Of een veelvoud van 130 gaan betalenquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:53 schreef Tsurany het volgende:
Het is gewoon wachten op de perfecte telefoon of concessies doen op een aantal gebieden.
Het komt wel rechtstreek uit fabriekquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:44 schreef shiznuts het volgende:
Nou, aangezien 165,- usd (G3 Lightake-actie) zo'n 130 euro is, hè...
En op Aliexpress dus duurder.
Laat maar weten of Uredeal betrouwbaar is. Zo ja dan bestel ik ook de Umi X1.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:10 schreef R4m0n_46 het volgende:
Ik ga toch maar voor de Umi X1 denk ik.
Ding is op het moment in stock, dus kan meteen worden verzonden.
Edit: En JaiYu gecanceled.
Oke, ik wacht even totdat ik het geld van LT terug heb, dan bestel ik de X1 bij Uredeal.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:22 schreef Majinster het volgende:
[..]
Laat maar weten of Uredeal betrouwbaar is. Zo ja dan bestel ik ook de Umi X1.
Doe even naar de "reviews" scrollenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:51 schreef Melkunie het volgende:
Maar de site zegt in stock
http://www.uredeal.com/JI(...)ICS_Phone_g3286.html
..deels
Ziet er ook leuk uit! Toch vind ik de G3 mooierquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:10 schreef R4m0n_46 het volgende:
Ik ga toch maar voor de Umi X1 denk ik.
Ding is op het moment in stock, dus kan meteen worden verzonden.
Edit: En JaiYu gecanceled.
quote:Dear Customer,
We are please to let you know your order has shipped.
Please don't worry and thank you for your order.
Best Regards,
Jessica
Lightake
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2750 is wel veul meer dan 1800, hè Tsurany!
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:40 schreef FreaZ het volgende:
![]()
[..]Troll dus?! Jammer...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2750 is wel veul meer dan 1800, hè Tsurany!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |