abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101594594

Zwanger:

• Paul Stanley (KISS) - augustus '11
• Dirk Kuyt - augustus 2011
• Bianca (van Plien en Bianca) en Diederik van Vleuten - augustus 2011
• Ayaan Hirshi Ali - september 2011
• Lily Allen - oktober/november 2011
• Piers Morgan - november 2011
• Prinses Victoria - maart '12

Datum nog onbekend:

• Josh Homme (QOTSA) (zomer)
• Eros Ramazzotti (zanger)
• Alyssa Milano (actrice) (najaar)
• Jenna Fisscher (the Office)
• Mike Myers (papa)
• Lauryn Hill - kind nr 6
• Chris Zegers

Recent ouders geworden:

• Drea de Matteo ('The Sopranos', 'Desperate Housewives' 7 april 2011 (jongen: Waylon)
• Kevin James (King of Queens) - april 2011 (jongen: Kannon)
• Jane Krakowski (30 rock, Ally McBeal) - april 2011 (jongen: Bennett)
• Mariah Carey - 30 april 2011 (meisje: Monroe, jongetje: Morrocan)
• Emma Bunton - 6 mei 2011 (jongetje: Tate)
• David Schwimmer - 8 mei 2011 (meisje: Cleo)
• Alicia Silverstone - 9 mei 2011 (jongetje: Bear Blu Jarecki)
• Autumn Reeser - 10 mei 2011 (jongetje: Finn)
• Marion Cottilard - 20 mei 2011 (jongetje: Marcel)
• Nebahat Albayrak - 28 mei 2011 (meisje)
• Mara & Renzo Kazan - 29 mei 2011 (jongetje: Kenzo)
• Jan Rot (papa) - 31 mei 2011 (meisje: Maartje Piet)
• P!nk - 3 juni 2011 (meisje: Willow Sage)
• Robin Zijlstra (papa) - 9 juni 2011 (meisje: Nova)
• Dirk Zeelenberg (papa) - 10 juni 2011 (meisje: Bobbie)
• Natalie Portman - 14 juni 2011 (jongetje: Benjamin Millepied)
• Frank Evenblij (papa) - 16 juni 2011 (meisje: Bobbie)
• Selma Blair - 25 juli 2011 (jongen: Arthur)
• Victoria en Davis Beckham - 10 juli 2011 (meisje: Harper Seven)
• Paskal Jacobsen - 5 juli 2011(jongen: Mats)
• Jewel - 11 juli 2011 (jongen: Kase)
• Regina Romijn (presentatrice) - 15 juli 2011 (meisje: Bardot)
• Kate Hudson en Matthew Bellamy - 9 juli 2011 (jongen: Bingham)
• Jan Kooijman - 26 juni 2011 (meisje: Logan)
• Ivanka Trump - 28 juli 2011 (meisje: Arabella Rose)
• Armin van Buuren - 24 juli 2011 (meisje: Fenna)
• John Heitinga & Charlotte-Sophie Zenden - 1 juli 2011 (jongen: Lennox)
• Nadja Hüpscher - 10 juli 2011 (jongen: Rein)
• Klaas-Jan Huntelaar - 21 juli 2011 (jongen: Axel)
• Koert-Jan de Bruijn (GTST) - 19 augustus 2011 (meisje: Fritzi Francisca)
• Jessica Alba & Cash Warren (acteurs) - 13 augustus (meisje: Haven)
• Anni Friesinger en Ids Postema - 12 augustus 2011 (meisje: Josephine)

Iedereen kan nu zelf aanvullen en wijzigen aanbrengen op de Fok!Wiki-pagina

Vorige delen:
Beroemd en Zwanger deeltje 18 *O* / :'( / :{
Beroemd & Zwanger #17
Beroemd & Zwanger deel 22
Beroemd & Zwanger deel 23
Beroemd & Zwanger #24
Beroemd en Zwanger # 25
Beroemd en zwanger # 26
Beroemd en zwanger # 27
Beroemd en Zwanger #30
Beroemd & Zwanger #31
Beroemd & Zwanger #32
Beroemd & Zwanger #33
Beroemd & Zwanger #34
Beroemd & Zwanger #35
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_101594705
Laatste 2 posts:

quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 16:18 schreef Clauw het volgende:
Senna Margriet van Kooten

quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 16:20 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Die beha, dat is vast een echte privefoto die dan maar gewoon op internet is gesmeten ;) Wel leuk O+
pi_101599449
jammer:

quote:
Alyson Hannigan Shuts Down Pregnancy Rumors

No, it's not just you; even Alyson Hannigan thinks that she definitely looks pregnant in the pictures of her and her family at the Malibu Chili Cook Off. But according to the How I Met Your Mother star, it's only a "Carnival food baby!"

After the web began buzzing about the possibility of a sibling for little Satyana, 2, Hannigan took to Twitter to put the pregnancy rumors to rest.

"NO, I'm not pregnant! I just ate too much carnival food, that time of the month, hurt my back & couldn't suck my gut in, & need 2 do cardio," wrote Alyson, adding, "And I'm NEVER gonna wear that shirt again!!!"

Hannigan did add a new member to the Denisof family, however -- a goldfish, who Satyana named "Sneezy."
En ik denk dat een mogelijke zwangerschap van Jessica Simpson nu echt naar het rijk der fabelen kan worden verwezen
kan me niet voorstellen dat je je borsten laat verkleinen als je zwanger bent

quote:
'Borstverkleining voor Jessica Simpson'

Laatste update: 5 september 2011 14:28 info.

AMSTERDAM - De Amerikaanse zangeres en actrice Jessica Simpson ondergaat binnenkort een borstverkleining. Dat meldt The Sun.

De Britse boulevardkrant sprak met bronnen rondom Simpson, die vertellen dat 31-jarige tv-persoonlijkheid nooit blij is geweest met haar cup DD. Ze zou zich er dik door voelen.

Simpson trouwt naar verluidt op 11 november met de American Football-ster Eric Johnson. Volgens The Sun wil de zangeres de ingreep tegen die tijd achter de rug hebben. Maar volgens de bron zou Simpson de bruiloft kunnen verzetten als ze tegen die tijd niet wat kilo’s is kwijtgeraakt.

Voor Simpson wordt het niet haar eerste huwelijk. Op 26 oktober 2002 trad ze in het huwelijk met Nick Lachey. Drie later later scheidde ze van hem
pi_101600850
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 18:46 schreef kvd het volgende:
jammer:

"And I'm NEVER gonna wear that shirt again!!!"

:D
pi_101623086
Ik heb vannacht op mijn mobiel gelezen dat Sabine Uitslag zwanger zou zijn, maar ik kan het niet meer vinden :(
of zou ik het gewoon gedroomd hebben? :') Maar waarom zou ik zoiets dromen? :o
Daisy en Belle
Voor al uw decibellen...
  † In Memoriam † dinsdag 6 september 2011 @ 09:14:50 #6
43556 miss_dynastie
pi_101623259
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 09:03 schreef mainedoll het volgende:
Ik heb vannacht op mijn mobiel gelezen dat Sabine Uitslag zwanger zou zijn, maar ik kan het niet meer vinden :(
of zou ik het gewoon gedroomd hebben? :') Maar waarom zou ik zoiets dromen? :o
Nee hoor, dat stond vannacht op de telegraafsite, ze zou het woensdag aankondigen, stond erbij.
edit: 't staat er nog

quote:
Sabine Uitslag zwanger

DEN HAAG
door Jan Colijn - CDA-politica Sabine Uitslag is zwanger. Het Tweede Kamerlid is eind januari uitgerekend. Dat zal ze in de loop van woensdag bekend maken.

Het Tweede Kamerlid, met onder meer gezondheidszorg in haar portefeuille, is eind januari uitgerekend. Uitslag gooit traditioneel hoge ogen tijdens verkiezingen over de mooiste vrouwelijke politicus van ons land.

Enkele jaren geleden kwam ze in de Tweede Kamer toen ze een zwanger collega-Kamerlid verving.
pi_101623321
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 09:14 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Nee hoor, dat stond vannacht op de telegraafsite, ze zou het woensdag aankondigen, stond erbij.
edit: 't staat er nog

[..]

8)7 Schiet mij maar lek dan, ik zie het niet meer staan :D
Maar het klopt dus wel ;)

edit:
gevonden. ;)
Daisy en Belle
Voor al uw decibellen...
  dinsdag 6 september 2011 @ 12:02:33 #8
593 sjak
Juffie Bloem
pi_101627371
Kan ze vast wel een mooie column over schrijven...
Lekker douchen!
pi_101637571
quote:
Tweede kindje voor Guy Ritchie

AMSTERDAM - Guy Ritchie, de ex-man van Madonna, is voor de tweede keer vader geworden.

Guy's vriendin Jacqui Ainsley beviel maandag van een kerngezonde jongen, zo meldt The Mirror. De naam van het kindje heeft het stel nog niet bekend gemaakt. Wel is duidelijk dat de baby met een keizersnede ter wereld is gekomen.

Dit is het eerste kindje voor Guy en Jacqui. Met Madonna kreeg de filmregisseur elf jaar geleden zoontje Rocco.
pi_101640740
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 17:29 schreef kvd het volgende:

[..]

Dan vind ik dit bericht beter:

quote:
It's another boy for Guy Ritchie. The director's girlfriend, model Jacqui Ainsley, 29, reportedly delivered a baby boy via emergency cesarean on Monday morning in London, according to the U.K.'s The Sun. The couple, who have been dating since 2010, confirmed the pregnancy in March. Ritchie, 42, reportedly called his ex-wife, Madonna, to share the happy news, and she sent a huge congratulatory bouquet of flowers. The Sherlock Holmes director is already father to two sons, Rocco, 11, and David, 6 this month, from his marriage to Madonna. The director's rep did not immediately respond to calls for comment.
bron

David is ook zijn zoon O+
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_101679073
een overbekende opa

quote:
Paul McCartney weer opa
AMSTERDAM - Beatles-legende Paul McCartney is zaterdag voor de achtste keer opa geworden

Pauls dochter Mary beviel afgelopen weekend van een zoontje dat de naam Sid heeft gekregen.

Mary's man Simon Aboud schreef op Twitter: "Dankzij mijn geweldige vrouw is onze mooie zoon Sid toegevoegd aan ons mooie gezinnetje."

Mary en Simon stapten vorig jaar in het huwelijksbootje. Het stel kreeg drie jaar geleden samen ook al een jongetje. Uit haar eerste huwelijk met Alistair Donald heeft Mary nog twee zoons.

Paul heeft nu in totaal acht kleinkinderen. Zij dochter Stella is ook moeder van vier
pi_101687296
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 18:46 schreef kvd het volgende:
jammer:

[..]

En ik denk dat een mogelijke zwangerschap van Jessica Simpson nu echt naar het rijk der fabelen kan worden verwezen
kan me niet voorstellen dat je je borsten laat verkleinen als je zwanger bent

[..]

Of toch....? http://twitter.com/#!/JessicaSimpson/status/111506857553698817
pi_101690254
quote:
'Afrojack zet zwangere vriendin op straat'

AMSTERDAM - Afrojack heeft zijn zwangere vriendin op straat gezet. Volgens RTL Boulevard hebben de twee het onlangs met elkaar aan de stok gehad, waarna de Nederlandse dj zijn vriendin Amanda de deur heeft gewezen.

De 23-jarige Afrojack, die eigenlijk Nick van de Wall heet, zou zijn vreemdgegaan. Toen Amanda daar boos over werd, zou de dj haar het huis hebben uitgezet.

Afrojack scoorde onlangs een nummer 1-hit met rapper Pitbull en r&b-zanger Ne-Yo. Eerder dit jaar won hij een Grammy voor zijn remix van Madonna's nummer Revolver.

Amanda Balk werd bekend door haar deelname aan De Gouden Kooi. Ze is uitgerekend in maart.
:')
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_101693014
quote:
pffff...we worden wel in spanning gehouden....
pi_101693048
quote:
Ik zie de link niet echt? :@
  † In Memoriam † woensdag 7 september 2011 @ 23:02:00 #16
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_101694359
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 21:36 schreef Goodbye het volgende:

[..]

:')
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  woensdag 7 september 2011 @ 23:04:27 #17
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_101694488
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  † In Memoriam † woensdag 7 september 2011 @ 23:06:26 #18
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_101694580
WTF heeft Beyoncé aan? Ik vind het zo'n bikini voor een meisje van 5 ofzo :D. Wel een mooi buikje O+

En zijn dat Bounty ijsjes? :o
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_101694754
Die broek van Jay-Z lijkt wel gecensureerd :D
pi_101700242
past wel bij de lelijke outfitjes deze foto
pi_101702185
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 22:31 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

De link? Van de week werd gezegd dat ze haar borsten op korte termijn (voor de bruiloft) zou laten verkleinen. Ik kon me niet indenken dat ze dat zou doen als ze zwanger is (aangezien het gerucht van een zwangerschap vaak voorbij komt). Maar goed, nu ontkent ze een mogelijke borstverkleining, dus zoou ze eventueel wel zwanger kunnen zijn....
pi_101702874
quote:
Mel B names her daughter Madison Brown Belafonte

Last updated at 8:09 AM on 8th September 2011

It has been almost a week since the arrival oh their third daughter.
And now Mel B and her husband Stephen Belafonte have finally settled on a name.
The baby girl has been named Madison Brown Belafonte, according to reports.

Radar Online revealed the news today, six days after the singer gave birth at Cedars Sinai Medial Center in Los Angeles.
Mel is already mother to Phoenix Chi, 12, from her marriage to Jimmy Gulzar and Angel, four, from her relationship with Eddie Murphy.

Mel tweeted that her eldest daughter Phoenix was pressuring her to choose a name, but promised fans an announcement would come soon.

Mel, 36, announced the news on Twitter shortly after the birth.
'Finally our baby arrives, Stephen nearly passed out, Phoenix screamed, I laughed so hard the baby popped out!!! She is just sooo amazing!!' she wrote.
Mel was pictured arriving at the hospital in the early hours cringing in pain with husband Stephen and a bodyguard.

Mel C hinted that she was happy her bandmate had brought yet another Spice Girl into the world, and posted: 'So so happy for my dear friend @OfficialMelB and @stephenthinks1 another girl #girlpower woo hoo! Congratulations x x x'
She gushed: 'I wanna thank you ALL for your beautiful well wishes,it means a lot to me,you guys are the best,I am SOOOOOO blessed my heart is melting!!'

Mel even sent a thank you tweet to her husband. She wrote: 'I didn't think it was possible but I love you even MORE now honey,we have a truly amazing family xxxx'
The former Spice Girl and her husband Stephen Belafonte welcomed their first child together at around 5am at Cedars-Sinai Hospital in Los Angeles.

Mel's publicist confirmed: 'This evening Melanie Brown and husband Stephen Belafonte welcomed their new baby girl in Los Angeles.

'This is the first child for Mel and Stephen and both mum and baby are happy, healthy and doing well.'

As yet there is no news on a name or weight for the new addition to the Brown-Belafonte clan, but of course there are two older sisters – Phoenix Chi, 12, and Angel, four – waiting to meet her.

Earlier this week Mel revealed she had tried everything from spicy foods to sex in a desperate attempt to induce labour.

'Ideally I want it to come naturally,' continued Mel B.

'But I've tried everything, I've tried the hot food, the running, the sex, the violence, I've tried it all. It just seems to be stuck and hibernating in there getting bigger and bigger, so it's coming out this week for sure.'

The singer and reality star announced that she was pregnant with her third child, her first with husband Stephen on Twitter back in March.
pi_101702921
D
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 22:31 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Dat was een tweet met een tekst in de trant van "I love my boobiez and i'm not having them resized" o.i.d. :s)
  Licht Ontvlambaar donderdag 8 september 2011 @ 11:21:53 #24
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_101702934
Best een leuke naam... maar drie kinderen van drie verschillende vaders vind ik stiekem toch een beetje tokkie :@
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_101704598
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 11:19 schreef kvd het volgende:

[..]

Ik had een meer aparte naam verwacht naast Phoenix en Angel :)
pi_101704602
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 10:46 schreef kvd het volgende:

[..]

De link? Van de week werd gezegd dat ze haar borsten op korte termijn (voor de bruiloft) zou laten verkleinen. Ik kon me niet indenken dat ze dat zou doen als ze zwanger is (aangezien het gerucht van een zwangerschap vaak voorbij komt). Maar goed, nu ontkent ze een mogelijke borstverkleining, dus zoou ze eventueel wel zwanger kunnen zijn....
Ah thanks! ^O^
pi_101709533
quote:
7s.gif Op donderdag 8 september 2011 11:21 schreef Sjeen het volgende:
Best een leuke naam... maar drie kinderen van drie verschillende vaders vind ik stiekem toch een beetje tokkie :@
Me too..
pi_101733251
quote:
7s.gif Op donderdag 8 september 2011 11:21 schreef Sjeen het volgende:
Ik vind het niet stiekem tokkie. Ik vind het schreeuwend van de daken tokkie.
  vrijdag 9 september 2011 @ 15:58:01 #29
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_101752267
quote:
Kim Pieters bevallen van zoon
Laatste update: 9 september 2011 15:24 info
AMSTERDAM - Kim Pieters is donderdagavond bevallen van zoon Jacob. Dat heeft het management van Pieters bevestigd.

Foto: ANP
De 31-jarige actrice beviel rond 20.45 uur in een ziekenhuis in Amsterdam.
De kersverse moeder en haar zoontje zijn inmiddels thuis. "De bevalling is goed gegaan en ze zijn allebei gezond", vertelt het management.
Kim Pieters is vooral bekend van haar rol als Claire Simons in de vorig jaar gestopte soap Onderweg naar Morgen.
De actrice speelde ook in de serie Julia's Tango en vorig jaar bleek ze de mol te zijn in het programma Wie is de Mol.
  † In Memoriam † vrijdag 9 september 2011 @ 21:29:14 #30
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_101764655
O+

zaterdag 10 september 2011 @ 00:29:56 #31
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_101773022
Is dat geen oude foto?
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  ESF Reporter zaterdag 10 september 2011 @ 09:38:58 #32
87554 Cee
Welluk?
pi_101777456
Er kan er weer een bij op het lijstje!
VanVelzenMusic twitterde op zaterdag 10-09-2011 om 01:02:42 Ben superblij om te kunnen melden dat Marloes en ik in maart een kind verwachten! We kunnen ons geluk niet op! #VanDeDakenSchreeuwTweet reageer retweet
*O*
pi_101777620
Wat leuk voor Roel! :)
pi_101784017
Jeeeeeej *O* :D Echt keileuk voor Roel en zijn vrouw!
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  zondag 11 september 2011 @ 00:28:33 #35
267451 Smikke
Formerly known as Smirre
pi_101803351
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 12:15 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik had een meer aparte naam verwacht naast Phoenix en Angel :)
De naam voor deze baby is door grote zus Phoenix bedacht. Is ook best apart, toch? :+
Opinions are like assholes, everybody's got one.
pi_101808024
Hoor je volgens mij wel vaker..
I'm bulletproof, nothing to lose
Fire away, fire away
You shoot me down but I won't fall
I am titanium
pi_101808093
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 09:52 schreef dudesque het volgende:
Hoor je volgens mij wel vaker..
Toen ik van mn jongste in verwachting was vond mn oudste dochter, toen 5, dat een zusje Charlotte moest heten. De papa en ik hadden een andere naam in gedachten maar vonden Charlotte er wel achter passen. Het werd inderdaad een meisje en haar tweede naam is door haar zus bedacht.
Don't you love her madly?
  † In Memoriam † zondag 11 september 2011 @ 10:31:25 #38
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_101808390
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 00:29 schreef Takkembah het volgende:
Is dat geen oude foto?
Weet ik niet, hij kwam recent voorbij op Perez Hilton. Ik onthoud alle zwangere buikjes van Jennifer niet :P
pi_101825591
Die is voor de 3e keer zwanger.
Fire away, fire away
I am titanium
pi_101825610
quote:
1s.gif Op zondag 11 september 2011 10:00 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Toen ik van mn jongste in verwachting was vond mn oudste dochter, toen 5, dat een zusje Charlotte moest heten. De papa en ik hadden een andere naam in gedachten maar vonden Charlotte er wel achter passen. Het werd inderdaad een meisje en haar tweede naam is door haar zus bedacht.
Hebben mijn oom en tante inderdaad ook gedaan.
Fire away, fire away
I am titanium
  dinsdag 13 september 2011 @ 13:07:31 #41
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_101896034
quote:
Hadewych Minis in verwachting van jongetje
Laatste update: 13 september 2011 10:24 info AMSTERDAM - Hadewych Minis is in verwachting van een jongen.
Foto: ANP "We krijgen een jongen. Dat vinden we heel erg leuk omdat we een hele grote tuin hebben en een grasveld naast ons, dus dan kunnen ze lekker voetballen. Dat vind ik een heel romantisch idee."

Minis is voor de eerste keer zwanger. "Het is supereng want je weet niet wat je te wachten staat. Veel vriendinnen zijn al moeder, maar iedereen heeft een ander verhaal."

De 34-jarige actrice is niet van plan om haar acteercarrière op te geven voor haar kind. "Ik denk dat ik het ga combineren. Ik wil niet alleen moeder zijn maar ik wil ook blijven werken. Want het is voor een kind leuk als een moeder gelukkig is door haar werk. En ik word heel erg gelukkig van mijn werk, dat is ook mijn hobby."

De actrice is samen met acteur Tibor Lukacs. Ze speelde in onder meer de films Phileine Zegt Sorry en Moordwijven. Ook vormt ze een jazzduo met cabaretier Mike Boddé.
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_101901059
quote:
Dirk Kuijt is vader geworden van een zoontje: Aidan Benyamin. Het kindje werd gisteravond geboren om 18:14 en is kerngezond
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlboulevard/nieuws/articleview/)/components/actueel/rtlboulevard/2011/09_september/entertainment/dirk_Kuyt_vader_van_een_zoon.xml
pi_101901156
Leuk voor Dirk, volle bak met jongens (3) en 1 meisje :)
pi_101947768
sneu...

quote:
Zware klap Nick Schilder
AMSTERDAM - Nick Schilder en zijn vriendin Kirsten hebben een zware klap te verwerken gehad. Kirsten was vier weken zwanger van hun tweede kindje toen het drie weken geleden mis ging.

Dit heeft het management van Nick namens het stel aan RTL Boulevard bevestigd. "Het is heel triest dat dit gebeurd is en we zijn ontzettend verdrietig."

Nick en Kirsten willen dolgraag hun gezinnetje uitbreiden, maar ze zetten dat nu plan nu even op een laag pitje. "We willen heel graag een tweede kindje. We kijken positief de toekomst in."

In januari van dit jaar jaar verwelkomden Nick en Kirsten dochtertje Nikki. In een interview met Margriet liet de zanger weten een stuk verantwoordelijker te zijn geworden door het vaderschap.
  woensdag 14 september 2011 @ 19:22:31 #45
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_101948071
4 weken zwanger, dat is dat je net voor het eerst een test kan doen ingeveer.

Doet niets af aan feit dat het heel verdrietig is natuurlijk. Best snel zo na hun dochter van januari om dan 6 mnd daarna weer zwanger te zijn.

Leuk van Dirk Kuyt. Mijn collega heeft de versie Aeden uitgesproken als E-den
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_101949369
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 19:22 schreef J-net het volgende:
4 weken zwanger, dat is dat je net voor het eerst een test kan doen ingeveer.

Doet niets af aan feit dat het heel verdrietig is natuurlijk. Best snel zo na hun dochter van januari om dan 6 mnd daarna weer zwanger te zijn.

Leuk van Dirk Kuyt. Mijn collega heeft de versie Aeden uitgesproken als E-den
Inderdaad, meeste vrouwen merken het niet eens. Lijkt eerder een wat heftigere menstruatie dan normaal.
Shine bright like a diamond.
  woensdag 14 september 2011 @ 19:53:00 #47
251095 Purdey
Better off alone..
pi_101949379
Natuurlijk vind ik het sneu voor Nick en Kirsten, aan de andere kant begrijp ik niet zo goed waarom ze zulk nieuws naar buiten brengen.
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_101949612
Omdat wat roddelbladen al hadden opgepikt dat ze zwanger was, geloof ik.
Tap tap tap
pi_101949626
En als het wel goed was gegaan hadden ze het nu nog niet bekend gemaakt.
pi_101949694
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 19:57 schreef CherryLips het volgende:
Omdat wat roddelbladen al hadden opgepikt dat ze zwanger was, geloof ik.
Bij 4 weken al? Stonden ze met een camera in de badkamer mee te gluren dan ofzo.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_101949750
Ik weet het ook niet precies, zat maar half te luisteren :@
Tap tap tap
pi_101950309
Wow, dat was wel een snelle tweede geweest bij Nick Schilder.. Sneu dat het mis is gegaan.
pi_101950333
Dat is inderdaad wel heel erg snel!
En ook heel erg snel na hun eerste kindje.
Maar ach, et blijven vollundammers he
Fire away, fire away
I am titanium
pi_101951010
Ja is dat daar gebruikelijk? Dan zet ik vast in op een aankondiging van Jan Smit op zijn trouwdag.
pi_101951146
volgens mij is ht daar niet zo raar nee...
6 koters achter elkaar... net een bunnyfarm
Fire away, fire away
I am titanium
pi_101951438
Ik zie niet wat er zo raar aan is eigenlijk :? Ze hebben 1 kind van 9 maanden oud...dan is het toch niet zo raar dat ze nu zwanger is van de 2e. Zou dan sowieso nog 9 maanden duren voordat baby 2 geboren wordt...Dan is baby 1 anderhalf jaar ouder dan baby 2. Wat is het probleem :?
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_101951875
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 20:35 schreef DjinN het volgende:
Ik zie niet wat er zo raar aan is eigenlijk :? Ze hebben 1 kind van 9 maanden oud...dan is het toch niet zo raar dat ze nu zwanger is van de 2e. Zou dan sowieso nog 9 maanden duren voordat baby 2 geboren wordt...Dan is baby 1 anderhalf jaar ouder dan baby 2. Wat is het probleem :?
Dat klopt op zich niet helemaal, ze is in januari bevallen en was nu een maand zwanger. Daar zat dus 7 maanden tussen. 7+9 = 16 maanden verschil, dat is wel echt weinig. Wat op zich ieder voor zich moet weten, maar snel is het wel. Ik vraag me af of je lichaam uberhaupt al volledig hersteld is van een zwangerschap en bevalling, na 7 maanden.
pi_101952317
quote:
11s.gif Op woensdag 14 september 2011 19:59 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Bij 4 weken al? Stonden ze met een camera in de badkamer mee te gluren dan ofzo.
Het is idd wel apart ja, misschien waren het ook niet 4 weken maar meer ofzo... anders vind k het ergens een beetje stennis om niks. :+ In de zin van; in de pers gooien. Kom op, je hebt nét getest... :D
  † In Memoriam † woensdag 14 september 2011 @ 21:06:12 #59
43556 miss_dynastie
pi_101953125
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 20:53 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Het is idd wel apart ja, misschien waren het ook niet 4 weken maar meer ofzo... anders vind k het ergens een beetje stennis om niks. :+ In de zin van; in de pers gooien. Kom op, je hebt nét getest... :D
Ja, ik dacht bij de term 'zware klap' toch ook wel aan iets véél ergers dan een vroege miskraam...
pi_101953339
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:06 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ja, ik dacht bij de term 'zware klap' toch ook wel aan iets véél ergers dan een vroege miskraam...
Misschien hebben ze al maanden geprobeerd zwanger te worden en was het nu eindelijk raak, je weet het niet :+
  † In Memoriam † woensdag 14 september 2011 @ 21:13:53 #61
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_101953563
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:06 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Jij vind het dan geen zware klap, maar zij misschien wel. Mij lijkt een vroege miskraam ook heel erg, maar gelukkig weet ik niet hoe dat is.
pi_101953913
4 Weken zwanger betekent bij een 'normale' cyclus van 28 dagen dus dat ze zo'n twee dagen overtijd was. Je kunt een test doen vanaf de eerste dag dat je overtijd bent. Dat zou dus inhouden dat ze 1 dag wisten dat ze zwanger was. Ik ga bijna denken dat er ipv weken, maanden had moeten staan in het bericht dat ze naar buiten hebben gebracht. En dan te bedenken dat de overgrote meerderheid van bevruchte eitjes het ook niet redt en de moeder niet eens wist dat ze 'zwanger' was geweest.
If you let your fears keep you from flying, you will never reach your high
  † In Memoriam † woensdag 14 september 2011 @ 21:20:05 #63
43556 miss_dynastie
pi_101953936
quote:
7s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:13 schreef Skaai het volgende:

[..]

Jij vind het dan geen zware klap, maar zij misschien wel. Mij lijkt een vroege miskraam ook heel erg, maar gelukkig weet ik niet hoe dat is.
Gelukkig weet ik dat ook niet, maar toen ik op een site klikte en zag staan 'Zware klap voor...' dacht ik aan heel andere dingen dan aan een vroege miskraam. Dat je het in je persoonlijk leven zo ervaart, oke, maar om het via een manager zo naar buiten te communiceren, ik weet niet.... Ongeveer de helft van de zwangerschappen eindigt volgens bronnen op internet in de eerste twee weken na bevruchting (en de eerste twee zwangerschapsweken krijg je 'cadeau', dus dat is het punt waarop zij zaten)

quote:
Een miskraam komt vaker voor dan je denkt
Ongeveer de helft van alle zwangerschappen eindigt zelfs binnen 2 weken na de bevruchting zonder dat je daar iets van merkt.
Zij hebben het dus anders dan vele anderen wel gemerkt en dat is rot, naar, heel verdrietig en heel vervelend, maar nogmaals, gezien de kop waarmee het nieuws gebracht werd viel het me echt mee, wat het nieuws was.
pi_101964345
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:20 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Gelukkig weet ik dat ook niet, maar toen ik op een site klikte en zag staan 'Zware klap voor...' dacht ik aan heel andere dingen dan aan een vroege miskraam. Dat je het in je persoonlijk leven zo ervaart, oke, maar om het via een manager zo naar buiten te communiceren, ik weet niet.... Ongeveer de helft van de zwangerschappen eindigt volgens bronnen op internet in de eerste twee weken na bevruchting (en de eerste twee zwangerschapsweken krijg je 'cadeau', dus dat is het punt waarop zij zaten)

[..]

Zij hebben het dus anders dan vele anderen wel gemerkt en dat is rot, naar, heel verdrietig en heel vervelend, maar nogmaals, gezien de kop waarmee het nieuws gebracht werd viel het me echt mee, wat het nieuws was.
Als die termijn klopt, is het echt wel bizar, ja. Sowieso moeten ze het nieuws van de zwangerschap dan al aan de pers hebben doorgegeven toen de test nog nadruppelde, om het even plastisch te zeggen. Kán, maar lijkt me sterk.

Ik houd het erop dat het een verschrijving is.
pi_101985490
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 20:45 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Dat klopt op zich niet helemaal, ze is in januari bevallen en was nu een maand zwanger. Daar zat dus 7 maanden tussen. 7+9 = 16 maanden verschil, dat is wel echt weinig. Wat op zich ieder voor zich moet weten, maar snel is het wel. Ik vraag me af of je lichaam uberhaupt al volledig hersteld is van een zwangerschap en bevalling, na 7 maanden.
Haha, zwangerschap is geen ziekte hoor ;) . De baarmoeder is na 7 maanden echt wel weer terug in positie en eventuele littekens zijn ook weer geheeld. Dat de kilo's er misschien nog niet helemaal af zijn is een heel ander verhaal..
Shine bright like a diamond.
  donderdag 15 september 2011 @ 19:07:17 #66
15080 static
pi_101985673
Kan dit in OUD ofzo?
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  Moderator / Miss SHO donderdag 15 september 2011 @ 19:12:25 #67
22592 crew  Ole
pi_101985904
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 19:07 schreef static het volgende:
Kan dit in OUD ofzo?
graag!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_101991906
Hahha... ja dat is wel een beetje overdreven....
Fire away, fire away
I am titanium
pi_101996860
quote:
January Jones Welcomes First Child: Xander DaneJanuary Jones is a mom!

The Mad Men star gave birth to a baby boy named Xander Dane Jones on Tuesday (September 13), Us Weekly reports. "Mom and baby are doing great," her rep says.

Baby Xander is the first child for the Emmy-nominated actress, 33.

Jones announced her pregnancy in April. The star - who dated Saturday Night Live's Jason Sudeiki, singer Josh Groban and Ashton Kutcher in the past - has remained mum on the identity of Xander's father.

Congratulations to January!
en dat we deze er nog niet bij hebben staan ;)

quote:
Report: Jay-Z Has A Secret Son

The world may have been shocked to learn that Beyoncé Knowles and her rapper hubby Jay-Z are expecting their first child together, but what may be more shocking is the allegation that the Big Pimpin' singer fathered a son with Trinidadian model Shenelle Scott nine years ago.

Star magazine reports that Jerald Andrews - the father of Scott's ex Malik Sayeed - claims that his son thought he was the child's father until DNA tests proved otherwise.

"Everyone knew she was sleeping around and sleeping with Jay," the source says. "There was a good chance it was his."

Sayeed - who was named as the father on the boy's birth certificate - learned that the test results determined that Jay-Z is the father and reportedly kicked Scott out of this house.

"It's been determined that [the child is] Jay-Z's," Andrews says.

According to Andrews, Scott and her son are currently living back in Trinidad where they maintain a comfortable lifestyle on the rapper's dime.

Shenelle told me that Jay-Z gave her $1 million to keep her mouth shut. Shenelle took that money and bought herself a really nice house in Trinidad that the whole family lives in now. My understanding is that he's paying her child support."

Although the Empire State Of Mind musician may have wanted the secret to stay just that, Andrews claims that the couple's relationship is quite amicable.

"She says he's a good father and he has a lot of interest in [the boy]," reveals Andrews. "It was a big old mess at one time, but I think once they resolved the issue of fatherhood, of paternity, I think things started to level off."

According to sources, Star magazine reports that although Beyoncé was not happy to learn of her husband's secret son, she has stood by him.

[ Bericht 61% gewijzigd door kvd op 15-09-2011 22:23:15 ]
pi_101997191
Mel B 2 weekjes na de bevalling

en de eerste foto's met de kleine alleen is die nog niet te zien
  † In Memoriam † donderdag 15 september 2011 @ 22:25:36 #71
43556 miss_dynastie
pi_101997545
Ik dacht over die laatste foto even dat het Patty Brard was :@
pi_101999511
Zit sir Paul McCartney tegenwoordig zo aan de grond dat ie als bodyguard van Mel B moet bijbeunen? :@
Eeuwig vijfentwintig
  vrijdag 16 september 2011 @ 09:30:39 #73
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_102008287
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 22:57 schreef Reese het volgende:
Zit sir Paul McCartney tegenwoordig zo aan de grond dat ie als bodyguard van Mel B moet bijbeunen? :@
pi_102012442
Mariah's zoon heeft een rare naam. Morrocan. 8)7
pi_102145070
Tori Spelling, volgende maand uitgerekend:

Jennifer Garner:
pi_102154710
Mel B met haar moppie en blije man
pi_102160302
Wat is ze mooi O+ En wat een mooi kindje! O+ :D
pi_102181533
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 20:51 schreef bloempje-moi het volgende:
[ afbeelding ]
O+
pi_102181905
Wat een klein kindje! Is die niet veel te vroeg?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_102182257
Lijkt wel een beetje of het kindje downsyndroom heeft :@ Maar dat zal wel niet aangezien ze in amerika volgens mij altijd testen, ongeacht leeftijd
  dinsdag 20 september 2011 @ 16:09:54 #81
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_102183124
Ik zie er helemaal geen down in hoor?! En ze is ook niet extreem klein hoor. Wel een mooi poppetje :).

En wat heeft Jennifer Garner toch een lief gezichtje /offtopic
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_102183276
Ze ligt ook tegen die megaboezem van Mel en zij zijn ook nog in het wit gekleed, lijkt dat poppetje nog kleiner. Ik zie ook niks vreemds, gewoon een fijn poppie :)
pi_102253334
Een zoon voor Bones!

quote:
Zoon voor Bones-actrice Emily Deschanel
Laatste update: 22 september 2011 10:16 info
AMSTERDAM - Bones-actrice Emily Deschanel is woensdag voor het eerst moeder geworden. De 34-jarige Deschanel beviel van zoon Henry Hornsby.
Foto: Wenn

Dat bevestigt haar woordvoerder aan het Amerikaanse blad People.

De brunette is getrouwd met acteur David Hornsby, bekend van de komedie It's Always Sunny in Philadelphia. De twee leerden elkaar in 2007 kennen via vrienden en trouwden vorig jaar.

Emily Deschanel vertolkt in Bones de rol van forensisch antropoloog Temperance Brennan. De actrice was ook te zien in verschillende films, waaronder Cold Mountain en My Sister's Keeper.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_102266955
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 20:51 schreef bloempje-moi het volgende:
[ afbeelding ]
Die blije man lijkt op een bolle Erben Wennemars.
pi_102320757
Ik zit altijd die realitysoap van Mel B. te kijken O+ Echt superleuk! Bij de aflevering van nu is ze overigens nog niet zwanger van haar kleine. Hoe heet de kleine trouwens ook al weer ? Ben het even kwijt :P
pi_102320769
quote:
11s.gif Op donderdag 22 september 2011 17:57 schreef Radegast het volgende:

[..]

Die blije man lijkt op een bolle Erben Wennemars.
hahahaha _O-
pi_102325828
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 23:56 schreef DjinN het volgende:
Ik zit altijd die realitysoap van Mel B. te kijken O+ Echt superleuk! Bij de aflevering van nu is ze overigens nog niet zwanger van haar kleine. Hoe heet de kleine trouwens ook al weer ? Ben het even kwijt :P
De nieuwe kleine of de oude klein?
Ik ga maar uit van de nieuwe, is de vermoedelijke naam geen Madison?
pi_102325927
Waarom staat dan karaty er niet bij? :( trotse papa!
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_102326149
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 09:47 schreef JaleesaJoia het volgende:
Waarom staat dan karaty er niet bij? :( trotse papa!
Omdat de OP niet up to date is, maar in nummer 39 wordt het zeker wel genoemd

quote:
17s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 10:45 schreef roos85 het volgende:

Dochter voor Dan Karaty

van onze redactie
AMSTERDAM - Dan Karaty en zijn vrouw Natasha zijn vannacht de trotse ouders geworden van een meisje.

De baby kwam rond middernacht in de Verenigde Staten ter wereld. Naam van het meisje is nog niet bekend, wel hebben de trotse ouders alle mensen in hun omgeving bedankt voor alle steun en hulp de afgelopen maanden.
Dan is meteen na de opnames van Holland's got Talent, afgelopen vrijdag, weer naar zijn thuisland gevlogen om zijn echtgenote bij te staan. Ruim op tijd dus om de geboorte van zijn eerste kind bij te wonen
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 20:46 schreef Pisces29 het volgende:
Quinn Vanessa

Dochter van Dan Karaty ^O^ Quinn vind ik leuk! :Y
pi_102326197
een nieuwe aanstaande papa

quote:
Baby No. 3 On The Way For Andrea Bocelli

Congratulations are in order for Andrea Bocelli, 53, and fiancée Veronica Berti, 28.

The famed opera singer and Berti, who first met in 2002, are expecting a child together in the spring, Daily Mail reports.

Bocelli hopes to wed his lovely fiancée soon. A devout Catholic, the Italian tenor will not be allowed to re-marry in the church. "Naturally, when two people feel like we do, they want to make it a permanent arrangement," the singer said. "I hope it will happen from the religious and spiritual point of view but it is a legal matter."

The Time To Say Goodbye singer is already dad to sons Amos, 16, and Matteo, 14, with ex-wife Enrica Cenzatti.
pi_102328636
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 09:39 schreef kvd het volgende:

[..]

De nieuwe kleine of de oude klein?
Ik ga maar uit van de nieuwe, is de vermoedelijke naam geen Madison?
Nieuwe, Madison was het inderdaad :Y
pi_102354840
quote:
zo 25 sep 2011, 10:26
Ugly Betty Ana Ortiz verwelkomt zoon

van onze redactie
AMSTERDAM - Ana Ortiz, bekend van haar rol als de knappe zus in Ugly Betty, is zaterdag bevallen van haar tweede kindje.

Het jongentje heeft de naam Rafael gekregen. Ana (40) en haar man Noah Lebenzon (41) willen hem nog een tweede naam geven, zo meldt Latina.
De actrice liet eerder al weten moeite te hebben met het bedenken van een naam; "Het moet Spaans worden maar ook uit te spreken zijn voor de mensen die de taal niet spreken."
Het stel heeft al een dochtertje van twee jaar, Paloma Louise.
pi_102360953
hadden we de buik van Amanda Balk hier al?
pi_102389188
quote:
Bianca Krijgsman bevallen

AMSTERDAM - Bianca Krijgsman van cabaretduo Plien & Bianca is bevallen van een dochter.

Afgelopen dinsdag beviel Bianca van haar derde kindje Lynn. Dit bevestigde het management van de cabaretière vandaag aan RTL Boulevard.

Bianca, die samen met Plien van Bennekom het cabaretduo 'Plien en BIanca' vormt en haar man Diederik van Vleuten hadden al twee kinderen samen: dochtertje Lizzy en zoon Bobby.
pi_102401919
Lange Frans vandaag vader?
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
pi_102417183
Arjen Robben wordt weer vader, derde kindje.
pi_102433440
Arjen Robben (27) wordt weer vader. De stervoetballer en zijn vrouw Bernadien verwachten hun derde kindje samen. Dit bevestigde de vader van Arjen maandag aan Shownieuws.

Arjen en Bernadien hebben samen al twee kinderen. In 2008 werd zoon Luka geboren in Madrid en in maart 2010 kwam dochter Lynn ter wereld in München.

De voetballer en zijn gezin wonen momenteel in München, waar hij zondag na lange tijd weer het voetbalveld betrad voor Bayern München. Arjen is volledig hersteld van zijn blessure en scoorde ook nog een doelpunt.

msn.nl
pi_102433585
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 16:23 schreef Griebus het volgende:
Lange Frans vandaag vader?
Ik zat net te kieken op de Twittert van Frans, om te zien of er nieuws is, kom ik de moeder van Danielle tegen, 2 druppels :'( :D

En OT:

quote:
Goedemorgen! De dag is begonnen, medicatie werkt goed bloeddruk is nog steeds oke nu even aan het CTG kijken hoe onze kleine meid het doet.
Geen nieuws dus nog!
pi_102443160
quote:
Willem is een grote broer! Danie Damara Maria Frederiks is vanmiddag om 14:00 geboren en weegt 3025gram. #rozewolk
quote:
Bedankt allemaal. Moeder en dochter maken het goed. #VOLGAS !!!
  dinsdag 27 september 2011 @ 17:05:30 #100
57434 Marloes
Digital Love
pi_102443409
Leuke naam, Danie O+
Damara daarentegen :P
The more you try to erase me,
The more that I appear.
  dinsdag 27 september 2011 @ 18:50:21 #101
251095 Purdey
Better off alone..
pi_102447221
Kan me herinneren dat het zusje van Hannah Verboom, Damaris heet. Lijkt er ook wat op.
Ik vind alleen Danie niet echt bij Willem passen. Alsnog een leuke naam :)
pi_102447510
Je moet die 3 namen eens snel achter elkaar uitspreken, damn wat een struikelblok :D
Danie vind ik wel aardig, leuker iig dan Willem ^O^
  † In Memoriam † dinsdag 27 september 2011 @ 18:59:14 #103
43556 miss_dynastie
pi_102447606
De volgende wordt Frans Jr neem ik aan.... :Y)
pi_102462825
de eerste foto van Haven Garner
pi_102462948
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 23:22 schreef kvd het volgende:
de eerste foto van Haven Garner
[ afbeelding ]
Ah wat leuk, grote zus Honor :D
  ESF Reporter woensdag 28 september 2011 @ 07:37:29 #106
87554 Cee
Welluk?
pi_102466913
Rob de Nijs (69) wordt weer vader.
quote:
AMSTERDAM - Rob de Nijs wordt toch nog een keer vader! Zijn echt-genote Henriette (42) is vandaag zestien weken zwanger, nieuws dat zij van alle opwinding de laatste tijd maar nauwelijks voor zich konden houden… Vandaag mag iedereen het weten.
Dus.... oké.... Uhm.
pi_102468093
Ah gezellig -O-
  woensdag 28 september 2011 @ 09:53:05 #108
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_102469001
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 07:37 schreef Cee het volgende:
Rob de Nijs (69) wordt weer vader.

[..]

Dus.... oké.... Uhm.
Het zou echt verboden moeten worden eigenlijk... Vindt het echt TE oud om nog een keer vader te worden... Heel lief dat hij zijn vrouw een kindje wil geven enz maar hallooooo menig man die voor de eerste keer opa wordt is al 20 jaar jonger! Laten we hopen voor het kind dat Rob de Neijs een fitte vent van 100 wordt...
pi_102469065
quote:
‘Jessica Simpson is zwanger’
Laatste update: 28 september 2011 09:50 info
AMSTERDAM - Jessica Simpson zou volgens nieuwe geruchten zwanger zijn van haar verloofde Eric Johnson. De zangeres zou er nu al rare eetgewoontes op na houden.

Al eerder gingen er geruchten dat Simpson een kindje verwachtte. Nu schijnt het dan echt zover te zijn. "Ze heeft ontzettende trek in rare dingen", vertelt een bron aan In Touch Weekly.
"Ze eet bijvoorbeeld graag nacho’s met chocoladedip, waardoor haar honger naar zout én zoet wordt gestild. Ook kaaspopcorn en alcoholvrije margarita’s gaan regelmatig naar binnen."
De speculaties kwamen weer op gang doordat de zangeres gezien werd in loszittende kleding en toen ze tijdens Johnsons 32e verjaardag een glas champagne terugbracht, leken deze bevestigd.
Hoewel de timing niet erg handig lijkt, het stel trouwt in november, zouden de twee de zwangerschap als het ultieme huwelijkskado zien.
Simpson onthulde al eerder dat ze niet kon wachten om met hem een gezin te stichten. "Ik zie mezelf zeker kinderen krijgen met Eric, dus het is heerlijk om daarover na te denken", zei ze destijds.
Volgens mij had ze altijd al rare eetgewoontes :D Roddel of geen roddel? :Y)
pi_102469079
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2011 09:53 schreef Starlie het volgende:

[..]

Het zou echt verboden moeten worden eigenlijk... Vindt het echt TE oud om nog een keer vader te worden... Heel lief dat hij zijn vrouw een kindje wil geven enz maar hallooooo menig man die voor de eerste keer opa wordt is al 20 jaar jonger! Laten we hopen voor het kind dat Rob de Neijs een fitte vent van 100 wordt...
Nou menig man is niet 49 bij de eerste keer opa worden heur :D Maar verder is hij idd gewoon te oud. Sneu dit :{
  woensdag 28 september 2011 @ 10:15:06 #111
125420 Starlie
pi_102469538
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 09:56 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Nou menig man is niet 49 bij de eerste keer opa worden heur :D Maar verder is hij idd gewoon te oud. Sneu dit :{
Nou ja 15 jaar jonger dan maar goed vind dit gewoon een beetje te...
  woensdag 28 september 2011 @ 10:33:43 #112
15080 static
pi_102469963
Come on, niet wéér die discussie. :{
pi_102470977
Dit topic gaat toch over beroemd en zwanger zijn :? Dan mag er toch over gepraat worden. Al die strakke regeltjes altijd... :N
  woensdag 28 september 2011 @ 11:50:09 #114
15080 static
pi_102472258
Het is altijd het voorspelbare geneuzel. Doe dat in OUD ofzo.
  woensdag 28 september 2011 @ 12:34:00 #115
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_102473605
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 11:50 schreef static het volgende:
Het is altijd het voorspelbare geneuzel. Doe dat in OUD ofzo.
Deel van roddelen is toch lekker afkeuren en een beetje zeiken? Het bestaansrecht van SHO!
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 28 september 2011 @ 12:43:27 #116
15080 static
pi_102473905
Totdat het hele topic over één aanstaand ouderschap gaat en iedereen de clichés uit de kasten trekt over ouderdom en god-weet-wat en er geen plaats meer is voor andere berichten want die raken allemaal ondergesneeuwd in de collectieve verontwaardiging die men persé moet ventileren.
  woensdag 28 september 2011 @ 12:56:30 #117
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_102474269
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 12:43 schreef static het volgende:
Totdat het hele topic over één aanstaand ouderschap gaat en iedereen de clichés uit de kasten trekt over ouderdom en god-weet-wat en er geen plaats meer is voor andere berichten want die raken allemaal ondergesneeuwd in de collectieve verontwaardiging die men persé moet ventileren.
Nou en? Dan gaat het in een volgend topic vanzelf wel weer over iemand anders die dan weer een opvallende zwangerschap heeft. Jammer als dit slechts een meld-topic wordt.

Ik snap je issue over dit onderwerp verder niet zo. Rob de Nijs is bovendien, samen met het ezeltje, smeermiddel van SHO dus dit is groot, groot, historisch SHO-nieuws, waar niet genóeg over geventileerd kan worden. *O*

Maar dit is meer voor FB, ik zal je voor zijn. ;)
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 28 september 2011 @ 12:57:45 #118
125420 Starlie
pi_102474306
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 12:43 schreef static het volgende:
Wat een onzin zeg, als het halve topic erover zou gaan dan zou ik zeggen je hebt gelijk maar het ging om vier berichtjes! En vader worden op je 69ste (tegen die tijd misschien wel 70ste) is vragen om commentaar natuurlijk ;)
  woensdag 28 september 2011 @ 13:43:00 #119
327807 Mariposas
יה&#14
pi_102475781
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 09:55 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Volgens mij had ze altijd al rare eetgewoontes :D Roddel of geen roddel? :Y)
Er stond al eerder een item over op BlindGossip, en wat daar staat klopt meestal wel. :Y
http://blindgossip.com/?p=33154
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_102494280
Stella geeft een kusje aan het ongeboren kindje van Tori Spelling
pi_102494373
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 22:16 schreef kvd het volgende:
Stella geeft een kusje aan het ongeboren kindje van Tori Spelling
[ afbeelding ]
wow, die navel :D Is dat normaal dat die zo ontiegelijk groot en uitgepuild is ? :P
pi_102494697
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 22:18 schreef DjinN het volgende:

[..]

wow, die navel :D Is dat normaal dat die zo ontiegelijk groot en uitgepuild is ? :P
volgens mij wel...een plopnavel door de zwangerschap. Baby kan er ook elk moment uitkomen
pi_102528739
quote:
Mike Myers vader geworden

AMSTERDAM - Austin Powers-acteur Mike Myers (48) is voor de eerste keer vader geworden.

Mikes vrouw Kelly Tisdale is bevallen van een jongetje.
Het lijkt erop dat Mike en Kelly dit blijde nieuws geheim wilden houden, maar een bron is in het tijdschrift Life & Style uit de school geklapt over de geboorte van het kindje. "De baby heet Spike en is twee weken geleden geboren."
Spike is het eerste kindje voor het stel. Mike en Kelly zijn sinds 2006 samen en trouwden een jaar geleden in het geniep.
Bron
pi_102528903
quote:
7s.gif Op donderdag 29 september 2011 21:31 schreef piglet het volgende:

[..]

Bron
mike en spike myers ;(
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_102528928
quote:
10s.gif Op donderdag 29 september 2011 21:34 schreef tombolafan het volgende:

[..]

mike en spike myers ;(
Zo ver had ik nog niet eens nagedacht :')
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_102529491
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 22:18 schreef DjinN het volgende:

[..]

Niet elke zwangere heeft er een, en die van Tori is wel erg huu :D
pi_102529683
Ik vind het een lieve foto van Tori O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_102529724
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 21:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Zo ver had ik nog niet eens nagedacht :')
Ik ook niet :D
pi_102529801
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 21:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind het een lieve foto van Tori O+
Lief is hij zeker :)
pi_102837195
quote:
Kristin Davis Adopts Daughter Gemma Rose

Congratulations to Kristin Davis! Her rep confirms that the Sex and the City star welcomed a baby girl two months ago through domestic adoption. Her daughter's name is Gemma Rose Davis.

A source tells US Weekly, "She's ecstatic. She wanted this for a long time."

Adoption has been on the mind of the actress for quite awhile now.

Back in May 2010, she told Access Hollywood, "You have to obviously think it through. Best case scenario, you're obviously raising it with a father. It does give me pause to think about doing it alone. I feel like it's a really hard job."
pi_102837731
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 10:22 schreef kvd het volgende:

[..]

Als aanvulling (heb hem net ook in het koter-topic geplaatst):
pi_102839245
Kon Krirstin Davis zelf geen kids krijgen???
Wel een leuk kindje en gelukkig dat er mensen die adopteren :Y
pi_102839302
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 12:06 schreef sherezade het volgende:
Kon Krirstin Davis zelf geen kids krijgen???
Wel een leuk kindje en gelukkig dat er mensen die adopteren :Y
Ze is al 46, dus ik denk dat ze de risico's te groot vond. En misschien heeft ze ook geen babydaddy.
pi_102839337
Is dit haar eerste eigenlijk? :)
pi_102839360
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 12:09 schreef Pisces29 het volgende:
Is dit haar eerste eigenlijk? :)
Ik dénk het wel, kan me niet herinneren dat ik haar ooit met kind heb gezien. En meestal onthoud ik dat soort totaal nutteloze informatie redelijk goed :D
pi_102839516
ow ik dacht dat ze ergens eind 30 was :o
pi_102839582
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 12:10 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:

[..]

Ik dénk het wel, kan me niet herinneren dat ik haar ooit met kind heb gezien. En meestal onthoud ik dat soort totaal nutteloze informatie redelijk goed :D
:D Ze Lijkt mij een hele lieve mama.
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 19:04:52 #138
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_102850578
was 'ie al geplaatst?

Kim Kardashian: Reality star Kim Kardashian has some big news! According to a pal, she may already be pregnant! OK! details all the reasons everyone’s saying the recently married — and relocated to NYC — Kim is expecting. Plus, the stuff she’ll likely splurge on for her little one’s nursery!

ik ben benieuwd.
En deze vond ik wel erg grappig :') http://www.okmagazine.com/category/in-this-issue/
Dacht eerst huh!? Jennifer zwanger?! en toen zag ik de rest van de cover :')
pi_102855164
quote:
More congratulations are certainly in order!
We've just gotten word that Jackass star Johnny Knoxville and his wife, Naomi, have welcomed their third child together - a baby girl named Arlo!
So wonderful, guys!
Here's hoping that everyone is doing well and the new addition and mom are getting lots of rest!
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 11:10:41 #140
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_102947701
Angela Schijf en haar man Tom van Landuyt krijgen een derde kindje.

Dit heeft haar management dinsdag bevestigd. Verdere details over Angela's derde zwangerschap wil het management nog niet kwijt.

Angela en Tom trouden in 2002 in het diepste geheim. Ze hebben samen al twee dochters: Bloem en Mensje.

bron:telegraaf.nl
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 11:15:09 #141
123170 alors
zlata1234
pi_102947799
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 11:10 schreef hexje het volgende:
Angela Schijf en haar man Tom van Landuyt krijgen een derde kindje.

Dit heeft haar management dinsdag bevestigd. Verdere details over Angela's derde zwangerschap wil het management nog niet kwijt.

Angela en Tom trouden in 2002 in het diepste geheim. Ze hebben samen al twee dochters: Bloem en Mensje.

:') telefaal

en wat een verschrikkelijke namen, Bloem en Mensje :')
know'm sayin?
word? word.
pi_102947830
trouden :o
Tap tap tap
pi_102948602
Leuk! Wel verwacht. Las laatst een column van haar waarin ze volgens mij wel schreef "klaar" te zijn maar tussen de regels door las je een duidelijke wens.

Mensje heet trouwens voluit Mensje Frederique, naar Frederique Huydts. En dat vind ik dan wel weer mooi.
  † In Memoriam † dinsdag 11 oktober 2011 @ 12:29:50 #144
43556 miss_dynastie
pi_102949904
Ik zag gister een foto van haar en heb nog gegoogled of ze zwanger is, maar inderdaad dus. Hopen op een leuke naam, deze keer :P
pi_102952647
Ik zet in op Wolf voor een jongen :s)
pi_102953007
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 13:58 schreef Moelie het volgende:
Ik zet in op Wolf voor een jongen :s)
Och, alsof Mensje en Bloem nog niet erg genoeg zijn ;(
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 14:37:42 #147
229810 hexje
Surfboard, surfboard
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 15:00:47 #148
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_102954978
Jennifer Garner

Angela Schijf
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 15:02:07 #149
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_102955027
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 15:00 schreef hexje het volgende:
Angela Schijf
[ afbeelding ]
Wat een kapsel ...
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  † In Memoriam † dinsdag 11 oktober 2011 @ 15:22:46 #150
135305 beequeen
Lost.
pi_102955827
Dat ziet er idd wel heel vreemd uit.
Is Beyoncé faking her pregnancy?

Bron.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 11 oktober 2011 @ 15:35:58 #151
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_102956364
quote:
11s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 15:22 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]

Bron.
Filmpje waar de stills van zijn:

Vind het zelf ook erg vreemd, :') . Maar misschien is het de jurk.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 15:37:31 #152
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_102956429
Misschien moet ze van haar management iets onder haar kleding doen waardoor haar buik dikker lijkt?
Ik denk niet dat ze haar zwangerschap faket. Daar is ze veel te bekend voor en dat zou waarschijnlijk het eind van haar carrière betekenen.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 11 oktober 2011 @ 15:38:21 #153
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_102956466
quote:
5s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 15:37 schreef Madame_Paon het volgende:
Misschien moet ze van haar management iets onder haar kleding doen waardoor haar buik dikker lijkt?
Ik denk niet dat ze haar zwangerschap faket. Daar is ze veel te bekend voor en dat zou waarschijnlijk het eind van haar carrière betekenen.
Maar ik kan me ook niet voorstellen dat je een kussentje o.i.d. onder je jurk stopt simpelweg omdat je management dat zegt?
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  † In Memoriam † dinsdag 11 oktober 2011 @ 15:41:33 #154
135305 beequeen
Lost.
pi_102956602
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 15:35 schreef ChipsZak. het volgende:

Ik heb het filmpje gezien, maar dat ging zo snel.
Geen idee, maar het lijkt alsof haar buik gewoon wegvalt. :D
Dat draagmoederverhaal, tsja. Ik weet niet van ik ervan moet denken.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_102956874
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 15:35 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Welke minuut is dat stukje? Heb niet zoveel zin om 11 minuten geklep aan te horen :+
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 15:51:26 #156
123170 alors
zlata1234
pi_102957024
ahaah en die paparazzifoto's van laatst in bikini waren zeker nog even nabewerkt, het is allemaal één groot complot!
know'm sayin?
word? word.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 16:04:24 #157
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_102957588
En als je het filmpje terugkijkt op de website

http://www.blackbookmag.c(...)-her-pregnancy/27289

Gebeurd net voor minuut 1 volgens mij.

dan zie je dit ook echt gebeuren.Dus geen photoshop van deze 3 foto's.

erg raar om te zien.

Maar om nu weer te zetten dat ze dit faket omdat ze een draagmoeder heeft..... geen idee.
maar raar is het wel in ieder geval.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 16:05:29 #158
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_102957635
quote:
Dat vermoed ik ook. De dikte van haar buik fluctueert behoorlijk.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 16:46:20 #159
125420 Starlie
pi_102959483
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 15:51 schreef alors het volgende:
ahaah en die paparazzifoto's van laatst in bikini waren zeker nog even nabewerkt, het is allemaal één groot complot!
Ja precies ik wilde net zeggen die bikini foto's logen er niet om... Maar dat was vast een buik van klei die ze erop hadden geplakt precies in de kleur van haar eigen huid...
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 17:01:08 #160
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_102960080
quote:
Misschien toont ze niet zoveel als ze zouden willen en daarom dit.

maar het blijft maf.

zou het een stand in zijn en dat ze het daarmee gedaan hebben en dat wij nu allemaal denken dat?
of schiet het jurkje gewoon gek terwijl de buik er wel gewoon is.

Heerlijk al die gekke theorieen die ze weer veriznnen.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 17:02:24 #161
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_102960130
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 16:46 schreef Starlie het volgende:

[..]

Ja precies ik wilde net zeggen die bikini foto's logen er niet om... Maar dat was vast een buik van klei die ze erop hadden geplakt precies in de kleur van haar eigen huid...
Het gaat hier om de grootte van haar buik die steeds verandert en de vreemde buik die ze op die foto's heeft. Het ziet er niet heel realistisch uit.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 17:43:26 #162
123170 alors
zlata1234
pi_102961880
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 17:02 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Het gaat hier om de grootte van haar buik die steeds verandert en de vreemde buik die ze op die foto's heeft. Het ziet er niet heel realistisch uit.
Nou volgens mij zijn er nieuwsberichten over draagmoeders, dus dan zijn er echt mensen die denken dat ze alles faked :')
know'm sayin?
word? word.
pi_102965577
Zal ik een apart topic openen :P
Heur buik houdt de gemoederen nogal bezig...
pi_102967671
Derde kind voor Johnny Knoxville
Laatste update: 11 oktober 2011 17:14 info .AMSTERDAM - Johnny Knoxville is vorige week voor de derde keer vader geworden. De Jackass-waaghals en zijn vrouw Naomi verwelkomden donderdag dochter Arlo, maakte Knoxville bekend via Twitter.

Foto: Wenn.com "Op 6 oktober hebben Naomi, Madison, Rocko en ik een meisje welkom geheten in onze familie", twitterde Knoxville. "Ze heet Arlo en moeder en dochter maken het goed."

Arlo is het tweede kind voor Johnny en zijn huidige vrouw Naomi. Hun zoon Rocko kwam in december 2009 ter wereld. Knoxvilles 15-jarige dochter Madison komt voort uit een eerder huwelijk.

Ook Madison is blij met haar zusje, laat ze weten: "De baby maakt het goed, ik ben er dol op."

Wat deze al bekent?
pi_102967853
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 19:51 schreef ferrari_rood het volgende:
Derde kind voor Johnny Knoxville
Laatste update: 11 oktober 2011 17:14 info .AMSTERDAM - Johnny Knoxville is vorige week voor de derde keer vader geworden. De Jackass-waaghals en zijn vrouw Naomi verwelkomden donderdag dochter Arlo, maakte Knoxville bekend via Twitter.

Foto: Wenn.com "Op 6 oktober hebben Naomi, Madison, Rocko en ik een meisje welkom geheten in onze familie", twitterde Knoxville. "Ze heet Arlo en moeder en dochter maken het goed."

Arlo is het tweede kind voor Johnny en zijn huidige vrouw Naomi. Hun zoon Rocko kwam in december 2009 ter wereld. Knoxvilles 15-jarige dochter Madison komt voort uit een eerder huwelijk.

Ook Madison is blij met haar zusje, laat ze weten: "De baby maakt het goed, ik ben er dol op."

Wat deze al bekent?
yep staat een pagina hier voor ;)
pi_102968224
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 19:14 schreef cinnamongirl het volgende:

Heur buik houdt de gemoederen nogal bezig...
Ik denk dat de pers ook weet dat het scoort, dus ze borduren verder, het verkoopt als een tiet!
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 20:02:38 #167
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_102968339
Is Tori Spelling al bevallen eigenlijk?
pi_102968395
quote:
5s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 20:02 schreef Madame_Paon het volgende:
Is Tori Spelling al bevallen eigenlijk?
:N
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 20:04:34 #169
6067 Turbomuis
pi_102968455
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 20:03 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

:N
Toch wel!
Net op twitter:

quote:
Deanracer Dean McDermott
T & I welcomed Hattie Margaret McDermott to the world yesterday morning. She's Gorgeous!! lockerz.com/s/146332497
1 minute ago Favorite Retweet Reply
en

quote:
Torianddean Tori Spelling
Our family's so happy 2 announce tht 10/10/11 R baby girl Hattie Margaret McDermott was born at 7:08am! Xoxo lockerz.com/s/146332458
1 minute ago Favorite Retweet Reply
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 20:05:40 #170
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_102968543
Hattie Margaret? Een beetje oubollig ...
pi_102968991
quote:
Ahhhh, rimpelvoetjes O+
  † In Memoriam † dinsdag 11 oktober 2011 @ 22:18:27 #172
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_102977728
Wat een slap gelul over die buik van Beyoncé, die jurk is gewoon slobberig. :D
Die vrouw staat dusdanig in de publiciteit dat ze zich zo'n stomme stunt niet kan veroorloven.
Wat een gezoek naar niks :D
  † In Memoriam † dinsdag 11 oktober 2011 @ 22:18:42 #173
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_102977748
Oh wacht dit is SHO, sorry :@.
pi_102978238
Waarom zou Beyoncé in vredesnaam haar zwangerschap moeten faken :{
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 22:31:05 #175
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_102978497
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 22:18 schreef Skaai het volgende:
Wat een slap gelul over die buik van Beyoncé, die jurk is gewoon slobberig. :D
Die vrouw staat dusdanig in de publiciteit dat ze zich zo'n stomme stunt niet kan veroorloven.
Wat een gezoek naar niks :D
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 22:26 schreef DjinN het volgende:
Waarom zou Beyoncé in vredesnaam haar zwangerschap moeten faken :{
Voer hier 'Zwangere buik Beyoncé was nep' de discussie. :)
pi_102988843
Dan doen we maar weer een verse zwangere...De reden aarom Jack Osbourne gaat trouwen na zo'n korte relatie is bekend:

quote:
Jack Osbourne wordt vader

Laatste update: 12 oktober 2011 08:51 info.

AMSTERDAM - De vriendin van Jack Osbourne is zwanger. Dat onthulde de 25-jarige zoon van Ozzy Osbourne in de CNN-show van Piers Morgan. Onlangs kondigde Jack aan dat hij met zijn vriendin Lisa Stelly gaat trouwen.

"Ik word vader", zei Jack. "Ik vind het heel spannend en ben wel een beetje nerveus." Zijn ouders, die nog niet op de hoogte waren van het nieuws, reageerden verrast. "Ik ben in shock", zei Ozzy.

"Ik vind het geweldig." Ook Jacks moeder Sharon is in de wolken. "Ik heb altijd oma willen worden."

Jack werd bekend met de realityshow The Osbournes, waarin het gezin van Ozzy werd gevolgd. Hij is nu vooral actief als regisseur en producent. Hij maakte onder meer een documentaire over zijn vader: God Bless Ozzy Osbourne.
pi_102988934
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 09:37 schreef kvd het volgende:
Dan doen we maar weer een verse zwangere...De reden aarom Jack Osbourne gaat trouwen na zo'n korte relatie is bekend:

[..]

Wat leuk! Ik zie Sharon al helemaal voor me als een hysterisch lieve oma :D :Y ^O^
pi_102989349
en nog 1
quote:
Jared Padalecki & Wife Expecting Baby No. 1!

Oct 11, 2011 by CAROLYN ROBERTSON

Actor Jared Padalecki took to Twitter tonight to share some very big news: He and his wife Genevieve are expecting their first child!

"OK yall I'd rather you officially hear it from me.. So, yes. Genevieve is pregnant. We'll be welcoming a new member to our family in 2012 :)" wrote Jared, who stars on the WB series Supernatural. Fans will also remember him as Rory's boyfriend Dean Forester on Gilmore Girls.

Jared and Genevieve, who also had a recurring role on Supernatural, will be celebrating their second anniversary in February.

Congratulations to them!
en even speculeren...ja of nee...Jessica
pi_102989437
Jessica is echt wel zwanger, anders heeft ze een verbazingwekkend ronde bol voor een dikkerd :D
pi_102990152
wow wtf, je ziet het gewoon aan de stof van haar trui. De streepjes lopen gewoon in een bolling :o Yep, Jess is definetly pregnant!
pi_102990189
Ik denk dat Jessica een "christina'tje" doet, die heeft ook 9 maanden niks gezegd herinner ik me :D En dan ineens een baby.
pi_102990358

Jessica zwanger of niet :?

Vind het op de eerste foto er niet uit zien als een zwangere buik.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 23:37:11 #183
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_103022652
quote:
Touriya Haoud is voor de derde keer in verwachting van een jongetje.

Het model is eind februari uitgerekend van haar derde kindje, wederom een jongetje. “Ik word officieel ‘The Soccer Mom’ haha, derde jongetje erbij”, zo laat ze weten aan Shownieuws.

Touriya woont al jaren in Los Angeles. In 2006 trouwde ze met acteur Greg Vaughan. De twee oudste zonen van het stel heten Cavan en Jathan.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 23:44:17 #184
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_103022977
Hoe zit het met Ayaan Hirsi Ferguson? Zou ze al bevallen zijn?
  donderdag 13 oktober 2011 @ 10:57:05 #185
251095 Purdey
Better off alone..
pi_103030661
Ik vind Jessica er écht wel zwanger uit zien. Maar zij zelf zegt van niet :D
pi_103031061
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 23:44 schreef hexje het volgende:
Hoe zit het met Ayaan Hirsi Ferguson? Zou ze al bevallen zijn?
voor zover ik weet is ze nog zwanger, maar ja, je weet maar nooit. Kan iig niet lang meer duren, ze zou deze maand uitgerekend zijn
pi_103047908
Een paar buikjes...

Carla Bruni

Michelle Heaton
pi_103069741
quote:
AMSTERDAM - Zanger Ne-Yo en zijn 'vriendin' Monyetta Shaw hebben een tweede kindje gekregen.

Monyetta beviel maandag, zo heeft de manager van Ne-Yo bevestigd aan People. Verdere details wilde de woordvoerder vooralsnog niet kwijt.

Minder dan een jaar geleden kreeg Ne-Yo met Monyetta dochter Madilyn Grace. Van een standaard gelukkig gezinnetje was toen geen sprake. Over Monyetta vertelde de Amerikaanse R&B-zanger openhartig: "Ze is een vriendin. Niet míjn vriendin. Ze draagt mijn kind, maar ze weet dat ik me niet kan binden. Ze vindt het oké dat ik met andere vrouwen omga."
pi_103070969
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 11:44 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Er kan veel veranderen in een jaar. Na 11maanden is baby 2 er en zijn ze verloofd. Zal dan wel een open huwelijk worden (tenzij zijn honger naar andere vrouwen inmiddels over is)
pi_103082142
quote:
AMSTERDAM - Actrice, schrijfster en zangeres Hilary Duff (24) maakte al enige tijd geleden bekend zwanger te zijn. Maar het geslacht van het kindje is nu ook bekend.

Volgens E! gaat Hilary komende maandag het geslacht van het kindje bekendmaken in de talkshow van Ellen Degeneres. De show werd afgelopen donderdag echter al opgenomen en volgens de Amerikaanse entertainmentsite vroeg Ellen of Hilary al wist of ze een zoon of dochter krijgt.

"Ja dat weet ik, maar ik heb het nog aan niemand verteld. Ik wilde het eerst aan jou vertellen". De actrice voegt vervolgens daad bij woord: “Het is een jongen! Ik heb de hele tijd al het idee gehad dat ik in verwachting van jongetje was."

Hilary Duff en haar man Mike Comrie, professioneel ijshockeyer, krijgen hun eerste kindje. Ze is uitgerekend in maart.
pi_103089655
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 11:44 schreef Lovechild het volgende:

AMSTERDAM - Zanger Ne-Yo en zijn 'vriendin' Monyetta Shaw hebben een tweede kindje gekregen.

Monyetta beviel maandag, zo heeft de manager van Ne-Yo bevestigd aan People. Verdere details wilde de woordvoerder vooralsnog niet kwijt.

Minder dan een jaar geleden kreeg Ne-Yo met Monyetta dochter Madilyn Grace. Van een standaard gelukkig gezinnetje was toen geen sprake. Over Monyetta vertelde de Amerikaanse R&B-zanger openhartig: "Ze is een vriendin. Niet míjn vriendin. Ze draagt mijn kind, maar ze weet dat ik me niet kan binden. Ze vindt het oké dat ik met andere vrouwen omga."
quote:
Update: Less than a year after the birth of daughter Madilyn Grace, R&B superstar Ne-Yo and Monyetta Shaw welcomed a son named Mason Evan. The proud papa took to Twitter to announce the happy news.

Sal-u twit fam. If you are truly fam you'll help me welcome the heir to my throne, born OCT.9TH at 6 pounds, 10 ounces! Mason Evan Smith!"
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 09:29:02 #193
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_103106401
Beyonce

Hilary Duff

[ Bericht 23% gewijzigd door hexje op 15-10-2011 09:39:01 ]
pi_103106502
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 10:57 schreef Purdey het volgende:
Ik vind Jessica er écht wel zwanger uit zien. Maar zij zelf zegt van niet :D
Ik heb volgens mij wel gelezen dat ze zwanger is. Volgens mij was het in de US Weekly toen ik stond te wachten op van die couponners met karren aan boodschappen!
Fire away, fire away
I am titanium
pi_103106592
quote:
11s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 15:22 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]

Bron.
Fire away, fire away
I am titanium
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 09:51:24 #196
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_103106624
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 10:37 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk dat Jessica een "christina'tje" doet, die heeft ook 9 maanden niks gezegd herinner ik me :D En dan ineens een baby.
Hoop het maar want als ze een "Anita Ctje." of een "Sietske Htje." doet loopt het niet goed af met de baby.

pi_103107298
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 09:29 schreef hexje het volgende:
Beyonce
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Jemig wat een trashy jurk, kon ze niks stijlvollers vinden? :D
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 10:52:25 #198
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_103107513
Nia Long

Was dit echt de beste foto?
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 11:04:42 #199
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_103107706
Keri Russell

Hilary Duff

zaterdag 15 oktober 2011 @ 12:47:52 #200
125420 Starlie
pi_103110185
Voor mijn gevoel kan Hillary Duff elk moment bevallen maar dan komt er denk ik een vogeltje uit ofzo want ze heedt amper een buik!
pi_103113144
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 12:47 schreef Starlie het volgende:
Voor mijn gevoel kan Hillary Duff elk moment bevallen maar dan komt er denk ik een vogeltje uit ofzo want ze heedt amper een buik!
Maart volgend jaar toch pas?
pi_103113245
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 12:47 schreef Starlie het volgende:

want ze heedt amper een buik!
Nee, ze is ook kort zwanger :D
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 15:19:41 #203
125420 Starlie
pi_103113776
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 14:58 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Nee, ze is ook kort zwanger :D
Ja lieve schat ik dacht dat het kind er al bijna uit zou moeten komen! Maar met dit buikje zou het kind er na 1x niezen al uitkomen dus ik heb me vergist!
pi_103186925
quote:
6s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 09:51 schreef hexje het volgende:

[..]

Hoop het maar want als ze een "Anita Ctje." of een "Sietske Htje." doet loopt het niet goed af met de baby.

[ afbeelding ]
Domme vraag misschien, maar wat is een "Anita Ctje" of een "Sietske Htje"?
  maandag 17 oktober 2011 @ 13:14:05 #205
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_103187048
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:11 schreef Haantjedevoorste het volgende:

[..]

Geen domme vraag hoor maar heb je al op google gezocht naar AnitaC en/of Sietske H. ?
  maandag 17 oktober 2011 @ 14:40:29 #206
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_103190722
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:11 schreef Haantjedevoorste het volgende:

[..]

Dat zijn vrouwen die hun pasgeboren babies hebben vermoord.
Een beetje een smakeloze opmerking vind ik.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  maandag 17 oktober 2011 @ 14:44:37 #207
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_103190900
quote:
17s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 09:40 schreef dudesque het volgende:

[..]

Ik heb volgens mij wel gelezen dat ze zwanger is. Volgens mij was het in de US Weekly toen ik stond te wachten op van die couponners met karren aan boodschappen!
Het feit dat ze enorme uitgroei heeft is ook wel verdacht, als je zwanger bent mag je je haar wel verven maar niet blonderen nml.
  maandag 17 oktober 2011 @ 14:45:37 #208
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_103190944
quote:
6s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 09:51 schreef hexje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Beetje smakeloze comment.
pi_103195965
quote:
3s.gif Op maandag 17 oktober 2011 14:40 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Dat zijn vrouwen die hun pasgeboren babies hebben vermoord.
Een beetje een smakeloze opmerking vind ik.
O ja! Natuurlijk!
Inderdaad een heel smakeloze opmerking.
pi_103214249
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 10:39 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Jemig wat een trashy jurk, kon ze niks stijlvollers vinden? :D
idd! en ook die schoenen met die rare hak :')
pi_103214838
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 22:33 schreef sherezade het volgende:

[..]

idd! en ook die schoenen met die rare hak :')
Je bent weer terug! O+ *O*

OT:
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 16:34 schreef Haantjedevoorste het volgende:

[..]

O ja! Natuurlijk!
Inderdaad een heel smakeloze opmerking.
Idd...maar gelukkig is ie al verwijderd :)
pi_103228120
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 22:43 schreef DjinN het volgende:

[..]

Je bent weer terug! O+ *O*

OT:

[..]

Idd...maar gelukkig is ie al verwijderd :)
uhuh jaa al een paar dagen maar heb ook een paar daagen achtereen moeten werken, dus nog geen tijd gehad DjnNi O+ *O* en we gaan gewoon door waar we mee gebleven zijn hoor :7
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 12:05:14 #213
15080 static
pi_103228761
*meekijkt*
pi_103242970
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 11:46 schreef sherezade het volgende:

[..]

uhuh jaa al een paar dagen maar heb ook een paar daagen achtereen moeten werken, dus nog geen tijd gehad DjnNi O+ *O* en we gaan gewoon door waar we mee gebleven zijn hoor :7
Ach maakt niet uit, ben iig blij dat je er weer bent :Y
En idd! *O* we gaan door waar we gebleven zijn O-) Zelfs als static meekijkt o|O
pi_103243215

Weet niet of ie al voorbij gekomen is ? iig Robert Downey Jr. met zijn vrouw. Ze is in februari uitgerekend :)
Verder nog even deze foto van Pink en dochter Willow O+ Ik vond hem zo lief dat ik hem echt even wilde posten O+

pi_103243258
Oh en nog een foto'tje van January Jones met zoontje Xander Dane O+

pi_103256051
quote:
6s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 12:05 schreef static het volgende:
*meekijkt*
get a life! :)
pi_103256086
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 18:24 schreef DjinN het volgende:

[..]

Ach maakt niet uit, ben iig blij dat je er weer bent :Y
En idd! *O* we gaan door waar we gebleven zijn O-) Zelfs als static meekijkt o|O
:Y *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
pi_103257310
De OP is ietwat verouderd :P

Zal 'm snel aanpassen.
pi_103282309
Jennifer Garner

Beyonce
  woensdag 19 oktober 2011 @ 16:47:17 #221
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_103285720
Foto's van celebs met hun kinderen kunnen beter in dit topic: Celebs en hun koters, deel 28

En Beyonce verandert ook constant van formaat ...
pi_103290802
quote:
Carla Bruni in ziekenhuis voor bevalling

Laatste update: 19 oktober 2011 18:06 info.

AMSTERDAM - Carla Bruni is woensdag in de privékliniek La Muette in Parijs opgenomen voor de geboorte van haar kind.

Dat schrijft de Franse krant Le Figaro. De Franse president Nicolas Sarkozy heeft woensdag onder massale belangstelling van de media een bezoek gebracht aan de kliniek. Het kantoor van Sarkozy heeft aangegeven geen mededelingen te zullen doen over de bevalling.

Bruni (43) en Sarkozy verwachten hun eerste gezamenlijke kind. Het stel zegt nog niet te weten of ze een jongetje of een meisje krijgen.
.
Sarkozy bleef woensdagmiddag niet lang in de kliniek. Hij pakte kort na het bezoek aan zijn echtgenote het vliegtuig naar Frankfurt. Hij treft daar de Duitse bondskanselier Angela Merkel. Sarkozy en Merkel bespreken hun strategie voor de top van Europese regeringsleiders over de aanpak van de eurocrisis, komend weekeinde in Brussel.

Bruni en Sarkozy trouwden drie jaar geleden. Sarkozy heeft drie kinderen uit twee vorige huwelijken en ook Bruni heeft al een zoontje.

Het paar beschouwt de geboorte van hun kind als een privé-aangelegenheid.
pi_103291025
quote:
Mariska Hargitay Welcomes Baby No. 3: Andrew Nicolas

Congratulations are in order for Mariska Hargitay and husband Peter Hermann. The happy couple have adopted another baby!

Andrew Nicolas Hargitay Hermann comes to the family just six months after the couple brought home daughter Amaya Josephine, Us Weekly reports.

Within a week of processing their paperwork for the second time, the Hargitay-Hermanns brought home a son who was born over the summer.

He was a preemie," a source says. "He and Amaya are just a few months apart." Hargitay, 47, and theater actor Hermann, 44, adopted Amaya in April.

"Their hearts were so opened by the [first] adoption," the source says. "So they couldn't imagine NOT taking the opportunity to bring another baby into the family. They are very tired and overwhelmed with the change," admits the source. "But overjoyed."

"Mariska is thrilled and amazed with all the new blessings and great fortune," continues the source. "She has more love than she imagined!"

Mariska and Peter are also parents to 5-year-old son August.
  woensdag 19 oktober 2011 @ 19:02:45 #224
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_103291162
quote:
Het paar beschouwt de geboorte van hun kind als een privé-aangelegenheid.
Het zou wat zijn als ze dat níet als een privé-aangelegenheid zouden beschouwen.

En is het eerste kindje van Mariska eigenlijk ook geadopteerd?
  woensdag 19 oktober 2011 @ 19:26:54 #225
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_103292333
quote:
3s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 19:02 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Het zou wat zijn als ze dat níet als een privé-aangelegenheid zouden beschouwen.

En is het eerste kindje van Mariska eigenlijk ook geadopteerd?
quote:
Op 28 juni 2006 kreeg het paar een zoon genaamd August Miklos Friedrich Hermann middels een keizersnede.
  woensdag 19 oktober 2011 @ 22:48:10 #226
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_103303778
Een dochter voor Carla Bruni
pi_103312108
Leuk, een meisje. Ze had al een zoon toch?

Ben benieuwd naar de naam, ik gok op Joséphine.
pi_103313806
Nicolas was er niet eens bij, die zatbij Merkel...
  donderdag 20 oktober 2011 @ 11:38:37 #229
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_103318335
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 08:29 schreef kvd het volgende:
:o Niet echt leuk voor Carla.

Hopelijk een normale naam voor het kind.
pi_103318586
quote:
11s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 11:38 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

:o Niet echt leuk voor Carla.

Hopelijk een normale naam voor het kind.
Zo'n prive-aangelegenheid is het dus. Heel prive met alleen Carla en de medische staf.
Maar het zal wel heel dringend zijn geweest, anders zal hij dat wel niet hebben gedaan
  donderdag 20 oktober 2011 @ 11:46:34 #232
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_103318618
Dahlia. :o Mooie naam. :Y
  † In Memoriam † donderdag 20 oktober 2011 @ 11:50:00 #233
43556 miss_dynastie
pi_103318741
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 08:29 schreef kvd het volgende:
De geboorte is een privé-aangelegenheid, maar Werk gaat voor :') Weet je meteen waar je staat, als vrouw :+
  donderdag 20 oktober 2011 @ 15:16:47 #234
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_103327592
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 11:50 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

De geboorte is een privé-aangelegenheid, maar Werk gaat voor :') Weet je meteen waar je staat, als vrouw :+
Tja... T is niet zo dat haar man filiaalmanager is bij de super de boer ofzo.. ;)
Vervelend is het, maar ik snap wel dat op dat niveau een topoverleg over de eurocrisis nou eenmaal voorgaat op een geboorte als je de keuze hebt gemaakt je als presidentskandidaat op te werpen.
pi_103341219
quote:
Sophie Ellis-Bextor weer zwanger
AMSTERDAM - Zangeres Sophie Ellis-Bextor is in verwachting van haar derde kindje.

"Ik krijg weer een baby. Uitgerekend in de lente", schreef Sophie op Twitter.

Haar volgers stuurden na het lezen van dit heuglijke nieuws massaal felicitaties. Sophie liet haar fans weten erg dankbaar te zijn voor de lieve berichtjes en beloofde dat ze gewoon door zal gaan met haar muziekcarrière. "Bedankt allemaal. Ik blijf overigens gewoon aan mijn vijfde album werken. Ik ben nu zelfs in de studio bezig!"

De Britse zangeres en haar man Richard Jones hebben al twee kineren: Sonny (7) en Kit (2).
pi_103345387
Dochter van Sarkozy heet Giulia

http://www.shownieuws.tv/(...)m_source=twitterfeed

kan de tekst niet kopieren met foon.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 20 oktober 2011 @ 22:25:00 #238
125420 Starlie
pi_103349084
Oke blijkbaar is ze dus echt zwanger want....

Jessica Simpson verwacht een dochter!

De moeder in spé is blij met het nieuws een dochter te krijgen.
Jessica Simpson en haar verloofde Eric Johnson verwachten een dochter. Dit meldt Touch Weekly Magazine. Een bron vertelde het aan het blad dat Jessica door het dolle heen is. “Ze vertelt aan iedereen dat ze het gevoel heeft dat ze de loterij heeft gewonnen. Jessica wilde het geslacht van de baby direct weten want ze houdt niet van verrassingen. Eric en zij zijn erg blij.”
Het stel, dat volgende maand trouwt op Hawaii, is op het moment bezig met het roze schilderen van de babykamer. Ingewijden lieten weten dat twee ook al druk over een naam aan het nadenken zijn. Zo zouden ze overwegen om het meisje Morgan of Karen te noemen.
pi_103351445
Leuk!
pi_103351475
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 22:48 schreef amaranta het volgende:
Een dochter voor Carla Bruni
ook leuk!
pi_103352254
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 22:25 schreef Starlie het volgende:

Een bron vertelde het aan het blad
Nu Jessica zelf nog ;)
pi_103352356
quote:
1s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 23:18 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Nu Jessica zelf nog ;)
ik ben goed van vertrouwen en geloof de bron direct :Y
pi_103361851
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 15:34 schreef Haantjedevoorste het volgende:
Jennifer Garner
[ afbeelding ]

Beyonce
[ afbeelding ]
wat ziet die pony er raar uit van Beyonce? die begint zowat bijna vanachter op haar hoofd
  † In Memoriam † vrijdag 21 oktober 2011 @ 10:05:21 #244
43556 miss_dynastie
pi_103362645
Hier zit ongetwijfeld babynieuws aan te komen de komende weken :+

quote:
John Williams klaar voor kindje

AMSTERDAM - John Williams is klaar om vader te worden. „Het is niet zo dat mijn vriendin en ik er haast mee hebben”, zegt de presentator, die eerder de boot om met zijn geliefde Priscilla een gezin te stichten afhield. „Maar als er een kindje komt, is het welkom.”
Van de telegraaf. Ben benieuwd :)
pi_103363103
Ik vind John zo leuk, ben benieuwd of er idd nieuws komt :D
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 11:26:24 #246
355028 mainedoll
een kloon idd
pi_103365367
Geldt het voor mannen ook als ze zeggen "nu nog niet per se" of "wel welkom, maar geen haast", etc., dat de baby in kwestie al in de maak is? :P

Ik vind John ook leuk! Wordt een leuke vader volgens mij! :D
Daisy en Belle
Voor al uw decibellen...
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 10:31:19 #247
251095 Purdey
Better off alone..
pi_103409500
Best een beetje vreemd. Eerst maanden ontkennen dat je überhaupt zwanger bent, en dan maakt een bron bekend dat Jessica een dochter verwacht? Ik neem het met een flinke korrel zout. Vooral dat stukje over die namen. Come on, dat bedenken die bladen écht zelf volgens mij :') Het verbaasd me toch steeds weer. Hoe makkelijk mensen dingen voor de waarheid aannemen.
pi_103492263
Jessica:
pi_103492320
Jessica schijnt het pas bekend te willen maken als ze een half miljoen dollar krijgt.
Ondertussen hoeven we niet meer te twijfelen denk ik zo.
pi_103492345
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 12:24 schreef Lovechild het volgende:
Jessica schijnt het pas bekend te willen maken als ze een half miljoen dollar krijgt.
Ik was eerst! ;)
pi_103493230
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 10:31 schreef Purdey het volgende:
Best een beetje vreemd. Eerst maanden ontkennen dat je überhaupt zwanger bent, en dan maakt een bron bekend dat Jessica een dochter verwacht? Ik neem het met een flinke korrel zout. Vooral dat stukje over die namen. Come on, dat bedenken die bladen écht zelf volgens mij :') Het verbaasd me toch steeds weer. Hoe makkelijk mensen dingen voor de waarheid aannemen.
Ik geloof wel dat ze zwanger is, maar dat komt door de foto's. Dat een bron meldt welke namen Jessica mooi vindt, dat vind ik een giller _O- Ze schrijven wel creatief ;)
pi_103493278
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 12:22 schreef bloempje-moi het volgende:
Jessica:
[ afbeelding ]
Ik wist wel dat ze klein was, maar zie het nu pas voor het eerst zo'n beetje op een foto dat ze écht klein is, met die korte pootjes :D Nu is het iig duidelijk dat ze zwanger is, leuk! :)
pi_103493814
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 12:25 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Ik was eerst! ;)
En je doet het nog beter ook! :o
Ik blijf dat plaatje bijplakken gedoe hier maar ingewikkeld vinden :@
pi_103496696
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 13:04 schreef Lovechild het volgende:

[..]

En je doet het nog beter ook! :o
Ik blijf dat plaatje bijplakken gedoe hier maar ingewikkeld vinden :@
Een van de weinige dingen hier die ik wel kan. Zo kan ik al geruime tijd geen smiley's meer vinden en ben beperkt tot de twee die ik uit mijn hoofd ken. Maar het plaatje is inderdaad duidelijk: een kleine Simpson op komst! Lullig eigenlijk dat zij haar kind nu nooit geen Bart of Lisa kan noemen.
pi_103499771
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_103499815
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 15:38 schreef Vicky het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuke vrouw! Niet haar eerste kindje toch?
pi_103499832
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 15:39 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Leuke vrouw! Niet haar eerste kindje toch?
nee haar 2e. Haar dochter zit bij die van mij op school.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_103500019
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 15:39 schreef Vicky het volgende:

[..]

En nog steeds samen met de man die zij bij Miss Saigon leerde kennen? Die Filippijnse man?
pi_103500078
:Y
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_103500158
Dan hebben we hier misschien wel een scoop! Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat het op Telegraaf.nl staat ;)
pi_103500262
vandaar in de spoiler....
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_103500473
Boulevard bellen voor een leuke vergoeding? O-)
pi_103500581
lol
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 24 oktober 2011 @ 18:43:43 #264
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_103507385
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 15:47 schreef bloempje-moi het volgende:
Dan hebben we hier misschien wel een scoop! Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat het op Telegraaf.nl staat ;)
Ik schat de journalistiek van Telegraaf'journalisten' niet hoger in dan het nastruinen van Perez en Beroemd en Zwanger ;)
pi_103507457
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 18:43 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Ik schat de journalistiek van Telegraaf'journalisten' niet hoger in dan het nastruinen van Perez en Beroemd en Zwanger ;)
Uit het verleden weten we dat de Privé en Weekend hier meelezen in SHO :Y
  maandag 24 oktober 2011 @ 19:23:11 #266
327807 Mariposas
יה&#14
pi_103509379
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 12:24 schreef Lovechild het volgende:
Wie gaat er nu een half miljoen betalen als het 'bewijs' inmiddels overduidelijk zichtbaar is? :')
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  maandag 24 oktober 2011 @ 20:51:23 #267
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_103514902
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 15:47 schreef bloempje-moi het volgende:
Is het raar dat ik nog nóóit vn haar heb gehoord?
pi_103516041
quote:
Tim Immers wordt in maart vader

Tim Immers wordt begin volgend jaar vader. De vrouw van de 40-jarige acteur en presentator, Stella, is in maart uitgerekend.
Dat heeft hij laten weten aan RTL Boulevard.

De voormalige Goede Tijden, Slechte Tijden-acteur had ook minder leuk nieuws te melden.

Hij heeft namelijk enkele wervels in zijn rug gebroken bij een val in zijn huis. Immers heeft een open trap in zijn woning en is daar vanaf gevallen.
pi_103516136
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 15:39 schreef Vicky het volgende:

[..]

Euh, mijn kinderen zitten daar ook op school! Heb er pas nog over in Celebs in het wild gepost.
pi_103516217
quote:
1s.gif Op maandag 24 oktober 2011 20:51 schreef Aventura het volgende:

[..]

Is het raar dat ik nog nóóit vn haar heb gehoord?
En als we zeggen Tipi Wan uit Gooische Vrouwen?
pi_103516256
quote:
1s.gif Op maandag 24 oktober 2011 21:08 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Euh, mijn kinderen zitten daar ook op school! Heb er pas nog over in Celebs in het wild gepost.
oh grappig! onder/midden of bovenbouw?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_103516413
quote:
1s.gif Op maandag 24 oktober 2011 21:08 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Moest meteen aan je denken ;)
pi_103516414
quote:
1s.gif Op maandag 24 oktober 2011 21:10 schreef Vicky het volgende:

[..]

oh grappig! onder/midden of bovenbouw?
Alles! :)
pi_103516587
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 21:12 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Moest meteen aan je denken ;)
Het was best grappig. Ik zie die spoiler en denk 'Dat kan ik dan mooi checken op school' om dan vervolgens te lezen dat Vicky's kind(eren) er ook zit(ten).
pi_103516926
quote:
1s.gif Op maandag 24 oktober 2011 21:12 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Alles! :)
ik heb 1 onderbouwer die volgend jaar middenbouwer is :)
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_103518002
quote:
1s.gif Op maandag 24 oktober 2011 21:19 schreef Vicky het volgende:

[..]

ik heb 1 onderbouwer die volgend jaar middenbouwer is :)
Hier groep 7, groep 5, groep 2 en vanaf januari groep 1.
We zitten overigens nog maar sinds de meivakantie hier.

Klein beetje terug ontopic over Cystine dan:
ik zag haar voor het eerst op het slotfeest voor de zomervakantie. Vertel ik dat aan mijn schoonzus, wiens kind er al 6 jaar rondloopt, zegt ze dat ze zich al al die tijd afvroeg wie het was _O-

Overigens zag ik Cystine vanmiddag lopen. Niks opgevallen. Maar ook niet heel erg goed naar haar gekeken omdat ik bang ben dat ze het ziet en denkt dat ik kijk omdat ze bekend is (wat natuurlijk ook gewoon zo is :@ )
pi_103518756
Ik.weet ook niet of ik het goed gezien heb.. :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_103519452
quote:
1s.gif Op maandag 24 oktober 2011 21:43 schreef Vicky het volgende:
Ik.weet ook niet of ik het goed gezien heb.. :D
Maar daar gaan we nu extra goed op letten natuurlijk ^O^
  maandag 24 oktober 2011 @ 21:59:25 #279
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_103519802
En Tim Immers wordt vader
  maandag 24 oktober 2011 @ 22:00:57 #280
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_103519923
Ik was echt verliefd op hem vruuuuger
pi_103519953
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 21:59 schreef amaranta het volgende:
En Tim Immers wordt vader
Hey leuk! :)
  maandag 24 oktober 2011 @ 22:02:33 #282
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_103520050
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 22:01 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Hey leuk! :)
hij is ook van de trap gevallen
pi_103520191
quote:
1s.gif Op maandag 24 oktober 2011 22:02 schreef amaranta het volgende:

[..]

hij is ook van de trap gevallen
Hehe, liever hij dan zijn zwangere vriendin ;)
  † In Memoriam † maandag 24 oktober 2011 @ 22:18:37 #284
43556 miss_dynastie
pi_103521156
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 22:04 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Hehe, liever hij dan zijn zwangere vriendin ;)
Psies. Weten ze ook meteen wat ze kindveilig moeten maken O-)
pi_103532695
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 15:44 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

En nog steeds samen met de man die zij bij Miss Saigon leerde kennen? Die Filippijnse man?
Ja. Weet ik uit de bladen ;) Ze zijn wel uitelkaar geweest, ze was even met William Spaaij, en nu weer samen.
pi_103536031
quote:
Sophie Hilbrand zwanger van tweede kind
BNN-presentatrice Sophie Hilbrand en acteur Waldemar Torenstra zijn in dolblije verwachting van hun tweede kind. De blondine is al meer dan drie maanden zwanger.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 25 oktober 2011 @ 12:44:09 #287
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_103538278
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 11:31 schreef Moelie het volgende:

[..]

Ahh leuk voor d'r O+ .
pi_103553047
Ik zet alvast in op Froukje, die naar mijn idee al 3 maanden zwanger is :Y)

quote:
Froukje de Both ziet tweede kind helemaal zitten
Laatste update: 25 oktober 2011 16:59 info
AMSTERDAM - Froukje de Both ziet het krijgen van een tweede kindje helemaal zitten.

De 39-jarige actrice en presentatrice en haar vriend Jeroen te Rehorst, beter bekend als Dj Dekky, werden drie jaar geleden ouders van dochter Emma.
"Als het gebeurt, is het superwelkom en zullen we superveel van het kindje houden", zegt Froukje in Grazia.
"Maar we zijn er heel losjes in. Het is niet zo van: het moet, het moet, het moet. We hebben al het allerleukste kind dat er is, dus het is niet zo dat we nog iets anders nodig hebben om ons geluk compleet te maken."

Vangnet van oma's
Ondanks het drukke werkschema van Froukje en Jeroen gaat het thuis 'supergoed'. "We hebben een vangnet van oma's en opa's en een oppas. Daarnaast gaat Emma twee dagen per week naar de crèche", zegt de voormalig Goudkust-actrice.
"Als Jeroen in het weekend thuis is, proberen we onze tijd zo goed mogelijk in te delen, zodat we zo veel mogelijk met zijn drietjes kunnen doen."
Ze roept elke paar maanden dat ze er 'losjes' in zijn en dat niks moet, maar voorheen was ze er nog niet uit en nu wel, dus ik zeg bingo! :7
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 23:36:44 #289
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_103565783
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 19:29 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zet alvast in op Froukje, die naar mijn idee al 3 maanden zwanger is :Y)

[..]

Ze roept elke paar maanden dat ze er 'losjes' in zijn en dat niks moet, maar voorheen was ze er nog niet uit en nu wel, dus ik zeg bingo! :7
Dat was ook het eerste wat ik dacht.
  woensdag 26 oktober 2011 @ 07:36:55 #290
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_103569989
Sophie Hilbrandt weer zwanger¿
Zie artikel op nu.nl over Patty Brardt
  woensdag 26 oktober 2011 @ 07:39:19 #291
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_103570009
Ah beter terug lezen
  woensdag 26 oktober 2011 @ 11:36:22 #292
6067 Turbomuis
pi_103575221
quote:
James van der Beek wordt weer vader

James van der Beek wordt voor de tweede keer vader. De vrouw van de 34-jarige acteur is zwanger.

"Net toen we dachten dat we niet gelukkiger konden worden, heeft het universum plannen gemaakt om onze dochter een broertje of zusje te geven", laat de Amerikaan weten.

Van der Beek en zijn vrouw Kimberly Brook werden vorig jaar september ouders van Olivia. De twee trouwden vorig jaar, nadat Van der Beek eerder zeven jaar was gehuwd met actrice Heather McComb.

De Amerikaan speelde van 1998 tot 2003 de hoofdrol in de televisieserie Dawson's Creek. Ook was hij te zien in de misdaadserie Criminal Minds.
nu.nl
pi_103588960
quote:
Ruud de Wild vader geworden
AMSTERDAM - Ruud de Wild en zijn vrouw Aafke zijn vandaag de trotse ouders geworden van een dochter.

Het kindje heeft de naam Teddy Mouna gekregen. "Ze lijkt nog op een aardappel, maar zo te zien wordt het een mooi meisje", twittert de radio-dj.

Ruud en Aafke hebben al een zoon: Johnny (2). De muziekexpert heeft uit zijn eerdere huwelijk met presentatrice Tatum Dagelet ook een dochter: Toy (8).
Telegraaf.nl

Toy en Teddy, doet hij inspiratie voor meisjesnamen op bij de Bart Smit ofzo?
pi_103589924
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 17:17 schreef piglet het volgende:

[..]

Telegraaf.nl

Toy en Teddy, doet hij inspiratie voor meisjesnamen op bij de Bart Smit ofzo?
Johnny en Teddy, ik zet alvast in op Lenny bij nummer 3 :+
pi_103596948
pi_103598411
quote:
AMSTERDAM - Bruce Willis kan weer met poepluiers in de weer. De 56-jarige acteur wordt voor de vierde keer vader.

Dit vertelt een bron aan het Amerikaanse tijdschrift Life & Style. “De zwangerschap is al goed te zien. Zijn vrouw Emma heeft al een beginnende babybuik,” aldus een vriend van Bruce.

De acteur vertelde in een recent interview dat het hem niet zoveel uitmaakt of hij ooit nog vader zal worden. “'Ik zou graag duizend kinderen hebben, of misschien is het wel genoeg geweest. Het maakt me niks uit. Wat belangrijk is, is dat Emma mij gelukkig maakt.”
  woensdag 26 oktober 2011 @ 20:57:47 #297
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_103598570
56. :{
Veel te oud om vader te worden.
Hij moet zich maar bezig gaan houden met kleinkinderen.
  woensdag 26 oktober 2011 @ 21:44:42 #298
251095 Purdey
Better off alone..
pi_103601534
quote:
Jeetje, je zou bijna denken dat ze zwanger is. Maar dat is ze natuurlijk niet. *Kuch*
  donderdag 27 oktober 2011 @ 22:16:17 #299
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_103646485
AMSTERDAM - Jan Smit sluit niet uit dat hij nog eens vader wordt. De 25-jarige Volendammer, die dit jaar zijn 15-jarig jubileum als zanger viert, kreeg vorig jaar november met vriendin Liza dochter Emma.

Vertaling: Liza is zwanger, over een paar maanden maken we het bekend.
pi_103646548
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 22:16 schreef Aventura het volgende:
AMSTERDAM - Jan Smit sluit niet uit dat hij nog eens vader wordt. De 25-jarige Volendammer, die dit jaar zijn 15-jarig jubileum als zanger viert, kreeg vorig jaar november met vriendin Liza dochter Emma.

Uhhuh, ik voelde hem ook toen ik het las vandaag :Y
pi_103647083
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 22:16 schreef Aventura het volgende:

quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 22:17 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Uhhuh, ik voelde hem ook toen ik het las vandaag :Y
Sterker nog, er was een interview bij Boulevard met hem en toen zei hij dit ook, met een glimlachje waarvan ik dacht 'jij weet iets wat je nog niet met de rest van het land wilt delen. Alleen zijn Fokkers best wel slim dus weten dat er meer speelt dan dat je nu verteld.'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')