De keren dat ik gevallen ben waren niet echt spannend

Ik probeer na de eerste klap op pols- en kniebeschermers door te rollen ipv te glijden, scheelt schaafplekken op andere lichaamsdelen.
Spectaculairder was dit: heerlijk weer, breed geasfalteerd fietspad, gezellig skaten samen met iemand naast me op de fiets. Kleine heuvel af, beetje snelheid maken, tunneltje door, daarna de zon weer in, *zoef*.
En toen ineens *SHIT!* een lang, breed, wildrooster midden voor me. Gras in aan de zijkant haalde ik niet meer, remmen al helemaal niet. Dus ik zag twee mogelijkheden: niet springen en m'n armen breken bij val op het rooster, of een poging doen om zo ver mogelijk te komen en daarna mezelf openschaven op het asfalt. Optie 2 leek me de meest redelijke, gezien de omstandigheden

Dus na een enorme sprong... landde ik aan de overkant van het wildrooster en rolde met knikkende knieën rustig verder. Niks gebeurd

Nog even teruggereden voor een fotootje (mountainbike voor volwassenen op achtergrond, zie spoiler).
Op die plek overigens geen enkele aanleiding voor een wildrooster, geen hekken langs de kant, geen bordje, dus nog maar even een mailtje aan de gemeente gestuurd, en inmiddels is ie weggeasfalteerd
Eerst verhaal lezen, dan pas plaatje kijken!SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.