hoe had je uiteindelijk dat vriendje gekregen?, of is dat te persoonlijk?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:01 schreef minnemin het volgende:
[..]
Ik was toen ik 19 was ook ontzettend bezig met seks. het moest nu en hier. In geen velden of wegen een man te bekennen. Tot bloedens toe masturberen enzo. Ja heel zielig! Mèn wat was ik blij toen ik 2 jaar later eindelijk een vriendje had.
Ik was het niet, ik doe iets waar ik mijn studie voor heb afgerond, asjeblieft dankjewelquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:35 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
tuurlijk wel.
missyb, meranogwat, of die ander werkte ook bij zoiets dacht ik
of was het minnemin...
Beetje tam van zequote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:08 schreef Micson het volgende:
[..]
Ik heb het er wel eens over gehad ja, om en om wingman zijn. Maar als het er op aankomt is het altijd ieder voor zich, instinct ofzo
Dit werkt overigens ook voor vrouwen. Heb gister erg leuk met een meisje gepraat die op diezelfde manier me aansprak. Jongens zijn daar denk ik sowieso wel wat makkelijker in, het meelullenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:52 schreef Micson het volgende:
[..]
OT: Ik had gisteren op het bevrijdingsfestival best een paar 'flirts' (kutwoord, maar ik weet op dit moment geen synoniem) . Gewoon naar chicks toegaan, vragen of zij weten welke band er speelt of wat het programma is (oid) en dan doorpraten als je merkt dat ze daar voor open staan. Jammer alleen dat mijn vrienden ook weer een paar gesprekken 'kaapten', iets wat onvermijdelijk is als je met een groep gaat. Misschien moet ik maar eens alleen erop uit gaan. Misschien maar eens alleen ergens naartoe gaan ..
Inderdaad, daarom vind ik het zo vreemd dat Minnemin het niet aandurft, de slagingskans is echt heel groot denk ikquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:20 schreef Editeur het volgende:
[..]
Beetje tam van zeKan me daar zo aan irriteren als dat gebeurd.
[..]
Dit werkt overigens ook voor vrouwen. Heb gister erg leuk met een meisje gepraat die op diezelfde manier me aansprak. Jongens zijn daar denk ik sowieso wel wat makkelijker in, het meelullen
Als man zijnde lijkt het me allemaal echt vreselijk moeilijk... Wanneer ik in een heel stommige houding sta, word ik alsnog wel benaderd tijdens uitgaan, maar voor een man... Jeetje. Misschien moet je toch een beetje de stillige meisjes benaderen "Gewoon", of ze het naar hun zin hebben. Al weet ik dan weer niet Waar, want Uitgaan was weer niet goed als middel of zo.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:26 schreef mylifeisgrey het volgende:
@minnemin.
ik heb ook zo heel veel respect voor mensen die wel ietsjes spontaan kunnen doen, en afentoe leuke dingen in hun leven hebben (een te pittig iemand met een perrfet leven moet het ook weer niet zijn want dan is er geen geestelijke connectie en herkenbaarheid).
eigenlijk zonder dat ze spontaan is lijkt me een depresief meisje die de hele dag in bed ligt ook al geweldig. als dat ik zie dat ze beter dan dat verdient. nou ik weet niet, ik ben gewoon redelijk desperate, vooral naar iemand met 'een klik'. want niet iedereen zou iets voor me kunnen zijn.
ik doe weer vaag....
maar dan om even zielig te doen, als man moet je dus juist zelf "spontaan gaan doen, helemaal uit jezelf leren" en alles. er is niemand die je zon beetje helpt IRL daarmee.
behalve al spontane kerels die er grapjes over maken, en je "weleens meenemen" maar het dan niet snappen, en alles. en alleen maar zichzelf verrijken
en zomaar" een vriendin krijgen omdat zij op je afstapt en je geruststelt" gebeurt ook niet.
ja ik weet het. het gaat nooit samen oprecht echt goed.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:52 schreef Micson het volgende:
*knip*
OT: Ik had gisteren op het bevrijdingsfestival best een paar 'flirts' (kutwoord, maar ik weet op dit moment geen synoniem) . Gewoon naar chicks toegaan, vragen of zij weten welke band er speelt of wat het programma is (oid) en dan doorpraten als je merkt dat ze daar voor open staan. Jammer alleen dat mijn vrienden ook weer een paar gesprekken 'kaapten', iets wat onvermijdelijk is als je met een groep gaat. Misschien moet ik maar eens alleen erop uit gaan. Misschien maar eens alleen ergens naartoe gaan ..
ja ik weet. en jij kan het je echt helemaal niet voorstellen denk ik hoor.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:38 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Als man zijnde lijkt het me allemaal echt vreselijk moeilijk... Wanneer ik in een heel stommige houding sta, word ik alsnog wel benaderd tijdens uitgaan, maar voor een man... Jeetje. Misschien moet je toch een beetje de stillige meisjes benaderen "Gewoon", of ze het naar hun zin hebben. Al weet ik dan weer niet Waar, want Uitgaan was weer niet goed als middel of zo.
Hier, dit had je moeten doen:quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:45 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
er schijnt morgen of overmorgen iets van een batavierenrace te zijn. (www.batavierenrace.nl) een stuk van het parkoer loopt hier vlakbij langs.
ik weet nog niet of ik naar buiten zal de deur te gaan staan , en naar ze te roepen "hup hup" ofzo. of flesje water misschien ophouden(zoals op tv). maar weet nog niet.
oeh ja, foldertjes uitdelen, en een klein gedeelte worden van een organisatie en misschien zelfs ietsjes 'nut' hebben.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:50 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Hier, dit had je moeten doen:
"Wil jij het grootste en gaafste studentenevenement van Nederland komend jaar tot een succes maken? Moeten jouw ideeën werkelijkheid worden? Kom dan eens langs kantoor voor een kopje koffie, je krijgt dan extra informatie en je kunt al je vragen stellen. Of stel per mail je vraag."
Had je gewoon gezellig bij zo'n man koffie kunnen gaan drinken... had hij je vast wel foldertjes laten uitdelen of zo.
huisarts of iemand anders die bereikbaar is en buurvrouw kent of in het systeem heeft een nieuw receptje laten uitschrijven, en laten doorfaxen naar een apotheek die het op voorraad heeft(even van te voren vragen) en open is.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:54 schreef missyB het volgende:
Jongens, ik gooi er even totaal andere vraag in.
Mijn excuses alvast aan daniel , maar heb het idee dat ik hier wat makkelijker dingen zeg en vraag als elders op fok.
Heb vandaag voor buuf recept morfine ingeleverd, apotheek zou komen brengen, je raad het al, geen apotheek.
Buuf kan niet zonder zeker niet in een weekend.
Ze weet de naam niet meer hoe het exact op recept heeft gestaan en de dosering.
Oncoloog nu natuurlijk ook niet bereikbaar, wat nu te doen?
iemand die het weet en antwoorden wil graag!
Nogmaals mijn excuses voor deze vraag hier maar we weten het even niet meer!
Naar de huisarts gaan en deze contact op laten nemen met deze apotheek.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:54 schreef missyB het volgende:
Jongens, ik gooi er even totaal andere vraag in.
Mijn excuses alvast aan daniel , maar heb het idee dat ik hier wat makkelijker dingen zeg en vraag als elders op fok.
Heb vandaag voor buuf recept morfine ingeleverd, apotheek zou komen brengen, je raad het al, geen apotheek.
Buuf kan niet zonder zeker niet in een weekend.
Ze weet de naam niet meer hoe het exact op recept heeft gestaan en de dosering.
Oncoloog nu natuurlijk ook niet bereikbaar, wat nu te doen?
iemand die het weet en antwoorden wil graag!
Nogmaals mijn excuses voor deze vraag hier maar we weten het even niet meer!
huisarts heeft geen dienst je moet dan naar huisartsenpost, hebben die inzage in haar dossier?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:56 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Naar de huisarts gaan en deze contact op laten nemen met deze apotheek.
En waarom beantwoordt niemand mijn simpele vraag...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:56 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Naar de huisarts gaan en deze contact op laten nemen met deze apotheek.
Ja volgens mij is alle hulp wel gewenst bij zo'n organisatie... Ik heb nog nooit zoiets gelezen van 'kom maar even koffie drinken'. Wat stom dat je dat nu pas hebt gevonden.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:53 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oeh ja, foldertjes uitdelen, en een klein gedeelte worden van een organisatie en misschien zelfs ietsjes 'nut' hebben.
ik houd van jou naiviteit, jij moet dat soort dingen wel gaan doen
ik voel me er ongemakkelijk bij, dan moet ik ineens naar buiten, en dan sta ik er zo 'n beetje bij met in hoekje awkward wordt gevoelens. en dan wil ik dat voorkomen door ander gedrag, en dan is alles ongemakkelijk voor mij en voor anderen.
Welke vraag?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:57 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
En waarom beantwoordt niemand mijn simpele vraag...
omdat planten moeilijk zijn. en het een moeilijk vraag isquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:57 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
En waarom beantwoordt niemand mijn simpele vraag...
Zo'n enge vrouw zou je maar inburgeren..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:58 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja volgens mij is alle hulp wel gewenst bij zo'n organisatie... Ik heb nog nooit zoiets gelezen van 'kom maar even koffie drinken'. Wat stom dat je dat nu pas hebt gevonden.
Ik heb trouwens iets heel leuks gevonden: Inburgeraar. Probleem is dat het vrijwilligerswerk is ( onbetaald), maar het lijkt me zó leuk: "Een inburgeraar en een vrijwilliger (m/v) spreken minimaal 15 en maximaal 25 keer af. Enkele voorbeelden van uitjes zijn: wandelen bij de XXX, bezoeken van een markt, de bibliotheek, het drinken van een kopje koffie of het bijwonen van een theatervoorstelling. De Stad heeft veel te bieden en de activiteiten hangen af van de interesses van de inburgeraar en vrijwilliger. De Nederlandse taal dient hierbij als bindmiddel".
hahahaha ik moet weer lachenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:01 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Zo'n enge vrouw zou je maar inburgeren..Weetje wat jij moet doen, nogmaals; schoonmaken. Heeft niemand last van je, kan je niks fouts doen en wie weet kan je ook nog iemand inburgeren (aangezien er vaak allochtonen die haast geen woord Nederlands kunnen spreken schoonmaken). Twee vliegen in één klap..
ja ik had dus ook plannen om naar het bejaardentehuis te gaan he. er schijnt dat er weleens vrijwillegers zijn om bejaarden rond te rijden, en dementen te vermaken.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:58 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja volgens mij is alle hulp wel gewenst bij zo'n organisatie... Ik heb nog nooit zoiets gelezen van 'kom maar even koffie drinken'. Wat stom dat je dat nu pas hebt gevonden.
Ik heb trouwens iets heel leuks gevonden: Inburgeraar. Probleem is dat het vrijwilligerswerk is ( onbetaald), maar het lijkt me zó leuk: "Een inburgeraar en een vrijwilliger (m/v) spreken minimaal 15 en maximaal 25 keer af. Enkele voorbeelden van uitjes zijn: wandelen bij de XXX, bezoeken van een markt, de bibliotheek, het drinken van een kopje koffie of het bijwonen van een theatervoorstelling. De Stad heeft veel te bieden en de activiteiten hangen af van de interesses van de inburgeraar en vrijwilliger. De Nederlandse taal dient hierbij als bindmiddel".
En toen kreeg je een vrouw in burkaquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:58 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |