abonnement Unibet Coolblue
pi_113872615
Aanleiding

Aangezien dit vorig jaar tijdens de Tour een van de belangrijkste vragen en onderwerpen was, lijkt het mij een goed plan om dit eens even centraal te gaan houden!

De aanblik van een peloton (die paar weken in juli per jaar voor de meesten) kan nogal overweldigend zijn en favorieten worden erin opgeslokt alsof het niets is. Robert onderweg kwijt raken willen wij natuurlijk niet, vandaar dit topic om al zijn bewegingen te volgen! Spot je hem in het peloton, staat hij ergens op de foto, of wordt er een plaspauze ingelast, aarzel niet en meld het direct, zodat de andere topics niet non-stop vervuild hoeven te worden met de vraag waar de Condor van Varsseveld nu weer uithangt!

Signalement

Het gaat hier om een 26-jarige man, 1 meter 89 en 69 kilogram zwaar / licht (al is dat tijdelijk misschien wat zwaarder, gezien nog wat ijzerwaren in z'n been vanwege een vervelende beenbreuk!). Hij beweegt zich voort op verschillende soorten fietsen, in verscheidene formaten en kleuren:




Een blauw-oranje-witte outfit is hij het meeste in te spotten, maar dit kan ook tot enige verwarring leiden, gezien z'n teamgenoten er voor de leek dus precies hetzelfde uitzien met zo'n helm op. Als extra tip kan er dan worden gelet op het complete gebrek aan pokerface tijdens zware inspanning bij Robert, afzien krijgt namelijk een nieuwe dimensie als je zijn gezicht spot tijdens een beklimming:




Op de laatste foto zit Evans af te zien in Robert's wiel, een vooruitzicht wat we de komende weken ook maar al te graag zouden zien op de flanken van Alpen-cols! Met als resultaat hopelijk een truin in maar één kleur, het geel staat hem alvast prima:



Met bovenstaande aanwijzingen wordt het natuurlijk gemakkelijk om Robert te spotten! Voor het ongeoefende oog kan hij zich misschien nog verbergen, maar het is overduidelijk waar hij fietst in de volgende groepjes na het lezen van het signalement:




Valse meldingen

Tot slot nog even aandacht voor een veel gemaakte fout: het spotten van een overleden sportheld tijdens een zware Pyreneen beklimming! Het is ondertussen algemeen bekend dat uren luisteren naar gezwam van de heren Ducrot en Dijkstra kan leiden tot ernstige visioenen, dus dat verklaart waarschijnlijk een hoop 'sightings' van Anton Geesink op de Tourmalet, maar onthoud: daar heeft nog nooit een tatami gelegen om te judoën!

pi_113872667
Ik denk morgen weer gewoon op zo'n carbon ding met 2 wielen en een stuur....
pi_113873269
Net op Radio 1 wat over Gesink gehoord. Hij klinkt nog heel opgetogen en absoluut niet super erg aangetast door die val van vandaag.

Echt een heel ander verhaal dan vorig jaar.
pi_113873434
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 23:00 schreef TheArt het volgende:
Net op Radio 1 wat over Gesink gehoord. Hij klinkt nog heel opgetogen en absoluut niet super erg aangetast door die val van vandaag.

Echt een heel ander verhaal dan vorig jaar.


Op zich valt de schade ook mee. Overal wat kleine schaafwondjes, maar geen dikke brandwonden. Ook kon hij vrij snel na de crash weer door.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  Moderator vrijdag 6 juli 2012 @ 23:38:27 #5
249559 crew  Lavenderr
pi_113875236
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 23:03 schreef marcodej het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Op zich valt de schade ook mee. Overal wat kleine schaafwondjes, maar geen dikke brandwonden. Ook kon hij vrij snel na de crash weer door.
Gelukkig maar.
Wat Poels betreft is het een ander verhaal. Gescheurde milt is niet best :N
  vrijdag 6 juli 2012 @ 23:42:35 #6
40566 Ericr
Livewrong
pi_113875416
Inmiddels is het weer 'Waar ligt Gesink?' geworden.
pi_113876037
Moet de OP niet een beetje worden opgevuld met de resultaten van topic 1?
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 7 juli 2012 @ 00:18:23 #8
862 Arcee
Look closer
pi_113876858
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 23:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Moet de OP niet een beetje worden opgevuld met de resultaten van topic 1?
Ja, met deze:

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 14:31 schreef johannes_vermeer het volgende:


Pijl van de weg helpt mee.
pi_113877427
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 23:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Moet de OP niet een beetje worden opgevuld met de resultaten van topic 1?
Zal even een recap doen van alle screens van de eerste week morgen! ^O^
Jack does it in real time...
pi_113884819
Na een week Tour is het tijd om de eerste balans maar eens op te maken!


De koele voorbereiding.


Meeglippen in de schaduw van Sagan.


Scherpe blik van marcodej voorkomt dat Gesink zich kan verschuilen achter mede-kopman Molkema [/deMart]!





Ontspannen na de finish na een hectische dag!


Ridder te voet, feilloos gespot ondanks z'n teamgenoten!


De eerste schade van valpartijen.


Goede voorstellen voor kleine aanpassingen in de NOS huisstijl van users hier! 14.gif



Attent voorin!


Verwarring alom! Gecorrigeerde pijlen, chaos, maar uiteindelijk geen blijvende gevolgen voor het klassement nog!


Gesink komt goed weg, moest vol in de ankers.


Terugkomen na een fietswissel!


Pijl van de weg helpt mee.

Nu lijkt ook echt alles mee te zitten deze Tour... :o


Het verdict van Mess [/deMart] volgt alleen later... -O- :(


Gesink laat z'n karakter nogmaals zien op de fiets!


Realistisch in het interview en vele malen positiever en volwassener dan vorig jaar!

Met de wonden lijkt het ook zelfs mee te vallen, dus het zou fijn zijn als er vooral screens van Gesink op kop in dit 2e topic verschijnen! ^O^
Jack does it in real time...
  zaterdag 7 juli 2012 @ 14:10:46 #11
316232 Lutte
duimelut
pi_113890351
Nu in het peloton als het goed is, maar met beelden van vanochtend net op Eurosport.

Heeft last van zijn verwondingen, maar lacht!
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
  Moderator zaterdag 7 juli 2012 @ 14:19:57 #12
249559 crew  Lavenderr
pi_113890588
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 14:10 schreef Lutte het volgende:
Nu in het peloton als het goed is, maar met beelden van vanochtend net op Eurosport.

Heeft last van zijn verwondingen, maar lacht!
Gelukkig!
De moraal is dus nog aanwezig *O*
  zaterdag 7 juli 2012 @ 17:17:41 #13
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_113896260
Op 2:54. Leuk dat jullie zo positief zijn :')
pi_113896476
Leuk en aardig dit topic, maar deze dwaas kan net zo goed afstappen.
- verwijderd door admin -
  Moderator zaterdag 7 juli 2012 @ 17:35:54 #15
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_113896975
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 17:23 schreef groenen het volgende:
Leuk en aardig dit topic, maar deze dwaas kan net zo goed afstappen.
Hij mist duidelijk Niermann.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_113897105
Hij mist persoonlijkheid, die kan hij ook niet vinden bij holmaatje Niermann.
- verwijderd door admin -
  Moderator zaterdag 7 juli 2012 @ 17:41:07 #17
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_113897162
:D :')
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Moderator zaterdag 7 juli 2012 @ 17:45:01 #18
249559 crew  Lavenderr
pi_113897304
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 17:23 schreef groenen het volgende:
Leuk en aardig dit topic, maar deze dwaas kan net zo goed afstappen.
Nah.
Die jongen doet zijn uiterste best. Helemaal niet nodig om hem zo af te branden.
Hij komt op 2.54 binnen terwijl er nog een heel stel op bijna 20 min binnenkwam. Prestatie na zo'n valpartij.
Ik hoop de pijl hier zometeen te zien!
pi_113897367
En vergeet niet dat hij misschien nog steeds niet helemaal hersteld is van z'n gebroken been.
pi_113897508
Het was mogelijk einde carriére vorig jaar, moest van de winter weer opnieuw leren lopen. Dat je nu alweer een prima voorbereiding draait, vantevoren aangeduid wordt als kanshebber voor top-vijf en de eerste week gewoon goed meedraait, dan is dat al heel wat.

Jammer weer dat hij onderuit geschoffeld wordt, zodat we nooit weten hoe hij er nu bij had gestaan. Want die val is echt wel de oorzaak. (En een Leipheimer die voor de klim al een gat laat vallen, waardoor je al in de achtervolging moet helpt ook niet mee).
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_113898294
Captains hindsight hier weer zeg... :')

Wat marcodej voornamelijk zegt verder! Gesink. ^O^
Jack does it in real time...
  zaterdag 7 juli 2012 @ 18:19:53 #22
11102 knep
Mountainfreak
pi_113898358
Weten jullie nu nog niet dat je niet moet happen op die groene trol?
pi_113898365
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 18:17 schreef DeeBee het volgende:
Captains hindsight hier weer zeg... :')

Wat marcodej voornamelijk zegt verder! Gesink. ^O^
Ach ja, je hebt nou eenmaal een paar verschrikkelijke debielen op deze aardkloot rondlopen die zelfs nooit wat presteren en dan maar gaan afgeven op topsporters :')

Wat betreft Gesink. Als ik zag hoe attent hij er in Seraing en Boulogne-sur-Mer bij zat en hoeveel kracht hij nog had op korte klimmetjes die hem totaal niet liggen dan kan ik niet anders concluderen dan dat hij echt goed was.
pi_113900280
RGUpdate twitterde op zaterdag 07-07-2012 om 19:21:38 Hard day, but no surprise after yesterday's crash. The athlete in me hoped for more, but I have to be realistic. Now: Recover&set new goals! reageer retweet
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_113900350
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 18:20 schreef TheArt het volgende:

[..]

Ach ja, je hebt nou eenmaal een paar verschrikkelijke debielen op deze aardkloot rondlopen die zelfs nooit wat presteren en dan maar gaan afgeven op topsporters :')

Wat betreft Gesink. Als ik zag hoe attent hij er in Seraing en Boulogne-sur-Mer bij zat en hoeveel kracht hij nog had op korte klimmetjes die hem totaal niet liggen dan kan ik niet anders concluderen dan dat hij echt goed was.

helemaal mee eens! Hij is echt goed bezig!
pi_113900367
Toch jammer dat het elk jaar weer op dezelfde manier (domme pech) fout gaat. Van zijn 4 tours is hij er maar één keer goed vanaf gekomen, en volgens mij reed hij toen ook rond met een barst in zijn ellepijp. Nu maar hopen op etappewinst en minder pech volgend jaar.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 07-07-2012 19:26:29 ]
pi_113900743
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 18:20 schreef TheArt het volgende:

[..]

Ach ja, je hebt nou eenmaal een paar verschrikkelijke debielen op deze aardkloot rondlopen die zelfs nooit wat presteren en dan maar gaan afgeven op topsporters :')

Wat betreft Gesink. Als ik zag hoe attent hij er in Seraing en Boulogne-sur-Mer bij zat en hoeveel kracht hij nog had op korte klimmetjes die hem totaal niet liggen dan kan ik niet anders concluderen dan dat hij echt goed was.
Klopt. Ik was zeer benieuwd hoe het in de echte bergen zou gaan.

Ach, het is gewoon vrij frustrerend. Trolls proberen die frustratie kwijt te raken door te gaan trollen.
  zaterdag 7 juli 2012 @ 19:40:20 #28
317370 Spies
They're gonna find us
pi_113900797
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 18:20 schreef TheArt het volgende:

[..]

Ach ja, je hebt nou eenmaal een paar verschrikkelijke debielen op deze aardkloot rondlopen die zelfs nooit wat presteren en dan maar gaan afgeven op topsporters :')

Wat betreft Gesink. Als ik zag hoe attent hij er in Seraing en Boulogne-sur-Mer bij zat en hoeveel kracht hij nog had op korte klimmetjes die hem totaal niet liggen dan kan ik niet anders concluderen dan dat hij echt goed was.
Je zou de reacties op de Telegraaf site ook eens moeten lezen. :|W
  Moderator zaterdag 7 juli 2012 @ 19:42:45 #29
249559 crew  Lavenderr
pi_113900882
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 19:40 schreef Spies het volgende:

[..]

Je zou de reacties op de Telegraaf site ook eens moeten lezen. :|W
Ik vind dat zo unfair. Bah.
Wees trots op die man. Hij gaat na een zware blessure de Tour doen en doet dat geweldig en na een zware valpartij rijdt hij de andere dag heel goed de etappe uit. Nee, onderuitschoffelen is de boodschap :r
Hoop dat hij die reacties van die azijnpissers niet leest.
pi_113901810
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 19:40 schreef Spies het volgende:

[..]

Je zou de reacties op de Telegraaf site ook eens moeten lezen. :|W
Die lees ik expres niet. Ik weet namelijk precies wat ze inhouden, elke keer weer. Rabo moet de stekker eruit trekken, Rabo kan niets, Nederlanders kunnen niets, Gesink is een watje, Gesink is mentaal zwak, Gesink kan niets, Gesink is overschat, Nederlanders zijn overschat enz enz enz.

Het heeft toch geen zin meer om dat te lezen joh :')
pi_113901911
Hoop eigenlijk dat ie volgend jaar van de Giro een doel maakt. De Tour is eigenlijk gewoon een halve loterij om hem goed uit te rijden zonder kwetsuren door valpartijen.
Helaas ligt Gesink er meestal bij, in de Giro wordt er naar mijn idee nauwelijks massaal gevallen.
Wil wel eens zien waar Gesink dan kan uitkomen.
Als ie daar top rijdt dan kan ik me voorstellen dat ie daar ook een boost van krijgt.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_113904189
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 19:26 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Toch jammer dat het elk jaar weer op dezelfde manier (domme pech) fout gaat. Van zijn 4 tours is hij er maar één keer goed vanaf gekomen, en volgens mij reed hij toen ook rond met een barst in zijn ellepijp. Nu maar hopen op etappewinst en minder pech volgend jaar.
Klopt , 2010 was hij ook een paar keer gevallen, maar kon toen nog wel in goede vorm verder.
In de kleinere rondes gaat het wel met Gesink, maar als de druk te groot wordt dan is er toch iets waardoor hij makkelijk vatbaar is voor het elke keer weer op de verkeerde plek zitten tijdens valpartijen.

Op het begin dacht ik dat het wel goed ging komen met hem: attent vooraan en in vorm.
Maar daarna toch telkens net niet in de valpartij en vervolgens hield dat mazzelen helemaal op.

Wat dat betreft kunnen Rabo en Gesink eens in de lering gaan bij BMC deze en vorige Tour, Radioshack vorig jaar (kan me zo geen val van Andy of Frank herinneren) en het oude Us Postal/Discovery waar Armstrong zelden viel of echt tijd verloor.

Hun kopmannen bleven grotendeels, soms jaren achtereen, uit de ellende.

[ Bericht 12% gewijzigd door Gitank2 op 07-07-2012 21:23:33 ]
Neil LOVES Carrots!
pi_113908383
Als hij echt zo goed was dan moet dat er natuurlijk nog uitkomen deze tour want over een paar dagen en met een rustdag er tussen gaat die val natuurlijk geen excuus meer kunnen zijn en dan is hij op zijn juiste waarde in te schatten voor dit jaar.

Alles goed en wel, en je schijnt hem hier niet te mogen veroordelen op zijn gebrek aan progressie sinds een paar jaar toen het een soort wonderkindje was waar heel voorzichtig mee werd omgegaan en hij erg goede uitslagen reed voor zijn leeftijd, maar mij ergert het wel dat er op de een of andere manier niet uit schijnt te komen wat er in leek te zitten.

Ik wijt dat zeker nog niet zozeer aan zijn vermeende gebrek aan persoonlijkheid hoor want dat lijkt me onzin, maar trek op de een of andere manier die hele manier van opleiden naar de top van de rabo ploeg van die jonge renners in twijfel. Volgens mij missen ze wat in zowel de manier waarop ze die renners laten trainen alswel in de manier waarop er binnen de koersen als ploeg qua tactiek en qua moderne hulpmiddelen gekoerst word.

Ik ben dan ook benieuwd hoe de Rabo's het in het vervolg hier gaan doen en hoop er wel het beste van natuurlijk.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_113927575
Heb dit topic ff nodig, waar o waar :P?
pi_113928546
In een groep met Greipel en Farrar _O-
pi_113932436
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 23:13 schreef pullup het volgende:
Als hij echt zo goed was dan moet dat er natuurlijk nog uitkomen deze tour want over een paar dagen en met een rustdag er tussen gaat die val natuurlijk geen excuus meer kunnen zijn en dan is hij op zijn juiste waarde in te schatten voor dit jaar.

Alles goed en wel, en je schijnt hem hier niet te mogen veroordelen op zijn gebrek aan progressie sinds een paar jaar toen het een soort wonderkindje was waar heel voorzichtig mee werd omgegaan en hij erg goede uitslagen reed voor zijn leeftijd, maar mij ergert het wel dat er op de een of andere manier niet uit schijnt te komen wat er in leek te zitten.

Ik wijt dat zeker nog niet zozeer aan zijn vermeende gebrek aan persoonlijkheid hoor want dat lijkt me onzin, maar trek op de een of andere manier die hele manier van opleiden naar de top van de rabo ploeg van die jonge renners in twijfel. Volgens mij missen ze wat in zowel de manier waarop ze die renners laten trainen alswel in de manier waarop er binnen de koersen als ploeg qua tactiek en qua moderne hulpmiddelen gekoerst word.

Ik ben dan ook benieuwd hoe de Rabo's het in het vervolg hier gaan doen en hoop er wel het beste van natuurlijk.
Als je hier ook maar iets van kritiek hebt over de Rabo ploeg lees je in 95% in de reacties die je terugkrijgt het woord 'Telegraaf' terug :')
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_113933138
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 17:20 schreef TLC het volgende:

[..]

Als je hier ook maar iets van kritiek hebt over de Rabo ploeg lees je in 95% in de reacties die je terugkrijgt het woord 'Telegraaf' terug :')
Kritiek is geen probleem, heeft iedereen hier ook genoeg. Er is echter vooral veel geblaat mbt dingen die ongefundeerd dan wel niet waar zijn.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_113933393
Weer een waardeloze tour dus.
  zondag 8 juli 2012 @ 17:48:52 #39
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_113933493
Waar is Gesink? Kom dat binnen een kwartiertje nog eens vragen :W
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
  Moderator zondag 8 juli 2012 @ 17:50:42 #40
249559 crew  Lavenderr
pi_113933562
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 17:48 schreef misteriks het volgende:
Waar is Gesink? Kom dat binnen een kwartiertje nog eens vragen :W
En ik hoop toch wel weer op een pijl :Y
  zondag 8 juli 2012 @ 17:51:25 #41
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_113933581
Dit topic kan ook wel dicht, het doet er niet meer toe waar Gesink is.
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_113933590
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 17:46 schreef TUFKAL het volgende:
Weer een waardeloze tour dus.
Ik blijf hopen dat hij ergens een etappe mee weet te pikken. Dan is het gelijk weer een geslaagde tour O+
  Moderator zondag 8 juli 2012 @ 17:52:31 #43
249559 crew  Lavenderr
pi_113933624
quote:
10s.gif Op zondag 8 juli 2012 17:51 schreef Waaghals het volgende:
Dit topic kan ook wel dicht, het doet er niet meer toe waar Gesink is.
Nee hoor. Supporter ben je ook in slechte tijden. Toch?
  Moderator zondag 8 juli 2012 @ 17:52:59 #44
249559 crew  Lavenderr
pi_113933648
quote:
10s.gif Op zondag 8 juli 2012 17:51 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Ik blijf hopen dat hij ergens een etappe mee weet te pikken. Dan is het gelijk weer een geslaagde tour O+
Dan komen we meteen weer óm in de pijlen :D
pi_113934044
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 17:52 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nee hoor. Supporter ben je ook in slechte tijden. Toch?
:Y
pi_113934656
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 17:52 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nee hoor. Supporter ben je ook in slechte tijden. Toch?
Had dat even verteld tijdens het EK voetbal ;)
"You can call me Susan if it makes you happy"
  Moderator zondag 8 juli 2012 @ 18:30:09 #47
249559 crew  Lavenderr
pi_113935082
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 18:19 schreef TLC het volgende:

[..]

Had dat even verteld tijdens het EK voetbal ;)
Ik ben geen voetbalsupporter, anders had ik dat zeker gedaan :P
pi_113935522
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 17:52 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nee hoor. Supporter ben je ook in slechte tijden. Toch?
:Y

Ik hoop eigenlijk dat Gesink naar een ploeg vertrekt waarin hij zich op de Giro of Vuelta mag richten.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
  Moderator zondag 8 juli 2012 @ 18:43:52 #49
249559 crew  Lavenderr
pi_113935772
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 18:39 schreef Felagund het volgende:

[..]

:Y

Ik hoop eigenlijk dat Gesink naar een ploeg vertrekt waarin hij zich op de Giro of Vuelta mag richten.
Dat hoop ik ook. Gun het die jongen ook zo.
Vind het ook zo sneu zoals journalisten de renners meteen als ze de finish over zijn zo aanvallend interviewen en de jongens zich moeten verontschuldigen als ze niet bij de eerst gefinishten zitten. Moeten ze eens bij die arrogante voetballers proberen, maar nee, daar gaan ze bijna voor op hun knieeen om een woordje uit die verveelde koppen te krijgen.
  zondag 8 juli 2012 @ 18:48:04 #50
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_113935994
Gesink moet naar Greenedge
Heeft iemand zijn telnummer?
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_113937739
Is Gesink al binnen?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-07-2012 19:25:54 ]
  zondag 8 juli 2012 @ 19:36:55 #52
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_113938268
Gesink gaat gewoon nog voor een dagsucces.
kloep kloep
pi_113938592
gaat hij trouwens nog naar de OS? want ik zou afzeggen als ik hem was
  zondag 8 juli 2012 @ 19:47:18 #54
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_113938795
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 19:36 schreef Borizzz het volgende:
Gesink gaat gewoon nog voor een dagsucces.
Ik mag het hopen, maar dan moet hij wel eerst goed herstellen en een rit uitkiezen die bij hem past. Ik hoop in week twee/drie dat hij een rit heeft uitgekozen om een gooi te doen naar de overwinning in die rit.

[ Bericht 0% gewijzigd door IkeDubaku99 op 08-07-2012 22:22:22 ]
pi_113946952
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 19:40 schreef Spies het volgende:

[..]

Je zou de reacties op de Telegraaf site ook eens moeten lezen. :|W
Telegraaf :')
  zondag 8 juli 2012 @ 22:24:23 #56
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_113947586
Zijn reactie na de rit van vandaag valt me nogal tegen. Al is het natuurlijk wel eerlijk. Daardoor is het maar de vraag of hij zich op kan laden om vol voor een rit te gaan.

Maar ik hoop natuurlijk van wel. Als hij er vol voor gaat en meezit in de juiste groep zullen er weinig zijn die hem kunnen kloppen.

En ik wil hem eens vol voor de Vuelta zien gaan. Dus het nadeel van deze Tour kan nog voordelen opleveren.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_113955416
Ik ken alleen Anton Geesink (groot sportman) en die is dood :'(
pi_113960361
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 10:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wanneer is Gesink?!
_O-
pi_113962189
Ik maak me niet druk om Gesink. Hij heeft gisteren bewust gekozen om het te laten lopen, extra herstel te pakken en zichzelf in een situatie te manoeuvreren dat volgende week iedereen hem lekker laat rijden. Gesink gaat volgende/komende week mooie dingen doen!

Overigens denk ik dat het inderdaad best goed zou zijn als hij zich eens zou richten op Giro/Vuelta. Dat is toch iets makkelijker qua deelnemersveld en als je zo'n ronde wint ben je wel eindelijk af van de constante druk om te winnen. Je hebt dan al gewonnen en jezelf bewezen. Je krijgt meer respect zowel binnen als buiten het peloton, minder druk om je talent nou eens ten gelde te maken enz. Ik snap niet waarom ze dat niet 2 jaar geleden al hebben gedaan.
pi_113963981
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 11:44 schreef Peak het volgende:
Ik maak me niet druk om Gesink. Hij heeft gisteren bewust gekozen om het te laten lopen, extra herstel te pakken en zichzelf in een situatie te manoeuvreren dat volgende week iedereen hem lekker laat rijden. Gesink gaat volgende/komende week mooie dingen doen!

Overigens denk ik dat het inderdaad best goed zou zijn als hij zich eens zou richten op Giro/Vuelta. Dat is toch iets makkelijker qua deelnemersveld en als je zo'n ronde wint ben je wel eindelijk af van de constante druk om te winnen. Je hebt dan al gewonnen en jezelf bewezen. Je krijgt meer respect zowel binnen als buiten het peloton, minder druk om je talent nou eens ten gelde te maken enz. Ik snap niet waarom ze dat niet 2 jaar geleden al hebben gedaan.
Heel simpel. Omdat Gesink van de sponsor zelf absoluut de Tour moet rijden. Ik had de beslissing allang genomen om de dubbel Giro-Vuelta te doen, maar dat mag hij helaas niet.
pi_113964601
Nou, je ziet hoeveel positieve publiciteit het rijden van Gesink op dit moment oplevert. Goed gedaan Rabo.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_113964647
Ze hebben toch ook veel met Spanje, laat Gesink dan maar eens de Vuelta rijden.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_113964656
Nou ja, je kan zeggen wat je wilt, maar in dit topic alleen al heb je vele foto's waarin diverse pijlen de aandacht richten op hun merknaam. Rabobank.
pi_113965224
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 12:41 schreef TheArt het volgende:

[..]

Heel simpel. Omdat Gesink van de sponsor zelf absoluut de Tour moet rijden. Ik had de beslissing allang genomen om de dubbel Giro-Vuelta te doen, maar dat mag hij helaas niet.
Ik vraag me af of hij dat überhaupt zelf wel wil. Volgens mij is Gesink wel iemand die het allerhoogste wil, en dat is nog altijd de tour.
Persoonlijk vind ik trouwens de tour ook vele malen mooier dan de Giro, en al helemaal tov de Vuelta.
  maandag 9 juli 2012 @ 13:28:54 #66
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_113965378
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 12:41 schreef TheArt het volgende:

[..]

Heel simpel. Omdat Gesink van de sponsor zelf absoluut de Tour moet rijden. Ik had de beslissing allang genomen om de dubbel Giro-Vuelta te doen, maar dat mag hij helaas niet.
Yep, Nibali is wat dat betreft een goed voorbeeld. Vorige 2 jaren reed hij geloof ik de giro+vuelta en 3 keer podium.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_113967034


Inclusief naambordje op de auto. Opdat wij niet vergeten.
pi_114065397
En weer lost de Gees ;(
Wat dat betreft een aardig stuk in VK over de Nederlanders:

http://www.volkskrant.nl/(...)rol-in-de-Tour.dhtml
pi_114065477
Hij zit nog gewoon in het peleton hoor.
pi_114066253
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 15:52 schreef TargaFlorio het volgende:
Hij zit nog gewoon in het peleton hoor.
Nee, net gelost bij versnellingen van VDB2. Heeft sowieso wat moeite met bruuske versnellingen, dan is het logisch dat je lost als je ver van je top zit.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  woensdag 11 juli 2012 @ 16:42:50 #71
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_114068181
Hij heeft gewoon niet meer de klimmersbenen van 2008-2010
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_114068708
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 16:42 schreef Waaghals het volgende:
Hij heeft gewoon niet meer de klimmersbenen van 2008-2010
Hij is wat geplafonneerd in het klimmen ja. Maar een Gesink in topvorm had hier bijgezeten.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_114070423
Want in de RVZ werd hij door iedereen zoek gereden.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
  woensdag 11 juli 2012 @ 17:29:18 #74
203493 Haarklip
ágætis byrjun
pi_114070565

Was 'ie maar zoals hier. ;(
ég gaf ykkur von sem varð að vonbrigðum.. þetta er ágætis byrjun
  woensdag 11 juli 2012 @ 17:39:04 #75
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_114070937
Voor volgend jaar een goed idee om een apart topic te maken voor mensen die vaker wielrennen kijken. Je mag alleen in dat topic posten, nadat je een examen in wielerkennis met succes hebt afgerond.

Dat scheelt al die randdebielen die je nooit ziet buiten de Tour. En dan kunnen we zelf tenminste wel kritisch zijn. Nu zijn we alleen maar bezig met het ontkrachten van al die onzin reacties :{

On topic: Gesink iig al een stuk beter dan van de week. Hopelijk wordt het dan nog wat volgende week. Al heb ik mijn twijfels of hij in een juiste ontsnapping terecht kan komen.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  woensdag 11 juli 2012 @ 17:41:11 #76
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_114071029
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 16:42 schreef Waaghals het volgende:
Hij heeft gewoon niet meer de klimmersbenen van 2008-2010
Zelfs met mindere klimmers benen had hij nog in de groep Wiggins gezeten. Maar het is wel een renner die echt kan knakken na het verkeerde soort tegenslag. Want tegenslagen heeft hij genoeg weten te overwinnen in zijn carrière, maar als het bij hem teveel is, kan hij nog moeilijk omschakelen.

Maar ik hoop dat hij er echt doorkomt, vooral om die zeikerds de mond te snoeren.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_114071073
Hij heeft gewoon de mentaliteit van een zoutzak.
pi_114071420
Zielig veel van die reacties hier, omgeslagen chauvinisme viert hoogtij en gebrek aan kennis van hoe het in wielrennen werkt sijpelt er meestal ook nogal doorheen.
pi_114071845
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 17:29 schreef Haarklip het volgende:

Was 'ie maar zoals hier. ;(
Je bedoeld geen etappe winnen?
Dat doet ie nu ook nog.
pi_114071877
Hoeveel minuten heeft deze faalhaas vandaag weer verloren?
Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)
pi_114072298
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 17:39 schreef Redefine het volgende:
Voor volgend jaar een goed idee om een apart topic te maken voor mensen die vaker wielrennen kijken. Je mag alleen in dat topic posten, nadat je een examen in wielerkennis met succes hebt afgerond.

Dat scheelt al die randdebielen die je nooit ziet buiten de Tour. En dan kunnen we zelf tenminste wel kritisch zijn. Nu zijn we alleen maar bezig met het ontkrachten van al die onzin reacties :{

On topic: Gesink iig al een stuk beter dan van de week. Hopelijk wordt het dan nog wat volgende week. Al heb ik mijn twijfels of hij in een juiste ontsnapping terecht kan komen.
Dat zijn de zegeningen van Tour de jour ;(
  woensdag 11 juli 2012 @ 18:09:04 #82
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_114072337
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 17:42 schreef Dreassic het volgende:
Hij heeft gewoon de mentaliteit van een zoutzak.
Nee.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  woensdag 11 juli 2012 @ 18:09:43 #83
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_114072376
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juli 2012 18:08 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

Dat zijn de zegeningen van Tour de jour ;(
Dat versterkt het nog wel ja. Maar zelfs dan nog waren ze hier in overvloed geweest.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_114072592
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 18:09 schreef Redefine het volgende:

[..]

Nee.
Ja
  woensdag 11 juli 2012 @ 18:14:22 #85
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_114072617
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 18:13 schreef Dreassic het volgende:

[..]

Ja
Nee.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_114072638
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 18:14 schreef Redefine het volgende:

[..]

Nee.
bewijs alweer geleverd deze tour, dus Nee
  woensdag 11 juli 2012 @ 18:16:49 #87
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_114072731
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 18:14 schreef Dreassic het volgende:

[..]

bewijs alweer geleverd deze tour, dus Nee
Het bewijs dat jij alleen naar de Tour kijkt ja.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_114072768
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 18:16 schreef Redefine het volgende:

[..]

Het bewijs dat jij alleen naar de Tour kijkt ja.
Op de TdC met ruk competitie na niets nada gewonnen de laatste jaren.
En ik kijk waarschijnlijk al langer wielrennen dan jij.
pi_114072800
Hmm, als er nou eentje is die altijd alles geeft..
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  woensdag 11 juli 2012 @ 18:19:10 #90
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_114072846
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 18:17 schreef Dreassic het volgende:

[..]

Op de TdC met ruk competitie na niets nada gewonnen de laatste jaren.
En ik kijk waarschijnlijk al langer wielrennen dan jij.
Hoeveel jaar kijk jij wielrennen dan? Je laat het iig niet blijken als je zegt dat hij niks gewonnen heeft. Weliswaar niet gigantisch veel, maar al meer dan de gemiddelde renner in de top tien van een Tour.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Moderator woensdag 11 juli 2012 @ 18:23:10 #91
249559 crew  Lavenderr
pi_114073009
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 17:42 schreef Dreassic het volgende:
Hij heeft gewoon de mentaliteit van een zoutzak.
Echt zo sneu dit soort reacties :N
  Moderator woensdag 11 juli 2012 @ 18:23:47 #92
249559 crew  Lavenderr
pi_114073041
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 18:18 schreef Steven184 het volgende:
Hmm, als er nou eentje is die altijd alles geeft..
En dit ^O^
pi_114073079
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 18:14 schreef Dreassic het volgende:

[..]

bewijs alweer geleverd deze tour, dus Nee
Als hij echt een instelling van een zoutzak had, was die allang afgestapt en sowieso nooit zover gekomen zucht
pi_114073175
Als ie geen zoutzak was, had ie gedaan wat ie gezegd had voor de tour, afstappen als ie valt en geen rol van betekenis kon spelen.
  woensdag 11 juli 2012 @ 18:27:20 #95
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_114073185
Er is best wel wat kritiek te geven op zijn mentaliteit. Zo zijn er renners die veel beter kunnen omschakelen na een tegenslag als hij deze ronde gehad heeft. Maar hij heeft verder al voldoende bewezen een goede mentaliteit te hebben.

Dood van zijn vader, beenbreuk, slechte Tour vorig jaar. En toch reed hij in het najaar van 2011 al weer goed. Ook dit jaar rijdt hij weer goed. Ik hoop echt dat hij in de Vuelta de mond gaat snoeren van al die losers hier die alleen maar onzin kunnen posten. Liever natuurlijk deze Tour al.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_114073325
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 18:27 schreef Dreassic het volgende:
Als ie geen zoutzak was, had ie gedaan wat ie gezegd had voor de tour, afstappen als ie valt en geen rol van betekenis kon spelen.
Blijkbaar denken hij en zijn ploeg dat er
Misschien nog wat leuks kan gebeuren. Dat kankerpotten en huilies zoals jij bij voorbaat het al kut vinden, zegt wat over jou. En wat bereikt hij met afstappen, niks toch? Waarom wil jij dat?
  Moderator woensdag 11 juli 2012 @ 18:30:41 #97
249559 crew  Lavenderr
pi_114073360
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 18:27 schreef Redefine het volgende:
Er is best wel wat kritiek te geven op zijn mentaliteit. Zo zijn er renners die veel beter kunnen omschakelen na een tegenslag als hij deze ronde gehad heeft. Maar hij heeft verder al voldoende bewezen een goede mentaliteit te hebben.

Dood van zijn vader, beenbreuk, slechte Tour vorig jaar. En toch reed hij in het najaar van 2011 al weer goed. Ook dit jaar rijdt hij weer goed. Ik hoop echt dat hij in de Vuelta de mond gaat snoeren van al die losers hier die alleen maar onzin kunnen posten. Liever natuurlijk deze Tour al.
En zo is dat.
Als je al deze feiten op een rijtje ziet is het toch al een wonder dát hij -zeker in het begin-zo goed meekomt. Zelfs na die valpartij weer op de fiets gestapt is. Klassegozer.
pi_114073436
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juli 2012 18:30 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Blijkbaar denken hij en zijn ploeg dat er
Misschien nog wat leuks kan gebeuren. Dat kankerpotten en huilies zoals jij bij voorbaat het al kut vinden, zegt wat over jou. En wat bereikt hij met afstappen, niks toch? Waarom wil jij dat?
Daarmee bereik je dat je in alle rust naar de vuelta kan toeleven en je wonden kan laten herstellen?
maarja ik zal wel weer en huilie zijn, bij voorbaat niets verwachten is een kwestie van de historie kennen.
Is altijd nog zo gegaan de laatste jaren. Ik zie geen dingen die erop wijzen dat het dit jaar anders gaat lopen.
  woensdag 11 juli 2012 @ 18:33:02 #99
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_114073475
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 18:30 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En zo is dat.
Als je al deze feiten op een rijtje ziet is het toch al een wonder dát hij -zeker in het begin-zo goed meekomt. Zelfs na die valpartij weer op de fiets gestapt is. Klassegozer.
Ik vind het ook een topper. Maar het vervelende van al die wielernoobs is wel dat we zelf nauwelijks echt kritisch kunnen zijn. Zo blijf ik wel het verschil vinden met een Mollema, dat die wat beter kan omschakelen.

Maar om dan meteen die laatste veel hoger aan te slaan als Gesink is wel heel erg populistisch/op zijn Derksen. Want die heeft nog niet zoveel gewonnen als Robert.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  woensdag 11 juli 2012 @ 18:34:03 #100
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_114073507
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 18:32 schreef Dreassic het volgende:

[..]

Daarmee bereik je dat je in alle rust naar de vuelta kan toeleven en je wonden kan laten herstellen?
maarja ik zal wel weer en huilie zijn, bij voorbaat niets verwachten is een kwestie van de historie kennen.
Is altijd nog zo gegaan de laatste jaren. Ik zie geen dingen die erop wijzen dat het dit jaar anders gaat lopen.
Hij kan nog een prima Vuelta rijden als hij hier gewoon de Tour uitrijdt. Dus dat is geen probleem. Wel hoop ik dat ze niet zoals vorig jaar hem niet de Vuelta laten rijden. Ik vrees daar wel voor.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_114073571
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 18:33 schreef Redefine het volgende:

[..]

Ik vind het ook een topper. Maar het vervelende van al die wielernoobs is wel dat we zelf nauwelijks echt kritisch kunnen zijn. Zo blijf ik wel het verschil vinden met een Mollema, dat die wat beter kan omschakelen.

Maar om dan meteen die laatste veel hoger aan te slaan als Gesink is wel heel erg populistisch/op zijn Derksen. Want die heeft nog niet zoveel gewonnen als Robert.
Ik vind het veel te makkelijk om het op zijn mentaliteit af te schuiven, dan zou het dit jaar veel beter moeten gaan dan vorig jaar, omdat hij veel beter in zijn vel zit. (Vorig jaar had hij motivatieproblemen door de dood van zijn vader). Het lijkt mij eerder een fysiek probleem, slecht herstellen na een val, dan een mentaal probleem.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_114073649
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 18:34 schreef Redefine het volgende:

[..]

Hij kan nog een prima Vuelta rijden als hij hier gewoon de Tour uitrijdt. Dus dat is geen probleem. Wel hoop ik dat ze niet zoals vorig jaar hem niet de Vuelta laten rijden. Ik vrees daar wel voor.
ik zie er niets in om hem als een dood vogeltje een tour uit te laten rijden. Denk zelfs dat dat de kans vergroot dat ze hem de Vuelta laten overslaan alleen maar groter.
En ik verwijt niet alleen Gesink dit, komt volgens mij meer omdat de Rabobank hem gewoon in zijn ontwikkeling tegenzit.
Denk dat ie in een buitenlandse ploeg met betere mentaliteit beter kan doorgroeien en misschien wel
genoeg verbeterd om met dit soort tegenslagjes om te gaan.
  woensdag 11 juli 2012 @ 18:36:57 #103
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_114073652
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 18:35 schreef Felagund het volgende:

[..]

Ik vind het veel te makkelijk om het op zijn mentaliteit af te schuiven, dan zou het dit jaar veel beter moeten gaan dan vorig jaar, omdat hij veel beter in zijn vel zit. (Vorig jaar had hij motivatieproblemen door de dood van zijn vader). Het lijkt mij eerder een fysiek probleem, slecht herstellen na een val, dan een mentaal probleem.
Ik schuif het niet volledig af op zijn mentaliteit (dat lijkt mogelijk wel door mijn woordkeuze). Maar het speelt wel degelijk mee, want hij heeft zelf ook gezegd dat hij niet zo makkelijk kan omschakelen in zijn hoofd.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  woensdag 11 juli 2012 @ 18:38:26 #104
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_114073713
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 18:36 schreef Dreassic het volgende:

[..]

ik zie er niets in om hem als een dood vogeltje een tour uit te laten rijden. Denk zelfs dat dat de kans vergroot dat ze hem de Vuelta laten overslaan alleen maar groter.
En ik verwijt niet alleen Gesink dit, komt volgens mij meer omdat de Rabobank hem gewoon in zijn ontwikkeling tegenzit.
Denk dat ie in een buitenlandse ploeg met betere mentaliteit beter kan doorgroeien en misschien wel
genoeg verbeterd om met dit soort tegenslagjes om te gaan.
Vorig jaar hadden ze hem moeten laten uitstappen ja. Toen reed hij als een dood vogeltje mee. Maar nu zie je wel dat hij aan het verbeteren is. Dus dan vind ik het logisch om nog te laten rijden. Het zou zo maar kunnen dat hij er volgende week doorheen komt.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_114073854
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 18:36 schreef Redefine het volgende:

[..]

Ik schuif het niet volledig af op zijn mentaliteit (dat lijkt mogelijk wel door mijn woordkeuze). Maar het speelt wel degelijk mee, want hij heeft zelf ook gezegd dat hij niet zo makkelijk kan omschakelen in zijn hoofd.
Klopt. Maar hij komt vanuit een andere positie. Hij ging naar de Tour als top 10, mogelijk top-5, kandidaat en is eigenlijk niet anders gewend om zo te koersen. Dus zuinig rijden en in de bergen aan het eind knallen. Dat hij nu na een week alweer naar pure aanvaller moet schakelen is lastig. Ik denk overigens dat hij het echt wel wil, gaan voor een etappe.

Maar het is iets waar hij gewoon de renner niet voor is. Hij zal het echt wel willen, maar ik zie hem niet zomaar meespringen aan het begin van de etappe. Als hij een rit wil winnen moet hij top zijn in de bergen en weg rijden van de andere klimmers of in een sprintje met kleine groep. Wellicht is morgen een goede dag, gelijk klimmen. Maar ik denk dat hij daar nu nog niet goed genoeg voor is, en hij zit met dat been, wat eerst goed warm moet worden.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  woensdag 11 juli 2012 @ 18:45:33 #106
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_114074045
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 18:41 schreef marcodej het volgende:

[..]

Klopt. Maar hij komt vanuit een andere positie. Hij ging naar de Tour als top 10, mogelijk top-5, kandidaat en is eigenlijk niet anders gewend om zo te koersen. Dus zuinig rijden en in de bergen aan het eind knallen. Dat hij nu na een week alweer naar pure aanvaller moet schakelen is lastig. Ik denk overigens dat hij het echt wel wil, gaan voor een etappe.

Maar het is iets waar hij gewoon de renner niet voor is. Hij zal het echt wel willen, maar ik zie hem niet zomaar meespringen aan het begin van de etappe. Als hij een rit wil winnen moet hij top zijn in de bergen en weg rijden van de andere klimmers of in een sprintje met kleine groep. Wellicht is morgen een goede dag, gelijk klimmen. Maar ik denk dat hij daar nu nog niet goed genoeg voor is, en hij zit met dat been, wat eerst goed warm moet worden.
Je tweede deel heeft nou precies met mentaliteit te maken. Nogmaals ik probeer hier wat nuancering aan te brengen. Ik vind zelf dat Gesink overall gewoon een hele goede mentaliteit heeft, maar dat het op dat gebied niet optimaal is.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  woensdag 11 juli 2012 @ 18:55:24 #107
11102 knep
Mountainfreak
pi_114074463
Ik zie hem het liefst afstappen en naar de Vuelta gaan.
pi_114074552
quote:
14s.gif Op woensdag 11 juli 2012 18:55 schreef knep het volgende:
Ik zie hem het liefst afstappen en naar de Vuelta gaan.
Mjah, zeker als je dit leest:
http://www.telegraaf.nl/t(...)le_dag_harken__.html

Ikzelf zag al wel wat herstel, maar ja, dan heb je er nog niks aan. Er zijn op dit moment teveel renners gewoon beter.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  woensdag 11 juli 2012 @ 19:15:44 #109
11102 knep
Mountainfreak
pi_114075375
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 18:57 schreef marcodej het volgende:

[..]

Mjah, zeker als je dit leest:
http://www.telegraaf.nl/t(...)le_dag_harken__.html

Ikzelf zag al wel wat herstel, maar ja, dan heb je er nog niks aan. Er zijn op dit moment teveel renners gewoon beter.
Dat zegt idd genoeg, hopelijk kan Gesink zelf ook overtuigd worden dat hij vorig al bewezen heeft een bikkel te zijn :{.
pi_114088288
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 18:18 schreef Steven184 het volgende:
Hmm, als er nou eentje is die altijd alles geeft..
Ah inside info uit t peloton!
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 11 juli 2012 @ 23:28:09 #111
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_114088432
RGUpdate twitterde op woensdag 11-07-2012 om 23:25:01 A hard day in the Tour, I hoped to be better, but gave it all I had! Tomorrow will be a hard day, hopefully better legs! Good night! reageer retweet
  woensdag 11 juli 2012 @ 23:53:00 #112
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_114089756
quote:
14s.gif Op woensdag 11 juli 2012 23:28 schreef Pino112 het volgende:
RGUpdate twitterde op woensdag 11-07-2012 om 23:25:01 A hard day in the Tour, I hoped to be better, but gave it all I had! Tomorrow will be a hard day, hopefully better legs! Good night! reageer retweet
Hij ligt in zijn bed! Waar is de pijl?
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  donderdag 12 juli 2012 @ 13:20:03 #113
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_114104921
Gesink gelijk mee in de eerste ontsnapping. Helaas geen plaatje.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_114104981
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  donderdag 12 juli 2012 @ 13:34:29 #115
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_114105586
quote:
14s.gif Op donderdag 12 juli 2012 13:21 schreef marcodej het volgende:
[ afbeelding ]
Merci.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_114105646
Hij reed wel ff hard op kop zeg, wie weet.
  Moderator donderdag 12 juli 2012 @ 13:40:21 #117
249559 crew  Lavenderr
pi_114105864
quote:
14s.gif Op donderdag 12 juli 2012 13:21 schreef marcodej het volgende:
[ afbeelding ]
Ah! Daar is de pijl weer!!!
^O^
  Moderator donderdag 12 juli 2012 @ 13:41:46 #118
249559 crew  Lavenderr
pi_114105941
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 13:35 schreef thettes het volgende:
Hij reed wel ff hard op kop zeg, wie weet.
Zou wat zijn he, als ie vandaag heel goed rijdt. Duimen maar. En Robert fietsen als een malle w/
pi_114106024
't zou wat zijn.. :'(
pi_114106123
waar istie gebleven?
  Moderator donderdag 12 juli 2012 @ 13:46:28 #121
249559 crew  Lavenderr
pi_114106164
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 13:43 schreef thettes het volgende:
't zou wat zijn.. :'(
Wat is er gebeurd dan? :o
pi_114106290
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 13:46 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Wat is er gebeurd dan? :o
Alweer terug in het peloton.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  Moderator donderdag 12 juli 2012 @ 13:50:24 #123
249559 crew  Lavenderr
pi_114106339
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 13:49 schreef marcodej het volgende:

[..]

Alweer terug in het peloton.
Oh jammer. Maar ik schrok al, dacht aan een ********.
pi_114107639
Helaas. Hij moet al lossen uit het peloton nu...
  Moderator donderdag 12 juli 2012 @ 14:22:09 #125
249559 crew  Lavenderr
pi_114107719
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 14:20 schreef RealBizkit666 het volgende:
Helaas. Hij moet al lossen uit het peloton nu...
Jammer.
-O-
pi_114107786
Hij verbeterd echt hoor, lol.
Word steeds minder. En in de pyreneeen gaat t echt niet beter gaan hoor.
Stap nu gewoon af, zoals je van tevoren gezegd had te zouden doen.
pi_114108187
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
pi_114108257
quote:
Mooi voorin :D
  Moderator donderdag 12 juli 2012 @ 14:53:19 #129
249559 crew  Lavenderr
pi_114109237
quote:
eat that Dreassic :Y)
pi_114119266
79. NED GESINK Robert 151 RABOBANK CYCLING TEAM 05h 13' 26'' + 29' 32''
pi_114119676
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 14:53 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

eat that Dreassic :Y)
Eat wat?

Doet precies wat ik verwachtte, ver achterin aankomen.
pi_114119747
Zullen we 00:00 uur het bericht krijgen dat ie lekker naar huis gaat?
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
  Moderator donderdag 12 juli 2012 @ 18:55:12 #133
249559 crew  Lavenderr
pi_114119814
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 18:50 schreef Dreassic het volgende:

[..]

Eat wat?

Doet precies wat ik verwachtte, ver achterin aankomen.
Op het moment van de foto met pijl reed hij prima.
pi_114119997
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 18:55 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Op het moment van de foto met pijl reed hij prima.
Prima achterin ja.
pi_114120020
Gesink was vanmiddag de beste man op de rollerbank.
pi_114120663
Gesink stapt niet meer op.
  donderdag 12 juli 2012 @ 19:18:41 #137
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_114120702
Naar huis
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_114121047
Goed zo, kan ie zich richten op de vuelta.
pi_114121262
als hij verstandig meld hij zich ook af voor de OS en laat hij LtD zijn plek innemen, gewoon lekker focussen op de brede wegen van de Vuelta
pi_114121287
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 19:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Maar hoe kan ik dan weten waar hij is? :(
https://maps.google.nl/ma(...)SWBQ&ved=0CAUQ8gEwAA
pi_114121296
Keihard afmaken in de media deze gast. Hij verdient niet beter.
  donderdag 12 juli 2012 @ 19:33:02 #143
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_114121327
quote:
14s.gif Op donderdag 12 juli 2012 19:32 schreef Confetti het volgende:
Keihard afmaken in de media deze gast. Hij verdient niet beter.
Ja man. Laten we Poels, Mollema, Westra en Ruijgh ook helemaal kapot schrijven.
PRUTSERS :r :r

:')
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_114121339
quote:
14s.gif Op donderdag 12 juli 2012 19:32 schreef Confetti het volgende:
Keihard afmaken in de media deze gast. Hij verdient niet beter.
Nee hoor de harker uit Aalten verdient beter dan dit
pi_114121365
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 19:33 schreef Szura het volgende:

[..]

Ja man. Laten we Poels, Mollema, Westra en Ruijgh ook helemaal kapot schrijven.
PRUTSERS :r :r

:')
Vooral die Poels. Twee jaar op rij helemaal niks laten zien.
pi_114121493
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 19:31 schreef Evertjan het volgende:
als hij verstandig meld hij zich ook af voor de OS en laat hij LtD zijn plek innemen, gewoon lekker focussen op de brede wegen van de Vuelta
WTF heeft Ten Dam te zoeken op dat parcours daar :')

Gewoon Michel Kreder, De Kort, Ligthart of Lindeman laten gaan. Vooral die laatste lijkt me prima.
pi_114121603
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 19:36 schreef TheArt het volgende:

[..]

WTF heeft Ten Dam te zoeken op dat parcours daar :')

Gewoon Michel Kreder, De Kort, Ligthart of Lindeman laten gaan. Vooral die laatste lijkt me prima.
stuk voor stuk hebben ze de inhoud en kracht niet om het vol te houden daar, vergeet niet dat je maar met 5 renners mag starten
  donderdag 12 juli 2012 @ 19:39:34 #148
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_114121641
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 19:36 schreef TheArt het volgende:

[..]

WTF heeft Ten Dam te zoeken op dat parcours daar :')

Gewoon Michel Kreder, De Kort, Ligthart of Lindeman laten gaan. Vooral die laatste lijkt me prima.
Als je van Steels hoort dat Box Hill ook voor een Cavendish makkelijk te doen is, kun je zelfs nog overwegen om Veelers mee te nemen.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_114121727
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 19:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Maar hoe kan ik dan weten waar hij is? :(
Hack de UCI en zoek zijn whereabouts op. ^O^
pi_114121735
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 19:38 schreef Evertjan het volgende:

[..]

stuk voor stuk hebben ze de inhoud en kracht niet om het vol te houden daar, vergeet niet dat je maar met 5 renners mag starten
Ach Ten Dam ook niet. En natuurlijk starten ze met 5 daar. Probleem is echter dat je aan Ten Dam echt niets hebt. Je hebt veel meer aan eendagscoureurs daar en dan zijn de namen die ik genoemd heb een stuk geschikter. Nogmaals, ik zou Lindeman doen. Rijdt een klasse seizoen, vliegt er overal in en krijgt steeds meer uithouding in die lange eendagskoersen.

quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 19:39 schreef Szura het volgende:

[..]

Als je van Steels hoort dat Box Hill ook voor een Cavendish makkelijk te doen is, kun je zelfs nog overwegen om Veelers mee te nemen.
Zou ook kunnen, maar is ook niet ideaal. Steels kan dat wel zeggen, maar het gevaar schuilt em vooral in het feit dat de koers niet de controleren is met maar 5 man. Dan kan je beter aanvallers meenemen dan iemand die mag hopen dat hij de 6e keer op Box Hill er nog aan blijft hangen laat staan de 9e keer.
  donderdag 12 juli 2012 @ 19:43:02 #151
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_114121828
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 19:41 schreef TheArt het volgende:

[..]

Ach Ten Dam ook niet. En natuurlijk starten ze met 5 daar. Probleem is echter dat je aan Ten Dam echt niets hebt. Je hebt veel meer aan eendagscoureurs daar en dan zijn de namen die ik genoemd heb een stuk geschikter. Nogmaals, ik zou Lindeman doen. Rijdt een klasse seizoen, vliegt er overal in en krijgt steeds meer uithouding in die lange eendagskoersen.

[..]

Zou ook kunnen, maar is ook niet ideaal. Steels kan dat wel zeggen, maar het gevaar schuilt em vooral in het feit dat de koers niet de controleren is met maar 5 man. Dan kan je beter aanvallers meenemen dan iemand die mag hopen dat hij de 6e keer op Box Hill er nog aan blijft hangen laat staan de 9e keer.
Maar we hebben al "aanvallers", vandaar dat ik er best een sprintertje bij wil zien.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_114123856
Gelukkig is ie er mee gekapt, er was gewoon geen eer meer te behalen en met doorgaan zou ie niemand blij maken en zeker zichzelf niet.
Ieder nadeel heeft zijn voordeel, ik heb nu al ontzettende zin in de Vuelta. Zeker ook omdat het deels in mijn vakantie valt. Een fitte Gesink en Mollema kunnen daar voor het podium gaan (en ritoverwinnigen). Gelukkig niet zo'n nerveuze bende als in de Tour.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_114123927
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 20:22 schreef Pedroso het volgende:
Gelukkig is ie er mee gekapt, er was gewoon geen eer meer te behalen en met doorgaan zou ie niemand blij maken en zeker zichzelf niet.
Ieder nadeel heeft zijn voordeel, ik heb nu al ontzettende zin in de Vuelta. Zeker ook omdat het deels in mijn vakantie valt. Een fitte Gesink en Mollema kunnen daar voor het podium gaan (en ritoverwinnigen). Gelukkig niet zo'n nerveuze bende als in de Tour.
Eens. Gesink is gebaat bij wat meer rust. Denk dat hij een ultrabelangrijke rol kan gaan vervullen in de Vuelta.
pi_114127160
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 19:41 schreef TheArt het volgende:

[..]

Ach Ten Dam ook niet. En natuurlijk starten ze met 5 daar. Probleem is echter dat je aan Ten Dam echt niets hebt. Je hebt veel meer aan eendagscoureurs daar en dan zijn de namen die ik genoemd heb een stuk geschikter. Nogmaals, ik zou Lindeman doen. Rijdt een klasse seizoen, vliegt er overal in en krijgt steeds meer uithouding in die lange eendagskoersen.
Kent Van Vliet Lindeman wel? :')


BTW goede stap van Gesink om af te stappen. Het had op deze manier geen zin meer.
  donderdag 12 juli 2012 @ 21:30:45 #155
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_114127163
En nu gaan ze beide op het podium staan in de Vuelta, right :D Wat een kenners hier _O-
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
  donderdag 12 juli 2012 @ 21:32:17 #156
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_114127242
quote:
10s.gif Op donderdag 12 juli 2012 21:30 schreef misteriks het volgende:
En nu gaan ze beide op het podium staan in de Vuelta, right :D Wat een kenners hier _O-
Zegt iemand dat? :')
  donderdag 12 juli 2012 @ 21:38:31 #157
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_114127574
ik stel de vraag ook hier maar even : Kan iemand mij de strategie achter die aanval annex opgave van Gesink uitleggen?
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
  donderdag 12 juli 2012 @ 21:39:32 #158
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_114127617
wat een faler

gelukkig is ie afgestapt. nu hopen dat ie nooit meer opstapt
pi_114127633
quote:
14s.gif Op donderdag 12 juli 2012 19:32 schreef Confetti het volgende:
Keihard afmaken in de media deze gast. Hij verdient niet beter.
Ik vraag me af waarom iemand moet worden afgemaakt in de media als hij in de tour afstapt/niet goed presteert
pi_114127698
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 21:39 schreef Jahr00n het volgende:
wat een faler

gelukkig is ie afgestapt. nu hopen dat ie nooit meer opstapt
Het zijn nog net geen doodverwensingen hier :{
pi_114127771
Gewoon niet op die idioten reageren.
  donderdag 12 juli 2012 @ 21:43:41 #162
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_114127835
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 21:41 schreef TheArt het volgende:

[..]

Het zijn nog net geen doodverwensingen hier :{
ik hoop gewoon dat ie zelf inziet dat ie nooit een goede tour gaat rijden

een keertje vallen en dan gelijk zo mentaal kapot zijn gaat natuurlijk nooit wat worden.
pi_114127864
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 21:43 schreef Jahr00n het volgende:

[..]

ik hoop gewoon dat ie zelf inziet dat ie nooit een goede tour gaat rijden
Vandaar dat ie 2 jaar geleden 5e was in het eindklassement :')
  donderdag 12 juli 2012 @ 21:44:18 #164
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_114127871
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 21:43 schreef Jahr00n het volgende:

[..]

ik hoop gewoon dat ie zelf inziet dat ie nooit een goede tour gaat rijden
Hij heeft al 's een goede Tour gereden...
pi_114127962
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 21:43 schreef Jahr00n het volgende:

[..]

ik hoop gewoon dat ie zelf inziet dat ie nooit een goede tour gaat rijden

een keertje vallen en dan gelijk zo mentaal kapot zijn gaat natuurlijk nooit wat worden.
Waar haal jij vandaan dat hij mentaal kapot is?
  Moderator donderdag 12 juli 2012 @ 22:01:50 #166
249559 crew  Lavenderr
pi_114128790
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 21:39 schreef Jahr00n het volgende:
wat een faler

gelukkig is ie afgestapt. nu hopen dat ie nooit meer opstapt
Echt, moet dat nou? Wat is dat toch voor misselijk gedrag :r
pi_114128928
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 21:44 schreef TheArt het volgende:

[..]

Vandaar dat ie 2 jaar geleden 5e was in het eindklassement :')
Beginnersgeluk. :P
pi_114129027
Thuis *O*
pi_114129038
Slotje :Z
  donderdag 12 juli 2012 @ 22:06:10 #170
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_114129044
wat een gelul weer hier, al twijfel ik ook wel of hij nog op het niveau 2008-2010 gaat komen onderhand
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_114129201
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 21:44 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Hij heeft al 's een goede Tour gereden...
Toen lag Jahr00n nog in de luiers dus dat kon ie niet weten.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  Moderator donderdag 12 juli 2012 @ 22:18:42 #172
249559 crew  Lavenderr
pi_114129781
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 22:09 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Toen lag Jahr00n nog in de luiers dus dat kon ie niet weten.
Aan zijn manier van reageren te zien loopt hij nóg in luiers .
pi_114130606
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 21:44 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Hij heeft al 's een goede Tour gereden...
Daar kun je niet op blijven teren, eens houdt het ook op.
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_114131190
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 21:43 schreef Jahr00n het volgende:

[..]

ik hoop gewoon dat ie zelf inziet dat ie nooit een goede tour gaat rijden

een keertje vallen en dan gelijk zo mentaal kapot zijn gaat natuurlijk nooit wat worden.
Eerder fysiek kapot. Anders ga je niet demarreren. Maar hij snapt ook wel dat er niets te halen valt. Nu maar mooi voor de najaarsklassiekers en de Vuelta gaan.

Overigens zag ik 'm vandaag op de Croix de Fer langsfietsen en had niet de indruk dat hij voluit ging.
pi_114131421
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 22:31 schreef TLC het volgende:

[..]

Daar kun je niet op blijven teren, eens houdt het ook op.
Hij heeft na die Tour daarna ook genoeg gepresteerd om daar wel op te blijven teren, alleen in de Tour niet door omstandigheden.
  Moderator donderdag 12 juli 2012 @ 22:56:47 #176
249559 crew  Lavenderr
pi_114132227
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 22:43 schreef TheArt het volgende:

[..]

Hij heeft na die Tour daarna ook genoeg gepresteerd om daar wel op te blijven teren, alleen in de Tour niet door omstandigheden.
Dat. Me dunkt dat deze man wat meegemaakt heeft qua blessures, en dan die zware val ook nog eens. En dan toch de andere dag weer op de fiets. Ik heb bewondering voor zijn doorzettingsvermogen. Men kan bepaald niet zeggen dat hij geen karakter getoond heeft. Dat het nu een keer op is, lijkt me logisch.
  donderdag 12 juli 2012 @ 22:56:55 #177
11102 knep
Mountainfreak
pi_114132237
Prima beslissing.
  donderdag 12 juli 2012 @ 23:00:17 #178
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_114132423
Geeft mogelijkheden voor het naseizoen. Ben blij dat hij is afgestapt.

Nog genoeg wedstrijden om het seizoen kleur te geven.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_114132453
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 23:00 schreef BlaZ het volgende:
Geeft mogelijkheden voor het naseizoen. Ben blij dat hij is afgestapt.

Nog genoeg wedstrijden om het seizoen kleur te geven.
Eens.
  donderdag 12 juli 2012 @ 23:15:22 #180
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_114133279
de echte winnaars vallen gewoon stuk minder

armstrong is bijna nooit ernsig gevallen
pi_114134045
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 23:15 schreef Jahr00n het volgende:
de echte winnaars vallen gewoon stuk minder

armstrong is bijna nooit ernsig gevallen
contador echte winnaar - viel vorig jaar
Wiggins dit jaar veel winnen - viel vorig jaar
Evans winnaar vorig jaar - viel 2 jaar geleden.

Zo even een overzichtje van winnaars die dus ook vallen
pi_114135373
Andy Schleck doet niet eens mee met de Tour. Mag Jahroon eens raden waarom niet :')
  vrijdag 13 juli 2012 @ 00:21:59 #183
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_114136676
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 23:55 schreef Sautor het volgende:
Andy Schleck doet niet eens mee met de Tour. Mag Jahroon eens raden waarom niet :')
En die heeft itt Gesink nou net wel een slechte mentaliteit. Als er iemand het predikaat faalhaas verdient is het Andy wel.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_114136714
'Waar is Gesink?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 13 juli 2012 @ 00:40:04 #185
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_114137271
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juli 2012 23:30 schreef pietpietpiet101 het volgende:

[..]

contador echte winnaar - viel vorig jaar
Wiggins dit jaar veel winnen - viel vorig jaar
Evans winnaar vorig jaar - viel 2 jaar geleden.

Zo even een overzichtje van winnaars die dus ook vallen
Zelfs


viel.

Nou kan ie toevallig door, maar voor hetzelfde geld had ie er wel uit gelegen.
pi_114146508
Bij de val van Beloki lag hij ook bijna.
Goede stuurmanskunst in combinatie met een weiland (had ook een ravijn of rotsen kunnen zijn) was zijn redding.
Neil LOVES Carrots!
pi_114147320
Ik heb net het interview met Mart gezien.... en ik geloof best dat Robert last van zn ribben heeft hoor, maar ik heb mn ribben ook eens gekneusd; ik had echt niet in 1 keer alles kunnen vertellen wat hij verteld; hij is geen een keer in t interview buiten adem (omdat ademen/ praten te veel tegelijk is wanneer je je ribben gekneusd hebt, dat houd je niet lang vol) en lult aan een stuk door....
ik weet wel dat ik dat niet kon toen (laat staan een berg opfietsen..;-))
pi_114147328


[ Bericht 100% gewijzigd door _-_ratjetoe_-_ op 13-07-2012 11:58:25 ]
pi_114148078
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 11:57 schreef AB86 het volgende:
Ik heb net het interview met Mart gezien.... en ik geloof best dat Robert last van zn ribben heeft hoor, maar ik heb mn ribben ook eens gekneusd; ik had echt niet in 1 keer alles kunnen vertellen wat hij verteld; hij is geen een keer in t interview buiten adem (omdat ademen/ praten te veel tegelijk is wanneer je je ribben gekneusd hebt, dat houd je niet lang vol) en lult aan een stuk door....
ik weet wel dat ik dat niet kon toen (laat staan een berg opfietsen..;-))
Waaraschijnlijk praat gesink door de pijn heen, want pijn lijden zijn ze gewend. Als je kijkt naar alle verwondingen hij heeft gehad kun je onmogelijk zeggen dat hij gee karakter heeft of mentaal zwak is.
pi_114148233
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 12:15 schreef pietpietpiet101 het volgende:

[..]

Waaraschijnlijk praat gesink door de pijn heen, want pijn lijden zijn ze gewend. Als je kijkt naar alle verwondingen hij heeft gehad kun je onmogelijk zeggen dat hij gee karakter heeft of mentaal zwak is.
Ik zeg ook wel dat ik geloof dat ie pijn heeft... maar 'door de pijn heen' het gaat niet zozeer om pijn, maar je krijgt het stikbenauwd.... dat zie ik niet aan m. Maar goed, hij zal idd niet zomaar opgeven
pi_114416994
In the coolest little capital of the world
pi_114600214
GKJJ twitterde op maandag 23-07-2012 om 10:11:34 Olympische Spelen vibe in het vliegtuig. Geesink pakt zijn fiets in. Mocht niet als handbagage mee helaas... http://t.co/RXjD9NZd reageer retweet
pi_114601661
Die Geesink toch
pi_114632447
Die Anton is ook van alle markten thuis.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_114633509
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 12:23 schreef lordteddybeer het volgende:
GKJJ twitterde op maandag 23-07-2012 om 10:11:34 Olympische Spelen vibe in het vliegtuig. Geesink pakt zijn fiets in. Mocht niet als handbagage mee helaas... http://t.co/RXjD9NZd reageer retweet
[ afbeelding ]
Dat had hij kunnen weten als hij de brief van het IOC had gelezen.
Get it and Bet it
pi_114633904
Wat moet Geesink met een fiets?
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_114642215
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 09:21 schreef Steven184 het volgende:
Wat moet Geesink met een fiets?
Fietsen :+
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_114642351
De pijl foto kan niet ontbreken :P

Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_114643375
http://maps.google.nl/map(...)ridge+hotel&t=h&z=15



In het hotel bij de A, vlakbij Box Hill!
Jack does it in real time...
pi_114643570
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 08:59 schreef SteveBudin het volgende:

[..]

Dat had hij kunnen weten als hij de brief van het IOC had gelezen.
:D
pi_114644450
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 14:08 schreef Felagund het volgende:

[..]

Fietsen :+
Lijkt me zeer lastig :P
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_114757047
Daar is hij:

  Moderator zaterdag 28 juli 2012 @ 10:22:27 #203
249559 crew  Lavenderr
pi_114757157
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 10:14 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Daar is hij:

[ afbeelding ]
Daar is tie weer w/
pi_114757178
Gelukkig ik werd al ongerust *O*
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_114771452
Prima koers gereden. Sowieso beste Nederlander vandaag.
  Moderator zaterdag 28 juli 2012 @ 18:09:53 #206
249559 crew  Lavenderr
pi_114772297
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 17:45 schreef TargaFlorio het volgende:
Prima koers gereden. Sowieso beste Nederlander vandaag.
Echt top he? Spannende koers. En Gesink tot het laatst toe gevochten ^O^ .
pi_114781609
Gesink bij Mart :D
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_114781905
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 22:33 schreef roos85 het volgende:
Gesink bij Mart :D
Jack does it in real time...
  zaterdag 28 juli 2012 @ 22:57:41 #209
11102 knep
Mountainfreak
pi_114782739
Hopelijk heeft de Gees deze vorm ook in de Vuelta of kan ie er nog wat bijdoen :).
  zaterdag 28 juli 2012 @ 23:06:13 #210
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_114783112
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 22:40 schreef DeeBee het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Met pijl _O_
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zaterdag 28 juli 2012 @ 23:16:07 #211
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_114783608
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 23:06 schreef Redefine het volgende:

[..]

Met pijl _O_
Zonder pijl heb je er dan ook niets aan.
pi_114784219
Ik ben geen Gesink fan. Maar hij heeft het vandaag prima gedaan.

Ook gelijk zeker van een plek in de WK selectie lijkt mij.
- verwijderd door admin -
  zaterdag 28 juli 2012 @ 23:35:56 #213
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_114784564
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 23:16 schreef Zelva het volgende:

[..]

Zonder pijl heb je er dan ook niets aan.
Anders herkennen we hem natuurlijk niet.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zaterdag 28 juli 2012 @ 23:36:47 #214
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_114784589
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 23:35 schreef Redefine het volgende:

[..]

Anders herkennen we hem natuurlijk niet.
Ja, er zijn meer mensen in beeld.
  Moderator zaterdag 28 juli 2012 @ 23:38:16 #215
249559 crew  Lavenderr
pi_114784638
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 22:57 schreef knep het volgende:
Hopelijk heeft de Gees deze vorm ook in de Vuelta of kan ie er nog wat bijdoen :).
Hoop ik echt!
  zaterdag 28 juli 2012 @ 23:41:27 #216
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_114784745
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 23:36 schreef Zelva het volgende:

[..]

Ja, er zijn meer mensen in beeld.
Ik dacht eerste dat het die vrouw was die ook op de foto staat.

Gelukkig was er de pijl
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_114785150
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 22:57 schreef knep het volgende:
Hopelijk heeft de Gees deze vorm ook in de Vuelta of kan ie er nog wat bijdoen :).
Was iig weer veel beter dan aan het einde van de tour.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
  zondag 29 juli 2012 @ 00:14:41 #218
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_114786134
Wat zou het toch mooi zijn als het straks is: Waar is Gesink? Die rijdt daar in de rode trui. Of Waar is Gesink, hij rijdt niet in de kopgroep, nee hij rijdt ervoor _O_
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_114793626
Kunnen we dit topic niet verplaatsen naar het wielrennen-subforum :P
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_114793834
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 08:48 schreef Steven184 het volgende:
Kunnen we dit topic niet verplaatsen naar het wielrennen-subforum :P
Graag. Goed topic!
pi_114793954
Lijkt mij ook een goed idee. :)

Al liep er volgens mij in SPT ook wel een 'Gesink-fan topic' misschien, maar nou ja... :P
Jack does it in real time...
  zondag 29 juli 2012 @ 10:17:46 #222
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_114794348
Dit is niet het fan topic. Dit is het Gesink whereabouts topic :P
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zondag 29 juli 2012 @ 11:57:49 #223
56724 Wombcat
rent wiel
pi_114796660
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 10:17 schreef Redefine het volgende:
Dit is niet het fan topic. Dit is het Gesink whereabouts topic :P
Is dus ook handig voor de UCI ^O^
in a crowd you lose humanity
pi_114797219
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 09:42 schreef DeeBee het volgende:
Lijkt mij ook een goed idee. :)

Al liep er volgens mij in SPT ook wel een 'Gesink-fan topic' misschien, maar nou ja... :P
Ik vind dit een goed idee, want het is erg interessant om ook niet tijdens de Tour te weten waar Gesink is.

Zijn prestaties zijn soms indrukwekkend, maar zeker van ondergeschikt belang ten opzichte van zijn locatie, en daarom pleit ik voor een hierboven voorgestelde verhuizing van het topic, zodat wij als gemeenschap Gesink op logistiek gebied nooit uit het oog zullen verliezen.
pi_115563971
[Centraal] La Vuelta a España 2012

quote:
De Vuelta a España is van 18 augustus tot en met 9 september elke dag live te zien op de website van de NOS. Met commentaar van Joris van den Berg, Gio Lippens en Sebastiaan Timmerman.
Wat een service dat de NOS meewerkt om Gesink ook tijdens de Vuelta in de gaten te kunnen houden, moet wel dé reden zijn voor deze livestream! 8-)

Vandaag ook prima in de Clasica San Sebastian, De Gees. ^O^
Jack does it in real time...
pi_115565367
Mooi dat ze het uitzenden mét commentaar, al zal ik kijken via Sporza of Eurosport.
pi_115565455
Ik prijs mijzelf een gelukkig mens aangezien ik Gesink vandaag in actie gezien heb!
Hierdoor wist ik waar hij was, in het Baskenland.
pi_115565492
De Belgen letten goed op Gesink, al was er één valse Gees.
pi_115567527
Ah leuk Gesink doet mee in San Sebastian, kom maar op met de pijlen *O*

(heeft hij goed gereden vandaag?)
pi_115723514
Hij zit nu op een bankje. _O_
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 20:50:15 #231
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_115724564
Ik zag hem ook zitten ^O^
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_115724628
Zonder pijl gelooft niemand het.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_116451199
pi_116573458


En zijn we tevreden met die 6e plek?
pi_116574390
Hij heeft prima constant gepresteerd gedurende deze 3 weken, dus ben wel tevreden dat hij weer een meer dan acceptabel niveau heeft gehaald na z'n beenbreuk. Maar meer dan 12 minuten verliezen op Contador en zo'n 11 minuten op Valverde en Rodríguez doet toch pijn.
  zondag 9 september 2012 @ 20:21:48 #236
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_116575255
Het lijkt gewoon of er wat volk ontbrak. Moreno op 11 minuten, Ten Dam en Talansky op een minuut of 13, Intxausti, Verdugo en Roche op 16-17, dat lijkt allemaal normaal, maar de mannen die tussen de 2 en de 10 minuten moeten hangen, waren er niet of lieten het afweten.

Hoe dan ook was 6e het hoogst haalbare, heeft nergens iets laten liggen. Misschien zou een Gesink met een normale winter wel een minuut of 6-7 van die achterstand kunnen halen.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_116575654
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 20:05 schreef Chiappucci het volgende:
Hij heeft prima constant gepresteerd gedurende deze 3 weken, dus ben wel tevreden dat hij weer een meer dan acceptabel niveau heeft gehaald na z'n beenbreuk. Maar meer dan 12 minuten verliezen op Contador en zo'n 11 minuten op Valverde en Rodríguez doet toch pijn.
Dit dus, er zal wel moeten gekeken of er de juiste keuzes zijn gemaakt. Hoewel zijn beenbreuk vast heeft meegespeeld in dat hij zijn absolute topvorm niet heeft kunnen bereiken, zijn juist zijn prestaties in het echte hooggebergte minder geworden. Dan liever een Gesink zoals in 2010 die minder is in tijdrijden, maar in het hooggebergte met de wereldtop mee kan.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_116578265
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 20:28 schreef Felagund het volgende:

[..]

Dit dus, er zal wel moeten gekeken of er de juiste keuzes zijn gemaakt. Hoewel zijn beenbreuk vast heeft meegespeeld in dat hij zijn absolute topvorm niet heeft kunnen bereiken, zijn juist zijn prestaties in het echte hooggebergte minder geworden. Dan liever een Gesink zoals in 2010 die minder is in tijdrijden, maar in het hooggebergte met de wereldtop mee kan.
Die tijdrijden werden altijd al steeds beter, niet alleen dit jaar. Ook in de jaren 2009 en 2010 reed hij betere tijdritten dan hij daarvoor deed. Hij was alleen nog wat wisselvallig daarin en die wisselvalligheid is nu compleet weg.

Denk niet dat het ene ten koste hoeft te zijn gegaan van het ander. Ik denk alleen wel dat zijn klimbasis het meest heeft geleden onder die veel mindere winter. Daarnaast is het bij Gesink sowieso nooit echt vanzelf gekomen. Hij werkt er verdomd hard voor. Je ziet dat het verschil tussen topvorm en geen vorm bij dat soort renners een stuk minder groot is dan bij de echte super getalenteerden, genre Andy Schleck, Freire. Iemand als Evans, toch ook niet enorm getalenteerd, moet het ook hebben van zijn constantheid door het hele seizoen heen.
  zondag 9 september 2012 @ 22:23:19 #239
197060 SuikerVuist
Arm & Hammer Grammar
pi_116584000
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 21:03 schreef TheArt het volgende:

[..]

Die tijdrijden werden altijd al steeds beter, niet alleen dit jaar. Ook in de jaren 2009 en 2010 reed hij betere tijdritten dan hij daarvoor deed. Hij was alleen nog wat wisselvallig daarin en die wisselvalligheid is nu compleet weg.

Denk niet dat het ene ten koste hoeft te zijn gegaan van het ander. Ik denk alleen wel dat zijn klimbasis het meest heeft geleden onder die veel mindere winter. Daarnaast is het bij Gesink sowieso nooit echt vanzelf gekomen. Hij werkt er verdomd hard voor. Je ziet dat het verschil tussen topvorm en geen vorm bij dat soort renners een stuk minder groot is dan bij de echte super getalenteerden, genre Andy Schleck, Freire. Iemand als Evans, toch ook niet enorm getalenteerd, moet het ook hebben van zijn constantheid door het hele seizoen heen.
^ Al die ronderenners werken er snoeihard voor, ook Andy Schleck. Evans is trouwens een echt toptalent met een VO2 max van 87.

Enorm getalenteerden zouden juist een hoog basisniveau moeten hebben. Dat zag je ook bij LeMond en al die andere uber getalenteerden. Bij Schleck zal het vooral een mentale kwestie zijn.
  zondag 9 september 2012 @ 22:40:11 #240
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_116585058
Als contador een goede winter met koersen in het voorjaar heeft gaat echt niemand hem bedreigen in de Tour. Of Andy moet zichzelf heel goed bijeen geraapt hebben. 6e plek voor Gesink was denk ik ook het hoogst haalbare.
Met een goede winter zie ik hem volgend jaar in de Tour ook geen top5 rijden als Froome, Contador, Schleck, Wiggins, Evans, Nibali, Sanchez enzo ook een normale voorbereiding hebben. Maar lijkt me geen schande. Mooi voor de bollen gaan en kijken wat voor klassement eruit rolt.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_116585156
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 22:40 schreef One_of_the_few het volgende:
Als contador een goede winter met koersen in het voorjaar heeft gaat echt niemand hem bedreigen in de Tour. Of Andy moet zichzelf heel goed bijeen geraapt hebben. 6e plek voor Gesink was denk ik ook het hoogst haalbare.
Met een goede winter zie ik hem volgend jaar in de Tour ook geen top5 rijden als Froome, Contador, Schleck, Wiggins, Evans, Nibali, Sanchez enzo ook een normale voorbereiding hebben. Maar lijkt me geen schande. Mooi voor de bollen gaan en kijken wat voor klassement eruit rolt.
Sanchez kan ie hebben, Evans wordt wéér een jaartje ouder. Van de overgeblevenen kan er ook zomaar nog eentje door de mand vallen. Het kan best, als hij écht goed is en geen pech kent. Maar op papier zijn er misschien een paar betere kandidaten ja.
  zondag 9 september 2012 @ 22:43:57 #242
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_116585260
Ow, Nibali rijdt natuurlijk de Giro.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_116585695
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 22:40 schreef One_of_the_few het volgende:
Als contador een goede winter met koersen in het voorjaar heeft gaat echt niemand hem bedreigen in de Tour. Of Andy moet zichzelf heel goed bijeen geraapt hebben. 6e plek voor Gesink was denk ik ook het hoogst haalbare.
Met een goede winter zie ik hem volgend jaar in de Tour ook geen top5 rijden als Froome, Contador, Schleck, Wiggins, Evans, Nibali, Sanchez enzo ook een normale voorbereiding hebben. Maar lijkt me geen schande. Mooi voor de bollen gaan en kijken wat voor klassement eruit rolt.
Eens dat niemand Contador écht zal kunnen bedreigen. Maar zelfs als Andy Schleck op zijn sterkst is, denk ik niet dat hij daadwerkelijk een bedreiging wordt voor Alberto.

En Gesink op topniveau moet toch wel sterker zijn dan een Evans, ( die er steeds meer doorheen begint te zakken ) Nibali en Sanchez, of vergis ik me nu énorm in de kwaliteiten van Robert?

Wiggins is alleen in tijdritten verschroeiend sterk, maar in het klimmen hoeft hij niet persé beter te zijn dan een Gesink.
pi_116593395
Nibali heeft een grotere sprong gemaakt dan Gesink, dit jaar ook nog eens heel goed in de klassiekers en voor de vierde keer op het podium in een grote ronde. Prestaties waar Gesink voorlopig alleen nog mag van dromen.

Gesink moet eerst maar weer eens laten zien dat hij meerdere dagen zich kan meten met de wereldtop in wedstrijden die er echt toe doen, Nibali heeft dat al lang bewezen. Een Wiggins overigens ook.
  maandag 10 september 2012 @ 13:07:42 #245
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_116598644
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 22:51 schreef JC14 het volgende:
En Gesink op topniveau moet toch wel sterker zijn dan een Evans, ( die er steeds meer doorheen begint te zakken ) Nibali en Sanchez, of vergis ik me nu énorm in de kwaliteiten van Robert?
Zoals elke renner heeft Gesink zijn uitschieters naar boven en naar beneden, maar soms wordt er bij hem verwacht dat hij van zo'n uitschieter naar boven snel even zijn standaard niveau kan maken.

Hij heeft ooit in koers X eens goed tegen de tijd gereden, in koers Y explosief geklommen en in koers Z zelfs eens goed gedaald, dus hij moet dat maar combineren en dan kan hij iedereen hebben, want hij heeft het ooit al eens gedaan. Met die logica kan je 25 renners top 5 kandidaten maken voor de Tour.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_122039741
in zijn broek
pi_122040243
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 18:33 schreef Typisch het volgende:
in zijn broek
wat een geweldige bijdrage, aan een topic dat al 4mnd stil was... Held! :')
everyone's a critic...
even you ! !
pi_122056264
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 18:47 schreef the_critic het volgende:

[..]

wat een geweldige bijdrage, aan een topic dat al 4mnd stil was... Held! :')
wat erg, slaap je er slecht van?
pi_122516220
  Moderator dinsdag 5 februari 2013 @ 18:48:04 #250
249559 crew  Lavenderr
pi_122518368
quote:
Daar is ie weer *O*
pi_122521371
^O^
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 7 maart 2013 @ 16:02:47 #252
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_123749633
Excuses voor de slechte kwaliteit, maar hij was in de aanval, dus niks doen was geen optie.



Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 7 maart 2013 @ 16:10:27 #253
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_123758066
Kijk aan dit soort updates hebben we wat ^O^
  Moderator donderdag 7 maart 2013 @ 19:37:08 #255
249559 crew  Lavenderr
pi_123758162
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 16:02 schreef heywoodu het volgende:
Excuses voor de slechte kwaliteit, maar hij was in de aanval, dus niks doen was geen optie.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wow!
Daar is ie weer *O*
  donderdag 7 maart 2013 @ 20:45:44 #256
11102 knep
Mountainfreak
pi_123762036
:)
pi_123762119
Dopingsport :')
pi_123762404
Goed gereden. Hij had het zwaar zei hij achteraf, dan is dit knap.
pi_123766823
als Gesink al gaat aanvallen dan komt het wel goed met de Blanco ploeg dit jaar
pi_123766909
En het is ook goed voor dit topic.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_123769760
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 20:46 schreef ejfaar het volgende:
Dopingsport :')
Voetbal is clean gelukkig :Y
pi_124210649


Gesink scherp mee met de grote mannen in etappe 1 van Ronde van Catalonië!
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_124214587
In de afdaling meegeglipt las ik op de Sporza site.
pi_124298805


Ook op een brakke stream nog goed te herkennen.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_124301521
Ook al ben ik fan, het is ondertussen toch niet al te best hoe Gesink presteert... -O-

Lijkt toch niet meer z'n oude niveau te kunnen benaderen, wat de oorzaak daar dan ook van is... :)
Jack does it in real time...
pi_124301581
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 18:09 schreef DeeBee het volgende:
Ook al ben ik fan, het is ondertussen toch niet al te best hoe Gesink presteert... -O-

Lijkt toch niet meer z'n oude niveau te kunnen benaderen, wat de oorzaak daar dan ook van is... :)
Ik vond hem deze 2e etappe niet eens slecht, het is dat Wiggens er een flink klap op gaf, en een tempoversnelling is niet Gesink zijn ding, en als dat ook nog in de laatste kilometer gebeurt dan is er ook geen tijd meer om te herstellen.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_124301907
Op zijn top was hij wel van het (met moeite) meeschuiven en de tempoversnellingen.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_126353651
Aardige eerste week van de Giro, binnen een minuut op de derde plaats:



^O^
Jack does it in real time...
  Moderator zaterdag 11 mei 2013 @ 17:35:35 #269
249559 crew  Lavenderr
pi_126354442
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 17:16 schreef DeeBee het volgende:
Aardige eerste week van de Giro, binnen een minuut op de derde plaats:

[ afbeelding ]

^O^
Goeie!
pi_126354549
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 17:16 schreef DeeBee het volgende:
Aardige eerste week van de Giro, binnen een minuut op de derde plaats:

[ afbeelding ]

^O^
je herkent hem niet met deze helm op maar goed dat er een pijl en naambordje bij staat
  zondag 12 mei 2013 @ 12:12:36 #271
235775 Nappie-Oleon
Een Vlaamse reus
pi_126380041
en de auto
floep floep
pi_126390071
Waar zit gesink nu? groep nibali of groep wiggins?
pi_126390231
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 16:23 schreef RichardRichard het volgende:
Waar zit gesink nu? groep nibali of groep wiggins?
Gewoon in de groep met nibali.
pi_126816962
In ieder geval nog vol strijdlust, maar wat een pech weer vandaag...pff... -O-
Jack does it in real time...
pi_126817024
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 17:08 schreef DeeBee het volgende:
In ieder geval nog vol strijdlust, maar wat een pech weer vandaag...pff... -O-
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  Moderator dinsdag 21 mei 2013 @ 17:11:41 #276
249559 crew  Lavenderr
pi_126817095
Wat superlullig voor Gesink. Hij zat erg goed begreep ik.
  dinsdag 21 mei 2013 @ 17:12:36 #277
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_126817139
Gaat Gesink nou wel of niet naar de Tour?
pi_126817254
Ontzettend zuur. -O-

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 17:12 schreef Coelho het volgende:
Gaat Gesink nou wel of niet naar de Tour?
Normaal gesproken wel.
pi_126818094
Zijn ketting brak af terwijl hij in de kopgroep zat 1.5km voor de finish? :') Jezus, wat een pech heeft die Gesink. :X

Sorry, maar ergens vind ik het ook grappig :@
★★★
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 21 mei 2013 @ 17:33:07 #280
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_126818142
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 17:32 schreef ajacied4lf het volgende:
Sorry, maar ergens vind ik het ook grappig :@
:')
pi_126818464
quote:
9s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 17:33 schreef Pino112 het volgende:

[..]

:')
Sorry :D .

Niks tegen Gesink hoor. Dit geldt ook bij voetbal, als een club heel vaak pech heeft wordt het grappig (of bij darten, als een pijl er steeds uit valt). :')
★★★
  dinsdag 21 mei 2013 @ 17:59:15 #282
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_126819205
De Gesink criticasters zullen het wel weer zo weten te draaien dat het aan zijn mentaliteit ligt. "Als je echt goed bent overkomt je dit niet".Ik hoor het ze zo zeggen :')

Wat was dit jammer zeg. Had het hem zo gegund. Sommige dingen zijn gewoon zo onverdiend ;(
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 21 mei 2013 @ 18:25:23 #283
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_126820497
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 17:59 schreef Redefine het volgende:
De Gesink criticasters zullen het wel weer zo weten te draaien dat het aan zijn mentaliteit ligt. "Als je echt goed bent overkomt je dit niet".Ik hoor het ze zo zeggen :')

Wat was dit jammer zeg. Had het hem zo gegund. Sommige dingen zijn gewoon zo onverdiend ;(
Eens. En dát is topsport. Jíj hebt niks gewonnen, omdat jij niet goed genoeg was je ketting brak. En dat vinden wé onverdiend.
  dinsdag 21 mei 2013 @ 18:37:23 #285
56724 Wombcat
rent wiel
pi_126820619
Hij was gewoon zó sterk, dat zijn ketting brak :(
Hij was dus niet niet goed genoeg, maar hij was te goed :(
in a crowd you lose humanity
  Moderator dinsdag 21 mei 2013 @ 18:39:12 #286
249559 crew  Lavenderr
pi_126820700
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 17:59 schreef Redefine het volgende:
De Gesink criticasters zullen het wel weer zo weten te draaien dat het aan zijn mentaliteit ligt. "Als je echt goed bent overkomt je dit niet".Ik hoor het ze zo zeggen :')

Wat was dit jammer zeg. Had het hem zo gegund. Sommige dingen zijn gewoon zo onverdiend ;(
Echt, vind het zo sneu. Die jongen heeft toch ongelofelijk veel pech ;(
  dinsdag 21 mei 2013 @ 19:26:45 #287
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_126823475
quote:
17s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 18:33 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Eens. En dát is topsport. Jíj hebt niks gewonnen, omdat jij niet goed genoeg was je ketting brak. En dat vinden wé onverdiend.
Ja en dit soort dramatiek maakt sport ook juist weer mooi, hoe zuur het ook is. Als hij nu iets groots wint, maakt dat het extra mooi.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_126824405
We zullen deze posts met plezier teruglezen als hij vrijdag alle frustratie eruit gooit en wint na een indrukwekkende solo over de Gavia en de Stelvio
pi_126824659
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 19:37 schreef Marcoss het volgende:
We zullen deze posts met plezier teruglezen als hij vrijdag alle frustratie eruit gooit en wint na een indrukwekkende solo over de Gavia en de Stelvio
Hij rijdt Nibali en de rest op 10 minuten vrijdag ^O^
  dinsdag 21 mei 2013 @ 19:42:11 #290
56724 Wombcat
rent wiel
pi_126824730
Als dat doorgaat tenminste
weerbericht Stelvio
Nogal wat sneeuw en niet boven de 0 graden deze week.
in a crowd you lose humanity
  dinsdag 21 mei 2013 @ 20:52:00 #291
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_126829065
Wees gerust. Het maakt niet of dat doorgaat of niet. Hij rijdt donderdag gewoon iedereen naar huis in de klim tijdrit :7
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  dinsdag 21 mei 2013 @ 20:58:21 #292
56724 Wombcat
rent wiel
pi_126829430
Wordt 'ie taxichauffeur dan?
in a crowd you lose humanity
pi_126829479
_O-
  dinsdag 21 mei 2013 @ 21:50:04 #294
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_126832179
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 20:58 schreef Wombcat het volgende:
Wordt 'ie taxichauffeur dan?
Ja en de twee dagen erna is hij buschauffeur.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_126915769
Vandaag was hij nergens -O-

Hoe nu verder met z'n carriere? Op deze voet verder gaan of klassement in grote rondes laten varen en richten op etappe zeges in kleine en grote rondes en eventueel klassement in kleine rondes (zoals b.v. Californie)?
  donderdag 23 mei 2013 @ 20:27:36 #296
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_126919355
Bij de nieuwe Gesink zou ik eerder voor de positie van meesterknecht bij een topper gaan. Dan kan je nog steeds sporadisch voor ritzeges gaan en af en toe eens rijden voor een eigen klassement in een kortere rittenwedstrijd, maar de druk is waarschijnlijk aanzienlijk minder.

Nu rijdt hij constant in de (Nederlandse) schijnwerpers, zich richtend op doelen die eigenlijk alleen maar haalbaar lijken mits serieus wat bijval. Vroeger kon hij zelf dingen afdwingen, nu lijkt dat er niet meer in te zitten, of toch niet meer op WT-niveau. Of toch niet als zijn huidige niveau permanent is.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 23 mei 2013 @ 20:42:54 #297
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_126920122
bovendien is zijn talent vrij constant tempo berg op rijden. Dat lijkt me ideaal voor een goede knecht.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_126920384
Zoals hier al werd aangeraden, gewoon door als knecht. Met zijn constante tempo omhoog kan hij zo in de Sky-trein.
  donderdag 23 mei 2013 @ 23:46:10 #299
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_126931961
quote:
2s.gif Op donderdag 23 mei 2013 20:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
Bij de nieuwe Gesink zou ik eerder voor de positie van meesterknecht bij een topper gaan. Dan kan je nog steeds sporadisch voor ritzeges gaan en af en toe eens rijden voor een eigen klassement in een kortere rittenwedstrijd, maar de druk is waarschijnlijk aanzienlijk minder.

Nu rijdt hij constant in de (Nederlandse) schijnwerpers, zich richtend op doelen die eigenlijk alleen maar haalbaar lijken mits serieus wat bijval. Vroeger kon hij zelf dingen afdwingen, nu lijkt dat er niet meer in te zitten, of toch niet meer op WT-niveau. Of toch niet als zijn huidige niveau permanent is.
Hij zou denk ideaal zijn als meesterknecht ja. Wat rubbereend ook zegt, rijdt hij een vrij constant tempo. En over het algemeen ook vrij constant in rondes. Verder lijkt het mij ook wel iemand die kan werken voor een ander.

Verder zie je juist dat de goede knechten, bij wijze van spreken, vaker een kans op een ritzege krijgen, dan het type renner wat hij nu is. En enige tijd in de luwte zal hem ook wel goed doen denk ik, dan weet je nooit wat er later in zijn carrière nog uitkomt.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 08:29:25 #300
56724 Wombcat
rent wiel
pi_126937153
En hij is ook nog eens lang, dus je kunt goed bij 'm uit de wind zitten ^O^
in a crowd you lose humanity
pi_126937285
quote:
2s.gif Op donderdag 23 mei 2013 20:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
Bij de nieuwe Gesink zou ik eerder voor de positie van meesterknecht bij een topper gaan. Dan kan je nog steeds sporadisch voor ritzeges gaan en af en toe eens rijden voor een eigen klassement in een kortere rittenwedstrijd, maar de druk is waarschijnlijk aanzienlijk minder.

Nu rijdt hij constant in de (Nederlandse) schijnwerpers, zich richtend op doelen die eigenlijk alleen maar haalbaar lijken mits serieus wat bijval. Vroeger kon hij zelf dingen afdwingen, nu lijkt dat er niet meer in te zitten, of toch niet meer op WT-niveau. Of toch niet als zijn huidige niveau permanent is.
Ach of het eens bij een andere ploeg proberen waarbij hij niet voor Nederland het absolute speerpunt is in een grote ronde. Dan is de druk ook al heel anders. Hem nu al helemaal afschrijven gaat me toch te. Ver. Daarvoor heeft hij teveel talent.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')