abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 3 april 2012 @ 16:09:51 #101
104871 remlof
Europees federalist
pi_109854265
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 16:06 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

En dan vind jij de actie van Leers kwalijker, terwijl die zegt wat iedereen allang weet :?
Ja want die stond gewoon aantoonbaar de kamer voor te liegen, zie ook Leers herhaalt in surreëel woordenspel dat hij Mauro-misverstand 'betreurt'
  Moderator dinsdag 3 april 2012 @ 16:12:59 #102
249559 crew  Lavenderr
pi_109854423
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 april 2012 16:09 schreef remlof het volgende:

[..]

Ja want die stond gewoon aantoonbaar de kamer voor te liegen, zie ook Leers herhaalt in surreëel woordenspel dat hij Mauro-misverstand 'betreurt'
Ach, ze doen het allemaal
http://www.leugens.nl/201(...)E2%80%99-wouter-bos/
  dinsdag 3 april 2012 @ 16:16:31 #103
104871 remlof
Europees federalist
pi_109854613
:')
pi_109854638
quote:
4s.gif Op dinsdag 3 april 2012 15:42 schreef HyperViper het volgende:
En respect voor een politicus? Die man heeft niets gedaan om mijn respect te verdienen. Heb jij maar eens respect voor goed fatsoen, beetje een leugenachtige volksbestuurder verdedigen. Je zou je ogen uit je kop moeten schamen.
Op basis waarvan moet ik me de ogen uit de kop schamen? Omdat ik ageer tegen het gebruik van termen als "hufter" en pleit voor wat meer respect? Sorry kerel, maar wat jij hier tentoonspreidt, valt echt niet in de categorie "goed fatsoen". Mensen die fatsoenlijk met elkaar omgaan, schelden elkaar niet uit voor hufter.

Ik verdedig trouwens niet de blunder van Leerdam. Ik vind dat een bizarre en slordige misser. Maar de manier waarop die man hier door het slijk wordt gehaald vind ik buiten proportie. En daar ageer ik dus tegen.
pi_109854652
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 april 2012 16:09 schreef remlof het volgende:

[..]

Ja want die stond gewoon aantoonbaar de kamer voor te liegen, zie ook Leers herhaalt in surreëel woordenspel dat hij Mauro-misverstand 'betreurt'
Oh Mauro de grote leugenaar... is die het land al uitgebonjoured


quote:
7s.gif Op dinsdag 3 april 2012 16:16 schreef remlof het volgende:

[..]

Klopt.
Dus waarom probeer je die publiekelijk liegen en pochen ter meerdere eer en glorie van zichzelf dan te verexcuseren?
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_109855036
quote:
13s.gif Op dinsdag 3 april 2012 16:17 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Op basis waarvan moet ik me de ogen uit de kop schamen? Omdat ik ageer tegen het gebruik van termen als "hufter" en pleit voor wat meer respect? Sorry kerel, maar wat jij hier tentoonspreidt, valt echt niet in de categorie "goed fatsoen". Mensen die fatsoenlijk met elkaar omgaan, schelden elkaar niet uit voor hufter.

Ik verdedig trouwens niet de blunder van Leerdam.
quote:
:{ Iemand die een fout maakt, dan wel zijn eigen onkunde camoufleert met een leugentje, is niet persé een "leugenachtige hufter".
Dat doe je dus wel. Iemand die liegt is een leugenaar. Simpel zat. Kom mij niet de les lezen over goed fatsoen als jij zelf niet eens het fatsoen hebt om oprecht te zijn. Leuk hoor die misplaatste slachtofferrol, ik trap er niet in. Goed fatsoen? Kijk maar eens even in de spiegel.
pi_109855372
quote:
13s.gif Op dinsdag 3 april 2012 16:26 schreef HyperViper het volgende:
Dat doe je dus wel. Iemand die liegt is een leugenaar. Simpel zat. Kom mij niet de les lezen over goed fatsoen als jij zelf niet eens het fatsoen hebt om oprecht te zijn. Leuk hoor die misplaatste slachtofferrol, ik trap er niet in. Goed fatsoen? Kijk maar eens even in de spiegel.
Lezen is niet je sterkste kant, of wel? Je noemt die politicus een leugenachtige hufter, niet een "leugenaar", zoals je nu in tweede instantie stelt. Ik gaf al aan dat ik vooral ageer tegen de term "hufter", maar dat schijn je niet te willen snappen.

Ik bepaal overigens ook nog wel zelf wie ik de les lees. Onbeschoft gedrag - iemand zonder enige aanleiding voor "hufter" uitschelden - verdient tegenspraak. Die tegenspraak krijg je en daar moet je maar mee leren leven.

Verder kruip ik niet in een slachtofferrol. Ik stelde je de vraag op basis waarvan ik me de ogen uit de kop moet schamen. Wat heb ik precies gedaan? Vertel...
pi_109855508
quote:
13s.gif Op dinsdag 3 april 2012 16:34 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Lezen is niet je sterkste kant, of wel? Je noemt die politicus een leugenachtige hufter, niet een "leugenaar", zoals je nu in tweede instantie stelt. Ik gaf al aan dat ik vooral ageer tegen de term "hufter", maar dat schijn je niet te willen snappen.
Dus als het woord hufter gebruikt wordt spring je in de bres. Maar politici mogen er wel op los liegen?
quote:
Ik bepaal overigens ook nog wel zelf wie ik de les lees. Onbeschoft gedrag - iemand zonder enige aanleiding voor "hufter" uitschelden - verdient tegenspraak. Die tegenspraak krijg je en daar moet je maar mee leren leven.
Ik heb wel een geldige aanleiding. Wie de fuck ben jij om dat voor mij te bepalen? Met je misplaatste correctie. Je bent een hypocriet en een aansteller.
quote:
Verder kruip ik niet in een slachtofferrol. Ik stelde je de vraag op basis waarvan ik me de ogen uit de kop moet schamen. Wat heb ik precies gedaan? Vertel...
Misschien moet je zelf eens leren lezen, met je veel te grote waffel. Je drukt die man in een slachtofferrol. Hansworst. Nogmaals, tief een end op met je goed fatsoen, daar heb jij geen kaas van gegeten.
  dinsdag 3 april 2012 @ 16:42:05 #110
241662 Jian
Well, well, well
pi_109855694
Ach, hoe je het wendt of keert, de man stond gewoon vreselijk voor joker en ook dit akkefietje heeft, ondanks pogingen van Remlof en andere trouwe volgelingen om krom recht te lullen, toch weer z'n afstraling op een partij die toch al door steeds minder mensen serieus wordt genomen. En dat is eigenlijk al mooi zat!
  dinsdag 3 april 2012 @ 16:42:28 #111
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_109855713
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 april 2012 16:38 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Dus als het woord hufter gebruikt wordt spring je in de bres. Maar politici mogen er wel op los liegen?

[..]

Ik heb wel een geldige aanleiding. Wie de fuck ben jij om dat voor mij te bepalen? Met je misplaatste correctie. Je bent een hypocriet en een aansteller.

[..]

Misschien moet je zelf eens leren lezen, met je veel te grote waffel. Je drukt die man in een slachtofferrol. Hansworst. Nogmaals, tief een end op met je goed fatsoen, daar heb jij geen kaas van gegeten.
Zeg eens eerlijk: je hebt prive een vervelende dag gehad he?
pi_109856270
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 april 2012 16:38 schreef HyperViper het volgende:
Dus als het woord hufter gebruikt wordt spring je in de bres. Maar politici mogen er wel op los liegen?
Ik heb nergens gezegd dat politici erop los mogen liegen; wat een onzin. Maar de manier waarop deze genante uitglijder van Leerdam wordt opgeklopt, is op z'n zachtst gezegd nogal overdreven.

quote:
10s.gif Op dinsdag 3 april 2012 16:38 schreef HyperViper het volgende:
Ik heb wel een geldige aanleiding. Wie de fuck ben jij om dat voor mij te bepalen? Met je misplaatste correctie. Je bent een hypocriet en een aansteller.
Schelden kun je wel, zo blijkt. Dat heb je andermaal bewezen; gefeliciteerd.

quote:
10s.gif Op dinsdag 3 april 2012 16:38 schreef HyperViper het volgende:
Misschien moet je zelf eens leren lezen, met je veel te grote waffel. Je drukt die man in een slachtofferrol. Hansworst. Nogmaals, tief een end op met je goed fatsoen, daar heb jij geen kaas van gegeten.
De woorden "misplaatste slachtofferrol" had je aan mij gericht. Nu ben ik ineens bezig om die Leerdam in de slachtofferrol te drukken. Als je beter had gelezen, had je kunnen vaststellen dat ik het een flinke flater vind van die man.

Dat jij kennelijk geen inhoudelijke discussie kunt voeren en op geen enkel punt tegenspraak of kritiek duldt, zonder acuut de behoefte te voelen om de ander te gaan uitschelden, zegt echt meer over jou dan over mij. In dat kader is je slotzin dan ook redelijk hilarisch.

En minstens zo komisch: je schreeuwt moord en brand over een politicus die een flater begaat. Die man moet nog net niet op de brandstapel. Ondertussen ben je blind voor je eigen bizarre gedrag. En dan ook nog een ander hypocriet noemen....

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-04-2012 16:55:05 ]
pi_109857645
Heerlijk.

"Wat ie weet gaat ie niet delen....."
pi_109886215
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 16:54 schreef Elfletterig het volgende:

De woorden "misplaatste slachtofferrol" had je aan mij gericht. Nu ben ik ineens bezig om die Leerdam in de slachtofferrol te drukken. Als je beter had gelezen, had je kunnen vaststellen dat ik het een flinke flater vind van die man.
Flater?
Flater was als ie het gehouden had bij de woordvoerder die het erover gehad zou hebben.....
Dit is bewust liegen en zich belangrijker voordioen dan hij is.
Geen flater:

quote:
flater:
blunder, kemel, misslag, stommiteit, uitglijder, vergissing
Deze PvdA er vergistte zich niet ..... hij loog... op zich ook een stommiteit... maar toch anders

quote:
leugen
bewering die met opzet niet waar is.
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_109886269
Lees ik nu goed in de ticker op RTL7 onderin dat hij nu de muziek van een niet bestaande band erg goed vindt? :D
pi_109886596
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 16:54 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik heb nergens gezegd dat politici erop los mogen liegen; wat een onzin. Maar de manier waarop deze genante uitglijder van Leerdam wordt opgeklopt, is op z'n zachtst gezegd nogal overdreven.
Niets overdreven aan.
quote:
[..]

Schelden kun je wel, zo blijkt. Dat heb je andermaal bewezen; gefeliciteerd.
Arme knul toch. Helaas voor jou betreft het de realiteit. Je kan het verkroppen of niet, interesseert mij niet.
quote:
[..]

De woorden "misplaatste slachtofferrol" had je aan mij gericht. Nu ben ik ineens bezig om die Leerdam in de slachtofferrol te drukken. Als je beter had gelezen, had je kunnen vaststellen dat ik het een flinke flater vind van die man.
Flinke uitglijder. :') Hou toch op man. Die vent zit gewoon te liegen.
quote:
Dat jij kennelijk geen inhoudelijke discussie kunt voeren en op geen enkel punt tegenspraak of kritiek duldt, zonder acuut de behoefte te voelen om de ander te gaan uitschelden, zegt echt meer over jou dan over mij. In dat kader is je slotzin dan ook redelijk hilarisch.
Stel je toch niet zo aan man. Dat jij je drukker maakt om het feit dat ik die man een hufter noem dan dat hij liegt zegt genoeg over jou. Je spreekt over goed fatsoen, ik heb het nog niet kunnen ontdekken.
quote:
En minstens zo komisch: je schreeuwt moord en brand over een politicus die een flater begaat. Die man moet nog net niet op de brandstapel. Ondertussen ben je blind voor je eigen bizarre gedrag. En dan ook nog een ander hypocriet noemen....
Niets bizar aan mijn gedrag. Als je als politici de boel bij elkaar gaat zitten liegen om geen gezichtsverlies te lijden dan kun je dit soort reacties verwachten. Ik ben nog mild. Het is gewoon een leugenachtige rat.
  woensdag 4 april 2012 @ 11:05:49 #117
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_109886795
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 13:50 schreef Ferdo het volgende:
Een PvdA'er die te kakken wordt gezet door een VARA-DJ? Is dat niet een beetje eigen nest bevuilen? :o
Dat zouden die huichelaars van de EO nooit bij een CU-er doen, idd.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_109886975
mensen die denken dat alleen PvdA'ers dit overkomt :')
pi_109888024
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 10:50 schreef Disorder het volgende:
Lees ik nu goed in de ticker op RTL7 onderin dat hij nu de muziek van een niet bestaande band erg goed vindt? :D
Het was weer een aardige dag lachen _O-
pi_109891019
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 10:50 schreef Disorder het volgende:
Lees ik nu goed in de ticker op RTL7 onderin dat hij nu de muziek van een niet bestaande band erg goed vindt? :D
Klopt, tijdens hetzelfde interview maakte hij blijkbaar twee uitglijders. _O-
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_109891357
Wacht even,

1) incident Joel Jablabla
2) hij heeft Glen & The Kuckucks wel op de radio gehoord maar niet live
3) over asieluitspraken van Ariel Sharon terwijl die al sinds 2006 in coma ligt

:|W
  woensdag 4 april 2012 @ 13:03:24 #122
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_109891371
quote:
19s.gif Op dinsdag 3 april 2012 14:47 schreef kingmob het volgende:

[..]

Kom nou, politici worden uitgeselecteerd op bepaalde 'kwaliteiten', ongegeneerd liegen en nooit toegeven dat je ongelijk hebt of iets niet weet krijg je er gratis bij.
Deze grap is al zovaak uitgehaald en keer op keer trappen ze er in. Een eerlijk politicus komt nooit zover bij de top dat hij/zij uberhaupt de kans krijgt op zo'n vraag een antwoord te geven. Dat hebben we uiteraard te danken aan de kiezers, die willen "wie?" namelijk niet horen. net zoals "nu denk ik er anders over" of "Daar heb ik momenteel geen mening over, ik moet me eerst inlezen".
True. Een volksvertegenwoordiger is ook maar een beroepskletser helaas. Deze schijnheilige vorm van professionaliteit is gewoon corruptie.

quote:
7s.gif Op dinsdag 3 april 2012 14:42 schreef remlof het volgende:

[..]

Omdat je ervan uit kan gaan dat je fractiewoordvoerder terreur er al wel iets over gezegd zal hebben.
Snap jij wel hoe Den Haag werkt?
Ik wil het niet eens weten. "Je fractiewoordvoerder terreur" :D. Wat is dat voor newspeak?
The view from nowhere.
  woensdag 4 april 2012 @ 13:57:45 #123
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_109893464
Terreur heeft altijd zo'n slechte naam. Hoog tijd dat we daar een ambassadeur voor aanstellen. Om wat begrip te kweken.

Die ambassadeur werkt dan straks natuurlijk voor het ministerie van liefde.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_109907004
En hij stapt op :)

Zometeen op het RTL Nieuws.
  woensdag 4 april 2012 @ 19:30:44 #125
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_109907245
Bron?
pi_109907336
NRC.nl
  woensdag 4 april 2012 @ 19:32:31 #127
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_109907347
Op GS ook.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  woensdag 4 april 2012 @ 19:32:58 #128
353861 ElviraKlapmuts
stelt graag vragen...
pi_109907370
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 19:26 schreef MrBadGuy het volgende:
En hij stapt op :)

Zometeen op het RTL Nieuws.
:') :') :') :') x1000000000000
wannabe Yi-Long zijn grootste fan!
pi_109907515
Beetje vreemd dat dit geen POL-topic waard is, lijkt me toch redelijk uitzonderlijk dat een politicus opstapt om zo'n reden en wel wat meer waard dan een topic in NWS of het centrale PvdA-topic.

Maar terecht dat hij vertrekt, compleet ongeloofwaardig geworden.
  woensdag 4 april 2012 @ 19:39:28 #130
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_109907789
Nou, gefeliciteerd Giel, je hebt je ten minutes of fame weer gehad. Als uit belastinggeld betaald miljonair heb je de reputatie van een volksvertegenwoordiger om zeep geholpen. Op deze manier had je nog 100 anderen kunnen vangen, een gevolg van de mediacultuur waar je zelf deel van uitmaakt. Chapeau!
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_109907853
Tijd voor weer een nieuwe wet, wees eerlijk, ook als je denkt dat je het niet weet, dat mag voortaan !!
Kreeg ooit sprookjes te horen. Zit nu in therapie.
pi_109907855
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 19:39 schreef Janneke141 het volgende:
Nou, gefeliciteerd Giel, je hebt je ten minutes of fame weer gehad. Als uit belastinggeld betaald miljonair heb je de reputatie van een volksvertegenwoordiger om zeep geholpen. Op deze manier had je nog 100 anderen kunnen vangen, een gevolg van de mediacultuur waar je zelf deel van uitmaakt. Chapeau!
Het is niet de schuld van Leerdam zelf dat hij dingen uit zijn duim zuigt?
  woensdag 4 april 2012 @ 19:41:35 #133
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_109907921
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 19:39 schreef Janneke141 het volgende:
Nou, gefeliciteerd Giel, je hebt je ten minutes of fame weer gehad. Als uit belastinggeld betaald miljonair heb je de reputatie van een volksvertegenwoordiger om zeep geholpen. Op deze manier had je nog 100 anderen kunnen vangen, een gevolg van de mediacultuur waar je zelf deel van uitmaakt. Chapeau!
Giel had van tevoren ook niet kunnen weten dat zijn vragen zoveel leugenachtig gezwets zouden opleveren.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  woensdag 4 april 2012 @ 19:42:32 #134
279054 WARE_HEIDEN
Locatie: Het vagevuur
pi_109907973
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 19:39 schreef Janneke141 het volgende:
Nou, gefeliciteerd Giel, je hebt je ten minutes of fame weer gehad. Als uit belastinggeld betaald miljonair heb je de reputatie van een volksvertegenwoordiger om zeep geholpen. Op deze manier had je nog 100 anderen kunnen vangen, een gevolg van de mediacultuur waar je zelf deel van uitmaakt. Chapeau!
In dit geval doet ie nog iets nuttigs van mijn geld namelijk een incapabel iemand ontmaskeren
  Moderator woensdag 4 april 2012 @ 19:43:14 #135
249559 crew  Lavenderr
pi_109908017
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 19:39 schreef Janneke141 het volgende:
Nou, gefeliciteerd Giel, je hebt je ten minutes of fame weer gehad. Als uit belastinggeld betaald miljonair heb je de reputatie van een volksvertegenwoordiger om zeep geholpen. Op deze manier had je nog 100 anderen kunnen vangen, een gevolg van de mediacultuur waar je zelf deel van uitmaakt. Chapeau!
Dat heeft Leerdam helemaal zelf gedaan hoor. Zijn ijdelheid heeft hem de das omgedaan.
  woensdag 4 april 2012 @ 19:44:19 #136
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_109908081
Leerdam is een natuurlijk een aap maar dit is pure uitlokking. Waar Leerdam intrapt, maar dat hadden tig anderen ook gedaan. Met vertellen dat je iets niet weet kom je echt niet weg. Gevolg van de recente traditie om ieder krantenbericht, hoe triviaal ook, uit te lichten en iedereen acuut om een reactie te moeten vragen. Dát punt wil Giel maken en dat doet hij ten koste van iemand anders. Egoïstisch, en niks anders.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  Moderator woensdag 4 april 2012 @ 19:45:52 #137
249559 crew  Lavenderr
pi_109908179
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 19:44 schreef Janneke141 het volgende:
Leerdam is een natuurlijk een aap maar dit is pure uitlokking. Waar Leerdam intrapt, maar dat hadden tig anderen ook gedaan. Met vertellen dat je iets niet weet kom je echt niet weg. Gevolg van de recente traditie om ieder krantenbericht, hoe triviaal ook, uit te lichten en iedereen acuut om een reactie te moeten vragen. Dát punt wil Giel maken en dat doet hij ten koste van iemand anders. Egoïstisch, en niks anders.
Tuurlijk wel. Je kent toch niet elk dossier ?
pi_109908204
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 19:39 schreef Janneke141 het volgende:
Nou, gefeliciteerd Giel, je hebt je ten minutes of fame weer gehad. Als uit belastinggeld betaald miljonair heb je de reputatie van een volksvertegenwoordiger om zeep geholpen. Op deze manier had je nog 100 anderen kunnen vangen, een gevolg van de mediacultuur waar je zelf deel van uitmaakt. Chapeau!
Onzin, elke politicus wordt continu getest, zelfs op vragen wanneer die voor het laatst geneukt heeft. Leerdam is gewoon een kletskous
  woensdag 4 april 2012 @ 19:47:08 #139
8372 Bastard
Persona non grata
pi_109908256
Ze liegen allemaal dus wat is er nu anders? :')
The truth was in here.
  woensdag 4 april 2012 @ 19:47:40 #140
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_109908276
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 19:44 schreef Janneke141 het volgende:
Leerdam is een natuurlijk een aap maar dit is pure uitlokking. Waar Leerdam intrapt, maar dat hadden tig anderen ook gedaan. Met vertellen dat je iets niet weet kom je echt niet weg. Gevolg van de recente traditie om ieder krantenbericht, hoe triviaal ook, uit te lichten en iedereen acuut om een reactie te moeten vragen. Dát punt wil Giel maken en dat doet hij ten koste van iemand anders. Egoïstisch, en niks anders.
Terecht dat ie opstapt. Komt op deze manier totaal ongeloofwaardig over als kamerlid. Maar goed, er zijn plentie meer kamerleden die de boel bij elkaar liegen en bedriegen.. :r
  woensdag 4 april 2012 @ 19:47:52 #141
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_109908291
Deze ontmaskering is gewoon volkomen terecht.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_109908405
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 19:44 schreef Janneke141 het volgende:
Leerdam is een natuurlijk een aap maar dit is pure uitlokking. Waar Leerdam intrapt, maar dat hadden tig anderen ook gedaan. Met vertellen dat je iets niet weet kom je echt niet weg. Gevolg van de recente traditie om ieder krantenbericht, hoe triviaal ook, uit te lichten en iedereen acuut om een reactie te moeten vragen. Dát punt wil Giel maken en dat doet hij ten koste van iemand anders. Egoïstisch, en niks anders.
Een reactie als "ik zal er naar kijken en we zullen het in de fractie bespreken" is niet goed genoeg? Moet je zeggen "we hebben het uitvoerig besproken en ik weet er meer van", terwijl dat niet waar is? Leerdam wil zich beter doen voorkomen dan dat hij in werkelijkheid is en daarvoor is hij bereidt te liegen, dat zegt wel wat over de geloofwaardigheid van deze (inmiddels ex-) volksvertegenwoordiger.
pi_109908484
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 19:43 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat heeft Leerdam helemaal zelf gedaan hoor. Zijn ijdelheid heeft hem de das omgedaan.
Publiek functie he. Maar hadden luisteraars of burgers het ook kunnen waarderen dat als hij had gezegd dat hij van niets wist ( op de onzekere manier vragende ) ?
Kreeg ooit sprookjes te horen. Zit nu in therapie.
  woensdag 4 april 2012 @ 19:50:35 #144
279054 WARE_HEIDEN
Locatie: Het vagevuur
pi_109908489
Durf niet te beweren dat hij de enige is die erin zou trappen maar 95% is wel op de hoogte van de actualiteiten dus die zouden er sowieso niet intrappen en van de overige 5% denk ik wel dat de meesten niet zouden happen. Je kan toch gewoon zeggen dat je te weinig kennis over de zaak hebt om er uitspraak over te doen.
  Moderator woensdag 4 april 2012 @ 19:53:10 #145
249559 crew  Lavenderr
pi_109908637
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 19:50 schreef Gertje-Plongers het volgende:

[..]

Publiek functie he. Maar hadden luisteraars of burgers het ook kunnen waarderen dat als hij had gezegd dat hij van niets wist ( opde onzeker manier ) ?
Misschien nog wel meer. Was een stuk sympathieker overgekomen iig.
Nu stond hij duidelijk heel gewichtig te doen, helemaal in zijn nopjes dat hij iets 'wist' waar hij niets over mocht zeggen. Je zag hem groeien.
  woensdag 4 april 2012 @ 19:54:01 #146
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_109908688
Gisteren:
quote:
"Dat was wel een beetje dom van hem", zegt Samsom tegen RTL Nieuws. De blunder van Leerdam heeft nog geen politieke consequenties, aldus Samsom. De fractievoorzitter zegt: "Iedereen kan fouten maken en hij heeft het gedaan. Het was een goeie grap.
Vandaag:
quote:
PvdA-leider Diederik Samsom noemde het besluit van Leerdam in een eerste reactie „moeilijk, moedig en verstandig”. „Het is duidelijk dat je na die uitzending als Kamerlid niet meer geloofwaardig kunt functioneren”, aldus Samsom.
Wat een pannenkoekenpartij is het toch ook...
pi_109908737
Haha , dat wel ja :) Maar buiten dat even, zijn we als maatschappij al toe aan de vermenselijking van bv de politiek ( hoge bomen etc. )
Kreeg ooit sprookjes te horen. Zit nu in therapie.
  woensdag 4 april 2012 @ 19:58:48 #148
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_109908996
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 19:54 schreef YazooW het volgende:
Gisteren:

[..]

Vandaag:

[..]

Wat een pannenkoekenpartij is het toch ook...
Dat is nu politiek. Vandaag zeggen ze dit, en morgen weer het tegenovergestelde.
pi_109909427
Het onderwerp draait op ned 1 nu
Kreeg ooit sprookjes te horen. Zit nu in therapie.
  woensdag 4 april 2012 @ 20:12:25 #150
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_109909853
PvdA met de P van Pardon Neger? :')

PvdA-lid: Aardbevingen aanpakken
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')