TD rijdt gewoon alles op een hoop uiteraard.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 08:54 schreef eentwee het volgende:
Zou Froome nóg een goede ronde kunnen rijden? Dat heeft de laatste jaren toch al vrijwel niemand gepresteerd?
Kan zomaar op een deceptie uitlopen. Schleck doet niet mee, Anton gaat in de eerste week op z'n muil, Froome heeft niet de Tourvorm en Sintador geeft 5 etappes weg nadat hij er in de eerste week al drie gewonnen heeft.
Contador met Giro en Vuelta. Maar daar zit natuurlijk meer tijd tussen. Verder met je eens.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 08:54 schreef eentwee het volgende:
Zou Froome nóg een goede ronde kunnen rijden? Dat heeft de laatste jaren toch al vrijwel niemand gepresteerd?
Het team van Lotto. Heeft een erg hoog "heeft er eigenlijk nog iemand zin in de Vuelta?" gehalte.quote:Jurgen Van den Broeck, Adam Hansen, Bart De Clercq, Olivier Kaisen , Gianni Meersman, Jens Debusschere, Frederik Willems, Joost Van Leijen en Vicente Reynes
Gaat gewoon alles op een hoop rijden uiteraard.quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:32 schreef opgebaarde het volgende:
Wat kunnen en mogen we verwachten van Dekker?
Weinig, hij geeft zelf aan dat het voornamelijk de bedoeling is om weer meer uithoudingsvermogen te krijgenquote:Op maandag 13 augustus 2012 11:32 schreef opgebaarde het volgende:
Wat kunnen en mogen we verwachten van Dekker?
Zit er dik in nu Devolder niet is geselecteerd.quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:34 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Gaat gewoon alles op een hoop rijden uiteraard.
Zoiets dacht ik al maar hoe zit dat. Moet hij gewoon weer veel wedstrijden rijden en grote rondes uitrijden om langzaam aan weer beter te worden? Zo ja, mogen we prestaties van hem in 2013 verwachten of is dat ook te vroeg?quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:28 schreef Blik het volgende:
[..]
Weinig, hij geeft zelf aan dat het voornamelijk de bedoeling is om weer meer uithoudingsvermogen te krijgen
Ik denk dat je nooit meer wat hoeft te verwachten van TD.quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:48 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik al maar hoe zit dat. Moet hij gewoon weer veel wedstrijden rijden en grote rondes uitrijden om langzaam aan weer beter te worden? Zo ja, mogen we prestaties van hem in 2013 verwachten of is dat ook te vroeg?
Nee ség...Dat kan toch niet! De kopman die niet word geselecteerd. Slappe hap!quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zit er dik in nu Devolder niet is geselecteerd.
Onzin. Ze hebben laten doorschijnen dat Dekker de Vuelta niet zou rijden zodat andere favorieten de ronde niet vanwege zinloosheid zouden mijden. Anders krijg je weer van dat gezeik van 'Ja Dekker heeft de Vuelta nou wel gewonnen, maar die en die reden niet mee'.quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:28 schreef Blik het volgende:
[..]
Weinig, hij geeft zelf aan dat het voornamelijk de bedoeling is om weer meer uithoudingsvermogen te krijgen
Omdat hij twee jaar aan de kant gezeten heeft of omdat dat incident in een bepaalde december niet eenmalig was?quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik denk dat je nooit meer wat hoeft te verwachten van TD.
Meer vanwege gevoeligheid voor blessures.quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:11 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Omdat hij twee jaar aan de kant gezeten heeft of omdat dat incident in een bepaalde december niet eenmalig was?
Toch al meer dan menig ander renner hoor.quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:51 schreef eentwee het volgende:
En omdat hij alweer een tijdje rondrijdt en nog niks heeft laten zien.
Meeste zendtijd zou Eurosport wel eens kunnen zijn, vlak gevolgd door Sporza. De NOS zal hoogstwaarschijnlijk alleen gaan uitzenden als Gesink in de laatste week een grote kans heeft om te winnenquote:Op maandag 13 augustus 2012 17:39 schreef Ooku het volgende:
Op welke zender kan dit spektakel op de meeste zendtijd rekenen?
Mollema vond ik in de weken voor de tour ook wel erg tegenvallen. 33ste RvZ en NK ook niet al te best. Toen stond ie er wel ineens weer. Hopen op zelfde scenario, maar ziet er inderdaad niet best uit.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 09:14 schreef Ericr het volgende:
Verwacht er qua Nederlandse inbreng heel erg weinig van, Mollema reed als een krant in Burgos en Gesink had ook moeite om in die ronde wat B en C-klimmertjes te volgen.
Ritzeges krijg je hoe dan ook niet kado en strijden voor een topklassering in dit veld betekent waarschijnlijk iedere dag volle bak. Mooi wel dat het gelijk de eerste week los gaat, is ook direct duidelijk wie in vorm is of niet.
Op Boom, Gesink en misschien Terpstra na valt er weinig van te verwachten. Vacansoleil rijdt voor de Gendt en de rest is leuke pelotonopvulling. Ten Dam heeft de TDF al veel gegeven en zal hoe dan ook in dienst moeten rijden.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:43 schreef Chiappucci het volgende:
Wel een hoop dit jaar ja. Al is dat met de Tour in het achterhoofd geen garantie op suces.
Gesink, Mollema, Ten Dam, Boom, Ruijgh, Lindeman, Ligthart, Mol, Keizer, Dumoulin, De Kort, Dekker, M. Kreder, R. Kreder, Maaskant, Van Leijen, Terpstra............. Nog meer ?
http://www.cyclingfever.c(...)&editie_idd=MjI5MTk=quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iemand die weet op welke site ik de lijst van (voor)selecties kan zien? Kan niets in de OP vinden.
Ik ben diegene zeer dankbaar.
Bedankt. Ik wist dat ik deze site eerder had gezien, maar was de naam vergetenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:52 schreef Slobeend het volgende:
[..]
http://www.cyclingfever.c(...)&editie_idd=MjI5MTk=
Erg veel aankomsten waar hij wat leuks kan laten zien, datzelfde geld voor Mollema. Ik denk alleen dat Rodriguez hier een aardig aantal etappes gaat winnen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:52 schreef Gillingham het volgende:
Dumoulin gaat dan waarschijnlijk geen etappe winnen of top-10 rijden in het eindklassement, maar ik ben wel erg benieuwd waar hij toe in staat is.
dat is niet de reden dat ze niet in Zuiden koersen,echte raden is dat die etappes in het zuiden te saai zijn voor de kijkers thuis en minder toeschouwers langs de kant,in noorden zal het anders zijn,het weer is beter (koeler) en meer groen en meer publiek.quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:04 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Misschien kunnen de armlastige gemeentes in Zuid-Spanje minder geld er voor uittrekken om start of aankomstplaats te worden en misschien is het voor de organisatoren ook gunstiger om het op een kleiner oppervlak te houden om reis- en beveiligingskosten te drukken.
quote:De Vuelta a España is van 18 augustus tot en met 9 september elke dag live te zien op de website van de NOS. Met commentaar van Joris van den Berg, Gio Lippens en Sebastiaan Timmerman.
tof, streams met commentaar, vooruitgangquote:
Dit.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tof, streams met commentaar, vooruitgang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |