Ik ben altijd bang dat dat needy wanhopig en kunstmatig overkomt (duh) dus doe ik maar niks behalve lief lachen. En natuurlijk superbang voor afwijzing waardoor ik nog verder de put in raak cq mezelf schop. De vrouw die het wel durft gaat er met mijn vent vandoor. Hmmz... een goed punt om te veranderen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:04 schreef Micson het volgende:
[..]
Maar het is helemaal niet moeilijk, vooral niet op zo'n festival. Voor een vrouw is het zelfs nog makkelijker vermoed ik. Je vraagt gewoon iets, ook al weet je het antwoord al. Aan de manier waarop de persoon terug antwoordt weet je of je een vervolgvraag kunt stellen.
Er zijn echt heel veel mannen die op zulke avances positief reageren, geloof me.
Hij benaderde mij, geen idee eigenlijk waarom. Hij gaf nogal duidelijk te kennen mij heel leuk te vinden, ik vond hem wel aardig en ik hoefde hem niet direct weg te schoppen, hij vroeg me mee naar een feest, ik bleef slapen en zo geschiedde. nooit verliefd geweest, wel een leuke tijd, maar het was goed dat het uit ging want op het laatst stelde het nog weinig voor.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:12 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
hoe had je uiteindelijk dat vriendje gekregen?, of is dat te persoonlijk?
beschrijf "in geen velden of wegen geen man te bekennen". was dat dan alleen zo savonds tijdens de verlangens? of als je ergens was, kwam je ook niet met ze in contact ofzo? of leken ze geen interesse te hebben?
of was je zelf erg kritisch?
of waren er wel leuke mannen, maar je had alleen maar van andere avances?
ik kan het me altijd zo moeilijk voorstellen voor leuke meisjes die zo doen
btw i love your posts. het wordt gelezen
Dus het was een relatie om de relatiequote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:01 schreef minnemin het volgende:
[..]
Hij benaderde mij, geen idee eigenlijk waarom. Hij gaf nogal duidelijk te kennen mij heel leuk te vinden, ik vond hem wel aardig en ik hoefde hem niet direct weg te schoppen, hij vroeg me mee naar een feest, ik bleef slapen en zo geschiedde. nooit verliefd geweest, wel een leuke tijd, maar het was goed dat het uit ging want op het laatst stelde het nog weinig voor.
Waarom ik daarvoor nooit iemand tegenkwam was omdat ik een studie deed waar uitgesproken nerds zaten, ontzettend mee gelachen en rare taalliefhebberijen uitgeplozen maar geen relatiemateriaal. Zat niet bij een vereniging want dat was toch niks voor mij en ik zou overal uitgelachen worden. Ging vrijwel noot uit > sociaal isolement.
En ik schijn sowieso kritisch te zijn op relatiemateriaal (meer omdat ik denk dat zodra iemand mij echt ziet hij spoorslags wegrent).
Hey Lant, je hebt de Euromast weggeknipt, nu komen we er niet achter dat je in Rotterdam woont ...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:58 schreef lanterfanteraar het volgende:"Een inburgeraar en een vrijwilliger (m/v) spreken minimaal 15 en maximaal 25 keer af. Enkele voorbeelden van uitjes zijn: wandelen bij de XXX, bezoeken van een markt, de bibliotheek, het drinken van een kopje koffie of het bijwonen van een theatervoorstelling. De Stad heeft veel te bieden en de activiteiten hangen af van de interesses van de inburgeraar en vrijwilliger. De Nederlandse taal dient hierbij als bindmiddel".
Ik had net wel een leuk meisje op Paiq, 'samen' naar Saw 3 gekeken. Heeft mijn avond wel een beetje gered, want mijn ouders zijn een weekend weg en mijn vrienden te lam om langs te komen. Verder had ik ook nog maar 2 bier in huis, maar gelukkig is het dus niet zo'n kutavond geworden als wat ik ervan had verwachtquote:
Oew je cover is blown Lant, nouja een troost: er wonen een half miljoen mensen in Rotterdam, dus de stalkers onder ons krijgen het evengoed nog best moeilijkquote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:13 schreef MTVGN het volgende:
[..]
Hey Lant, je hebt de Euromast weggeknipt, nu komen we er niet achter dat je in Rotterdam woont ...
wat, saw 3?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:23 schreef Micson het volgende:
[..]
Ik had net wel een leuk meisje op Paiq, 'samen' naar Saw 3 gekeken. Heeft mijn avond wel een beetje gered, want mijn ouders zijn een weekend weg en mijn vrienden te lam om langs te komen. Verder had ik ook nog maar 2 bier in huis, maar gelukkig is het dus niet zo'n kutavond geworden als wat ik ervan had verwacht
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:30 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
wat, saw 3?
dat is toch met heel veel bloed enzo?
en huh wat? kan jij dan zomaar meisjes ontmoeten op internet, en dan eventjes afspreken?
ja het zal best kunnen. maar ik dacht dat hij het moeilijk vond. en dan nu ineens heeft hij weer een date geregeld, op zo klinkt het zon korte termijn.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]*please tell me he's a troll, please tell me he's a troll*
"Ik vrees van niet en dat geldt ook voor Lanterfantast."quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]*please tell me he's a troll, please tell me he's a troll*
Dat laatste ja, daarom zei ik natuurlijk ook 'samen'.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:30 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
wat, saw 3?
dat is toch met heel veel bloed enzo?
en huh wat? kan jij dan zomaar meisjes ontmoeten op internet, en dan eventjes afspreken?
of ging je tegelijk die film kijken, en dan berichten naar elkaar sturen via paiq ofzo.
http://www.veronicatv.nl/web/show/id=1570370/langid=43quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:38 schreef Micson het volgende:
[..]
Dat laatste ja, daarom zei ik natuurlijk ook 'samen'.
Is verder niks mis mee toch, of ben ik nu raar?
hoeveel doeglassen zijn er in enschede ga ik nu uitzoekenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:48 schreef iwannabehigh het volgende:
Vandaag stond ik in de stad te wachten op de bus. Komt er een meisje aan die ik van de basisschool ken, maar ik deed expres alsof ik haar niet herkende. Had geen zin om sociaal te zijn enzo. Helaas stapte ze op me af, deed ze haar zonnebril af; ''ken ik je niet ergens van?'' Dus samen gewacht op de bus (helaas nam ze dezelfde bus) en ze vertelde meteen haar levensverhaal. Ze was aangerand door haar stiefvader, haar stiefvader mishandelde haar moeder, heeft haar moeder 3 dagen opgesloten in een kelder en ze was gevlucht naar Amsterdam en aan de drugs geraakt. Nu heeft ze haar leven weer op orde, doet een studie (iets met bloemen?) en ze zegt; ja het leven gaat door.
Probeerde ze mijn 06 te krijgen, mijn smoes was; ik heb m'n telefoon niet bij me, weet mijn nummer niet uit mijn hoofd - ik stuur wel een bericht op Hyves (ik heb helemaal geen Hyves). Toen ging ze daarmee akkoord, en ze zei, als ik haar zou willen opzoeken, ze bij de douglas werkt.
![]()
Ten eerste schaamde ik me omdat ze zo luid sprak en iedereen het kon horen.
Ten tweede weet ik niet of ik het wel moet geloven, zulke dingen vertel je toch niet zo opgewekt en meteen bij de eerste ontmoeting?
Ten derde was ik blij dat ik uit de bus kon.
Vage mensen op de wereld soms. En het lijkt wel alsof ik altijd ongeluk heb, altijd word ik met dat soort lui geconfronteerd.
Hmm, ik weet niet of dat veel zin heeft.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:49 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
hoeveel doeglassen zijn er in enschede ga ik nu uitzoeken
Denk je dat het aan mij ligt? Ik vroeg heel simpel; hoe gaat het met je?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:51 schreef -Strawberry- het volgende:
Waarom vertellen verscheidene meiden meteen hun levensverhaal aan jou.
omdat het leuke meisjes misschien zijn, maar hij dat niet zietquote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:51 schreef -Strawberry- het volgende:
Waarom vertellen verscheidene meiden meteen hun levensverhaal aan jou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |