3 niet komt misschien dan toch die maar overwegen.
pi_118365216
Pfff zelf ik begin te twijfelen :+
pi_118365355
Ik ook, wacht nog even af tot mijn 55 dagen verstreken zijn (veiligheidsmarge ;)) en anders wordt het de Umi X1 voor mij. Twijfel sowieso al vanwege de dikte :)
pi_118365505
Ik weet niet of deze link al een keer voorbij is gekomen: http://www.aliexpress.com(...)itive/593483495.html

Maar heb je bij Aliexpress ook gewoon paypal bescherming?
pi_118365555
Ik geloof dat als je met Paypal kan betalen je automatisch bescherming hebt.
pi_118365649
Maar kan je bij Aliexpress met paypal betalen? Want ik lees iets met escrow ofzo (weet niet wat dat is).
pi_118365715
Ehm nee, dat dan weer niet zo te zien helaas :P
http://help.aliexpress.com/pay_order.html

Edit:
Wist ik ook niet, maar Wikipedia zegt "Een Escrow Agent is een tussenpersoon in een transactie tussen een koper en verkoper"
  woensdag 24 oktober 2012 @ 10:45:06 #243
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118366066
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 10:32 schreef Majinster het volgende:
Maar kan je bij Aliexpress met paypal betalen? Want ik lees iets met escrow ofzo (weet niet wat dat is).
Escrow is geheel veilig.

Aliexpress houdt het geld vast totdat jij aangeeft dat het goed is binnengekomen.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  woensdag 24 oktober 2012 @ 10:58:40 #244
82895 ikbenik
jij bent jij
pi_118366507
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 10:28 schreef Majinster het volgende:
Ik weet niet of deze link al een keer voorbij is gekomen: http://www.aliexpress.com(...)itive/593483495.html
Heb je ook dit gezien op die site:

Processing Time:Ships out within 20 days .
Delivery Time:15-60 days.

Dus ze kunnen gerust nog 3 weken wachten voordat ze versturen. En dan kan het 2 maanden duren voordat je kan claimen dat je niets hebt ontvangen.

Trouwens, ze zeggen dat het de eerste batch is, maar die is allang verkocht (en daar zaten nog aardig wat foutjes in). Alles bij elkaar vind ik dat toch wel een groot risico. Dan wacht ik liever op LT, kost minder en zal het toch niet langer duren dan die (bijna) 3 maanden van deze seller.
MisterTao.com - recommender: DutchJohan
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 24 oktober 2012 @ 11:19:20 #245
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_118367189
Pff, ik vind de G3 toch nog echt het mooiste.
Gelukkig heb ik nog niets besteld dus kan ik nog van alles wijzigen qua keuze :+.

Afwachten maar *O* *O*
pi_118367860
toch maar eens een lijstje door gegeven aan ligthake, met eventuele alternatieven voor de G3..

THL W3+ ( voordelen: goed leverbaar! dunner Nadelen: 2000mAh al is dat nog best groot, +-60$ duurder dan G3?)

Umi X1 ( voordelen: goed leverbaar! dun!, en ook nog redelijk goedkoop verkrijgbaar Nadelen: 1750mAh batterij.

Newman N1 ( dualcore + 1gb version) ( voordelen: goed leverbaar!? prijs bijna gelijk aan G3!) en in verschillende fancy kleuren leverbaar Nadelen: geen HD resolutie maar Qhd, 4,3 inch scherm ipv 4,5. front cam is 0,3 MP ipv 2.0 en 1700 mAh batterij

Amoi N820 voordelen: goed leverbaar! dunner dan G3, Frontcam 3.0 MP, +-30$ duurder Jellybean beschikbaar(!?) Nadelen: QHD resolutie, 2050 mAh batterij ( al is dat nog redelijk wat :P )

mochten jullie nog goede alternatieven weten(GEEN CLONES!), laat ze dan maar even weten..
mocht de G3 er over 2 weekjes ofzo nog niet zijn, dan hoop ik dat lightake 1 van deze telefoons in hun assortiment heeft opgenomen..

Check voor de zekerheid ff bovenstaande voor/nadelen na of ze wel kloppen, heb je ze zoveel mogelijk proberen te checken bij verschillende websites!
pi_118367970
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 11:38 schreef Downstar het volgende:
toch maar eens een lijstje door gegeven aan ligthake, met eventuele alternatieven voor de G3..

THL W3+ ( voordelen: goed leverbaar! dunner Nadelen: 2000mAh al is dat nog best groot, +-60$ duurder dan G3?)

Umi X1 ( voordelen: goed leverbaar! dun!, en ook nog redelijk goedkoop verkrijgbaar Nadelen: 1750mAh batterij.

Newman N1 ( dualcore + 1gb version) ( voordelen: goed leverbaar!? prijs bijna gelijk aan G3!) en in verschillende fancy kleuren leverbaar Nadelen: geen HD resolutie maar Qhd, 4,3 inch scherm ipv 4,5. front cam is 0,3 MP ipv 2.0 en 1700 mAh batterij

Amoi N820 voordelen: goed leverbaar! dunner dan G3, Frontcam 3.0 MP, +-30$ duurder Jellybean beschikbaar(!?) Nadelen: QHD resolutie, 2050 mAh batterij ( al is dat nog redelijk wat :P )
groep actie voor de umi x1 :D please
pi_118368778
Hmm geen gek idee. En over 4 dagen zou de prijs al omlaag moeten gaan, zou niet verkeerd zijn :9
pi_118368907
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 12:04 schreef Melkunie het volgende:
Hmm geen gek idee. En over 4 dagen zou de prijs al omlaag moeten gaan, zou niet verkeerd zijn :9
nou die telefoons zullen wss zo weg zijn, dat is dus de eerste batch die goedkoper is..
daarna zou de Umi X1 goed leverbaar moeten zijn, een groepactie komt er niet..

het kan best zijn dat wanneer de G3 nog langer op zich laat wachten, dat je keuze hebt om 1 van bovenstaande toestellen te ontvangen van lightake..(eventueel met bij betaling..)
pi_118369004
en voor de mensen die echt niet meer willen wachten :P, is er ook nog een rededelijke aanbieding van aldi:

http://www.aldi.nl/aldi_vanaf_zaterdag_2710_48_5_344_4737.html
pi_118369023
Mijn alternatief is de Umi, dus als ze die in het assortiment opnemen en met een goed aanbod komen dan denk ik dat ik makkelijk te overtuigen ben :)
pi_118369218
ik zelf vind dan die Amoi N820 wel een geschikte kandidaat..

2050 mAh batterij nog en enige 'nadeel' is de QHD resolutie wat ik zo zag..
ik kom van 240×320 :') _O- , dus het zal voor mij al een hele verbetering zijn denk ik :P
prijs bij FCT is rond de 195 geloof ik..

toch wacht ik nog wel even op de G3, al kan het bij lightake nog wel even duren want ze willen alleen in bulk kopen, en niet 1 per account.. (wat ik wel kan begrijpen met 1000+ preorders ofzo :P)
pi_118371189
Daar had ik eigenlijk nog niet eens naar gekeken. Resolutie lijkt me eigenlijk ook geen probleem, is nog steeds prima natuurlijk :) Wel vond ik dit:

2G: GSM 900/1800*1900 MHz
3G: WCDMA 2100MHz

Is dat niet traag internetten?
  woensdag 24 oktober 2012 @ 13:25:16 #254
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118371608
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 13:13 schreef Melkunie het volgende:
Daar had ik eigenlijk nog niet eens naar gekeken. Resolutie lijkt me eigenlijk ook geen probleem, is nog steeds prima natuurlijk :) Wel vond ik dit:

2G: GSM 900/1800*1900 MHz
3G: WCDMA 2100MHz

Is dat niet traag internetten?
Nee, dit zegt niks over de snelheid
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_118373050
Dat hebben al die chinese mobieltjes.

Geeft alleen geen 4G snelheden.
Geen referral hier.
pi_118373796
quote:
Ik kom met mijn chinese WCDMA telefoon gewoon op een download snelheid van 2,1 Mbps en er staat ook gewoon een H bij mijn telefoon signaal en deze telefoon heeft 900/2100MHz WCDMA. Denk dat die chinezen ook wel snel internet op hun mobiel willen :P
pi_118374114
Ligt het aan mij of heeft tmallbox.com de 'add to cart' knop weggehaald voor de G3? :')

http://www.tmallbox.com/mobile-phone/14625-mtk6577-jiayu-g3.html
  woensdag 24 oktober 2012 @ 15:13:19 #259
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_118375457
quote:
10s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 14:35 schreef AnimeFan het volgende:
Ligt het aan mij of heeft tmallbox.com de 'add to cart' knop weggehaald voor de G3? :')

http://www.tmallbox.com/mobile-phone/14625-mtk6577-jiayu-g3.html
Zie hem ook niet meer... maar dit verbaasde mij meer: "Note: Based on many orders of G3, so that we will ship G3 in 3-5 work days after payment , thank for your understand."

Ze kunnen toch nooit die dingen in stock hebben?

Heb nog even naar die alternatieven gekeken die hier genoemd werden trouwens, vind nog steeds de G3 de beste kandidaat. Ook het mooiste design O+
Koekje d'r bij?
pi_118375483
Toch wel jammer dat lightake niet wat meer info doorgeeft aan de klanten.
Ik neem aan dat men toch probeert de phones te regelen, of wachten ze ook maar gewoon af ??

Ik begrijp dat Jiayu alleen per adres 1 toestel in bestelling neemt.
Maar ik neem aan dat wanneer je een preorder regelt als wholesaler je toch contact hebt met de leveracier en daarop je prijs basseert en je vervolgens afspraken maakt over de levering ervan ??

Alle problemen met de eerste productie ed daar gelaten , tuurlijk willen we allemaal een goede phone zonder kinderziektes of losse schermen.

onze preorder korting is geregeld door een select groepje, ipv dat iedereen lightake telkens mailt, krijgen deze jongens niet iets meer uitleg wat nu de verwachting is van levering ???
pi_118376707
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 15:13 schreef eleganza het volgende:

[..]

Zie hem ook niet meer... maar dit verbaasde mij meer: "Note: Based on many orders of G3, so that we will ship G3 in 3-5 work days after payment , thank for your understand."

Ze kunnen toch nooit die dingen in stock hebben?

Heb nog even naar die alternatieven gekeken die hier genoemd werden trouwens, vind nog steeds de G3 de beste kandidaat. Ook het mooiste design O+
Volgens iemand op Tweakers had die Duitser die de G3 10 dagen geleden al ontving, de bestelling op tmallbox.com gedaan. Dus ik denk dat ze wel voorraad hadden

Zie ook: http://chinamobiles.org/s(...)1280x720-Screenshots (Duits)
  woensdag 24 oktober 2012 @ 16:36:27 #262
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_118378562
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 15:49 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

Volgens iemand op Tweakers had die Duitser die de G3 10 dagen geleden al ontving, de bestelling op tmallbox.com gedaan. Dus ik denk dat ze wel voorraad hadden

Zie ook: http://chinamobiles.org/s(...)1280x720-Screenshots (Duits)
Dat is één persoon he, we weten nu van één duitser dat hij hem gekregen heeft. Misschien een lucky shot, maar heb verder nergens tmallbox leveringen gezien :9 Ook veel chinezen hebben hem blijkbaar nog niet gekregen, dus daar zullen we naar moeten kijken. Als de chinezen hem hebben, komen wij een keer aan de beurt vrees ik... :X Je moet er wat voor over hebben, voor zo'n G3tje.
Koekje d'r bij?
pi_118378761
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 16:36 schreef eleganza het volgende:

[..]

Dat is één persoon he, we weten nu van één duitser dat hij hem gekregen heeft. Misschien een lucky shot, maar heb verder nergens tmallbox leveringen gezien :9 Ook veel chinezen hebben hem blijkbaar nog niet gekregen, dus daar zullen we naar moeten kijken. Als de chinezen hem hebben, komen wij een keer aan de beurt vrees ik... :X Je moet er wat voor over hebben, voor zo'n G3tje.
Dat klopt.
Maar wat lezen we vandaag rond 2 uur:
quote:
Also ich hatte den Justin von 9.00-14.00 Uhr im CHat, und die hatten heute wohl 20 St. bekommen. Gegen 10 Uhr waren noch 8 freie Stücke verfügbar, gegen 12.00 Uhr noch 6 St.
Denke dass Deine Ware reserviert wurde und in paar Tagen auf Reise geht. Würde mal den Live CHat beobachten und den Justin oder Tom direkt ansprechen.
Ze hebben dus in ieder geval meer voorraad dan Lightake ;)
pi_118379254
Dat lijkt te kloppen dat tmallbox regelmatig voorraad ontvangt of binnenkrijgt. Vanmorgen ook met Justin gechat en die bevestigde meerdere malen dat de jiayu g3 op dat moment op voorraad was.

Indien de add to cart button binnenkort weer aktief is. Dwz als ze weer voorraad hebben mi dan ....

Hoewel de nw Amoi N821 mij ook erg aanspreekt. Die schijnt bij div. leveranciers op voorraad te zijn.

Ook bij tmallbox http://www.tmallbox.com/mobile-phone/14792-mtk6577-amoi-n820.html

en http://www.etotalk.com/am(...)hd-3080mp_p3430.html
pi_118380903
Vanmorgen om 7:30u een mailtje in de bus gehad, van Tmallbox ik zie het nu juist.

my friend ,
How are you ? jiayu g3 instock now , you can pay for it now ,
http://www.tmallbox.com/mobile-phone/14625-mtk6577-jiayu-g3.html
any question , pls you let me know soon ~
have a nice day ~
B.R

Hmmm, dan hebben ze toch stock blijkbaar..waarschijnlijk niet meer ondertussen

[ Bericht 9% gewijzigd door bartvdg op 24-10-2012 18:01:46 ]
I love the smell of china electroncs in the morning!
pi_118381144
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 17:54 schreef bartvdg het volgende:
Vanmorgen om 7:30u een mailtje in de bus gehad, van Tmallbox ik zie het nu juist.

my friend ,
How are you ? jiayu g3 instock now , you can pay for it now ,
http://www.tmallbox.com/mobile-phone/14625-mtk6577-jiayu-g3.html
any question , pls you let me know soon ~
have a nice day ~
B.R

Hmmm, dan hebben ze toch stock blijkbaar..waarschijnlijk niet meer ondertussen
Ze hebben als alles goed gaat vrijdag weer 40 stuks.
http://chinamobiles.org/s(...)iewfull=1#post342455
pi_118381232
Ik ga nu ook maar eens kijken naar iets meer high-end modellen, al staat mijn order bij Lightake nog steeds :P Kijk zowel naar de Chinese phones als de Westerse.

EDIT:
Eerste indruk na 15 kijken naar quad-cores=

Velen hebben een batterij onder de 2000mah.. Kan niet vind ik..
Beste wat ik tot nu toe gezien heb is de newman n2

EDIT2:
Ohja, clones kijk ik sws al niet na.

[ Bericht 5% gewijzigd door nodig op 24-10-2012 18:27:45 ]
pi_118382710
Komt allemaal goed jongens. We zitten bijna op het tiende topic ;-)
pi_118382732
En tienmaal is scheepsrecht.
pi_118382824
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 18:51 schreef Melkunie het volgende:
En tienmaal is scheepsrecht.
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 18:51 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Komt allemaal goed jongens. We zitten bijna op het tiende topic ;-)
Zul je net zien dat als ik annuleer lightake ze een dag later binnenkrijgt en allemaal verzend :P
pi_118382946
Stiekem heeft iedereen ze al, maar we hebben een collectieve afspraak om jou te brainwashen. Maar ik heb al teveel gezegd ;)
pi_118383271
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 18:56 schreef Melkunie het volgende:
Stiekem heeft iedereen ze al, maar we hebben een collectieve afspraak om jou te brainwashen. Maar ik heb al teveel gezegd ;)
Nietes :'(
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_118385934
Ik staak mijn speurtocht, resultaat:

-Xiaomi M2 (in november?)
-Huawei Honor 2
-Newman N2 (gerucht launch date is 30 okt)

Als vervanger Jiayu: Umi x1 , dunnere jiayu met 1000mah minder batterij.

En dan westers (deze had ik al eerder deze week in gedachten)

-Nexus 4 (waarschijnlijk gebaseerd op LG Optimus G) word wss 29 oktober gepresenteerd.

Benieuwd naar de prijzen van de Nexus 4 en Newman 2 (Alieexpress heeft ze nu pre-order staan voor 425 dollar)
pi_118386171
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 20:03 schreef nodig het volgende:
Ik staak mijn speurtocht, resultaat:

-Xiaomi M2 (in november?)
-Huawei Honor 2
-Newman N2 (gerucht launch date is 30 okt)

Als vervanger Jiayu: Umi x1 , dunnere jiayu met 1000mah minder batterij.

En dan westers (deze had ik al eerder deze week in gedachten)

-Nexus 4 (waarschijnlijk gebaseerd op LG Optimus G) word wss 29 oktober gepresenteerd.

Benieuwd naar de prijzen van de Nexus 4 en Newman 2 (Alieexpress heeft ze nu pre-order staan voor 425 dollar)
De Nexus 4 wordt een beest van een telefoon, gerucht gaat dat hij 400 dollar gaat kosten, reken dus maar op 400 euro. Op zich hele mooie prijs, maar zeker geen budget optie. Ik vind het alleen zo jammer dat de achterkant zo lelijk gaat worden :(
Ja.
pi_118386365
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 20:10 schreef Xu het volgende:

[..]

De Nexus 4 wordt een beest van een telefoon, gerucht gaat dat hij 400 dollar gaat kosten, reken dus maar op 400 euro. Op zich hele mooie prijs, maar zeker geen budget optie. Ik vind het alleen zo jammer dat de achterkant zo lelijk gaat worden :(
Ik vind de afgeronde hoeken juist lelijk.


Doe mij dan maar de LG Optimus G (waar de Nexus 4 dus wss op gebaseerd is) Alleen jammer is dat ik overal lees dat LG niet zo rap is met updates... Wat je natuurlijk bij een Nexus geen last van hebt. Design vind ik echt prachtig! Vele malen mooier als een HTC One X of een Slll.

pi_118389885
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 20:15 schreef nodig het volgende:

[..]

Ik vind de afgeronde hoeken juist lelijk.
[ afbeelding ]

Doe mij dan maar de LG Optimus G (waar de Nexus 4 dus wss op gebaseerd is) Alleen jammer is dat ik overal lees dat LG niet zo rap is met updates... Wat je natuurlijk bij een Nexus geen last van hebt. Design vind ik echt prachtig! Vele malen mooier als een HTC One X of een Slll.

[ afbeelding ]
Is dat de Google Nexus phone? :o
pi_118390183
yep dat wordt de volgende nexus phone
pi_118391294
Toch een van de vier? Of is Google daar vanaf gestapt dat vier fabrikanten met de nieuwe Nexus komen?
mag het weten
pi_118391313
Geen dualsim, NO DEAL HOMES!

Jiayu, nobody can beat that thing!
pi_118391856
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 21:39 schreef Joosie200 het volgende:
Toch een van de vier? Of is Google daar vanaf gestapt dat vier fabrikanten met de nieuwe Nexus komen?
Was wel een gerucht ja, maar volgens mij zou dat later komen ofzo, iets van 7 Nexus phones ;) Eerst de aankondiging van de Nexus 4 maar is afwachten. Toch vind ik de LG optimus G veel mooier, bovendien zit daar een snapdragon s4 pro in, nexus iets van een krait. Geen idee wat beter loopt maar weet dat die S4 wel goed is :D
pi_118393170
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 21:39 schreef FreaZ het volgende:
Jiayu, nobody can beat that thing!
Nope, they can't beat Jiayu in the delivering part :* Tis en blijft de beste combo van prijs, specs en looks. Maar het mag toch niet zo zijn dat je in augustus/september er eentje besteld en je pas in januari/februari o.i.d. eindelijk eens ontvangt wat je toen besteld had? :|W Dan liever meer lappen en de THL W3+ in huis halen. Zelfde specs en met 2000mAh als nog een acceptabele accu. Want als die Jiayu net zo gewild is hier als bij Chinese GoT/FoK'ers alike en gezien de bevolking in China zelf vraag ik me serieus af hoe snel resellers wat te pakken weten te krijgen.
mag het weten
pi_118393357
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 22:03 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Nope, they can't beat Jiayu in the delivering part :* Tis en blijft de beste combo van prijs, specs en looks. Maar het mag toch niet zo zijn dat je in augustus/september er eentje besteld en je pas in januari/februari o.i.d. eindelijk eens ontvangt wat je toen besteld had? :|W Dan liever meer lappen en de THL W3+ in huis halen. Zelfde specs en met 2000mAh als nog een acceptabele accu. Want als die Jiayu net zo gewild is hier als bij Chinese GoT/FoK'ers alike en gezien de bevolking in China zelf vraag ik me serieus af hoe snel resellers wat te pakken weten te krijgen.
Waar heb je de THL besteld? :)
pi_118393452
Achja, de Umi X1 is wat mij betreft een meer dan redelijke vervanger :)
pi_118393613
Jammer dat die achterkant van de THL W3+ zo hard lijkt op die van de HTC wildfire..
pi_118393956
Dat is wel weer zo. En bestellen kan via Pandawill/Aliexpress bijv. (met Fok korting $224 = ca. 173 euro via Pandawill) Dus Paypal voor handen, alleen 40 euro meer. Maarja, dan heb je hem wel met een maand. Tis dat of lange tijd geduld opbrengen lijkt me als je perse het bij 133 euro wilt blijven houden :) En niet te vergeten krijg je bij de Thl wel 2x2000mAh accu's bijgeleverd (ook niet mis)
mag het weten
pi_118394412
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 22:12 schreef Joosie200 het volgende:
Dat is wel weer zo. En bestellen kan via Pandawill/Aliexpress bijv. (met Fok korting $224 = ca. 173 euro via Pandawill) Dus Paypal voor handen, alleen 40 euro meer. Maarja, dan heb je hem wel met een maand. Tis dat of lange tijd geduld opbrengen lijkt me als je perse het bij 133 euro wilt blijven houden :) En niet te vergeten krijg je bij de Thl wel 2x2000mAh accu's bijgeleverd (ook niet mis)
Nu weet ik echt niet meer wat ik moet doen :P
De THL heeft dus een veel betere accuduur als je het niet erg vindt om de accu te verwisselen.
pi_118394934
Meer opgegeven mAh, kan nog altijd van slechtere kwaliteit zijn :9
Bij de Umi X1 heb je voor 15 euro ook een extra batterij. Voor mij persoonlijk zou dat het verschil niet maken, die zou ik er toch wel bij nemen.
pi_118395306
Zou idd niet te veel waarde hechten aan de mAh van Chinese batterijen
pi_118395497
Even een pricematch gedaan op die THL W3+ bij Pandawill. Wie weet wordt ie iets goedkoper :P.

(Met deze link: http://www.aliexpress.com(...)pping/605154109.html )
pi_118396052
Vind de Umi X1 wel een mooier design hebben dan die THL W3+.
Nog ff op m'n terugbetaling van LT wachten en dan gaat de Umi in bestelling :D
pi_118396583
Waar kun je die het goedkoopste krijgen?
Ik verken mijn opties vast :)
pi_118396773
Ik wil ook wel vast verkennen :-P
pi_118397068
http://www.fastcardtech.c(...)tandby-.html&u=58317 (out of stock) Dus hier kan je 'm goedkoop niet krijgen :P

Op AliExpress niks te vinden..

http://www.tmallbox.com/mobile-phone/14671-mtk6577-umi-x1.html (in stock ?) Duur. $230

[ Bericht 8% gewijzigd door AnimeFan op 24-10-2012 23:00:04 ]
pi_118397248
Umi X1 lijkt me ook wel leuk, nieuwe initiatiefnemers voor FOK actie? ;-)
pi_118398257
Het gaat zo een beetje topic-kaping worden, maar I'm in :+ Via samenkopen moet je alleen al twee maanden lid zijn en aan twee acties mee hebben gedaan las ik. Dus daar kunnen we zoiets niet apart opzetten. En menig shop heeft al een algemene Fok kortingscode, dus hoe je een 10% kortingscode los gaat peuteren zoals RobertNL en Downstar gedaan hebben zou ik niet weten. Of is het gewoon kwestie van animo-poll, mailtje naar Lightake & co en zien wie hapt? ;)
mag het weten
pi_118398327
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 22:45 schreef Melkunie het volgende:
Waar kun je die het goedkoopste krijgen?
Ik verken mijn opties vast :)
Op dit moment heeft volgens mij alleen Uredeal heb in stock.
http://www.uredeal.com/um(...)ifi-gps-3g_g443.html

Met een coupon van Gizchina krijg je nog 15$ korting, wat het totaal op 225$ brengt.
Leuke is dat je hier ook direct de officiële accessoires kan meebestellen (staan ook al op de site).

Fastcardtech is daarnaast geloof ik de goedkoopste, maar heeft hem niet in stock.
http://www.fastcardtech.c(...)al-Sim-Standby-.html

Edit: niet gezien dat iemand al iets soortgelijks had gepost :P
  woensdag 24 oktober 2012 @ 23:31:01 #297
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118399026
FCT. ;( Dan komen er nog allerlei niet geïncludeerde kosten bij. Have fun.
Die klantenservice in die comments onder een product is waardeloos ook hoor hey. _O-

Als Jiayu ons nou eens in een klap gelukkig zou maken. Hoeveel bestellingen lopen hier nu eenmaal, dat kunnen ze best geproduceerd krijgen zou je denken... ach ja, wishful thinking. :P Ik blijf moed houden natuurlijk, hardcore en die hard.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_118399626
Ik sluit me bij Shiznuts aan! Ik heb Sinterklaas en de Kerstman alvast een brief gestuurd. Hopelijk kunnen die nog wat voor ons betekenen.
pi_118399761
Good good, minder mensen op de wachtlijst :D
Ja.
pi_118401906
De Xiaomi M2 released over 2 dagen! Bron: hun twitter!
pi_118401915
En op weg naar topic #10
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')