abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 mei 2011 @ 21:12:16 #201
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96451569
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 21:01 schreef minnemin het volgende:

[..]

Ik was toen ik 19 was ook ontzettend bezig met seks. het moest nu en hier. In geen velden of wegen een man te bekennen. Tot bloedens toe masturberen enzo. Ja heel zielig! Mèn wat was ik blij toen ik 2 jaar later eindelijk een vriendje had.
hoe had je uiteindelijk dat vriendje gekregen?, of is dat te persoonlijk?

beschrijf "in geen velden of wegen geen man te bekennen". was dat dan alleen zo savonds tijdens de verlangens? of als je ergens was, kwam je ook niet met ze in contact ofzo? of leken ze geen interesse te hebben?
of was je zelf erg kritisch?
of waren er wel leuke mannen, maar je had alleen maar van andere avances?
ik kan het me altijd zo moeilijk voorstellen voor leuke meisjes die zo doen

btw i love your posts O+ . het wordt gelezen
  vrijdag 6 mei 2011 @ 21:16:18 #202
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96451801
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 20:35 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

tuurlijk wel.
missyb, meranogwat, of die ander werkte ook bij zoiets dacht ik
of was het minnemin...
Ik was het niet, ik doe iets waar ik mijn studie voor heb afgerond, asjeblieft dankjewel ;)
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  vrijdag 6 mei 2011 @ 21:20:54 #203
257041 Editeur
I LOVE MUDKIP K?
pi_96452120
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 21:08 schreef Micson het volgende:

[..]

Ik heb het er wel eens over gehad ja, om en om wingman zijn. Maar als het er op aankomt is het altijd ieder voor zich, instinct ofzo :')
Beetje tam van ze :') Kan me daar zo aan irriteren als dat gebeurd.

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 19:52 schreef Micson het volgende:

[..]

OT: Ik had gisteren op het bevrijdingsfestival best een paar 'flirts' (kutwoord, maar ik weet op dit moment geen synoniem) . Gewoon naar chicks toegaan, vragen of zij weten welke band er speelt of wat het programma is (oid) en dan doorpraten als je merkt dat ze daar voor open staan. Jammer alleen dat mijn vrienden ook weer een paar gesprekken 'kaapten', iets wat onvermijdelijk is als je met een groep gaat. Misschien moet ik maar eens alleen erop uit gaan. Misschien maar eens alleen ergens naartoe gaan ..
Dit werkt overigens ook voor vrouwen. Heb gister erg leuk met een meisje gepraat die op diezelfde manier me aansprak. Jongens zijn daar denk ik sowieso wel wat makkelijker in, het meelullen :)
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
  vrijdag 6 mei 2011 @ 21:22:10 #204
240618 Micson
The lonely stoner
pi_96452216
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 21:20 schreef Editeur het volgende:

[..]

Beetje tam van ze :') Kan me daar zo aan irriteren als dat gebeurd.

[..]

Dit werkt overigens ook voor vrouwen. Heb gister erg leuk met een meisje gepraat die op diezelfde manier me aansprak. Jongens zijn daar denk ik sowieso wel wat makkelijker in, het meelullen :)
Inderdaad, daarom vind ik het zo vreemd dat Minnemin het niet aandurft, de slagingskans is echt heel groot denk ik ;)
  vrijdag 6 mei 2011 @ 21:26:32 #205
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96452455
@minnemin.

ik heb ook zo heel veel respect voor mensen die wel ietsjes spontaan kunnen doen, en afentoe leuke dingen in hun leven hebben (een te pittig iemand met een perrfet leven moet het ook weer niet zijn want dan is er geen geestelijke connectie en herkenbaarheid).
eigenlijk zonder dat ze spontaan is lijkt me een depresief meisje die de hele dag in bed ligt ook al geweldig. als dat ik zie dat ze beter dan dat verdient. nou ik weet niet, ik ben gewoon redelijk desperate, vooral naar iemand met 'een klik'. want niet iedereen zou iets voor me kunnen zijn.

ik doe weer vaag....

maar dan om even zielig te doen, als man moet je dus juist zelf "spontaan gaan doen, helemaal uit jezelf leren" en alles. er is niemand die je zon beetje helpt IRL daarmee.
behalve al spontane kerels die er grapjes over maken, en je "weleens meenemen" maar het dan niet snappen, en alles. en alleen maar zichzelf verrijken

en zomaar" een vriendin krijgen omdat zij op je afstapt en je geruststelt" gebeurt ook niet.
pi_96452897
Antwoord man
  vrijdag 6 mei 2011 @ 21:38:19 #207
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96453129
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 21:26 schreef mylifeisgrey het volgende:
@minnemin.

ik heb ook zo heel veel respect voor mensen die wel ietsjes spontaan kunnen doen, en afentoe leuke dingen in hun leven hebben (een te pittig iemand met een perrfet leven moet het ook weer niet zijn want dan is er geen geestelijke connectie en herkenbaarheid).
eigenlijk zonder dat ze spontaan is lijkt me een depresief meisje die de hele dag in bed ligt ook al geweldig. als dat ik zie dat ze beter dan dat verdient. nou ik weet niet, ik ben gewoon redelijk desperate, vooral naar iemand met 'een klik'. want niet iedereen zou iets voor me kunnen zijn.

ik doe weer vaag....

maar dan om even zielig te doen, als man moet je dus juist zelf "spontaan gaan doen, helemaal uit jezelf leren" en alles. er is niemand die je zon beetje helpt IRL daarmee.
behalve al spontane kerels die er grapjes over maken, en je "weleens meenemen" maar het dan niet snappen, en alles. en alleen maar zichzelf verrijken

en zomaar" een vriendin krijgen omdat zij op je afstapt en je geruststelt" gebeurt ook niet.

Als man zijnde lijkt het me allemaal echt vreselijk moeilijk... Wanneer ik in een heel stommige houding sta, word ik alsnog wel benaderd tijdens uitgaan, maar voor een man... Jeetje. Misschien moet je toch een beetje de stillige meisjes benaderen "Gewoon", of ze het naar hun zin hebben. Al weet ik dan weer niet Waar, want Uitgaan was weer niet goed als middel of zo.
  vrijdag 6 mei 2011 @ 21:41:55 #208
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96453299
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 19:52 schreef Micson het volgende:

*knip*
OT: Ik had gisteren op het bevrijdingsfestival best een paar 'flirts' (kutwoord, maar ik weet op dit moment geen synoniem) . Gewoon naar chicks toegaan, vragen of zij weten welke band er speelt of wat het programma is (oid) en dan doorpraten als je merkt dat ze daar voor open staan. Jammer alleen dat mijn vrienden ook weer een paar gesprekken 'kaapten', iets wat onvermijdelijk is als je met een groep gaat. Misschien moet ik maar eens alleen erop uit gaan. Misschien maar eens alleen ergens naartoe gaan ..
ja ik weet het. het gaat nooit samen oprecht echt goed.

, of het is te overduidelijk dat ze wingen, of ze doen het juist op een pushy manier dat het belachelijk wordt als je het aan ze vraagt

en als ze het helemaal niet weten dan hebben ze binnen notime "voorgedrongen" op een niet pushy manier, maar gewoon eerder dan jou, en doen ze dat heel smooth. en hebben ze haar dan binnen no-time geisolate.
  vrijdag 6 mei 2011 @ 21:45:23 #209
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96453494
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 21:38 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Als man zijnde lijkt het me allemaal echt vreselijk moeilijk... Wanneer ik in een heel stommige houding sta, word ik alsnog wel benaderd tijdens uitgaan, maar voor een man... Jeetje. Misschien moet je toch een beetje de stillige meisjes benaderen "Gewoon", of ze het naar hun zin hebben. Al weet ik dan weer niet Waar, want Uitgaan was weer niet goed als middel of zo.
ja ik weet. en jij kan het je echt helemaal niet voorstellen denk ik hoor.
komt nog bij de denkbeeldige muur dat ik het niet wil doen, door minderwaardigheidsgevoelens, en dat ik dnk dat meisjes dat liever niet willen.

wel dankje dat je meedenkt .

er schijnt morgen of overmorgen iets van een batavierenrace te zijn. (www.batavierenrace.nl) een stuk van het parkoer loopt hier vlakbij langs.
ik weet nog niet of ik naar buiten zal gaan, en ik weet niet of het normaal is om dan langs de weg te gaan staan, en wat voor mensen er dan zijn, en wat normaal is enzo.

het gaat me elk jaar voorbij zondder dat ik er ook maar iets mee te maken heb(zit atijd binnen)
misschien, dat ik zelf weer iets doe, en eruit kan komen.....

ik had al ideeen bedacht om hier vlak voor de deur te gaan staan , en naar ze te roepen "hup hup" ofzo. of flesje water misschien ophouden(zoals op tv). maar weet nog niet.
flesjes water kosten geld, en ik heb geen lege flesjes.
en objecten om water in te doen voor ze die ik wel heb, kan ik beter niet gaan weggeven omdat het dom staat (bekers en glazen)

[ Bericht 6% gewijzigd door mylifeisgrey op 06-05-2011 21:50:47 ]
  vrijdag 6 mei 2011 @ 21:47:33 #210
257041 Editeur
I LOVE MUDKIP K?
pi_96453627
De Bata zijn gewoon lamme studenten die vanuit Nijmegen naar Enschede rennen om daar vervolgens een feest te houden. Daar moet je niet teveel van hebben, smerig bezwete dronken gasten :D
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
  vrijdag 6 mei 2011 @ 21:50:08 #211
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96453758
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 21:45 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

er schijnt morgen of overmorgen iets van een batavierenrace te zijn. (www.batavierenrace.nl) een stuk van het parkoer loopt hier vlakbij langs.
ik weet nog niet of ik naar buiten zal de deur te gaan staan , en naar ze te roepen "hup hup" ofzo. of flesje water misschien ophouden(zoals op tv). maar weet nog niet.

Hier, dit had je moeten doen:
"Wil jij het grootste en gaafste studentenevenement van Nederland komend jaar tot een succes maken? Moeten jouw ideeën werkelijkheid worden? Kom dan eens langs kantoor voor een kopje koffie, je krijgt dan extra informatie en je kunt al je vragen stellen. Of stel per mail je vraag."

Had je gewoon gezellig bij zo'n man koffie kunnen gaan drinken... had hij je vast wel foldertjes laten uitdelen of zo.
  vrijdag 6 mei 2011 @ 21:53:13 #212
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96453950
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 21:50 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Hier, dit had je moeten doen:
"Wil jij het grootste en gaafste studentenevenement van Nederland komend jaar tot een succes maken? Moeten jouw ideeën werkelijkheid worden? Kom dan eens langs kantoor voor een kopje koffie, je krijgt dan extra informatie en je kunt al je vragen stellen. Of stel per mail je vraag."

Had je gewoon gezellig bij zo'n man koffie kunnen gaan drinken... had hij je vast wel foldertjes laten uitdelen of zo.
oeh ja, foldertjes uitdelen, en een klein gedeelte worden van een organisatie en misschien zelfs ietsjes 'nut' hebben.
ik houd van jou naiviteit, jij moet dat soort dingen wel gaan doen

ik voel me er ongemakkelijk bij, dan moet ik ineens naar buiten, en dan sta ik er zo 'n beetje bij met in hoekje awkward wordt gevoelens. en dan wil ik dat voorkomen door ander gedrag, en dan is alles ongemakkelijk voor mij en voor anderen.
pi_96454040
Jongens, ik gooi er even totaal andere vraag in.
Mijn excuses alvast aan daniel , maar heb het idee dat ik hier wat makkelijker dingen zeg en vraag als elders op fok.
Heb vandaag voor buuf recept morfine ingeleverd, apotheek zou komen brengen, je raad het al, geen apotheek.
Buuf kan niet zonder zeker niet in een weekend.
Ze weet de naam niet meer hoe het exact op recept heeft gestaan en de dosering.
Oncoloog nu natuurlijk ook niet bereikbaar, wat nu te doen?

iemand die het weet en antwoorden wil graag!
Nogmaals mijn excuses voor deze vraag hier maar we weten het even niet meer!
  vrijdag 6 mei 2011 @ 21:56:09 #214
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96454169
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 21:54 schreef missyB het volgende:
Mijn excuses alvast aan daniel , maar heb het idee dat ik hier wat makkelijker dingen zeg en vraag als elders op fok.
Heb vandaag voor buuf recept morfine ingeleverd, apotheek zou komen brengen, je raad het al, geen apotheek.

huisarts of iemand anders die bereikbaar is en buurvrouw kent of in het systeem heeft een nieuw receptje laten uitschrijven, en laten doorfaxen naar een apotheek die het op voorraad heeft(even van te voren vragen) en open is.
  vrijdag 6 mei 2011 @ 21:56:52 #215
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96454200
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 21:54 schreef missyB het volgende:

Naar de huisarts gaan en deze contact op laten nemen met deze apotheek.
The view from nowhere.
pi_96454249
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 21:56 schreef deelnemer het volgende:

[..]

huisarts heeft geen dienst je moet dan naar huisartsenpost, hebben die inzage in haar dossier?
pi_96454252
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 21:56 schreef deelnemer het volgende:

[..]

En waarom beantwoordt niemand mijn simpele vraag...
  vrijdag 6 mei 2011 @ 21:58:16 #218
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96454294
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 21:53 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

oeh ja, foldertjes uitdelen, en een klein gedeelte worden van een organisatie en misschien zelfs ietsjes 'nut' hebben.
ik houd van jou naiviteit, jij moet dat soort dingen wel gaan doen

ik voel me er ongemakkelijk bij, dan moet ik ineens naar buiten, en dan sta ik er zo 'n beetje bij met in hoekje awkward wordt gevoelens. en dan wil ik dat voorkomen door ander gedrag, en dan is alles ongemakkelijk voor mij en voor anderen.
Ja volgens mij is alle hulp wel gewenst bij zo'n organisatie... Ik heb nog nooit zoiets gelezen van 'kom maar even koffie drinken'. Wat stom dat je dat nu pas hebt gevonden.

Ik heb trouwens iets heel leuks gevonden: Inburgeraar. Probleem is dat het vrijwilligerswerk is ( onbetaald), maar het lijkt me zó leuk: "Een inburgeraar en een vrijwilliger (m/v) spreken minimaal 15 en maximaal 25 keer af. Enkele voorbeelden van uitjes zijn: wandelen bij de XXX, bezoeken van een markt, de bibliotheek, het drinken van een kopje koffie of het bijwonen van een theatervoorstelling. De Stad heeft veel te bieden en de activiteiten hangen af van de interesses van de inburgeraar en vrijwilliger. De Nederlandse taal dient hierbij als bindmiddel".
  vrijdag 6 mei 2011 @ 21:58:49 #219
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96454321
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 21:57 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Welke vraag?
The view from nowhere.
  vrijdag 6 mei 2011 @ 22:00:57 #220
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96454454
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 21:57 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

omdat planten moeilijk zijn. en het een moeilijk vraag is

ik zou hem gewoon laten staan waar hij nu staat, en er gewoon niets aan doen.
dat is het makkelijkst voor jou...

je kan wel allemaal moeite gaan doen, sommige zeggen dat je hem water moet geven en alles.
sommige zeggen dat je hem juist "rust moet geven" (aka verwaarlozen).

omdat beide behandelingsmethodes kunnen kloppen, zou ik doen wat voor jou gewoon het makkelijkst is.
dus verwaarlozen

ditzelfde geld voor waar je hem moet laten staan (zonlicht-schaduw , warm-koud).

zonlicht is goed voor planten, dus in het zonlicht
teveel zonicht is dan weer niet goed.

te warm is niet goed
te koud is niet goed,

je weet het niet, dus gewoon maar op de plek laten waar hij nu al staat want dat scheelt jou een boel sleepwerk.

[ Bericht 1% gewijzigd door mylifeisgrey op 06-05-2011 22:20:36 ]
pi_96454492
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 21:58 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Ja volgens mij is alle hulp wel gewenst bij zo'n organisatie... Ik heb nog nooit zoiets gelezen van 'kom maar even koffie drinken'. Wat stom dat je dat nu pas hebt gevonden.

Ik heb trouwens iets heel leuks gevonden: Inburgeraar. Probleem is dat het vrijwilligerswerk is ( onbetaald), maar het lijkt me zó leuk: "Een inburgeraar en een vrijwilliger (m/v) spreken minimaal 15 en maximaal 25 keer af. Enkele voorbeelden van uitjes zijn: wandelen bij de XXX, bezoeken van een markt, de bibliotheek, het drinken van een kopje koffie of het bijwonen van een theatervoorstelling. De Stad heeft veel te bieden en de activiteiten hangen af van de interesses van de inburgeraar en vrijwilliger. De Nederlandse taal dient hierbij als bindmiddel".
Zo'n enge vrouw zou je maar inburgeren.. :') Weetje wat jij moet doen, nogmaals; schoonmaken. Heeft niemand last van je, kan je niks fouts doen en wie weet kan je ook nog iemand inburgeren (aangezien er vaak allochtonen die haast geen woord Nederlands kunnen spreken schoonmaken). Twee vliegen in één klap..
  vrijdag 6 mei 2011 @ 22:05:20 #222
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96454703
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 22:01 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Zo'n enge vrouw zou je maar inburgeren.. :') Weetje wat jij moet doen, nogmaals; schoonmaken. Heeft niemand last van je, kan je niks fouts doen en wie weet kan je ook nog iemand inburgeren (aangezien er vaak allochtonen die haast geen woord Nederlands kunnen spreken schoonmaken). Twee vliegen in één klap..
hahahaha ik moet weer lachen :D
  vrijdag 6 mei 2011 @ 22:06:04 #223
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96454739
quote:

[..]

ja ik had dus ook plannen om naar het bejaardentehuis te gaan he. er schijnt dat er weleens vrijwillegers zijn om bejaarden rond te rijden, en dementen te vermaken.

toen kwam ik daar zo, en wilde op de receptie aflopen, maar op het laatst aborte ik dat.
en toen heb ik een beetje rondgelopen alsof ik een doel had omdat ik iemand ging bezoeken dan zogenaamd, en ben toen even later maar weer weggegaan.

ik denk dat het best makkelijk is om gewoon in koffieruimtes aan te schuiven, en met de "eenzame bejaarden" dan een gesprek te gaan hebben waar ze volgens nieuwsberichten en tv documentaires behoefte aan hebben (denk aan de nieuwberichten en programmas op publieke omroep over het probleem de bejaardenverwaarlozing)
pi_96455251
je kan ook altijd je lokale vrijwilligers vacaturebank eens bellen wat zij voor je hebben.
Mocht je in buurt van Arnhem wonen en vrijwilligerswerk willen doen, wij zitten dringend om bar en keukenmedewerkers verlegen bij een voetbalvereniging!
  vrijdag 6 mei 2011 @ 22:29:44 #225
108913 Godshand
guide4you
pi_96456041
quote:

[..]

En toen kreeg je een vrouw in burka :P
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_96457060
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 22:29 schreef Godshand het volgende:

[..]

En toen kreeg je een vrouw in burka :P
die kunnen best handig zijn
pi_96457193
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 21:04 schreef Micson het volgende:

[..]

Maar het is helemaal niet moeilijk, vooral niet op zo'n festival. Voor een vrouw is het zelfs nog makkelijker vermoed ik. Je vraagt gewoon iets, ook al weet je het antwoord al. Aan de manier waarop de persoon terug antwoordt weet je of je een vervolgvraag kunt stellen.

Er zijn echt heel veel mannen die op zulke avances positief reageren, geloof me. :)
Ik ben altijd bang dat dat needy wanhopig en kunstmatig overkomt (duh) dus doe ik maar niks behalve lief lachen. En natuurlijk superbang voor afwijzing waardoor ik nog verder de put in raak cq mezelf schop. De vrouw die het wel durft gaat er met mijn vent vandoor. Hmmz... een goed punt om te veranderen.

@iwannabehigh: nou ja beetje overdreven misschien
pi_96457284
Wat is overdreven?
pi_96457604
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 21:12 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

hoe had je uiteindelijk dat vriendje gekregen?, of is dat te persoonlijk?

beschrijf "in geen velden of wegen geen man te bekennen". was dat dan alleen zo savonds tijdens de verlangens? of als je ergens was, kwam je ook niet met ze in contact ofzo? of leken ze geen interesse te hebben?
of was je zelf erg kritisch?
of waren er wel leuke mannen, maar je had alleen maar van andere avances?
ik kan het me altijd zo moeilijk voorstellen voor leuke meisjes die zo doen

btw i love your posts O+ . het wordt gelezen
Hij benaderde mij, geen idee eigenlijk waarom. Hij gaf nogal duidelijk te kennen mij heel leuk te vinden, ik vond hem wel aardig en ik hoefde hem niet direct weg te schoppen, hij vroeg me mee naar een feest, ik bleef slapen en zo geschiedde. nooit verliefd geweest, wel een leuke tijd, maar het was goed dat het uit ging want op het laatst stelde het nog weinig voor.

Waarom ik daarvoor nooit iemand tegenkwam was omdat ik een studie deed waar uitgesproken nerds zaten, ontzettend mee gelachen en rare taalliefhebberijen uitgeplozen maar geen relatiemateriaal. Zat niet bij een vereniging want dat was toch niks voor mij en ik zou overal uitgelachen worden. Ging vrijwel noot uit > sociaal isolement.

En ik schijn sowieso kritisch te zijn op relatiemateriaal (meer omdat ik denk dat zodra iemand mij echt ziet hij spoorslags wegrent).
pi_96457738
wat leuk trouwens de plannetjes voor vrijwilligerswerk, echt een goed plan voor degenen die hiermee bezig zijn! Onder de mensen en oefenen met sociale vaardigheden.
  vrijdag 6 mei 2011 @ 23:04:39 #231
108913 Godshand
guide4you
pi_96457762
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 23:01 schreef minnemin het volgende:

[..]

Hij benaderde mij, geen idee eigenlijk waarom. Hij gaf nogal duidelijk te kennen mij heel leuk te vinden, ik vond hem wel aardig en ik hoefde hem niet direct weg te schoppen, hij vroeg me mee naar een feest, ik bleef slapen en zo geschiedde. nooit verliefd geweest, wel een leuke tijd, maar het was goed dat het uit ging want op het laatst stelde het nog weinig voor.

Waarom ik daarvoor nooit iemand tegenkwam was omdat ik een studie deed waar uitgesproken nerds zaten, ontzettend mee gelachen en rare taalliefhebberijen uitgeplozen maar geen relatiemateriaal. Zat niet bij een vereniging want dat was toch niks voor mij en ik zou overal uitgelachen worden. Ging vrijwel noot uit > sociaal isolement.

En ik schijn sowieso kritisch te zijn op relatiemateriaal (meer omdat ik denk dat zodra iemand mij echt ziet hij spoorslags wegrent).
Dus het was een relatie om de relatie -O- Volgende keer een relatie beginnen met iemand waar je wel O+ van wordt. Voelt veel beter (maar ook kloteriger als ie je zou dumpen, dat wel...)
pi_96458393
nou hiervan was ik al maanden van de kaart haha :D en het is nog steeds een goede vriend van me hoor, dat wel
pi_96462280
Dat wel, ja..
  zaterdag 7 mei 2011 @ 01:01:08 #234
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_96462445
eey casanova's
any luck?
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_96462569
neee
pi_96462816
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 21:58 schreef lanterfanteraar het volgende:"Een inburgeraar en een vrijwilliger (m/v) spreken minimaal 15 en maximaal 25 keer af. Enkele voorbeelden van uitjes zijn: wandelen bij de XXX, bezoeken van een markt, de bibliotheek, het drinken van een kopje koffie of het bijwonen van een theatervoorstelling. De Stad heeft veel te bieden en de activiteiten hangen af van de interesses van de inburgeraar en vrijwilliger. De Nederlandse taal dient hierbij als bindmiddel".
Hey Lant, je hebt de Euromast weggeknipt, nu komen we er niet achter dat je in Rotterdam woont ...
Democratie is iets waar politici over praten zoals een hoer over de liefde
  zaterdag 7 mei 2011 @ 01:23:57 #237
240618 Micson
The lonely stoner
pi_96463096
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 01:01 schreef Waaghals het volgende:
eey casanova's
any luck?
Ik had net wel een leuk meisje op Paiq, 'samen' naar Saw 3 gekeken. Heeft mijn avond wel een beetje gered, want mijn ouders zijn een weekend weg en mijn vrienden te lam om langs te komen. Verder had ik ook nog maar 2 bier in huis, maar gelukkig is het dus niet zo'n kutavond geworden als wat ik ervan had verwacht :)
  zaterdag 7 mei 2011 @ 01:27:40 #238
240618 Micson
The lonely stoner
pi_96463189
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 01:13 schreef MTVGN het volgende:

[..]

Hey Lant, je hebt de Euromast weggeknipt, nu komen we er niet achter dat je in Rotterdam woont ...
Oew je cover is blown Lant, nouja een troost: er wonen een half miljoen mensen in Rotterdam, dus de stalkers onder ons krijgen het evengoed nog best moeilijk :P
  zaterdag 7 mei 2011 @ 01:30:56 #239
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96463276
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 01:23 schreef Micson het volgende:

[..]

Ik had net wel een leuk meisje op Paiq, 'samen' naar Saw 3 gekeken. Heeft mijn avond wel een beetje gered, want mijn ouders zijn een weekend weg en mijn vrienden te lam om langs te komen. Verder had ik ook nog maar 2 bier in huis, maar gelukkig is het dus niet zo'n kutavond geworden als wat ik ervan had verwacht :)
wat, saw 3?
dat is toch met heel veel bloed enzo?

en huh wat? kan jij dan zomaar meisjes ontmoeten op internet, en dan eventjes afspreken?

of ging je tegelijk die film kijken, en dan berichten naar elkaar sturen via paiq ofzo.

edit: oke ik vraag niet duidelijk:
had je nou samen die film gezien, zo met elkaar, bij elkaar

of zat zij thuis, en jij thuis, en gingen jullie slechts "tegelijk" die film kijken? en dan met paiq chatten ofzoiets of wat er ook mogelijk is?

[ Bericht 3% gewijzigd door mylifeisgrey op 07-05-2011 01:42:42 ]
pi_96463331
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 01:30 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

wat, saw 3?

en huh wat? kan jij dan zomaar meisjes ontmoeten op internet, en dan eventjes afspreken?
;( *please tell me he's a troll, please tell me he's a troll*
  zaterdag 7 mei 2011 @ 01:34:14 #241
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96463359
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 01:33 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

ja het zal best kunnen. maar ik dacht dat hij het moeilijk vond. en dan nu ineens heeft hij weer een date geregeld, op zo klinkt het zon korte termijn.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 01:34:47 #242
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_96463371
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 01:33 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

"Ik vrees van niet en dat geldt ook voor Lanterfantast."
Je moeder is een hamster
  zaterdag 7 mei 2011 @ 01:38:15 #243
240618 Micson
The lonely stoner
pi_96463430
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 01:30 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

wat, saw 3?

of ging je tegelijk die film kijken, en dan berichten naar elkaar sturen via paiq ofzo.

Dat laatste ja, daarom zei ik natuurlijk ook 'samen'.

Is verder niks mis mee toch, of ben ik nu raar :') ?
  zaterdag 7 mei 2011 @ 01:48:27 #244
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96463582
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 01:38 schreef Micson het volgende:

[..]

Dat laatste ja, daarom zei ik natuurlijk ook 'samen'.

Is verder niks mis mee toch, of ben ik nu raar :') ?
http://www.veronicatv.nl/web/show/id=1570370/langid=43

dus jullie zaten allebei van elkaar af in een ander huis, en keken allebei tegelijk die enge film?
pi_96463587
Vandaag stond ik in de stad te wachten op de bus. Komt er een meisje aan die ik van de basisschool ken, maar ik deed expres alsof ik haar niet herkende. Had geen zin om sociaal te zijn enzo. Helaas stapte ze op me af, deed ze haar zonnebril af :'); ''ken ik je niet ergens van?'' Dus samen gewacht op de bus (helaas nam ze dezelfde bus) en ze vertelde meteen haar levensverhaal. Ze was aangerand door haar stiefvader, haar stiefvader mishandelde haar moeder, heeft haar moeder 3 dagen opgesloten in een kelder en ze was gevlucht naar Amsterdam en aan de drugs geraakt. Nu heeft ze haar leven weer op orde, doet een studie (iets met bloemen?) en ze zegt; ja het leven gaat door. ;( Probeerde ze mijn 06 te krijgen, mijn smoes was; ik heb m'n telefoon niet bij me, weet mijn nummer niet uit mijn hoofd - ik stuur wel een bericht op Hyves (ik heb helemaal geen Hyves). Toen ging ze daarmee akkoord, en ze zei, als ik haar zou willen opzoeken, ze bij de douglas werkt. :'(

Ten eerste schaamde ik me omdat ze zo luid sprak en iedereen het kon horen.
Ten tweede weet ik niet of ik het wel moet geloven, zulke dingen vertel je toch niet zo opgewekt en meteen bij de eerste ontmoeting?
Ten derde was ik blij dat ik uit de bus kon.

Vage mensen op de wereld soms. En het lijkt wel alsof ik altijd ongeluk heb, altijd word ik met dat soort lui geconfronteerd. :P
  zaterdag 7 mei 2011 @ 01:49:56 #246
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96463604
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 01:48 schreef iwannabehigh het volgende:
Vandaag stond ik in de stad te wachten op de bus. Komt er een meisje aan die ik van de basisschool ken, maar ik deed expres alsof ik haar niet herkende. Had geen zin om sociaal te zijn enzo. Helaas stapte ze op me af, deed ze haar zonnebril af :'); ''ken ik je niet ergens van?'' Dus samen gewacht op de bus (helaas nam ze dezelfde bus) en ze vertelde meteen haar levensverhaal. Ze was aangerand door haar stiefvader, haar stiefvader mishandelde haar moeder, heeft haar moeder 3 dagen opgesloten in een kelder en ze was gevlucht naar Amsterdam en aan de drugs geraakt. Nu heeft ze haar leven weer op orde, doet een studie (iets met bloemen?) en ze zegt; ja het leven gaat door. ;( Probeerde ze mijn 06 te krijgen, mijn smoes was; ik heb m'n telefoon niet bij me, weet mijn nummer niet uit mijn hoofd - ik stuur wel een bericht op Hyves (ik heb helemaal geen Hyves). Toen ging ze daarmee akkoord, en ze zei, als ik haar zou willen opzoeken, ze bij de douglas werkt. :'(

Ten tweede weet ik niet of ik het wel moet geloven, zulke dingen vertel je toch niet zo opgewekt en meteen bij de eerste ontmoeting?

Vage mensen op de wereld soms. En het lijkt wel alsof ik altijd ongeluk heb, altijd word ik met dat soort lui geconfronteerd. :P
hoeveel doeglassen zijn er in enschede ga ik nu uitzoeken :@
pi_96463636
Waarom vertellen verscheidene meiden meteen hun levensverhaal aan jou.
pi_96463640
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 01:49 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

Hmm, ik weet niet of dat veel zin heeft. ;)
pi_96463649
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 01:51 schreef -Strawberry- het volgende:
Denk je dat het aan mij ligt? Ik vroeg heel simpel; hoe gaat het met je?
  zaterdag 7 mei 2011 @ 01:52:56 #250
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96463654
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 01:51 schreef -Strawberry- het volgende:
omdat het leuke meisjes misschien zijn, maar hij dat niet ziet

ik kan dus maar voorlopig 1 douglas adres vinden in enschede. misschien dat ik er nog heenga, het is iets met parfum, dus dan kan ik meteen een moederdag kado kopen.

wanneer is moederdag eigenlijk? oke zondag is het moederdag, dus kan alleen morgen nog
  zaterdag 7 mei 2011 @ 01:53:36 #251
240618 Micson
The lonely stoner
pi_96463665
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 01:48 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

http://www.veronicatv.nl/web/show/id=1570370/langid=43

dus jullie zaten allebei van elkaar af in een ander huis, en keken allebei tegelijk die enge film?
Precies, niets meer niets minder. Ik weet ook niet waar jullie de ophef over maken ??
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 01:48 schreef iwannabehigh het volgende:

De hamvraag is natuurlijk: Was ze lekker?
pi_96463676
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 01:52 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Nee, ik hou het bij toeval. :P
pi_96463695
Ik vind haar lijken op Desie van Dunya&Desie. Een tokkie dus, blond haar, te dun, tijgerprintjurkje en een witte legging. Niks voor mij, maar hier op FOK! wordt ze wel goedgekeurd.
pi_96463701
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 01:52 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

omdat het leuke meisjes misschien zijn, maar hij dat niet ziet

ik kan dus maar voorlopig 1 douglas adres vinden in enschede. misschien dat ik er nog heenga, het is iets met parfum, dus dan kan ik meteen een moederdag kado kopen.

wanneer is moederdag eigenlijk? oke zondag is het moederdag, dus kan alleen morgen nog
De reden dat jij haar leuk vindt is omdat je enkel kans denkt te maken bij getraumatiseerde meisjes met problemen....
pi_96463715
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 01:49 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

Hoezo enschede? Iwannabehigh woont in enschede?
  zaterdag 7 mei 2011 @ 01:56:36 #256
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96463719
quote:

[..]

Hmm, ik weet niet of dat veel zin heeft. ;)
ik herken haar toch niet, dus kans van 1 op zoveel dat ik haar dan heb.
en dan iets van "hoi." ga ik zeggen
en dan blabla iets bedenken. (edit: oke dan dus wat formerjellybean zegt rustig en betrouwbaar overkomen terwijl ik blabla zeg)
en dan om het onderwerp te veranderen " hoe gaat het met je" zeggen(misschien werkt het omdat ze behoeftig is :P ).
pi_96463730
quote:

[..]

Misschien heb je een uitstraling waardoor ze denken dat je hun kan helpen?? Kom je rustig over en betrouwbaar en daardoor willen ze misschien hun levensverhaal aan jou vertellen :Y
pi_96463743
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 01:56 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hoezo enschede? Iwannabehigh woont in enschede?
Waarom vraag je dat niet aan mij? Ik zeg niet waar ik woon, voor het geval dat iemand van FOK! mij opzoekt. :X
  zaterdag 7 mei 2011 @ 01:59:03 #259
240618 Micson
The lonely stoner
pi_96463759
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 01:58 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Waarom vraag je dat niet aan mij? Ik zeg niet waar ik woon, voor het geval dat iemand van FOK! mij opzoekt. :X
Ja, want dan hebben we zoveel info van je, kwestie van tijd voor we op je stoep staan :')
pi_96463764
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 01:57 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Misschien heb je een uitstraling waardoor ze denken dat je hun kan helpen?? Kom je rustig over en betrouwbaar en daardoor willen ze misschien hun levensverhaal aan jou vertellen :Y
Ik kom sowieso wel rustig over, dat hoor ik vaak. Misschien is dat het.. :)
pi_96463774
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 01:59 schreef Micson het volgende:

[..]

Ja, want dan hebben we zoveel info van je, kwestie van tijd voor we op je stoep staan :')
Sarcasme, he.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 02:00:19 #262
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96463782
quote:

[..]

oh klopt het niet dan?
ik had alleen de gedachte dat je gewoon daar woonde(geen idee hoe ik daaraan kom), en die meid vast bij die douglas wel zou zijn.

of was het heel ergens anders, en heb je verschillende "huizen"(je moeder, en je vader)

naja ik geloof dat jij me toch niet wilt helpen.........
  zaterdag 7 mei 2011 @ 02:01:25 #263
240618 Micson
The lonely stoner
pi_96463799
quote:
12s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 01:59 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Sarcasme, he.
Ahja ik zie het alweer, excusez moi .
  zaterdag 7 mei 2011 @ 02:05:08 #264
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96463888
oh wacht, ik kan haar misschien wel herkennen
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 01:55 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik vind haar lijken op Desie van Dunya&Desie. Een tokkie dus, blond haar, te dun, tijgerprintjurkje en een witte legging. Niks voor mij, maar hier op FOK! wordt ze wel goedgekeurd.
zo dus, oke dankje.

maar douglas enschede klopt? (dm is ook goed :D )
  zaterdag 7 mei 2011 @ 02:06:24 #265
118585 Crutch
pi_96463923
wtf?
Je moeder is een hamster
pi_96463931
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 02:05 schreef mylifeisgrey het volgende:
oh wacht, ik kan haar misschien wel herkennen

[..]

zo dus, oke dankje.

maar douglas enschede klopt? (dm is ook goed :D )
Nee dat klopt niet :P dm
  zaterdag 7 mei 2011 @ 02:08:55 #267
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96463979
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 02:06 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Nee dat klopt niet :P dm
oke, dan ga ik daarheen( dm bericht) . kan ik je echt vertrouwen? ik kan ook naar alle douglassen hier in de omgeving hoor. misschien wel goed voor me sociale vaardigheden in alle steden in de buurt opnieuw een moederdagcadeau kopen bij parfumwinkels, en proberen "contacten" te maken met de winkelmeisjes
pi_96464020
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 02:08 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

oke, dan ga ik daarheen( dm bericht) . kan ik je echt vertrouwen? ik kan ook naar alle douglassen hier in de omgeving hoor. misschien wel goed voor me sociale vaardigheden in alle steden in de buurt opnieuw een moederdagcadeau kopen bij parfumwinkels, en proberen "contacten" te maken met de winkelmeisjes
_O- _O- Je doet maar. Wanneer ga je?
pi_96464033
quote:

[..]

Nee ik bedoel hoe komt MLiG daarbij? Hij weet waar jij woont of zo (enschede dus)?
pi_96464077
Ligt dit aan mij is MLIg wel erg creepy aan het reageren, je gaat toch niet op zoek naar een meisje waar hier iemand vaag wat over verteld. 8)7
  zaterdag 7 mei 2011 @ 02:14:00 #271
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96464078
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 02:11 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nee ik bedoel hoe komt MLiG daarbij? Hij weet waar jij woont of zo (enschede dus)?
ik weet het niet zeker, ik dacht het wel. weet niet meer hoe ik dat denk. die gedachte had ik gewoon op de 1 of andere manier.
als ik hem zou stalken dan zou ik het nog allemaal precies weten en gedocumenteerd hebben

netzoals dat ik denk dat jij in zwolle woont bij je ouders, waarom ik dat weet of denk weet ik ook niet meer(als ik je echt zou stalken zou ik het wel nog precies weten, en alle teksten en aanknopingspunten daarvoor gearchiveerd hebben).

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 02:10 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

_O- _O- Je doet maar. Wanneer ga je?
weet niet. morgen dan maar he.

het is maar een "wild plan".
  zaterdag 7 mei 2011 @ 02:16:21 #272
240618 Micson
The lonely stoner
pi_96464125
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 02:14 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ik weet het niet zeker, ik dacht het wel. weet niet meer hoe ik dat denk. die gedachte had ik gewoon op de 1 of andere manier.
als ik hem zou stalken dan zou ik het nog allemaal precies weten en gedocumenteerd hebben

netzoals dat ik denk dat jij in zwolle woont bij je ouders, waarom ik dat weet of denk weet ik ook niet meer(als ik je echt zou stalken zou ik het wel nog precies weten, en alle teksten en aanknopingspunten daarvoor gearchiveerd hebben).

[..]

weet niet. morgen dan maar he.

het is maar een "wild plan".
Je meent dit allemaal serieus? Kom op man, je bent aan het trollen toch :') ?

Maakt ook niet uit, 't is al laat. Ik ga ook naar bed, welterusten!
pi_96464130
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 02:13 schreef formerjellybean het volgende:
Ligt dit aan mij is MLIg wel erg creepy aan het reageren, je gaat toch niet op zoek naar een meisje waar hier iemand vaag wat over verteld. 8)7
Doet ie toch niet, het is een trol. Hij durft z'n huis niet uit om boodschappen te doen; maar wel om een vreemd meisje aan te spreken in de Douglas. Yeah right.. :+

Wat wordt de openingszin? Over tomaten? Of toch de paaseitjes.. :')
pi_96464225
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 02:14 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

Haha, alsof ik jou zou vertellen waar ik woon. :P Jouw verhalen tegen mij per PM begonnen praktisch over stalken. Ik heb wel in Zwolle gewoond trouwens, dat is waar. :)
  zaterdag 7 mei 2011 @ 02:22:50 #275
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96464253
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 02:16 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Doet ie toch niet, het is een trol.
oh als jij dat denkt , je doet maar, maar hopelijk is de info wel correct
quote:
Hij durft z'n huis niet uit om boodschappen te doen; maar wel om een vreemd meisje aan te spreken in de Douglas. Yeah right.. :+
ik durf me huis wel uit, alleen vaak, echt heel vaak, dan durf ik niet door angsten die zich alleen in me hoofd afspelen

nou was ik donderdag nog buiten, en elke paar weken op ze minst kom ik altijd nog wel buiten om eten enzo te halen enzo

dat ik helemaal niet naar buiten zou durven, maar wel met groots gemak naar het cafe zou durven hebben andere users van fok ervan gemaakt.
ik vind beide gewoon moeilijk, simpel toch, en naar het cafe gaan nog moeilijker dan boodschappen doen

quote:
Wat wordt de openingszin? Over tomaten? Of toch de paaseitjes.. :')
nee, ik heb er nu al iets meer "gevoel" voor gekregen

misschien heb ik het er nog wel over, als er wat gebeurd.
pi_96464303
Als je serieus bent, spoor jij écht niet. Voor geen meter.

En wat nu als ze morgen niet werkt? Hmm, genoeg andere chicks om te hosselen dan.. Succes, ben benieuwd naar het verhaal!
  zaterdag 7 mei 2011 @ 02:30:40 #277
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96464378
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 02:13 schreef formerjellybean het volgende:
heeft iemand er moeilijkheden mee? (ik ben blij dat ik het gelezen, want misschien de fokregels, en dan wordt zo alles verwijdert. maar ik heb het nu al gelezen).

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 02:25 schreef iwannabehigh het volgende:
Als je serieus bent, spoor jij écht niet. Voor geen meter.
beter dan thuiszitten toch? zo gebeurd er misschien tenminste iets.
met voorkennis over "het doel" naar de douglas gaan :)

quote:
En wat nu als ze morgen niet werkt? Hmm, genoeg andere chicks om te hosselen dan.. Succes, ben benieuwd naar het verhaal!
ja, dat zal waarschijnlijk wel. ze is er vast niet, of ik herken haar niet, of weet niet zeker of ze het is. of wat dan ook

en nee, niet genoeg andere chicks om te hosselen. ik heb hier nooit contacten zoals jij gewend bent ofzoiets. en haar zal waarschijnlijk ook wel niet lukken ookal is ze er wel.
pi_96464437
Naja, succes. Doe leuke kleding aan, je haar goed, scheer je, geurtje op. Gedraag je vooral normaal, voor zover dat kan en rustig aan.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 02:35:01 #279
240618 Micson
The lonely stoner
pi_96464456
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 02:33 schreef iwannabehigh het volgende:
Naja, succes. Doe leuke kleding aan, je haar goed, scheer je, geurtje op. Gedraag je vooral normaal, voor zover dat kan en rustig aan.
Ik moest lachen :')
  zaterdag 7 mei 2011 @ 09:23:39 #280
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96465964
Oh MLIG, als jullie wat gaan krijgen krijg dan ajb geen kinderen? Voor veel van dat soort psychische issues is een genetische basis en als je dan 2 wierdo's bij elkaar zet...
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_96467549
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 02:08 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

Ben je compleet van de pot gerukt, achterlijke die je bent?

Serieus, gaan we dit een beetje goedkeuren met z'n allen. :')
Ron Paul 2012
pi_96467592
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 10:54 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Ben je compleet van de pot gerukt, achterlijke die je bent?

Serieus, gaan we dit een beetje goedkeuren met z'n allen. :')
Ik zou niet weten wat je er tegen kan doen, moge dit serieus zijn, gaat ie toch wel. Ik had het gewoon nooit moeten vertellen, die plaats, wist ik veel dat hier zulke gekken waren. :')
  zaterdag 7 mei 2011 @ 11:00:09 #283
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96467638
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 10:57 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ik zou niet weten wat je er tegen kan doen, moge dit serieus zijn, gaat ie toch wel. Ik had het gewoon nooit moeten vertellen, die plaats, wist ik veel dat hier zulke gekken waren. :')
kan i kbeter niet gaan? ik wil niet iedereen over me heen krijgen hier(over me heen krijgen qua kritiek, niet qua andere dingen)
pi_96467646
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 11:00 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

kan i kbeter niet gaan? ik wil niet iedereen over me heen krijgen hier(over me heen krijgen qua kritiek, niet qua andere dingen)
Wat denk je nou zelf?
Ron Paul 2012
  zaterdag 7 mei 2011 @ 11:01:00 #285
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96467663
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 11:00 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Wat denk je nou zelf?
geen idee. dat het taboe is ofzo

en misschien ga ik vandaag wel niet. ik heb de hele nacht niet geslapen, en als ik nu naar bed ga wordt ik pas om een uur of 8 vanavond weer wakker, en is die winkel gesloten
  zaterdag 7 mei 2011 @ 11:10:00 #286
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96467805
Het geloof dat je hier zinvol ergens over kunt praten ben ik voorlopig even kwijt. Als serieus mens ga ik regelmatig zwaar over mijn nek. Of het nu de omtrekkende bewegingen zijn van degenen die problemen aandragen, of de agressie van mensen die er niet naar kunnen luisteren, of de verwijten van mensen die hun 'fun fun fun' behoefte gefrustreerd zien, of de macho's die hun kans ziet duidelijk te maken dat ze beter zijn, of vrouwen die dagelijks komen melden dat ze willen neuken, maar dat nooit zouden doen als iemand erop ingaat, of de moralisten die komen vertellen dat iedereen gewoon normaal moet doen.
The view from nowhere.
pi_96467856
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 11:10 schreef deelnemer het volgende:
Het geloof dat je hier zinvol ergens over kunt praten ben ik voorlopig even kwijt. Als serieus mens ga ik regelmatig zwaar over mijn nek. Of het nu de omtrekkende bewegingen zijn van degenen die problemen aandragen, of de agressie van mensen die er niet naar kunnen luisteren, of de verwijten van mensen die hun 'fun fun fun' behoefte gefrustreerd zien, of de macho's die hun kans ziet duidelijk te maken dat ze beter zijn, of vrouwen die dagelijks komen melden dat ze willen neuken, maar dat nooit zouden doen als iemand erop ingaat, of de moralisten die komen vertellen dat iedereen gewoon normaal moet doen.
Aldus de 48 jarige man die in 18 jarige meisjes hun broekje probeert te komen. Je bent veel te serieus, dat is het probleem. Hoezo problemen aandragen?
  zaterdag 7 mei 2011 @ 11:21:19 #288
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96468018
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 11:12 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Aldus de 48 jarige man die in 18 jarige meisjes hun broekje probeert te komen.
Dat is onjuist.

quote:
Je bent veel te serieus, dat is het probleem. Hoezo problemen aandragen?
Je heb idd het gevoel dat er aanzienlijke problemen worden aangedragen. Tevens krijg ik hier het gevoel dat 'serieus zijn' de slechte eigenschap is die kunt hebben. Ik heb last van deze kut eigenschap en hoor hier niet thuis. Ga om die reden ook niet naar de meet.

En dan nog specifiek over jou. Er is de volgende strategie. Je trap overal tegen aan. Dan ben je onkwetsbaar. Als iemand daar bezwaar tegen maakt, trap je daar weer tegen aan. Zo is er niemand die je ooit iets kunt maken. Dat geldt voor alle vormen van destructief gedrag naar anderen, voor voetbal hooligans tot Iwannabehighs. Je hebt me een aantal keer gevraagt of ik een hekel aan je hebt. Aan dat gedrag van jou heb ik inmiddels een hekel.

[ Bericht 11% gewijzigd door deelnemer op 07-05-2011 11:33:01 ]
The view from nowhere.
pi_96468020
Gaat wel lekker hier :P

Ik vind het gedrag van MLiG niet zo fout, uiteindelijk gaat hij toch naar buiten en maakt hij contact met het andere geslacht. Misschien bloeit er wat moois op O+

Ik woon in Delft, dus ik verwacht jullie morgen op de stoep :+
Children of the night. What music they make.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 11:24:19 #290
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96468086
Laat die jongen gewoon zijn moederdagcadeautje kopen joh.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 11:42:41 #291
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96468531
Misschien kan MLiG zich een keer een beetje zo gedragen, zo nonchalant en lacherig:

Op 5:40 zie je hem ook Contact maken met De Vrouw in het openbaar vervoer.
pi_96468800
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 11:24 schreef lanterfanteraar het volgende:
Laat die jongen gewoon zijn moederdagcadeautje kopen joh.
Ja dat is geweldig. Maar je gaat toch niet een meid opzoeken na een vaag verhaal van haar te hebben gelezen. Dan ben je gewoon niet goed bezig.

Dat soort onzin moet je gelijk wegwuiven, Deelnemer. Daar hoef je geen hele analyse over te maken. Nee, het is gewoon raar gedoe en daarvan mag je iemand gelijk op de hoogte stellen.

MLIG is mentaal gezien een klein kind, lijkt het wel, die gaat jouw hele uitleg niet snappen, hij gaat er niks mee doen. Het enige wat helpt bij dat soort onzinnige acties is een flinke ''Nee, foei!''
Ron Paul 2012
pi_96469246
:'(
Ik vind mezelf heel zielig vandaag.. Ik had een leuke date in het vooruitzicht en toen kreeg ik een koortslip en nu moest ik afzeggen :')
Dit is zowat mijn eerste post met een eigen verhaal dat ontopic is, dat dan weer wel :7

[ Bericht 3% gewijzigd door HappyGirl91 op 07-05-2011 12:19:16 ]
pi_96469345
Je had toch ook gewoon met koortslip kunnen gaan ??
  zaterdag 7 mei 2011 @ 12:19:22 #295
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96469356
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 12:14 schreef HappyGirl91 het volgende:
:'(
Ik vind mezelf heel zielig vandaag.. Ik had een leuke date gepland en toen kreeg ik een koortslip en nu moest ik afzeggen :N
Dit is zowat mijn eerste post met een eigen verhaal dat ontopic is, dat dan weer wel :7
koortslip is herpes hoor
en er is geen geneesmiddel voor

succes ermee
pi_96469515
ik zeg zovyrax
pi_96469546
Nee, ik zie er ten eerste niet uit met zo'n enge dikke bulterige lip :D en ten tweede mag ik 'm niet zoenen :N
Ik vind het vooral een naar gezicht eigenlijk..

Ben wel benieuwd eigenlijk: Hoe zouden jullie reageren als je date komt opdagen met een dikke koortslip?
Of als je ineens zelf een koortslip krijgt terwijl je op date ging?
  zaterdag 7 mei 2011 @ 12:25:53 #298
118585 Crutch
pi_96469553
Ik zeg boerka.
Je moeder is een hamster
pi_96469616
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 12:25 schreef HappyGirl91 het volgende:
Nee, ik zie er ten eerste niet uit met zo'n enge dikke bulterige lip :D en ten tweede mag ik 'm niet zoenen :N
Ik vind het vooral een naar gezicht eigenlijk..

Ben wel benieuwd eigenlijk: Hoe zouden jullie reageren als je date komt opdagen met een dikke koortslip?
Of als je ineens zelf een koortslip krijgt terwijl je op date ging?
Ik zou het van tevoren laten weten. Dan kan diegene zich daarop voorbereiden. Maar waarschijnlijk zou ik ook niet gaan, nee.
Ron Paul 2012
  zaterdag 7 mei 2011 @ 12:30:03 #300
108913 Godshand
guide4you
pi_96469690
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 11:21 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Dat is onjuist.

[..]

Je heb idd het gevoel dat er aanzienlijke problemen worden aangedragen. Tevens krijg ik hier het gevoel dat 'serieus zijn' de slechte eigenschap is die kunt hebben. Ik heb last van deze kut eigenschap en hoor hier niet thuis. Ga om die reden ook niet naar de meet.

En dan nog specifiek over jou. Er is de volgende strategie. Je trap overal tegen aan. Dan ben je onkwetsbaar. Als iemand daar bezwaar tegen maakt, trap je daar weer tegen aan. Zo is er niemand die je ooit iets kunt maken. Dat geldt voor alle vormen van destructief gedrag naar anderen, voor voetbal hooligans tot Iwannabehighs. Je hebt me een aantal keer gevraagt of ik een hekel aan je hebt. Aan dat gedrag van jou heb ik inmiddels een hekel.
Het probleem bij jou is, dat je ondanks je 48 jaren nog steeds teveel van anderen aantrekt. Ik dacht toch dat je die fase wel 30 jaar geleden gehad moet hebben :?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')