abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 7 mei 2011 @ 12:34:45 #1
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_96469824


Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd

De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.

De OP vind je hier
Je moeder is een hamster
  zaterdag 7 mei 2011 @ 12:35:09 #2
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_96469838
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 12:25 schreef HappyGirl91 het volgende:
Nee, ik zie er ten eerste niet uit met zo'n enge dikke bulterige lip :D en ten tweede mag ik 'm niet zoenen :N
Ik vind het vooral een naar gezicht eigenlijk..

Ben wel benieuwd eigenlijk: Hoe zouden jullie reageren als je date komt opdagen met een dikke koortslip?
Of als je ineens zelf een koortslip krijgt terwijl je op date ging?
Mjah, koortslip en een dikke puist zijn wel de bekendste redenen om een date af te zeggen, dus als je dat duidelijk aangeeft is het geen probleem toch? Kun je alsnog daten zonder te zoenen.
Je moeder is een hamster
pi_96469885
Dan word het wel iets anders dan zoenen , maar ik zou op zich leuke dag van maken met gewoon filmpje kijken of andere dingen. En eigenlijk hoort het er ook een beetje bij je leert elkaar kennen op de leuke en minder leuke momenten.
Wel moet ik zelf zeggen dat ik het ook wel herken want bij mij wilde hij langskomen toen ik er niet uit zag in pyama en hij had daar geen moeite mee maar ik wel .
Wel denk dat als het de volgende keer weer voorkomt gewoon moet doen want schijnbaar vind die me zo leuk genoeg.
Trouwens het rare bij hem is juist dat hij mij leuk vind op de momenten dat ik zelf zoiets heb van moh en dat is even een rare gewaarwording

Had ik in vorige topic maar even gauw geplakt.
pi_96469886
Hoe heb je die date versierd?
Ron Paul 2012
pi_96469982
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 12:36 schreef formerjellybean het volgende:
Dan word het wel iets anders dan zoenen , maar ik zou op zich leuke dag van maken met gewoon filmpje kijken of andere dingen. En eigenlijk hoort het er ook een beetje bij je leert elkaar kennen op de leuke en minder leuke momenten.
Wel moet ik zelf zeggen dat ik het ook wel herken want bij mij wilde hij langskomen toen ik er niet uit zag in pyama en hij had daar geen moeite mee maar ik wel .
Wel denk dat als het de volgende keer weer voorkomt gewoon moet doen want schijnbaar vind die me zo leuk genoeg.
Trouwens het rare bij hem is juist dat hij mij leuk vind op de momenten dat ik zelf zoiets heb van moh en dat is even een rare gewaarwording

Had ik in vorige topic maar even gauw geplakt.
Met een koortslip iemand oraal bevredigen is ook niet aan te raden hoor, kan je ziektes van krijgen.
Children of the night. What music they make.
pi_96470049
Dat ga ik dan ook niet doen :N Maar gewoon film kijken ofzo kan geen kwaad het gaat erom dat je elkaar ziet en leuk met elkaar hebt.
pi_96470103
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 11:21 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Dat is onjuist.

[..]

Je heb idd het gevoel dat er aanzienlijke problemen worden aangedragen. Tevens krijg ik hier het gevoel dat 'serieus zijn' de slechte eigenschap is die kunt hebben. Ik heb last van deze kut eigenschap en hoor hier niet thuis. Ga om die reden ook niet naar de meet.

En dan nog specifiek over jou. Er is de volgende strategie. Je trap overal tegen aan. Dan ben je onkwetsbaar. Als iemand daar bezwaar tegen maakt, trap je daar weer tegen aan. Zo is er niemand die je ooit iets kunt maken. Dat geldt voor alle vormen van destructief gedrag naar anderen, voor voetbal hooligans tot Iwannabehighs. Je hebt me een aantal keer gevraagt of ik een hekel aan je hebt. Aan dat gedrag van jou heb ik inmiddels een hekel.
Je kan wel serieus zijn, maar sommige dingen moet je niet serieus nemen hier.

Ik trap niet overal tegenaan en ik vertoon ook geen destructief gedrag. Als MLIG dat echt meende (wat ik betwijfel), is hij simpelweg gestoord en mag dat gezegd worden. Aan die ''lieve aanpak'' van jou heeft hij toch niks.
pi_96470126
Om heel eerlijk te zijn is dat stalker gedrag dat je na aanleiding van een berichtje een meisje gaat opzoeken die je niet kent , en vind trouwens dat daar best wat van gezegd mag worden.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 12:53:12 #9
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96470219
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 12:40 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Met een koortslip iemand oraal bevredigen is ook niet aan te raden hoor, kan je ziektes van krijgen.
ja idd

echt mensen!

koortslip komt omdat je herpes simplex type 1 hebt
of
koortslip komt omdat je herpes simplex type 2 hebt

van allebei kan je ook herpes(daaronder) krijgen.
oftewel je hebt de herpies met koortslip!

Hoe kan ik m'n zusje steunen?
hier wordt weer wat anders over het herpesvirus gedaan dan hier nu.
volgens de reacties daar is herpes hebben een afknapper

domme wereld
pi_96470259
Ja je hebt ook wel gelijk maar ik voel me gewoon best afstotelijk nu :D
En dat is echt funest voor een ontspannen sfeer.
Maar ja, het valt allemaal wel mee eigenlijk, volgende keer beter :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_96470296
Joh een koortslip kan ook komen door gebrek aan vitaminen te komen, hoeft niet meteen geslachtsziekte te zijn.
Je moet dan wel even zelf geen dingen doen maar het hoeft niet altijd door geslachtziektes te komen.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 13:00:11 #12
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96470353
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 12:57 schreef formerjellybean het volgende:
Joh een koortslip kan ook komen door gebrek aan vitaminen te komen, hoeft niet meteen geslachtsziekte te zijn.
Je moet dan wel even zelf geen dingen doen maar het hoeft niet altijd door geslachtziektes te komen.
dan is het geen koortslip he.

herpes virus speelt soms op, en dat komen door vitaminegebrek

als je koortslip hebt, heb je ook het herpesvirus. klaar uit.

en ik zie altijd posts overal van
quote:
die trut heeft me herpes gegeven, maar ze blijft volhouden dat het niet kan. wat ee nbitch
quote:
wat een klootzak dat hij je herpes heeft gegeven, hij zou hiv moeten krijgen
en diversen van dat soort dingen. komt dus allemaal omdat die "tokkies" het niet snappen
pi_96470373
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 12:44 schreef formerjellybean het volgende:
Dat ga ik dan ook niet doen :N Maar gewoon film kijken ofzo kan geen kwaad het gaat erom dat je elkaar ziet en leuk met elkaar hebt.
Oh, dat bedoel je met "Dan word het wel iets anders dan zoenen" :D

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 12:57 schreef formerjellybean het volgende:
Joh een koortslip kan ook komen door gebrek aan vitaminen te komen, hoeft niet meteen geslachtsziekte te zijn.
Je moet dan wel even zelf geen dingen doen maar het hoeft niet altijd door geslachtziektes te komen.
Bron?
Children of the night. What music they make.
pi_96470400
Een koortslip door een geslachtsziekte? Nee joh. Mijn moeder had laatst ook een koortslip volgens mij :')
pi_96470430
Het virus heeft buiten het menselijk lichaam slechts een korte levensduur. Besmetting vindt voornamelijk plaats door direct contact met het virus. Besmetting is mogelijk via rechtstreeks huid- of slijmvliescontact (zoenen, seksueel contact), maar soms ook via bepaalde gebruiksvoorwerpen. Ook door aanraking met de vingers van de herpesuitslag (koortsblaasjes, herpeszweertjes of met korstjes bedekte ingedroogde blaasjes) kan het virus worden overgebracht. De mogelijkheid bestaat dat daardoor de herpesinfectie ook op een andere plaats van het lichaam wordt overgebracht.


WAT ZIJN DE VERSCHIJNSELEN?

Hoewel herpes meestal in het mondgebied of de genitaalstreek optreedt, kan in principe elk huidgebied van het lichaam worden geïnfecteerd.


Herpes rond de lippen (koortsuitslag)

De meest voorkomende vorm van herhaaldelijk optredende (recidiverende) HSV-infectie is herpes rond de lippen (ook wel koortsuitslag genoemd). Het verloop van herpes labialis is vaak zeer mild, maar soms zijn de aanvallen heftig en veroorzaken ze een cosmetisch sterk ontsierend beeld. Sommige patiënten hebben maandelijks klachten, andere hebben maar enkele malen in hun hele leven last van herpes.


Herpes rond de geslachtsdelen en anus

Primaire herpes rond de geslachtsdelen en de anus heeft gewoonlijk een ernstiger verloop dan een herhaalde herpesinfectie in deze gebieden, hoewel het mogelijk is dat een primaire infectie ook hier zonder verschijnselen verloopt.
Tijdens de primaire of initiële aanval van herpes rond de geslachtsdelen is de baarmoederhals bij de vrouwen en de plasbuis bij de mannen vaker aangedaan dan bij herhaalde infecties. Wanneer herpes rond de geslachtsdelen en anus zich ook het eerst voordoet en de klinische symptomen ernstig genoeg zijn, heeft men te maken met een primaire infectie of met een initiële aanval. Alleen bloedtests kunnen in dit geval uitwijzen of al eerder een herpesinfectie rond de geslachtsdelen of de anus heeft plaatsgevonden.
Het is belangrijk te weten dat tijdens de herpesaanvallen de geslachtsdelen of de anus zeer besmettelijk zijn, waardoor de infectie gemakkelijk kan worden overgebracht bij seksueel contact. Het herpesvirus kan nog worden afgescheiden wanneer de patiënt geen verschijnselen meer van de infectie heeft. Deze zonder verschijnselen verlopende virusafscheiding treedt het meest frequent op gedurende de eerste 3 maanden na een primaire herpesinfectie, vooral wanneer het een infectie met HSV type 2 betreft.


Herpes op andere gebieden van het lichaam

Herpes aan de vinger kan worden opgelopen door zelfbesmetting vanuit een herpesinfectie elders op het lichaam, of door direct contact met een patiënt die een actieve herpes heeft. Deze vorm van herpes wordt vooral opgelopen door doktoren, verpleegsters en tandartsen. Herpes op de billen komt geregeld voor.
Een veel voorkomende voorbode bij een terugkerende infectie op deze plaats is het optreden van pijn laag onder in de rug en diep in het bekken één tot enkele dagen voordat de huidafwijkingen optreden. Een primaire herpes van de billen is ongewoon. Intensief huidcontact tijdens sporten, bijvoorbeeld worstelen of rugby, kan soms aanleiding geven tot primaire herpes op voor herpes ongewone plaatsen op het lichaam.


Herpes bij eczeem

Patiënten met eczeem lopen bij een primaire of recidief herpesinfectie kans op uitbreiding van de herpes over de door eczeem aangedane huidgebieden, waarbij ook de niet door het eczeem aangedane huidgebieden betrokken kunnen worden.


Herpes van het oog

Bij infectie van het oog met het herpes simplex virus is behalve het bindvlies meestal ook het hoornvlies betrokken. De symptomen zijn niet specifiek en kunnen bestaan uit een geïrriteerd rood en tranend oog waarbij er een gevoel bestaat alsof er een vuiltje in het oog zit; licht wordt niet goed verdragen en het zicht kan troebel zijn. Meestal is er sprake van een oppervlakkige aantasting van het hoornvlies, die bij oogheelkundig onderzoek met een lamp is te zien. Soms ontstaat door beschadiging van dieper in het hoornvlies gelegen cellen een wondje, dat bij genezing door de vorming van littekenweefsel aanleiding kan geven tot blijvende beschadiging van het hoornvlies.
pi_96470437
Bron is een vriend van me die er regelmatig last van heeft maar die heeft alles behalve een wild sex leven, die is zo single en date niet eens.
Er zijn zat mensen die juist in verkoudheidperiodes dat dus krijgen.
pi_96470439
zo iedereen weer op de hoogte?
pi_96470460
vergat deze nog:

Hoe kan besmetting naar anderen worden voorkomen?

Wanneer u koortsuitslag aan de lippen heeft, houd dan toiletartikelen, eet- en drinkgerei strikt voor privégebruik; zorg ervoor dat niemand anders ze gebruikt en was ze direct na gebruik goed af. Vermijd rechtstreeks contact met de lippen van anderen; vermijd bijvoorbeeld zoenen. In het geval van herpes rond de geslachtsdelen moet worden afgezien van seksueel contact, totdat alle afwijkingen geheel zijn genezen.
Voorkomen is beter dan genezen. Herpes rond de geslachtsdelen is meestal geen ernstige, maar wel een vervelende geslachtsziekte. Het gebruik van een condoom verkleint de kans om besmet te raken.
pi_96470478
met als laatste:

WAT ZIJN DE VOORUITZICHTEN?

Wie eenmaal met het herpesvirus is besmet, draagt het virus levenslang bij zich. De meeste mensen hebben daar in het geheel geen last van. Bij sommigen treedt af en toe reactivatie op. Bij een zeer kleine groep gebeurt dat zo vaak en zo hevig dat men daar echt last van heeft. Op den duur nemen de aanvallen echter ook bij die mensen in ernst en aantal af. Door verschillende prikkels, waaronder koorts, zonlicht, menstruatie of stress kan bij hen het virus opnieuw worden geactiveerd, waarna het zich vanuit de zenuwknoop via de zenuw naar al eerder besmette huid of slijmvlies verplaatst. Hier kan dan een voor HSV-infectie kenmerkende ontsteking optreden.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 13:07:09 #20
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96470507
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 13:04 schreef missyB het volgende:
zo iedereen weer op de hoogte?
nee. want het is niet compleet.

het komt allemaal van het hsv virus.
en het hsv virus kan op al die plekken verblijven, en uitbreken(koortslip, genitalien, oog, alles wat daar boven staat).
pi_96470537
Nou het stukje van herpes bij babys etc vond ik voor hier niet relevant.
pi_96470569
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 13:07 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

nee. want het is niet compleet.

het komt allemaal van het hsv virus.
en het hsv virus kan op al die plekken verblijven, en uitbreken(koortslip, genitalien, oog, alles wat daar boven staat).
Onzin. Ik heb ook zovaak een koortslip gehad tijdens de periode dat ik maagd was. Ik kreeg dat vaak als ik verkouden was.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 13:10:43 #23
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96470581
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 13:08 schreef missyB het volgende:
Nou het stukje van herpes bij babys etc vond ik voor hier niet relevant.
maar nou zijn er nog steeds tokkies die met koortslip rondlopen

en dan beschuldigt iemand anders dat tokkie ze genitale herpes heeft gegeven, en dan is er ruzie, want ze snappen het niet

bron van mij heb ik nu niet bij de hand, ik weet het gewoon nog. ik zal nog wel eens opzoeken
edit: ik heb hier een bron
bron: http://www.herpes.com/hsv1-2.html

[ Bericht 2% gewijzigd door mylifeisgrey op 07-05-2011 13:18:06 ]
pi_96470602
het virus kan je door allerlei dingen oplopen.
Ik heb het zelf vaak in turkije van bijv besmet glaswerk wat niet goed gepoetst is.
Als mn weerstand dan minder is voila.
Het virus kun je bijv jaaaaaaaaaaren geleden al hebben opgelopen wat dan weer geactiveerd word door bijv stress of verminderde weerstand etc.
dat hysterische gedoe ook vaak rond die koortslippen.
even smeren, voorzichtig zijn met je hygiene en gebruikersvoorwerpen en klaar
pi_96470606
Ik heb nog even een algemene vraag voor de mensen hier:

Waar kijk je op dit moment naar uit?
  zaterdag 7 mei 2011 @ 13:12:31 #26
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96470626
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 13:10 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Onzin. Ik heb ook zovaak een koortslip gehad tijdens de periode dat ik maagd was. Ik kreeg dat vaak als ik verkouden was.
nou dan zit in die zenuwen daar bij jou een hsv (type 1 of type 2)

en dat kan genitale herpes, oogherpes, alles bij jezelf en bij anderen veroorzaken.

hoe je er aan bent gekomen is van anderen mensen. strawberry (ook maagd) heeft het ook
pi_96470632
terrasjesweer :)
pi_96470657
ik kijk uit naar ontbijt op bed morgenvroeg
pi_96470666
Misschien heb ik het wel van mijn moeder? Die geeft mij wel eens een kus, op mijn voorhoofd of mijn haar of zo. :') Hmm, ik weet niet joh. Volgens mij krijg je dat gewoon als je je al niet echt lekker voelt en volgens mij heeft het met de warmte en de kou te maken.
pi_96470678
Jeesssssssssshhhh my life wil je even ophouden. Het hoeft dus niet altijd door een geslachtsziekte te komen. Je doet nu wel een beetje lichtelijk hysterisch en heeft totaal niet meer met daten te maken.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 13:15:06 #31
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96470686
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 13:11 schreef kipknots het volgende:
Ik heb nog even een algemene vraag voor de mensen hier:

Waar kijk je op dit moment naar uit?
Dinsdag, dan zie ik mijn internetdinnie$ weer.
Dat wordt De Grote Dag.
pi_96470695
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 13:11 schreef kipknots het volgende:
Ik heb nog even een algemene vraag voor de mensen hier:

Waar kijk je op dit moment naar uit?
Dat ik mijn school heb afgerond, dat ik weet welke vervolgstudie ik wil doen, dat ik mijn rijbewijs heb en naar mijn drie vakanties (Londen, Italie en Afrika) die niet zo lang meer duren. :)

Jij?
pi_96470815
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 13:12 schreef formerjellybean het volgende:
terrasjesweer :)
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 13:15 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Dinsdag, dan zie ik mijn internetdinnie$ weer.
Dat wordt De Grote Dag.
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 13:13 schreef missyB het volgende:
ik kijk uit naar ontbijt op bed morgenvroeg
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 13:15 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Dat ik mijn school heb afgerond, dat ik weet welke vervolgstudie ik wil doen, dat ik mijn rijbewijs heb en naar mijn drie vakanties (Londen, Italie en Afrika) die niet zo lang meer duren. :)

Jij?
^O^

Salsafeestje vanavond, komende week met een vriendin een mtb tocht fietsen, terrasjes, op zoek gaan naar een bandje en ong. drie week Zuid Amerika in het najaar.

Zou het leuk vinden om ook antwoord te krijgen van MLIG, Richard (als die hier nog post) en Benzin (en anderen met problemen)
pi_96471049
Ik kijk nooit uit naar van die kleine dingen zoals feestjes, afspreken met vrienden of wat dan ook. Ik kijk meer uit naar de dingen die ik moet voltooien.. zegmaar.. :P
pi_96471064
Mijn vakantie deze zomer: 3 weken naar de VS & Canada, ik ga in m'n eentje, 't wordt m'n eerste vakantie in m'n eentje ooit :)
Democratie is iets waar politici over praten zoals een hoer over de liefde
pi_96471084
Ik word toch echt wel blij van leuke dingen in het vooruitzicht hoor.
kan zoiets zijn als heeej lekker weekend, een feestje,vakantie,shoppen voor nieuwe broek,uitstapje met vriendin.
Dingen die ik moet voltooien zoals bv mijn afwas maken mij niet blij ;)
pi_96471094
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 13:34 schreef MTVGN het volgende:
Mijn vakantie deze zomer: 3 weken naar de VS & Canada, ik ga in m'n eentje, 't wordt m'n eerste vakantie in m'n eentje ooit :)
Dat klinkt wel heeel gaaf!
ga je nog ergens een online reisverslag bijhouden ofzo?
pi_96471229
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 13:34 schreef MTVGN het volgende:
Mijn vakantie deze zomer: 3 weken naar de VS & Canada, ik ga in m'n eentje, 't wordt m'n eerste vakantie in m'n eentje ooit :)
VS & Canada bezoeken in 3 weken, ambitieus :). Vorig jaar ben ik voor het eerst alleen op vakantie geweest, fantastische manier om te reizen. Nog nooit zo makkelijk mensen leren kennen en de vrijheid is heerlijk.
pi_96471338
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 13:35 schreef missyB het volgende:
Ik word toch echt wel blij van leuke dingen in het vooruitzicht hoor.
kan zoiets zijn als heeej lekker weekend, een feestje,vakantie,shoppen voor nieuwe broek,uitstapje met vriendin.
Dingen die ik moet voltooien zoals bv mijn afwas maken mij niet blij ;)
Zulke dingen kijk ik niet naar uit, dat is eigenlijk toch vanzelfsprekend (vind ik)? Het is wel leuk hoor, maar dat kan je altijd doen.

Dingen die ik moet voltooien, en áls ik ze uiteindelijk voltooid heb, maken mij veel blijer/geven mij meer voldoening (school, rijbewijs e.d.) :)

Maar ik geef 't op, vrienden van mij liggen nu bij zo'n plas en ik heb nee gezegd omdat ik voor school bezig zou gaan, maar ik heb d'r geen zin meer in. Ik ga dus ook daarheen nu. :P Fijne middag allemaal.
pi_96471459
Ik kijk uit naar m'n volgende date natuurlijk O+
En naar de dag dat ik klaar ben met mijn CE's ^O^
pi_96471514
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 13:46 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Zulke dingen kijk ik niet naar uit, dat is eigenlijk toch vanzelfsprekend (vind ik)? Het is wel leuk hoor, maar dat kan je altijd doen.

Dingen die ik moet voltooien, en áls ik ze uiteindelijk voltooid heb, maken mij veel blijer/geven mij meer voldoening (school, rijbewijs e.d.) :)

Maar ik geef 't op, vrienden van mij liggen nu bij zo'n plas en ik heb nee gezegd omdat ik voor school bezig zou gaan, maar ik heb d'r geen zin meer in. Ik ga dus ook daarheen nu. :P Fijne middag allemaal.
Voor mij is dat anders omdat ik een druk leven heb.
Mijn man is int. servicemonteur dus veel in buitenland, heb 2 kinderen, waarvan 1 met adhd en ontw. ahterstand, en de zorg voor een terminale buurvrouw, daarbij spring ik bij bij eenzame man van van 82 en ben vrijwilligster op voetbalvereniging.
Verder geen contact met familie dus zorg voor kinderen ligt altijd bij mij en zelden oppas voor handen dus als ik een keer weg kan, kijk ik daar enorm naar uit.
En bekijk daarom ook alles maar per dag en plan even geen toekomst dingen in aar ik op lange termijn blij van zou kunnen worden.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 14:06:58 #42
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96471852
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 13:11 schreef kipknots het volgende:
Ik heb nog even een algemene vraag voor de mensen hier:

Waar kijk je op dit moment naar uit?
Confronterende rotvraag als je eigenlijk niets hebt dat je kunt noemen. :{
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 14:07:48 #43
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_96471873
naar het weeke... oh shit
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
  zaterdag 7 mei 2011 @ 14:08:31 #44
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_96471891
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 13:11 schreef kipknots het volgende:
Ik heb nog even een algemene vraag voor de mensen hier:

Waar kijk je op dit moment naar uit?
Vanavond weer stappen.
En vanaf juni woon ik drie maandjes in Groningen. O+

En mijn motorrijbewijs natuurlijk!
Je moeder is een hamster
pi_96472163
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 14:06 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Confronterende rotvraag als je eigenlijk niets hebt dat je kunt noemen. :{
Confronterend misschien, maar ook belangrijk. Ik denk dat voor redelijk wat mensen met problemen daar wel de kern ligt.
pi_96472424
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 13:35 schreef missyB het volgende:Dat klinkt wel heeel gaaf!
ga je nog ergens een online reisverslag bijhouden ofzo?
Ehh, ik zal wel wat foto's (en filmpjes) op facebook zetten :P

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 13:42 schreef kipknots het volgende:VS & Canada bezoeken in 3 weken, ambitieus :)
Ja ehh, ik kom alleen in Oregon, Washington en British Columbia. Houd ik nog wat onontdekt gebied over voor de toekomst :)
De helft van de tijd een autootje huren en rondkarren maar, maar ik wil ook uitgaan in steden, een reis met de trein, etc.

quote:
Vorig jaar ben ik voor het eerst alleen op vakantie geweest, fantastische manier om te reizen. Nog nooit zo makkelijk mensen leren kennen en de vrijheid is heerlijk.
Dat speelt ook mee, ik ga in de steden zeker in hostels slapen, kijken wat ik daar tegenkom.
Democratie is iets waar politici over praten zoals een hoer over de liefde
pi_96472790
Oh, ik heb ook een koortslip van mijn ouders gekregen waarschijnlijk.
pi_96472940
HappyGirl91, als hij al eens een koortslip heeft gehad dan maakt het met zoenen toch niet uit?

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 12:57 schreef formerjellybean het volgende:
Joh een koortslip kan ook komen door gebrek aan vitaminen te komen, hoeft niet meteen geslachtsziekte te zijn.
Je moet dan wel even zelf geen dingen doen maar het hoeft niet altijd door geslachtziektes te komen.
De koortslip kan je krijgen door vitaminegebrek (of verminderde weerstand), maar het virus niet.
pi_96473010
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 13:11 schreef kipknots het volgende:
Ik heb nog even een algemene vraag voor de mensen hier:

Waar kijk je op dit moment naar uit?
Weer gaan studeren en daar nieuwe mensen leren kennen.
pi_96473165
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 13:04 schreef formerjellybean het volgende:
Bron is een vriend van me die er regelmatig last van heeft maar die heeft alles behalve een wild sex leven, die is zo single en date niet eens.
Er zijn zat mensen die juist in verkoudheidperiodes dat dus krijgen.
Het kan ook worden overgedragen door huidcontact, een knuffel dus oid. Dus je hoeft niet eens een sexleven te hebben.

Ik ga maar in een hutje op de hei wonen :P
Children of the night. What music they make.
pi_96473305
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 13:11 schreef kipknots het volgende:
Ik heb nog even een algemene vraag voor de mensen hier:

Waar kijk je op dit moment naar uit?
Op de dag dat ik een vaste baan heb. Als ik goed m'n best doe de aanstaande weken dan zou dat weleens kunnen gebeuren, en dan ben ik eindelijk van die rotuitkering af.
Children of the night. What music they make.
pi_96473333
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 14:53 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Het kan ook worden overgedragen door huidcontact, een knuffel dus oid. Dus je hoeft niet eens een sexleven te hebben.

Ik ga maar in een hutje op de hei wonen :P
Hoe zie je dat voor je? Dat die koortslip de nek aanraakt en dat je dan het virus hebt? :P
pi_96473500
iemand die een koortslip heeft en er even aan krabbelt en jou daarna een ongewassen hand geeft kan zo het virus al overdragen.
pi_96473593
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 15:05 schreef missyB het volgende:
iemand die een koortslip heeft en er even aan krabbelt en jou daarna een ongewassen hand geeft kan zo het virus al overdragen.
Hoe komt het ín je lichaam dan? Via zoenen snap ik het, want je hoeft maar even met je tong dan je lippen aan te raken en het komt binnen. Maar ik zal verder wel lezen op google hoe dat precies zit.
pi_96473594
Je hebt verschillende herpes, herpes aan je mond is één vorm daarvan, niet schadelijk en het schijnt dat de meerderheid van de mensen dit bij zich draagt, zonder dat ze zelf last hebben van koortslippen oid (misschien eenmalig).
pi_96473609
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 15:08 schreef Hoogheid het volgende:
Je hebt verschillende herpes, herpes aan je mond is één vorm daarvan, niet schadelijk en het schijnt dat de meerderheid van de mensen dit bij zich draagt, zonder dat ze zelf last hebben van koortslippen oid (misschien eenmalig).
Nou, niet schadelijk...voor de mensen die het heel erg hebben wel. :P

En je moet dus uitkijken met orale seks als je een koortslip hebt.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 15:10:16 #57
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_96473633
Interessant, een koortsschaamlip.
Je moeder is een hamster
pi_96473692
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 15:10 schreef Crutch het volgende:
Interessant, een koortsschaamlip.
Die hoop je nooit tegen te komen bij een ONS...of erger binnen een relatie.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 15:14:45 #59
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_96473752
Of herpespraatapparatus.
Je moeder is een hamster
pi_96473753
het virus kan binnen komen door bijv je slijmvliezen die zich ook in je neus bevinden bijv om maar even een besmettingsvorm te noemen.
slijmvliezen in je mond, dus drink jij uit een niet goed schoon glas waar iemand aan gezeten heeft met koortslippie tja dan heb je dat virus dus ook binnen.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 15:14:59 #61
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_96473759
quote:
11s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 15:12 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Die hoop je nooit tegen te komen bij een ONS...of erger binnen een relatie.
Nee, idd. XD
Je moeder is een hamster
  zaterdag 7 mei 2011 @ 15:15:55 #62
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96473776
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 12:30 schreef Godshand het volgende:

[..]

Het probleem bij jou is, dat je ondanks je 48 jaren nog steeds teveel van anderen aantrekt. Ik dacht toch dat je die fase wel 30 jaar geleden gehad moet hebben :?
Ja dat klopt. Daar kan ik niet tegen. Het gaat niet zozeer om mij persoonlijk, naar anderen toe hou ik er ook niet van. Begrijp wel waarom ik gevoeligheden heb. Begrijp niet waarom anderen dat vreemd vinden. Kan met zo een hele lijst van narigheid opsommen waarom bepaalde dingen bij iemand verkeerd vallen . Heeft verder niet veel met leeftijd te maken. Je kunt ook op latere leeftijd nieuwe gevoeligheden ontwikkelen.

[ Bericht 11% gewijzigd door deelnemer op 07-05-2011 16:01:24 ]
The view from nowhere.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 15:19:15 #63
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_96473844
Ik zou nu wel alvast met pensioen willen, lijkt me heerlijk.
Je moeder is een hamster
pi_96474222
mmm eens denken,

Kijk er wel naar uit dat mn kinderen de puberteit door zijn, menn dat lijkt me een heuse horror die periode.

en ik kijk uit naar moment dat ik compleet gerenoveerd ben en eindelijk eens leer welke kleding me staat enzo, dat als ik over straat loopt men denkt:jee daar loopt een aantrekkelijke vrouw met charme en klasse.
pi_96474294
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 14:06 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Confronterende rotvraag als je eigenlijk niets hebt dat je kunt noemen. :{
Ben ik het mee eens. Ben jaloers op alle mensen die gelijk hele verhalen vertellen over wat ze gaan doen en willen doen. Ik heb geen antwoord op die vraag.
pi_96474411
vast wel toch als je nadenkt?
zou je niet uit die periode/fase willen komen waar je nu in zit?

Kijk je niet uit naar de dag dat je eenzaamheid bijv minder is of verdwenen?

Of kijk je niet uit naar d edag dat je wat meer zou durven wat je nu niet durft?
pi_96474585
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 14:46 schreef -Strawberry- het volgende:
HappyGirl91, als hij al eens een koortslip heeft gehad dan maakt het met zoenen toch niet uit?

Dat is waar (heb ik trouwens niet gevraagd) maar sowieso ziet het er niet echt smakelijk uit, ik gruwel al bij de gedachte dit ding tegen een onschuldig slachtoffer aan te duwen :D
Lijkt me volgens mij ook niet echt lekker zoenen - voor hem én voor mij :P

Ik zal 't ook wel van ooms of tantes oid hebben gekregen trouwens - best apart dat sommige mensen toch stiekem het idee hebben dat je vast heel losbandig leeft of zo als je een koortslip hebt (ik heb het nu niet over mensen in het bijzonder trouwens - maar dat las ik op meer sites en ook op school krijg ik dat idee)
Ik bedoel, ik héb nog niet eens een seksleven :D Gewoon een kwestie van pech hebben denk ik.
pi_96474917
quote:
9s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 15:36 schreef benzin het volgende:

[..]

Ben ik het mee eens. Ben jaloers op alle mensen die gelijk hele verhalen vertellen over wat ze gaan doen en willen doen. Ik heb geen antwoord op die vraag.
Dat moet dan dus je prioriteit worden om te werken. Je leest hier toch vast wel wat dingen bij die je ook leuk lijkt? Ga dat dan eens doen.

Ben je trouwens al op zoek geweest naar een studentenhuis?
pi_96475096
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 15:48 schreef HappyGirl91 het volgende:

[..]

Dat is waar (heb ik trouwens niet gevraagd) maar sowieso ziet het er niet echt smakelijk uit, ik gruwel al bij de gedachte dit ding tegen een onschuldig slachtoffer aan te duwen :D
Lijkt me volgens mij ook niet echt lekker zoenen - voor hem én voor mij :P

Ik zal 't ook wel van ooms of tantes oid hebben gekregen trouwens - best apart dat sommige mensen toch stiekem het idee hebben dat je vast heel losbandig leeft of zo als je een koortslip hebt (ik heb het nu niet over mensen in het bijzonder trouwens - maar dat las ik op meer sites en ook op school krijg ik dat idee)
Ik bedoel, ik héb nog niet eens een seksleven :D Gewoon een kwestie van pech hebben denk ik.
Ach het is ook niet zo bijzonder. Mijn moeder heeft regelmatig een koortslip dus zal ze me daarmee vroeger wel eens per ongeluk een nachtzoen hebben gegeven. :P Zo simpel is het meestal.
pi_96475112
quote:
9s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 15:36 schreef benzin het volgende:

[..]

Ben ik het mee eens. Ben jaloers op alle mensen die gelijk hele verhalen vertellen over wat ze gaan doen en willen doen. Ik heb geen antwoord op die vraag.
Het lijkt me toch belangrijk wat doelen te hebben in je leven. Van doelloosheid zou ik persoonlijk depressief raken, niet wetende waar naartoe te leven. Al raken mensen ook depressief wanneer hun doelen niet voor mogelijk blijken.
pi_96475780
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 16:10 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Het lijkt me toch belangrijk wat doelen te hebben in je leven. Van doelloosheid zou ik persoonlijk depressief raken, niet wetende waar naartoe te leven. Al raken mensen ook depressief wanneer hun doelen niet voor mogelijk blijken.
Ligt een beetje aan de definitie, waarom doelen stellen als het toch compleet anders kan gaan, waarom doelen stellen als het eigenlijk toch belangerijker is hoe je iets hebt gedaan dan dat je het doel bereikt.

Natuurlijk heeft iedereen wel een doel, al is het maar gelukig te worden en/of blijven.
Blessed is the mind too small for doubt.
pi_96476882
Kootslip zal iedereen ook wel eens krijgen denk ik, afhankelijk van met hoeveel mensen je zoent :P meer van de helft van de bevolking heeft het. Dan ben je drager van het virus zonder dat je er later ooit nog last van kan hebben, want je draagt het sowieso de rest van je leven met je mee.

Een paar weken geleden ben ik blijkbaar ook letterlijk gepakt door iemand die het droeg, heb toen ook een week een klein blaasje gehad aan de binnenkant van mijn lip zonder er last van te hebben of het goed te zien, en daarna geen last meer van gehad. En het was het ook wel waard en interesseert mij niet zoveel. :P
pi_96476948
Ik vind het altijd wel heel naar voelen. Ik krijg dan meestal gewoon een redelijk klein blaasje op mijn lip (eens in de 5 jaar of zo), maar dat geeft zo'n tintelend gevoel heel naar. :r En ik kan er, natuurlijk, nooit vanaf bijven.
pi_96477270
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 17:08 schreef Hoogheid het volgende:
Kootslip zal iedereen ook wel eens krijgen denk ik, afhankelijk van met hoeveel mensen je zoent :P meer van de helft van de bevolking heeft het. Dan ben je drager van het virus zonder dat je er later ooit nog last van kan hebben, want je draagt het sowieso de rest van je leven met je mee.

Een paar weken geleden ben ik blijkbaar ook letterlijk gepakt door iemand die het droeg, heb toen ook een week een klein blaasje gehad aan de binnenkant van mijn lip zonder er last van te hebben of het goed te zien, en daarna geen last meer van gehad. En het was het ook wel waard en interesseert mij niet zoveel. :P
Da's wel interessant, ik heb het echt altijd alleen maar op de buitenkant an mijn mond - op mijn lippen.
Is het geen ander type van het virus dat de blaasjes aan de binnenkant van de mond veroorzaakt? Want ik heb dat echt nog nooit gehad - dat zijn toch aften of niet?
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 17:10 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik vind het altijd wel heel naar voelen. Ik krijg dan meestal gewoon een redelijk klein blaasje op mijn lip (eens in de 5 jaar of zo), maar dat geeft zo'n tintelend gevoel heel naar. :r En ik kan er, natuurlijk, nooit vanaf bijven.
Haha, nou ik heb mijn lesje wel geleerd hoor :D Ik heb een donkere huidskleur, en een keer maakte ik de fout om eraan gaan zitten pulken - nou toen ging m'n huid natuurlijk helemaal stuk en liep ik weken rond met een spierwit plekje op m'n lip dat allang was genezen maar waar het pigment nog niet terug was, dat werd heel geleidelijk aan langzaam weer normaal - zag er echt niet uit, en dat heb ik geweten :@
pi_96477756
Ik moet van mezelf bekennen dat ik zelf ontzettend neurotisch van daten word. Je wil berichtjes sturen en zit af te wachten als die reageert heb je soms ook nog eens dat de timing zo raar of je bent in schok dat die wat zich liet horen , dat je zelf het verkeerde zegt terwijl je iets heel anders wil zeggen.
Het is een leuke maar ook zenuwslopende tijd
  zaterdag 7 mei 2011 @ 17:42:27 #76
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_96477911
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 13:11 schreef kipknots het volgende:
Ik heb nog even een algemene vraag voor de mensen hier:

Waar kijk je op dit moment naar uit?
De tandarts op 24 mei... Neuh, grapje.

Ik kijk nu uit naar een rondreis die ik eind volgende maand per auto ga maken in Europa. Weet alleen nog niet welke kant ik opga; de Middellandse-zeekust tussen Genua en Monaco of Scandinavië (Zuid-Noorwegen) ...
  zaterdag 7 mei 2011 @ 17:45:54 #77
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_96477990
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 17:37 schreef formerjellybean het volgende:
Ik moet van mezelf bekennen dat ik zelf ontzettend neurotisch van daten word. Je wil berichtjes sturen en zit af te wachten als die reageert heb je soms ook nog eens dat de timing zo raar of je bent in schok dat die wat zich liet horen , dat je zelf het verkeerde zegt terwijl je iets heel anders wil zeggen.
Het is een leuke maar ook zenuwslopende tijd
Ik haat berichtjes sturen naar meisjes die ik stiekem leuk vindt.
Écht, ik word er gek van als ik op antwoord moet wachten.
Ik bel liever en als ze niet opneemt, jammer dan, dan belt ze maar terug.
Je moeder is een hamster
pi_96478077
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 17:45 schreef Crutch het volgende:

[..]

Ik haat berichtjes sturen naar meisjes die ik stiekem leuk vindt.
Écht, ik word er gek van als ik op antwoord moet wachten.
Ik bel liever en als ze niet opneemt, jammer dan, dan belt ze maar terug.
Mijn baas belde niet eens terug :')
Ik zwaai naar dieren.
pi_96478096
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 17:45 schreef Crutch het volgende:

[..]

Ik haat berichtjes sturen naar meisjes die ik stiekem leuk vindt.
Écht, ik word er gek van als ik op antwoord moet wachten.
Ik bel liever en als ze niet opneemt, jammer dan, dan belt ze maar terug.
Geloof me meiden hebben hetzelfde, en schijnbaar val ik een beetje op klungelige types wat dat betreft en is het chaos :Y
Ik heb het weleens gepresteerd met een jongen af te spreken toen ik nog bij ouders woonde en ik dacht in Amsterdam en hij dacht bij mij thuis dus ik niets vermoedend naar afspraak en hij stond bij mijn ouders voor de deur.
Welcome to datinghel, waar misverstanden er bij horen.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 17:58:23 #80
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_96478307
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 17:50 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Geloof me meiden hebben hetzelfde, en schijnbaar val ik een beetje op klungelige types wat dat betreft en is het chaos :Y
Ik heb het weleens gepresteerd met een jongen af te spreken toen ik nog bij ouders woonde en ik dacht in Amsterdam en hij dacht bij mij thuis dus ik niets vermoedend naar afspraak en hij stond bij mijn ouders voor de deur.
Welcome to datinghel, waar misverstanden er bij horen.
Oh, dat is wel heel vervelend. :o
Is het nog goedgekomen daarna?
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 17:49 schreef Geerd het volgende:

[..]

Mijn baas belde niet eens terug :')
Da's, mooi kut. Maar goed, je baas kun je wel vaker bellen als het belangrijk is.
Wat mij opvalt is dat bijna niemand zijn of haar voicemail nog afluistert.

Even terugkomend op die date die ik binnenkort zou hebben, daar heb ik ook geen zin meer in.
Ik word platgegooid met berichtjes via WhatsApp over van alles en nog wat.
Waarschijnlijk moet ik toch wel aangezien het een soort van dubbeldate is omdat een maat van mij haar vriendin probeert te versieren.
Ik zit nu op het randje van 'laat maar zitten', negeren heeft bijna geen zin. :')
Je moeder is een hamster
  zaterdag 7 mei 2011 @ 17:59:34 #81
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_96478339
Antiklacht; vanavond weer lekker op stap. :)
Je moeder is een hamster
pi_96478439
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 15:33 schreef missyB het volgende:
en ik kijk uit naar moment dat ik compleet gerenoveerd ben en eindelijk eens leer welke kleding me staat enzo, dat als ik over straat loopt men denkt:jee daar loopt een aantrekkelijke vrouw met charme en klasse.
Als ik die foto in je fotoboek zo zie dan heb je helemaal geen renovatie nodig?
pi_96478554
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 17:58 schreef Crutch het volgende:

[..]

Oh, dat is wel heel vervelend. :o
Is het nog goedgekomen daarna?

[..]

Da's, mooi kut. Maar goed, je baas kun je wel vaker bellen als het belangrijk is.
Wat mij opvalt is dat bijna niemand zijn of haar voicemail nog afluistert.

Even terugkomend op die date die ik binnenkort zou hebben, daar heb ik ook geen zin meer in.
Ik word platgegooid met berichtjes via WhatsApp over van alles en nog wat.
Waarschijnlijk moet ik toch wel aangezien het een soort van dubbeldate is omdat een maat van mij haar vriendin probeert te versieren.
Ik zit nu op het randje van 'laat maar zitten', negeren heeft bijna geen zin. :')
Ja hoor was toen dat ouders mij opbelden en zo kwam het wel weer goed. Klein poosje wat met die jongen gehad en toen ging het uit.
pi_96480809
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 15:40 schreef missyB het volgende:
zou je niet uit die periode/fase willen komen waar je nu in zit?

Kijk je niet uit naar de dag dat je eenzaamheid bijv minder is of verdwenen?

Of kijk je niet uit naar d edag dat je wat meer zou durven wat je nu niet durft?
Tuurlijk wel, maar ik zie dat meer als fantaseren in dingen die nooit lijken te gaan gebeuren en niet echt als uitkijken naar iets :)

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 16:02 schreef kipknots het volgende:

Dat moet dan dus je prioriteit worden om te werken. Je leest hier toch vast wel wat dingen bij die je ook leuk lijkt? Ga dat dan eens doen.

Ben je trouwens al op zoek geweest naar een studentenhuis?
Eerlijk gezegd lijkt niets me echt leuk. Allemaal een hoop werk enzo, ik snap echt niet waar mensen de energie en de tijd vandaan halen om dat allemaal te doen.

Ik wil maar één ding: mezelf meer dan 50% van de tijd redelijk gelukkig voelen. En voor mijn gevoel hoort een vriendin hebben en een paar vrienden hebben daarbij. Verder interesseert het me eigenlijk allemaal niets. De meeste dingen hebben heel weinig waarde als je verder ongelukkig bent :)

Nee, nog heb nog niet echt gezocht, maar heb de laatste tijd het ook best druk gehad :)
  zaterdag 7 mei 2011 @ 20:34:47 #85
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96483270
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 19:24 schreef benzin het volgende:

Ik wil maar één ding: mezelf meer dan 50% van de tijd redelijk gelukkig voelen. En voor mijn gevoel hoort een vriendin hebben en een paar vrienden hebben daarbij. Verder interesseert het me eigenlijk allemaal niets. De meeste dingen hebben heel weinig waarde als je verder ongelukkig bent :)
Weet niet of het interessant is om te melden, maar weet je... De gelukkigste tijden die ik me kan herinneren was toen ik mezelf nog heerlijk in mijn eentje kon vermaken. Toen ik de middelen nog had (want lekker thuis bij paps en mams, not a care in the world) om 6x per jaar het vliegtuig te pakken om naar een feestje te gaan in Milaan, Kopenhagen of Wenen. Of om in mijn eentje lekker 2 weken aan de Italiaanse kust op het strand te hangen met een boek en lekkere muziek. Tóen was ik gelukkig. Niemand nodig, just me. Heerlijk was het. O+
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 20:41:26 #86
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_96483518
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 20:34 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Weet niet of het interessant is om te melden, maar weet je... De gelukkigste tijden die ik me kan herinneren was toen ik mezelf nog heerlijk in mijn eentje kon vermaken. Toen ik de middelen nog had (want lekker thuis bij paps en mams, not a care in the world) om 6x per jaar het vliegtuig te pakken om naar een feestje te gaan in Milaan, Kopenhagen of Wenen. Of om in mijn eentje lekker 2 weken aan de Italiaanse kust op het strand te hangen met een boek en lekkere muziek. Tóen was ik gelukkig. Niemand nodig, just me. Heerlijk was het. O+
Zou je dat de rest van je leven willen? Of worden later toch andere dingen belangrijker?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_96483527
even een rotmomentje. Ik heb mijn balkon zo mooi gemaakt en ik wil er graag met iemand van genieten, ik wil even bij zwoel weer samen een wijntje drinken. merendeel van mijn vrienden is nu op een feest waar ik door tijdelijke medische omstandigheden niet zelf heen kan/wil. En ik weet niemand anders te verzinnen. Nu zou een vriend wel goed uitkomen. Waarom kan ik het niet in mijn eentje af?
  zaterdag 7 mei 2011 @ 20:44:05 #88
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_96483629
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 20:41 schreef minnemin het volgende:
even een rotmomentje. Ik heb mijn balkon zo mooi gemaakt en ik wil er graag met iemand van genieten, ik wil even bij zwoel weer samen een wijntje drinken. merendeel van mijn vrienden is nu op een feest waar ik door tijdelijke medische omstandigheden niet zelf heen kan/wil. En ik weet niemand anders te verzinnen. Nu zou een vriend wel goed uitkomen. Waarom kan ik het niet in mijn eentje af?
Iedereen heeft iemand nodig om van te houden en iemand die van hem/haar houdt. Om alles mee te delen. Leuke dingen en mindere leuke.
Tering dit klinkt wel heel erg cliche. :r :+
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 20:46:58 #89
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_96483746
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 20:44 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Iedereen heeft iemand nodig om van te houden en iemand die van hem/haar houdt. Om alles mee te delen. Leuke dingen en mindere leuke.
Tering dit klinkt wel heel erg cliche. :r :+
Geldt niet voor iedereen, maar wel voor veel mensen. Iets samen doen, lijkt zinvoller dan alleen.
pi_96483898
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 20:46 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Geldt niet voor iedereen, maar wel voor veel mensen. Iets samen doen, lijkt zinvoller dan alleen.
Is dat niet hetzelfde dan zeggen: "een mens heeft twee benen"; "geldt niet voor iedereen..."?
Dat je momenten, of zelfs periodes van enkele jaren in je leven, die noodzaak niet voelt; wil dit in mijn ogen nog niet zeggen dat het niet voor je geldt. Ik heb die behoefte ook niet echt gehad de afgelopen jaren... maar nu komt het weer ontzettend hard terug.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 20:51:48 #91
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_96483909
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 20:46 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Geldt niet voor iedereen, maar wel voor veel mensen. Iets samen doen, lijkt zinvoller dan alleen.
Dat ook :)
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_96484315
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 20:46 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Geldt niet voor iedereen, maar wel voor veel mensen. Iets samen doen, lijkt zinvoller dan alleen.
_O_
pi_96484670
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 20:34 schreef MeraViglioSa het volgende:

Weet niet of het interessant is om te melden, maar weet je... De gelukkigste tijden die ik me kan herinneren was toen ik mezelf nog heerlijk in mijn eentje kon vermaken. Toen ik de middelen nog had (want lekker thuis bij paps en mams, not a care in the world) om 6x per jaar het vliegtuig te pakken om naar een feestje te gaan in Milaan, Kopenhagen of Wenen. Of om in mijn eentje lekker 2 weken aan de Italiaanse kust op het strand te hangen met een boek en lekkere muziek. Tóen was ik gelukkig. Niemand nodig, just me. Heerlijk was het. O+
Ja, nja, ik wil eigenlijk helemaal niet zulke dingen doen. En ben veel te druk met mijn studie en mijn werk om zomaar zoiets te doen. Ik zou nooit spontaan het vliegtuig pakken om naar het buitenland te gaan. Ook omdat ik helemaal niet weet wat ik in mijn eentje daar te zoeken zou hebben.

Maar kan me voorstellen dat zulke dingen doen misschien best leuk kan zijn geweest als je dat leuk vindt.

Ik weet gewoon echt niet wat ik wil en voel me niet gelukkig. Ik kan me niet voorstellen dat ik over een paar jaar terug verlang naar deze tijd. Hooguit baal ik er over een paar jaar van dat ik mezelf nu nog steeds niet uit deze rotzooi getrokken heb.
pi_96485006
Leuk, al die verliefde stelletjes in het centrum van de stad hier. Maar niet als ze vandaag allemaal besluiten naar buiten te gaan met duizenden tegelijk. Godver, het leek wel een file, en ik ben altijd zo iemand die standaard 3x sneller loopt dan wie dan ook. :')

Complete ergernis.
Ron Paul 2012
pi_96485105
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 19:24 schreef benzin het volgende:
Eerlijk gezegd lijkt niets me echt leuk. Allemaal een hoop werk enzo, ik snap echt niet waar mensen de energie en de tijd vandaan halen om dat allemaal te doen.
`
Denk ik ook vaak inderdaad; maar dat is puur omdat alles wat we doen eigenlijk in essentie totaal zinloos is. Nadenken over wat we doen en wat de zin ervan is; is zinloos op zichzelf. Het brengt je alleen maar verder weg van je 50% tijd die je minimaal gelukkig wil zijn. Als er iets is wat ik geleerd heb tijdens mijn huidige depressieve periode, is het wel dat niet nadenken, maar gewoon beginnen en dingen aanpakken de beste manier is om jezelf beter te voelen. Ik heb vandaag de hele dag geklust in mijn appartement; iets waar ik normaal niets voor voel; maar na het eerste half uur van flinke interne weerstand werd het wel leuker. Nog belangrijker, je gevoel aan het eind van de dag een zo ontzettend veel beter dan wanneer je een dag in bed hebt gelegen.
Door meer dingen te ondernemen en je sociaal op te stellen, komen die vrienden/vriendin ook sneller in je leven.
pi_96485122
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 20:34 schreef MeraViglioSa het volgende:
Weet niet of het interessant is om te melden, maar weet je... De gelukkigste tijden die ik me kan herinneren was toen ik mezelf nog heerlijk in mijn eentje kon vermaken. Toen ik de middelen nog had (want lekker thuis bij paps en mams, not a care in the world) om 6x per jaar het vliegtuig te pakken om naar een feestje te gaan in Milaan, Kopenhagen of Wenen. Of om in mijn eentje lekker 2 weken aan de Italiaanse kust op het strand te hangen met een boek en lekkere muziek. Tóen was ik gelukkig. Niemand nodig, just me. Heerlijk was het. O+
Heerlijk om alleen ergens naartoe te gaan. :D Wat jij per vliegtuig doet of deed, doe ik per trein.
pi_96485186
Ik ben weer thuis van een verjaardagsfeestje waar ik alleen de jarige kende en toch 4 uur lang ben gebleven. Ik ben best veel stil geweest en heb grotendeels maar wat naar anderen geluisterd en als ik al met iemand praatte was het gewoon van "waar ken jij de jarige van" en "wat doe jij in het dagelijks leven" en dat was het dan wel zo'n beetje.
Maar het gekke is dat ik er ditmaal geen negatieve gedachten van kreeg zoals mezelf stom vinden of zo, het was gewoon oké zoals het was ... ik denk dat dat toch komt doordat ik tegenwoordig veel beter in m'n vel zit dan toen ik het in m'n studententijd nog wel eens waagde om naar een verjaardagsfeestje te gaan waar ik niemand behalve de jarige kende.
Of denkt iemand hier dat er een andere verklaring kan zijn?
Democratie is iets waar politici over praten zoals een hoer over de liefde
pi_96485420
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 21:23 schreef MTVGN het volgende:
Of denkt iemand hier dat er een andere verklaring kan zijn?
Je negatieve gevoel komt vaak pas achteraf, wanneer je de situaties gaat analyseren en in veel gevallen tot de conclusie kan komen dat je opstelling tijdens het feest teleurstellend was. Wanneer je ouder wordt en meer ervaring hebt, kun je wellicht realistischer tegen dingen aankijken en haal je je later, wanneer je terugdenkt aan de situaties, minder naar beneden.

Wat ook belangrijk kan zijn, is dat je je meer op je gemak gaat voelen in dit soort situaties. Ik herken dit met bijvoorbeeld alleen uitgaan. In het begin kon ik dit niet, ik liep altijd heel onrustig en ongemakkelijk rond. Nu word ik er steeds beter in, om gewoon relax aan de bar te zitten met een biertje, ongeacht of ik met iemand in gesprek ben of niet. Misschien geldt dit voor jou ook wel op een dergelijk feest?
pi_96485430
I think that I'm in love O+
Helaas heb ik wéér niks aan school gedaan.. en morgen wordt het weer niks.. ;(
  zaterdag 7 mei 2011 @ 21:31:07 #100
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_96485550
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 21:28 schreef iwannabehigh het volgende:
en morgen wordt het weer niks..
bijna 30 graden :@
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_96485643
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 19:24 schreef benzin het volgende:

[..]

Tuurlijk wel, maar ik zie dat meer als fantaseren in dingen die nooit lijken te gaan gebeuren en niet echt als uitkijken naar iets :)

[..]

Eerlijk gezegd lijkt niets me echt leuk. Allemaal een hoop werk enzo, ik snap echt niet waar mensen de energie en de tijd vandaan halen om dat allemaal te doen.

Ik wil maar één ding: mezelf meer dan 50% van de tijd redelijk gelukkig voelen. En voor mijn gevoel hoort een vriendin hebben en een paar vrienden hebben daarbij. Verder interesseert het me eigenlijk allemaal niets. De meeste dingen hebben heel weinig waarde als je verder ongelukkig bent :)

Nee, nog heb nog niet echt gezocht, maar heb de laatste tijd het ook best druk gehad :)
Werk jij?

Weetje wat het is, je hebt je geluk zelf in je eigen handen (tenminste, zo ervaar ik het). Ik vind dit tekstje wel iets voor bepaalde mensen hier, misschien kennen jullie hem al? Zag hem net bij een meisje haar Facebook. :)

I feared failure until I realized that I only fail when I don't try. I feared success until I realized that I had to try in order to be happy with myself. I feared people's opinions until I learned that people would have opinions about me anyway. I feared rejection until I learned to have faith in myself. I feared pain until I learned that it's necessary for growth. I feared my destiny, until I realized that I had the power to change my life. I feared change, until I saw that even the most beautiful butterfly had to undergo a metamorphosis before it could fly.
pi_96485745
iwannabehigh hoe was je logeerpartij. :P
  zaterdag 7 mei 2011 @ 21:35:38 #103
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96485751
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 21:28 schreef iwannabehigh het volgende:
I think that I'm in love O+
Helaas heb ik wéér niks aan school gedaan.. en morgen wordt het weer niks.. ;(
Op wie? :D
Ik heb ook een crush nou ja ik voel me best vreemd aangezien ze bekend is van TV en ik haar drie minuten heb gesproken. Maar in die drie minuten heeft ze toch een onuitwisbare indruk gemaakt.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_96485795
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 21:33 schreef iwannabehigh het volgende:
I feared failure until I realized that I only fail when I don't try. I feared success until I realized that I had to try in order to be happy with myself. I feared people's opinions until I learned that people would have opinions about me anyway. I feared rejection until I learned to have faith in myself. I feared pain until I learned that it's necessary for growth. I feared my destiny, until I realized that I had the power to change my life. I feared change, until I saw that even the most beautiful butterfly had to undergo a metamorphosis before it could fly.
True, niet alleen voor mensen hier, maar voor iedereen.
pi_96485797
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 21:35 schreef heloef het volgende:

[..]

Op wie? :D
Ik heb ook een crucsh nou ja ik voel me best vreemd aangezien ze bekend is van TV en ik haar drie minuten heb gesproken. Maar in die drie minuten heeft ze toch een onuitwisbare indruk gemaakt.
Op mijn vriendin. :P Vertel, kennen we haar? :)
  zaterdag 7 mei 2011 @ 21:38:46 #106
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96485866
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 21:36 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Op mijn vriendin. :P Vertel, kennen we haar? :)
Oh je hebt een vriendin :P
Geraldine Kemper ik weet niet wat het is maar sinds die schoen in mijn gezicht is ze op eens speciaal. Ik kende haar daarvoor ook al en vond het wel een lekker wijf maar dat is een beetje veranderd nadat ik haar echt was tegengekomen.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_96486023
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 21:38 schreef heloef het volgende:

[..]

Oh je hebt een vriendin :P
Geraldine Kemper ik weet niet wat het is maar sinds die schoen in mijn gezicht is ze op eens speciaal. Ik kende haar daarvoor ook al en vond het wel een lekker wijf maar dat is een beetje veranderd nadat ik haar echt was tegengekomen.
Ow zij..... http://www.dailymotion.com/video/xbs29a_geraldine-kemper_fun
pi_96486046
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 21:21 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

`
Denk ik ook vaak inderdaad; maar dat is puur omdat alles wat we doen eigenlijk in essentie totaal zinloos is. Nadenken over wat we doen en wat de zin ervan is; is zinloos op zichzelf. Het brengt je alleen maar verder weg van je 50% tijd die je minimaal gelukkig wil zijn. Als er iets is wat ik geleerd heb tijdens mijn huidige depressieve periode, is het wel dat niet nadenken, maar gewoon beginnen en dingen aanpakken de beste manier is om jezelf beter te voelen. Ik heb vandaag de hele dag geklust in mijn appartement; iets waar ik normaal niets voor voel; maar na het eerste half uur van flinke interne weerstand werd het wel leuker. Nog belangrijker, je gevoel aan het eind van de dag een zo ontzettend veel beter dan wanneer je een dag in bed hebt gelegen.
Door meer dingen te ondernemen en je sociaal op te stellen, komen die vrienden/vriendin ook sneller in je leven.
De oplossing is dus om niet meer te denken? Soms zou ik willen dat er pillen waren om gewoon 24 uur mijn hoofd even uit te zetten ;(

Klopt wel wat je zegt, op een dag dat ik dingen bereik/regel voel ik me meestal beter, maar het is zo moeilijk om ermee te beginnen. :)
pi_96486164
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 21:38 schreef heloef het volgende:

[..]

Oh je hebt een vriendin :P
Geraldine Kemper ik weet niet wat het is maar sinds die schoen in mijn gezicht is ze op eens speciaal. Ik kende haar daarvoor ook al en vond het wel een lekker wijf maar dat is een beetje veranderd nadat ik haar echt was tegengekomen.
Oh ja zij. Ken je haar persoonlijk en goed?
pi_96486211
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 21:43 schreef benzin het volgende:

[..]

De oplossing is dus om niet meer te denken? Soms zou ik willen dat er pillen waren om gewoon 24 uur mijn hoofd even uit te zetten ;(

Klopt wel wat je zegt, op een dag dat ik dingen bereik/regel voel ik me meestal beter, maar het is zo moeilijk om ermee te beginnen. :)
Niet meer denken is niet mogelijk en al zou het kunnen, dan is het nog niet verstandig. Het probleem ontstaat pas als je teveel stil blijft staan bij zaken. Je hebt veel minder tijd nodig om dingen te overdenken dan dat de meeste van ons hier over het algemeen doen. Zeker wanneer je merkt dat je door je gedachtes ongelukkig wordt of zelf gefrustreerd raakt. Het beste wat je dan kunt doen is gewoon iets oppakken; simpelweg iets gaan doen.

Owja, en om me in de nabije toekomst meer bezig te houden; heb ik afgelopen week gesolliciteerd voor een nieuwe bijbaan. Wanneer ik daar wat meer weet van de werktijden etc.; wil ik ook een nieuwe sport op gaan pakken. Misschien voor jou ook een optie?
  zaterdag 7 mei 2011 @ 21:47:18 #111
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96486228
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 21:46 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Oh ja zij. Ken je haar persoonlijk en goed?
Ja ik ken haar een soort van persoonlijk (ben haar ergens tegengekomen) maar ik ken haar alles behalve goed. Daarom voelt het ook zo ontzettend raar.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 21:48:47 #112
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96486274
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 21:43 schreef benzin het volgende:

[..]

De oplossing is dus om niet meer te denken? Soms zou ik willen dat er pillen waren om gewoon 24 uur mijn hoofd even uit te zetten ;(

Klopt wel wat je zegt, op een dag dat ik dingen bereik/regel voel ik me meestal beter, maar het is zo moeilijk om ermee te beginnen. :)
Niet teveel denken dat is het credo je moet natuurlijk wel nadenken maar te veel is niet goed.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_96486420
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 21:38 schreef heloef het volgende:

[..]

Oh je hebt een vriendin :P
Geraldine Kemper ik weet niet wat het is maar sinds die schoen in mijn gezicht is ze op eens speciaal. Ik kende haar daarvoor ook al en vond het wel een lekker wijf maar dat is een beetje veranderd nadat ik haar echt was tegengekomen.
Schoen in je gezicht? En wanneer je haar zo leuk vindt, waarom neem je dan geen contact met haar op?
pi_96486472
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 21:47 schreef heloef het volgende:

[..]

Ja ik ken haar een soort van persoonlijk (ben haar ergens tegengekomen) maar ik ken haar alles behalve goed. Daarom voelt het ook zo ontzettend raar.
Ja, ik ken het gevoel heel goed. Maar je kan eigenlijk niet verliefd zijn aangezien je haar niet goed kent, maar als ik jou was zou ik wel proberen om in contact te komen..
pi_96486485
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 21:35 schreef -Strawberry- het volgende:
iwannabehigh hoe was je logeerpartij. :P
Leuk. Jij nog iets leuks gedaan? :P
pi_96486512
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 21:54 schreef iwannabehigh het volgende:
Maar je kan eigenlijk niet verliefd zijn aangezien je haar niet goed kent,
Oneens; verliefd worden heb je alleen je eigen hoofd voor nodig.
pi_96486552
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 21:55 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Oneens; verliefd worden heb je alleen je eigen hoofd voor nodig.
Ik weet er alles van, maar dan ben je toch eigenlijk helemaal niet verliefd op die persoon, maar meer op het beeld dat je van die persoon hebt?
pi_96486595
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 21:56 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ik weet er alles van, maar dan ben je toch eigenlijk helemaal niet verliefd op die persoon, maar meer op het beeld dat je van die persoon hebt?
Dat is een hele goede; helemaal waar. Het gevoel is echter hetzelfde. Je bent alleen verliefd op een illusie als het ware.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 21:58:56 #119
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96486629
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 21:54 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ja, ik ken het gevoel heel goed. Maar je kan eigenlijk niet verliefd zijn aangezien je haar niet goed kent, maar als ik jou was zou ik wel proberen om in contact te komen..
Ben ik ook niet echt verliefd maar ik heb wel eens eerder gehad dat ik een meisje sprak zag/sprak en haar niet meer uit mijn kop kreeg. Zoiets is het nu ook.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 22:04:38 #120
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96486838
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 21:52 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Schoen in je gezicht? En wanneer je haar zo leuk vindt, waarom neem je dan geen contact met haar op?
http://www.101.tv/page/10(...)7839bcb606157b50201d
Ik kwam haar hier tegen toen Giel over de mensen heen ging liet iemand zijn been los en die kwam in mijn gezicht. En toen kwam zij heel lief vragen of alles wel goed ging en toen hebben we na afloop ook nog wat gepraat.

Ik kom haar misschien nog wel tegen ooit. Bij BNN heb je een soort van mediaopleiding en daar ga ik me voor opgeven als ik daar wordt aangenomen dan zal ik er wel eens tegenkomen op de redactie denk ik.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_96487026
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 22:04 schreef heloef het volgende:
Ik kom haar misschien nog wel tegen ooit. Bij BNN heb je een soort van mediaopleiding en daar ga ik me voor opgeven als ik daar wordt aangenomen dan zal ik er wel eens tegenkomen op de redactie denk ik.
Als je niet speciaal voor haar die opleiding gaat doen (ik kijk nergens meer van op), dan gun ik het je van harte.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 22:16:58 #122
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96487240
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 22:10 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Als je niet speciaal voor haar die opleiding gaat doen (ik kijk nergens meer van op), dan gun ik het je van harte.
Nee joh dat wou ik vorig jaar ook al en ik wil al sinds kindsaf aan dingen doen op TV.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_96489590
mensen, ik wil een plan van aanpak. Hoe had ik woensdag bij dat concert een knappe man kunnen aanspreken? Ik was in mijn eentje, voor de duidelijkheid? En dan zonder wanhopig over te komen, of vreemd, hoe doe je dat? Want het doel is versieren hier, niet perse meer over die man weten.
pi_96489730
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 21:38 schreef heloef het volgende:

[..]

Oh je hebt een vriendin :P
Geraldine Kemper ik weet niet wat het is maar sinds die schoen in mijn gezicht is ze op eens speciaal. Ik kende haar daarvoor ook al en vond het wel een lekker wijf maar dat is een beetje veranderd nadat ik haar echt was tegengekomen.
Oh God ja zij is echt...wauw.
pi_96489761
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 21:56 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ik weet er alles van, maar dan ben je toch eigenlijk helemaal niet verliefd op die persoon, maar meer op het beeld dat je van die persoon hebt?
:Y
pi_96489763
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 23:18 schreef minnemin het volgende:
mensen, ik wil een plan van aanpak. Hoe had ik woensdag bij dat concert een knappe man kunnen aanspreken? Ik was in mijn eentje, voor de duidelijkheid? En dan zonder wanhopig over te komen, of vreemd, hoe doe je dat? Want het doel is versieren hier, niet perse meer over die man weten.
- Hoi, vermaak je je een beetje?
- Hoi, ben je al lang fan van deze band?
- Hoi, ik vond je eigenlijk geen type voor deze muziek, maar van welke bands hou je nog meer?
Etc.
pi_96489789
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 23:21 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Oh God ja zij is echt...wauw.
Oh God..
?
:?
pi_96489807
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 23:21 schreef -Strawberry- het volgende:
Oh God ja zij is echt...wauw.
Ze ziet er leuk uit, maar wauw?
pi_96489862
quote:
11s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 23:23 schreef Techno het volgende:

[..]

Ze ziet er leuk uit, maar wauw?
Ja, ze is leuk/mooi maar er zijn zoveel met haar uiterlijk. Wauw, nee :P
pi_96489871
quote:
5s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 23:22 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Oh God..
?
:?
Wat is je punt?
quote:
11s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 23:23 schreef Techno het volgende:

[..]

Ze ziet er leuk uit, maar wauw?
:Y Ik vind haar heel leuk.
pi_96489896
Niks. Je bedoelt leuk overkomen op TV of een leuk uiterlijk? :P
pi_96489991
Ze is leuk maar bij ontbreekt ook de wauw-factor :Y
pi_96490025
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 23:25 schreef iwannabehigh het volgende:
Niks. Je bedoelt leuk overkomen op TV of een leuk uiterlijk? :P
Beide
pi_96490326
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 23:29 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Beide
Oke, ga je nog reageren op mijn post: wat heb jij voor leuke dingen gedaan de afgelopen dagen? Nog scharrels/versierpogingen? :P
  zaterdag 7 mei 2011 @ 23:40:57 #135
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96490459
Die verdeeldheid zie ik dus overal over Geraldine de een vindt er net als mij heel leuk en de ander weer 13 in een dozijn. Je houdt er van of niet.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_96492662
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 23:40 schreef heloef het volgende:
Die verdeeldheid zie ik dus overal over Geraldine de een vindt er net als mij heel leuk en de ander weer 13 in een dozijn. Je houdt er van of niet.
Ach ja, ik vind haar iig 13 in een dozijn, maar wel leuk (lijkt me). Ben benieuwd of er wat van komt tussen jullie. :)
  zondag 8 mei 2011 @ 00:38:21 #137
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96492803
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 12:47 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Je kan wel serieus zijn, maar sommige dingen moet je niet serieus nemen hier.
Daarvoor ben ik toch te serieus. Als je gelijk hebt, vind ik dat trollen ook niet boeiend. Het kan zijn dat ik mijn tijd heb verdaan met onzin.

quote:
Ik trap niet overal tegenaan en ik vertoon ook geen destructief gedrag. Als MLIG dat echt meende (wat ik betwijfel), is hij simpelweg gestoord en mag dat gezegd worden. Aan die ''lieve aanpak'' van jou heeft hij toch niks.
Dat weet ik niet. Het kan zijn dat ik de situaties verkeerd inschat. Daarmee is de enige reden voor mij om hier te posten ongegrond.

[ Bericht 0% gewijzigd door deelnemer op 08-05-2011 01:59:51 ]
The view from nowhere.
pi_96492923
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 00:38 schreef deelnemer het volgende:
Het kan zijn dat ik mijn tijd heb verdaan met onzin.
Welkom op internet. :')
  zondag 8 mei 2011 @ 00:49:33 #139
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96493206
quote:
10s.gif Op zondag 8 mei 2011 00:41 schreef Techno het volgende:

[..]

Welkom op internet. :')
Maakt niet uit. Wel tijd om ermee te stoppen. Heb geen zin heb om in wantrouwen om me heen te loeren, of om ditjes en datjes uit te wisselen.

[ Bericht 3% gewijzigd door deelnemer op 08-05-2011 01:08:09 ]
The view from nowhere.
pi_96494460
Zonder Straw vind ik het hier niks aan.
pi_96494603
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 23:22 schreef Techno het volgende:

[..]

- Hoi, vermaak je je een beetje?
- Hoi, ben je al lang fan van deze band?
- Hoi, ik vond je eigenlijk geen type voor deze muziek, maar van welke bands hou je nog meer?
Etc.
Elk van deze zou me op het miment zelf compleet stupide lijken. Nu best plausibel en spontaan. Aaargh, angstklachten, GA WEG!!
pi_96494689
quote:
1s.gif Op zondag 8 mei 2011 01:32 schreef minnemin het volgende:

[..]

Elk van deze zou me op het miment zelf compleet stupide lijken. Nu best plausibel en spontaan. Aaargh, angstklachten, GA WEG!!
Ach, als je er een beetje leuk uitziet, komt er vanzelf wel iemand naar je toe. Sowieso :)
  zondag 8 mei 2011 @ 01:37:28 #143
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96494704
quote:
1s.gif Op zondag 8 mei 2011 01:32 schreef minnemin het volgende:

[..]

Elk van deze zou me op het miment zelf compleet stupide lijken. Nu best plausibel en spontaan. Aaargh, angstklachten, GA WEG!!
ik interesseer me niet in vrouwentaktieken, ik weet ook niet wat je bedoelingen zijn(wel neiuwsgierig ernaar).
, waarom wil je hem bniet leren kenne, wil je alleen bij hem inde buurt zijn, of je geliefd voelen dat hij met je omgaat, of een ons ofzo

...maar wat mogelijkheden:

-hem het gevoel geven dat hij jou overwint, en niet andersom. (geen te wanhopig zijn, maar hem je dus laten overwinnen dus).

-fpua taktieken als liegen (over leeftijd, over geile verhalen, weet ik veel)

in ieder geval IETS doen als hij niet op jou afkomt. ik zou zelf beginnen als vrouw met proximity (in de buurt staan, en laten merken dat je wilt dat hij op je afkomt)

en zo niet , dan pas wat gaan doen.

als jij op hem afstapt alsof je vaker praatjes maakt met mensen (openingszinnen zoals 2 posts hierboven) kan dat hartstikke normaal lijken.

[ Bericht 5% gewijzigd door mylifeisgrey op 08-05-2011 01:53:27 ]
  zondag 8 mei 2011 @ 01:57:09 #144
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96495117
Eigenlijk geloof ik niet in hetgeen ik hierboven heb gepost. Het is meer dat sommige mensen veel tijd verdoen versus de mensen die daar agressief op reageren. Het is dat conflict wat de sfeer verziekt.
The view from nowhere.
pi_96495160
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 01:37 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]
, waarom wil je hem bniet leren kenne, wil je alleen bij hem inde buurt zijn, of je geliefd voelen dat hij met je omgaat, of een ons ofzo
Ik wil me geliefd voelen en pas daarna hem leren kennen. het is er wel, maar niet de hoofdreden. Ik wil met name onder de pannen geraken. Dat is niet zo netjes natuurlijk. Moeite steken in uitvinden of iemand bij me past i.p.v. De eerste de beste pakken. Lastig. Daar hoort jezelf blootgeven bij, doodeng.

quote:
...maar wat mogelijkheden:

-hem het gevoel geven dat hij jou overwint, en niet andersom. (geen te wanhopig zijn, maar hem je dus laten overwinnen dus).

-fpua taktieken als liegen (over leeftijd, over geile verhalen, weet ik veel)

in ieder geval IETS doen als hij niet op jou afkomt. ik zou zelf beginnen als vrouw met proximity (in de buurt staan, en laten merken dat je wilt dat hij op je afkomt)

en zo niet , dan pas wat gaan doen.

als jij op hem afstapt alsof je vaker praatjes maakt met mensen (openingszinnen zoals 2 posts hierboven) kan dat hartstikke normaal lijken.
Daar ga ik dus lief lachen en een beetje rondkijken, zogenaamd alsof ik iemand aan het zoeken ben. Maar als ik dan oogcontact heb, kijk ik ook weer snek weg. Uit schaamte ofzo.

Ach het komt er toch op neer dat ik uiteindelijk op inhoudelijk vlak elke leuke en toffe, vlotte man eng vind. Want door vlotte mensen ben ik erg gepest en daar voel ik me onveilig bij.
  zondag 8 mei 2011 @ 02:07:25 #146
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96495295
quote:
1s.gif Op zondag 8 mei 2011 02:00 schreef minnemin het volgende:

Maar als ik dan oogcontact heb, kijk ik ook weer snek weg. Uit schaamte ofzo.
kijk precies daar heb ik ook last van!, en hoe komt dat op de ander over als dat maar 1 keer gebeurd, alsof je duidelijk geen interesse in hebt.

ik heb niet zoveel zin meer om te posten hier, vanaf deel 1 was het allemaal beter, toen waren er tenminste lange posts met mogelijke echte oplossingen
  zondag 8 mei 2011 @ 02:11:49 #147
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96495381
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 02:07 schreef mylifeisgrey het volgende:

ik heb niet zoveel zin meer om te posten hier, vanaf deel 1 was het allemaal beter, toen waren er tenminste lange posts met mogelijke echte oplossingen
Je weet best wat je zou moeten doen als je je situatie wilt veranderen. Maar er is geen wil.
The view from nowhere.
  zondag 8 mei 2011 @ 02:22:33 #148
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96495560
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 02:11 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Je weet best wat je zou moeten doen als je je situatie wilt veranderen. Maar er is geen wil.
nee, geen wil, geen motivatie, en als ik wat doe vind iik he tniet leuk

gewoontes afleren is hartstikke moeilijk

quote:
Daar ga ik dus lief lachen en een beetje rondkijken, zogenaamd alsof ik iemand aan het zoeken ben. Maar als ik dan oogcontact heb, kijk ik ook weer snek weg. Uit schaamte ofzo.
ik kan het me wel voorstellen. beetje rondkijken alsof je iemand zoekt, zodat je tenminste bezig lijkt(misschien is het voor haar minder erg, omdat ze vrouw is en ietsjes minder snel in een stil hoekje verdwijnt).
en dan als iemand kijkt verlegen wegkijken is helemaal moeilijk te veranderen.

ik heb dit soort stomme vastgeroeste gewoontes ook. zogauw iemand maar een gesprek met me wil/opent, gedraag ik me als een autist(kan op niets meer letten), en val ik terug in vastegoeste gewoontes als haast lijken te hebben, en nonchalant weglopen.

of naja niet nonchalant dat ik ze afwijs, maar gewoon nonchalant omdat als ik wegkruip het me reputatie nog erger schaadt.
pi_96495862
MLiG, reputatie voor wie? Je gaat met niemand om, mensen zullen al een slecht beeld van je hebben.
  zondag 8 mei 2011 @ 02:56:06 #150
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96495967
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 02:45 schreef -Strawberry- het volgende:
MLiG, reputatie voor wie?
stop met reageren op me

laatste keer: me reputatie in de lokale directe omgeving op dat moment.
en me reputatie voor de mensen die me wel kennen

quote:
Je gaat met niemand om, mensen zullen al een slecht beeld van je hebben.
niemand let op mij, dus NEE
niemand weet het hier van mij, dus NEE

reputatie bij onbekende begint altijd neutraal. en dan kan je het alleen maar erger of beter maken.

[ Bericht 3% gewijzigd door mylifeisgrey op 08-05-2011 03:02:36 ]
  zondag 8 mei 2011 @ 03:27:58 #151
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96496255
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 00:34 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ach ja, ik vind haar iig 13 in een dozijn, maar wel leuk (lijkt me). Ben benieuwd of er wat van komt tussen jullie. :)
Er komt niks van ze volgens mij ook vijf jaar ouder ofzo. Vond het wel grappig net zei iemand iets in de trant van "je bent verliefd op de illusie". Toen ben ik in de tuin gaan zitten en rolde er zo een hele rap uit met dat als titel. Doe ik wel vaker hoor gewoon onder douche of in de tuin een beetje freestylen.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  zondag 8 mei 2011 @ 09:15:44 #152
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96497436
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 02:22 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

nee, geen wil, geen motivatie, en als ik wat doe vind iik he tniet leuk

gewoontes afleren is hartstikke moeilijk
Gewoontes afleren is minder moeilijk in een andere omgeving, die je gewoontes niet ondersteunt en andere mogelijkheden biedt. Het beste kun je dan jezelf in het diepe gooien, door een keuze te maken die leven op zijn kop zet, zonder een weg terug. Een Kibboets in Israël? Ik heb nog geen goed idee.

Ik vind deelnemen ook moeilijk. Veel van waar mensen mee bezig zijn vind ik hopeloos gekloot en je kunt je er vaak niet aan onttrekken. Je leeft ook een beetje onder de terreur van je medemens. Iedereen probeert zijn beste beentje voor je zetten en zich met alle mogelijke middelen omhoog te neuzelen. Iedereen die de kans krijgt, probeert boven je te gaan staan. Alle openheid in het menselijke contact verdwijnt en je zit voortdurend tegen een wezenloze facade aan te kijken. Het hoeft een mens maar een beetje mee te zitten en hij wordt arrogant.

[ Bericht 6% gewijzigd door deelnemer op 08-05-2011 10:29:52 ]
The view from nowhere.
  zondag 8 mei 2011 @ 09:23:27 #153
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96497532
quote:
1s.gif Op zondag 8 mei 2011 02:00 schreef minnemin het volgende:

Ach het komt er toch op neer dat ik uiteindelijk op inhoudelijk vlak elke leuke en toffe, vlotte man eng vind. Want door vlotte mensen ben ik erg gepest en daar voel ik me onveilig bij.
Bewonder je die mensen? Wat is er gebeurd?
The view from nowhere.
  zondag 8 mei 2011 @ 09:32:12 #154
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96497629
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 00:34 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ach ja, ik vind haar iig 13 in een dozijn, maar wel leuk (lijkt me). Ben benieuwd of er wat van komt tussen jullie. :)
Jij komt toch uit een showbizz achtige subcultuur? Waren je ouders geen BNN'ers? Is het daar erg schijnheilig, met facade poetserij, dramaqueens, etc? Vind je het leuk of knap je erop af?

[ Bericht 0% gewijzigd door deelnemer op 08-05-2011 10:30:19 ]
The view from nowhere.
  zondag 8 mei 2011 @ 09:45:44 #155
240618 Micson
The lonely stoner
pi_96497769
ik heb die Geraldine ook een keer gesproken op het Solar Festival, daar was ze met BNN. :)

Heel leuk meisje inderdaad, vooral omdat ze bloedgeil is en niet eens zo bijzonder knap. Ik kreeg het er iig flink warm van O+
pi_96497784
Ik ken haar niet, nog nooit op TV gezien. Daar ben ik wel trots op.
Ron Paul 2012
  zondag 8 mei 2011 @ 09:49:24 #157
240618 Micson
The lonely stoner
pi_96497815
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 09:47 schreef Supersoep het volgende:
Ik ken haar niet, nog nooit op TV gezien. Daar ben ik wel trots op.
jij kijkt alleen naar 'grote mensen' programma's als Pauw en Witteman zeker :')
pi_96498177
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 09:49 schreef Micson het volgende:

[..]

jij kijkt alleen naar 'grote mensen' programma's als Pauw en Witteman zeker :')
Enkel als de gasten interessant zijn. Ik weiger te kijken als 1 of ander trutje haar CD of boek daar weer eens moet promoten.
Ron Paul 2012
pi_96498865
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 09:23 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Bewonder je die mensen? Wat is er gebeurd?
Bewondering heb ik voor mensen die goed gekleed zijn, knap, vrienden mee hebben.

Wat er zoal gebeurd is, tja, ik werd vaak achterna gezeten op weg naar huis of de weg werd me versperd waarbij gedreigd is me in de vijver te gooien. Ik ben in prikkelbosjes gegooid door mensen die ik vertrouwde n.b. Mijn lijf zat vol met doornen. Als er iets kwijt was, had ik het al-tijd gedaan. Niemand wilde met me omgaan en in groepjes werd ik steevast belachelijk gemaakt. Ach, er is nog zo veel meer gebeurd dat ik verdrongen heb. Van de week heb ik pas gehoord dat mijn moeder een keer uitgenodigd is op gesprek bij mijn meester toen ik in groep 6-7 zat omdat ik zo erg gepest werd. Dus er moet veel meer dan dit gebeurd zijn.

Intrinsiek heb ik best wel lef, en lange tijd heb ik me ondertussen wel gevoeld van 'wacht maar af, ik slaag toch beter in het leven dan jullie omdat ik superslim ben, ik krijg nog wel vrienden en een vriendje'. Maar hoe ouder ik werd, hoe langer het duurde. Op een gegeven moment, ca 11-12, heb ik het maar gewoon opgegeven. I'm an outcast.

Opzich ben ik dolblij dat ik inmiddels wel vrienden heb weten te verzamelen via een zwaar leerproces, maar het hele stuk 'versieren' heeft geen aandacht kunnen krijgen binnen een veilige omgeving/op een stabiele basis.
pi_96498939
misschien moet ik een actieplan opstellen. Elke week een praatje aanknopen met drie leuke/knappe mannen in my league.
  zondag 8 mei 2011 @ 11:11:24 #161
341159 WinterBreeze
blaast zachtjes in je nek
pi_96498988
quote:
1s.gif Op zondag 8 mei 2011 11:08 schreef minnemin het volgende:
misschien moet ik een actieplan opstellen. Elke week een praatje aanknopen met drie leuke/knappe mannen.
Fixed that for you.
Dat, of ik heb het verkeerd gelezen.
pi_96498993
que?

[edit]

O. nu zie ik het. Jaaa, maaaaarrr... Ik val altijd op mannen die niet op mij vallen dus blijkbaar mik ik te hoog/raar, uit angst dat ik eens succes heb. Het deeltje verlatingsangst zorgt er juist voor dat ik voor mannen kies die niet echt voor mij kunnen kiezen. En daarom beland ik in die ons'jes. Dus daarom had ik er bewust bij getypt 'in my league'.
pi_96498997
Soms zou ik willen dat ik zoiets zou zien. Een meisje dat gepest wordt. ;( Dan schop ik echt even iemand in elkaar.

Ooit een documentaire gezien over een jong brits meisje, zag er ook heel schattig en leuk uit voor haar leeftijd, dat gepest werd, ze was niet ouder dan 9 denk ik. Eenmaal thuis liep ze samen met haar moeder te huilen. Echt zielig.

Trouwens, MLIG heeft vast interesse, Minnemin, hij probeert het af en toe.
Ron Paul 2012
  zondag 8 mei 2011 @ 11:12:29 #164
341159 WinterBreeze
blaast zachtjes in je nek
pi_96499004
quote:
1s.gif Op zondag 8 mei 2011 11:11 schreef minnemin het volgende:
que?
Er bestaan geen leagues.
Dat, of ik heb het verkeerd gelezen.
pi_96499067
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 11:12 schreef Supersoep het volgende:
Soms zou ik willen dat ik zoiets zou zien. Een meisje dat gepest wordt. ;( Dan schop ik echt even iemand in elkaar.

Ooit een documentaire gezien over een jong brits meisje, zag er ook heel schattig en leuk uit voor haar leeftijd, dat gepest werd, ze was niet ouder dan 9 denk ik. Eenmaal thuis liep ze samen met haar moeder te huilen. Echt zielig.

Trouwens, MLIG heeft vast interesse, Minnemin, hij probeert het af en toe.
Ik dacht dat dat interesse in mijn verhaal was, niet zozeer in mij :P en je bent wel wat jong, MLiG, denk je dat we elkaar iets te bieden hebben? :)
pi_96499075
quote:
1s.gif Op zondag 8 mei 2011 11:16 schreef minnemin het volgende:

[..]

Ik dacht dat dat interesse in mijn verhaal was, niet zozeer in mij :P en je bent wel wat jong, MLiG, denk je dat we elkaar iets te bieden hebben? :)
Hij zou nog interesse hebben in een lege theepot, als z'n piemel er maar inpast. Dus maak je daar maar geen zorgen over.
Ron Paul 2012
  zondag 8 mei 2011 @ 11:23:18 #167
240618 Micson
The lonely stoner
pi_96499203
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 11:12 schreef WinterBreeze het volgende:

[..]

Er bestaan geen leagues.
natuurlijk bestaan die wel.
pi_96499286
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 11:23 schreef Micson het volgende:

[..]

natuurlijk bestaan die wel.
Niet echt duidelijk; je kunt jezelf in je leven wel naar een hoger plan tillen door jezelf te ontwikkelen. In die zin zou je het kunnen zien als leagues; afhankelijk van hoever je jezelf ontwikkeld hebt op eigenlijk alle gebieden in je leven. Absoluut gezien is dit nogal vaag en wordt het al snel een makkelijk excuus om niet eens iets te proberen.
  zondag 8 mei 2011 @ 11:30:36 #169
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_96499382
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 11:23 schreef Micson het volgende:

[..]

natuurlijk bestaan die wel.
En hoe zie jij dat dan?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_96499402
quote:
1s.gif Op zondag 8 mei 2011 11:08 schreef minnemin het volgende:
misschien moet ik een actieplan opstellen. Elke week een praatje aanknopen met drie leuke/knappe mannen in my league.
Het is eigenlijk een ongeschreven regel in deze maatschappij om het niet te vragen, maar ik probeer het toch... hoe jong ben je? Ik ken namelijk ook iemand die gepest is tijdens de basis-/middelbareschool periode, en zij staat nu tijdens haar universiteitsperiode echt midden in het leven. Natuurlijk zul je altijd wel iets bij je dragen hiervan, maar het hoeft niet te betekenen dat je de rest van je leven een buitenbeentje hoeft te blijven.
  zondag 8 mei 2011 @ 11:38:00 #171
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96499556
quote:
1s.gif Op zondag 8 mei 2011 11:05 schreef minnemin het volgende:

[..]

Bewondering heb ik voor mensen die goed gekleed zijn, knap, vrienden mee hebben.

Wat er zoal gebeurd is, tja, ik werd vaak achterna gezeten op weg naar huis of de weg werd me versperd waarbij gedreigd is me in de vijver te gooien. Ik ben in prikkelbosjes gegooid door mensen die ik vertrouwde n.b. Mijn lijf zat vol met doornen. Als er iets kwijt was, had ik het al-tijd gedaan. Niemand wilde met me omgaan en in groepjes werd ik steevast belachelijk gemaakt. Ach, er is nog zo veel meer gebeurd dat ik verdrongen heb. Van de week heb ik pas gehoord dat mijn moeder een keer uitgenodigd is op gesprek bij mijn meester toen ik in groep 6-7 zat omdat ik zo erg gepest werd. Dus er moet veel meer dan dit gebeurd zijn.

Intrinsiek heb ik best wel lef, en lange tijd heb ik me ondertussen wel gevoeld van 'wacht maar af, ik slaag toch beter in het leven dan jullie omdat ik superslim ben, ik krijg nog wel vrienden en een vriendje'. Maar hoe ouder ik werd, hoe langer het duurde. Op een gegeven moment, ca 11-12, heb ik het maar gewoon opgegeven. I'm an outcast.

Opzich ben ik dolblij dat ik inmiddels wel vrienden heb weten te verzamelen via een zwaar leerproces, maar het hele stuk 'versieren' heeft geen aandacht kunnen krijgen binnen een veilige omgeving/op een stabiele basis.
In dat geval is het je gegund dat er iets van je wenslijstje terechtkomt. Hoe versier je mannen? Een man in je bed krijgen moet niet moeilijk zijn. Als je een relatie wil met een man die je bewonderd dan zul je zelf ook aan allerlei eisen moeten voldoen. Misschien een twee sporen beleidt. Instant bevrediging op de korte termijn en werken aan jezelf voor de lange termijn.

Als je iemand snel wilt versieren, moet je vrij direct en duidelijk zijn. Dat betekent dat je brutaal moet zijn en het niet onder stoelen of banken moet steken. Dat doe je hier al. Het enige wat je dan beter niet kunt doen, is eerlijk vertellen dat je gefrustreerd bent en het allemaal niet lukt. Je kun je beter opstellen als een vamp, die iedere dag vers bloed nodig heeft. Je seksueel uitdagend kleden, mannen een beetje plagen en uitdagen.
The view from nowhere.
  zondag 8 mei 2011 @ 11:41:05 #172
240618 Micson
The lonely stoner
pi_96499641
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 11:27 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Niet echt duidelijk; je kunt jezelf in je leven wel naar een hoger plan tillen door jezelf te ontwikkelen. In die zin zou je het kunnen zien als leagues; afhankelijk van hoever je jezelf ontwikkeld hebt op eigenlijk alle gebieden in je leven. Absoluut gezien is dit nogal vaag en wordt het al snel een makkelijk excuus om niet eens iets te proberen.
Sociaal gezien kun je je natuurlijk ontwikkelen, maar plat gezegd beginnen de knappe mensen relaties met elkaar, en de minder knappe zoeken ook elkaar uit..

Hier zijn natuurlijk genoeg uitzonderingen te vinden en als je je sociaal heel sterk ontwikkeld, kun je je mindere uiterlijk wellicht compenseren. Maar leagues bestaan er imo dus wel, omdat er toch een duidelijke trend is.
pi_96499650
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 11:38 schreef deelnemer het volgende:

[..]

In dat geval is het je gegund dat er iets van je wenslijstje terechtkomt. Hoe versier je mannen? Een man in je bed krijgen moet niet moeilijk zijn. Als je een relatie wil met een man die je bewonderd dan zul je zelf ook aan allerlei eisen moeten voldoen. Misschien een twee sporen beleidt. Instant bevrediging op de korte termijn en werken aan jezelf voor de lange termijn.

Als je iemand snel wilt versieren, moet je vrij direct en duidelijk zijn. Dat betekent dat je brutaal moet zijn en het niet onder stoelen of banken moet steken. Dat doe je hier al. Het enige wat je dan beter niet kunt doen, is eerlijk vertellen dat je gefrustreerd bent en het allemaal niet lukt. Je kun je beter opstellen als een vamp, die iedere dag vers bloed nodig heeft. Je seksueel uitdagend kleden, mannen een beetje plagen en uitdagen.
Idd mannen pikken subtiele dingen nooit zo goed op, tenminste ben ik bij mezelf achter gekomen :')
Ik zwaai naar dieren.
pi_96499659
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 11:38 schreef deelnemer het volgende:

[..]

In dat geval is het je gegund dat er iets van je wenslijstje terechtkomt. Hoe versier je mannen? Een man in je bed krijgen moet niet moeilijk zijn. Als je een relatie wil met een man die je bewonderd dan zul je zelf ook aan allerlei eisen moeten voldoen. Misschien een twee sporen beleidt. Instant bevrediging op de korte termijn en werken aan jezelf voor de lange termijn.

Als je iemand snel wilt versieren, moet je vrij direct en duidelijk zijn. Dat betekent dat je brutaal moet zijn en het niet onder stoelen of banken moet steken. Dat doe je hier al. Het enige wat je dan beter niet kunt doen, is eerlijk vertellen dat je gefrustreerd bent en het allemaal niet lukt. Je kun je beter opstellen als een vamp, die iedere dag vers bloed nodig heeft. Je seksueel uitdagend kleden, mannen een beetje plagen en uitdagen.
Grotendeels mee eens; goede post. Als meid kun je ontzettend veel aan je uiterlijk doen om jezelf aantrekkelijk te maken. Goede make-up (geen overkill!); uitdagende kleding passende bij je lichaamstype (heel belangrijk dat het daarbij past!); een leuk kapsel dat bij de vorm van je gezicht past... het kost allemaal vrij veel tijd als je er niet helemaal in thuis bent, maar het is meer dan de moeite waard.
pi_96499693
dat plagen en uitdagen zou ik idd graag durven. Ik probeer wel eens wat maar dat is zo doodeng dat ik bij reactie ('tjeezis, hij praat gevat terug, wat nu?'), toch weer dichtklap en me afstandelijk ga opstellen uit bescherming. En dan is de cirkel weer compleet. Mijn mantra tegen anderen, 'kom op, gewoon doen, hij eet je niet op ofzo', daar wil ik ook voor mezelf in gaan geloven. Gewoon doen?
pi_96499741
Juist
gewoon doen :P
Ik zwaai naar dieren.
pi_96499753
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 11:41 schreef Micson het volgende:

[..]

Sociaal gezien kun je je natuurlijk ontwikkelen, maar plat gezegd beginnen de knappe mensen relaties met elkaar, en de minder knappe zoeken ook elkaar uit..

Hier zijn natuurlijk genoeg uitzonderingen te vinden en als je je sociaal heel sterk ontwikkeld, kun je je mindere uiterlijk wellicht compenseren. Maar leagues bestaan er imo dus wel, omdat er toch een duidelijke trend is.
Ik twijfel eraan of dit wel waar is. Oke, voor mannen is het uiterlijk duidelijk ontzettend belangrijk. Voor vrouwen is dit ook wel, maar voor vrouwen om echt een relatie te beginnen, zijn ook andere dingen minstens zo belangrijk. Ik denk dat vrouwen het minstens zo belangrijk vinden dat je veel zelfvertrouwen hebt; dat je goed verzorgd bent; dat je een rijk sociaal leven hebt; en voor velen... dat je veel geld hebt. Al die aspecten samen vormen de "league" waar je in zit; absoluut niet alleen het uiterlijk.
  zondag 8 mei 2011 @ 11:46:02 #178
341159 WinterBreeze
blaast zachtjes in je nek
pi_96499758
quote:
1s.gif Op zondag 8 mei 2011 11:43 schreef minnemin het volgende:
dat plagen en uitdagen zou ik idd graag durven. Ik probeer wel eens wat maar dat is zo doodeng dat ik bij reactie ('tjeezis, hij praat gevat terug, wat nu?'), toch weer dichtklap en me afstandelijk ga opstellen uit bescherming. En dan is de cirkel weer compleet. Mijn mantra tegen anderen, 'kom op, gewoon doen, hij eet je niet op ofzo', daar wil ik ook voor mezelf in gaan geloven. Gewoon doen?
Zodra je doorkrijgt dat het voor een vreemde ook spannend, eng of ongemakkelijk kan zijn, kom je al een heel stuk verder :) Ergens is iedereen een kneus.
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 11:45 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ik twijfel eraan of dit wel waar is. Oke, voor mannen is het uiterlijk duidelijk ontzettend belangrijk.
Spreek alsjeblieft voor jezelf :6
Dat, of ik heb het verkeerd gelezen.
pi_96499809
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 11:46 schreef WinterBreeze het volgende:
Spreek alsjeblieft voor jezelf :6
Joh, ik zit hier omdat ik slecht in communiceren ben. Wat ik bedoelde is dat mannen over het algemeen meer waarde hechten aan uiterlijk dan vrouwen.
  zondag 8 mei 2011 @ 11:49:27 #180
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_96499835
quote:
1s.gif Op zondag 8 mei 2011 11:43 schreef minnemin het volgende:
dat plagen en uitdagen zou ik idd graag durven. Ik probeer wel eens wat maar dat is zo doodeng dat ik bij reactie ('tjeezis, hij praat gevat terug, wat nu?'), toch weer dichtklap en me afstandelijk ga opstellen uit bescherming. En dan is de cirkel weer compleet. Mijn mantra tegen anderen, 'kom op, gewoon doen, hij eet je niet op ofzo', daar wil ik ook voor mezelf in gaan geloven. Gewoon doen?
Nee heb je en een ja kun je wel vergeten :P

Als je dit in IRL niet druft, moet je gewoon op een datingsite zoals Paiq proberen om te flirten met jongens die je leuk vindt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_96499887
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 11:49 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Nee heb je en een ja kun je wel vergeten :P

Als je dit in IRL niet druft, moet je gewoon op een datingsite zoals Paiq proberen om te flirten met jongens die je leuk vindt.
Dat kan toch op FOK net zo makkelijk. Je hebt MLIG die haar niets te bieden heeft, maar wel gelijk ja zou zeggen. Schenkstroop ook wel, en goh zo heb je er nog veel meer.

Zo moeilijk is dat niet voor een vrouw als ze zich erg gewillig opstelt.
Ron Paul 2012
  zondag 8 mei 2011 @ 11:53:37 #182
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_96499928
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 11:51 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Dat kan toch op FOK net zo makkelijk. Je hebt MLIG die haar niets te bieden heeft, maar wel gelijk ja zou zeggen. Schenkstroop ook wel, en goh zo heb je er nog veel meer.

Zo moeilijk is dat niet voor een vrouw als ze zich erg gewillig opstelt.
Dat is waar, alleen moet zij het "slachtoffer" leuk vinden niet andersom. :P
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  zondag 8 mei 2011 @ 11:55:14 #183
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96499964
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 11:31 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Het is eigenlijk een ongeschreven regel in deze maatschappij om het niet te vragen, maar ik probeer het toch... hoe jong ben je? Ik ken namelijk ook iemand die gepest is tijdens de basis-/middelbareschool periode, en zij staat nu tijdens haar universiteitsperiode echt midden in het leven. Natuurlijk zul je altijd wel iets bij je dragen hiervan, maar het hoeft niet te betekenen dat je de rest van je leven een buitenbeentje hoeft te blijven.
Wat ik zelf lastig vind, is dat je ook veel leert van nare ervaringen, terwijl je van nare ervaringen niets mag leren. Je hoort alles te vergeten. Want anders reageer je niet goed. Je hoort neer te kijken op mensen met problemen, je hoort moralistisch te denken, je hoort meelopers gedrag te erkennen als het goede. Er is ook veel irritants aan midden in het leven staan.

Minnemin bewonderd het juist en wil aanhaken. Dan moet je jezelf gedragen als de mensen waar je bij wilt horen. Jezelf goed kleden, goed verzorgen, hard werken aan je toekomst en daarover enthousiast kletsen.
The view from nowhere.
  zondag 8 mei 2011 @ 12:04:05 #184
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96500179
quote:
1s.gif Op zondag 8 mei 2011 11:43 schreef minnemin het volgende:
dat plagen en uitdagen zou ik idd graag durven. Ik probeer wel eens wat maar dat is zo doodeng dat ik bij reactie ('tjeezis, hij praat gevat terug, wat nu?'), toch weer dichtklap en me afstandelijk ga opstellen uit bescherming. En dan is de cirkel weer compleet. Mijn mantra tegen anderen, 'kom op, gewoon doen, hij eet je niet op ofzo', daar wil ik ook voor mezelf in gaan geloven. Gewoon doen?
Je kunt best een aantal keren falen, als het maar uitprobeert op plekken waar ze je niet kennen. Volgens mij kun jij best gevat zijn en dat volhouden, als je die angst eenmaal hebt overwonnen. Om die angst te overwinnen kun je beter klein beginnen. Zoals jezelf al zei: voortdurend proberen een praatje te maken met vreemde mannen en eraan wennen.
The view from nowhere.
  zondag 8 mei 2011 @ 12:06:00 #185
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96500224
quote:
1s.gif Op zondag 8 mei 2011 11:43 schreef minnemin het volgende:
dat plagen en uitdagen zou ik idd graag durven. Ik probeer wel eens wat maar dat is zo doodeng dat ik bij reactie ('tjeezis, hij praat gevat terug, wat nu?'), toch weer dichtklap en me afstandelijk ga opstellen uit bescherming. En dan is de cirkel weer compleet. Mijn mantra tegen anderen, 'kom op, gewoon doen, hij eet je niet op ofzo', daar wil ik ook voor mezelf in gaan geloven. Gewoon doen?
Als je eerst enthousiast doet en daarna heel gesloten reageert denkt die kerel gewoon dat 'ie een blauwtje gelopen heeft. Dat je ergens op afgeknapt bent ofzo. Zolang je dat blijft doen bij kerels die je leuk vindt ga je niet verder komen.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_96500312
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 11:55 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Wat ik zelf lastig vind, is dat je ook veel leert van nare ervaringen, terwijl je van nare ervaringen niets mag leren. Je hoort alles te vergeten. Want anders reageer je niet goed. Je hoort neer te kijken op mensen met problemen, je hoort moralistisch te denken, je hoort meelopers gedrag te erkennen als het goede. Er is ook veel irritants aan midden in het leven staan.

Minnemin bewonderd het juist en wil aanhaken. Dan moet je jezelf gedragen als de mensen waar je bij wilt horen. Jezelf goed kleden, goed verzorgen, hard werken aan je toekomst en daarover enthousiast kletsen.
Klopt; om midden in het leven te staan moet je je inderdaad zo opstellen. Maar kun je ook op een andere manier echt gelukkig worden? Juist de delen waarbij je afwijkt van de stroom, maken je ongelukkig en leiden tot problemen...
  zondag 8 mei 2011 @ 12:09:28 #187
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96500316
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 11:51 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Dat kan toch op FOK net zo makkelijk. Je hebt MLIG die haar niets te bieden heeft, maar wel gelijk ja zou zeggen. Schenkstroop ook wel, en goh zo heb je er nog veel meer.

Zo moeilijk is dat niet voor een vrouw als ze zich erg gewillig opstelt.
De vrouwen die hier voortdurend aangeven dat ze willen neuken, hebben nog heel wat eisen hoor. Dat is ook zo irritant eraan. Ze lopen iedereen te frustreren en dat interesseert ze weer geen ruk.
The view from nowhere.
pi_96500345
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 09:32 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Jij komt toch uit een showbizz achtige subcultuur? Waren je ouders geen BNN'ers? Is het daar erg schijnheilig, met facade poetserij, dramaqueens, etc? Vind je het leuk of knap je erop af?
Nee joh, ik weet niet hoe je erbij komt maar ik denk dat je mij verward met iemand anders. Het is wel zo dat mijn zusje model is, die heeft wel eens in beroemde bladen gestaan (of ja beroemd, de Grazia bijv.) als model voor kleding of make-up. Maar zij is zelf niet ''beroemd''. En door haar kunnen wij bijv. wel gratis naar de Miljonair Fair of professionele catwalk shows en dat soort dingen, maar ik heb d'r verder niet veel mee te maken en zij leidt ook een normaal leven. Dus nee. :)
  zondag 8 mei 2011 @ 12:12:57 #189
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_96500420
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 12:09 schreef deelnemer het volgende:

[..]

De vrouwen die hier voortdurend aangeven dat ze willen neuken, hebben nog heel wat eisen hoor. Dat is ook zo irritant eraan. Ze lopen iedereen te frustreren en dat interesseert ze weer geen ruk.
Ze geilen op die aandacht en lachen zich kapot
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_96500487
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 12:04 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Je kunt best een aantal keren falen, als het maar uitprobeert op plekken waar ze je niet kennen. Volgens mij kun jij best gevat zijn en dat volhouden, als je die angst eenmaal hebt overwonnen. Om die angst te overwinnen kun je beter klein beginnen. Zoals jezelf al zei: voortdurend proberen een praatje te maken met vreemde mannen en eraan wennen.
Joh dat is wat er zelf van maakt hoor niet je omgeving. Schijnbaar ben je zelf bang om op je bek te gaan (excusez le mot) en dat je daarvan maakt dat de omgeving het moeilijk vind maar geloof me het kan de omgeving echt niet boeien of je fout maakt of niet.
Die hebben wel wat andere dingen aan hun hoofd , dan druk te maken over wat een ander doet.
pi_96500536
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 12:12 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ze geilen op die aandacht en lachen zich kapot
Vrouwen horen imho ook niet thuis in dit topic (als hulpzoekende!), omdat ze eigenlijk helemaal niet willen versieren. Ze willen versierd worden, en daar horen weer heel andere tips en adviezen bij. Maargoed, omdat er geen topic is "Als versierd worden niet zo makkelijk gaat", vind ik het persoonlijk niet erg.
  zondag 8 mei 2011 @ 12:18:46 #192
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96500617
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 12:09 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Klopt; om midden in het leven te staan moet je je inderdaad zo opstellen. Maar kun je ook op een andere manier echt gelukkig worden? Juist de delen waarbij je afwijkt van de stroom, maken je ongelukkig en leiden tot problemen...
Er is niets mis met jezelf aanpassen, tenzij de meute zelf zich hufterig begint te gedragen en moet daarin meedoen. Het normale is vaak zo lomp. Als je het leven wilt begrijpen (en dat vind ik leuk), dan zijn de alledaagse categorietjes zo uitsluitend en onbenullig. Hierarchie vorming in groepen is zo'n primitief geneuzel. Het strategische machtspel is zo stiekum aggressief. Ik vind het altijd zo zielig voor de rest en probeer daarom iedereen meet te nemen, ipv zo goed mogelijk voor mijzelf te zorgen.

Ja, je kunt ook echt gelukkig worden/zijn als je aan de zijlijn staat. Je moet er wel een paar gelijkgestemde bij zoeken en een eigen inkomen hebben.

[ Bericht 6% gewijzigd door deelnemer op 08-05-2011 12:30:59 ]
The view from nowhere.
  zondag 8 mei 2011 @ 12:21:13 #193
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_96500698
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 12:16 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Vrouwen horen imho ook niet thuis in dit topic (als hulpzoekende!), omdat ze eigenlijk helemaal niet willen versieren. Ze willen versierd worden, en daar horen weer heel andere tips en adviezen bij. Maargoed, omdat er geen topic is "Als versierd worden niet zo makkelijk gaat", vind ik het persoonlijk niet erg.
Wat een bullshit, vrouwen willen net zo goed een man versieren.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_96500711
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 12:16 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Vrouwen horen imho ook niet thuis in dit topic (als hulpzoekende!), omdat ze eigenlijk helemaal niet willen versieren. Ze willen versierd worden, en daar horen weer heel andere tips en adviezen bij. Maargoed, omdat er geen topic is "Als versierd worden niet zo makkelijk gaat", vind ik het persoonlijk niet erg.
Ja maar als die vrouwen er niet waren , dan kregen jullie geen tips vanuit de kant van vrouwen en zou het ook gauw een beetje een sneu topic worden met geklaag dat het niet lukt. :Y
pi_96500810
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 12:21 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Wat een bullshit, vrouwen willen net zo goed een man versieren.
Dat is mijn perceptie van hoe het werkt. Ik ben nooit versierd door een vrouw; ik heb niet eens ooit een poging daartoe meegemaakt. Ook heb ik het nooit in mijn omgeving gezien. Daarentegen hoor ik altijd dat ik als man meer initiatief moet nemen om vrouwen te versieren. Ik geloof pas dat vrouwen ook mannen versieren zodra ik het in het echte leven meemaak... mijn visie: vrouwen willen liever versierd worden dan zelf versieren.

quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 12:21 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Ja maar als die vrouwen er niet waren , dan kregen jullie geen tips vanuit de kant van vrouwen en zou het ook gauw een beetje een sneu topic worden met geklaag dat het niet lukt. :Y
Vandaar dat ik zei; ze horen hier niet thuis als hulpzoekende op dit vlak. Uiteraard kunnen ze wel goede raadgevers zijn.
  zondag 8 mei 2011 @ 12:24:57 #196
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96500822
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 12:14 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Joh dat is wat er zelf van maakt hoor niet je omgeving. Schijnbaar ben je zelf bang om op je bek te gaan (excusez le mot) en dat je daarvan maakt dat de omgeving het moeilijk vind maar geloof me het kan de omgeving echt niet boeien of je fout maakt of niet.
Die hebben wel wat andere dingen aan hun hoofd , dan druk te maken over wat een ander doet.
As je strategisch handig wilt opereren, moet je beseffen dat je reputatie belangrijk is. Niet onzeker gaan lopen klungelen in een omgeving waar je voor vol wil worden aangezien.
The view from nowhere.
pi_96500881
Toch vind ik het maar raar, ik word regelmatig aangesproken door onbekende vrouwen (van mijn leeftijd). Gewoon op feestjes maar ook wel eens bij de bushalte, bij de cafetaria, op mijn stage/werk of van dat soort alle daagse plekken. Terwijl ik (en dat weet ik) een erg gesloten houding heb, en soms best onzeker overkom.
pi_96500898
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 12:24 schreef deelnemer het volgende:

[..]

As je strategisch handig wilt opereren, moet je beseffen dat je reputatie belangrijk is. Niet onzeker gaan lopen klungelen in een omgeving waar je voor vol wil worden aangezien.
Nee , dat ben ik zo oneens als je strategisch wilt zijn moet je juist geen reet boeien wat een ander denkt en ook niet eens nadenken over reputatie.
Ik denk namelijk juist als je over reputatie gaat nadenken dat je dan juist onzeker gaat lopen klungelen.
pi_96500993
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 12:27 schreef iwannabehigh het volgende:
Toch vind ik het maar raar, ik word regelmatig aangesproken door onbekende vrouwen (van mijn leeftijd). Gewoon op feestjes maar ook wel eens bij de bushalte, bij de cafetaria, op mijn stage/werk of van dat soort alle daagse plekken. Terwijl ik (en dat weet ik) een erg gesloten houding heb, en soms best onzeker overkom.
Nou, van harte gefeliciteerd met je gelukkige leven.
  zondag 8 mei 2011 @ 12:32:37 #200
341159 WinterBreeze
blaast zachtjes in je nek
pi_96501043
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 12:31 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Nou, van harte gefeliciteerd met je gelukkige leven.
Met zo'n gesloten denkraam kom je ook niet heel ver -O-

Als je een zeldzaam goed wil zijn, wees dan de man die durft toe te geven dat hij het misschien verkeerd heeft.
Dat, of ik heb het verkeerd gelezen.
  zondag 8 mei 2011 @ 12:33:23 #201
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96501069
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 12:24 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Dat is mijn perceptie van hoe het werkt. Ik ben nooit versierd door een vrouw; ik heb niet eens ooit een poging daartoe meegemaakt. Ook heb ik het nooit in mijn omgeving gezien. Daarentegen hoor ik altijd dat ik als man meer initiatief moet nemen om vrouwen te versieren. Ik geloof pas dat vrouwen ook mannen versieren zodra ik het in het echte leven meemaak... mijn visie: vrouwen willen liever versierd worden dan zelf versieren.
Als een vrouw geinteresseerd is werkt ze mee. Dan gaat het vaak gelijk op.
The view from nowhere.
pi_96501085
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 12:32 schreef WinterBreeze het volgende:

[..]

Met zo'n gesloten denkraam kom je ook niet heel ver -O-
Hoe bedoel je? Puur omdat ik het wijt aan geluk of pech?
pi_96501106
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 12:24 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Dat is mijn perceptie van hoe het werkt. Ik ben nooit versierd door een vrouw; ik heb niet eens ooit een poging daartoe meegemaakt. Ook heb ik het nooit in mijn omgeving gezien. Daarentegen hoor ik altijd dat ik als man meer initiatief moet nemen om vrouwen te versieren. Ik geloof pas dat vrouwen ook mannen versieren zodra ik het in het echte leven meemaak... mijn visie: vrouwen willen liever versierd worden dan zelf versieren.

[..]

Vandaar dat ik zei; ze horen hier niet thuis als hulpzoekende op dit vlak. Uiteraard kunnen ze wel goede raadgevers zijn.
Dat is niet helemaal waar ligt aan het meisje. Ja er zijn een boel vrouwen die inderdaad versierd willen worden, maar er zijn ook een boel vrouwen die het trouwens wel zelf doen. Een vriendin van mij heeft haar vriend versierd waar ze nu al een poos mee samen is. Heeft gewoon haar nummer aan hem gegeven , waarop stond als je op zoek bent naar een sms-relatie hier is mijn nummer. Dat geeft wel degelijk aan dat vrouwen het ook doen.
pi_96501238
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 12:34 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Dat is niet helemaal waar ligt aan het meisje. Ja er zijn een boel vrouwen die inderdaad versierd willen worden, maar er zijn ook een boel vrouwen die het trouwens wel zelf doen. Een vriendin van mij heeft haar vriend versierd waar ze nu al een poos mee samen is. Heeft gewoon haar nummer aan hem gegeven , waarop stond als je op zoek bent naar een sms-relatie hier is mijn nummer. Dat geeft wel degelijk aan dat vrouwen het ook doen.
De enige rede waarom ik het niet wil geloven is omdat ik daarmee mijn eigen falen in handen leg van een externe factor. Ik word niet versierd door vrouwen; ik kan daar helemaal niets aan doen. Het heeft voor mij geen nut om in te zien of het wel of niet gebeurt. In mijn leven bestaat het niet, en daar heb ik geen verklaring voor. Waarom zou je me willen overtuigen dat vrouwen dit wel doen? Wat schiet iemand/ik hier mee op?
pi_96501317
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 12:32 schreef WinterBreeze het volgende:

[..]

Met zo'n gesloten denkraam kom je ook niet heel ver -O-

Als je een zeldzaam goed wil zijn, wees dan de man die durft toe te geven dat hij het misschien verkeerd heeft.
Nou blijkbaar kom je daar wel ver mee, ik ben daar het bewijs van. Of het valt de mensen niet op, kan ook.
  zondag 8 mei 2011 @ 12:42:54 #206
341159 WinterBreeze
blaast zachtjes in je nek
pi_96501335
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 12:34 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Hoe bedoel je? Puur omdat ik het wijt aan geluk of pech?
Omdat de volgende post precies een voorbeeld is van wat ik bedoel:
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 12:39 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

De enige rede waarom ik het niet wil geloven is omdat ik daarmee mijn eigen falen in handen leg van een externe factor. Ik word niet versierd door vrouwen; ik kan daar helemaal niets aan doen. Het heeft voor mij geen nut om in te zien of het wel of niet gebeurt. In mijn leven bestaat het niet, en daar heb ik geen verklaring voor. Waarom zou je me willen overtuigen dat vrouwen dit wel doen? Wat schiet iemand/ik hier mee op?
In werkelijkheid gebeurt het, maar in jouw wereld niet, dus het bestaat niet. Je kijkt hiermee niet verder dan je neus lang is. Hoe kun je dromen, doelen of ambities hebben met zo'n simplistisch wereldbeeld?
Dat, of ik heb het verkeerd gelezen.
  zondag 8 mei 2011 @ 12:43:57 #207
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96501371
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 12:27 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Nee , dat ben ik zo oneens als je strategisch wilt zijn moet je juist geen reet boeien wat een ander denkt en ook niet eens nadenken over reputatie.
Ik denk namelijk juist als je over reputatie gaat nadenken dat je dan juist onzeker gaat lopen klungelen.
Alleen als je onzeker bent, is dat een verbetering. Als je je zeker voelt en veel mogelijkheden hebt, moet je juist selectief zijn, je goed profileren richting je doelen, een bepaald niveau handhaven, professioneel en strategisch handelen.
The view from nowhere.
pi_96501469
Geloof me qua versieren is toch echt denken over je reputatie het laatste wat je moet doen en om heel eerlijk te zijn flaters slaan qua versieren kan ook juist het ijs breken.
Ik denk dat je zelf gewoon te krampachtig over versieren denkt. Strategieen en al dat gedoe daar maak je het jezelf alleen maar moeilijker mee.
pi_96501591
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 12:42 schreef WinterBreeze het volgende:
In werkelijkheid gebeurt het, maar in jouw wereld niet, dus het bestaat niet. Je kijkt hiermee niet verder dan je neus lang is. Hoe kun je dromen, doelen of ambities hebben met zo'n simplistisch wereldbeeld?
Het is een vorm van zelfbescherming; ik raak depressief en gefrustreerd van die wetenschap; dus ik probeer het weg te duwen. Ik heb dromen, doelen en ambities; ik heb er zelfs teveel. Ik kijk naar mezelf om dingen te veranderen in mijn leven (die dromen, doelen en ambities te verwezelijken), want ik ben op dit moment dood ongelukkig.
pi_96501735
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 12:46 schreef formerjellybean het volgende:
Ik denk dat je zelf gewoon te krampachtig over versieren denkt. Strategieen en al dat gedoe daar maak je het jezelf alleen maar moeilijker mee.
Een strategie is niet verkeerd. Mijn huidige strategie is om bij het uitgaan dames aan te spreken... zonder verdere gedachte, zonder enig idee van te voren. Dit is mijn strategie, mijn bewuste strategie, omdat het bij mij niet vanzelf gaat. Ik moet me er bewust constant naartoe slepen, anders gebeurt het niet. Op welke manier maak ik het mezelf moeilijker met die strategie?
  zondag 8 mei 2011 @ 12:58:14 #211
341159 WinterBreeze
blaast zachtjes in je nek
pi_96501877
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 12:50 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Het is een vorm van zelfbescherming; ik raak depressief en gefrustreerd van die wetenschap; dus ik probeer het weg te duwen. Ik heb dromen, doelen en ambities; ik heb er zelfs teveel. Ik kijk naar mezelf om dingen te veranderen in mijn leven (die dromen, doelen en ambities te verwezelijken), want ik ben op dit moment dood ongelukkig.
Ik weet niet hoe het bij jou zit, maar ik weet zelf dat het beter is om door die depressie heen te breken. Die wetenschap hangt anders de rest van je leven als een zwaard van Damocles boven je hoofd.
Dat, of ik heb het verkeerd gelezen.
pi_96501881
Juist omdat versieren iets spontaans is als je het als strategie gaat zien , dan leg je jezelf veel te veel druk op en forceer je het en dan komt het ook niet meer spontaan over. Je bereikt dan eerder dat je dichtklapt, doordat je er zoveel druk op leg.
In plaats van te denken he ik moet een meisje versieren , meer leren denken he wat een leuk meisje wat zou er gebeuren als ik haar een biertje aanbied . De benadering is veel anders waardoor het gemakkelijker word.
pi_96502021
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 12:58 schreef formerjellybean het volgende:
Juist omdat versieren iets spontaans is als je het als strategie gaat zien , dan leg je jezelf veel te veel druk op en forceer je het en dan komt het ook niet meer spontaan over. Je bereikt dan eerder dat je dichtklapt, doordat je er zoveel druk op leg.
In plaats van te denken he ik moet een meisje versieren , meer leren denken he wat een leuk meisje wat zou er gebeuren als ik haar een biertje aanbied . De benadering is veel anders waardoor het gemakkelijker word.
In mijn ogen komt er juist druk op te staan wanneer je het nooit doet. Ik forceer mij nu, in de hoop dat het meer vanzelfsprekend wordt en ik er in de toekomst relaxter mee om kan gaan. Het is of dit, of aan de zijlijn staan en toekijken.
Verder heb ik absoluut geen valse verwachtingen meer; ik heb geen gewenste uitkomst meer in mijn hoofd wanneer ik iemand aanspreek. Het gaat om het aanspreken en het daarbij comfortabel voelen.
pi_96502127
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 12:58 schreef WinterBreeze het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe het bij jou zit, maar ik weet zelf dat het beter is om door die depressie heen te breken. Die wetenschap hangt anders de rest van je leven als een zwaard van Damocles boven je hoofd.
Ben er mee bezig, heb mijn paar goede dagen weer gehad, vandaag weer een off-day. Het is niet iets wat je zomaar doorbreekt.
  zondag 8 mei 2011 @ 13:06:35 #215
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96502146
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 12:46 schreef formerjellybean het volgende:
Geloof me qua versieren is toch echt denken over je reputatie het laatste wat je moet doen en om heel eerlijk te zijn flaters slaan qua versieren kan ook juist het ijs breken.
Ik denk dat je zelf gewoon te krampachtig over versieren denkt. Strategieen en al dat gedoe daar maak je het jezelf alleen maar moeilijker mee.
Ik vind dat geklugel zelf wel charmant. Maar versieren staat toch vooral in het teken van seksualiteit en dan moet jezelf profileren in datgene dat sexy wordt gevonden.
The view from nowhere.
  zondag 8 mei 2011 @ 13:12:08 #216
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96502306
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 13:05 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ben er mee bezig, heb mijn paar goede dagen weer gehad, vandaag weer een off-day. Het is niet iets wat je zomaar doorbreekt.
Depressie. Heb je het gevoel dat er maar weinig mogelijkheden en kansen zijn? Is al vaker besproken. Verzand altijd in de vraag hoe de realiteit eruit ziet. Maak je jezelf kansloos of ben je echt kansloos.
The view from nowhere.
  zondag 8 mei 2011 @ 13:16:17 #217
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96502430
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 02:22 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

nee, geen wil, geen motivatie, en als ik wat doe vind iik he tniet leuk
Een sociale fobie past niet bij iemand die niets wil, want dan bomt het niet wat anderen van je denken. Het is eerder een verlammende angst, die alles wat je doet zozeer belast, dat het niet meer leuk is.
The view from nowhere.
pi_96502478
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 13:12 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Depressie. Heb je het gevoel dat er maar weinig mogelijkheden en kansen zijn? Is al vaker besproken. Verzand altijd in de vraag hoe de realiteit eruit ziet. Maak je jezelf kansloos of ben je echt kansloos.
Ik heb geen vastgestelde depressie door een psycholoog oid. Het feit is gewoon dat ik al ruim een half jaar niet goed in mijn vel zit. Sinds begin maart is dit doorgeslagen en heb ik soms sessies van wel drie dagen gehad waarop ik alleen uit bed ben geweest voor toillet en eten. Ook ben ik vaak erg gefrustreerd en hebben enkele deuren, lampen en mijn telefoon het al moeten ontgelden vanwege een frustratie-aanval.

Mijn situatie is absoluut niet kansloos. Ik ben gewoon ontzettend teleurgesteld in hoe de zaken lopen, met name met de dames dus; maar dit is ook overgeslagen naar alle andere vlakken van mijn leven.

Ik probeer er de afgelopen paar weken weer wat grip op te krijgen; de rotzooi die ik gemaakt heb weer wat bij elkaar te vegen. Sociale contacten weer wat op te pakken... nieuwe dingen te ondernemen in mijn leven. Ik raak echter nog altijd heel gemakkelijk uit balans... bepaalde vormen van kritiek laten me omslaan van perfect rustig naar "intern kokend".
  zondag 8 mei 2011 @ 13:34:44 #219
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96503118
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 13:17 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ik heb geen vastgestelde depressie door een psycholoog oid. Het feit is gewoon dat ik al ruim een half jaar niet goed in mijn vel zit. Sinds begin maart is dit doorgeslagen en heb ik soms sessies van wel drie dagen gehad waarop ik alleen uit bed ben geweest voor toillet en eten. Ook ben ik vaak erg gefrustreerd en hebben enkele deuren, lampen en mijn telefoon het al moeten ontgelden vanwege een frustratie-aanval.
Dat is wel standaard. Frustratie --> aggressie --> depressie.

quote:
Mijn situatie is absoluut niet kansloos. Ik ben gewoon ontzettend teleurgesteld in hoe de zaken lopen, met name met de dames dus; maar dit is ook overgeslagen naar alle andere vlakken van mijn leven.

Ik probeer er de afgelopen paar weken weer wat grip op te krijgen; de rotzooi die ik gemaakt heb weer wat bij elkaar te vegen. Sociale contacten weer wat op te pakken... nieuwe dingen te ondernemen in mijn leven. Ik raak echter nog altijd heel gemakkelijk uit balans... bepaalde vormen van kritiek laten me omslaan van perfect rustig naar "intern kokend".
Je studeert iets technisch in Eindhoven. Het probleem is ook dat je jezelf daar ontwikkelt op een manier die haaks staat op vrouwen versieren. Dat losse, associatieve kletsen, gewend zijn aan vrouwen om je heen, is er allemaal niet. Legio gefrusteerde mannen op technische universiteiten. De eenzijdigheid van een technische studie/omgeving kun je proberen te compenseren door daarbuiten juist het tegenovergestelde op te zoeken. Creativiteit, natuur, gezelligheid en vrouwen. Je zelfexpressie kun je verbreden door zingen, dansen, acteren, etc. Jezelf leren ontspannen met sport of yoga (veel aardige, maar wazige vrouwen, spiritueel enzo). Doe alleen dingen waar vrouwen in de meerderheid zijn.

Een waarschuwing. Veel in de wereld van socio's stuit logisch denkende mensen tegen de borst, omdat het ook gewoon onlogisch is. Daar moet je overheen stappen. Ze weten niet beter, maar die conclusie accepteren ze nooit.
The view from nowhere.
pi_96509332
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 13:34 schreef deelnemer het volgende:
Je studeert iets technisch in Eindhoven. Het probleem is ook dat je jezelf daar ontwikkelt op een manier die haaks staat op vrouwen versieren. Dat losse, associatieve kletsen, gewend zijn aan vrouwen om je heen, is er allemaal niet. Legio gefrusteerde mannen op technische universiteiten. De eenzijdigheid van een technische studie/omgeving kun je proberen te compenseren door daarbuiten juist het tegenovergestelde op te zoeken. Creativiteit, natuur, gezelligheid en vrouwen. Je zelfexpressie kun je verbreden door zingen, dansen, acteren, etc. Jezelf leren ontspannen met sport of yoga (veel aardige, maar wazige vrouwen, spiritueel enzo). Doe alleen dingen waar vrouwen in de meerderheid zijn.

Een waarschuwing. Veel in de wereld van socio's stuit logisch denkende mensen tegen de borst, omdat het ook gewoon onlogisch is. Daar moet je overheen stappen. Ze weten niet beter, maar die conclusie accepteren ze nooit.
Mee eens; ik zit al jaren in een wereld met een man/vrouw verhouding van ongeveer 1 op 8. Bij een universiteit hoort ook een bepaalde lifestyle waarbij je elkaar weer opzoekt. Veel verenigingen of sporten kennen dus globaal gezien deze zelfde man/vrouw verhouding. Het is niet zo dat er geen vrouwen om me heen zijn. Het is echter wel zo dat de dames bij de opleidingen veel aandacht krijgen. Zekere om de schaarse knappere dames hangt een air van "impress me" heen. In mijn tweede jaar ooit de fout gemaakt om verliefd te worden op zo'n meid; een van de meest pijnlijke ervaringen ooit uiteindelijk. Ik weet, in de periode van 4 maanden waarin ze single was, van minstens 6 andere jongens zeker dat ze ook wat voor haar voelde. Het is een ziekelijke competitie waarbij je ontzettend veel geluk nodig hebt.
Hopelijk kan ik bij mijn nieuwe bijbaan en toekomstige nieuwe sport die ik ga doen, wat andere sociale groepen aanboren.

BTW: niet voor iedereen op de technische unie is het leven zo. Het is echter voor de minder populaire, sociaal minder vaardigen, een veel moeilijkere omgeving.
  zondag 8 mei 2011 @ 18:10:16 #221
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96511155
Zo ik ben voor het eerst sinds ruim een week weer buiten geweest. Met moeder en haar vriendin plus de dochter en het zoontje van de vriendin. Het ging allemaal wel oke, totdat dochter opeens halverwege een Date kreeg ( want hij was toch al in de buurt). Het was zo'n heel typische scooterjongen en hij werkt heel hard ( jaja dat is goed van hem hoor) in de bouw. Ja ik kon gewoon niets meer uitbrengen?? Ik ging maar net doen alsof ik lag te slapen. Ik herkende wel dat gevoel dat ik op de universiteit soms had. Vreselijk ongemakkelijk, net een goudvis.
pi_96511246
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 18:10 schreef lanterfanteraar het volgende:
Zo ik ben voor het eerst sinds ruim een week weer buiten geweest. Met moeder en haar vriendin plus de dochter en het zoontje van de vriendin. Het ging allemaal wel oke, totdat dochter opeens halverwege een Date kreeg ( want hij was toch al in de buurt). Het was zo'n heel typische scooterjongen en hij werkt heel hard ( jaja dat is goed van hem hoor) in de bouw. Ja ik kon gewoon niets meer uitbrengen?? Ik ging maar net doen alsof ik lag te slapen. Ik herkende wel dat gevoel dat ik op de universiteit soms had. Vreselijk ongemakkelijk, net een goudvis.
Pure jaloezie; kut gevoel idd. Wegstoppen en doen alsof je slaapt is zo slecht nog niet op dat moment.
pi_96511273
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 18:10 schreef lanterfanteraar het volgende:
Zo ik ben voor het eerst sinds ruim een week weer buiten geweest. Met moeder en haar vriendin plus de dochter en het zoontje van de vriendin. Het ging allemaal wel oke, totdat dochter opeens halverwege een Date kreeg ( want hij was toch al in de buurt). Het was zo'n heel typische scooterjongen en hij werkt heel hard ( jaja dat is goed van hem hoor) in de bouw. Ja ik kon gewoon niets meer uitbrengen?? Ik ging maar net doen alsof ik lag te slapen. Ik herkende wel dat gevoel dat ik op de universiteit soms had. Vreselijk ongemakkelijk, net een goudvis.
Waarom is dat ongemakkelijk? Ze krijgt een date, leuk voor haar. Dan zeg je tot ziens/veel plezier en ga je met je moeder, vriendin en zoontje mee? Jaloers zijn hoef je niet te uiten.
  zondag 8 mei 2011 @ 18:16:54 #224
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96511392
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 18:12 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Pure jaloezie; kut gevoel idd. Wegstoppen en doen alsof je slaapt is zo slecht nog niet op dat moment.
Huh, oh nee? Ik was totaal niet jaloers, hij was namelijk helemaal niet mijn type. Ik doelde meer op het ongemakkelijke gevoel dat ik soms in gezelschap ervaar.
pi_96511447
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 18:16 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Huh, oh nee? Ik was totaal niet jaloers, hij was namelijk helemaal niet mijn type. Ik doelde meer op het ongemakkelijke gevoel dat ik soms in gezelschap ervaar.
Maar het gezelschap was niet ongemakkelijk, totdat hij erbij kwam? Omdat je hem niet kende ofzo? Of omdat het een type is waar je slecht mee overweg kunt?
pi_96511506
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 18:16 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Huh, oh nee? Ik was totaal niet jaloers, hij was namelijk helemaal niet mijn type. Ik doelde meer op het ongemakkelijke gevoel dat ik soms in gezelschap ervaar.
Waarom was het dan ongemakkelijk?
  zondag 8 mei 2011 @ 18:24:11 #227
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96511693
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 18:18 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Maar het gezelschap was niet ongemakkelijk, totdat hij erbij kwam? Omdat je hem niet kende ofzo? Of omdat het een type is waar je slecht mee overweg kunt?
Ja ik vond het echt vreemd en wel vervelend dat ik dat weer had. Ik weet niet of het per se aan het type ligt, want met de studie had ik het ook en daar was iedereen toch wel een beetje van een bepaald niveau en een soort van zelfde interesse. Ik snap het niet. Met de meetings die ik sinds het stoppen van de studie heb gehad, ging het heel goed, gezellig en totaal niet geforceerd. Ze vonden me niet eens verlegen. Maar nu was het dus weer terug, dat goudvisachtige en misschien komt het weer terug als ik weer ga studeren. Vreselijk. Ik snap niet dat ik niet autistisch ben.
pi_96511745
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 18:24 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Ja ik vond het echt vreemd en wel vervelend dat ik dat weer had. Ik weet niet of het per se aan het type ligt, want met de studie had ik het ook en daar was iedereen toch wel een beetje van een bepaald niveau en een soort van zelfde interesse. Ik snap het niet. Met de meetings die ik sinds het stoppen van de studie heb gehad, ging het heel goed, gezellig en totaal niet geforceerd. Ze vonden me niet eens verlegen. Maar nu was het dus weer terug, dat goudvisachtige en misschien komt het weer terug als ik weer ga studeren. Vreselijk. Ik snap niet dat ik niet autistisch ben.
Goudvis? Mag ik weten waar je dat op baseert? :')
  zondag 8 mei 2011 @ 18:32:05 #229
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96512005
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 18:25 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Goudvis? Mag ik weten waar je dat op baseert? :')
Oh dat is echt een treffende vergelijking van mij:

Kijk maar diep in zijn oog, dat is volkomen leegte. Hij kan niets uitbrengen. Dat is zo erg en wel een grote angst van mij. Misschien wel de grootste angst, om zoals de goudvis te zijn.
pi_96512012
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 18:24 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Ja ik vond het echt vreemd en wel vervelend dat ik dat weer had. Ik weet niet of het per se aan het type ligt, want met de studie had ik het ook en daar was iedereen toch wel een beetje van een bepaald niveau en een soort van zelfde interesse. Ik snap het niet. Met de meetings die ik sinds het stoppen van de studie heb gehad, ging het heel goed, gezellig en totaal niet geforceerd. Ze vonden me niet eens verlegen. Maar nu was het dus weer terug, dat goudvisachtige en misschien komt het weer terug als ik weer ga studeren. Vreselijk. Ik snap niet dat ik niet autistisch ben.
Of je er nou een label autisme aan plakt of niet; je hebt een probleem waar je mee zit en daar moet je mee om zien te gaan / aan zien te pakken. Waar het dus om gaat, is dat vooral bij mensen waar je niet compleet vertrouwd mee bent, het lastig is voor jou om te communiceren? Je voelt je ongemakkelijk, alle actie die een normaal mens zou ondernemen, voelt voor jou aan als geforceerd?

Of kun je wel communiceren met mensen die je niet echt kent; maar begrijpen ze je vaak totaal niet?
  zondag 8 mei 2011 @ 18:41:06 #231
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96512338
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 18:32 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Of je er nou een label autisme aan plakt of niet; je hebt een probleem waar je mee zit en daar moet je mee om zien te gaan / aan zien te pakken. Waar het dus om gaat, is dat vooral bij mensen waar je niet compleet vertrouwd mee bent, het lastig is voor jou om te communiceren? Je voelt je ongemakkelijk, alle actie die een normaal mens zou ondernemen, voelt voor jou aan als geforceerd?

Of kun je wel communiceren met mensen die je niet echt kent; maar begrijpen ze je vaak totaal niet?
Jaja sorry ik ben ook niet zo van het classificeren, maar ik moest even denken aan de test van de mevrouw waar niets uit gekomen is.

Nou, met die meetingmeisjes was ik ook niet vertrouwd, maar dat ging gewoon heel leuk. En ik ben zeker niet iemand die alles uit loopt te denken op gebied van communicatie ( als in: O JEE nu is het even stil, erg dit, snel iets geforceerds erin gooien blabla).

En ik ben niet Heel Moeilijk te begrijpen, ik kan best eenvoudig nonchalante dingen uitbrengen, beetje aangepast op de persoon. Maar dat goudvisachtige dat overvalt me zo en ik dacht dat het weg was sinds die meetings.
pi_96512391
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 18:24 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Ja ik vond het echt vreemd en wel vervelend dat ik dat weer had. Ik weet niet of het per se aan het type ligt, want met de studie had ik het ook en daar was iedereen toch wel een beetje van een bepaald niveau en een soort van zelfde interesse. Ik snap het niet. Met de meetings die ik sinds het stoppen van de studie heb gehad, ging het heel goed, gezellig en totaal niet geforceerd. Ze vonden me niet eens verlegen. Maar nu was het dus weer terug, dat goudvisachtige en misschien komt het weer terug als ik weer ga studeren. Vreselijk. Ik snap niet dat ik niet autistisch ben.
Heb je de test wel goed ingevuld dan? :D

Tja, ik weet ook niet waar het dan wel aan kan liggen, dat gevoel niet te weten hoe je te gedragen in bepaalde situaties. Misschien toch omdat je niet genoeg oefening hebt gehad daarin? Dat je dat soort situaties hebt vermeden?
pi_96512582
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 18:32 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Oh dat is echt een treffende vergelijking van mij:
[ afbeelding ]
Kijk maar diep in zijn oog, dat is volkomen leegte. Hij kan niets uitbrengen. Dat is zo erg en wel een grote angst van mij. Misschien wel de grootste angst, om zoals de goudvis te zijn.
Ik weet niet wat ik hier ooit op kan zeggen. Begrijpen zal ik je nooit, dat is zeker.
  zondag 8 mei 2011 @ 18:51:48 #234
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96512824
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 18:42 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Heb je de test wel goed ingevuld dan? :D

Tja, ik weet ook niet waar het dan wel aan kan liggen, dat gevoel niet te weten hoe je te gedragen in bepaalde situaties. Misschien toch omdat je niet genoeg oefening hebt gehad daarin? Dat je dat soort situaties hebt vermeden?
Nee, want ik heb alle testjes zelfs nog een keer ingevuld.

Ik heb het ook al aan de mevrouw verteld, maar ik kan het niet zo goed uitleggen? Het is alsof je in een dwangbuis wordt gestopt een beetje en een beetje zoals een goudvis. Wat moet ik daar nu mee, dat klinkt zo vaag. Vooral omdat het ook weleens Niet aanwezig was tijdens de studie.

Ja hmm misschien toch omdat veel andere mensen al langere tijd ( of zelfs hun hele leven) gewend zijn om op die manier te leven, in zo'n verband. En misschien omdat sommigen nog iets intimiderends hebben. Jaja ik vond die jongen wel een beetje intimiderend misschien. Misschien. Maar hij was niet onaardig of zo en hij doet wel goed zijn best in het leven. Heel benijdenswaardig allemaal.
pi_96512935
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 18:41 schreef lanterfanteraar het volgende:
Jaja sorry ik ben ook niet zo van het classificeren, maar ik moest even denken aan de test van de mevrouw waar niets uit gekomen is.
Kreeg je het gevoel dat je je moest verontschuldigen? Ik beschuldigde je nergens van hoor.
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 18:41 schreef lanterfanteraar het volgende:
Maar dat goudvisachtige dat overvalt me zo en ik dacht dat het weg was sinds die meetings.
Die lege goudvis ogen waar je het over hebt; die zie je zelf niet, die zien anderen. Ben je bang om als een goudvis te zijn... iemand die zich niet kan uiten op de manieren waarop zij zou willen? Of ben je bang als goudvis gezien te worden... bang dat mensen je niet begrijpen, bang dat mensen je zien als een vreemd (misschien wel leeg?) persoon?
  zondag 8 mei 2011 @ 19:06:54 #236
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96513386
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 18:54 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Kreeg je het gevoel dat je je moest verontschuldigen? Ik beschuldigde je nergens van hoor.

[..]

Die lege goudvis ogen waar je het over hebt; die zie je zelf niet, die zien anderen. Ben je bang om als een goudvis te zijn... iemand die zich niet kan uiten op de manieren waarop zij zou willen? Of ben je bang als goudvis gezien te worden... bang dat mensen je niet begrijpen, bang dat mensen je zien als een vreemd (misschien wel leeg?) persoon?
Ik zeg redelijk snel Sorry, volgens mij.

Ja, om het niet kunnen uiten op de manier waarop ik zou willen. Dat anderen mij als "vreemd" zouden zien, vind ik nog wel grappig en ja... degenen die mij werkelijk ( irl) "vreemd" vinden, bedoelen dat niet eens negatief. En als het wel negatief zou zijn, zou ik dat ook nog wel grappig vinden. Ik heb mijzelf geen beeld opgelegd van de manier waarop ik over zou moeten komen op anderen. Ik ben gewoon bang om mijzelf in die goudvis te verliezen, zo in die dwangbuis.
  zondag 8 mei 2011 @ 19:14:07 #237
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96513698
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 19:06 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Ik zeg redelijk snel Sorry, volgens mij.

Ja, om het niet kunnen uiten op de manier waarop ik zou willen. Dat anderen mij als "vreemd" zouden zien, vind ik nog wel grappig en ja... degenen die mij werkelijk ( irl) "vreemd" vinden, bedoelen dat niet eens negatief. En als het wel negatief zou zijn, zou ik dat ook nog wel grappig vinden. Ik heb mijzelf geen beeld opgelegd van de manier waarop ik over zou moeten komen op anderen. Ik ben gewoon bang om mijzelf in die goudvis te verliezen, zo in die dwangbuis.
Heel apart zoiets heb ik nog nooit gehoord dat iemand bang is om in een leeg omhulsel te veranderen wat zicht niet kan uiten.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_96513711
Och, wat zag ik net toch een lief stelletje in de bus zitten. De één een typische magere scooter-jongen met pet op, op het eerste gezicht. Hij had al een kale streep door z'n haar a la Robben op zijn jonge leeftijd, maar dat leek hem verder niet te deren. De ander een lief rood-harig meisje (gekleurd) en wat stiller dan hem.

Hij hield gedurende 40 minuten prima het gesprek op gang, haalde ook z'n jack uit z'n tas voor haar omdat ze het koud had ofzo en halverwege rustte ze haar hoofd zachtjes tegen z'n schouder aan. O+ Toen was hij even stil, en keek voldaan voor zich uit. Hij was getemd.
Ron Paul 2012
pi_96514501
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 19:14 schreef heloef het volgende:
Heel apart zoiets heb ik nog nooit gehoord dat iemand bang is om in een leeg omhulsel te veranderen wat zicht niet kan uiten.
@Lanter, heeft dat hier iets mee te maken?

"maar ik kan soms zelfs ZO goed zijn, dat ik het leven vanuit mijn graf bekijk. ik kan dit niet goed uitleggen, maar je leeft dan alsof je een DVD van je leven terugspoelt. op dat soort momenten voel ik mij zeer werelds, dan ruleer ik, want dan sta ik boven het leven. je leeft dan in geschiedenis, als in een film. Snapt iemand dit?" Bron: Lanter, 04-02-2011

Soort van los koppelen van lichaam en geest ofzo?...
  zondag 8 mei 2011 @ 19:35:20 #240
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96514698
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 19:30 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

@Lanter, heeft dat hier iets mee te maken?

"maar ik kan soms zelfs ZO goed zijn, dat ik het leven vanuit mijn graf bekijk. ik kan dit niet goed uitleggen, maar je leeft dan alsof je een DVD van je leven terugspoelt. op dat soort momenten voel ik mij zeer werelds, dan ruleer ik, want dan sta ik boven het leven. je leeft dan in geschiedenis, als in een film. Snapt iemand dit?" Bron: Lanter, 04-02-2011

Soort van los koppelen van lichaam en geest ofzo?...
huh wow mindfucking, ik dacht een stukje uit de krant ivm bronvermelding
hah wow mijn eigen postgeschiedenis

maar neh, dat is weer een andere stand. de goudvisstand is vervelend. die wereldse stand niet, die is wel lekker, beetje soort drugs of zo (( geen ervaring mee trouwens hoor)).
pi_96514804
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 19:35 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

huh wow mindfucking, ik dacht een stukje uit de krant ivm bronvermelding
hah wow mijn eigen postgeschiedenis

maar neh, dat is weer een andere stand. de goudvisstand is vervelend. die wereldse stand niet, die is wel lekker, beetje soort drugs of zo (( geen ervaring mee trouwens hoor)).
Welke standen, buiten goudvis en wereldse stand heb je nog meer? Ik twijfel of dat echt los van elkaar staat trouwens...
pi_96514940
Al die standen van haar hebben nog een overkoepelende stand; genaamd "zweverig gezanik wat niet te doorgronden valt".
Ron Paul 2012
pi_96515092
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 19:40 schreef Supersoep het volgende:
Al die standen van haar hebben nog een overkoepelende stand; genaamd "zweverig gezanik wat niet te doorgronden valt".
lol, je staat op standje I don't give a fuck. Ik vind dat ze het wel mooi omschrijft.
pi_96515109
Wat een zweefteef inderdaad. Goudvissen, hoe ze erop komt alleen al _O- In de verkeerde tijd geboren! Echt een damslaper (hippie).
  zondag 8 mei 2011 @ 19:44:42 #245
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96515190
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 19:37 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Welke standen, buiten goudvis en wereldse stand heb je nog meer? Ik twijfel of dat echt los van elkaar staat trouwens...
oh nee ik kwam alleen die goudvisstand in dit topic melden omdat die wel van toepassing is op het sociale leven. Ja het is wel een idee om alle standen Eens Op Te Schrijven, alleen wordt het door dat opschrijven en zogenaamde ontleden allemaal vager??
pi_96515247
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 19:44 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

oh nee ik kwam alleen die goudvisstand in dit topic melden omdat die wel van toepassing is op het sociale leven. Ja het is wel een idee om alle standen Eens Op Te Schrijven, alleen wordt het door dat opschrijven en zogenaamde ontleden allemaal vager??
Ik kan het me niet voorstellen dat het nog veel vager zal worden. Ik zou graag al je standen eens op een rijtje zien ja. En naja, ik denk dat uiteindelijk al je standen in zekere mate van invloed zijn op je sociale leven....
pi_96515391
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 19:46 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ik kan het me niet voorstellen dat het nog veel vager zal worden. Ik zou graag al je standen eens op een rijtje zien ja. En naja, ik denk dat uiteindelijk al je standen in zekere mate van invloed zijn op je sociale leven....
Doe dat dan wel even prive a.u.b.. ik vind het allemaal maar angstaanjagend met haar goudvissen, coconnen en weet ik veel. :)
pi_96515425
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 18:51 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Nee, want ik heb alle testjes zelfs nog een keer ingevuld.

Ik heb het ook al aan de mevrouw verteld, maar ik kan het niet zo goed uitleggen? Het is alsof je in een dwangbuis wordt gestopt een beetje en een beetje zoals een goudvis. Wat moet ik daar nu mee, dat klinkt zo vaag. Vooral omdat het ook weleens Niet aanwezig was tijdens de studie.

Ja hmm misschien toch omdat veel andere mensen al langere tijd ( of zelfs hun hele leven) gewend zijn om op die manier te leven, in zo'n verband. En misschien omdat sommigen nog iets intimiderends hebben. Jaja ik vond die jongen wel een beetje intimiderend misschien. Misschien. Maar hij was niet onaardig of zo en hij doet wel goed zijn best in het leven. Heel benijdenswaardig allemaal.
Goudvis stand noemen ze ook wel dissociatie, je bent er wel en je bent er niet . net alsof je leven voorbij gaat als een film.
pi_96515450
Is er dan ook een schildpadden stand? Je doet niks, ligt dagen in je bed te stinken, alles gaat langzaam. :') Gaat toch werkelijk nergens meer over dit.
  zondag 8 mei 2011 @ 19:50:14 #250
240618 Micson
The lonely stoner
pi_96515456
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 19:48 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Doe dat dan wel even prive a.u.b.. ik vind het allemaal maar angstaanjagend met haar goudvissen, coconnen en weet ik veel. :)
Idd, ik heb het geprobeerd te snappen, maar er is gewoon geen touw aan vast te knopen, voor niemand vrees ik. Met alle respect overigens
  zondag 8 mei 2011 @ 19:50:35 #251
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96515476
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 19:46 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ik zou graag al je standen eens op een rijtje zien ja.
Goed dat je doorvraag Axel. Ben er ook in geinteresseerd. Het is wel moeilijk om gevoelstoestanden te beschrijven.
The view from nowhere.
pi_96515490
In een ander topic dan graag. Niet hier.
Ron Paul 2012
  zondag 8 mei 2011 @ 19:52:04 #253
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96515563
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 19:50 schreef Supersoep het volgende:
In een ander topic dan graag. Niet hier.
Daar ga jij niet over Supersoep.
The view from nowhere.
pi_96515619
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 19:52 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Daar ga jij niet over Supersoep.
Lijkt me toch verstandig, anders post ze hier een heel verhaal en wordt het alsnog verwijderd door een moderator. Want het heeft 0% betrekking op wat hier als on-topic wordt beschouwd.
Ron Paul 2012
  zondag 8 mei 2011 @ 19:54:54 #255
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96515718
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 19:50 schreef Micson het volgende:

[..]

Idd, ik heb het geprobeerd te snappen, maar er is gewoon geen touw aan vast te knopen, voor niemand vrees ik. Met alle respect overigens
Nou ja ik lijk nu wel heel Raar en Vaag over te komen ( ben ik niet hoor) en op het forum wordt dat ook weleens gezegd, dus ik was een keer bij van die hippie-achtige mensen beland en toen zei ik zo van: "Hey! Ja, ik hoor vaak dat ik heel vreemd ben haha *) Ja gewoon, ja ik weet niet haha *)" en toen vonden ze dat totaal niet??

Oh en ik was niet van plan om in dit topic een heel verhaal te gaan posten hoor.
  zondag 8 mei 2011 @ 19:57:59 #256
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_96515885
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 19:52 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Daar ga jij niet over Supersoep.
Nee maar ik wel.
pi_96515969
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 19:14 schreef Supersoep het volgende:
Och, wat zag ik net toch een lief stelletje in de bus zitten. De één een typische magere scooter-jongen met pet op, op het eerste gezicht. Hij had al een kale streep door z'n haar a la Robben op zijn jonge leeftijd, maar dat leek hem verder niet te deren. De ander een lief rood-harig meisje (gekleurd) en wat stiller dan hem.

Hij hield gedurende 40 minuten prima het gesprek op gang, haalde ook z'n jack uit z'n tas voor haar omdat ze het koud had ofzo en halverwege rustte ze haar hoofd zachtjes tegen z'n schouder aan. O+ Toen was hij even stil, en keek voldaan voor zich uit. Hij was getemd.
Ahh gossie O+

Soort van opposites attract geval?
pi_96515986
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 19:54 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Nou ja ik lijk nu wel heel Raar en Vaag over te komen ( ben ik niet hoor) en op het forum wordt dat ook weleens gezegd, dus ik was een keer bij van die hippie-achtige mensen beland en toen zei ik zo van: "Hey! Ja, ik hoor vaak dat ik heel vreemd ben haha *) Ja gewoon, ja ik weet niet haha *)" en toen vonden ze dat totaal niet??

Oh en ik was niet van plan om in dit topic een heel verhaal te gaan posten hoor.
Ik denk omdat hun net zo raar zijn. Heb je daar nog geflirt? Lijkt me wel, soort zoekt soort toch?
pi_96516090
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 19:43 schreef iwannabehigh het volgende:
Wat een zweefteef inderdaad. Goudvissen, hoe ze erop komt alleen al _O- In de verkeerde tijd geboren! Echt een damslaper (hippie).
Stereotype nieuwetijdskind/indigokind/kritalkind etc. :P

HSP ook wel genoemd.
pi_96516222


[ Bericht 98% gewijzigd door -Strawberry- op 08-05-2011 20:07:07 (dubbel) ]
pi_96516335
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 19:52 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Lijkt me toch verstandig, anders post ze hier een heel verhaal en wordt het alsnog verwijderd door een moderator. Want het heeft 0% betrekking op wat hier als on-topic wordt beschouwd.
Als het over versieren gaat krijg ik zelf anders telkens de adviezen om allerlei aspecten in mijn leven aan te passen; waarom zou het helpen doorgronden van Lanter dan compleet los staan van haar problemen met het versieren? Ik vraag alleen door, omdat ik me totaal niet in haar problemen herken en ik geen idee heb wat voor adviezen ze nodig heeft.
  zondag 8 mei 2011 @ 20:07:01 #262
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96516395
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 19:59 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ik denk omdat hun net zo raar zijn. Heb je daar nog geflirt? Lijkt me wel, soort zoekt soort toch?
Pfoe dat is alweer een tijdje geleden. Hij zei iets van: "Nou, dan moeten we nog maar eens uitvinden hoe Vreemd jij bent!" En er kwam iemand mijn heupen/ middel zo vastpakken, maar wel met beleid, enkel met de vingertoppen. Diegene gaf een glas wijn. Dat was het wel. Toen was ik nog volledig ongedingest ( nooit gezoend etc). Ik vond die twee personen niet... ja, sprak me niet direct aan fysiek.

quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 20:01 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Stereotype nieuwetijdskind/indigokind/kritalkind etc. :P

HSP ook wel genoemd.
Heh bah, niet zo iemand die "Anders" is toch? Zo die onzin, bah.
pi_96516443
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 20:07 schreef lanterfanteraar het volgende:

Heh bah, niet zo iemand die "Anders" is toch? Zo die onzin, bah.
quote:
Volgens Elaine Aron is 15 tot 20 procent van de mensen hooggevoelig en zij is fel tegen opname van de term in het DSM-IV omdat het een aangeboren karaktereigenschap betreft. Tot op heden is dat ook niet het geval.
Valt mee. Gewoon karakter.
pi_96516610
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 20:05 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Als het over versieren gaat krijg ik zelf anders telkens de adviezen om allerlei aspecten in mijn leven aan te passen; waarom zou het helpen doorgronden van Lanter dan compleet los staan van haar problemen met het versieren? Ik vraag alleen door, omdat ik me totaal niet in haar problemen herken en ik geen idee heb wat voor adviezen ze nodig heeft.
Weet waar je kansen liggen. Sommige mensen kan je hier gewoonweg niet helpen.
Ron Paul 2012
  zondag 8 mei 2011 @ 20:13:07 #265
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96516727
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 19:54 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Nou ja ik lijk nu wel heel Raar en Vaag over te komen ( ben ik niet hoor) en op het forum wordt dat ook weleens gezegd, dus ik was een keer bij van die hippie-achtige mensen beland en toen zei ik zo van: "Hey! Ja, ik hoor vaak dat ik heel vreemd ben haha *) Ja gewoon, ja ik weet niet haha *)" en toen vonden ze dat totaal niet??

Oh en ik was niet van plan om in dit topic een heel verhaal te gaan posten hoor.
Op het eerste oog zal je niet raar zijn maar diep van binnen spelen een belangrijke problemen die veel mensen niet kunnen snappen.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_96516776
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 20:10 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Weet waar je kansen liggen. Sommige mensen kan je hier gewoonweg niet helpen.
Ik heb het nog niet over helpen; ik heb het eerst over begrijpen. Een uitdaging op zichzelf. Weet niet waarom, maar ik vind het wel interessant.
pi_96516789
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 19:59 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ahh gossie O+

Soort van opposites attract geval?
Je kon wel zien dat hij oprecht om haar gaf. Zij had ook zo'n ''wijs'' uiterlijk. Was wel mooi om te zien.
Ron Paul 2012
pi_96516969
En nu ben je niet meer onervaren, Lant?
  zondag 8 mei 2011 @ 20:18:57 #269
240618 Micson
The lonely stoner
pi_96517074
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 20:16 schreef iwannabehigh het volgende:
En nu ben je niet meer onervaren, Lant?
Hehe, ik wachtte er al op :')
  zondag 8 mei 2011 @ 20:20:02 #270
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96517118
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 20:16 schreef iwannabehigh het volgende:
En nu ben je niet meer onervaren, Lant?
er zijn wel wat dingetjes gebeurd ja, maar dat heb ik hier toch gepost? of zit jij alleen op vaag taalgebruik te azen?
pi_96517125
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 20:18 schreef Micson het volgende:

[..]

Hehe, ik wachtte er al op :')
Ja, daar ben ik wel benieuwd naar. En hoe haar gevoelsstand op dat moment was. Als een goudvis, of toch anders.. :')
pi_96517182
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 20:20 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

er zijn wel wat dingetjes gebeurd ja, maar dat heb ik hier toch gepost? of zit jij alleen op vaag taalgebruik te azen?
Meestal lees ik je posts niet, vandaar.
  zondag 8 mei 2011 @ 20:23:38 #273
240618 Micson
The lonely stoner
pi_96517315
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 20:20 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ja, daar ben ik wel benieuwd naar. En hoe haar gevoelsstand op dat moment was. Als een goudvis, of toch anders.. :')
Ik denk dat dit topic ook wel een seksuele wending kan gebruiken !

Heel hard zelfs :')
pi_96517900
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 20:23 schreef Micson het volgende:

[..]

Ik denk dat dit topic ook wel een seksuele wending kan gebruiken !

Heel hard zelfs :')
Nou, brand los over je overwinningen zou ik zeggen :P. Hoe waren je koninginnedag en bevrijdingsdag in Roermond?
pi_96518002
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 20:23 schreef Micson het volgende:

[..]

Ik denk dat dit topic ook wel een seksuele wending kan gebruiken !

Heel hard zelfs :')
Ik weet niet.. :P
Ik vind het iig niks om zo openbaar over mijn seksuele ervaringen te praten, wel iets voor Lantefant, neem ik aan.
  zondag 8 mei 2011 @ 20:32:00 #276
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96518028
tijdens Handelingen ben ik wel gewoon geil ( oh wat een heftig woord) hoor, dat is zo overweldigend allemaal, lekker overleveren aan dat fysieke... hmmmmmmm

hmmmmmmmmmmmmmmm
pi_96518170
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 20:32 schreef lanterfanteraar het volgende:
tijdens Handelingen ben ik wel gewoon geil ( oh wat een heftig woord) hoor, dat is zo overweldigend allemaal, lekker overleveren aan dat fysieke... hmmmmmmm

hmmmmmmmmmmmmmmm
Als ik het niet dacht, ik voed een trol. Lantefant is een oude, dikke, kalende man!
pi_96518322
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 20:31 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ik weet niet.. :P
Ik vind het iig niks om zo openbaar over mijn seksuele ervaringen te praten, wel iets voor Lantefant, neem ik aan.
Je hoeft ook niet je seksuele ervaringen te omschrijven; gewoon wat je hebt meegemaakt qua versieren de afgelopen tijd. Hoe het loopt?
  zondag 8 mei 2011 @ 20:35:55 #279
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96518326
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 20:33 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Als ik het niet dacht, ik voed een trol. Lantefant is een oude, dikke, kalende man!
als ik een passend synoniem voor "geil" had gevonden, was dat anders geweest

zucht
pi_96518446
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 20:33 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Als ik het niet dacht, ik voed een trol. Lantefant is een oude, dikke, kalende man!
Met blauwe ogen!
Ron Paul 2012
  zondag 8 mei 2011 @ 20:38:42 #281
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_96518571
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 20:35 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Je hoeft ook niet je seksuele ervaringen te omschrijven; gewoon wat je hebt meegemaakt qua versieren de afgelopen tijd. Hoe het loopt?
Niet :D zo klaar :+
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_96518683
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 20:35 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

als ik een passend synoniem voor "geil" had gevonden, was dat anders geweest

zucht
Nee, ik vind je sowieso al een trol.

quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 20:37 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Met blauwe ogen!
Ja, en met lege, nietszeggende (goud)vis ogen!

quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 20:35 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Je hoeft ook niet je seksuele ervaringen te omschrijven; gewoon wat je hebt meegemaakt qua versieren de afgelopen tijd. Hoe het loopt?
Goed. Ik heb een vriendin. :P
pi_96518751
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 20:35 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

als ik een passend synoniem voor "geil" had gevonden, was dat anders geweest

zucht
:|W |:(
  zondag 8 mei 2011 @ 20:41:16 #284
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_96518771
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 20:40 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Nee, ik vind je sowieso al een trol.

[..]

Ja, en met lege, nietszeggende (goud)vis ogen!

[..]

Goed. Ik heb een vriendin. :P
En hoe heb je dat gefixt?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_96518813
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 20:41 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

En hoe heb je dat gefixt?
Zij heeft hem versierd.
  zondag 8 mei 2011 @ 20:43:04 #286
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96518900
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 20:35 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Je hoeft ook niet je seksuele ervaringen te omschrijven; gewoon wat je hebt meegemaakt qua versieren de afgelopen tijd. Hoe het loopt?
Oh. Vandaag. Jongens ( twee) tegen mijn moeder: "So mooie dochter heb u. Mooie dochter. So". Tja.
  zondag 8 mei 2011 @ 20:43:12 #287
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_96518912
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 20:41 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Zij heeft hem versierd.
Nog beter :D
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_96518936
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 20:41 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

En hoe heb je dat gefixt?
Ik heb eerlijk gezegd niet veel gedaan. Gewoon mezelf gebleven.. :)
  zondag 8 mei 2011 @ 20:43:48 #289
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_96518947
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 20:43 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Oh. Vandaag. Jongens ( twee) tegen mijn moeder: "So mooie dochter heb u. Mooie dochter. So". Tja.
En waren ze leuk die jongens?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  zondag 8 mei 2011 @ 20:44:06 #290
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96518973
quote:
1s.gif Op zondag 8 mei 2011 11:16 schreef minnemin het volgende:

[..]

Ik dacht dat dat interesse in mijn verhaal was, niet zozeer in mij :P en je bent wel wat jong, MLiG, denk je dat we elkaar iets te bieden hebben? :)
nee geen persoonlijke interesse in jou, maar wel in jou type schattige meisjes en dergelijke
pi_96518991
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 20:43 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Oh. Vandaag. Jongens ( twee) tegen mijn moeder: "So mooie dochter heb u. Mooie dochter. So". Tja.
Ik wil deze persoon echt een keer in real life meemaken. :N
  zondag 8 mei 2011 @ 20:45:08 #292
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_96519042
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 20:43 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ik heb eerlijk gezegd niet veel gedaan. Gewoon mezelf gebleven.. :)
Goed advies :P moet je wel blij zijn met jezelf
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  zondag 8 mei 2011 @ 20:48:08 #293
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96519254
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 20:45 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Goed advies :P moet je wel blij zijn met jezelf
Hoe wordt je dat vraag ik me af? Ik ben wel blij met mezelf omdat ik vooral kijk naar de positieve kanten van mij zelf. Maar het lijkt me heel lastig als je dat niet bent om er uit te komen.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  zondag 8 mei 2011 @ 20:50:16 #294
240618 Micson
The lonely stoner
pi_96519391
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 20:30 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Nou, brand los over je overwinningen zou ik zeggen :P. Hoe waren je koninginnedag en bevrijdingsdag in Roermond?
Geen geile wijven meer aangeduwd, maar ik heb mij prima vermaakt :) Bij jou?

Ik ben iig allang blij dat het niet meer de hele tijd over mensen gaat die de hele dag in bed liggen. Met alle respect wederom overigens. En ook Lanters posts zijn interessanter als ze het over haar seksuele verleden/fantasieen/visioenen/dagdromen/weet ik veel heeft hehe
  zondag 8 mei 2011 @ 20:50:43 #295
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_96519420
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 20:48 schreef heloef het volgende:

[..]

Hoe wordt je dat vraag ik me af? Ik ben wel blij met mezelf omdat ik vooral kijk naar de positieve kanten van mij zelf. Maar het lijkt me heel lastig als je dat niet bent om er uit te komen.
Helaas kan je alleen zelf die knop om zetten en veranderen, dat kan niemand anders voor je doen. Ze kunnen wel helpen
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_96519435
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 20:48 schreef heloef het volgende:

[..]

Hoe wordt je dat vraag ik me af? Ik ben wel blij met mezelf omdat ik vooral kijk naar de positieve kanten van mij zelf. Maar het lijkt me heel lastig als je dat niet bent om er uit te komen.
Kost vooral heel veel tijd. Tijd en jezelf ontwikkelen in de goede richting... althans dat is wat ik probeer.
  zondag 8 mei 2011 @ 20:55:02 #297
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_96519726
zo hehe naar eindelijk weer eens tijd te hebben meld ik me weer aanwezig in dit topic voor nu.
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
Niemand kent het gewicht van de last waaronder een ander gebukt gaat - George Herbert.
pi_96519757
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 20:50 schreef Micson het volgende:
Geen geile wijven meer aangeduwd, maar ik heb mij prima vermaakt :) Bij jou?
Oke, je echt vermaken is altijd een goede basis. Ik heb me ook wel echt vermaakt die dagen en ook wel een paar leuke dames gesproken... gewoon relax... verder niets gebeurt met die meiden. Heeft nog wat tijd nodig ;).
pi_96519803
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 20:55 schreef Raggingbull het volgende:
zo hehe naar eindelijk weer eens tijd te hebben meld ik me weer aanwezig in dit topic voor nu.
Eindelijk tijd? Te druk geweest met versieren?
  zondag 8 mei 2011 @ 20:58:20 #300
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_96519979
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 20:56 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Eindelijk tijd? Te druk geweest met versieren?
Nee druk met school. Veel werken. Erg druk zijn met thuis(broertjes etc.) en enige tijd in mijn vriendin steken natuurlijk.
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
Niemand kent het gewicht van de last waaronder een ander gebukt gaat - George Herbert.
pi_96520043
Tijd moet je maken op vrijdag- en zaterdagavond :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')