SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 29% gewijzigd door AnimeFan op 23-10-2012 21:10:35 ]
FreeLander I10? ZOPO ZP300+? HUAWEI U8836D Ascend G500 Pro?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:54 schreef Joosie200 het volgende:
Scratch that, ben die THL W3+ helemaal uit het oog verloren
[ afbeelding ]
Tempting.. betere accu dan Umi en net zo goed verkrijgbaar!Best wel een HTC-look qua achterkant vind ik
Pak je PayPal of je credit card.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:37 schreef broodslager het volgende:
Voor de mensen die het nog niet gezien hadden, hier een review van de Umi X1
http://bbs.shuame.com/for(...)90609&extra=page%3D1
Wil deze phone graag bestellen, maar ben een beetje huiverig voor feedback-loze sites.
Met 3 pagina's doorlezen weet je hetquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:17 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Hele dag niet op Internet gekeken. Besteld iedereen nu een andere Phone? Updates dan?
Niks geen updates, dat is juist de reden dat iedereen z'n opties afspeurt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:17 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Hele dag niet op Internet gekeken. Besteld iedereen nu een andere Phone? Updates dan?
Nee, zijn gewoon afhakers.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:17 schreef Peter_Aragorn het volgende:
iemand op fok had het besteld en gekregen van fastcardtechquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:27 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Niks geen updates, dat is juist de reden dat iedereen z'n opties afspeurt.
Ik blijf gewoon lekker naïef wachten op de G3.
Weet iemand al wat over de G2 met 6577, 1GB RAM en 8mpx camera btw?
De tweede bestelde G3 is toch voor iemand die 800x480 en 2050mAh prima vindt.
Iemand op fok had 'het' gekregen?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:30 schreef Majinster het volgende:
[..]
iemand op fok had het besteld en gekregen van fastcardtech
Bron,,,? Linkje. Blijkbaar weet jij ongeveer hoe/wie waarquote:
Lees mijn eerste zin isquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:39 schreef FreaZ het volgende:
De man van het eerste uur gaat het nu ook opgeven???
Weeral goedkoper, dat is de 2de keer dan al vanavondquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:40 schreef Tsurany het volgende:
Umi X1 wordt goedkoper: http://gizbeat.com/1003/umi-x1-to-reduce-price/
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:13 schreef Weeralarm het volgende:
Lees dit topic nu al een tijdje mee want op 6 september heb ik de G2 Plus (1gb ram) besteld.
Ook deze kwam al een aantal keer voorbij bij de meldingen van vertraging en uitstel. Vreesde al dat dit ook lange termijn werk zou worden, maar afgelopen dinsdag heb ik mijne binnen gekregen. Fastcardtech wekte wel eerst de indruk dat ze de 1gb versie vanaf het begin op voorraad hadden, maar vorige week was deze pas daadwerkelijk in stock.
Toestel is erg fijn en ben er tot nu toe erg positief over (op de paar Chinese apps en bookmarks na (Baidu e.d.)). Ook maar gelijk even gecheckt en hij draait gewoon op de MT6577 dual core processor.
Voor de geïnteresseerden (zegt mij verder niet zoveel) hieronder de AnTuTu benchmark scores van mijn toestel.
Total score: 5220
CPU: 2454
RAM: 883
GPU: 1261
I/O: 622
Als ik zo snel kijk is het enige verschil de batterij? En natuurlijk het uiterlijk.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:40 schreef Tsurany het volgende:
Umi X1 wordt goedkoper: http://gizbeat.com/1003/umi-x1-to-reduce-price/
Had ik geen zin in ;-)quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:26 schreef nodig het volgende:
[..]
Met 3 pagina's doorlezen weet je het
Maar nee geen nieuws, over andere phones word steeds meer gepraat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |