Ik heb er geen ervaring mee, maar kan er wel inkomen. Beetje fanatieke skeeler"aars" kweken een prachtige derrière. Het zit al in de naam verborgen.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:08 schreef Kandijfijn het volgende:
Af en toe met vrouwen skeeleren is ook heel interessant, jammer dat je als man zijnde het meeste kopwerk doet
Wanneer kom je naar Limburg?quote:Op maandag 28 mei 2012 15:08 schreef Kandijfijn het volgende:
Af en toe met vrouwen skeeleren is ook heel interessant, jammer dat je als man zijnde het meeste kopwerk doet
Vooral zomers, bij een graad of 25 a 30 buitenquote:Op maandag 28 mei 2012 15:08 schreef Kandijfijn het volgende:
Je mag ook wel naar Limburg komenquote:Op maandag 28 mei 2012 23:00 schreef Ganzz het volgende:
Damn, vandaag het plan gevat te skaten naar een stukje water, 18km heen, daar lekker in de zon gelegen en gezwomen etc, maar die terugreis rond 15.00 met wind tegen in de zon was toch aardig killing.
[..]
Vooral zomers, bij een graad of 25 a 30 buiten
Ik ben maar 1 keer per jaar in Limburg,.. Amstel Gold Race <3.quote:
Uithoudingsvermogen heb je daar niet echt nodig, het gaat echt heel erg langzaam en zelfs dan sta je regelmatig stil om te wachten tot de achterkant van de groep weer bij is, dat kan soms wel meer dan een kwartier duren, moet je na gaan hoe langzaam de achterhoede gaat.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:04 schreef n00cL30n het volgende:
@Nezhi: Balen man!
@Miendientje: Wat ik er over gelezen heb, ziet het er echt gaaf uit! Eerst maar weer eens wat uithoudingsvermogen kweken.
Wil het wel maar heb de skates er niet voorquote:
Ahhh, dat valt mee. Dan is het misschien wel het overwegen waard.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:12 schreef Miendientje het volgende:
[..]
Uithoudingsvermogen heb je daar niet echt nodig, het gaat echt heel erg langzaam en zelfs dan sta je regelmatig stil om te wachten tot de achterkant van de groep weer bij is, dat kan soms wel meer dan een kwartier duren, moet je na gaan hoe langzaam de achterhoede gaat.
Euh, ben het altijd geweest, tot een jaartje of 8 / 9 terug.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:16 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Aggresive, met kleine wieltjes en tricks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |