Nee, had geen echte skinny aan maar een beetje strakke gewone spijkerbroek, door het fietsen was hij als het ware omhoog gekropen in mijn zak en eruit 'gefloept', en zo te zien met de glaskant op de staatstenen terechtgekomen. Ja, gorilla glass zal daar ook niet tegen bestand zijnquote:Op zondag 21 oktober 2012 12:31 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Vrouwen dragen tegenwoordig allemaal skinnyjeans.Uit zo'n strakke pocket is het niet eenvoudig een telefoon eruit te vissen hoor!
Je moet dan wel heel wat (dronken) capriolen uithalen wil 'ie eruit vallen.Van de fiets gevallen soms? Anyhoezers. Hij is nog functioneel. +1 ! En 't is geen iPhone of iets, dus vrij kostengering te vervangen! Da's toch weer een bijkomend voordeel van zo'n Chinaphone. Honey badger just doesn't give a damn.
Tot nu toe nietquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:37 schreef neo2000 het volgende:
Maar weten we nu al of LT orders aangenomen zijn? Ik bedoel, leuk dat ze produceren, maar als lightake niet mag bestellen dan gaan ze ook nooit iets krijgen natuurlijk. Kan je wel wachten tot sint juttemis. Berichtgeving zegt dan dus niks.
Of het heel erg moeilijk is weet ik niet, heb het zelf noot gedaan. Lijkt me dat het maar om een paar contactpuntjes gaat. Maar zo'n toko zal inderdaad wel duur zijn, maar denk dat je vast wel iemand met wat technisch inzicht in je omgeving kunt vindenquote:Op zondag 21 oktober 2012 13:26 schreef Miffy1 het volgende:
[..]
Nee, had geen echte skinny aan maar een beetje strakke gewone spijkerbroek, door het fietsen was hij als het ware omhoog gekropen in mijn zak en eruit 'gefloept', en zo te zien met de glaskant op de staatstenen terechtgekomen. Ja, gorilla glass zal daar ook niet tegen bestand zijnHad hem tijdens het fietsen ook gewoon in mijn jaszak moeten doen, maar niet helemaal helder meer enzo...
Deze verkoper heeft originele G2 schermen te koop voor $18,40, vind ik wel de moeite waard om te proberen want alles doet het verder nog.
Is het heel moeilijk om zelf zo'n scherm te vervangen? Met replacement scherm + telefoon naar zo'n reparatie toko gaan en het door hun laten doen kost waarschijnlijk net zoveel als een nieuwe G2.
Om daar nog even op terug te komen, heb zelf ooit mn schermpje van mn ipod gerepareerd met een china schermpje, had wel het ''frame'' eromheen ztten want dat knakt helemaal af, is een soort kliksysteem waar die dan in gaat. Weet niet hoe het bij de JiaYu zit, maar elk touchscreen is weer anders, volgens mij moet je bij sommige zelfs ook het LCD schermpje meevervangen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:18 schreef Melkunie het volgende:
[..]
Of het heel erg moeilijk is weet ik niet, heb het zelf noot gedaan. Lijkt me dat het maar om een paar contactpuntjes gaat. Maar zo'n toko zal inderdaad wel duur zijn, maar denk dat je vast wel iemand met wat technisch inzicht in je omgeving kunt vinden
Bekendheid in het westen staat op een stuk lager pitje dan bekendheid in China. Liever daar een voet in de markt krijgen en houden. Laat de klanten uit je eigen land niet langer wachten dan klanten uit het verre westen. Die westerlingen zijn toch niet merk vast en zullen toch een veel lagere mond op mond marketing opleveren.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:09 schreef nodig het volgende:
Ik snap opzich wel dat ze eerst willen uitleveren aan chinezen zodat zeniet teveel betalen, nu betalen ze 140dollar terwijl ze anders op taobao of iets soortgelijks dan opeens 160 dollar betalen. Maar opzich was het wel goed geweest als ze die toestellen die ze laatst overhadden hadden uitgeleverd aan Lightake/FastCardTech/PriceAngles/PandaWill aangezien je dan je bekendheid alvast wat vergroot.
Maar ze hadden dus besloten om te vragen of mensen van een andere kleur liever wouden switchen naar de overgebleven kleur (zilvergrijs geloof ik, 100 stuks ongeveer)
Nee,dank jequote:Op zondag 21 oktober 2012 12:43 schreef Tsurany het volgende:
Of gewoon de nieuwe Aldi telefoon: http://www.aldi.nl/aldi_vanaf_zaterdag_2710_48_5_344_4737.html
Lelijkquote:Op zondag 21 oktober 2012 13:33 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Hij bedoelt of 'ALDI' er groot opstaat... wat natuurlijk zo is nadat 'ie ALDI-conform is gebrand.
[ afbeelding ]
kanquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:03 schreef AnimeFan het volgende:
Kunnen we niet op het JiaYu forum vragen of een Chinees een G3 opstuurt?
Over 3 uurtjes staan ze er weerquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:06 schreef FreaZ het volgende:
Is het al maandag bij die Chinezen of wat? Hup! Aan de lopende band met die kleine handjes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |