abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118238118
Staat dat op die telefoon dan?
  zondag 21 oktober 2012 @ 13:25:35 #27
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118238310
Natuuúúrlijk. En de-branden kost je 50,- euro.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_118238333
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 12:31 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Vrouwen dragen tegenwoordig allemaal skinnyjeans. ;( Uit zo'n strakke pocket is het niet eenvoudig een telefoon eruit te vissen hoor! :P

Je moet dan wel heel wat (dronken) capriolen uithalen wil 'ie eruit vallen. :D Van de fiets gevallen soms? Anyhoezers. Hij is nog functioneel. +1 ! En 't is geen iPhone of iets, dus vrij kostengering te vervangen! Da's toch weer een bijkomend voordeel van zo'n Chinaphone. Honey badger just doesn't give a damn.
Nee, had geen echte skinny aan maar een beetje strakke gewone spijkerbroek, door het fietsen was hij als het ware omhoog gekropen in mijn zak en eruit 'gefloept', en zo te zien met de glaskant op de staatstenen terechtgekomen. Ja, gorilla glass zal daar ook niet tegen bestand zijn :') Had hem tijdens het fietsen ook gewoon in mijn jaszak moeten doen, maar niet helemaal helder meer enzo...

Deze verkoper heeft originele G2 schermen te koop voor $18,40, vind ik wel de moeite waard om te proberen want alles doet het verder nog.

Is het heel moeilijk om zelf zo'n scherm te vervangen? Met replacement scherm + telefoon naar zo'n reparatie toko gaan en het door hun laten doen kost waarschijnlijk net zoveel als een nieuwe G2.
pi_118238334
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 13:17 schreef Tsurany het volgende:
Staat dat op die telefoon dan?
Ja

pi_118238411
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 13:26 schreef nodig het volgende:

[..]

Ja

[ afbeelding ]
De 'F' van het logo van wolfgang doet me vaagjes denken aan Facebook :')
Ja.
pi_118238418
Och gut, ja zo groot ook, ik zou me dan echt schamen bij m'n homeboys :')

Ach in feite is het een Amoi N820 met rebrand, wellicht komt er daardoor wel Android 4.1 op te draaien.
  zondag 21 oktober 2012 @ 13:33:21 #32
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118238460
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 13:26 schreef nodig het volgende:

[..]

Ja

[ afbeelding ]
Hij bedoelt of 'ALDI' er groot opstaat... wat natuurlijk zo is nadat 'ie ALDI-conform is gebrand.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_118238498
Nee, aldi komt er niet op te staan, staat in ieder geval niet op de vorige
pi_118238664
Laatste update over de JiaYu G3.

21 oktober 2011 12:00 In 2012, de batch geopend betaling zilverwit G3 nog niet betaalde, als een verklaring van afstand van de gelegenheid. Onbetaalde bestellingen zijn gewist, en aangevuld met het overeenkomstige aantal van de Argent orders geopend betaling herstel naar de volgende keer 12:30:18 Argent orders. Gebruikers om veel aandacht te besteden aan de betaling voor vanavond, maar ook om deel te nemen aan de activiteiten van accessoires voor vervangingen. Goedgekeurd onder de zwarte versie van de G3, het nummer 10000. Specifieke tijd worden aangekondigd volgende week.

October 21, 2011 12:00 By 2012, the batch open payment silvery white G3 still unpaid, deemed a waiver of the opportunity. Unpaid orders have been cleared, and supplemented with the corresponding number of the Argent orders open payment recovery to the next single time 12:30:18 Argent orders. Users to pay close attention to payment before tonight, but also to participate in the activities of accessories for replacements. Plan approved under the black version of the G3, the number is 10000. Specific time to be announced next week.

En speciaal voor shiz:

21. Oktober 2011 12.00 Uhr Bis zum Jahr 2012 wird der Ansatz offene Zahlung silberweißes G3 noch unbezahlt, ein Verzicht auf die Möglichkeit erachtet. Unbezahlte Aufträge wurden gelöscht, und ergänzt mit der entsprechenden Anzahl der Argent Bestellungen offene Zahlung Erholung in den nächsten einziges Mal 12.30.18 Argent Bestellungen. Benutzer, um Aufmerksamkeit auf Zahlung vor heute Abend bezahlen, sondern auch an den Aktivitäten von Zubehör für Ersatz zu beteiligen. Plan unter dem schwarzen Version der G3 zugelassen wurden, ist die Zahl 10000. Spezifische Zeit nächste Woche bekannt gegeben werden.

En voor de chinese versie: http://bbs.ejiayu.com/thread-297203-1-1.html
  zondag 21 oktober 2012 @ 14:37:15 #35
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_118240483
Maar weten we nu al of LT orders aangenomen zijn? Ik bedoel, leuk dat ze produceren, maar als lightake niet mag bestellen dan gaan ze ook nooit iets krijgen natuurlijk. Kan je wel wachten tot sint juttemis. Berichtgeving zegt dan dus niks.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  zondag 21 oktober 2012 @ 14:51:21 #36
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_118241038
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 14:37 schreef neo2000 het volgende:
Maar weten we nu al of LT orders aangenomen zijn? Ik bedoel, leuk dat ze produceren, maar als lightake niet mag bestellen dan gaan ze ook nooit iets krijgen natuurlijk. Kan je wel wachten tot sint juttemis. Berichtgeving zegt dan dus niks.
Tot nu toe niet ;)
Maar ze zijn dus (samen met PA) nogsteeds in gesprek met Jiayu.
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
pi_118241540
Kunnen we niet op het JiaYu forum vragen of een Chinees een G3 opstuurt? :P
pi_118241745
Ik snap opzich wel dat ze eerst willen uitleveren aan chinezen zodat zeniet teveel betalen, nu betalen ze 140dollar terwijl ze anders op taobao of iets soortgelijks dan opeens 160 dollar betalen. Maar opzich was het wel goed geweest als ze die toestellen die ze laatst overhadden hadden uitgeleverd aan Lightake/FastCardTech/PriceAngles/PandaWill aangezien je dan je bekendheid alvast wat vergroot.

Maar ze hadden dus besloten om te vragen of mensen van een andere kleur liever wouden switchen naar de overgebleven kleur (zilvergrijs geloof ik, 100 stuks ongeveer)
pi_118244350
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 13:26 schreef Miffy1 het volgende:

[..]

Nee, had geen echte skinny aan maar een beetje strakke gewone spijkerbroek, door het fietsen was hij als het ware omhoog gekropen in mijn zak en eruit 'gefloept', en zo te zien met de glaskant op de staatstenen terechtgekomen. Ja, gorilla glass zal daar ook niet tegen bestand zijn :') Had hem tijdens het fietsen ook gewoon in mijn jaszak moeten doen, maar niet helemaal helder meer enzo...

Deze verkoper heeft originele G2 schermen te koop voor $18,40, vind ik wel de moeite waard om te proberen want alles doet het verder nog.

Is het heel moeilijk om zelf zo'n scherm te vervangen? Met replacement scherm + telefoon naar zo'n reparatie toko gaan en het door hun laten doen kost waarschijnlijk net zoveel als een nieuwe G2.
Of het heel erg moeilijk is weet ik niet, heb het zelf noot gedaan. Lijkt me dat het maar om een paar contactpuntjes gaat. Maar zo'n toko zal inderdaad wel duur zijn, maar denk dat je vast wel iemand met wat technisch inzicht in je omgeving kunt vinden :)
pi_118244574
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 16:18 schreef Melkunie het volgende:

[..]

Of het heel erg moeilijk is weet ik niet, heb het zelf noot gedaan. Lijkt me dat het maar om een paar contactpuntjes gaat. Maar zo'n toko zal inderdaad wel duur zijn, maar denk dat je vast wel iemand met wat technisch inzicht in je omgeving kunt vinden :)
Om daar nog even op terug te komen, heb zelf ooit mn schermpje van mn ipod gerepareerd met een china schermpje, had wel het ''frame'' eromheen ztten want dat knakt helemaal af, is een soort kliksysteem waar die dan in gaat. Weet niet hoe het bij de JiaYu zit, maar elk touchscreen is weer anders, volgens mij moet je bij sommige zelfs ook het LCD schermpje meevervangen.
pi_118245683
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 15:09 schreef nodig het volgende:
Ik snap opzich wel dat ze eerst willen uitleveren aan chinezen zodat zeniet teveel betalen, nu betalen ze 140dollar terwijl ze anders op taobao of iets soortgelijks dan opeens 160 dollar betalen. Maar opzich was het wel goed geweest als ze die toestellen die ze laatst overhadden hadden uitgeleverd aan Lightake/FastCardTech/PriceAngles/PandaWill aangezien je dan je bekendheid alvast wat vergroot.

Maar ze hadden dus besloten om te vragen of mensen van een andere kleur liever wouden switchen naar de overgebleven kleur (zilvergrijs geloof ik, 100 stuks ongeveer)
Bekendheid in het westen staat op een stuk lager pitje dan bekendheid in China. Liever daar een voet in de markt krijgen en houden. Laat de klanten uit je eigen land niet langer wachten dan klanten uit het verre westen. Die westerlingen zijn toch niet merk vast en zullen toch een veel lagere mond op mond marketing opleveren.
pi_118251106
quote:
Nee,dank je :P

quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 13:33 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Hij bedoelt of 'ALDI' er groot opstaat... wat natuurlijk zo is nadat 'ie ALDI-conform is gebrand.
[ afbeelding ]
Lelijk :r

quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 15:03 schreef AnimeFan het volgende:
Kunnen we niet op het JiaYu forum vragen of een Chinees een G3 opstuurt? :P
kan :+
pi_118254574
Is er nog nieuws? Paar dagen niet echt kunnen kijken hier :)
  zondag 21 oktober 2012 @ 20:45:21 #44
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118254671
Niets dat je wel wilt horen...
pi_118254839
To bad
  zondag 21 oktober 2012 @ 20:51:01 #46
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118254997
Or not to bad. That is the question. Too bad, man. ;)
pi_118255922
Hehe ;)
pi_118256090
Is het al maandag bij die Chinezen of wat? Hup! Aan de lopende band met die kleine handjes!
pi_118256229
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 21:06 schreef FreaZ het volgende:
Is het al maandag bij die Chinezen of wat? Hup! Aan de lopende band met die kleine handjes!
Over 3 uurtjes staan ze er weer ~O>

Hong Kong - Hong Kong maa 03:08
  zondag 21 oktober 2012 @ 21:28:28 #50
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_118257544
Ja, gsm's in elkaar te draaien voor iedereen behalve voor ons. :'(
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')