abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 7 mei 2011 @ 12:34:45 #1
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_96469824

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd

De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.

De OP vind je hier
Je moeder is een hamster
  zaterdag 7 mei 2011 @ 12:35:09 #2
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_96469838
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 12:25 schreef HappyGirl91 het volgende:
Nee, ik zie er ten eerste niet uit met zo'n enge dikke bulterige lip :D en ten tweede mag ik 'm niet zoenen :N
Ik vind het vooral een naar gezicht eigenlijk..

Ben wel benieuwd eigenlijk: Hoe zouden jullie reageren als je date komt opdagen met een dikke koortslip?
Of als je ineens zelf een koortslip krijgt terwijl je op date ging?
Mjah, koortslip en een dikke puist zijn wel de bekendste redenen om een date af te zeggen, dus als je dat duidelijk aangeeft is het geen probleem toch? Kun je alsnog daten zonder te zoenen.
Je moeder is een hamster
pi_96469885
Dan word het wel iets anders dan zoenen , maar ik zou op zich leuke dag van maken met gewoon filmpje kijken of andere dingen. En eigenlijk hoort het er ook een beetje bij je leert elkaar kennen op de leuke en minder leuke momenten.
Wel moet ik zelf zeggen dat ik het ook wel herken want bij mij wilde hij langskomen toen ik er niet uit zag in pyama en hij had daar geen moeite mee maar ik wel .
Wel denk dat als het de volgende keer weer voorkomt gewoon moet doen want schijnbaar vind die me zo leuk genoeg.
Trouwens het rare bij hem is juist dat hij mij leuk vind op de momenten dat ik zelf zoiets heb van moh en dat is even een rare gewaarwording

Had ik in vorige topic maar even gauw geplakt.
pi_96469886
Hoe heb je die date versierd?
Ron Paul 2012
pi_96469982
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 12:36 schreef formerjellybean het volgende:
Dan word het wel iets anders dan zoenen , maar ik zou op zich leuke dag van maken met gewoon filmpje kijken of andere dingen. En eigenlijk hoort het er ook een beetje bij je leert elkaar kennen op de leuke en minder leuke momenten.
Wel moet ik zelf zeggen dat ik het ook wel herken want bij mij wilde hij langskomen toen ik er niet uit zag in pyama en hij had daar geen moeite mee maar ik wel .
Wel denk dat als het de volgende keer weer voorkomt gewoon moet doen want schijnbaar vind die me zo leuk genoeg.
Trouwens het rare bij hem is juist dat hij mij leuk vind op de momenten dat ik zelf zoiets heb van moh en dat is even een rare gewaarwording

Had ik in vorige topic maar even gauw geplakt.
Met een koortslip iemand oraal bevredigen is ook niet aan te raden hoor, kan je ziektes van krijgen.
Children of the night. What music they make.
pi_96470049
Dat ga ik dan ook niet doen :N Maar gewoon film kijken ofzo kan geen kwaad het gaat erom dat je elkaar ziet en leuk met elkaar hebt.
pi_96470103
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 11:21 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Dat is onjuist.

[..]

Je heb idd het gevoel dat er aanzienlijke problemen worden aangedragen. Tevens krijg ik hier het gevoel dat 'serieus zijn' de slechte eigenschap is die kunt hebben. Ik heb last van deze kut eigenschap en hoor hier niet thuis. Ga om die reden ook niet naar de meet.

En dan nog specifiek over jou. Er is de volgende strategie. Je trap overal tegen aan. Dan ben je onkwetsbaar. Als iemand daar bezwaar tegen maakt, trap je daar weer tegen aan. Zo is er niemand die je ooit iets kunt maken. Dat geldt voor alle vormen van destructief gedrag naar anderen, voor voetbal hooligans tot Iwannabehighs. Je hebt me een aantal keer gevraagt of ik een hekel aan je hebt. Aan dat gedrag van jou heb ik inmiddels een hekel.
Je kan wel serieus zijn, maar sommige dingen moet je niet serieus nemen hier.

Ik trap niet overal tegenaan en ik vertoon ook geen destructief gedrag. Als MLIG dat echt meende (wat ik betwijfel), is hij simpelweg gestoord en mag dat gezegd worden. Aan die ''lieve aanpak'' van jou heeft hij toch niks.
pi_96470126
Om heel eerlijk te zijn is dat stalker gedrag dat je na aanleiding van een berichtje een meisje gaat opzoeken die je niet kent , en vind trouwens dat daar best wat van gezegd mag worden.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 12:53:12 #9
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96470219
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 12:40 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Met een koortslip iemand oraal bevredigen is ook niet aan te raden hoor, kan je ziektes van krijgen.
ja idd

echt mensen!

koortslip komt omdat je herpes simplex type 1 hebt
of
koortslip komt omdat je herpes simplex type 2 hebt

van allebei kan je ook herpes(daaronder) krijgen.
oftewel je hebt de herpies met koortslip!

Hoe kan ik m'n zusje steunen?
hier wordt weer wat anders over het herpesvirus gedaan dan hier nu.
volgens de reacties daar is herpes hebben een afknapper

domme wereld
pi_96470259
Ja je hebt ook wel gelijk maar ik voel me gewoon best afstotelijk nu :D
En dat is echt funest voor een ontspannen sfeer.
Maar ja, het valt allemaal wel mee eigenlijk, volgende keer beter :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_96470296
Joh een koortslip kan ook komen door gebrek aan vitaminen te komen, hoeft niet meteen geslachtsziekte te zijn.
Je moet dan wel even zelf geen dingen doen maar het hoeft niet altijd door geslachtziektes te komen.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 13:00:11 #12
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96470353
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 12:57 schreef formerjellybean het volgende:
Joh een koortslip kan ook komen door gebrek aan vitaminen te komen, hoeft niet meteen geslachtsziekte te zijn.
Je moet dan wel even zelf geen dingen doen maar het hoeft niet altijd door geslachtziektes te komen.
dan is het geen koortslip he.

herpes virus speelt soms op, en dat komen door vitaminegebrek

als je koortslip hebt, heb je ook het herpesvirus. klaar uit.

en ik zie altijd posts overal van
quote:
die trut heeft me herpes gegeven, maar ze blijft volhouden dat het niet kan. wat ee nbitch
quote:
wat een klootzak dat hij je herpes heeft gegeven, hij zou hiv moeten krijgen
en diversen van dat soort dingen. komt dus allemaal omdat die "tokkies" het niet snappen
pi_96470373
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 12:44 schreef formerjellybean het volgende:
Dat ga ik dan ook niet doen :N Maar gewoon film kijken ofzo kan geen kwaad het gaat erom dat je elkaar ziet en leuk met elkaar hebt.
Oh, dat bedoel je met "Dan word het wel iets anders dan zoenen" :D

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 12:57 schreef formerjellybean het volgende:
Bron?
Children of the night. What music they make.
pi_96470400
Een koortslip door een geslachtsziekte? Nee joh. Mijn moeder had laatst ook een koortslip volgens mij :')
pi_96470430
Het virus heeft buiten het menselijk lichaam slechts een korte levensduur. Besmetting vindt voornamelijk plaats door direct contact met het virus. Besmetting is mogelijk via rechtstreeks huid- of slijmvliescontact (zoenen, seksueel contact), maar soms ook via bepaalde gebruiksvoorwerpen. Ook door aanraking met de vingers van de herpesuitslag (koortsblaasjes, herpeszweertjes of met korstjes bedekte ingedroogde blaasjes) kan het virus worden overgebracht. De mogelijkheid bestaat dat daardoor de herpesinfectie ook op een andere plaats van het lichaam wordt overgebracht.

WAT ZIJN DE VERSCHIJNSELEN?

Hoewel herpes meestal in het mondgebied of de genitaalstreek optreedt, kan in principe elk huidgebied van het lichaam worden geïnfecteerd.

Herpes rond de lippen (koortsuitslag)

De meest voorkomende vorm van herhaaldelijk optredende (recidiverende) HSV-infectie is herpes rond de lippen (ook wel koortsuitslag genoemd). Het verloop van herpes labialis is vaak zeer mild, maar soms zijn de aanvallen heftig en veroorzaken ze een cosmetisch sterk ontsierend beeld. Sommige patiënten hebben maandelijks klachten, andere hebben maar enkele malen in hun hele leven last van herpes.

Herpes rond de geslachtsdelen en anus

Primaire herpes rond de geslachtsdelen en de anus heeft gewoonlijk een ernstiger verloop dan een herhaalde herpesinfectie in deze gebieden, hoewel het mogelijk is dat een primaire infectie ook hier zonder verschijnselen verloopt.
Tijdens de primaire of initiële aanval van herpes rond de geslachtsdelen is de baarmoederhals bij de vrouwen en de plasbuis bij de mannen vaker aangedaan dan bij herhaalde infecties. Wanneer herpes rond de geslachtsdelen en anus zich ook het eerst voordoet en de klinische symptomen ernstig genoeg zijn, heeft men te maken met een primaire infectie of met een initiële aanval. Alleen bloedtests kunnen in dit geval uitwijzen of al eerder een herpesinfectie rond de geslachtsdelen of de anus heeft plaatsgevonden.
Het is belangrijk te weten dat tijdens de herpesaanvallen de geslachtsdelen of de anus zeer besmettelijk zijn, waardoor de infectie gemakkelijk kan worden overgebracht bij seksueel contact. Het herpesvirus kan nog worden afgescheiden wanneer de patiënt geen verschijnselen meer van de infectie heeft. Deze zonder verschijnselen verlopende virusafscheiding treedt het meest frequent op gedurende de eerste 3 maanden na een primaire herpesinfectie, vooral wanneer het een infectie met HSV type 2 betreft.

Herpes op andere gebieden van het lichaam

Herpes aan de vinger kan worden opgelopen door zelfbesmetting vanuit een herpesinfectie elders op het lichaam, of door direct contact met een patiënt die een actieve herpes heeft. Deze vorm van herpes wordt vooral opgelopen door doktoren, verpleegsters en tandartsen. Herpes op de billen komt geregeld voor.
Een veel voorkomende voorbode bij een terugkerende infectie op deze plaats is het optreden van pijn laag onder in de rug en diep in het bekken één tot enkele dagen voordat de huidafwijkingen optreden. Een primaire herpes van de billen is ongewoon. Intensief huidcontact tijdens sporten, bijvoorbeeld worstelen of rugby, kan soms aanleiding geven tot primaire herpes op voor herpes ongewone plaatsen op het lichaam.

Herpes bij eczeem

Patiënten met eczeem lopen bij een primaire of recidief herpesinfectie kans op uitbreiding van de herpes over de door eczeem aangedane huidgebieden, waarbij ook de niet door het eczeem aangedane huidgebieden betrokken kunnen worden.

Herpes van het oog

Bij infectie van het oog met het herpes simplex virus is behalve het bindvlies meestal ook het hoornvlies betrokken. De symptomen zijn niet specifiek en kunnen bestaan uit een geïrriteerd rood en tranend oog waarbij er een gevoel bestaat alsof er een vuiltje in het oog zit; licht wordt niet goed verdragen en het zicht kan troebel zijn. Meestal is er sprake van een oppervlakkige aantasting van het hoornvlies, die bij oogheelkundig onderzoek met een lamp is te zien. Soms ontstaat door beschadiging van dieper in het hoornvlies gelegen cellen een wondje, dat bij genezing door de vorming van littekenweefsel aanleiding kan geven tot blijvende beschadiging van het hoornvlies.
pi_96470437
Bron is een vriend van me die er regelmatig last van heeft maar die heeft alles behalve een wild sex leven, die is zo single en date niet eens.
Er zijn zat mensen die juist in verkoudheidperiodes dat dus krijgen.
pi_96470439
zo iedereen weer op de hoogte?
pi_96470460
vergat deze nog:

Hoe kan besmetting naar anderen worden voorkomen?

Wanneer u koortsuitslag aan de lippen heeft, houd dan toiletartikelen, eet- en drinkgerei strikt voor privégebruik; zorg ervoor dat niemand anders ze gebruikt en was ze direct na gebruik goed af. Vermijd rechtstreeks contact met de lippen van anderen; vermijd bijvoorbeeld zoenen. In het geval van herpes rond de geslachtsdelen moet worden afgezien van seksueel contact, totdat alle afwijkingen geheel zijn genezen.
Voorkomen is beter dan genezen. Herpes rond de geslachtsdelen is meestal geen ernstige, maar wel een vervelende geslachtsziekte. Het gebruik van een condoom verkleint de kans om besmet te raken.
pi_96470478
met als laatste:

WAT ZIJN DE VOORUITZICHTEN?

Wie eenmaal met het herpesvirus is besmet, draagt het virus levenslang bij zich. De meeste mensen hebben daar in het geheel geen last van. Bij sommigen treedt af en toe reactivatie op. Bij een zeer kleine groep gebeurt dat zo vaak en zo hevig dat men daar echt last van heeft. Op den duur nemen de aanvallen echter ook bij die mensen in ernst en aantal af. Door verschillende prikkels, waaronder koorts, zonlicht, menstruatie of stress kan bij hen het virus opnieuw worden geactiveerd, waarna het zich vanuit de zenuwknoop via de zenuw naar al eerder besmette huid of slijmvlies verplaatst. Hier kan dan een voor HSV-infectie kenmerkende ontsteking optreden.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 13:07:09 #20
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96470507
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 13:04 schreef missyB het volgende:
zo iedereen weer op de hoogte?
nee. want het is niet compleet.

het komt allemaal van het hsv virus.
en het hsv virus kan op al die plekken verblijven, en uitbreken(koortslip, genitalien, oog, alles wat daar boven staat).
pi_96470537
Nou het stukje van herpes bij babys etc vond ik voor hier niet relevant.
pi_96470569
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 13:07 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

nee. want het is niet compleet.

het komt allemaal van het hsv virus.
en het hsv virus kan op al die plekken verblijven, en uitbreken(koortslip, genitalien, oog, alles wat daar boven staat).
Onzin. Ik heb ook zovaak een koortslip gehad tijdens de periode dat ik maagd was. Ik kreeg dat vaak als ik verkouden was.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 13:10:43 #23
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96470581
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 13:08 schreef missyB het volgende:
Nou het stukje van herpes bij babys etc vond ik voor hier niet relevant.
maar nou zijn er nog steeds tokkies die met koortslip rondlopen

en dan beschuldigt iemand anders dat tokkie ze genitale herpes heeft gegeven, en dan is er ruzie, want ze snappen het niet

bron van mij heb ik nu niet bij de hand, ik weet het gewoon nog. ik zal nog wel eens opzoeken
edit: ik heb hier een bron
bron: http://www.herpes.com/hsv1-2.html

[ Bericht 2% gewijzigd door mylifeisgrey op 07-05-2011 13:18:06 ]
pi_96470602
het virus kan je door allerlei dingen oplopen.
Ik heb het zelf vaak in turkije van bijv besmet glaswerk wat niet goed gepoetst is.
Als mn weerstand dan minder is voila.
Het virus kun je bijv jaaaaaaaaaaren geleden al hebben opgelopen wat dan weer geactiveerd word door bijv stress of verminderde weerstand etc.
dat hysterische gedoe ook vaak rond die koortslippen.
even smeren, voorzichtig zijn met je hygiene en gebruikersvoorwerpen en klaar
pi_96470606
Ik heb nog even een algemene vraag voor de mensen hier:

Waar kijk je op dit moment naar uit?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')