Hap hapquote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:43 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Begin jij nu ook al.
@Lant: Ok Lant, je bekijkt het. Ben het zat. Je verkloot je leven maar.
Het wordt zo wel moeilijk om nog iets serieus te nemen. Alleen nadat iemand zelfmoord heeft gepleegd, mag je eventjes serieus zijn.quote:
Waar slaat deze zin eigenlijk precies op?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:09 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Het wordt zo wel moeilijk om nog iets serieus te nemen. Alleen nadat iemand zelfmoord heeft gepleegd, mag je eventjes serieus zijn.
Ik chat al een paar dagen met een match op PaiQ en ik heb er een goed gevoel overquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:17 schreef missyB het volgende:
Waarom blijf ik hier toch plakken?
Enfin, iemand nog wat beleefd op het versierende vlak vandaag?
Hier vandaag geen aandacht van al het mannelijke moois, ook niet zo raar.
make up loos, moe,haar op half 7 en 2 bloedvervelende kinderen aan de hand.
Blegh , tis dus echt mijn dag niet vandaag!
Morgen de jarretellen maar weer eens uit het vet halen, wie weet helpt dat
Huh?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:09 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Het wordt zo wel moeilijk om nog iets serieus te nemen. Alleen nadat iemand zelfmoord heeft gepleegd, mag je eventjes serieus zijn.
Hehe, leuke wending aan het topic dit. Beter dan dat het de hele tijd over mensen gaat die hele dagen in bed liggen , met alle respect overigensquote:
In elk geval wel van de dorstige mensen die zich aan mijn bar gaan begeven zondag!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik chat al een paar dagen met een match op PaiQ en ik heb er een goed gevoel over![]()
Misschien heb je zondag wel extra aandacht
Staan er al plannen voor een ontmoeting?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik chat al een paar dagen met een match op PaiQ en ik heb er een goed gevoel over![]()
Misschien heb je zondag wel extra aandacht
die term moest ik googelenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:28 schreef Micson het volgende:
[..]
Hehe, leuke wending aan het topic dit. Beter dan dat het de hele tijd over mensen gaat die hele dagen in bed liggen , met alle respect overigens
Oh en laten we eerlijk zijn, iedereen in dit topic zit natuurlijk met een phallus erectus in de hand als er een post van Lantefanteraar voorbij komt. Het heet niet voor niets "Als versieren niet zo makkelijk gaat"
Ik hoop het voor jequote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:32 schreef missyB het volgende:
[..]
In elk geval wel van de dorstige mensen die zich aan mijn bar gaan begeven zondag!
Durf je al iets van een ontmoeting voor te stellen tijn???
Nee nog nietquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Staan er al plannen voor een ontmoeting?
Dat het vaak moeilijk is te zien waar iemand over een grens heen gaat. Of je wel of niet serieus bij iets moet stilstaan. Hier in dit topic vind ik dat ook lastig.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:26 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Waar slaat deze zin eigenlijk precies op?
Wat vind je zo leuk aan dr vertel vertel vertel......quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik hoop het voor jehet is zondag namelijk milfdag
dus dan moeten ze jou een drankje aanbieden.
Ja, alleen er is nog niet iets contreets afgesprokken. Maar dat komt nog wel.
Ze vind iig wel een aantal dingen leuk die ik leuk vind. En ziet er ook leuk uitquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:39 schreef missyB het volgende:
[..]
Wat vind je zo leuk aan dr vertel vertel vertel......
Nou, het was meer bij wijze van spreken bedoeld. Mijn persoonlijke penis gaat niet in galop van jouw posts, maar je kan je bij een topic als dit natuurlijk wel voorstellen dat mannen behoorlijk last van blauwe ballen krijgen door jouw opmerkingen. Maar laat ik er niet teveel op doorgaan, want het wordt een beetje sneu nu heb ik het ideequote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:33 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
die term moest ik googelen
maar winden mijn posts Echt mensen op? Echt, zo van de phallus erectus? dus meer dan een simpele Prikkeling?
ooh
Callcenter?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:53 schreef -Strawberry- het volgende:
Wtf, ik ben gewoon 12 keer gebeld door een onbekend nummer.
Afgelopen dagen ook al telkens rond 2u terwijl ik aan het werk was. Geen idee wie het kan zijn.
Callcenter? Heeft mijn moeder ook een tijdje last van gehadquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:53 schreef -Strawberry- het volgende:
Afgelopen dagen ook al telkens rond 2u terwijl ik aan het werk was. Geen idee wie het kan zijn.
Bij m'n ma werd steeds opgelegd na 2 keer overgaan, dus er was steeds niet genoeg tijd om op te nemen. Zo'n automatische onzin is dat denk ik..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:58 schreef -Strawberry- het volgende:
Zijn die echt zo wanhopig dat ze 12 keer gaan bellen in 2 uur tijd? Gestoord gewoon, als dat zo is.
Het extra klote eraan is dat ze vijf of meer nummers tegelijk bellen en wie het eerst opneemt heeft geluk (lees: pech).quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:12 schreef missyB het volgende:
Straw, dat is vaak een callcentre,er zit iemand achter de foon en pc en het pc programma laat jou nummer elke keer opkomen totdat ze je aan de lijn hebben gehad en de callcenter medewerker/ster in haar script kan invoeren dat ze jou telefoonnummer afgehandeld heeft.
dat denk ik ook al altijd, maar niemand gelooft me ooit! je bent de eerste van wie ik hoor dat dat klopt, of die dat ook denkt.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:16 schreef Crutch het volgende:
[..]
Het extra klote eraan is dat ze vijf of meer nummers tegelijk bellen en wie het eerst opneemt heeft geluk (lees: pech).
Dus de eerstvolgende belronde ben je weer aan de beurt.
Ik snap niet waarom dat gedoogd wordt.
Dat is ook zo.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:18 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
dat denk ik ook al altijd, maar niemand gelooft me ooit! je bent de eerste van wie ik hoor dat dat klopt, of die dat ook denkt.
Het klopt ook; ik heb bij een callcenter gewerkt.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:18 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
dat denk ik ook al altijd, maar niemand gelooft me ooit! je bent de eerste van wie ik hoor dat dat klopt, of die dat ook denkt.
mijn ouders dachten dat "de telefoon kapot was", terwijl ik had gezegd dat het daarom was.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:20 schreef missyB het volgende:
[..]
Dat is ook zo.
hier gebeurt het vaak dat als ik opneem, ik een klik hoor en niets, dan heeft er een ander die tegelijkertijd werd gebeld ws net iets eerder opgenomen dan ik en hang ik ergens in het luchtledige
als je ouders zich registeren in het bel me niet register zou het in no time over moeten zijnquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:23 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
mijn ouders dachten dat "de telefoon kapot was", terwijl ik had gezegd dat het daarom was.
gingen ze nieuwe telefoon kopen na rondvragen(ook bij winkels, en zogenaamde "experts:)
gare zooi
burgerlijk gedoe..... het houdt de economie en enge welvaart een beetje op gang, en bevordert de wegwerpmaatshappij zo mooi.
ik vind me ouders dom.
Maak daar maar vier a vijf weken van.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:28 schreef missyB het volgende:
[..]
als je ouders zich registeren in het bel me niet register zou het in no time over moeten zijn
das toch in no time na jarenlange telefoonterreurquote:
ja weet ik veel, is al een tijdje terug, toen er nog verschillende registers waren waar callcenters zich nog niet verplicht aan moesten houden.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:28 schreef missyB het volgende:
[..]
als je ouders zich registeren in het bel me niet register zou het in no time over moeten zijn
Als je communicatieve vaardigheden ruk zijn word je daar toch niet aangenomen?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:23 schreef Crutch het volgende:
[..]
Het klopt ook; ik heb bij een callcenter gewerkt.
Is trouwens goed voor je communicatieve vaardigheden kan ik je vertellen.
Omgaan met teleurstellingen is er één van.![]()
tuurlijk wel.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als je communicatieve vaardigheden ruk zijn word je daar toch niet aangenomen?
Dit vind ik nu zo knap van jou! Zo superspontaan op een vrouw af kunnen stappen. Ik wou dat ik dat kon/durfde bij een man. Echt, zo veel knappe mannen gezien woensdag bij dat concert, en ik weet dan niet hoe iemand aan te spreken zonder needy over te komen. Het interesseert me immers weinig of hij er zin in heeft, of hij fan is, met wie hij aanwezig is etc. Ik wil alleen zijn kus, zijn lijf en zijn huwelijksaanzoek. Zucht...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:52 schreef Micson het volgende:
OT: Ik had gisteren op het bevrijdingsfestival best een paar 'flirts' (kutwoord, maar ik weet op dit moment geen synoniem) . Gewoon naar chicks toegaan, vragen of zij weten welke band er speelt of wat het programma is (oid) en dan doorpraten als je merkt dat ze daar voor open staan. Jammer alleen dat mijn vrienden ook weer een paar gesprekken 'kaapten', iets wat onvermijdelijk is als je met een groep gaat. Misschien moet ik maar eens alleen erop uit gaan. Misschien maar eens alleen ergens naartoe gaan ..
Klopt. Mijn communicatieve vaardigheden worden als zeer goed bevonden door mijn baas. Met klanten geen enkele moeite dus. Maar dat is toch niet vergelijkbaar met echte diepgang op persoonlijk niveau. Al kan ik me ook wel voorstellen dat als ook gedwongen kennismakingen (via via, collega's etc.) moeizaam lopen, je wellicht te weinig comm.vaardigheden hebt voor een callcenter.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:35 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
tuurlijk wel.
missyb, meranogwat, of die ander werkte ook bij zoiets dacht ik
of was het minnemin...
Ja en nee. er wordt op z'n minst verwacht dat je kunt praten.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als je communicatieve vaardigheden ruk zijn word je daar toch niet aangenomen?
Ik was toen ik 19 was ook ontzettend bezig met seks. het moest nu en hier. In geen velden of wegen een man te bekennen. Tot bloedens toe masturberen enzo. Ja heel zielig! Mèn wat was ik blij toen ik 2 jaar later eindelijk een vriendje had.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:57 schreef lanterfanteraar het volgende:
ja ik zie wel overeenkomsten tussen ons, minnemin
Ja, dat vind ik ook wel. Maar eigenlijk weet je het op internet haast nooit zeker (op basis van verhalen dan)quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:38 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Dat het vaak moeilijk is te zien waar iemand over een grens heen gaat. Of je wel of niet serieus bij iets moet stilstaan. Hier in dit topic vind ik dat ook lastig.
Supersoep? Richard?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:53 schreef -Strawberry- het volgende:
Kennen die vrienden van jou het begrip 'wingman' niet echt volgens mijquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:52 schreef Micson het volgende:
[..]
Nou, het was meer bij wijze van spreken bedoeld. Mijn persoonlijke penis gaat niet in galop van jouw posts, maar je kan je bij een topic als dit natuurlijk wel voorstellen dat mannen behoorlijk last van blauwe ballen krijgen door jouw opmerkingen. Maar laat ik er niet teveel op doorgaan, want het wordt een beetje sneu nu heb ik het idee
OT: Ik had gisteren op het bevrijdingsfestival best een paar 'flirts' (kutwoord, maar ik weet op dit moment geen synoniem) . Gewoon naar chicks toegaan, vragen of zij weten welke band er speelt of wat het programma is (oid) en dan doorpraten als je merkt dat ze daar voor open staan. Jammer alleen dat mijn vrienden ook weer een paar gesprekken 'kaapten', iets wat onvermijdelijk is als je met een groep gaat. Misschien moet ik maar eens alleen erop uit gaan. Misschien maar eens alleen ergens naartoe gaan ..
Maar het is helemaal niet moeilijk, vooral niet op zo'n festival. Voor een vrouw is het zelfs nog makkelijker vermoed ik. Je vraagt gewoon iets, ook al weet je het antwoord al. Aan de manier waarop de persoon terug antwoordt weet je of je een vervolgvraag kunt stellen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:55 schreef minnemin het volgende:
[..]
Dit vind ik nu zo knap van jou! Zo superspontaan op een vrouw af kunnen stappen. Ik wou dat ik dat kon/durfde bij een man. Echt, zo veel knappe mannen gezien woensdag bij dat concert, en ik weet dan niet hoe iemand aan te spreken zonder needy over te komen. Het interesseert me immers weinig of hij er zin in heeft, of hij fan is, met wie hij aanwezig is etc. Ik wil alleen zijn kus, zijn lijf en zijn huwelijksaanzoek. Zucht...
En ik snap Lanterfanteraar wel een beetje. Die nymfo inslag, dat is toch aandacht en bevestiging zoeken? Dat herken ik in mezelf.
Gast, ik ga haar toch niet 12x bellen. Waar zie je me voor aan.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:01 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook wel. Maar eigenlijk weet je het op internet haast nooit zeker (op basis van verhalen dan)
[..]
Supersoep? Richard?
Evne iets anders, dringend.
Ik heb net voor mijn moeder een mooie buitenplant gekocht (alvast voor moederdag, morgen heb ik d'r geen tijd voor). Maar nu de grote vraag, ik ben helemaal alleen thuis bij m'n vader dus kan niemand vragen en verder ga ik geen bekenden vragen aangezien het dom ismáár wat moet ik met die plant doen, 't is een buitenplant, moet ik 'm nou alvast buiten neerzetten hier in de tuin of kan ik 'm voor deze nacht ook binnen laten?
![]()
Tot bloedens toe?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:01 schreef minnemin het volgende:
[..]
Ik was toen ik 19 was ook ontzettend bezig met seks. het moest nu en hier. In geen velden of wegen een man te bekennen. Tot bloedens toe masturberen enzo. Ja heel zielig! Mèn wat was ik blij toen ik 2 jaar later eindelijk een vriendje had.
Nu niet dan?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:01 schreef minnemin het volgende:
[..]
Ik was toen ik 19 was ook ontzettend bezig met seks.
Ik heb het er wel eens over gehad ja, om en om wingman zijn. Maar als het er op aankomt is het altijd ieder voor zich, instinct ofzoquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:04 schreef Editeur het volgende:
[..]
Kennen die vrienden van jou het begrip 'wingman' niet echt volgens mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |