Umi X1, ZTE v970, Newman N1, ZP300+,...quote:
Omdat het Gorilla glass van de 2e generatie isquote:Op maandag 22 oktober 2012 20:58 schreef Melkunie het volgende:
Waarom heet dit artikel zo op Aliexpress?
"Jiayu G3 MTK6577 Dual core 1GHZ CPU 4G ROM+1G RAM dual sim 4.5 " IPS screen 8MP gorilla glass G2 "
Ga je hem bestellen?quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:54 schreef AnimeFan het volgende:
Zo gauw Eva van AliExpress de JiaYu via Hong Kong Post wil sturen zoals ik gevraagd heb in een mailtje, bestel ik 'm daar. Geen DHL + belasting.
Oja, logischquote:Op maandag 22 oktober 2012 20:59 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Omdat het Gorilla glass van de 2e generatie is.
Dat is krasbestendiger dan de 1e generatie.
Naar Belgie sturen ze wel gewoon per HK post.quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:54 schreef AnimeFan het volgende:
Zo gauw Eva van AliExpress de JiaYu via Hong Kong Post wil sturen zoals ik gevraagd heb in een mailtje, bestel ik 'm daar. Geen DHL + belasting.
Of naar mij, word die igg uitgebreid getestquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:06 schreef bartvdg het volgende:
[..]
Naar Belgie sturen ze wel gewoon per HK post.
Laat de telefoon naar mij sturen dan AnimeFan, ik stuur hem wel door naar jou ;-)
Met een hele grote knipoog.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:06 schreef bartvdg het volgende:
[..]
Laat de telefoon naar mij sturen dan AnimeFan, ik stuur hem wel door naar jou ;-)
Haha, nee. Gewoon om meer mensen naar dat artikel te krijgen als ze toevallig op de Jiayu G2 zoeken.quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:59 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Omdat het Gorilla glass van de 2e generatie is.
Dat is krasbestendiger dan de 1e generatie.
Ja goed ideequote:Op maandag 22 oktober 2012 21:20 schreef Joosie200 het volgende:
Is het geen idee om een Fok4Fok service op te zetten?Krijg je Jiayu G3 via een mede-Fok'er sneller in huis dan alle resellers bij elkaar
Ben best bereid verzendkosten BE-NL te betalen + wat kleins als dank voor de service
Graagquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:06 schreef bartvdg het volgende:
[..]
Beste Joosie, ik woon kort bij Maastricht dus ik zal nog zo goed zijn om het pakketje daar te versturen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:29 schreef Joosie200 het volgende:
Ik doel op bartvdg hé, hij is de Belg als ik het goed begrijp hier
Haha, ik ga hier nog een Jiayu G3 gratis krijgen denk ik als iedereen begint te biedenquote:
En DHL is gegarandeerd importbelasting toch? :/quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:49 schreef mathske1 het volgende:
cn1000982313
17:55:39
yes
17:55:57
what can i do for u
10:36:47
g3 is in stock ,do you want it ? DHL free shipping 7-10days will come to your courty.if you want it ,order ti first, choose DHL,then i will adjust the shipping fee to 0$. we only have silver color
10:37:02
A1 http://www.aliexpress.com(...)12606_647304440.html
Hmm, enkel de prijs ligt me te hoog :-)
Gegarandeerd dat je taksen moet betalen, in Belgie moet je het pakje zelf gaan afhalen bij een DHL depot, daar de kosten betalen en dan krijg je het mee naar huis.Ik heb overlaatst voor een Cube U9Gt2 tablet 36¤ taksen moeten gaan betalen. De douanedienst van DHL telefoneert eerst even om u het bedrag mee te delen dat je moet betalen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:50 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
En DHL is gegarandeerd importbelasting toch? :/
hahah alleen dat al wijst erop dat het gelul is. zilver word pas nu geproduceerd..quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:49 schreef mathske1 het volgende:
cn1000982313
17:55:39
yes
17:55:57
what can i do for u
10:36:47
g3 is in stock ,do you want it ? DHL free shipping 7-10days will come to your courty.if you want it ,order ti first, choose DHL,then i will adjust the shipping fee to 0$. we only have silver color
10:37:02
A1 http://www.aliexpress.com(...)12606_647304440.html
Hmm, enkel de prijs ligt me te hoog :-)
Zodra je matcht en zelf ook grijs bent.quote:
Volgens mij zijn ze nu de zilveren aan het afronden met verzenden en gaat deze week weer een nieuwe betalingsronde voor de zwarte open.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:11 schreef Downstar het volgende:
hmmm volgens mij zouden ze nog een batch zwarte maken, en daarna die zilveren pas?
quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:39 schreef shiznuts het volgende:
't Is telkens weer óf geen dualSIM, óf geen grote accucapaciteit, óf maar 512GB RAM, óf geen HD resolutie, óf geen design dat je niet vaker tegenkomt, óf te duur...
De aanhouder wint denk ik dan maar.
Of een veelvoud van 130 gaan betalenquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:53 schreef Tsurany het volgende:
Het is gewoon wachten op de perfecte telefoon of concessies doen op een aantal gebieden.
Het komt wel rechtstreek uit fabriekquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:44 schreef shiznuts het volgende:
Nou, aangezien 165,- usd (G3 Lightake-actie) zo'n 130 euro is, hè...
En op Aliexpress dus duurder.
Laat maar weten of Uredeal betrouwbaar is. Zo ja dan bestel ik ook de Umi X1.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:10 schreef R4m0n_46 het volgende:
Ik ga toch maar voor de Umi X1 denk ik.
Ding is op het moment in stock, dus kan meteen worden verzonden.
Edit: En JaiYu gecanceled.
Oke, ik wacht even totdat ik het geld van LT terug heb, dan bestel ik de X1 bij Uredeal.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:22 schreef Majinster het volgende:
[..]
Laat maar weten of Uredeal betrouwbaar is. Zo ja dan bestel ik ook de Umi X1.
Doe even naar de "reviews" scrollenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:51 schreef Melkunie het volgende:
Maar de site zegt in stock
http://www.uredeal.com/JI(...)ICS_Phone_g3286.html
..deels
Ziet er ook leuk uit! Toch vind ik de G3 mooierquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:10 schreef R4m0n_46 het volgende:
Ik ga toch maar voor de Umi X1 denk ik.
Ding is op het moment in stock, dus kan meteen worden verzonden.
Edit: En JaiYu gecanceled.
quote:Dear Customer,
We are please to let you know your order has shipped.
Please don't worry and thank you for your order.
Best Regards,
Jessica
Lightake
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2750 is wel veul meer dan 1800, hè Tsurany!
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:40 schreef FreaZ het volgende:
![]()
[..]Troll dus?! Jammer...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2750 is wel veul meer dan 1800, hè Tsurany!
Volgens mij zijn dit gewoon nieuwe orders.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:43 schreef FreaZ het volgende:
Zijn dit nog steeds de pre-orders van mensen bij Jiayu zelf of zijn dit geheel nieuwe orders?
Ik neem aan dat dit de batch van deze week gaat zijn, of ..?
Ik vind het juist fijn dat ze dat hebben gehouden want bij andere 4.0 moet je op de terug knop drukken om terug op de homescreen te komen (correct me if im wrong)quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:33 schreef Melkunie het volgende:
Heb je wel een punt ja. Intensieve gebruiker ben ik niet echt. Twijfel is bij mij toegeslagen. Misschien is die Umi dan toch beter voor mij.
Vind het alleen zo lelijk dat ze in hun launcher constant Umi hebben staan, maar daar kan natuurlijk gewoon een nieuwe op
Fysieke knoppen zijn voor een gedeelte van m'n HD2 echt brak geworden... draai al een jaar android. Eerst 3.2 en nu 4.0.. mét softbuttons. Super chill want hardbuttons gaan kaput op een gegeven moment..quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:40 schreef Majinster het volgende:
nouja ik had 4.0 geprobeerd op me htc hd2 en daar heb ik alleen fysieke knoppen, maar idd met aanraakgevoelige knoppen merk je het misschien minder.
Heb de Newman n1 aangeschaft totdat er een alternatief is voor de G3 (of de G3 zelf natuurlijk)quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:30 schreef Tsurany het volgende:
De Newman N1 en ZTE v970 hoor ik positieve verhalen over en die zijn beiden rond de 1600-1800 mAh. Dat lijkt mij om eerlijk te zijn ook genoeg als je geen extreem intensieve gebruiker bent.
mini reviewtje van de newman n1? pleasequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:10 schreef gomez2010 het volgende:
[..]
Heb de Newman n1 aangeschaft totdat er een alternatief is voor de G3 (of de G3 zelf natuurlijk)
Heb een Multilanguage ROM gecreerd en moet zeggen de accu houd het langer uit dan mijn Xperia S, zit na 8 uur nog op 90% en dit was bij mijn Xperia S nog maar 80% of 75% geweest. Enige nadeel vind ik dat de n1 geen HD scherm heeft.
Aan jij bent dat dusquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:10 schreef gomez2010 het volgende:
[..]
Heb de Newman n1 aangeschaft totdat er een alternatief is voor de G3 (of de G3 zelf natuurlijk)
Heb een Multilanguage ROM gecreerd en moet zeggen de accu houd het langer uit dan mijn Xperia S, zit na 8 uur nog op 90% en dit was bij mijn Xperia S nog maar 80% of 75% geweest. Enige nadeel vind ik dat de n1 geen HD scherm heeft.
Voor een review heb ik nu ff nog geen tijd helaas, krijg al genoeg vragen ivm het ROM.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:32 schreef Tsurany het volgende:
http://www.gizchina.com/2(...)hotos-specification/
Ook leuk
[..]
Aan jij bent dat dusIdd, vanwege jou rom zat ik te denken die telefoon te nemen ipv de Amoi N820. Heb jij enig idee wat de kans op Jellybean is? Zou dat een mogelijkheid zijn?
lekkerquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:10 schreef gomez2010 het volgende:
[..]
Klinkt goed, die batterij. Hoelang heb je ze opgeladen de eerste keer of maakt dat helemaal niks uit?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:10 schreef gomez2010 het volgende:
[..]
Hooooh huuuu hoo!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:35 schreef Joosie200 het volgende:
[ afbeelding ]
Keuzes, keuzes...![]()
1) wel of niet XDA support? Zo ja: Newman N1 > ZTE V970, zo nee: Umi X1 of Amoi N820.
2) wel of niet verkrijgbaar? Wel: Umi X1 > Amoi N820 > Newman N1 > ZTE V970. Nee of misschien? Jiayu G3 > de rest.
Punt is dat je niet weet hoeveel Jiayu G3's die Eva via Aliexpress in voorraad heeft. En bij Uredeal kan je pas wat verwachten zodra ze hun 4e batch binnen hebben (momenteel krijgen ze de derde nog binnen) En wie zegt dat Lightake/Priceangels & co op dat moment zelf ook niet gewoon wat binnen krijgen? Ik wil gewoon het beste toestel voor de beste prijs die verkrijgbaar is. Dus zou je zeggen: Umi X1 and be done with it. Maarja.. geen XDA support atm, wat niet is kan nog komen.
tl;dr
Newman N1 of Umi X1: that's the question[/verrekte keuzes ook altijd] [/first world problem] Of toch maar de Jiayu G3...
Maarja.. welke winkel dan? Die Eva laat niet meer van zich horen, uredeal heeft niet zo'n betrouwbare naam als Priceangels heeft etc und so weiter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |