Umi X1, ZTE v970, Newman N1, ZP300+,...quote:
Omdat het Gorilla glass van de 2e generatie isquote:Op maandag 22 oktober 2012 20:58 schreef Melkunie het volgende:
Waarom heet dit artikel zo op Aliexpress?
"Jiayu G3 MTK6577 Dual core 1GHZ CPU 4G ROM+1G RAM dual sim 4.5 " IPS screen 8MP gorilla glass G2 "
Ga je hem bestellen?quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:54 schreef AnimeFan het volgende:
Zo gauw Eva van AliExpress de JiaYu via Hong Kong Post wil sturen zoals ik gevraagd heb in een mailtje, bestel ik 'm daar. Geen DHL + belasting.
Oja, logischquote:Op maandag 22 oktober 2012 20:59 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Omdat het Gorilla glass van de 2e generatie is.
Dat is krasbestendiger dan de 1e generatie.
Naar Belgie sturen ze wel gewoon per HK post.quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:54 schreef AnimeFan het volgende:
Zo gauw Eva van AliExpress de JiaYu via Hong Kong Post wil sturen zoals ik gevraagd heb in een mailtje, bestel ik 'm daar. Geen DHL + belasting.
Of naar mij, word die igg uitgebreid getestquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:06 schreef bartvdg het volgende:
[..]
Naar Belgie sturen ze wel gewoon per HK post.
Laat de telefoon naar mij sturen dan AnimeFan, ik stuur hem wel door naar jou ;-)
Met een hele grote knipoog.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:06 schreef bartvdg het volgende:
[..]
Naar Belgie sturen ze wel gewoon per HK post.
Laat de telefoon naar mij sturen dan AnimeFan, ik stuur hem wel door naar jou ;-)
Haha, nee. Gewoon om meer mensen naar dat artikel te krijgen als ze toevallig op de Jiayu G2 zoeken.quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:59 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Omdat het Gorilla glass van de 2e generatie is.
Dat is krasbestendiger dan de 1e generatie.
Ja goed ideequote:Op maandag 22 oktober 2012 21:20 schreef Joosie200 het volgende:
Is het geen idee om een Fok4Fok service op te zetten?Krijg je Jiayu G3 via een mede-Fok'er sneller in huis dan alle resellers bij elkaar
Ben best bereid verzendkosten BE-NL te betalen + wat kleins als dank voor de service
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |