abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96464303
Als je serieus bent, spoor jij écht niet. Voor geen meter.

En wat nu als ze morgen niet werkt? Hmm, genoeg andere chicks om te hosselen dan.. Succes, ben benieuwd naar het verhaal!
  zaterdag 7 mei 2011 @ 02:30:40 #277
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96464378
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 02:13 schreef formerjellybean het volgende:
Ligt dit aan mij is MLIg wel erg creepy aan het reageren, je gaat toch niet op zoek naar een meisje waar hier iemand vaag wat over verteld. 8)7
heeft iemand er moeilijkheden mee? (ik ben blij dat ik het gelezen, want misschien de fokregels, en dan wordt zo alles verwijdert. maar ik heb het nu al gelezen).

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 02:25 schreef iwannabehigh het volgende:
Als je serieus bent, spoor jij écht niet. Voor geen meter.
beter dan thuiszitten toch? zo gebeurd er misschien tenminste iets.
met voorkennis over "het doel" naar de douglas gaan :)

quote:
En wat nu als ze morgen niet werkt? Hmm, genoeg andere chicks om te hosselen dan.. Succes, ben benieuwd naar het verhaal!
ja, dat zal waarschijnlijk wel. ze is er vast niet, of ik herken haar niet, of weet niet zeker of ze het is. of wat dan ook

en nee, niet genoeg andere chicks om te hosselen. ik heb hier nooit contacten zoals jij gewend bent ofzoiets. en haar zal waarschijnlijk ook wel niet lukken ookal is ze er wel.
pi_96464437
Naja, succes. Doe leuke kleding aan, je haar goed, scheer je, geurtje op. Gedraag je vooral normaal, voor zover dat kan en rustig aan.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 02:35:01 #279
240618 Micson
The lonely stoner
pi_96464456
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 02:33 schreef iwannabehigh het volgende:
Naja, succes. Doe leuke kleding aan, je haar goed, scheer je, geurtje op. Gedraag je vooral normaal, voor zover dat kan en rustig aan.
Ik moest lachen :')
  zaterdag 7 mei 2011 @ 09:23:39 #280
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96465964
Oh MLIG, als jullie wat gaan krijgen krijg dan ajb geen kinderen? Voor veel van dat soort psychische issues is een genetische basis en als je dan 2 wierdo's bij elkaar zet...
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_96467549
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 02:08 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

oke, dan ga ik daarheen( dm bericht) . kan ik je echt vertrouwen? ik kan ook naar alle douglassen hier in de omgeving hoor. misschien wel goed voor me sociale vaardigheden in alle steden in de buurt opnieuw een moederdagcadeau kopen bij parfumwinkels, en proberen "contacten" te maken met de winkelmeisjes
Ben je compleet van de pot gerukt, achterlijke die je bent?

Serieus, gaan we dit een beetje goedkeuren met z'n allen. :')
Ron Paul 2012
pi_96467592
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 10:54 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Ben je compleet van de pot gerukt, achterlijke die je bent?

Serieus, gaan we dit een beetje goedkeuren met z'n allen. :')
Ik zou niet weten wat je er tegen kan doen, moge dit serieus zijn, gaat ie toch wel. Ik had het gewoon nooit moeten vertellen, die plaats, wist ik veel dat hier zulke gekken waren. :')
  zaterdag 7 mei 2011 @ 11:00:09 #283
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96467638
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 10:57 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ik zou niet weten wat je er tegen kan doen, moge dit serieus zijn, gaat ie toch wel. Ik had het gewoon nooit moeten vertellen, die plaats, wist ik veel dat hier zulke gekken waren. :')
kan i kbeter niet gaan? ik wil niet iedereen over me heen krijgen hier(over me heen krijgen qua kritiek, niet qua andere dingen)
pi_96467646
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 11:00 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

kan i kbeter niet gaan? ik wil niet iedereen over me heen krijgen hier(over me heen krijgen qua kritiek, niet qua andere dingen)
Wat denk je nou zelf?
Ron Paul 2012
  zaterdag 7 mei 2011 @ 11:01:00 #285
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96467663
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 11:00 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Wat denk je nou zelf?
geen idee. dat het taboe is ofzo

en misschien ga ik vandaag wel niet. ik heb de hele nacht niet geslapen, en als ik nu naar bed ga wordt ik pas om een uur of 8 vanavond weer wakker, en is die winkel gesloten
  zaterdag 7 mei 2011 @ 11:10:00 #286
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96467805
Het geloof dat je hier zinvol ergens over kunt praten ben ik voorlopig even kwijt. Als serieus mens ga ik regelmatig zwaar over mijn nek. Of het nu de omtrekkende bewegingen zijn van degenen die problemen aandragen, of de agressie van mensen die er niet naar kunnen luisteren, of de verwijten van mensen die hun 'fun fun fun' behoefte gefrustreerd zien, of de macho's die hun kans ziet duidelijk te maken dat ze beter zijn, of vrouwen die dagelijks komen melden dat ze willen neuken, maar dat nooit zouden doen als iemand erop ingaat, of de moralisten die komen vertellen dat iedereen gewoon normaal moet doen.
The view from nowhere.
pi_96467856
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 11:10 schreef deelnemer het volgende:
Het geloof dat je hier zinvol ergens over kunt praten ben ik voorlopig even kwijt. Als serieus mens ga ik regelmatig zwaar over mijn nek. Of het nu de omtrekkende bewegingen zijn van degenen die problemen aandragen, of de agressie van mensen die er niet naar kunnen luisteren, of de verwijten van mensen die hun 'fun fun fun' behoefte gefrustreerd zien, of de macho's die hun kans ziet duidelijk te maken dat ze beter zijn, of vrouwen die dagelijks komen melden dat ze willen neuken, maar dat nooit zouden doen als iemand erop ingaat, of de moralisten die komen vertellen dat iedereen gewoon normaal moet doen.
Aldus de 48 jarige man die in 18 jarige meisjes hun broekje probeert te komen. Je bent veel te serieus, dat is het probleem. Hoezo problemen aandragen?
  zaterdag 7 mei 2011 @ 11:21:19 #288
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96468018
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 11:12 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Aldus de 48 jarige man die in 18 jarige meisjes hun broekje probeert te komen.
Dat is onjuist.

quote:
Je bent veel te serieus, dat is het probleem. Hoezo problemen aandragen?
Je heb idd het gevoel dat er aanzienlijke problemen worden aangedragen. Tevens krijg ik hier het gevoel dat 'serieus zijn' de slechte eigenschap is die kunt hebben. Ik heb last van deze kut eigenschap en hoor hier niet thuis. Ga om die reden ook niet naar de meet.

En dan nog specifiek over jou. Er is de volgende strategie. Je trap overal tegen aan. Dan ben je onkwetsbaar. Als iemand daar bezwaar tegen maakt, trap je daar weer tegen aan. Zo is er niemand die je ooit iets kunt maken. Dat geldt voor alle vormen van destructief gedrag naar anderen, voor voetbal hooligans tot Iwannabehighs. Je hebt me een aantal keer gevraagt of ik een hekel aan je hebt. Aan dat gedrag van jou heb ik inmiddels een hekel.

[ Bericht 11% gewijzigd door deelnemer op 07-05-2011 11:33:01 ]
The view from nowhere.
pi_96468020
Gaat wel lekker hier :P

Ik vind het gedrag van MLiG niet zo fout, uiteindelijk gaat hij toch naar buiten en maakt hij contact met het andere geslacht. Misschien bloeit er wat moois op O+

Ik woon in Delft, dus ik verwacht jullie morgen op de stoep :+
Children of the night. What music they make.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 11:24:19 #290
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96468086
Laat die jongen gewoon zijn moederdagcadeautje kopen joh.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 11:42:41 #291
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96468531
Misschien kan MLiG zich een keer een beetje zo gedragen, zo nonchalant en lacherig:

Op 5:40 zie je hem ook Contact maken met De Vrouw in het openbaar vervoer.
pi_96468800
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 11:24 schreef lanterfanteraar het volgende:
Laat die jongen gewoon zijn moederdagcadeautje kopen joh.
Ja dat is geweldig. Maar je gaat toch niet een meid opzoeken na een vaag verhaal van haar te hebben gelezen. Dan ben je gewoon niet goed bezig.

Dat soort onzin moet je gelijk wegwuiven, Deelnemer. Daar hoef je geen hele analyse over te maken. Nee, het is gewoon raar gedoe en daarvan mag je iemand gelijk op de hoogte stellen.

MLIG is mentaal gezien een klein kind, lijkt het wel, die gaat jouw hele uitleg niet snappen, hij gaat er niks mee doen. Het enige wat helpt bij dat soort onzinnige acties is een flinke ''Nee, foei!''
Ron Paul 2012
pi_96469246
:'(
Ik vind mezelf heel zielig vandaag.. Ik had een leuke date in het vooruitzicht en toen kreeg ik een koortslip en nu moest ik afzeggen :')
Dit is zowat mijn eerste post met een eigen verhaal dat ontopic is, dat dan weer wel :7

[ Bericht 3% gewijzigd door HappyGirl91 op 07-05-2011 12:19:16 ]
pi_96469345
Je had toch ook gewoon met koortslip kunnen gaan ??
  zaterdag 7 mei 2011 @ 12:19:22 #295
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96469356
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 12:14 schreef HappyGirl91 het volgende:
:'(
Ik vind mezelf heel zielig vandaag.. Ik had een leuke date gepland en toen kreeg ik een koortslip en nu moest ik afzeggen :N
Dit is zowat mijn eerste post met een eigen verhaal dat ontopic is, dat dan weer wel :7
koortslip is herpes hoor
en er is geen geneesmiddel voor

succes ermee
pi_96469515
ik zeg zovyrax
pi_96469546
Nee, ik zie er ten eerste niet uit met zo'n enge dikke bulterige lip :D en ten tweede mag ik 'm niet zoenen :N
Ik vind het vooral een naar gezicht eigenlijk..

Ben wel benieuwd eigenlijk: Hoe zouden jullie reageren als je date komt opdagen met een dikke koortslip?
Of als je ineens zelf een koortslip krijgt terwijl je op date ging?
  zaterdag 7 mei 2011 @ 12:25:53 #298
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_96469553
Ik zeg boerka.
Je moeder is een hamster
pi_96469616
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 12:25 schreef HappyGirl91 het volgende:
Nee, ik zie er ten eerste niet uit met zo'n enge dikke bulterige lip :D en ten tweede mag ik 'm niet zoenen :N
Ik vind het vooral een naar gezicht eigenlijk..

Ben wel benieuwd eigenlijk: Hoe zouden jullie reageren als je date komt opdagen met een dikke koortslip?
Of als je ineens zelf een koortslip krijgt terwijl je op date ging?
Ik zou het van tevoren laten weten. Dan kan diegene zich daarop voorbereiden. Maar waarschijnlijk zou ik ook niet gaan, nee.
Ron Paul 2012
  zaterdag 7 mei 2011 @ 12:30:03 #300
108913 Godshand
guide4you
pi_96469690
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 11:21 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Dat is onjuist.

[..]

Je heb idd het gevoel dat er aanzienlijke problemen worden aangedragen. Tevens krijg ik hier het gevoel dat 'serieus zijn' de slechte eigenschap is die kunt hebben. Ik heb last van deze kut eigenschap en hoor hier niet thuis. Ga om die reden ook niet naar de meet.

En dan nog specifiek over jou. Er is de volgende strategie. Je trap overal tegen aan. Dan ben je onkwetsbaar. Als iemand daar bezwaar tegen maakt, trap je daar weer tegen aan. Zo is er niemand die je ooit iets kunt maken. Dat geldt voor alle vormen van destructief gedrag naar anderen, voor voetbal hooligans tot Iwannabehighs. Je hebt me een aantal keer gevraagt of ik een hekel aan je hebt. Aan dat gedrag van jou heb ik inmiddels een hekel.
Het probleem bij jou is, dat je ondanks je 48 jaren nog steeds teveel van anderen aantrekt. Ik dacht toch dat je die fase wel 30 jaar geleden gehad moet hebben :?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')