abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96448311
Kan kloppen natuurlijk. Ze heeft een nieuwe telefoon gekocht, haar provider weet haar nummer dus en dat verkopen ze door aan callcenters die je dan lastig gaan vallen.
Ron Paul 2012
  vrijdag 6 mei 2011 @ 20:17:06 #177
257041 Editeur
I LOVE MUDKIP K?
pi_96448341
Ben hier nog nooit geweest, maar wat een OP _O_ Grote glimlach, vooral bij punt 6
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
  vrijdag 6 mei 2011 @ 20:18:22 #178
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96448405
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 20:16 schreef Crutch het volgende:

[..]

Het extra klote eraan is dat ze vijf of meer nummers tegelijk bellen en wie het eerst opneemt heeft geluk (lees: pech).
Dus de eerstvolgende belronde ben je weer aan de beurt.
Ik snap niet waarom dat gedoogd wordt. :'(
dat denk ik ook al altijd, maar niemand gelooft me ooit! je bent de eerste van wie ik hoor dat dat klopt, of die dat ook denkt.
pi_96448555
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 20:18 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

dat denk ik ook al altijd, maar niemand gelooft me ooit! je bent de eerste van wie ik hoor dat dat klopt, of die dat ook denkt.
Dat is ook zo.
hier gebeurt het vaak dat als ik opneem, ik een klik hoor en niets, dan heeft er een ander die tegelijkertijd werd gebeld ws net iets eerder opgenomen dan ik en hang ik ergens in het luchtledige
  vrijdag 6 mei 2011 @ 20:23:02 #180
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_96448687
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 20:18 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

Het klopt ook; ik heb bij een callcenter gewerkt.

Is trouwens goed voor je communicatieve vaardigheden kan ik je vertellen.
Omgaan met teleurstellingen is er één van. :)
Je moeder is een hamster
  vrijdag 6 mei 2011 @ 20:23:52 #181
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96448736
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 20:20 schreef missyB het volgende:

[..]

Dat is ook zo.
hier gebeurt het vaak dat als ik opneem, ik een klik hoor en niets, dan heeft er een ander die tegelijkertijd werd gebeld ws net iets eerder opgenomen dan ik en hang ik ergens in het luchtledige
mijn ouders dachten dat "de telefoon kapot was", terwijl ik had gezegd dat het daarom was.
:')

gingen ze nieuwe telefoon kopen na rondvragen(ook bij winkels, en zogenaamde "experts:) :'(
gare zooi

burgerlijk gedoe..... het houdt de economie en enge welvaart een beetje op gang :D , en bevordert de wegwerpmaatshappij zo mooi.
ik vind me ouders dom.
pi_96449008
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 20:23 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

mijn ouders dachten dat "de telefoon kapot was", terwijl ik had gezegd dat het daarom was.
:')

gingen ze nieuwe telefoon kopen na rondvragen(ook bij winkels, en zogenaamde "experts:) :'(
gare zooi

burgerlijk gedoe..... het houdt de economie en enge welvaart een beetje op gang :D , en bevordert de wegwerpmaatshappij zo mooi.
ik vind me ouders dom.
als je ouders zich registeren in het bel me niet register zou het in no time over moeten zijn
  vrijdag 6 mei 2011 @ 20:29:29 #183
118585 Crutch
pi_96449069
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 20:28 schreef missyB het volgende:

[..]

als je ouders zich registeren in het bel me niet register zou het in no time over moeten zijn
Maak daar maar vier a vijf weken van. ;)
Je moeder is een hamster
pi_96449231
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 20:29 schreef Crutch het volgende:

[..]

Maak daar maar vier a vijf weken van. ;)
das toch in no time na jarenlange telefoonterreur :)

maar goed back to versieren maar weer anders komt daniel weer langs
  vrijdag 6 mei 2011 @ 20:34:12 #185
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96449334
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 20:28 schreef missyB het volgende:

[..]

ja weet ik veel, is al een tijdje terug, toen er nog verschillende registers waren waar callcenters zich nog niet verplicht aan moesten houden.
pi_96449358
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 20:23 schreef Crutch het volgende:

[..]

Het klopt ook; ik heb bij een callcenter gewerkt.

Is trouwens goed voor je communicatieve vaardigheden kan ik je vertellen.
Omgaan met teleurstellingen is er één van. :)
Als je communicatieve vaardigheden ruk zijn word je daar toch niet aangenomen?
  vrijdag 6 mei 2011 @ 20:35:53 #187
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96449412
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 20:34 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

tuurlijk wel.
missyb, meranogwat, of die ander werkte ook bij zoiets dacht ik
of was het minnemin...
  vrijdag 6 mei 2011 @ 20:50:38 #188
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96450288
JESSSSS dinsdag weer ontmoeting met internetvriendinnetjes, maar nu ben ik weer bang dat ik dan niet kan slapen en dan vervolgens heel suf daar aankom. Wat Kut. Ja, ik vergoddelijk zo'n ontmoeting helemaal, terwijl het niet eens zo veel voorstelt? Maar omdat mijn sociale leven zo minimaal is natuurlijk. Ik verheug me er zo op, want dit is gewoon heel gezellig en onschuldig. Oh oh. En oja, zij kunnen me misschien een beetje helpen in het sociale leven, daarom is het ook zo belangrijk dat ik niet met wallen aankom. Al vinden ze me al leuk, dat Weet ik. Maar ik moet natuurlijk niet teleurstellen in dat leuk-zijn.
pi_96450586
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 19:52 schreef Micson het volgende:

OT: Ik had gisteren op het bevrijdingsfestival best een paar 'flirts' (kutwoord, maar ik weet op dit moment geen synoniem) . Gewoon naar chicks toegaan, vragen of zij weten welke band er speelt of wat het programma is (oid) en dan doorpraten als je merkt dat ze daar voor open staan. Jammer alleen dat mijn vrienden ook weer een paar gesprekken 'kaapten', iets wat onvermijdelijk is als je met een groep gaat. Misschien moet ik maar eens alleen erop uit gaan. Misschien maar eens alleen ergens naartoe gaan ..
Dit vind ik nu zo knap van jou! Zo superspontaan op een vrouw af kunnen stappen. Ik wou dat ik dat kon/durfde bij een man. Echt, zo veel knappe mannen gezien woensdag bij dat concert, en ik weet dan niet hoe iemand aan te spreken zonder needy over te komen. Het interesseert me immers weinig of hij er zin in heeft, of hij fan is, met wie hij aanwezig is etc. Ik wil alleen zijn kus, zijn lijf en zijn huwelijksaanzoek. Zucht...

En ik snap Lanterfanteraar wel een beetje. Die nymfo inslag, dat is toch aandacht en bevestiging zoeken? Dat herken ik in mezelf.
  vrijdag 6 mei 2011 @ 20:57:57 #190
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96450724
ja ik zie wel overeenkomsten tussen ons, minnemin
pi_96450773
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 20:35 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

tuurlijk wel.
missyb, meranogwat, of die ander werkte ook bij zoiets dacht ik
of was het minnemin...
Klopt. Mijn communicatieve vaardigheden worden als zeer goed bevonden door mijn baas. Met klanten geen enkele moeite dus. Maar dat is toch niet vergelijkbaar met echte diepgang op persoonlijk niveau. Al kan ik me ook wel voorstellen dat als ook gedwongen kennismakingen (via via, collega's etc.) moeizaam lopen, je wellicht te weinig comm.vaardigheden hebt voor een callcenter.
  vrijdag 6 mei 2011 @ 21:00:53 #192
118585 Crutch
pi_96450896
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 20:34 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ja en nee. er wordt op z'n minst verwacht dat je kunt praten.
Vanaf dan word je op een cursus gezet om te leren verkopen aan de telefoon.
Pas als je daar een certificaat voor hebt gehad mag je gaan bellen.
Je moeder is een hamster
pi_96450911
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 20:57 schreef lanterfanteraar het volgende:
ja ik zie wel overeenkomsten tussen ons, minnemin
Ik was toen ik 19 was ook ontzettend bezig met seks. het moest nu en hier. In geen velden of wegen een man te bekennen. Tot bloedens toe masturberen enzo. Ja heel zielig! Mèn wat was ik blij toen ik 2 jaar later eindelijk een vriendje had.
pi_96450969
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 19:38 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Dat het vaak moeilijk is te zien waar iemand over een grens heen gaat. Of je wel of niet serieus bij iets moet stilstaan. Hier in dit topic vind ik dat ook lastig.
Ja, dat vind ik ook wel. Maar eigenlijk weet je het op internet haast nooit zeker (op basis van verhalen dan) ;)

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 19:53 schreef -Strawberry- het volgende:
Wtf, ik ben gewoon 12 keer gebeld door een onbekend nummer. :{

Afgelopen dagen ook al telkens rond 2u terwijl ik aan het werk was. Geen idee wie het kan zijn.
Supersoep? Richard?

Evne iets anders, dringend.

Ik heb net voor mijn moeder een mooie buitenplant gekocht (alvast voor moederdag, morgen heb ik d'r geen tijd voor). Maar nu de grote vraag, ik ben helemaal alleen thuis bij m'n vader dus kan niemand vragen en verder ga ik geen bekenden vragen aangezien het dom is :{ máár wat moet ik met die plant doen, 't is een buitenplant, moet ik 'm nou alvast buiten neerzetten hier in de tuin of kan ik 'm voor deze nacht ook binnen laten? :') :o
  vrijdag 6 mei 2011 @ 21:04:30 #195
257041 Editeur
I LOVE MUDKIP K?
pi_96451126
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 19:52 schreef Micson het volgende:

[..]

Nou, het was meer bij wijze van spreken bedoeld. Mijn persoonlijke penis gaat niet in galop van jouw posts, maar je kan je bij een topic als dit natuurlijk wel voorstellen dat mannen behoorlijk last van blauwe ballen krijgen door jouw opmerkingen. Maar laat ik er niet teveel op doorgaan, want het wordt een beetje sneu nu heb ik het idee :')

OT: Ik had gisteren op het bevrijdingsfestival best een paar 'flirts' (kutwoord, maar ik weet op dit moment geen synoniem) . Gewoon naar chicks toegaan, vragen of zij weten welke band er speelt of wat het programma is (oid) en dan doorpraten als je merkt dat ze daar voor open staan. Jammer alleen dat mijn vrienden ook weer een paar gesprekken 'kaapten', iets wat onvermijdelijk is als je met een groep gaat. Misschien moet ik maar eens alleen erop uit gaan. Misschien maar eens alleen ergens naartoe gaan ..
Kennen die vrienden van jou het begrip 'wingman' niet echt volgens mij :P
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
  vrijdag 6 mei 2011 @ 21:04:34 #196
240618 Micson
The lonely stoner
pi_96451129
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 20:55 schreef minnemin het volgende:

[..]

Dit vind ik nu zo knap van jou! Zo superspontaan op een vrouw af kunnen stappen. Ik wou dat ik dat kon/durfde bij een man. Echt, zo veel knappe mannen gezien woensdag bij dat concert, en ik weet dan niet hoe iemand aan te spreken zonder needy over te komen. Het interesseert me immers weinig of hij er zin in heeft, of hij fan is, met wie hij aanwezig is etc. Ik wil alleen zijn kus, zijn lijf en zijn huwelijksaanzoek. Zucht...

En ik snap Lanterfanteraar wel een beetje. Die nymfo inslag, dat is toch aandacht en bevestiging zoeken? Dat herken ik in mezelf.
Maar het is helemaal niet moeilijk, vooral niet op zo'n festival. Voor een vrouw is het zelfs nog makkelijker vermoed ik. Je vraagt gewoon iets, ook al weet je het antwoord al. Aan de manier waarop de persoon terug antwoordt weet je of je een vervolgvraag kunt stellen.

Er zijn echt heel veel mannen die op zulke avances positief reageren, geloof me. :)
pi_96451161
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 21:01 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ja, dat vind ik ook wel. Maar eigenlijk weet je het op internet haast nooit zeker (op basis van verhalen dan) ;)

[..]

Supersoep? Richard?

Evne iets anders, dringend.

Ik heb net voor mijn moeder een mooie buitenplant gekocht (alvast voor moederdag, morgen heb ik d'r geen tijd voor). Maar nu de grote vraag, ik ben helemaal alleen thuis bij m'n vader dus kan niemand vragen en verder ga ik geen bekenden vragen aangezien het dom is :{ máár wat moet ik met die plant doen, 't is een buitenplant, moet ik 'm nou alvast buiten neerzetten hier in de tuin of kan ik 'm voor deze nacht ook binnen laten? :') :o
Gast, ik ga haar toch niet 12x bellen. Waar zie je me voor aan. :')
Ron Paul 2012
pi_96451278
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 21:01 schreef minnemin het volgende:

[..]

Ik was toen ik 19 was ook ontzettend bezig met seks. het moest nu en hier. In geen velden of wegen een man te bekennen. Tot bloedens toe masturberen enzo. Ja heel zielig! Mèn wat was ik blij toen ik 2 jaar later eindelijk een vriendje had.
Tot bloedens toe? :{
  vrijdag 6 mei 2011 @ 21:08:37 #199
108913 Godshand
guide4you
pi_96451347
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 21:01 schreef minnemin het volgende:

[..]

Ik was toen ik 19 was ook ontzettend bezig met seks.
Nu niet dan? :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  vrijdag 6 mei 2011 @ 21:08:52 #200
240618 Micson
The lonely stoner
pi_96451365
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 21:04 schreef Editeur het volgende:

[..]

Kennen die vrienden van jou het begrip 'wingman' niet echt volgens mij :P
Ik heb het er wel eens over gehad ja, om en om wingman zijn. Maar als het er op aankomt is het altijd ieder voor zich, instinct ofzo :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')