SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hierJe moeder is een hamster
Mjah, koortslip en een dikke puist zijn wel de bekendste redenen om een date af te zeggen, dus als je dat duidelijk aangeeft is het geen probleem toch? Kun je alsnog daten zonder te zoenen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:25 schreef HappyGirl91 het volgende:
Nee, ik zie er ten eerste niet uit met zo'n enge dikke bulterige lipen ten tweede mag ik 'm niet zoenen
Ik vind het vooral een naar gezicht eigenlijk..
Ben wel benieuwd eigenlijk: Hoe zouden jullie reageren als je date komt opdagen met een dikke koortslip?
Of als je ineens zelf een koortslip krijgt terwijl je op date ging?
Met een koortslip iemand oraal bevredigen is ook niet aan te raden hoor, kan je ziektes van krijgen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:36 schreef formerjellybean het volgende:
Dan word het wel iets anders dan zoenen , maar ik zou op zich leuke dag van maken met gewoon filmpje kijken of andere dingen. En eigenlijk hoort het er ook een beetje bij je leert elkaar kennen op de leuke en minder leuke momenten.
Wel moet ik zelf zeggen dat ik het ook wel herken want bij mij wilde hij langskomen toen ik er niet uit zag in pyama en hij had daar geen moeite mee maar ik wel .
Wel denk dat als het de volgende keer weer voorkomt gewoon moet doen want schijnbaar vind die me zo leuk genoeg.
Trouwens het rare bij hem is juist dat hij mij leuk vind op de momenten dat ik zelf zoiets heb van moh en dat is even een rare gewaarwording
Had ik in vorige topic maar even gauw geplakt.
Je kan wel serieus zijn, maar sommige dingen moet je niet serieus nemen hier.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:21 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Dat is onjuist.
[..]
Je heb idd het gevoel dat er aanzienlijke problemen worden aangedragen. Tevens krijg ik hier het gevoel dat 'serieus zijn' de slechte eigenschap is die kunt hebben. Ik heb last van deze kut eigenschap en hoor hier niet thuis. Ga om die reden ook niet naar de meet.
En dan nog specifiek over jou. Er is de volgende strategie. Je trap overal tegen aan. Dan ben je onkwetsbaar. Als iemand daar bezwaar tegen maakt, trap je daar weer tegen aan. Zo is er niemand die je ooit iets kunt maken. Dat geldt voor alle vormen van destructief gedrag naar anderen, voor voetbal hooligans tot Iwannabehighs. Je hebt me een aantal keer gevraagt of ik een hekel aan je hebt. Aan dat gedrag van jou heb ik inmiddels een hekel.
ja iddquote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:40 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Met een koortslip iemand oraal bevredigen is ook niet aan te raden hoor, kan je ziektes van krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan is het geen koortslip he.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:57 schreef formerjellybean het volgende:
Joh een koortslip kan ook komen door gebrek aan vitaminen te komen, hoeft niet meteen geslachtsziekte te zijn.
Je moet dan wel even zelf geen dingen doen maar het hoeft niet altijd door geslachtziektes te komen.
quote:die trut heeft me herpes gegeven, maar ze blijft volhouden dat het niet kan. wat ee nbitch
en diversen van dat soort dingen. komt dus allemaal omdat die "tokkies" het niet snappenquote:wat een klootzak dat hij je herpes heeft gegeven, hij zou hiv moeten krijgen
Oh, dat bedoel je met "Dan word het wel iets anders dan zoenen"quote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:44 schreef formerjellybean het volgende:
Dat ga ik dan ook niet doenMaar gewoon film kijken ofzo kan geen kwaad het gaat erom dat je elkaar ziet en leuk met elkaar hebt.
Bron?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:57 schreef formerjellybean het volgende:
Joh een koortslip kan ook komen door gebrek aan vitaminen te komen, hoeft niet meteen geslachtsziekte te zijn.
Je moet dan wel even zelf geen dingen doen maar het hoeft niet altijd door geslachtziektes te komen.
nee. want het is niet compleet.quote:
Onzin. Ik heb ook zovaak een koortslip gehad tijdens de periode dat ik maagd was. Ik kreeg dat vaak als ik verkouden was.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:07 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee. want het is niet compleet.
het komt allemaal van het hsv virus.
en het hsv virus kan op al die plekken verblijven, en uitbreken(koortslip, genitalien, oog, alles wat daar boven staat).
maar nou zijn er nog steeds tokkies die met koortslip rondlopenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:08 schreef missyB het volgende:
Nou het stukje van herpes bij babys etc vond ik voor hier niet relevant.
nou dan zit in die zenuwen daar bij jou een hsv (type 1 of type 2)quote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:10 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Onzin. Ik heb ook zovaak een koortslip gehad tijdens de periode dat ik maagd was. Ik kreeg dat vaak als ik verkouden was.
Dinsdag, dan zie ik mijn internetdinnie$ weer.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:11 schreef kipknots het volgende:
Ik heb nog even een algemene vraag voor de mensen hier:
Waar kijk je op dit moment naar uit?
Dat ik mijn school heb afgerond, dat ik weet welke vervolgstudie ik wil doen, dat ik mijn rijbewijs heb en naar mijn drie vakanties (Londen, Italie en Afrika) die niet zo lang meer duren.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:11 schreef kipknots het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:15 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Dinsdag, dan zie ik mijn internetdinnie$ weer.
Dat wordt De Grote Dag.
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:13 schreef missyB het volgende:
ik kijk uit naar ontbijt op bed morgenvroeg
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:15 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Dat ik mijn school heb afgerond, dat ik weet welke vervolgstudie ik wil doen, dat ik mijn rijbewijs heb en naar mijn drie vakanties (Londen, Italie en Afrika) die niet zo lang meer duren.
Jij?
Dat klinkt wel heeel gaaf!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:34 schreef MTVGN het volgende:
Mijn vakantie deze zomer: 3 weken naar de VS & Canada, ik ga in m'n eentje, 't wordt m'n eerste vakantie in m'n eentje ooit
VS & Canada bezoeken in 3 weken, ambitieusquote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:34 schreef MTVGN het volgende:
Mijn vakantie deze zomer: 3 weken naar de VS & Canada, ik ga in m'n eentje, 't wordt m'n eerste vakantie in m'n eentje ooit
Zulke dingen kijk ik niet naar uit, dat is eigenlijk toch vanzelfsprekend (vind ik)? Het is wel leuk hoor, maar dat kan je altijd doen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:35 schreef missyB het volgende:
Ik word toch echt wel blij van leuke dingen in het vooruitzicht hoor.
kan zoiets zijn als heeej lekker weekend, een feestje,vakantie,shoppen voor nieuwe broek,uitstapje met vriendin.
Dingen die ik moet voltooien zoals bv mijn afwas maken mij niet blij
Voor mij is dat anders omdat ik een druk leven heb.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:46 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Zulke dingen kijk ik niet naar uit, dat is eigenlijk toch vanzelfsprekend (vind ik)? Het is wel leuk hoor, maar dat kan je altijd doen.
Dingen die ik moet voltooien, en áls ik ze uiteindelijk voltooid heb, maken mij veel blijer/geven mij meer voldoening (school, rijbewijs e.d.)![]()
Maar ik geef 't op, vrienden van mij liggen nu bij zo'n plas en ik heb nee gezegd omdat ik voor school bezig zou gaan, maar ik heb d'r geen zin meer in. Ik ga dus ook daarheen nu.Fijne middag allemaal.
Confronterende rotvraag als je eigenlijk niets hebt dat je kunt noemen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:11 schreef kipknots het volgende:
Vanavond weer stappen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:11 schreef kipknots het volgende:
Confronterend misschien, maar ook belangrijk. Ik denk dat voor redelijk wat mensen met problemen daar wel de kern ligt.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:06 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Confronterende rotvraag als je eigenlijk niets hebt dat je kunt noemen.
Ehh, ik zal wel wat foto's (en filmpjes) op facebook zettenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:35 schreef missyB het volgende:Dat klinkt wel heeel gaaf!
ga je nog ergens een online reisverslag bijhouden ofzo?
Ja ehh, ik kom alleen in Oregon, Washington en British Columbia. Houd ik nog wat onontdekt gebied over voor de toekomstquote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:42 schreef kipknots het volgende:VS & Canada bezoeken in 3 weken, ambitieus
Dat speelt ook mee, ik ga in de steden zeker in hostels slapen, kijken wat ik daar tegenkom.quote:Vorig jaar ben ik voor het eerst alleen op vakantie geweest, fantastische manier om te reizen. Nog nooit zo makkelijk mensen leren kennen en de vrijheid is heerlijk.
De koortslip kan je krijgen door vitaminegebrek (of verminderde weerstand), maar het virus niet.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:57 schreef formerjellybean het volgende:
Weer gaan studeren en daar nieuwe mensen leren kennen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:11 schreef kipknots het volgende:
Het kan ook worden overgedragen door huidcontact, een knuffel dus oid. Dus je hoeft niet eens een sexleven te hebben.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:04 schreef formerjellybean het volgende:
Bron is een vriend van me die er regelmatig last van heeft maar die heeft alles behalve een wild sex leven, die is zo single en date niet eens.
Er zijn zat mensen die juist in verkoudheidperiodes dat dus krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |