Is dat de Google Nexus phone?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:15 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik vind de afgeronde hoeken juist lelijk.
[ afbeelding ]
Doe mij dan maar de LG Optimus G (waar de Nexus 4 dus wss op gebaseerd is) Alleen jammer is dat ik overal lees dat LG niet zo rap is met updates... Wat je natuurlijk bij een Nexus geen last van hebt. Design vind ik echt prachtig! Vele malen mooier als een HTC One X of een Slll.
[ afbeelding ]
Was wel een gerucht ja, maar volgens mij zou dat later komen ofzo, iets van 7 Nexus phonesquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:39 schreef Joosie200 het volgende:
Toch een van de vier? Of is Google daar vanaf gestapt dat vier fabrikanten met de nieuwe Nexus komen?
Nope, they can't beat Jiayu in the delivering partquote:
Waar heb je de THL besteld?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:03 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Nope, they can't beat Jiayu in the delivering partTis en blijft de beste combo van prijs, specs en looks. Maar het mag toch niet zo zijn dat je in augustus/september er eentje besteld en je pas in januari/februari o.i.d. eindelijk eens ontvangt wat je toen besteld had?
Dan liever meer lappen en de THL W3+ in huis halen. Zelfde specs en met 2000mAh als nog een acceptabele accu. Want als die Jiayu net zo gewild is hier als bij Chinese GoT/FoK'ers alike en gezien de bevolking in China zelf vraag ik me serieus af hoe snel resellers wat te pakken weten te krijgen.
Nu weet ik echt niet meer wat ik moet doenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:12 schreef Joosie200 het volgende:
Dat is wel weer zo. En bestellen kan via Pandawill/Aliexpress bijv. (met Fok korting $224 = ca. 173 euro via Pandawill) Dus Paypal voor handen, alleen 40 euro meer. Maarja, dan heb je hem wel met een maand. Tis dat of lange tijd geduld opbrengen lijkt me als je perse het bij 133 euro wilt blijven houdenEn niet te vergeten krijg je bij de Thl wel 2x2000mAh accu's bijgeleverd (ook niet mis)
Op dit moment heeft volgens mij alleen Uredeal heb in stock.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:45 schreef Melkunie het volgende:
Waar kun je die het goedkoopste krijgen?
Ik verken mijn opties vast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |