quote:
quote:Op maandag 5 september 2011 16:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die beha, dat is vast een echte privefoto die dan maar gewoon op internet is gesmetenWel leuk
En ik denk dat een mogelijke zwangerschap van Jessica Simpson nu echt naar het rijk der fabelen kan worden verwezenquote:Alyson Hannigan Shuts Down Pregnancy Rumors
No, it's not just you; even Alyson Hannigan thinks that she definitely looks pregnant in the pictures of her and her family at the Malibu Chili Cook Off. But according to the How I Met Your Mother star, it's only a "Carnival food baby!"
After the web began buzzing about the possibility of a sibling for little Satyana, 2, Hannigan took to Twitter to put the pregnancy rumors to rest.
"NO, I'm not pregnant! I just ate too much carnival food, that time of the month, hurt my back & couldn't suck my gut in, & need 2 do cardio," wrote Alyson, adding, "And I'm NEVER gonna wear that shirt again!!!"
Hannigan did add a new member to the Denisof family, however -- a goldfish, who Satyana named "Sneezy."
quote:'Borstverkleining voor Jessica Simpson'
Laatste update: 5 september 2011 14:28 info.
AMSTERDAM - De Amerikaanse zangeres en actrice Jessica Simpson ondergaat binnenkort een borstverkleining. Dat meldt The Sun.
De Britse boulevardkrant sprak met bronnen rondom Simpson, die vertellen dat 31-jarige tv-persoonlijkheid nooit blij is geweest met haar cup DD. Ze zou zich er dik door voelen.
Simpson trouwt naar verluidt op 11 november met de American Football-ster Eric Johnson. Volgens The Sun wil de zangeres de ingreep tegen die tijd achter de rug hebben. Maar volgens de bron zou Simpson de bruiloft kunnen verzetten als ze tegen die tijd niet wat kilo’s is kwijtgeraakt.
Voor Simpson wordt het niet haar eerste huwelijk. Op 26 oktober 2002 trad ze in het huwelijk met Nick Lachey. Drie later later scheidde ze van hem
quote:Op maandag 5 september 2011 18:46 schreef kvd het volgende:
jammer:
"And I'm NEVER gonna wear that shirt again!!!"
Nee hoor, dat stond vannacht op de telegraafsite, ze zou het woensdag aankondigen, stond erbij.quote:Op dinsdag 6 september 2011 09:03 schreef mainedoll het volgende:
Ik heb vannacht op mijn mobiel gelezen dat Sabine Uitslag zwanger zou zijn, maar ik kan het niet meer vinden
of zou ik het gewoon gedroomd hebben?Maar waarom zou ik zoiets dromen?
quote:Sabine Uitslag zwanger
DEN HAAG
door Jan Colijn - CDA-politica Sabine Uitslag is zwanger. Het Tweede Kamerlid is eind januari uitgerekend. Dat zal ze in de loop van woensdag bekend maken.
Het Tweede Kamerlid, met onder meer gezondheidszorg in haar portefeuille, is eind januari uitgerekend. Uitslag gooit traditioneel hoge ogen tijdens verkiezingen over de mooiste vrouwelijke politicus van ons land.
Enkele jaren geleden kwam ze in de Tweede Kamer toen ze een zwanger collega-Kamerlid verving.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 09:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee hoor, dat stond vannacht op de telegraafsite, ze zou het woensdag aankondigen, stond erbij.
edit: 't staat er nog
[..]
quote:Tweede kindje voor Guy Ritchie
AMSTERDAM - Guy Ritchie, de ex-man van Madonna, is voor de tweede keer vader geworden.
Guy's vriendin Jacqui Ainsley beviel maandag van een kerngezonde jongen, zo meldt The Mirror. De naam van het kindje heeft het stel nog niet bekend gemaakt. Wel is duidelijk dat de baby met een keizersnede ter wereld is gekomen.
Dit is het eerste kindje voor Guy en Jacqui. Met Madonna kreeg de filmregisseur elf jaar geleden zoontje Rocco.
Dan vind ik dit bericht beter:quote:
bronquote:It's another boy for Guy Ritchie. The director's girlfriend, model Jacqui Ainsley, 29, reportedly delivered a baby boy via emergency cesarean on Monday morning in London, according to the U.K.'s The Sun. The couple, who have been dating since 2010, confirmed the pregnancy in March. Ritchie, 42, reportedly called his ex-wife, Madonna, to share the happy news, and she sent a huge congratulatory bouquet of flowers. The Sherlock Holmes director is already father to two sons, Rocco, 11, and David, 6 this month, from his marriage to Madonna. The director's rep did not immediately respond to calls for comment.
quote:Paul McCartney weer opa
AMSTERDAM - Beatles-legende Paul McCartney is zaterdag voor de achtste keer opa geworden
Pauls dochter Mary beviel afgelopen weekend van een zoontje dat de naam Sid heeft gekregen.
Mary's man Simon Aboud schreef op Twitter: "Dankzij mijn geweldige vrouw is onze mooie zoon Sid toegevoegd aan ons mooie gezinnetje."
Mary en Simon stapten vorig jaar in het huwelijksbootje. Het stel kreeg drie jaar geleden samen ook al een jongetje. Uit haar eerste huwelijk met Alistair Donald heeft Mary nog twee zoons.
Paul heeft nu in totaal acht kleinkinderen. Zij dochter Stella is ook moeder van vier
Of toch....? http://twitter.com/#!/JessicaSimpson/status/111506857553698817quote:Op maandag 5 september 2011 18:46 schreef kvd het volgende:
jammer:
[..]
En ik denk dat een mogelijke zwangerschap van Jessica Simpson nu echt naar het rijk der fabelen kan worden verwezen
kan me niet voorstellen dat je je borsten laat verkleinen als je zwanger bent
[..]
quote:'Afrojack zet zwangere vriendin op straat'
AMSTERDAM - Afrojack heeft zijn zwangere vriendin op straat gezet. Volgens RTL Boulevard hebben de twee het onlangs met elkaar aan de stok gehad, waarna de Nederlandse dj zijn vriendin Amanda de deur heeft gewezen.
De 23-jarige Afrojack, die eigenlijk Nick van de Wall heet, zou zijn vreemdgegaan. Toen Amanda daar boos over werd, zou de dj haar het huis hebben uitgezet.
Afrojack scoorde onlangs een nummer 1-hit met rapper Pitbull en r&b-zanger Ne-Yo. Eerder dit jaar won hij een Grammy voor zijn remix van Madonna's nummer Revolver.
Amanda Balk werd bekend door haar deelname aan De Gouden Kooi. Ze is uitgerekend in maart.
pffff...we worden wel in spanning gehouden....quote:Op woensdag 7 september 2011 20:41 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Of toch....? http://twitter.com/#!/JessicaSimpson/status/111506857553698817
Ik zie de link niet echt?quote:Op woensdag 7 september 2011 20:41 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Of toch....? http://twitter.com/#!/JessicaSimpson/status/111506857553698817
quote:
De link? Van de week werd gezegd dat ze haar borsten op korte termijn (voor de bruiloft) zou laten verkleinen. Ik kon me niet indenken dat ze dat zou doen als ze zwanger is (aangezien het gerucht van een zwangerschap vaak voorbij komt). Maar goed, nu ontkent ze een mogelijke borstverkleining, dus zoou ze eventueel wel zwanger kunnen zijn....quote:
quote:Mel B names her daughter Madison Brown Belafonte
Last updated at 8:09 AM on 8th September 2011
It has been almost a week since the arrival oh their third daughter.
And now Mel B and her husband Stephen Belafonte have finally settled on a name.
The baby girl has been named Madison Brown Belafonte, according to reports.
Radar Online revealed the news today, six days after the singer gave birth at Cedars Sinai Medial Center in Los Angeles.
Mel is already mother to Phoenix Chi, 12, from her marriage to Jimmy Gulzar and Angel, four, from her relationship with Eddie Murphy.
Mel tweeted that her eldest daughter Phoenix was pressuring her to choose a name, but promised fans an announcement would come soon.
Mel, 36, announced the news on Twitter shortly after the birth.
'Finally our baby arrives, Stephen nearly passed out, Phoenix screamed, I laughed so hard the baby popped out!!! She is just sooo amazing!!' she wrote.
Mel was pictured arriving at the hospital in the early hours cringing in pain with husband Stephen and a bodyguard.
Mel C hinted that she was happy her bandmate had brought yet another Spice Girl into the world, and posted: 'So so happy for my dear friend @OfficialMelB and @stephenthinks1 another girl #girlpower woo hoo! Congratulations x x x'
She gushed: 'I wanna thank you ALL for your beautiful well wishes,it means a lot to me,you guys are the best,I am SOOOOOO blessed my heart is melting!!'
Mel even sent a thank you tweet to her husband. She wrote: 'I didn't think it was possible but I love you even MORE now honey,we have a truly amazing family xxxx'
The former Spice Girl and her husband Stephen Belafonte welcomed their first child together at around 5am at Cedars-Sinai Hospital in Los Angeles.
Mel's publicist confirmed: 'This evening Melanie Brown and husband Stephen Belafonte welcomed their new baby girl in Los Angeles.
'This is the first child for Mel and Stephen and both mum and baby are happy, healthy and doing well.'
As yet there is no news on a name or weight for the new addition to the Brown-Belafonte clan, but of course there are two older sisters – Phoenix Chi, 12, and Angel, four – waiting to meet her.
Earlier this week Mel revealed she had tried everything from spicy foods to sex in a desperate attempt to induce labour.
'Ideally I want it to come naturally,' continued Mel B.
'But I've tried everything, I've tried the hot food, the running, the sex, the violence, I've tried it all. It just seems to be stuck and hibernating in there getting bigger and bigger, so it's coming out this week for sure.'
The singer and reality star announced that she was pregnant with her third child, her first with husband Stephen on Twitter back in March.
Dat was een tweet met een tekst in de trant van "I love my boobiez and i'm not having them resized" o.i.d.quote:
Ik had een meer aparte naam verwacht naast Phoenix en Angelquote:
Ah thanks!quote:Op donderdag 8 september 2011 10:46 schreef kvd het volgende:
[..]
De link? Van de week werd gezegd dat ze haar borsten op korte termijn (voor de bruiloft) zou laten verkleinen. Ik kon me niet indenken dat ze dat zou doen als ze zwanger is (aangezien het gerucht van een zwangerschap vaak voorbij komt). Maar goed, nu ontkent ze een mogelijke borstverkleining, dus zoou ze eventueel wel zwanger kunnen zijn....
Me too..quote:Op donderdag 8 september 2011 11:21 schreef Sjeen het volgende:
Best een leuke naam... maar drie kinderen van drie verschillende vaders vind ik stiekem toch een beetje tokkie
Ik vind het niet stiekem tokkie. Ik vind het schreeuwend van de daken tokkie.quote:Op donderdag 8 september 2011 11:21 schreef Sjeen het volgende:
Best een leuke naam... maar drie kinderen van drie verschillende vaders vind ik stiekem toch een beetje tokkie
quote:Kim Pieters bevallen van zoon
Laatste update: 9 september 2011 15:24 info
AMSTERDAM - Kim Pieters is donderdagavond bevallen van zoon Jacob. Dat heeft het management van Pieters bevestigd.
Foto: ANP
De 31-jarige actrice beviel rond 20.45 uur in een ziekenhuis in Amsterdam.
De kersverse moeder en haar zoontje zijn inmiddels thuis. "De bevalling is goed gegaan en ze zijn allebei gezond", vertelt het management.
Kim Pieters is vooral bekend van haar rol als Claire Simons in de vorig jaar gestopte soap Onderweg naar Morgen.
De actrice speelde ook in de serie Julia's Tango en vorig jaar bleek ze de mol te zijn in het programma Wie is de Mol.
twitter:VanVelzenMusic twitterde op zaterdag 10-09-2011 om 01:02:42Ben superblij om te kunnen melden dat Marloes en ik in maart een kind verwachten! We kunnen ons geluk niet op! #VanDeDakenSchreeuwTweet reageer retweet
De naam voor deze baby is door grote zus Phoenix bedacht. Is ook best apart, toch?quote:Op donderdag 8 september 2011 12:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik had een meer aparte naam verwacht naast Phoenix en Angel
Toen ik van mn jongste in verwachting was vond mn oudste dochter, toen 5, dat een zusje Charlotte moest heten. De papa en ik hadden een andere naam in gedachten maar vonden Charlotte er wel achter passen. Het werd inderdaad een meisje en haar tweede naam is door haar zus bedacht.quote:
Weet ik niet, hij kwam recent voorbij op Perez Hilton. Ik onthoud alle zwangere buikjes van Jennifer nietquote:
Hebben mijn oom en tante inderdaad ook gedaan.quote:Op zondag 11 september 2011 10:00 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Toen ik van mn jongste in verwachting was vond mn oudste dochter, toen 5, dat een zusje Charlotte moest heten. De papa en ik hadden een andere naam in gedachten maar vonden Charlotte er wel achter passen. Het werd inderdaad een meisje en haar tweede naam is door haar zus bedacht.
quote:Hadewych Minis in verwachting van jongetje
Laatste update: 13 september 2011 10:24 info AMSTERDAM - Hadewych Minis is in verwachting van een jongen.
Foto: ANP "We krijgen een jongen. Dat vinden we heel erg leuk omdat we een hele grote tuin hebben en een grasveld naast ons, dus dan kunnen ze lekker voetballen. Dat vind ik een heel romantisch idee."
Minis is voor de eerste keer zwanger. "Het is supereng want je weet niet wat je te wachten staat. Veel vriendinnen zijn al moeder, maar iedereen heeft een ander verhaal."
De 34-jarige actrice is niet van plan om haar acteercarrière op te geven voor haar kind. "Ik denk dat ik het ga combineren. Ik wil niet alleen moeder zijn maar ik wil ook blijven werken. Want het is voor een kind leuk als een moeder gelukkig is door haar werk. En ik word heel erg gelukkig van mijn werk, dat is ook mijn hobby."
De actrice is samen met acteur Tibor Lukacs. Ze speelde in onder meer de films Phileine Zegt Sorry en Moordwijven. Ook vormt ze een jazzduo met cabaretier Mike Boddé.
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlboulevard/nieuws/articleview/)/components/actueel/rtlboulevard/2011/09_september/entertainment/dirk_Kuyt_vader_van_een_zoon.xmlquote:Dirk Kuijt is vader geworden van een zoontje: Aidan Benyamin. Het kindje werd gisteravond geboren om 18:14 en is kerngezond
quote:Zware klap Nick Schilder
AMSTERDAM - Nick Schilder en zijn vriendin Kirsten hebben een zware klap te verwerken gehad. Kirsten was vier weken zwanger van hun tweede kindje toen het drie weken geleden mis ging.
Dit heeft het management van Nick namens het stel aan RTL Boulevard bevestigd. "Het is heel triest dat dit gebeurd is en we zijn ontzettend verdrietig."
Nick en Kirsten willen dolgraag hun gezinnetje uitbreiden, maar ze zetten dat nu plan nu even op een laag pitje. "We willen heel graag een tweede kindje. We kijken positief de toekomst in."
In januari van dit jaar jaar verwelkomden Nick en Kirsten dochtertje Nikki. In een interview met Margriet liet de zanger weten een stuk verantwoordelijker te zijn geworden door het vaderschap.
Inderdaad, meeste vrouwen merken het niet eens. Lijkt eerder een wat heftigere menstruatie dan normaal.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:22 schreef J-net het volgende:
4 weken zwanger, dat is dat je net voor het eerst een test kan doen ingeveer.
Doet niets af aan feit dat het heel verdrietig is natuurlijk. Best snel zo na hun dochter van januari om dan 6 mnd daarna weer zwanger te zijn.
Leuk van Dirk Kuyt. Mijn collega heeft de versie Aeden uitgesproken als E-den
Bij 4 weken al? Stonden ze met een camera in de badkamer mee te gluren dan ofzo.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:57 schreef CherryLips het volgende:
Omdat wat roddelbladen al hadden opgepikt dat ze zwanger was, geloof ik.
Dat klopt op zich niet helemaal, ze is in januari bevallen en was nu een maand zwanger. Daar zat dus 7 maanden tussen. 7+9 = 16 maanden verschil, dat is wel echt weinig. Wat op zich ieder voor zich moet weten, maar snel is het wel. Ik vraag me af of je lichaam uberhaupt al volledig hersteld is van een zwangerschap en bevalling, na 7 maanden.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:35 schreef DjinN het volgende:
Ik zie niet wat er zo raar aan is eigenlijkZe hebben 1 kind van 9 maanden oud...dan is het toch niet zo raar dat ze nu zwanger is van de 2e. Zou dan sowieso nog 9 maanden duren voordat baby 2 geboren wordt...Dan is baby 1 anderhalf jaar ouder dan baby 2. Wat is het probleem
Het is idd wel apart ja, misschien waren het ook niet 4 weken maar meer ofzo... anders vind k het ergens een beetje stennis om niks.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Bij 4 weken al? Stonden ze met een camera in de badkamer mee te gluren dan ofzo.
Ja, ik dacht bij de term 'zware klap' toch ook wel aan iets véél ergers dan een vroege miskraam...quote:Op woensdag 14 september 2011 20:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is idd wel apart ja, misschien waren het ook niet 4 weken maar meer ofzo... anders vind k het ergens een beetje stennis om niks.In de zin van; in de pers gooien. Kom op, je hebt nét getest...
Misschien hebben ze al maanden geprobeerd zwanger te worden en was het nu eindelijk raak, je weet het nietquote:Op woensdag 14 september 2011 21:06 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, ik dacht bij de term 'zware klap' toch ook wel aan iets véél ergers dan een vroege miskraam...
Jij vind het dan geen zware klap, maar zij misschien wel. Mij lijkt een vroege miskraam ook heel erg, maar gelukkig weet ik niet hoe dat is.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:06 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, ik dacht bij de term 'zware klap' toch ook wel aan iets véél ergers dan een vroege miskraam...
Gelukkig weet ik dat ook niet, maar toen ik op een site klikte en zag staan 'Zware klap voor...' dacht ik aan heel andere dingen dan aan een vroege miskraam. Dat je het in je persoonlijk leven zo ervaart, oke, maar om het via een manager zo naar buiten te communiceren, ik weet niet.... Ongeveer de helft van de zwangerschappen eindigt volgens bronnen op internet in de eerste twee weken na bevruchting (en de eerste twee zwangerschapsweken krijg je 'cadeau', dus dat is het punt waarop zij zaten)quote:Op woensdag 14 september 2011 21:13 schreef Skaai het volgende:
[..]
Jij vind het dan geen zware klap, maar zij misschien wel. Mij lijkt een vroege miskraam ook heel erg, maar gelukkig weet ik niet hoe dat is.
Zij hebben het dus anders dan vele anderen wel gemerkt en dat is rot, naar, heel verdrietig en heel vervelend, maar nogmaals, gezien de kop waarmee het nieuws gebracht werd viel het me echt mee, wat het nieuws was.quote:Een miskraam komt vaker voor dan je denkt
Ongeveer de helft van alle zwangerschappen eindigt zelfs binnen 2 weken na de bevruchting zonder dat je daar iets van merkt.
Als die termijn klopt, is het echt wel bizar, ja. Sowieso moeten ze het nieuws van de zwangerschap dan al aan de pers hebben doorgegeven toen de test nog nadruppelde, om het even plastisch te zeggen. Kán, maar lijkt me sterk.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:20 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik dat ook niet, maar toen ik op een site klikte en zag staan 'Zware klap voor...' dacht ik aan heel andere dingen dan aan een vroege miskraam. Dat je het in je persoonlijk leven zo ervaart, oke, maar om het via een manager zo naar buiten te communiceren, ik weet niet.... Ongeveer de helft van de zwangerschappen eindigt volgens bronnen op internet in de eerste twee weken na bevruchting (en de eerste twee zwangerschapsweken krijg je 'cadeau', dus dat is het punt waarop zij zaten)
[..]
Zij hebben het dus anders dan vele anderen wel gemerkt en dat is rot, naar, heel verdrietig en heel vervelend, maar nogmaals, gezien de kop waarmee het nieuws gebracht werd viel het me echt mee, wat het nieuws was.
Haha, zwangerschap is geen ziekte hoorquote:Op woensdag 14 september 2011 20:45 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Dat klopt op zich niet helemaal, ze is in januari bevallen en was nu een maand zwanger. Daar zat dus 7 maanden tussen. 7+9 = 16 maanden verschil, dat is wel echt weinig. Wat op zich ieder voor zich moet weten, maar snel is het wel. Ik vraag me af of je lichaam uberhaupt al volledig hersteld is van een zwangerschap en bevalling, na 7 maanden.
graag!quote:
en dat we deze er nog niet bij hebben staanquote:January Jones Welcomes First Child: Xander DaneJanuary Jones is a mom!
The Mad Men star gave birth to a baby boy named Xander Dane Jones on Tuesday (September 13), Us Weekly reports. "Mom and baby are doing great," her rep says.
Baby Xander is the first child for the Emmy-nominated actress, 33.
Jones announced her pregnancy in April. The star - who dated Saturday Night Live's Jason Sudeiki, singer Josh Groban and Ashton Kutcher in the past - has remained mum on the identity of Xander's father.
Congratulations to January!
quote:Report: Jay-Z Has A Secret Son
The world may have been shocked to learn that Beyoncé Knowles and her rapper hubby Jay-Z are expecting their first child together, but what may be more shocking is the allegation that the Big Pimpin' singer fathered a son with Trinidadian model Shenelle Scott nine years ago.
Star magazine reports that Jerald Andrews - the father of Scott's ex Malik Sayeed - claims that his son thought he was the child's father until DNA tests proved otherwise.
"Everyone knew she was sleeping around and sleeping with Jay," the source says. "There was a good chance it was his."
Sayeed - who was named as the father on the boy's birth certificate - learned that the test results determined that Jay-Z is the father and reportedly kicked Scott out of this house.
"It's been determined that [the child is] Jay-Z's," Andrews says.
According to Andrews, Scott and her son are currently living back in Trinidad where they maintain a comfortable lifestyle on the rapper's dime.
Shenelle told me that Jay-Z gave her $1 million to keep her mouth shut. Shenelle took that money and bought herself a really nice house in Trinidad that the whole family lives in now. My understanding is that he's paying her child support."
Although the Empire State Of Mind musician may have wanted the secret to stay just that, Andrews claims that the couple's relationship is quite amicable.
"She says he's a good father and he has a lot of interest in [the boy]," reveals Andrews. "It was a big old mess at one time, but I think once they resolved the issue of fatherhood, of paternity, I think things started to level off."
According to sources, Star magazine reports that although Beyoncé was not happy to learn of her husband's secret son, she has stood by him.
quote:Op donderdag 15 september 2011 22:57 schreef Reese het volgende:
Zit sir Paul McCartney tegenwoordig zo aan de grond dat ie als bodyguard van Mel B moet bijbeunen?
quote:Op maandag 19 september 2011 20:51 schreef bloempje-moi het volgende:
Mel B met haar moppie en blije man
[ afbeelding ]
quote:Zoon voor Bones-actrice Emily Deschanel
Laatste update: 22 september 2011 10:16 info
AMSTERDAM - Bones-actrice Emily Deschanel is woensdag voor het eerst moeder geworden. De 34-jarige Deschanel beviel van zoon Henry Hornsby.
Foto: Wenn
Dat bevestigt haar woordvoerder aan het Amerikaanse blad People.
De brunette is getrouwd met acteur David Hornsby, bekend van de komedie It's Always Sunny in Philadelphia. De twee leerden elkaar in 2007 kennen via vrienden en trouwden vorig jaar.
Emily Deschanel vertolkt in Bones de rol van forensisch antropoloog Temperance Brennan. De actrice was ook te zien in verschillende films, waaronder Cold Mountain en My Sister's Keeper.
Die blije man lijkt op een bolle Erben Wennemars.quote:Op maandag 19 september 2011 20:51 schreef bloempje-moi het volgende:
Mel B met haar moppie en blije man
[ afbeelding ]
hahahahaquote:Op donderdag 22 september 2011 17:57 schreef Radegast het volgende:
[..]
Die blije man lijkt op een bolle Erben Wennemars.
De nieuwe kleine of de oude klein?quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:56 schreef DjinN het volgende:
Ik zit altijd die realitysoap van Mel B. te kijkenEcht superleuk! Bij de aflevering van nu is ze overigens nog niet zwanger van haar kleine. Hoe heet de kleine trouwens ook al weer ? Ben het even kwijt
Omdat de OP niet up to date is, maar in nummer 39 wordt het zeker wel genoemdquote:Op zaterdag 24 september 2011 09:47 schreef JaleesaJoia het volgende:
Waarom staat dan karaty er niet bij?trotse papa!
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:45 schreef roos85 het volgende:
Dochter voor Dan Karaty
van onze redactie
AMSTERDAM - Dan Karaty en zijn vrouw Natasha zijn vannacht de trotse ouders geworden van een meisje.
De baby kwam rond middernacht in de Verenigde Staten ter wereld. Naam van het meisje is nog niet bekend, wel hebben de trotse ouders alle mensen in hun omgeving bedankt voor alle steun en hulp de afgelopen maanden.
Dan is meteen na de opnames van Holland's got Talent, afgelopen vrijdag, weer naar zijn thuisland gevlogen om zijn echtgenote bij te staan. Ruim op tijd dus om de geboorte van zijn eerste kind bij te wonen
quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:46 schreef Pisces29 het volgende:
Quinn Vanessa
Dochter van Dan KaratyQuinn vind ik leuk!
quote:Baby No. 3 On The Way For Andrea Bocelli
Congratulations are in order for Andrea Bocelli, 53, and fiancée Veronica Berti, 28.
The famed opera singer and Berti, who first met in 2002, are expecting a child together in the spring, Daily Mail reports.
Bocelli hopes to wed his lovely fiancée soon. A devout Catholic, the Italian tenor will not be allowed to re-marry in the church. "Naturally, when two people feel like we do, they want to make it a permanent arrangement," the singer said. "I hope it will happen from the religious and spiritual point of view but it is a legal matter."
The Time To Say Goodbye singer is already dad to sons Amos, 16, and Matteo, 14, with ex-wife Enrica Cenzatti.
Nieuwe, Madison was het inderdaadquote:Op zaterdag 24 september 2011 09:39 schreef kvd het volgende:
[..]
De nieuwe kleine of de oude klein?
Ik ga maar uit van de nieuwe, is de vermoedelijke naam geen Madison?
quote:zo 25 sep 2011, 10:26
Ugly Betty Ana Ortiz verwelkomt zoon
van onze redactie
AMSTERDAM - Ana Ortiz, bekend van haar rol als de knappe zus in Ugly Betty, is zaterdag bevallen van haar tweede kindje.
Het jongentje heeft de naam Rafael gekregen. Ana (40) en haar man Noah Lebenzon (41) willen hem nog een tweede naam geven, zo meldt Latina.
De actrice liet eerder al weten moeite te hebben met het bedenken van een naam; "Het moet Spaans worden maar ook uit te spreken zijn voor de mensen die de taal niet spreken."
Het stel heeft al een dochtertje van twee jaar, Paloma Louise.
quote:Bianca Krijgsman bevallen
AMSTERDAM - Bianca Krijgsman van cabaretduo Plien & Bianca is bevallen van een dochter.
Afgelopen dinsdag beviel Bianca van haar derde kindje Lynn. Dit bevestigde het management van de cabaretière vandaag aan RTL Boulevard.
Bianca, die samen met Plien van Bennekom het cabaretduo 'Plien en BIanca' vormt en haar man Diederik van Vleuten hadden al twee kinderen samen: dochtertje Lizzy en zoon Bobby.
Ik zat net te kieken op de Twittert van Frans, om te zien of er nieuws is, kom ik de moeder van Danielle tegen, 2 druppelsquote:
Geen nieuws dus nog!quote:Goedemorgen! De dag is begonnen, medicatie werkt goed bloeddruk is nog steeds oke nu even aan het CTG kijken hoe onze kleine meid het doet.
quote:Willem is een grote broer! Danie Damara Maria Frederiks is vanmiddag om 14:00 geboren en weegt 3025gram. #rozewolk
quote:Bedankt allemaal. Moeder en dochter maken het goed. #VOLGAS !!!
Ah wat leuk, grote zus Honorquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:22 schreef kvd het volgende:
de eerste foto van Haven Garner
[ afbeelding ]
Dus.... oké.... Uhm.quote:AMSTERDAM - Rob de Nijs wordt toch nog een keer vader! Zijn echt-genote Henriette (42) is vandaag zestien weken zwanger, nieuws dat zij van alle opwinding de laatste tijd maar nauwelijks voor zich konden houden… Vandaag mag iedereen het weten.
Het zou echt verboden moeten worden eigenlijk... Vindt het echt TE oud om nog een keer vader te worden... Heel lief dat hij zijn vrouw een kindje wil geven enz maar hallooooo menig man die voor de eerste keer opa wordt is al 20 jaar jonger! Laten we hopen voor het kind dat Rob de Neijs een fitte vent van 100 wordt...quote:Op woensdag 28 september 2011 07:37 schreef Cee het volgende:
Rob de Nijs (69) wordt weer vader.
[..]
Dus.... oké.... Uhm.
Volgens mij had ze altijd al rare eetgewoontesquote:‘Jessica Simpson is zwanger’
Laatste update: 28 september 2011 09:50 info
AMSTERDAM - Jessica Simpson zou volgens nieuwe geruchten zwanger zijn van haar verloofde Eric Johnson. De zangeres zou er nu al rare eetgewoontes op na houden.
Al eerder gingen er geruchten dat Simpson een kindje verwachtte. Nu schijnt het dan echt zover te zijn. "Ze heeft ontzettende trek in rare dingen", vertelt een bron aan In Touch Weekly.
"Ze eet bijvoorbeeld graag nacho’s met chocoladedip, waardoor haar honger naar zout én zoet wordt gestild. Ook kaaspopcorn en alcoholvrije margarita’s gaan regelmatig naar binnen."
De speculaties kwamen weer op gang doordat de zangeres gezien werd in loszittende kleding en toen ze tijdens Johnsons 32e verjaardag een glas champagne terugbracht, leken deze bevestigd.
Hoewel de timing niet erg handig lijkt, het stel trouwt in november, zouden de twee de zwangerschap als het ultieme huwelijkskado zien.
Simpson onthulde al eerder dat ze niet kon wachten om met hem een gezin te stichten. "Ik zie mezelf zeker kinderen krijgen met Eric, dus het is heerlijk om daarover na te denken", zei ze destijds.
Nou menig man is niet 49 bij de eerste keer opa worden heurquote:Op woensdag 28 september 2011 09:53 schreef Starlie het volgende:
[..]
Het zou echt verboden moeten worden eigenlijk... Vindt het echt TE oud om nog een keer vader te worden... Heel lief dat hij zijn vrouw een kindje wil geven enz maar hallooooo menig man die voor de eerste keer opa wordt is al 20 jaar jonger! Laten we hopen voor het kind dat Rob de Neijs een fitte vent van 100 wordt...
Nou ja 15 jaar jonger dan maar goed vind dit gewoon een beetje te...quote:Op woensdag 28 september 2011 09:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou menig man is niet 49 bij de eerste keer opa worden heurMaar verder is hij idd gewoon te oud. Sneu dit
Deel van roddelen is toch lekker afkeuren en een beetje zeiken? Het bestaansrecht van SHO!quote:Op woensdag 28 september 2011 11:50 schreef static het volgende:
Het is altijd het voorspelbare geneuzel. Doe dat in OUD ofzo.
Nou en? Dan gaat het in een volgend topic vanzelf wel weer over iemand anders die dan weer een opvallende zwangerschap heeft. Jammer als dit slechts een meld-topic wordt.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:43 schreef static het volgende:
Totdat het hele topic over één aanstaand ouderschap gaat en iedereen de clichés uit de kasten trekt over ouderdom en god-weet-wat en er geen plaats meer is voor andere berichten want die raken allemaal ondergesneeuwd in de collectieve verontwaardiging die men persé moet ventileren.
Wat een onzin zeg, als het halve topic erover zou gaan dan zou ik zeggen je hebt gelijk maar het ging om vier berichtjes! En vader worden op je 69ste (tegen die tijd misschien wel 70ste) is vragen om commentaar natuurlijkquote:Op woensdag 28 september 2011 12:43 schreef static het volgende:
Totdat het hele topic over één aanstaand ouderschap gaat en iedereen de clichés uit de kasten trekt over ouderdom en god-weet-wat en er geen plaats meer is voor andere berichten want die raken allemaal ondergesneeuwd in de collectieve verontwaardiging die men persé moet ventileren.
Er stond al eerder een item over op BlindGossip, en wat daar staat klopt meestal wel.quote:Op woensdag 28 september 2011 09:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Volgens mij had ze altijd al rare eetgewoontesRoddel of geen roddel?
![]()
wow, die navelquote:Op woensdag 28 september 2011 22:16 schreef kvd het volgende:
Stella geeft een kusje aan het ongeboren kindje van Tori Spelling
[ afbeelding ]
volgens mij wel...een plopnavel door de zwangerschap. Baby kan er ook elk moment uitkomenquote:Op woensdag 28 september 2011 22:18 schreef DjinN het volgende:
[..]
wow, die navelIs dat normaal dat die zo ontiegelijk groot en uitgepuild is ?
Bronquote:Mike Myers vader geworden
AMSTERDAM - Austin Powers-acteur Mike Myers (48) is voor de eerste keer vader geworden.
Mikes vrouw Kelly Tisdale is bevallen van een jongetje.
Het lijkt erop dat Mike en Kelly dit blijde nieuws geheim wilden houden, maar een bron is in het tijdschrift Life & Style uit de school geklapt over de geboorte van het kindje. "De baby heet Spike en is twee weken geleden geboren."
Spike is het eerste kindje voor het stel. Mike en Kelly zijn sinds 2006 samen en trouwden een jaar geleden in het geniep.
mike en spike myersquote:
Niet elke zwangere heeft er een, en die van Tori is wel erg huuquote:Op woensdag 28 september 2011 22:18 schreef DjinN het volgende:
[..]
wow, die navelIs dat normaal dat die zo ontiegelijk groot en uitgepuild is ?
Ik ook nietquote:Op donderdag 29 september 2011 21:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Zo ver had ik nog niet eens nagedacht
Lief is hij zekerquote:Op donderdag 29 september 2011 21:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind het een lieve foto van Tori
quote:Kristin Davis Adopts Daughter Gemma Rose
Congratulations to Kristin Davis! Her rep confirms that the Sex and the City star welcomed a baby girl two months ago through domestic adoption. Her daughter's name is Gemma Rose Davis.
A source tells US Weekly, "She's ecstatic. She wanted this for a long time."
Adoption has been on the mind of the actress for quite awhile now.
Back in May 2010, she told Access Hollywood, "You have to obviously think it through. Best case scenario, you're obviously raising it with a father. It does give me pause to think about doing it alone. I feel like it's a really hard job."
Ze is al 46, dus ik denk dat ze de risico's te groot vond. En misschien heeft ze ook geen babydaddy.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:06 schreef sherezade het volgende:
Kon Krirstin Davis zelf geen kids krijgen???
Wel een leuk kindje en gelukkig dat er mensen die adopteren
Ik dénk het wel, kan me niet herinneren dat ik haar ooit met kind heb gezien. En meestal onthoud ik dat soort totaal nutteloze informatie redelijk goedquote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:10 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Ik dénk het wel, kan me niet herinneren dat ik haar ooit met kind heb gezien. En meestal onthoud ik dat soort totaal nutteloze informatie redelijk goed
quote:More congratulations are certainly in order!
We've just gotten word that Jackass star Johnny Knoxville and his wife, Naomi, have welcomed their third child together - a baby girl named Arlo!
So wonderful, guys!
Here's hoping that everyone is doing well and the new addition and mom are getting lots of rest!
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:10 schreef hexje het volgende:
Angela Schijf en haar man Tom van Landuyt krijgen een derde kindje.
Dit heeft haar management dinsdag bevestigd. Verdere details over Angela's derde zwangerschap wil het management nog niet kwijt.
Angela en Tom trouden in 2002 in het diepste geheim. Ze hebben samen al twee dochters: Bloem en Mensje.
bron:telegraaf.nl
Och, alsof Mensje en Bloem nog niet erg genoeg zijnquote:
Wat een kapsel ...quote:
Filmpje waar de stills van zijn:quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:22 schreef beequeen het volgende:
Dat ziet er idd wel heel vreemd uit.
Is Beyoncé faking her pregnancy?
[ afbeelding ]
Bron.
Maar ik kan me ook niet voorstellen dat je een kussentje o.i.d. onder je jurk stopt simpelweg omdat je management dat zegt?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:37 schreef Madame_Paon het volgende:
Misschien moet ze van haar management iets onder haar kleding doen waardoor haar buik dikker lijkt?
Ik denk niet dat ze haar zwangerschap faket. Daar is ze veel te bekend voor en dat zou waarschijnlijk het eind van haar carrière betekenen.
Ik heb het filmpje gezien, maar dat ging zo snel.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:35 schreef ChipsZak. het volgende:
Filmpje waar de stills van zijn:
Vind het zelf ook erg vreemd,. Maar misschien is het de jurk.
Welke minuut is dat stukje? Heb niet zoveel zin om 11 minuten geklep aan te horenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:35 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Filmpje waar de stills van zijn:
Vind het zelf ook erg vreemd,. Maar misschien is het de jurk.
Dat vermoed ik ook. De dikte van haar buik fluctueert behoorlijk.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:37 schreef Madame_Paon het volgende:
Misschien moet ze van haar management iets onder haar kleding doen waardoor haar buik dikker lijkt?
Ik denk niet dat ze haar zwangerschap faket. Daar is ze veel te bekend voor en dat zou waarschijnlijk het eind van haar carrière betekenen.
Ja precies ik wilde net zeggen die bikini foto's logen er niet om... Maar dat was vast een buik van klei die ze erop hadden geplakt precies in de kleur van haar eigen huid...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:51 schreef alors het volgende:
ahaah en die paparazzifoto's van laatst in bikini waren zeker nog even nabewerkt, het is allemaal één groot complot!
Misschien toont ze niet zoveel als ze zouden willen en daarom dit.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:37 schreef Madame_Paon het volgende:
Het gaat hier om de grootte van haar buik die steeds verandert en de vreemde buik die ze op die foto's heeft. Het ziet er niet heel realistisch uit.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:46 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja precies ik wilde net zeggen die bikini foto's logen er niet om... Maar dat was vast een buik van klei die ze erop hadden geplakt precies in de kleur van haar eigen huid...
Nou volgens mij zijn er nieuwsberichten over draagmoeders, dus dan zijn er echt mensen die denken dat ze alles fakedquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:02 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Het gaat hier om de grootte van haar buik die steeds verandert en de vreemde buik die ze op die foto's heeft. Het ziet er niet heel realistisch uit.
yep staat een pagina hier voorquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:51 schreef ferrari_rood het volgende:
Derde kind voor Johnny Knoxville
Laatste update: 11 oktober 2011 17:14 info .AMSTERDAM - Johnny Knoxville is vorige week voor de derde keer vader geworden. De Jackass-waaghals en zijn vrouw Naomi verwelkomden donderdag dochter Arlo, maakte Knoxville bekend via Twitter.
Foto: Wenn.com "Op 6 oktober hebben Naomi, Madison, Rocko en ik een meisje welkom geheten in onze familie", twitterde Knoxville. "Ze heet Arlo en moeder en dochter maken het goed."
Arlo is het tweede kind voor Johnny en zijn huidige vrouw Naomi. Hun zoon Rocko kwam in december 2009 ter wereld. Knoxvilles 15-jarige dochter Madison komt voort uit een eerder huwelijk.
Ook Madison is blij met haar zusje, laat ze weten: "De baby maakt het goed, ik ben er dol op."
Wat deze al bekent?
Ik denk dat de pers ook weet dat het scoort, dus ze borduren verder, het verkoopt als een tiet!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:14 schreef cinnamongirl het volgende:
Heur buik houdt de gemoederen nogal bezig...
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:02 schreef Madame_Paon het volgende:
Is Tori Spelling al bevallen eigenlijk?
Toch wel!quote:
enquote:Deanracer Dean McDermott
T & I welcomed Hattie Margaret McDermott to the world yesterday morning. She's Gorgeous!! lockerz.com/s/146332497
1 minute ago Favorite Retweet Reply
quote:Torianddean Tori Spelling
Our family's so happy 2 announce tht 10/10/11 R baby girl Hattie Margaret McDermott was born at 7:08am! Xoxo lockerz.com/s/146332458
1 minute ago Favorite Retweet Reply
Ahhhh, rimpelvoetjesquote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:18 schreef Skaai het volgende:
Wat een slap gelul over die buik van Beyoncé, die jurk is gewoon slobberig.
Die vrouw staat dusdanig in de publiciteit dat ze zich zo'n stomme stunt niet kan veroorloven.
Wat een gezoek naar niks
Voer hier 'Zwangere buik Beyoncé was nep' de discussie.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:26 schreef DjinN het volgende:
Waarom zou Beyoncé in vredesnaam haar zwangerschap moeten faken
quote:Jack Osbourne wordt vader
Laatste update: 12 oktober 2011 08:51 info.
AMSTERDAM - De vriendin van Jack Osbourne is zwanger. Dat onthulde de 25-jarige zoon van Ozzy Osbourne in de CNN-show van Piers Morgan. Onlangs kondigde Jack aan dat hij met zijn vriendin Lisa Stelly gaat trouwen.
"Ik word vader", zei Jack. "Ik vind het heel spannend en ben wel een beetje nerveus." Zijn ouders, die nog niet op de hoogte waren van het nieuws, reageerden verrast. "Ik ben in shock", zei Ozzy.
"Ik vind het geweldig." Ook Jacks moeder Sharon is in de wolken. "Ik heb altijd oma willen worden."
Jack werd bekend met de realityshow The Osbournes, waarin het gezin van Ozzy werd gevolgd. Hij is nu vooral actief als regisseur en producent. Hij maakte onder meer een documentaire over zijn vader: God Bless Ozzy Osbourne.
Wat leuk! Ik zie Sharon al helemaal voor me als een hysterisch lieve omaquote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:37 schreef kvd het volgende:
Dan doen we maar weer een verse zwangere...De reden aarom Jack Osbourne gaat trouwen na zo'n korte relatie is bekend:
[..]
en even speculeren...ja of nee...Jessicaquote:Jared Padalecki & Wife Expecting Baby No. 1!
Oct 11, 2011 by CAROLYN ROBERTSON
Actor Jared Padalecki took to Twitter tonight to share some very big news: He and his wife Genevieve are expecting their first child!
"OK yall I'd rather you officially hear it from me.. So, yes. Genevieve is pregnant. We'll be welcoming a new member to our family in 2012" wrote Jared, who stars on the WB series Supernatural. Fans will also remember him as Rory's boyfriend Dean Forester on Gilmore Girls.
Jared and Genevieve, who also had a recurring role on Supernatural, will be celebrating their second anniversary in February.
Congratulations to them!
bron:telegraaf.nlquote:Touriya Haoud is voor de derde keer in verwachting van een jongetje.
Het model is eind februari uitgerekend van haar derde kindje, wederom een jongetje. “Ik word officieel ‘The Soccer Mom’ haha, derde jongetje erbij”, zo laat ze weten aan Shownieuws.
Touriya woont al jaren in Los Angeles. In 2006 trouwde ze met acteur Greg Vaughan. De twee oudste zonen van het stel heten Cavan en Jathan.
voor zover ik weet is ze nog zwanger, maar ja, je weet maar nooit. Kan iig niet lang meer duren, ze zou deze maand uitgerekend zijnquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:44 schreef hexje het volgende:
Hoe zit het met Ayaan Hirsi Ferguson? Zou ze al bevallen zijn?
quote:AMSTERDAM - Zanger Ne-Yo en zijn 'vriendin' Monyetta Shaw hebben een tweede kindje gekregen.
Monyetta beviel maandag, zo heeft de manager van Ne-Yo bevestigd aan People. Verdere details wilde de woordvoerder vooralsnog niet kwijt.
Minder dan een jaar geleden kreeg Ne-Yo met Monyetta dochter Madilyn Grace. Van een standaard gelukkig gezinnetje was toen geen sprake. Over Monyetta vertelde de Amerikaanse R&B-zanger openhartig: "Ze is een vriendin. Niet míjn vriendin. Ze draagt mijn kind, maar ze weet dat ik me niet kan binden. Ze vindt het oké dat ik met andere vrouwen omga."
Er kan veel veranderen in een jaar. Na 11maanden is baby 2 er en zijn ze verloofd. Zal dan wel een open huwelijk worden (tenzij zijn honger naar andere vrouwen inmiddels over is)quote:
quote:AMSTERDAM - Actrice, schrijfster en zangeres Hilary Duff (24) maakte al enige tijd geleden bekend zwanger te zijn. Maar het geslacht van het kindje is nu ook bekend.
Volgens E! gaat Hilary komende maandag het geslacht van het kindje bekendmaken in de talkshow van Ellen Degeneres. De show werd afgelopen donderdag echter al opgenomen en volgens de Amerikaanse entertainmentsite vroeg Ellen of Hilary al wist of ze een zoon of dochter krijgt.
"Ja dat weet ik, maar ik heb het nog aan niemand verteld. Ik wilde het eerst aan jou vertellen". De actrice voegt vervolgens daad bij woord: “Het is een jongen! Ik heb de hele tijd al het idee gehad dat ik in verwachting van jongetje was."
Hilary Duff en haar man Mike Comrie, professioneel ijshockeyer, krijgen hun eerste kindje. Ze is uitgerekend in maart.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:44 schreef Lovechild het volgende:
AMSTERDAM - Zanger Ne-Yo en zijn 'vriendin' Monyetta Shaw hebben een tweede kindje gekregen.
Monyetta beviel maandag, zo heeft de manager van Ne-Yo bevestigd aan People. Verdere details wilde de woordvoerder vooralsnog niet kwijt.
Minder dan een jaar geleden kreeg Ne-Yo met Monyetta dochter Madilyn Grace. Van een standaard gelukkig gezinnetje was toen geen sprake. Over Monyetta vertelde de Amerikaanse R&B-zanger openhartig: "Ze is een vriendin. Niet míjn vriendin. Ze draagt mijn kind, maar ze weet dat ik me niet kan binden. Ze vindt het oké dat ik met andere vrouwen omga."
quote:Update: Less than a year after the birth of daughter Madilyn Grace, R&B superstar Ne-Yo and Monyetta Shaw welcomed a son named Mason Evan. The proud papa took to Twitter to announce the happy news.
Sal-u twit fam. If you are truly fam you'll help me welcome the heir to my throne, born OCT.9TH at 6 pounds, 10 ounces! Mason Evan Smith!"
Ik heb volgens mij wel gelezen dat ze zwanger is. Volgens mij was het in de US Weekly toen ik stond te wachten op van die couponners met karren aan boodschappen!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:57 schreef Purdey het volgende:
Ik vind Jessica er écht wel zwanger uit zien. Maar zij zelf zegt van niet
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:22 schreef beequeen het volgende:
Dat ziet er idd wel heel vreemd uit.
Is Beyoncé faking her pregnancy?
[ afbeelding ]
Bron.
Hoop het maar want als ze een "Anita Ctje." of een "Sietske Htje." doet loopt het niet goed af met de baby.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:37 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk dat Jessica een "christina'tje" doet, die heeft ook 9 maanden niks gezegd herinner ik meEn dan ineens een baby.
Jemig wat een trashy jurk, kon ze niks stijlvollers vinden?quote:
Maart volgend jaar toch pas?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:47 schreef Starlie het volgende:
Voor mijn gevoel kan Hillary Duff elk moment bevallen maar dan komt er denk ik een vogeltje uit ofzo want ze heedt amper een buik!
Nee, ze is ook kort zwangerquote:
Ja lieve schat ik dacht dat het kind er al bijna uit zou moeten komen! Maar met dit buikje zou het kind er na 1x niezen al uitkomen dus ik heb me vergist!quote:
Domme vraag misschien, maar wat is een "Anita Ctje" of een "Sietske Htje"?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 09:51 schreef hexje het volgende:
[..]
Hoop het maar want als ze een "Anita Ctje." of een "Sietske Htje." doet loopt het niet goed af met de baby.
[ afbeelding ]
Geen domme vraag hoor maar heb je al op google gezocht naar AnitaC en/of Sietske H. ?quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:11 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
Domme vraag misschien, maar wat is een "Anita Ctje" of een "Sietske Htje"?
Dat zijn vrouwen die hun pasgeboren babies hebben vermoord.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:11 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
Domme vraag misschien, maar wat is een "Anita Ctje" of een "Sietske Htje"?
Het feit dat ze enorme uitgroei heeft is ook wel verdacht, als je zwanger bent mag je je haar wel verven maar niet blonderen nml.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 09:40 schreef dudesque het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij wel gelezen dat ze zwanger is. Volgens mij was het in de US Weekly toen ik stond te wachten op van die couponners met karren aan boodschappen!
Beetje smakeloze comment.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 09:51 schreef hexje het volgende:
[..]
Hoop het maar want als ze een "Anita Ctje." of een "Sietske Htje." doet loopt het niet goed af met de baby.
[ afbeelding ]
O ja! Natuurlijk!quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:40 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat zijn vrouwen die hun pasgeboren babies hebben vermoord.
Een beetje een smakeloze opmerking vind ik.
idd! en ook die schoenen met die rare hakquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 10:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jemig wat een trashy jurk, kon ze niks stijlvollers vinden?
Je bent weer terug!quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:33 schreef sherezade het volgende:
[..]
idd! en ook die schoenen met die rare hak
Idd...maar gelukkig is ie al verwijderdquote:Op maandag 17 oktober 2011 16:34 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
O ja! Natuurlijk!
Inderdaad een heel smakeloze opmerking.
uhuh jaa al een paar dagen maar heb ook een paar daagen achtereen moeten werken, dus nog geen tijd gehad DjnNiquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:43 schreef DjinN het volgende:
[..]
Je bent weer terug!![]()
OT:
[..]
Idd...maar gelukkig is ie al verwijderd
Ach maakt niet uit, ben iig blij dat je er weer bentquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:46 schreef sherezade het volgende:
[..]
uhuh jaa al een paar dagen maar heb ook een paar daagen achtereen moeten werken, dus nog geen tijd gehad DjnNi![]()
en we gaan gewoon door waar we mee gebleven zijn hoor
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:24 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ach maakt niet uit, ben iig blij dat je er weer bent
En idd!we gaan door waar we gebleven zijn
Zelfs als static meekijkt
quote:Carla Bruni in ziekenhuis voor bevalling
Laatste update: 19 oktober 2011 18:06 info.
AMSTERDAM - Carla Bruni is woensdag in de privékliniek La Muette in Parijs opgenomen voor de geboorte van haar kind.
Dat schrijft de Franse krant Le Figaro. De Franse president Nicolas Sarkozy heeft woensdag onder massale belangstelling van de media een bezoek gebracht aan de kliniek. Het kantoor van Sarkozy heeft aangegeven geen mededelingen te zullen doen over de bevalling.
Bruni (43) en Sarkozy verwachten hun eerste gezamenlijke kind. Het stel zegt nog niet te weten of ze een jongetje of een meisje krijgen.
.
Sarkozy bleef woensdagmiddag niet lang in de kliniek. Hij pakte kort na het bezoek aan zijn echtgenote het vliegtuig naar Frankfurt. Hij treft daar de Duitse bondskanselier Angela Merkel. Sarkozy en Merkel bespreken hun strategie voor de top van Europese regeringsleiders over de aanpak van de eurocrisis, komend weekeinde in Brussel.
Bruni en Sarkozy trouwden drie jaar geleden. Sarkozy heeft drie kinderen uit twee vorige huwelijken en ook Bruni heeft al een zoontje.
Het paar beschouwt de geboorte van hun kind als een privé-aangelegenheid.
quote:Mariska Hargitay Welcomes Baby No. 3: Andrew Nicolas
Congratulations are in order for Mariska Hargitay and husband Peter Hermann. The happy couple have adopted another baby!
Andrew Nicolas Hargitay Hermann comes to the family just six months after the couple brought home daughter Amaya Josephine, Us Weekly reports.
Within a week of processing their paperwork for the second time, the Hargitay-Hermanns brought home a son who was born over the summer.
He was a preemie," a source says. "He and Amaya are just a few months apart." Hargitay, 47, and theater actor Hermann, 44, adopted Amaya in April.
"Their hearts were so opened by the [first] adoption," the source says. "So they couldn't imagine NOT taking the opportunity to bring another baby into the family. They are very tired and overwhelmed with the change," admits the source. "But overjoyed."
"Mariska is thrilled and amazed with all the new blessings and great fortune," continues the source. "She has more love than she imagined!"
Mariska and Peter are also parents to 5-year-old son August.
Het zou wat zijn als ze dat níet als een privé-aangelegenheid zouden beschouwen.quote:Het paar beschouwt de geboorte van hun kind als een privé-aangelegenheid.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:02 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Het zou wat zijn als ze dat níet als een privé-aangelegenheid zouden beschouwen.
En is het eerste kindje van Mariska eigenlijk ook geadopteerd?
quote:Op 28 juni 2006 kreeg het paar een zoon genaamd August Miklos Friedrich Hermann middels een keizersnede.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 08:29 schreef kvd het volgende:
Nicolas was er niet eens bij, die zatbij Merkel...
Zo'n prive-aangelegenheid is het dus. Heel prive met alleen Carla en de medische staf.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:38 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]Niet echt leuk voor Carla.
Hopelijk een normale naam voor het kind.
De geboorte is een privé-aangelegenheid, maar Werk gaat voorquote:Op donderdag 20 oktober 2011 08:29 schreef kvd het volgende:
Nicolas was er niet eens bij, die zatbij Merkel...
Tja... T is niet zo dat haar man filiaalmanager is bij de super de boer ofzo..quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
De geboorte is een privé-aangelegenheid, maar Werk gaat voorWeet je meteen waar je staat, als vrouw
quote:Sophie Ellis-Bextor weer zwanger
AMSTERDAM - Zangeres Sophie Ellis-Bextor is in verwachting van haar derde kindje.
"Ik krijg weer een baby. Uitgerekend in de lente", schreef Sophie op Twitter.
Haar volgers stuurden na het lezen van dit heuglijke nieuws massaal felicitaties. Sophie liet haar fans weten erg dankbaar te zijn voor de lieve berichtjes en beloofde dat ze gewoon door zal gaan met haar muziekcarrière. "Bedankt allemaal. Ik blijf overigens gewoon aan mijn vijfde album werken. Ik ben nu zelfs in de studio bezig!"
De Britse zangeres en haar man Richard Jones hebben al twee kineren: Sonny (7) en Kit (2).
Nu Jessica zelf nogquote:
wat ziet die pony er raar uit van Beyonce? die begint zowat bijna vanachter op haar hoofdquote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:34 schreef Haantjedevoorste het volgende:
Jennifer Garner
[ afbeelding ]
Beyonce
[ afbeelding ]
Van de telegraaf. Ben benieuwdquote:John Williams klaar voor kindje
AMSTERDAM - John Williams is klaar om vader te worden. „Het is niet zo dat mijn vriendin en ik er haast mee hebben”, zegt de presentator, die eerder de boot om met zijn geliefde Priscilla een gezin te stichten afhield. „Maar als er een kindje komt, is het welkom.”
Ik was eerst!quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:24 schreef Lovechild het volgende:
Jessica schijnt het pas bekend te willen maken als ze een half miljoen dollar krijgt.
Ondertussen hoeven we niet meer te twijfelen denk ik zo.
Ik geloof wel dat ze zwanger is, maar dat komt door de foto's. Dat een bron meldt welke namen Jessica mooi vindt, dat vind ik een gillerquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 10:31 schreef Purdey het volgende:
Best een beetje vreemd. Eerst maanden ontkennen dat je überhaupt zwanger bent, en dan maakt een bron bekend dat Jessica een dochter verwacht? Ik neem het met een flinke korrel zout. Vooral dat stukje over die namen. Come on, dat bedenken die bladen écht zelf volgens mijHet verbaasd me toch steeds weer. Hoe makkelijk mensen dingen voor de waarheid aannemen.
Ik wist wel dat ze klein was, maar zie het nu pas voor het eerst zo'n beetje op een foto dat ze écht klein is, met die korte pootjesquote:
En je doet het nog beter ook!quote:
Een van de weinige dingen hier die ik wel kan. Zo kan ik al geruime tijd geen smiley's meer vinden en ben beperkt tot de twee die ik uit mijn hoofd ken. Maar het plaatje is inderdaad duidelijk: een kleine Simpson op komst! Lullig eigenlijk dat zij haar kind nu nooit geen Bart of Lisa kan noemen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:04 schreef Lovechild het volgende:
[..]
En je doet het nog beter ook!![]()
Ik blijf dat plaatje bijplakken gedoe hier maar ingewikkeld vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:38 schreef Vicky het volgende:
Leuke vrouw! Niet haar eerste kindje toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee haar 2e. Haar dochter zit bij die van mij op school.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:39 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Leuke vrouw! Niet haar eerste kindje toch?
En nog steeds samen met de man die zij bij Miss Saigon leerde kennen? Die Filippijnse man?quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:39 schreef Vicky het volgende:
[..]
nee haar 2e. Haar dochter zit bij die van mij op school.
Ik schat de journalistiek van Telegraaf'journalisten' niet hoger in dan het nastruinen van Perez en Beroemd en Zwangerquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:47 schreef bloempje-moi het volgende:
Dan hebben we hier misschien wel een scoop! Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat het op Telegraaf.nl staat
Uit het verleden weten we dat de Privé en Weekend hier meelezen in SHOquote:Op maandag 24 oktober 2011 18:43 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik schat de journalistiek van Telegraaf'journalisten' niet hoger in dan het nastruinen van Perez en Beroemd en Zwanger
Wie gaat er nu een half miljoen betalen als het 'bewijs' inmiddels overduidelijk zichtbaar is?quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:24 schreef Lovechild het volgende:
Jessica schijnt het pas bekend te willen maken als ze een half miljoen dollar krijgt.
Ondertussen hoeven we niet meer te twijfelen denk ik zo.
Is het raar dat ik nog nóóit vn haar heb gehoord?quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:47 schreef bloempje-moi het volgende:
Dan hebben we hier misschien wel een scoop! Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat het op Telegraaf.nl staat
quote:Tim Immers wordt in maart vader
Tim Immers wordt begin volgend jaar vader. De vrouw van de 40-jarige acteur en presentator, Stella, is in maart uitgerekend.
Dat heeft hij laten weten aan RTL Boulevard.
De voormalige Goede Tijden, Slechte Tijden-acteur had ook minder leuk nieuws te melden.
Hij heeft namelijk enkele wervels in zijn rug gebroken bij een val in zijn huis. Immers heeft een open trap in zijn woning en is daar vanaf gevallen.
Euh, mijn kinderen zitten daar ook op school! Heb er pas nog over in Celebs in het wild gepost.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:39 schreef Vicky het volgende:
[..]
nee haar 2e. Haar dochter zit bij die van mij op school.
En als we zeggen Tipi Wan uit Gooische Vrouwen?quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:51 schreef Aventura het volgende:
[..]
Is het raar dat ik nog nóóit vn haar heb gehoord?
oh grappig! onder/midden of bovenbouw?quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:08 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Euh, mijn kinderen zitten daar ook op school! Heb er pas nog over in Celebs in het wild gepost.
Moest meteen aan je denkenquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:08 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Euh, mijn kinderen zitten daar ook op school! Heb er pas nog over in Celebs in het wild gepost.
Alles!quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:10 schreef Vicky het volgende:
[..]
oh grappig! onder/midden of bovenbouw?
Het was best grappig. Ik zie die spoiler en denk 'Dat kan ik dan mooi checken op school' om dan vervolgens te lezen dat Vicky's kind(eren) er ook zit(ten).quote:
ik heb 1 onderbouwer die volgend jaar middenbouwer isquote:
Hier groep 7, groep 5, groep 2 en vanaf januari groep 1.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:19 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik heb 1 onderbouwer die volgend jaar middenbouwer is
Maar daar gaan we nu extra goed op letten natuurlijkquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:43 schreef Vicky het volgende:
Ik.weet ook niet of ik het goed gezien heb..
Hey leuk!quote:
Hehe, liever hij dan zijn zwangere vriendinquote:
Psies. Weten ze ook meteen wat ze kindveilig moeten makenquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hehe, liever hij dan zijn zwangere vriendin
Ja. Weet ik uit de bladenquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:44 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
En nog steeds samen met de man die zij bij Miss Saigon leerde kennen? Die Filippijnse man?
quote:Sophie Hilbrand zwanger van tweede kind
BNN-presentatrice Sophie Hilbrand en acteur Waldemar Torenstra zijn in dolblije verwachting van hun tweede kind. De blondine is al meer dan drie maanden zwanger.
Ahh leuk voor d'rquote:
Ze roept elke paar maanden dat ze er 'losjes' in zijn en dat niks moet, maar voorheen was ze er nog niet uit en nu wel, dus ik zeg bingo!quote:Froukje de Both ziet tweede kind helemaal zitten
Laatste update: 25 oktober 2011 16:59 info
AMSTERDAM - Froukje de Both ziet het krijgen van een tweede kindje helemaal zitten.
De 39-jarige actrice en presentatrice en haar vriend Jeroen te Rehorst, beter bekend als Dj Dekky, werden drie jaar geleden ouders van dochter Emma.
"Als het gebeurt, is het superwelkom en zullen we superveel van het kindje houden", zegt Froukje in Grazia.
"Maar we zijn er heel losjes in. Het is niet zo van: het moet, het moet, het moet. We hebben al het allerleukste kind dat er is, dus het is niet zo dat we nog iets anders nodig hebben om ons geluk compleet te maken."
Vangnet van oma's
Ondanks het drukke werkschema van Froukje en Jeroen gaat het thuis 'supergoed'. "We hebben een vangnet van oma's en opa's en een oppas. Daarnaast gaat Emma twee dagen per week naar de crèche", zegt de voormalig Goudkust-actrice.
"Als Jeroen in het weekend thuis is, proberen we onze tijd zo goed mogelijk in te delen, zodat we zo veel mogelijk met zijn drietjes kunnen doen."
Dat was ook het eerste wat ik dacht.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:29 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zet alvast in op Froukje, die naar mijn idee al 3 maanden zwanger is
[..]
Ze roept elke paar maanden dat ze er 'losjes' in zijn en dat niks moet, maar voorheen was ze er nog niet uit en nu wel, dus ik zeg bingo!
nu.nlquote:James van der Beek wordt weer vader
James van der Beek wordt voor de tweede keer vader. De vrouw van de 34-jarige acteur is zwanger.
"Net toen we dachten dat we niet gelukkiger konden worden, heeft het universum plannen gemaakt om onze dochter een broertje of zusje te geven", laat de Amerikaan weten.
Van der Beek en zijn vrouw Kimberly Brook werden vorig jaar september ouders van Olivia. De twee trouwden vorig jaar, nadat Van der Beek eerder zeven jaar was gehuwd met actrice Heather McComb.
De Amerikaan speelde van 1998 tot 2003 de hoofdrol in de televisieserie Dawson's Creek. Ook was hij te zien in de misdaadserie Criminal Minds.
Telegraaf.nlquote:Ruud de Wild vader geworden
AMSTERDAM - Ruud de Wild en zijn vrouw Aafke zijn vandaag de trotse ouders geworden van een dochter.
Het kindje heeft de naam Teddy Mouna gekregen. "Ze lijkt nog op een aardappel, maar zo te zien wordt het een mooi meisje", twittert de radio-dj.
Ruud en Aafke hebben al een zoon: Johnny (2). De muziekexpert heeft uit zijn eerdere huwelijk met presentatrice Tatum Dagelet ook een dochter: Toy (8).
Johnny en Teddy, ik zet alvast in op Lenny bij nummer 3quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:17 schreef piglet het volgende:
[..]
Telegraaf.nl
Toy en Teddy, doet hij inspiratie voor meisjesnamen op bij de Bart Smit ofzo?
quote:AMSTERDAM - Bruce Willis kan weer met poepluiers in de weer. De 56-jarige acteur wordt voor de vierde keer vader.
Dit vertelt een bron aan het Amerikaanse tijdschrift Life & Style. “De zwangerschap is al goed te zien. Zijn vrouw Emma heeft al een beginnende babybuik,” aldus een vriend van Bruce.
De acteur vertelde in een recent interview dat het hem niet zoveel uitmaakt of hij ooit nog vader zal worden. “'Ik zou graag duizend kinderen hebben, of misschien is het wel genoeg geweest. Het maakt me niks uit. Wat belangrijk is, is dat Emma mij gelukkig maakt.”
Jeetje, je zou bijna denken dat ze zwanger is. Maar dat is ze natuurlijk niet. *Kuch*quote:
Uhhuh, ik voelde hem ook toen ik het las vandaagquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:16 schreef Aventura het volgende:
AMSTERDAM - Jan Smit sluit niet uit dat hij nog eens vader wordt. De 25-jarige Volendammer, die dit jaar zijn 15-jarig jubileum als zanger viert, kreeg vorig jaar november met vriendin Liza dochter Emma.
Vertaling: Liza is zwanger, over een paar maanden maken we het bekend.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:16 schreef Aventura het volgende:
AMSTERDAM - Jan Smit sluit niet uit dat hij nog eens vader wordt. De 25-jarige Volendammer, die dit jaar zijn 15-jarig jubileum als zanger viert, kreeg vorig jaar november met vriendin Liza dochter Emma.
Vertaling: Liza is zwanger, over een paar maanden maken we het bekend.
Sterker nog, er was een interview bij Boulevard met hem en toen zei hij dit ook, met een glimlachje waarvan ik dacht 'jij weet iets wat je nog niet met de rest van het land wilt delen. Alleen zijn Fokkers best wel slim dus weten dat er meer speelt dan dat je nu verteld.'quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Uhhuh, ik voelde hem ook toen ik het las vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |