Gewoon in de groep met nibali.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:23 schreef RichardRichard het volgende:
Waar zit gesink nu? groep nibali of groep wiggins?
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:08 schreef DeeBee het volgende:
In ieder geval nog vol strijdlust, maar wat een pech weer vandaag...pff...
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:32 schreef ajacied4lf het volgende:
Sorry, maar ergens vind ik het ook grappig
Sorryquote:
Eens. En dát is topsport. Jíj hebt niks gewonnen, omdat jij niet goed genoeg was je ketting brak. En dat vinden wé onverdiend.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:59 schreef Redefine het volgende:
De Gesink criticasters zullen het wel weer zo weten te draaien dat het aan zijn mentaliteit ligt. "Als je echt goed bent overkomt je dit niet".Ik hoor het ze zo zeggen
Wat was dit jammer zeg. Had het hem zo gegund. Sommige dingen zijn gewoon zo onverdiend
Echt, vind het zo sneu. Die jongen heeft toch ongelofelijk veel pechquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:59 schreef Redefine het volgende:
De Gesink criticasters zullen het wel weer zo weten te draaien dat het aan zijn mentaliteit ligt. "Als je echt goed bent overkomt je dit niet".Ik hoor het ze zo zeggen
Wat was dit jammer zeg. Had het hem zo gegund. Sommige dingen zijn gewoon zo onverdiend
Ja en dit soort dramatiek maakt sport ook juist weer mooi, hoe zuur het ook is. Als hij nu iets groots wint, maakt dat het extra mooi.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:33 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Eens. En dát is topsport. Jíj hebt niks gewonnen, omdat jij niet goed genoeg was je ketting brak. En dat vinden wé onverdiend.
Hij rijdt Nibali en de rest op 10 minuten vrijdagquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:37 schreef Marcoss het volgende:
We zullen deze posts met plezier teruglezen als hij vrijdag alle frustratie eruit gooit en wint na een indrukwekkende solo over de Gavia en de Stelvio
Ja en de twee dagen erna is hij buschauffeur.quote:
Hij zou denk ideaal zijn als meesterknecht ja. Wat rubbereend ook zegt, rijdt hij een vrij constant tempo. En over het algemeen ook vrij constant in rondes. Verder lijkt het mij ook wel iemand die kan werken voor een ander.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
Bij de nieuwe Gesink zou ik eerder voor de positie van meesterknecht bij een topper gaan. Dan kan je nog steeds sporadisch voor ritzeges gaan en af en toe eens rijden voor een eigen klassement in een kortere rittenwedstrijd, maar de druk is waarschijnlijk aanzienlijk minder.
Nu rijdt hij constant in de (Nederlandse) schijnwerpers, zich richtend op doelen die eigenlijk alleen maar haalbaar lijken mits serieus wat bijval. Vroeger kon hij zelf dingen afdwingen, nu lijkt dat er niet meer in te zitten, of toch niet meer op WT-niveau. Of toch niet als zijn huidige niveau permanent is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |