quote:De zwangere buik die Beyoncé liet zien tijdens de MTV Awards om de wereld te tonen dat ze zwanger is van Jay-Z was nep.
Dat schrijft Media Take Out die ook foto's tonen van de zangeres een week voor de Awards.
De zangeres zou een nepbuik gebruikt hebben om een sterkere reactie aan het publiek te ontlokken.
Critici stellen dat de buik op dat moment niet zo dik zou kunnen zijn omdat de zangeres slechts acht weken zwanger zou zijn.
Dit is echt bullshit..quote:Critici stellen dat de buik op dat moment niet zo dik zou kunnen zijn omdat de zangeres slechts acht weken zwanger zou zijn.
Precies! Ze is helemaal wars van de aandacht, daarom walgde ze er ook zo van toen die 'riooljournalisten' er eindelijk achter waren en het aan de grote klok hingen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:52 schreef alors het volgende:
waarom zou ze in godsnaam?riooljournalisten zonder leven
en die foto hierboven? dat is ook nep? die foto is anderhalve week na de vma's genomen. En waarom hangt er op de eerste foto's zo'n subtiel los lapje stof voor haar buik? Vast niet omdat ie toen nog loeistrak was. Bovendien geloof ik niet dat er veel mensen zijn die hun zwangerschap vóór de 'veilige' 12 weken bekend maken. Beyonce is waarschijnlijk al een stuk verder in haar zwangerschap.quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Precies! Ze is helemaal wars van de aandacht, daarom walgde ze er ook zo van toen die 'riooljournalisten' er eindelijk achter waren en het aan de grote klok hingen.
Oh wacht...
quote:[b]Op vrijdag 9 september 2011 19:22 schreef Pisces29 het volgende:[/bNou ja, als ik lees dat ze alles in de keuken moeten laten staan voor een strak buikje verbaast het me niks als ze idioot snel een flinke pens kweekt!
![]()
Ik snap alleen die manier van bekend maken niet, met zoveel kijkers zo de aandacht trekken, terwijl ze jarenlang niks, nada, noppes over haar relatie kwijt wilde.... maar nu wel te koop lopen?
Kijk ze lopen met hun bounty ijsje.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:46 schreef RebeccaBloomwood het volgende:
[ afbeelding ]
Onzin, Beyonce is nu echt geen 8 weken zwanger. Ze zal wel 3.5/4 maand zwanger zijn.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:22 schreef Pisces29 het volgende:
Nou ja, als ik lees dat ze alles in de keuken moeten laten staan voor een strak buikje verbaast het me niks als ze idioot snel een flinke pens kweekt!![]()
Ik snap alleen die manier van bekend maken niet, met zoveel kijkers zo de aandacht trekken, terwijl ze jarenlang niks, nada, noppes over haar relatie kwijt wilde.... maar nu wel te koop lopen?
Er is werkelijk geen andere keuze dan op een award show met 12 miljoen kijkers?quote:Op zaterdag 10 september 2011 11:00 schreef Taurus het volgende:
Dit is nieuws waar je wel mee naar buiten móet komen omdat iedereen er toch wel achter komt.
Oh ja wel hoor, kijk eens hoe we allemaal gezien hebben hoe Tom Cruise stapelverliefd bij Oprah op de bank stond te hupsenquote:Op zaterdag 10 september 2011 11:00 schreef Taurus het volgende:
Daarbij is zelden iemand geinteresseerd in goed nieuws, hooguit trouwen of babynieuws is dan interessant, en te koop lopen met ruzies is bij niemand mooi.
Waarom zou ze een andere manier zoeken? Dit is toch praktisch en leuk?quote:Op zaterdag 10 september 2011 11:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Er is werkelijk geen andere keuze dan op een award show met 12 miljoen kijkers?
Ja, applaus, 1 ding. Roddelbladen staan vooral vol met ruzies en intriges, en niet met dat soort vrolijkheden. Ik vind het niet zo gek dat ze met haar zwangerschap wel naar buiten wil komen en aandacht zoekt, en met ruzies niet.quote:Oh ja wel hoor, kijk eens hoe we allemaal gezien hebben hoe Tom Cruise stapelverliefd bij Oprah op de bank stond te hupsen
Ik vind het héél apart voor iemand die nérgens anders over praat dan muziekquote:Op zaterdag 10 september 2011 11:16 schreef Taurus het volgende:
[..]
Waarom zou ze een andere manier zoeken? Dit is toch praktisch en leuk?
Ik lees regelmatig bladen (glossy's, geen roddelbladen) en daar staat bij elke artiest/acteur/zanger iets over een relatie, lappen tekst zelfs.quote:Op zaterdag 10 september 2011 11:16 schreef Taurus het volgende:
Ja, applaus, 1 ding. Roddelbladen staan vooral vol met ruzies en intriges, en niet met dat soort vrolijkheden. Ik vind het niet zo gek dat ze met haar zwangerschap wel naar buiten wil komen en aandacht zoekt, en met ruzies niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |