Precies, niets meer niets minder. Ik weet ook niet waar jullie de ophef over maken ??quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:48 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
http://www.veronicatv.nl/web/show/id=1570370/langid=43
dus jullie zaten allebei van elkaar af in een ander huis, en keken allebei tegelijk die enge film?
De hamvraag is natuurlijk: Was ze lekker?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:48 schreef iwannabehigh het volgende:
Vandaag stond ik in de stad te wachten op de bus. Komt er een meisje aan die ik van de basisschool ken, maar ik deed expres alsof ik haar niet herkende. Had geen zin om sociaal te zijn enzo. Helaas stapte ze op me af, deed ze haar zonnebril af; ''ken ik je niet ergens van?'' Dus samen gewacht op de bus (helaas nam ze dezelfde bus) en ze vertelde meteen haar levensverhaal. Ze was aangerand door haar stiefvader, haar stiefvader mishandelde haar moeder, heeft haar moeder 3 dagen opgesloten in een kelder en ze was gevlucht naar Amsterdam en aan de drugs geraakt. Nu heeft ze haar leven weer op orde, doet een studie (iets met bloemen?) en ze zegt; ja het leven gaat door.
Probeerde ze mijn 06 te krijgen, mijn smoes was; ik heb m'n telefoon niet bij me, weet mijn nummer niet uit mijn hoofd - ik stuur wel een bericht op Hyves (ik heb helemaal geen Hyves). Toen ging ze daarmee akkoord, en ze zei, als ik haar zou willen opzoeken, ze bij de douglas werkt.
![]()
Ten eerste schaamde ik me omdat ze zo luid sprak en iedereen het kon horen.
Ten tweede weet ik niet of ik het wel moet geloven, zulke dingen vertel je toch niet zo opgewekt en meteen bij de eerste ontmoeting?
Ten derde was ik blij dat ik uit de bus kon.
Vage mensen op de wereld soms. En het lijkt wel alsof ik altijd ongeluk heb, altijd word ik met dat soort lui geconfronteerd.
Nee, ik hou het bij toeval.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:52 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Denk je dat het aan mij ligt? Ik vroeg heel simpel; hoe gaat het met je?
De reden dat jij haar leuk vindt is omdat je enkel kans denkt te maken bij getraumatiseerde meisjes met problemen....quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:52 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
omdat het leuke meisjes misschien zijn, maar hij dat niet ziet
ik kan dus maar voorlopig 1 douglas adres vinden in enschede. misschien dat ik er nog heenga, het is iets met parfum, dus dan kan ik meteen een moederdag kado kopen.
wanneer is moederdag eigenlijk? oke zondag is het moederdag, dus kan alleen morgen nog
Hoezo enschede? Iwannabehigh woont in enschede?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:49 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
hoeveel doeglassen zijn er in enschede ga ik nu uitzoeken
ik herken haar toch niet, dus kans van 1 op zoveel dat ik haar dan heb.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:52 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Hmm, ik weet niet of dat veel zin heeft.
Misschien heb je een uitstraling waardoor ze denken dat je hun kan helpen?? Kom je rustig over en betrouwbaar en daardoor willen ze misschien hun levensverhaal aan jou vertellenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:52 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Denk je dat het aan mij ligt? Ik vroeg heel simpel; hoe gaat het met je?
Waarom vraag je dat niet aan mij? Ik zeg niet waar ik woon, voor het geval dat iemand van FOK! mij opzoekt.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoezo enschede? Iwannabehigh woont in enschede?
Ja, want dan hebben we zoveel info van je, kwestie van tijd voor we op je stoep staanquote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:58 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat niet aan mij? Ik zeg niet waar ik woon, voor het geval dat iemand van FOK! mij opzoekt.
Ik kom sowieso wel rustig over, dat hoor ik vaak. Misschien is dat het..quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:57 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Misschien heb je een uitstraling waardoor ze denken dat je hun kan helpen?? Kom je rustig over en betrouwbaar en daardoor willen ze misschien hun levensverhaal aan jou vertellen
Sarcasme, he.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:59 schreef Micson het volgende:
[..]
Ja, want dan hebben we zoveel info van je, kwestie van tijd voor we op je stoep staan
oh klopt het niet dan?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:58 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat niet aan mij? Ik zeg niet waar ik woon, voor het geval dat iemand van FOK! mij opzoekt.
zo dus, oke dankje.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:55 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik vind haar lijken op Desie van Dunya&Desie. Een tokkie dus, blond haar, te dun, tijgerprintjurkje en een witte legging. Niks voor mij, maar hier op FOK! wordt ze wel goedgekeurd.
Nee dat klopt nietquote:Op zaterdag 7 mei 2011 02:05 schreef mylifeisgrey het volgende:
oh wacht, ik kan haar misschien wel herkennen
[..]
zo dus, oke dankje.
maar douglas enschede klopt? (dm is ook goed)
oke, dan ga ik daarheen( dm bericht) . kan ik je echt vertrouwen? ik kan ook naar alle douglassen hier in de omgeving hoor. misschien wel goed voor me sociale vaardigheden in alle steden in de buurt opnieuw een moederdagcadeau kopen bij parfumwinkels, en proberen "contacten" te maken met de winkelmeisjesquote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 02:08 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oke, dan ga ik daarheen( dm bericht) . kan ik je echt vertrouwen? ik kan ook naar alle douglassen hier in de omgeving hoor. misschien wel goed voor me sociale vaardigheden in alle steden in de buurt opnieuw een moederdagcadeau kopen bij parfumwinkels, en proberen "contacten" te maken met de winkelmeisjes
Nee ik bedoel hoe komt MLiG daarbij? Hij weet waar jij woont of zo (enschede dus)?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:58 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
ik weet het niet zeker, ik dacht het wel. weet niet meer hoe ik dat denk. die gedachte had ik gewoon op de 1 of andere manier.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 02:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee ik bedoel hoe komt MLiG daarbij? Hij weet waar jij woont of zo (enschede dus)?
weet niet. morgen dan maar he.quote:
Je meent dit allemaal serieus? Kom op man, je bent aan het trollen tochquote:Op zaterdag 7 mei 2011 02:14 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik weet het niet zeker, ik dacht het wel. weet niet meer hoe ik dat denk. die gedachte had ik gewoon op de 1 of andere manier.
als ik hem zou stalken dan zou ik het nog allemaal precies weten en gedocumenteerd hebben
netzoals dat ik denk dat jij in zwolle woont bij je ouders, waarom ik dat weet of denk weet ik ook niet meer(als ik je echt zou stalken zou ik het wel nog precies weten, en alle teksten en aanknopingspunten daarvoor gearchiveerd hebben).
[..]
weet niet. morgen dan maar he.
het is maar een "wild plan".
Doet ie toch niet, het is een trol. Hij durft z'n huis niet uit om boodschappen te doen; maar wel om een vreemd meisje aan te spreken in de Douglas. Yeah right..quote:Op zaterdag 7 mei 2011 02:13 schreef formerjellybean het volgende:
Ligt dit aan mij is MLIg wel erg creepy aan het reageren, je gaat toch niet op zoek naar een meisje waar hier iemand vaag wat over verteld.
Haha, alsof ik jou zou vertellen waar ik woon.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 02:14 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik weet het niet zeker, ik dacht het wel. weet niet meer hoe ik dat denk. die gedachte had ik gewoon op de 1 of andere manier.
als ik hem zou stalken dan zou ik het nog allemaal precies weten en gedocumenteerd hebben
netzoals dat ik denk dat jij in zwolle woont bij je ouders, waarom ik dat weet of denk weet ik ook niet meer(als ik je echt zou stalken zou ik het wel nog precies weten, en alle teksten en aanknopingspunten daarvoor gearchiveerd hebben).
oh als jij dat denkt , je doet maar, maar hopelijk is de info wel correctquote:Op zaterdag 7 mei 2011 02:16 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Doet ie toch niet, het is een trol.
ik durf me huis wel uit, alleen vaak, echt heel vaak, dan durf ik niet door angsten die zich alleen in me hoofd afspelenquote:Hij durft z'n huis niet uit om boodschappen te doen; maar wel om een vreemd meisje aan te spreken in de Douglas. Yeah right..![]()
nee, ik heb er nu al iets meer "gevoel" voor gekregenquote:Wat wordt de openingszin? Over tomaten? Of toch de paaseitjes..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |