abonnement Unibet Coolblue
pi_96539024
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 11:10 schreef Syd het volgende:
Gisteren ok geweest prachtige sfeer en mooie wedstrijd. Enkel jammer dat er een paar broodmongolen van een "twente supporters" op einde bij de bus weer alles verpesten, waren van die cocaine snuivende laagopgeleide zonder tshirt lopende kankerleijers die het leuk vonden om op de bussen te gaan springen, onze buschauffeurs waar daar niet van gedient en klom op de bus om die kankerleijers ff aan te spreken gingen ze ineens met bier gooien en met 5 man op hem inslaan. Denk je dat voorbij is komen die kansloze mongolen onze bus in om nog meer te knokken en allemaal zonder tshirt.

Reden we weg hadden we een pauze bij Holten en wie staan daar weer te knokken, ja die tshirt loze broodmongolen die denken dat ze alles zijn.

maar voor de rest mooie dag gehad
Triest. Hopelijk pakken ze dat tuig hard aan.
  maandag 9 mei 2011 @ 11:22:52 #202
321891 Kaasknabbeltje
TOETERTJESTOETERTJES!
pi_96539134
Waarom zeuren jullie nou over wie beter was deze wedstrijd?
Trek je er toch niks van aan. Jullie club heeft gewonnen, daar gaat het toch om.. ;)

Vond het niveauverschil erg meevallen trouwens, had verwacht dat Twente veel sterker zou zijn.
Word nog een mooie wedstrijd volgende week.

En gefeliciteerd met de overwinning
Op zaterdag 5 maart 2011 23:17 schreef Geo3kant het volgende:
Nee vriendelijke mensen zoals jou.. alles wat andere zeggen afkraken en mongool noemen en noem het maar op.. jij bent een prachtuser ^O^ :')
pi_96543076
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 10:03 schreef DaDude1987 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)lleboog__.html?p=3,1

Het zal toch niet he...zal de KNVB buigen?

was gewoon een sportieve megaspannende bekerfinale tussen 2 topploegen. Heerlijke pot!
niks dus
  maandag 9 mei 2011 @ 13:31:50 #204
67670 Skv
Cynist.
pi_96543915
Deze had ik gemaakt.

Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  maandag 9 mei 2011 @ 13:34:34 #205
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_96544005
Oke. nog 6 dagen en dan kunnen wij tenminste feesten bij Ajax :) .
AFCA
Qui audet adipiscitur
  maandag 9 mei 2011 @ 13:35:21 #206
67670 Skv
Cynist.
pi_96544036
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 11:10 schreef Syd het volgende:
Gisteren ok geweest prachtige sfeer en mooie wedstrijd. Enkel jammer dat er een paar broodmongolen van een "twente supporters" op einde bij de bus weer alles verpesten, waren van die cocaine snuivende laagopgeleide zonder tshirt lopende kankerleijers die het leuk vonden om op de bussen te gaan springen, onze buschauffeurs waar daar niet van gedient en klom op de bus om die kankerleijers ff aan te spreken gingen ze ineens met bier gooien en met 5 man op hem inslaan. Denk je dat voorbij is komen die kansloze mongolen onze bus in om nog meer te knokken en allemaal zonder tshirt.

Reden we weg hadden we een pauze bij Holten en wie staan daar weer te knokken, ja die tshirt loze broodmongolen die denken dat ze alles zijn.

maar voor de rest mooie dag gehad

/edit sorry voor mijn taalgebruik
Zelfde als in 'mijn' bus dus. Alleen daar hielden ze het bij schreeuwen, joints roken, snuiven en plastic bakjes door de bus smijten. Als ik weer met zo'n buscombi moet ga ik wel lekker ergens anders kijken hoor. Haalt toch de lol van het voetbal een eind omlaag.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  maandag 9 mei 2011 @ 13:40:40 #207
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_96544252
Goede wedstrijd van Twente ( en Ajax ook) .
Toont ook veerkracht dat ze bij de 0-2 nog terugkwamen!

Als PSV supporter ben ik jaloers op de daadkracht, mentaliteit en kwaliteit van FC Twente.

Gefeliciteerd en veel succes aankomende zondag!
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_96548877
Gefeliciteerd.

:{

Vond het trouwens best cool dat de viaducten vol stonden met twentesupporters op de terugreis.
Noot noot.
  maandag 9 mei 2011 @ 15:32:07 #209
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_96548926
quote:
19s.gif Op maandag 9 mei 2011 15:30 schreef Jojoortje het volgende:
Gefeliciteerd.

:{

Vond het trouwens best cool dat de viaducten vol stonden met twentesupporters op de terugreis.
Jij bent toch voor Twente?
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_96548980
quote:
5s.gif Op maandag 9 mei 2011 15:32 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Jij bent toch voor Twente?
??????
Noot noot.
pi_96549001
Oh en met '??????' bedoel ik te zeggen dat ik niet voor Twente ben :D
Noot noot.
pi_96549434
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 11:10 schreef Syd het volgende:
Gisteren ok geweest prachtige sfeer en mooie wedstrijd. Enkel jammer dat er een paar broodmongolen van een "twente supporters" op einde bij de bus weer alles verpesten, waren van die cocaine snuivende laagopgeleide zonder tshirt lopende kankerleijers die het leuk vonden om op de bussen te gaan springen, onze buschauffeurs waar daar niet van gedient en klom op de bus om die kankerleijers ff aan te spreken gingen ze ineens met bier gooien en met 5 man op hem inslaan. Denk je dat voorbij is komen die kansloze mongolen onze bus in om nog meer te knokken en allemaal zonder tshirt.

Reden we weg hadden we een pauze bij Holten en wie staan daar weer te knokken, ja die tshirt loze broodmongolen die denken dat ze alles zijn.

maar voor de rest mooie dag gehad

/edit sorry voor mijn taalgebruik
Oke,raar dat alle kranten en radio enzo zeggen dat alles goed verliep.
Dont do drugs,Mkaaayy?
pi_96549522
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 13:35 schreef Skv het volgende:

[..]

Zelfde als in 'mijn' bus dus. Alleen daar hielden ze het bij schreeuwen, joints roken, snuiven en plastic bakjes door de bus smijten. Als ik weer met zo'n buscombi moet ga ik wel lekker ergens anders kijken hoor. Haalt toch de lol van het voetbal een eind omlaag.
Wij hadden gelukkig een zelf geregelde bus. Alles rustig en lekker een biertje na de wedstrijd in de bus Superdag al met al!!!!!
pi_96550490
quote:
19s.gif Op maandag 9 mei 2011 15:42 schreef Mr.Mackey. het volgende:

[..]

Oke,raar dat alle kranten en radio enzo zeggen dat alles goed verliep.
Idd, wel kut trouwens als je reis zo verloopt.

Ik vond er met de auto heen ook wel chill, al is het als supporter natuurlijk leuker als je in de bus zit.
Noot noot.
  maandag 9 mei 2011 @ 16:09:44 #215
67670 Skv
Cynist.
pi_96550629
quote:
19s.gif Op maandag 9 mei 2011 15:30 schreef Jojoortje het volgende:
Gefeliciteerd.

:{

Vond het trouwens best cool dat de viaducten vol stonden met twentesupporters op de terugreis.
Daar krijg je echt níks van mee als je in de bus zit. :P
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  maandag 9 mei 2011 @ 16:18:07 #216
67670 Skv
Cynist.
pi_96551006
Ik vind het overigens zo ontzettend flauw dat al die Ajacieden nu lopen te zeuren dat Twente wint.
De beker stelt niks voor en is gewoontjes, alleen de titel maakte eigenlijk uit, gisteren was een oefenpotje etc. Ik hoop voor al die arrogante klerelijers dat Twente met 5-0 wint.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_96551061
Laat je niet kennen, wij weten beter! Elke prijs is er 1!! Stond Ajax vorig jaar ook niet dolblij te zijn bij de huldiging met hun beker?
Komt keesje bij de leraar: "Meester, ik word gepest, iedereen noemt me schele keesje"
Waarop de leraar antwoordt: "Wat kan jou dat nou schelen keesje ?"
_o_
  maandag 9 mei 2011 @ 16:22:38 #218
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_96551248
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 11:10 schreef Syd het volgende:
Gisteren ok geweest prachtige sfeer en mooie wedstrijd. Enkel jammer dat er een paar broodmongolen van een "twente supporters" op einde bij de bus weer alles verpesten, waren van die cocaine snuivende laagopgeleide zonder tshirt lopende kankerleijers die het leuk vonden om op de bussen te gaan springen, onze buschauffeurs waar daar niet van gedient en klom op de bus om die kankerleijers ff aan te spreken gingen ze ineens met bier gooien en met 5 man op hem inslaan. Denk je dat voorbij is komen die kansloze mongolen onze bus in om nog meer te knokken en allemaal zonder tshirt.

Reden we weg hadden we een pauze bij Holten en wie staan daar weer te knokken, ja die tshirt loze broodmongolen die denken dat ze alles zijn.

maar voor de rest mooie dag gehad

/edit sorry voor mijn taalgebruik
Sowieso, Twente supporters die ineens overal vandaan komen en de hooligan uithangen :'), terecht dat jullie de eerste thuiswedstrijd volgend jaar zonder publiek moeten spelen. Voelen zich ineens helemaal de hooligans.
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 16:19 schreef DaDude1987 het volgende:
Laat je niet kennen, wij weten beter! Elke prijs is er 1!! Stond Ajax vorig jaar ook niet dolblij te zijn bij de huldiging met hun beker?
Wij vonden het vorig jaar ook al een troostprijs, tuurlijk vier je altijd feest als je een prijs wint. Maar na een dag is iedereen die beker alweer vergeten door de misgelopen titel.

De beker is alleen leuk als je een subtopper bent of als je de dubbel pakt.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  maandag 9 mei 2011 @ 16:23:13 #219
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_96551280
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 16:18 schreef Skv het volgende:
Ik vind het overigens zo ontzettend flauw dat al die Ajacieden nu lopen te zeuren dat Twente wint.
De beker stelt niks voor en is gewoontjes, alleen de titel maakte eigenlijk uit, gisteren was een oefenpotje etc. Ik hoop voor al die arrogante klerelijers dat Twente met 5-0 wint.
Als jullie niet allemaal als successupporters uit de grond zouden zijn gekomen vorig jaar, zou je het misschien snappen. Sowieso, dat arrogant noemen terwijl jullie zelf de hele week al aan het schreeuwen zijn dat jullie de titel al in je zak hebt en zo. Grappenmakers :')
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  maandag 9 mei 2011 @ 16:25:04 #220
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_96551402
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 16:19 schreef DaDude1987 het volgende:
Laat je niet kennen, wij weten beter! Elke prijs is er 1!! Stond Ajax vorig jaar ook niet dolblij te zijn bij de huldiging met hun beker?
Dat kwam voornamelijk door de tegenstander, vriend.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  maandag 9 mei 2011 @ 16:27:55 #221
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_96551562

Deze versie kende ik nog niet! zal wel afgelopen jaar gemaakt zijn :D
Hij is leuk hah.

is de vorige versie.
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_96551683
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 16:18 schreef Skv het volgende:
Ik vind het overigens zo ontzettend flauw dat al die Ajacieden nu lopen te zeuren dat Twente wint.
De beker stelt niks voor en is gewoontjes, alleen de titel maakte eigenlijk uit, gisteren was een oefenpotje etc. Ik hoop voor al die arrogante klerelijers dat Twente met 5-0 wint.
Gewoon laten gaan. Iedereen van het Ajaxkamp baalt. Hoe kun je nu niet balen na zo'n wedstrijd?
Het is gewoon een manier van omgaan met teleurstellingen, gewoon laten gaan.

Andersom zou het ook wel gebeuren, die mensen heb je altijd.
Noot noot.
  maandag 9 mei 2011 @ 16:31:12 #223
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_96551733
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 16:18 schreef Skv het volgende:
Ik vind het overigens zo ontzettend flauw dat al die Ajacieden nu lopen te zeuren dat Twente wint.
De beker stelt niks voor en is gewoontjes, alleen de titel maakte eigenlijk uit, gisteren was een oefenpotje etc. Ik hoop voor al die arrogante klerelijers dat Twente met 5-0 wint.
Hahahahahahahaha

Faalhaas :'). Ik heb medelijden met je. Wie is er hier nou arrogant?
AFCA
Qui audet adipiscitur
  maandag 9 mei 2011 @ 16:31:43 #224
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_96551762
quote:
16s.gif Op maandag 9 mei 2011 16:23 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

Als jullie niet allemaal als successupporters uit de grond zouden zijn gekomen vorig jaar, zou je het misschien snappen. Sowieso, dat arrogant noemen terwijl jullie zelf de hele week al aan het schreeuwen zijn dat jullie de titel al in je zak hebt en zo. Grappenmakers :')
_O-
  maandag 9 mei 2011 @ 16:33:18 #225
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_96551852
quote:
19s.gif Op maandag 9 mei 2011 16:30 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Gewoon laten gaan. Iedereen van het Ajaxkamp baalt. Hoe kun je nu niet balen na zo'n wedstrijd?
Het is gewoon een manier van omgaan met teleurstellingen, gewoon laten gaan.

Andersom zou het ook wel gebeuren, die mensen heb je altijd.
Sorry, maar dat is echt dikke bullshit. Tuurlijk is het leuk een prijsje te pakken, maar Ajacieden roepen al jaren dat de beker geen zak voorstelt. Vorig jaar nog, toen Feyenoord nog net even wat harder van de daken schreeuwde dat het geen echte prijs was, toen waren de Ajacieden opeens 'arrogant' omdat ze zeiden dat de beker niets meer is dan een troostprijs. Fuck duh :')

Echt, dit is het meest trieste argument dat je als Twente supporter kunt gaan lopen roepen. Of gaan jullie volgende week alsnog FC Twente huldigen als ze opeens 3e eindigen na verlies tegen Ajax voor die 'geweldige' overwinning van de beker? Nee he, dan is het feestje toch net even wat minder leuk en interessant, en terecht. De beker is een troostprijs heren, niets meer niets minder.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  Forum Admin maandag 9 mei 2011 @ 16:33:52 #226
35723 crew  GGMM
pi_96551878
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 16:18 schreef Skv het volgende:
Ik vind het overigens zo ontzettend flauw dat al die Ajacieden nu lopen te zeuren dat Twente wint.
De beker stelt niks voor en is gewoontjes, alleen de titel maakte eigenlijk uit, gisteren was een oefenpotje etc. Ik hoop voor al die arrogante klerelijers dat Twente met 5-0 wint.
Datzelfde geldt andersom. Sommige van 'ons' (waaronder ik) gaven al niks om de bekerfinale, voordat deze begon en verloren werd. Nu opeens is dat zogenaamd omdat we hem verloren hebben.

//edit: AFC Ajax #1535: Op naar de titel.

Zie hier. :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_96551933
quote:
13s.gif Op maandag 9 mei 2011 16:33 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Sorry, maar dat is echt dikke bullshit. Tuurlijk is het leuk een prijsje te pakken, maar Ajacieden roepen al jaren dat de beker geen zak voorstelt. Vorig jaar nog, toen Feyenoord nog net even wat harder van de daken schreeuwde dat het geen echte prijs was, toen waren de Ajacieden opeens 'arrogant' omdat ze zeiden dat de beker niets meer is dan een troostprijs. Fuck duh :')

Echt, dit is het meest trieste argument dat je als Twente supporter kunt gaan lopen roepen. Of gaan jullie volgende week alsnog FC Twente huldigen als ze opeens 3e eindigen na verlies tegen Ajax voor die 'geweldige' overwinning van de beker? Nee he, dan is het feestje toch net even wat minder leuk en interessant, en terecht. De beker is een troostprijs heren, niets meer niets minder.
Je verdraait dingen.
pi_96551990
quote:
13s.gif Op maandag 9 mei 2011 16:33 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Sorry, maar dat is echt dikke bullshit. Tuurlijk is het leuk een prijsje te pakken, maar Ajacieden roepen al jaren dat de beker geen zak voorstelt. Vorig jaar nog, toen Feyenoord nog net even wat harder van de daken schreeuwde dat het geen echte prijs was, toen waren de Ajacieden opeens 'arrogant' omdat ze zeiden dat de beker niets meer is dan een troostprijs. Fuck duh :')

Echt, dit is het meest trieste argument dat je als Twente supporter kunt gaan lopen roepen. Of gaan jullie volgende week alsnog FC Twente huldigen als ze opeens 3e eindigen na verlies tegen Ajax voor die 'geweldige' overwinning van de beker? Nee he, dan is het feestje toch net even wat minder leuk en interessant, en terecht. De beker is een troostprijs heren, niets meer niets minder.
Lees jij wel wat ik type? Bovendien ben ik een Ajaxsupporter, zoals ik net al vermeldde. Ik zag de harde kern van Ajax gisteren goed balen. Natuurlijk wil men liever landskampioen worden dan de beker winnen, maar het is voor Ajax wel iets meer dan een troostprijs waar men niets om geeft.
Noot noot.
  maandag 9 mei 2011 @ 16:36:09 #229
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_96551996
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 16:34 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Je verdraait dingen.
Maar wij zeggen als sinds jaren dat het een troostprijs is. Daar ben je het wel mee eens toch?
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_96552034
quote:
10s.gif Op maandag 9 mei 2011 16:36 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Maar wij zeggen als sinds jaren dat het een troostprijs is. Daar ben je het wel mee eens toch?
Waarom stonden ze gisteren dan zo te bibberen en te nagelbijten ?
  maandag 9 mei 2011 @ 16:38:11 #231
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_96552090
quote:
13s.gif Op maandag 9 mei 2011 16:33 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Sorry, maar dat is echt dikke bullshit. Tuurlijk is het leuk een prijsje te pakken, maar Ajacieden roepen al jaren dat de beker geen zak voorstelt. Vorig jaar nog, toen Feyenoord nog net even wat harder van de daken schreeuwde dat het geen echte prijs was, toen waren de Ajacieden opeens 'arrogant' omdat ze zeiden dat de beker niets meer is dan een troostprijs. Fuck duh :')

Echt, dit is het meest trieste argument dat je als Twente supporter kunt gaan lopen roepen. Of gaan jullie volgende week alsnog FC Twente huldigen als ze opeens 3e eindigen na verlies tegen Ajax voor die 'geweldige' overwinning van de beker? Nee he, dan is het feestje toch net even wat minder leuk en interessant, en terecht. De beker is een troostprijs heren, niets meer niets minder.
Vanwaar dan die gefrustreerde indruk, om een troostprijsje? Waarom dan die hele huldigingen om een troostprijsje? De KNVB beker is een prijs. Een iets mindere prijs dan de titel maar het is gewoon een prijs die iedere club wilt winnen.
  maandag 9 mei 2011 @ 16:38:38 #232
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_96552106
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 16:37 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Waarom stonden ze gisteren dan zo te bibberen en te nagelbijten ?
Je wilt elke wedstrijd winnen, vooral van FCT, maar de meeste Ajacieden lagen er niet wakker van na afloop. Ik wilde ook dat ze gewoon wonnen van FCT, maar niet omdat ik per se de beker wilde, maar gewoon omdat ik wilde dat Ajax won.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_96552108
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 16:38 schreef inZanity het volgende:

[..]

Vanwaar dan die gefrustreerde indruk, om een troostprijsje? Waarom dan die hele huldigingen om een troostprijsje? De KNVB beker is een prijs. Een iets mindere prijs dan de titel maar het is gewoon een prijs die iedere club wilt winnen.
Idd :)
Noot noot.
pi_96552160
quote:
10s.gif Op maandag 9 mei 2011 16:38 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Je wilt elke wedstrijd winnen, vooral van FCT, maar de meeste Ajacieden lagen er niet wakker van na afloop. Ik wilde ook dat ze gewoon wonnen van FCT, maar niet omdat ik per se de beker wilde, maar gewoon omdat ik wilde dat Ajax won.
Die in het stadion baalden anders behoorlijk, misschien moet je gewoon voor jezelf spreken. ;)
  maandag 9 mei 2011 @ 16:40:29 #235
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_96552202
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 16:39 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Die in het stadion baalden anders behoorlijk, misschien moet je gewoon voor jezelf spreken. ;)
Er is een verschil tussen balen omdat je de beker niet wint, en balen omdat je gewoon een 2-0 voorpsrong verspeelt en verliest van Twinte.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  Forum Admin maandag 9 mei 2011 @ 16:41:38 #236
35723 crew  GGMM
pi_96552254
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 16:39 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Die in het stadion baalden anders behoorlijk, misschien moet je gewoon voor jezelf spreken. ;)
Sowieso een goed punt. Er wordt altijd over 'we' en 'jullie' gepraat.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_96552281
quote:
10s.gif Op maandag 9 mei 2011 16:40 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen balen omdat je de beker niet wint, en balen omdat je gewoon een 2-0 voorpsrong verspeelt en verliest van Twinte.
Maar wat jij zegt is een oorzaak-gevolg.
Noot noot.
  maandag 9 mei 2011 @ 16:42:29 #238
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_96552301
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 16:38 schreef inZanity het volgende:

[..]

Vanwaar dan die gefrustreerde indruk, om een troostprijsje? Waarom dan die hele huldigingen om een troostprijsje? De KNVB beker is een prijs. Een iets mindere prijs dan de titel maar het is gewoon een prijs die iedere club wilt winnen.
Welke gefrustreerde indruk? Pak de Ajax topics van afgelopen week erbij, 90% zegt daar dat de enige prijs die boeit de titel is. Hell, ik wil best even naar vorig jaar graven om te kijken hoeveel anti-Ajacieden daar roepen dat de beker 'slechts' een troostprijs is.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  maandag 9 mei 2011 @ 16:42:58 #239
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_96552322
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 16:38 schreef inZanity het volgende:

[..]

Vanwaar dan die gefrustreerde indruk, om een troostprijsje? Waarom dan die hele huldigingen om een troostprijsje? De KNVB beker is een prijs. Een iets mindere prijs dan de titel maar het is gewoon een prijs die iedere club wilt winnen.
Ja natuurlijk, je wilt altijd alles winnen. Betekend niet dat het een boeiende prijs is, of belangrijk. De gefrustreerde indruk komt door al die FCT "fans" die ineens overal tevoorschijn komen en van de daken schreeuwen dat ze zo'n geweldige prijs hebben gewonnen.
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 16:39 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Die in het stadion baalden anders behoorlijk, misschien moet je gewoon voor jezelf spreken. ;)
Natuurlijk baal je, je baalt altijd als je een prijs verliest, dat maakt hem nog niet belangrijk.

Sowieso, als Feyenoorders dat soort dingen gaan zeggen zijn ze al helemaal te hypocriet voor woorden, die riepen het vorig jaar nog om het hardst. Maar dat valt ook wel te verwachten bij dat cluppie :')
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  maandag 9 mei 2011 @ 16:43:37 #240
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_96552354
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 16:39 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Die in het stadion baalden anders behoorlijk, misschien moet je gewoon voor jezelf spreken. ;)
Vind je het gek, een 2-0 voorsprong tegen je grote titelkandidaat weggeven voor een troostprijs, terwijl je zelf 2.5 uur erover gedaan hebt om in Rotterdam te komen :') ik zou ook niet vrolijk worden van zoiets.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  maandag 9 mei 2011 @ 16:44:40 #241
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_96552407
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 16:43 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Vind je het gek, een 2-0 voorsprong tegen je grote titelkandidaat weggeven voor een troostprijs, terwijl je zelf 2.5 uur erover gedaan hebt om in Rotterdam te komen :') ik zou ook niet vrolijk worden van zoiets.
Tja, al zou Ajax de copa amsterdam in de finale verliezen, dan zou ik nog balen. Terwijl die prijs echt 0,0 boeit en gespeeld word door jeugdteams.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_96552409
quote:
16s.gif Op maandag 9 mei 2011 16:42 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

Natuurlijk baal je, je baalt altijd als je een prijs verliest, dat maakt hem nog niet belangrijk.

Sowieso, als Feyenoorders dat soort dingen gaan zeggen zijn ze al helemaal te hypocriet voor woorden, die riepen het vorig jaar nog om het hardst. Maar dat valt ook wel te verwachten bij dat cluppie :')
Je moet wel de feiten kennen.
  Forum Admin maandag 9 mei 2011 @ 16:47:11 #243
35723 crew  GGMM
pi_96552560
quote:
16s.gif Op maandag 9 mei 2011 16:42 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

Natuurlijk baal je, je baalt altijd als je een prijs verliest, dat maakt hem nog niet belangrijk.

Sowieso, als Feyenoorders dat soort dingen gaan zeggen zijn ze al helemaal te hypocriet voor woorden, die riepen het vorig jaar nog om het hardst. Maar dat valt ook wel te verwachten bij dat cluppie :')
Dat zullen sommige Feyenoorders wellicht geroepen hebben, maar je kunt daar onmogelijk alle supporters op afrekenen.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  maandag 9 mei 2011 @ 16:48:44 #244
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_96552639
quote:
16s.gif Op maandag 9 mei 2011 16:44 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

Tja, al zou Ajax de copa amsterdam in de finale verliezen, dan zou ik nog balen. Terwijl die prijs echt 0,0 boeit en gespeeld word door jeugdteams.
Chippie Polar Cup _O_
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  maandag 9 mei 2011 @ 16:50:23 #245
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_96552737
Ajax kan de dubbel nog pakken! 2 x verliezen ^O^ _O_ En dat gaan ze ook doen.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_96553018
Wat een gesprek hier :')

Was het geweldig dat we de beker wonnen? Ja! :Y
Zou het fucking teleurstellend zijn als we volgende week niet winnen van Ajax? Ja!
Betekent dat dat dit minder geweldig is? Nee.

Ja, de beker is een minder interessante prijs als je ook nog kampioen kan worden, maar als zowel Twente als Ajax geen kampioen had kunnen worden waren ze maar wat blij met die beker. Het was gister een geweldige wedstrijd, mooi feestje, klaar. Of we nou kampioen worden of niet, dat blijft gewoon zo.
♥ scars make us who we are ♥
  maandag 9 mei 2011 @ 16:56:30 #247
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_96553037
quote:
10s.gif Op maandag 9 mei 2011 16:42 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Welke gefrustreerde indruk? Pak de Ajax topics van afgelopen week erbij, 90% zegt daar dat de enige prijs die boeit de titel is. Hell, ik wil best even naar vorig jaar graven om te kijken hoeveel anti-Ajacieden daar roepen dat de beker 'slechts' een troostprijs is.
Welke gefrustreerde indruk? :') Als ik de wedstrijd niet gezien had en enkelt op de reactie's hier op fok(en de Boer en Vertongen en Aldeweireld enz. enz. enz.) was afgegaan had ik niet beter geweten dan dat Ajax véél beter was, de wedstrijd grotendeels gedomineerd heeft maar uiteindelijk door een ontzettende blunder van Blom de winst afgenomen is. Vervolgens krijg je niks anders te horen dan dat deze wedstrijd er niet toe deed, de beker maar een troostprijsje is en volgende week/de titel het enige is dat telt.

Echter dat is als ik de wedstrijd niet had gezien. Eenieder die de wedstrijd wel heeft gezien weet dat juist Twente(op de eerste helft verlenging na, eerlijk is eerlijk) de wedstrijd gedomineerd heeft, het betere spel had en gewoon volkomen verdiend heeft gewonnen. Dat Ajax twee keer volkomen uit het niets scoort verandert daar niks aan, integendeel. Als ik de spanning in het Ajax-publiek zag en de teleurstelling na afloop, kreeg ik niet de indruk dat het nergens om ging.

Wat jij er van vind moet jij weten. Voor mij maak je dan een redelijk gefrustreerde indruk.
  maandag 9 mei 2011 @ 17:13:02 #248
67670 Skv
Cynist.
pi_96553804
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 16:56 schreef inZanity het volgende:

[..]

Welke gefrustreerde indruk? :') Als ik de wedstrijd niet gezien had en enkelt op de reactie's hier op fok(en de Boer en Vertongen en Aldeweireld enz. enz. enz.) was afgegaan had ik niet beter geweten dan dat Ajax véél beter was, de wedstrijd grotendeels gedomineerd heeft maar uiteindelijk door een ontzettende blunder van Blom de winst afgenomen is. Vervolgens krijg je niks anders te horen dan dat deze wedstrijd er niet toe deed, de beker maar een troostprijsje is en volgende week/de titel het enige is dat telt.

Echter dat is als ik de wedstrijd niet had gezien. Eenieder die de wedstrijd wel heeft gezien weet dat juist Twente(op de eerste helft verlenging na, eerlijk is eerlijk) de wedstrijd gedomineerd heeft, het betere spel had en gewoon volkomen verdiend heeft gewonnen. Dat Ajax twee keer volkomen uit het niets scoort verandert daar niks aan, integendeel. Als ik de spanning in het Ajax-publiek zag en de teleurstelling na afloop, kreeg ik niet de indruk dat het nergens om ging.

Wat jij er van vind moet jij weten. Voor mij maak je dan een redelijk gefrustreerde indruk.
Eens!
..en ook voor alle andere Ajax-supporters die hier ineens fanatiek meeposten: http://www.ajaxshowtime.c(...)inst-knvb-beker.html

Met name vanaf 13.00.

Als het zo gevierd wordt in Amsterdam als ze winnen (terwijl Twente nu niet eens een huldiging heeft) en dan gaat zeiken dat het niks voorstelt als een andere club de beker wint dan is dat best sneu.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_96554328
Mooi dat er gediscussieerd kan worden zonder gescheld op elkaar.
Noot noot.
  maandag 9 mei 2011 @ 17:26:14 #250
67670 Skv
Cynist.
pi_96554421
Ik heb nu al zin in zondag. Dit maal tien, mits winst.

http://www.zie.nl/video/s(...)-Twente/m1gz4mafqg6w
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  maandag 9 mei 2011 @ 18:01:32 #251
271497 Aloulou
aka Alulu
pi_96556077
Twente heeft gewoon een beter elftal dan Ajax en zijn ook stukken verder. Als ze dus gewoon hun eigen niveau halen zie ik ze niet verliezen en dus weer kampioen worden dit jaar. Met de veronderstelling dat er geen gekke strafschoppen en/of rode kaarten vallen natuurlijk.

Als Tukker zou ik mij geen zorgen maken dus. Gewoon doen wat je altijd doet en je bent zondag kampioen.
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
  Moderator maandag 9 mei 2011 @ 18:04:46 #252
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_96556199
Van fctwente.net:

Ajax,waar is je beker?
Ajax ,waar is je schaal?
Ajax,waar zijn je prijzen?
Die pakt Twente allemaal.

:D
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  maandag 9 mei 2011 @ 18:06:13 #253
67670 Skv
Cynist.
pi_96556243
quote:
Aanstaande donderdag kan het FC Twente vrouwenelftal voor het eerst in het 4-jarige bestaan van de Eredivisie landskampioen worden. Waar de voorgaande drie edities door AZ werden gewonnen, haakten de Alkmaarders in de vorige speelronde definitief af om de titel te prolongeren. ADO Den Haag volgt op één punt is de enige belager die ook nog kampioen kan worden. Een overwinning op de nummer een-na-laatst Willem II in eigen huis volstaat echter om de landstitel en daarmee ook Champions League-voetbal binnen te halen.

Het duel tussen Twente en Willem II wordt afgewerkt in De Grolsch Veste en begint om 19:30 uur. De toegang is gratis.
http://www.fctwente.net/w(...)php?wedstrijdID=5392
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_96556771
quote:
Ik ga er naartoe :Y drie prijzen mogelijk te pakken in één week *O*
♥ scars make us who we are ♥
  maandag 9 mei 2011 @ 18:20:41 #255
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_96556852
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 18:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Van fctwente.net:

Ajax,waar is je beker?
Ajax ,waar is je schaal?
Ajax,waar zijn je prijzen?
Die pakt Twente allemaal.

:D
Gelukkig totaal niet arrogant, die tukkers. :')

quote:
14s.gif Op maandag 9 mei 2011 17:13 schreef Skv het volgende:

[..]

Eens!
..en ook voor alle andere Ajax-supporters die hier ineens fanatiek meeposten: http://www.ajaxshowtime.c(...)inst-knvb-beker.html

Met name vanaf 13.00.

Als het zo gevierd wordt in Amsterdam als ze winnen (terwijl Twente nu niet eens een huldiging heeft) en dan gaat zeiken dat het niks voorstelt als een andere club de beker wint dan is dat best sneu.
Dat gezeik is vooral op die irritant successupporters die overal nu het hardst lopen te trollen, terwijl je ze normaal niet eens ziet.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_96557086
quote:
16s.gif Op maandag 9 mei 2011 18:20 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

Gelukkig totaal niet arrogant, die tukkers. :')

[..]

Jij kunt blijkbaar het verschil niet meer zien tussen een grapje en arrogantie.
En daarbij jij scheert constant iedereen over een kam.
  maandag 9 mei 2011 @ 18:46:11 #257
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_96558101
Het was een mooi feest op de oude markt. hopelijk zondag weer zo'n feest. ik heb de maandag al vrij gevraagd
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
  maandag 9 mei 2011 @ 18:50:15 #258
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_96558264
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 18:25 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Jij kunt blijkbaar het verschil niet meer zien tussen een grapje en arrogantie.
En daarbij jij scheert constant iedereen over een kam.
Ben jij ook opeens tukker geworden, of komt je anti 010 shirt weer eens onder je bed vandaan?
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  maandag 9 mei 2011 @ 18:54:48 #259
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_96558471
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 18:25 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Jij kunt blijkbaar het verschil niet meer zien tussen een grapje en arrogantie.
En daarbij jij scheert constant iedereen over een kam.
Ja, daar zijn jullie ook nogal goed in bij Ajacieden. Totaal niet hypocriet of zo.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_96558506
En zo kan die wel weer.
Noot noot.
pi_96558630
Zo, hallo. Normaal discussiëren kan ook, zonder gelijk triest te doen over Anti-Ajax of Anti-Twente en arrogantie enzo :{w
♥ scars make us who we are ♥
  maandag 9 mei 2011 @ 18:58:51 #262
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_96558684
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 18:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Van fctwente.net:

Ajax,waar is je beker?
Ajax ,waar is je schaal?
Ajax,waar zijn je prijzen?
Die pakt Twente allemaal.

:D
Is dit op de melodie van "Schatje mag ik je foto?"
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  maandag 9 mei 2011 @ 19:05:56 #263
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_96559052
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 19:04 schreef Adames het volgende:

[..]

Het is niet echt Twente nieuws. Mochten mensen willen discussiëren met je, dan zullen ze dat wel doen in het relevantere Ajax-topic.
Dat doen ze altijd al, wij dachten, let's bring the shit here.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  maandag 9 mei 2011 @ 19:06:26 #264
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_96559086
Waarom verwijder je alle posts jojoortje wtf is dit voor politieforum.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_96559109
Mogen grapjes hier ook al niet meer? :X
♥ scars make us who we are ♥
pi_96559129
huh
  maandag 9 mei 2011 @ 19:08:34 #267
330854 NightDream
Slaap lekker.
pi_96559198
Nutteloze discussies hier niet uitlopen op niks.

Het was gewoon een mooie en spannende wedstrijd. Heb er veel zin in as. zondag want dat zal Ajax gebrand zijn om te winnen en Twente dat met een snelle counter wel eens mooi zou kunnen afmaken. Hopelijk gaat die wedstrijd nog leuker worden. :)
pi_96559208
quote:
10s.gif Op maandag 9 mei 2011 19:06 schreef Smoofie het volgende:
Waarom verwijder je alle posts jojoortje wtf is dit voor politieforum.
Ik hoef die 'wie is het meest arrogant' discussie hier niet, kom op zeg.
Noot noot.
  maandag 9 mei 2011 @ 19:09:13 #269
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_96559233
quote:
19s.gif Op maandag 9 mei 2011 19:08 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Ik hoef die 'wie is het meest arrogant' discussie hier niet, kom op zeg.
We waren ook zo serieus heh :') Dan heb ik het over Mama_mia
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_96559246
_O-
♥ scars make us who we are ♥
pi_96559328
quote:
10s.gif Op maandag 9 mei 2011 19:09 schreef Smoofie het volgende:

[..]

We waren ook zo serieus heh :') Dan heb ik het over Mama_mia
Ik heb op de vorige pagina's ook een nutteloze discussie verwijderd.
Elke keer elkaar aanwijzen als de meest arrogante club van Nederland, damn. Lijkt me dat er wel belangrijker zaken zijn om over te posten.
Noot noot.
pi_96559369
Anyway OT weer :)
Anders --> FB
Noot noot.
pi_96560202
Dus! Gaan er nog mensen naar de wedstrijd donderdag, waar de dames kampioen kunnen worden?
♥ scars make us who we are ♥
  maandag 9 mei 2011 @ 19:29:08 #274
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_96560386
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 19:26 schreef Mama_Mia het volgende:
Dus! Gaan er nog mensen naar de wedstrijd donderdag, waar de dames kampioen kunnen worden?
Vrouwenvoetbal :')
AFCA
Qui audet adipiscitur
  maandag 9 mei 2011 @ 19:30:18 #275
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_96560464
quote:
10s.gif Op maandag 9 mei 2011 19:29 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Vrouwenvoetbal :')
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_96560732
Nee, valt een beetje in het niets deze week :)
Noot noot.
pi_96566134
quote:
10s.gif Op maandag 9 mei 2011 19:29 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Vrouwenvoetbal :')
Op papier is het een succes verhaal: tetten en voetbal. Als ze die vrouwen nou rokjes aandeden kwam er veel meer publiek op af!
Komt keesje bij de leraar: "Meester, ik word gepest, iedereen noemt me schele keesje"
Waarop de leraar antwoordt: "Wat kan jou dat nou schelen keesje ?"
_o_
  maandag 9 mei 2011 @ 20:53:56 #278
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_96566748
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 20:45 schreef DaDude1987 het volgende:

[..]

Op papier is het een succes verhaal: tetten en voetbal. Als ze die vrouwen nou rokjes aandeden kwam er veel meer publiek op af!
Mijn vriend kijkt liever naar damestennis :P

Ik (vrouw) vind vrouwenvoetbal niet leuk. Het is te traag en vrij saai. Mannenvoetbal is gewoon spectaculairder.

Neemt niet weg dat ik de dames veel succes wens *O*
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  Moderator maandag 9 mei 2011 @ 21:02:15 #279
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_96567334
Ghehe, zoon van de huisbaas woont achter me, zijn dakterrasje is onder mijn raam. Hij is Ajacied en heeft 2 vrienden op bezoek, ook Ajacieden.

Kon het niet laten om m'n shirtje aan te trekken, uit het raam te hangen en "ha jongens!" te roepen _O-

Als blikken konden doden _O-
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  maandag 9 mei 2011 @ 21:09:30 #280
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_96567852
quote:
14s.gif Op maandag 9 mei 2011 21:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ghehe, zoon van de huisbaas woont achter me, zijn dakterrasje is onder mijn raam. Hij is Ajacied en heeft 2 vrienden op bezoek, ook Ajacieden.

Kon het niet laten om m'n shirtje aan te trekken, uit het raam te hangen en "ha jongens!" te roepen _O-

Als blikken konden doden _O-
_O- _O-
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
pi_96567966
quote:
14s.gif Op maandag 9 mei 2011 21:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ghehe, zoon van de huisbaas woont achter me, zijn dakterrasje is onder mijn raam. Hij is Ajacied en heeft 2 vrienden op bezoek, ook Ajacieden.

Kon het niet laten om m'n shirtje aan te trekken, uit het raam te hangen en "ha jongens!" te roepen _O-

Als blikken konden doden _O-
Pas op, straks ben je weer een arrogante kuttukker :') Maar dat is toch mooi! (ook als het andersom zou zijn!)
Komt keesje bij de leraar: "Meester, ik word gepest, iedereen noemt me schele keesje"
Waarop de leraar antwoordt: "Wat kan jou dat nou schelen keesje ?"
_o_
  maandag 9 mei 2011 @ 21:19:32 #282
343419 Hakki
kom je halen in een CLS
pi_96568570
lekker verliezen volgende week? :)
One day my mortal body will turn to dust, but the Turkish Republic will stand forever.
  maandag 9 mei 2011 @ 21:23:15 #283
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_96568843
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 21:19 schreef Hakki het volgende:
lekker verliezen volgende week? :)
net als gister zeker?
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
  Moderator maandag 9 mei 2011 @ 21:43:50 #284
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_96570426
quote:
10s.gif Op maandag 9 mei 2011 21:23 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

net als gister zeker?
Padoem tsjj
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  maandag 9 mei 2011 @ 21:53:02 #285
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_96571087
quote:
14s.gif Op maandag 9 mei 2011 21:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
zoon van de huisbaas
Ik hoop dat het goed zit tussen jullie.
AFC AJAX
  maandag 9 mei 2011 @ 22:15:27 #286
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_96572739
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 21:19 schreef Hakki het volgende:
lekker verliezen volgende week? :)
Wat wordt er op maandag gespeeld dan?
The Outside Agency
  maandag 9 mei 2011 @ 22:20:13 #287
343419 Hakki
kom je halen in een CLS
pi_96573110
quote:
10s.gif Op maandag 9 mei 2011 22:15 schreef haakon het volgende:

[..]

Wat wordt er op maandag gespeeld dan?
ik rekende al op zo'n bijdehandje hoor :) maar je weet het zelf wel
One day my mortal body will turn to dust, but the Turkish Republic will stand forever.
pi_96576530
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 18:58 schreef MaLo het volgende:

[..]

Is dit op de melodie van "Schatje mag ik je foto?"

Deze melodie.
  Redactie Sport / Supervogel maandag 9 mei 2011 @ 23:07:04 #289
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_96576606
quote:
19s.gif Op maandag 9 mei 2011 23:05 schreef TwenteFC het volgende:

[..]


Deze melodie.
Schatje mag ik je foto dus.
pi_96577430
quote:
14s.gif Op maandag 9 mei 2011 23:07 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Schatje mag ik je foto dus.
:P Zou maar zo kunnen.
  Moderator maandag 9 mei 2011 @ 23:24:37 #291
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_96577652
quote:
10s.gif Op maandag 9 mei 2011 21:53 schreef msnk het volgende:

[..]

Ik hoop dat het goed zit tussen jullie.
:D

Huisbaas is er haast nooit, en z'n zoon zei nog: "als wij hadden gewonnen had ik een grote Ajaxposter aan je deur geplakt".

:D
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_96577725
Ik hoop zo dat jullie een slechte dag hebben. ..

Ik vrees zo dat jullie dat niet hebben....
  Moderator maandag 9 mei 2011 @ 23:28:37 #293
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_96577909
quote:
19s.gif Op maandag 9 mei 2011 23:26 schreef muzas het volgende:
Ik hoop zo dat jullie een slechte dag hebben. ..

Ik vrees zo dat jullie dat niet hebben....
Vrezen zijn voor 't ergste en hopen op 't beste.

Da's ook mijn instelling :Y (maar hier andersom :P )
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')