abonnement Unibet Coolblue
  zondag 23 januari 2011 @ 15:19:08 #1
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_91751157


Selectie 2010/2011:
1 Mäenpää
2 Gravenbeek
3 Biemans
4 Swinkels
5 Lampi
6 Pereira
7 Hakola
8 Levchenko
10 Rigters
11 Van Zaanen
12 Livramento
14 Wojciechowski
15 Lima
16 Vossebelt
17 Van der Heijden
18 Ippel
19 Sheotahul
21 Verhulst
22 Hutten
23 Lasnik
24 Landgren
25 Halilović
31 Kuperus
32 Janga
Coach: Heerkes


Staf Voorzitter: Hans Verbunt Algemeen directeur: Frans Molkenboer Technisch directeur: Andries Jonker Hoofdtrainer: Alfons Groenendijk Assistent-trainer: Marcel Valk Teammanager / keeperstrainer: Frank Brugel Clubarts: Jan Vioen Verzorger / krachttrainer: Henri van Amelsfort Fysiotherapeut: Raymond de Jong Materiaalman: Mari van Iersel Trainer/coach Jong Willem II: Marco de Ruiter Assistent-trainer Jong Willem II: Edwin Hermans

Erelijst: • Landskampioen: 1915/16, 1951/52, 1954/55 • KNVB-beker: 1943/44, 1962/63 • Club van het Jaar: 1986/87, 1989/90, 1998/99 • Deelname Europacup I/Champions League: 1999-2000 • Deelname Europacup II: 1963/64 • Deelname UEFA Cup: 1998/99, 2005/06

Clubrecords: • Meeste wedstrijden voor Willem II: John Feskens (483) • Clubtopscoorder: Piet de Jong (216 doelpunten) • Clubtopscoorder in de eredivisie: Coy Koopal (94 doelpunten) • Eerste international: Tinus van Beurden • Recordinternational: Sjel de Bruyckere (7 caps) • Speler van de Eeuw: Jan van Roessel • Eerste buitenlandse aankoop: Kurt Zaro (1956) • Duurste aankoop: Mounir El Hamdaoui (�1.100.000, Tottenham Hotspur, 2006/2007) • Hoogste verkoop: Mounir El Hamdaoui (�5.750.000, AZ Alkmaar, 2007/2008)



De OP is hier te vinden.
  zondag 23 januari 2011 @ 15:24:19 #2
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_91751456
Ook maar meteen even de selectie aangepast want die was vrij gedateerd in de OP.
  Forum Admin zondag 23 januari 2011 @ 15:24:25 #3
35723 crew  GGMM
pi_91751464
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 15:19 schreef Kingside het volgende:

De OP is hier te vinden.
Tegen de tijd dat topic #15 er is is de OP alweer achterhaald.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zondag 23 januari 2011 @ 15:25:13 #4
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_91751507
quote:
16s.gif Op zondag 23 januari 2011 15:24 schreef GGMM het volgende:

[..]

Tegen de tijd dat topic #15 er is is de OP alweer achterhaald.
Tja dat stond bij de OP dusja. Maar je hebt wel gelijk inderdaad.
pi_91753256
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 15:25 schreef Kingside het volgende:

[..]

Tja dat stond bij de OP dusja. Maar je hebt wel gelijk inderdaad.
Gefeliciteerd jongens, en dat nog wel tegen de gedoodverfde kampioen van seizoen 11/12 !!!!
pi_91753362
Nah die titel komt op deze manier wel steeds dichterbij natuurlijk..
Let's pretend we scored a goal YEAH
pi_91788244
Zal nog zwaar worden, maar het was dit weekend wel wat beter.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  maandag 24 januari 2011 @ 12:15:43 #8
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_91792070
Tja dat was al lang duidelijk maargoed, de hoop is weer teruggekeerd in Tilburg.

Jammer dat we nou net hierna naar PSV toe moeten waar zo goed als zeker dus een nederlaag komt.
pi_91836308
quote:
'Dragan Jelic naar Willem II'
dinsdag, 25 januari 2011 07:07
Volgens de officiële website van NK Maribor heeft Willem II opnieuw een aanvaller gehuurd genaamd Dragan Jelic. Hij zou de rest van het seizoen uitkomen voor Willem II op huurbasis en er is een optie tot koop.
Hebben wij ook een Georgiër in het bestuur zitten waar we niks vanaf weten? Overigens hoor ik niks meer van die Tsjech die een geslaagde stage had gehad.

quote:
Strihavka 'in principe' naar Willem II
vrijdag, 21 januari 2011 14:14
De komst van spits David Strihavka is rond. Willem II heeft een principe-akkoord met FC Pzln. De spits kan helaas tegen Vitesse nog niet meedoen. Daarom zal Rangelo Janga morgen starten als spits. Het ziet er overigens ook naar uit dat Levchenko niet zal beginnen in de basis.

(bron: BD.nl)

Willem2.org meldt overigens dat er ook nog een tweede versterking aan zit te komen. Ze schijnen met een tweede versterking bezig te zijn die voor 31 janauari zou komen.
pi_91842568
Als je het over de duivel hebt...

quote:
Offensieve versterking Willem II in degradatiestrijd
25/01/2011 11:51

Willem II kan de rest van het seizoen beschikken over de Tsjech David Strihavka en de Sloveen Dragan Jelic. De Tilburgers huren beide aanvallers van respectievelijk FC Viktoria Plzen en NK Maribor.

De 27-jarige Strihavka was de afgelopen week al op proef in Tilburg en maakte klaarblijkelijk voldoende indruk op de technische staf. Willem II wist in de deal tevens een optie tot koop te bedingen. Datzelfde geldt bij de overgang van de 24-jarige Jelic.

Hij is het type spits dat past binnen ons spelsysteem en brengt bovendien de nodige ervaring met zich mee', vertelt technisch directeur Henry van der Vegt over Strihavka. 'Dragan Jelic is een behendige aanvaller die op alle aanvallende posities uit de voeten kan.'

De twee aanvallers die hun vaderland verruilden voor De Tricolores sluiten vandaag aan bij de selectie van de hekkensluiter. Willem II doet er alles aan de offensieve versterkingen zo snel mogelijk speelgerechtigd te krijgen.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 12:32:19 #11
333094 Alround
Ajax Amsterdam
pi_91843073
Ze mogen wel opschieten want ik zie ze nou niet zo snel weer een overwinning halen.
Maar als ze thuis nou gewoon alles of niks spelen dan moet er toch wel eens een 2 overwinning aankomen lijkt me.
'Are we on a farm? Because I smell bullshit'
pi_91843468
Hoe kijken jullie supporters eigenlijk aan tegen mogelijke degradatie ? Ik kan me van mezelf herinneren dat ik het verschrikkelijk vond, maar dat dat jaartje toto divisie destijds eigenlijk ook best aardig was. Zo zie je nog eens wat andere stadions waar je eigenlijk nooit kwam, over het algemeen een prima sfeer vanwege de vele gewonnen wedstrijden. Als "afsluiting" nog een leuk feestje omdat je kampioen bent geworden en weer terug mocht naar de Eredivisie. Al met al viel het me niet eens tegen :D .
pi_91845200
Ja, dat jaar kan ik me goed herinneren, wij bezochten dat jaar ook andere stadions hoor, die van Moskou, Praag, en Bordeaux. ;)

Zonder gein, tja. Ik denk dat het verschil nu ook is dat het financieel, niet gunstig is in een periode dat het absoluut niet minder gunstig mag gaan. Daar hadden jullie toender tijd totaal geen last van dacht ik? Dus de degradatie wordt ook nog eens gevoed door de zorg om het bestaan van de club.
pi_91845490
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 13:37 schreef Herr_Munk het volgende:
Ja, dat jaar kan ik me goed herinneren, wij bezochten dat jaar ook andere stadions hoor, die van Moskou, Praag, en Bordeaux. ;)

Zonder gein, tja. Ik denk dat het verschil nu ook is dat het financieel, niet gunstig is in een periode dat het absoluut niet minder gunstig mag gaan. Daar hadden jullie toender tijd totaal geen last van dacht ik? Dus de degradatie wordt ook nog eens gevoed door de zorg om het bestaan van de club.
Wij hadden ook het "geluk" dat het elftal eigenlijk intact bleef. Dat Eredivisiewaardige spelers de schuld op zich namen en samen gingen knokken om zo snel mogelijk terug te komen waar ze thuis hoorden. Ik ben alleen bang dat bij jullie een enorme leegloop zal plaatshebben wanneer je degradeert.
pi_91845664
Oh dat weet ik wel zeker dat dat gaat gebeuren, het elftal is compleet nieuw en zal toch wel in de eredivisie willen blijven voetballen. Alles wat Oostbloks spreekt wil dat sowieso denk ik. Wie zullen er willen blijven ik denk dan aan een Swinkels, want dat is een clubman. Maar goed als er een Utrech of Groningen zich voor hem zal melden is ie ook vertrokken natuurlijk.
pi_91845861
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 13:49 schreef Herr_Munk het volgende:
Oh dat weet ik wel zeker dat dat gaat gebeuren, het elftal is compleet nieuw en zal toch wel in de eredivisie willen blijven voetballen. Alles wat Oostbloks spreekt wil dat sowieso denk ik. Wie zullen er willen blijven ik denk dan aan een Swinkels, want dat is een clubman. Maar goed als er een Utrech of Groningen zich voor hem zal melden is ie ook vertrokken natuurlijk.
You can't blame him. Aan de andere kant weet je dat Willem II waarschijnlijk wel voor de prijzen zal spelen in de eerste divisie. Dat trekt wel de potentieel betere spelers uit die divisie naar je club. Die denken op die manier een makkelijk opstapje te krijgen naar de Eredivisie wanneer Willem II weer mag promoveren. Relatief goedkoop haal je dan goede spelers binnen die nu zouden afzien van een verblijf in Tilburg.
pi_91845976
interessante theorie, maar is die niet van toepassing wanneer je wél een gevulde portemonnee zou hebben? Die goede spelers hebben ook een contract zou je zeggen, bovendien, eredivisie teams letten ook op, zeker nu die Verhoek van Den Bosch naar Stade Rennes is gegaan.
pi_91846338
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 13:55 schreef Herr_Munk het volgende:
interessante theorie, maar is die niet van toepassing wanneer je wél een gevulde portemonnee zou hebben? Die goede spelers hebben ook een contract zou je zeggen, bovendien, eredivisie teams letten ook op, zeker nu die Verhoek van Den Bosch naar Stade Rennes is gegaan.
"Relatief" goedkoper. Op het moment dat Willem II Eredivisie speelt zal de hoofdprijs worden gevraagd, daarnaast zal de speler een dito salaris willen hebben. Zolang je van club wisselt binnen de eerste divisie zal een speler niet perse voor een hoofdprijs vertrekken, daarnaast kun je hem een salaris bieden dat net wat hoger ligt als in de eerste divisie. Dat trekt spelers toch wel over de streep. Zij willen daar best in investeren, als ze "doorbreken" kunnen ze bij een eventuele contractverlenging echt wel wat meer gaan eisen.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 15:29:22 #19
308538 Piebe
Van alle markten thuis.
pi_91850138
Vonden jullie die Willy Boessen ook zo geloofwaardig zondag jl.
Ja ja
  dinsdag 25 januari 2011 @ 18:25:06 #20
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_91857988
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 15:29 schreef Piebe het volgende:
Vonden jullie die Willy Boessen ook zo geloofwaardig zondag jl.
Met dat gezever dat hij niet naar Willem II keek? Leuk verhaaltje van hem maar het leek mij toch dat hij de hete adem van Willem II in zijn nek voelt
  dinsdag 25 januari 2011 @ 22:47:30 #21
308538 Piebe
Van alle markten thuis.
pi_91873756
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 18:25 schreef Kingside het volgende:

[..]

Met dat gezever dat hij niet naar Willem II keek? Leuk verhaaltje van hem maar het leek mij toch dat hij de hete adem van Willem II in zijn nek voelt
Die heeft de nacht van zondag op maandag tot 3 uur wakker gelegen. :P
Ja ja
  woensdag 26 januari 2011 @ 17:38:10 #22
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_91902872
Dat lijkt me wel ja!

En wat ben ik blij dat de geruchten dat Suk naar Willem II zou komen niet waar zijn. Die heeft nog niks gepresteerd en was waarschijnlijk afgegaan hier. Gevalletje Manco.
  zondag 30 januari 2011 @ 16:51:29 #23
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_92083953
En het zit natuurlijk ook nooit mee. Het lijkt me dat vanaf nu Wiedemijer Willem II in ieder geval nooit meer mag fluiten.
pi_92113149
Het wachten is op de beelden op vi.nl voordat ik iets ga roepen. Blijkt het idd zo te zijn dan Wiedermeijer ons genakt heeft, vind ik het typisch dat er in de media nauwelijks iets over geschreven wordt... Uiteraard zal zoiets alleen gebeuren als het Ajax overkomt..
pi_92113333
Ach, die twee keer geel was terecht. Die rode kaart was overtrokken. Het was echter wel een doelbewuste trap. Ik weet dat het kut is, maar als kleine club wordt je altijd meer genaaid dan als grote club. Tegen PSV calculeer je toch geen punten in. Ik weet dat je tijdens de wedstrijd meer verwacht, maar vooraf had je niks verwacht. Je kan beter nu genaaid worden, dan tegen Excelsior.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_92115638
Beelden gezien, hard genaaid. doelpunt valt door 2 mannetjes te veel. Verder maak ik er geen woorden aan vuil. @Karrel: De wedstrijd tegen VVV, kun je die nog herinneren? Juist, ook genaaid.
  maandag 31 januari 2011 @ 11:55:14 #27
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_92117097
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 09:40 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ach, die twee keer geel was terecht. Die rode kaart was overtrokken. Het was echter wel een doelbewuste trap. Ik weet dat het kut is, maar als kleine club wordt je altijd meer genaaid dan als grote club. Tegen PSV calculeer je toch geen punten in. Ik weet dat je tijdens de wedstrijd meer verwacht, maar vooraf had je niks verwacht. Je kan beter nu genaaid worden, dan tegen Excelsior.
Natuurlijk calculeer je in een uitwedstrijd tegen PSV geen punten in, maar we hadden ze zeker kunnen hebben maar dankzij de scheids worden ze gewoon weggevaagd. Dan verlies ik liever kansloos met 3-0 dan dit want zo zit ik nu nog steeds vol met frustratie.

Verder hebben we al gewoon dubieuze beslissingen tegen ons gehad. Wanneer krijgen we ze een keer mee?
  maandag 31 januari 2011 @ 12:30:26 #28
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_92118384
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 16:51 schreef Kingside het volgende:
En het zit natuurlijk ook nooit mee. Het lijkt me dat vanaf nu Wiedemijer Willem II in ieder geval nooit meer mag fluiten.
In Nijmegen hoeven we hem ook niet meer, de spoeling wordt dun
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  maandag 31 januari 2011 @ 13:59:04 #29
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_92121266
Dat die Halilovic die steward niet naar de vlakte sloeg. :X
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
  dinsdag 1 februari 2011 @ 14:00:38 #30
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_92171147
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 13:59 schreef Bayswater het volgende:
Dat die Halilovic die steward niet naar de vlakte sloeg. :X
Gelukkig deed hij dat niet, dan waren we hem wel langer dan een wedstrijd kwijt geweest.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 12:52:23 #31
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_92319386
Lampi krijgt na beroep duel extra schorsing, straf Bovenberg ongewijzigd
Vrijdag, 4 februari 2011 om 11:00

Veli Lampi en Daan Bovenberg zijn zonder succes in beroep gegaan tegen de schorsingen die zij afgelopen weekend opgelegd kregen. De verdedigers van Willem II en Excelsior kregen geen strafverlaging: sterker nog, de schorsing van Lampi werd met één wedstrijd uitgebreid. De straf van Bovenberg bleef onveranderd, zo meldt RTV Rijnmond.

De verdediger van Excelsior kreeg een directe rode kaart in de thuiswedstrijd tegen ADO Den Haag en is voor drie duels geschorst, waarvan één voorwaardelijk. Lampi kreeg in eerste instantie dezelfde straf opgelegd na zijn rode kaart tegen PSV, maar na het hoger beroep van donderdagavond is de voorwaardelijke wedstrijd omgezet in een onvoorwaardelijke.

Willem II is teleurgesteld over de uitspraak en beraadt zich of het tegen de uitspraak in beroep zal gaan, zo meldt de hekkensluiter van de Eredivisie op haar website. Lampi ontbreekt in ieder geval zondag in het duel tegen FC Groningen, terwijl Bovenberg sowieso het treffen met AZ moet missen. Het is niet bekend of hij nog overweegt om nog eens in beroep te gaan.

:')!

Geen woorden voor zoiets belachelijks.
pi_92322278
Inderdaad, ik denk dat ze daar bij de tuchtcommissie stage hebben gelopen bij Blatter. Wat een droeftoeters zeg. Ongeloofwaardig!
  vrijdag 4 februari 2011 @ 14:06:38 #33
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_92322714
Tja, beetje standaard om bij een afgewezen beroep de straf te verhogen, als afschrikking waarschijnlijk. Maar je pakt er vaak de twijfelgevallen extra hard mee, zeker in vergelijking met de straffen voor echt donkerrode kaarten.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_92323042
Dit is één duel waard, en wat Lampi deed drie... Nou ja, laten we ons hart maar vast houden als Nigel de Jong weer in de eredivisie terugkeert dan...
  vrijdag 4 februari 2011 @ 16:58:43 #35
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_92331257
En het vreemde is ook nog dat Wiedemijer wel gestraft wordt door de KNVB maar er vervolgens wel deze straf op wordt gelegd. :')
pi_92401391
Wiel kan me helpen, ik snap iets niet.
Gisteren bij studio sport eredivisie zei twan van peperstrate iets in de trend van dat VVV en excelsior hadden gewonnen "leek slecht nieuws voor willem2, maar willem 2 weet wel beter"
wat zou hij hier toch mee bedoelen? ik bedoel, dat is toch gewoon slecht nieuws?
  zondag 6 februari 2011 @ 09:22:03 #37
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_92401397
Ja, vond het ook een vreemde opmerking.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_92404814
Ach ja, Toine is supporter he. Dat moet hij elke week ff een keer duidelijk maken ;)
pi_92405054
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 12:13 schreef Chiappucci het volgende:
Ach ja, Toine is supporter he. Dat moet hij elke week ff een keer duidelijk maken ;)
ja, dat was duidelijk, maar dan begrijp ik nog steeds niet hoe dat dan geen slecht nieuws kan zijn
  zondag 6 februari 2011 @ 12:46:48 #40
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_92406037
Omdat Willem II vandaag 3 punten meeneemt uit Groningen.
  zondag 6 februari 2011 @ 16:41:57 #41
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_92416054
Nou niet dus, kansloze nederlaag helaas. Lekker weer met 9 man geeindigd, dit is toch triest natuurlijk.

Maargoed volgende week Utrecht thuis, moet toch te doen want Utrecht uit of thuis is een wereld van verschil.
pi_92449276
Welnee, Swinkels krijgt 4 wedstrijden aan zijn broek omdat de KNVB toch maar een daad moet stellen, en waarschijnlijk heeft de KNVB weer een klapmongool op die wedstrijd gezet dus kunnen we net zo goed met 9 man starten, hoeft de scheids ze tenminste er niet uit te sturen.
  maandag 7 februari 2011 @ 10:06:52 #43
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_92449764
Ik kan me voorstellen dat Swinkels Blom de rest van het seizoen niet meer hoeft te zien
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_92449946
En laat Blom ook maar de komende 5 jaar uit Tilburg blijven, Willem II staat niet bekend als de meest fanatieke aanhang, maar als we genaaid worden dan kunnen we behoorlijk boos worden. Kan me een aantal jaren terug nog herinneren dat een of andere van der Kruis, van de Graafschap Willem II 2 rode kaarten geacteerd had. Bij de thuis wedstrijd moest hij toch maar een andere uitgang nemen dan de meest gangbare...

Uiteraard keur ik geweld niet goed, maar Blom verdient toch wel een draai om zijn oren.
pi_92455137
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 10:14 schreef Herr_Munk het volgende:
En laat Blom ook maar de komende 5 jaar uit Tilburg blijven, Willem II staat niet bekend als de meest fanatieke aanhang, maar als we genaaid worden dan kunnen we behoorlijk boos worden. Kan me een aantal jaren terug nog herinneren dat een of andere van der Kruis, van de Graafschap Willem II 2 rode kaarten geacteerd had. Bij de thuis wedstrijd moest hij toch maar een andere uitgang nemen dan de meest gangbare...

Uiteraard keur ik geweld niet goed, maar Blom verdient toch wel een draai om zijn oren.
Helemaal ook omdat hij bij die rode kaart van Swinkels gisteren die beslissing gewoon op de gok nam. Hij kón het niet zien, want het wás geen hands. Dan ben je gewoon een zeer zwakke scheidsrechter, maar goed, daar hebben we er wel meer van lopen in Nederland...
  maandag 7 februari 2011 @ 13:09:14 #46
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_92455652
Kaart is geseponeerd, maar de schade is natuurlijk al aangericht
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  maandag 7 februari 2011 @ 18:06:02 #47
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_92468015
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 13:09 schreef Mark het volgende:
Kaart is geseponeerd, maar de schade is natuurlijk al aangericht
Tja niet meer dan logisch.

In het Brabants Dagblad vandaag stond trouwens ook dat Blom afging op de reactie van het publie. Wat voor kutscheidsrechter ben je dan. :')
  zondag 13 februari 2011 @ 01:00:50 #48
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_92703301
Nou een puntje erbij. Zwaar kut dat in de laatste minuut verneukt wordt, maar Utrecht was wel beter dan Willem II dus wat dat betreft mogen we blij met het punt zijn.
pi_92710607
Wat heb ik genoten bij het Veendam Veendam Tilburg komt eraan en Wie niet springt die degradeert. Zelden mensen zo gek zien worden.

Maar 3-3 was wel terecht, wij waren beter maar speelden zo slordig. 3-2 was onterecht maar wel logisch geweest, feestje was al gevierd en dan zo'n klap. Ik kan me voorstellen dat een hoop Tilbo's hebben gehuild van ellende. Maar daar kan ik niets aan doen, hoe leuke club ik W2 ook vind, ze mogen 32 wedstrijden per jaar winnen maar deze niet.
pi_92710617
Oeps stomme knopjes. Sorry.
pi_92717394
Het komt wel goed met Willem II.
De komende wedstrijden pakken ze hopelijk punten.

Natuurlijk is het zuur dat ze gisteren niet de 3 punten hebben gehaald. Realistisch gezien was de 2e helft wel erg spannend en zag je al aankomen dat Utrecht ging scoren.
Het is jammer.

Wat ik de zwakste schakel vond is Pereira.
Van der Heijden was weer lekker aan het voetballen. Wat een techniek heeft hij.
  zondag 13 februari 2011 @ 17:21:53 #52
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_92724758
Pereira is de laatste wedstrijden erg zwak, toch jammer want hij speelde op het begin toch vrij aardig.

Maargoed komende zaterdag dus naar Excelsior, dan is Biemans ook weer terug en kan Halilovic weer als verdedigende middenvelder komen te staan. Dat werd gisteren toch zeker hard gemist.
  maandag 14 februari 2011 @ 18:11:47 #53
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_92778599
Willem II liet spandoeken bewust hangen
Maandag, 14 februari 2011 om 15:37

De KNVB beslist maandag of het de provocatie van de supporters van Willem II over haar kant laat gaan, zo schrijft De Telegraaf maandag. In de thuiswedstrijd tegen FC Utrecht (3-3) van afgelopen zaterdag uitte de achterban hun woede over het verloop van FC Groningen-Willem II (7-1). De Tilburgers werden in dat duel gedupeerd door Kevin Blom.

De dienstdoende scheidsrechter in de Euroborg gaf de tien Groningers bij een 3-1 stand een onterechte strafschop en stuurde Willem II-verdediger Arjan Swinkels onnodig weg. Teksten als ‘Met een corrupte voetbalbond is de bal nooit rond’, ‘Onze directe concurrent: de KNVB’, ‘Blom, hoe rijdt je Ferrari?’ en ‘Liefde niet te koop, drie punten wel’, vielen zaterdag in het stadion te lezen.

Hoewel Willem II een club is die prat gaat op normen en waarden liet de clubleiding de spandoeken het hele duel hangen. De KNVB gaat vandaag beslissen hoe zij op dit voorval gaat reageren. Bij Feyenoord hingen onlangs ook diverse spandoeken, maar die werden direct door medewerkers van de club weggehaald.

Update 15:36 uur - Willem II liet spandoeken bewust hangen
De clubleiding van Willem II heeft in de thuiswedstrijd tegen FC Utrecht besloten om de spandoeken expres te laten hangen. "Niet omdat de club het eens is met de tekst op de doeken, want die ging in sommige gevallen te ver, maar omdat de club begrip heeft voor de gevoelens die onder haar supporters leven en van mening is dat hiermee verdere escalatie rondom de wedstrijd is voorkomen. Tijdens de wedstrijd heeft Willem II de scheidsrechter hiervan op de hoogte gesteld", zo meldt de club op haar website. Willem II hoopt op 'enige relativering' bij de KNVB.

KNVB maakt zichzelf steeds maar belachelijker. :')
pi_92877526
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 17:21 schreef Kingside het volgende:

Maargoed komende zaterdag dus naar Excelsior, dan is Biemans ook weer terug en kan Halilovic weer als verdedigende middenvelder komen te staan. Dat werd gisteren toch zeker hard gemist.
Zaterdag moeten ze punten pakken.
Halilovic als verdedigende middenvelder zie ik zeker zitten. Ben benieuwd of Pressel meedoet en hoe die het weer gaat doen.
En hopelijk spelen de andere nieuwkomers ook een goede wedstrijd
  donderdag 17 februari 2011 @ 13:32:32 #55
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_92912902
Er is een onderzoek gestart naar de actie van Fernandez in het duel met NEC. Die zou dus wel eens kunnen ontbreken bij Excelsior.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  donderdag 17 februari 2011 @ 14:50:44 #56
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_92916769
Belachelijk natuurlijk, want daar zat helemaal geen opzet bij. Maargoed het zou voor ons zeker goed uitkomen.
  vrijdag 18 februari 2011 @ 09:25:21 #57
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_92954190
Dwalingen in het voordeel van Willem II zouden wel een noviteit zijn :Y
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  vrijdag 18 februari 2011 @ 13:31:21 #58
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_92962074
"Zaak" Fernandez geseponeerd
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  vrijdag 18 februari 2011 @ 18:53:26 #59
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_92976279
Helaas, maar niet meer dan normaal.
  zaterdag 19 februari 2011 @ 16:21:49 #60
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_93015828
Volle bak vanavond, nou nog de drie punten!
  Forum Admin zaterdag 19 februari 2011 @ 20:46:23 #61
35723 crew  GGMM
pi_93025902
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 16:21 schreef Kingside het volgende:
Volle bak vanavond, nou nog de drie punten!
Net niet.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  maandag 21 februari 2011 @ 12:13:36 #62
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_93096228
Jezus wat een kansloze kutwedstrijd. Raar dat ze tegen Utrecht vrij redelijk spelen en dan tegen Excelsior zo slecht.
  zaterdag 26 februari 2011 @ 21:05:39 #63
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_93364631
_O_
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  zaterdag 26 februari 2011 @ 21:11:23 #64
282087 abdalfawaz
Ilharaqa Baraka
pi_93364890
Jammer dat VVV gister ook gewonnen heeft..
pi_93365005
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 21:11 schreef abdalfawaz het volgende:
Jammer dat VVV gister ook gewonnen heeft..
pi_93365023
Gefeliciteerd ;)
Nait Soezn Moar Broezn
  zaterdag 26 februari 2011 @ 21:17:14 #67
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_93365126
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 21:14 schreef Divje het volgende:
Gefeliciteerd ;)
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_93365271
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 21:14 schreef Divje het volgende:
Gefeliciteerd ;)
pi_93369619
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
  Forum Admin zaterdag 26 februari 2011 @ 23:12:38 #70
35723 crew  GGMM
pi_93369839
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 21:14 schreef Divje het volgende:
Gefeliciteerd ;)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zaterdag 26 februari 2011 @ 23:37:20 #71
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_93371021
Wie acht het nog waarschijnlijk?
AFC AJAX
pi_93373498
Ik niet, maar het was een mooie pot vanavond.
Nait Soezn Moar Broezn
  zondag 27 februari 2011 @ 00:57:54 #73
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_93374715
Mooi dat het dubbeltje eens een keertje jullie kant opviel
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  zondag 27 februari 2011 @ 10:51:19 #74
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_93382111
Gefeliciteerd namens een Heerenveen-supporter. Hoe een wedstrijd kan kantelen :{
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  zondag 27 februari 2011 @ 16:38:20 #75
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_93396420
Wat een prachtige wedstrijd zeg. Ik ga er in de rust helemaal niks meer voor dat ze nog zouden winnen, maar wat een ommekeer. Lang geleden dat ik zoiets gezien heb voor Willem II.

Nu blijven we gelukkig nog in het spoor, jammer dat VVV dan ook dit weekend gewonnen had, maar als er vaker zo gespeeld wordt zoals gisteren in de tweede helft moet het zeker goedkomen.
  zondag 13 maart 2011 @ 18:13:45 #76
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_94055610
En weer een onterechte rode kaart..
  zaterdag 19 maart 2011 @ 21:47:57 #77
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_94349886
;(
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  zondag 20 maart 2011 @ 11:21:10 #78
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_94368016
Tja gemiste kans dit, gaat nu bijna onmogelijk worden.
pi_94368169
Jammer voor jullie dat het gisteren niet gelukt is te winnen, dat had nog een mooie slotfase van de competitie op kunnen leveren. Aan de andere kant, het verschil is nog steeds te overbruggen in de hoop dat je toch ( net zoals tegen Heerenveen ) wedstrijden gaat winnen.
Let's pretend we scored a goal YEAH
  zondag 20 maart 2011 @ 12:26:52 #80
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_94369954
Tja we hebben inderdaad nog 4 thuiswedstrijden en die zijn toch een wereld van verschil dan de uitwedstrijden. Er is nog enigzins hoop.
  zondag 20 maart 2011 @ 12:54:59 #81
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_94370902
Resterend programma:

Willem II - Roda JC Kerkrade
Willem II - Heracles Almelo
Feyenoord - Willem II
Willem II - AZ
FC Twente - Willem II
Willem II -NAC Breda

FC Groningen - VVV-Venlo
VVV-Venlo - NEC
Roda JC - VVV-Venlo
VVV-Venlo - sc Heerenveen
VVV-Venlo - Feyenoord
De Graafschap - VVV-Venlo

Als jullie in die eerste 2 thuiswedstrijden 4 punten kunnen pakken, dan komt de druk er misschien op in Venlo, anders wordt het erg moeilijk.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  Forum Admin zondag 10 april 2011 @ 03:38:46 #82
35723 crew  GGMM
pi_95289669
Het was weer niet echt best zag ik.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zondag 10 april 2011 @ 10:59:56 #83
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_95292638
Dat programma van Willem II ook :o :X Dat worden nog 4 nederlagen denk ik.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  zondag 10 april 2011 @ 11:59:57 #84
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_95294422
quote:
11s.gif Op zondag 10 april 2011 10:59 schreef SonicVolcano het volgende:
Dat programma van Willem II ook :o :X Dat worden nog 4 nederlagen denk ik.
Ach als je zo speelt verlies je van iedereen. Slechtste wedstrijd die ik ooit van Willem II heb gezien.
pi_95294465
Wat was dit weer slecht zeg gisteren. _O-
pi_95294499
Dat was geniaal gister. Na 3 minuten 1-0 voorstaan en een man meer hebben. En zo afgedroogd worden. Het is dat Everton nog een paar 100% kansen miste....
pi_95294952
Knap dat ze er in slagen om elke week nog slechter te spelen dan de week ervoor. :) Bijna een hele wedstrijd tegen 10 man gespeeld en dan nog worden afgedroogd.

Dit is echt de slechtste nummer 18 sinds jaren.
pi_95294973
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 12:14 schreef Halcon het volgende:
Knap dat ze er in slagen om elke week nog slechter te spelen dan de week ervoor. :) Bijna een hele wedstrijd tegen 10 man gespeeld en dan nog worden afgedroogd.

Dit is echt de slechtste nummer 18 sinds jaren.
RKC vorig jaar, was ook niet zo fantastisch.
pi_95295159
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 12:15 schreef debeterebob het volgende:

[..]

RKC vorig jaar, was ook niet zo fantastisch.
Klopt, maar ik vond ze qua spel toch beter dan Willem II dit jaar. Haalden overigens ook maar 15 punten en een doelsaldo van -50. 15 punten gaat Willem II niet halen en het doelsaldo zal eindigen op iets van -60.

2008/2009 was het Volendam met 29 punten.
2007/2008: Excelsior, 27 punten.
2006/2007: ADO Den Haag, 17 punten (doelsaldo: -32)
2005/2006: RBC Roosendaal, 9 punten. (doelsaldo: -68)
2004/2005: FC Den Bosch, 19 punten (doelsaldo: -42)
2003/2004: FC Zwolle, 26 punten.

Het ziet er dus niet best uit voor Willem II. De meeste ploegen die kansloos degraderen zie je voorlopig niet meer terug in de Eredivisie.
pi_95295279
quote:
Willem II ging zaterdagavond tegen Heracles voor de 22ste keer onderuit (2-6). Aanvoerder Andreas Lasnik was na afloop helder in zijn commentaar.

'Dit was een van de slechtste wedstrijden van het seizoen', somberde een teleurgestelde Lasnik. 'We hadden een perfecte start met een rode kaart voor hen (Mark Looms, red.) en een benutte penalty van ons (benut door Lasnik, red.). Dat had niet beter gekund.'

Toch ging het opnieuw mis voor de Tilburgers. Heracles liep met tien man vrij eenvoudig uit naar een forse overwinning. 'Als je zoveel tegendoelpunten krijgt, ik geloof 85 of 86, dan is het simpelweg niet mogelijk in de Eredivisie te blijven.'

Willem II is na dertig duels met twaalf schamele punten hekkensluiter. Nummer voorlaatst VVV heeft vijf punten meer vergaard.
Bron: VI
pi_95298122
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 12:20 schreef Halcon het volgende:

[..]

Klopt, maar ik vond ze qua spel toch beter dan Willem II dit jaar. Haalden overigens ook maar 15 punten en een doelsaldo van -50. 15 punten gaat Willem II niet halen en het doelsaldo zal eindigen op iets van -60.

2008/2009 was het Volendam met 29 punten.
2007/2008: Excelsior, 27 punten.
2006/2007: ADO Den Haag, 17 punten (doelsaldo: -32)
2005/2006: RBC Roosendaal, 9 punten. (doelsaldo: -68)
2004/2005: FC Den Bosch, 19 punten (doelsaldo: -42)
2003/2004: FC Zwolle, 26 punten.

Het ziet er dus niet best uit voor Willem II. De meeste ploegen die kansloos degraderen zie je voorlopig niet meer terug in de Eredivisie.
rbc 9 punten? over kansloos gesproken
pi_95298216
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 14:49 schreef Engeltje81 het volgende:
Het komt wel goed met Willem II.
.
Jij hebt er kijk op. :Y
pi_95298525
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 13:49 schreef Biertjuhhhh het volgende:

[..]

rbc 9 punten? over kansloos gesproken
Willem II werd toen 17e, NAC 16e. RBC won toen welgeteld 1 wedstrijd.

Ze haalden toen volgens mij (tussentijds) nog wel allerlei 'namen'.
pi_95334564
hoe daar verdedigd werd en wat er voor ruimtes voor de aanvallers van heracles waren...

ik kreeg medelijden met Kujovic
  maandag 11 april 2011 @ 14:01:02 #95
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_95341303
Tja het is toch kansloos. Volgende week naar Feyenoord zla ook wel weer flink wat tegendoelpunten opleveren.
pi_95416250
Ik ben VVV supporter en ondanks de 5 punten voorsprong was ik toch bezorgd. Mede ook omdat Willem II gewoon beter is. Nu dat ze van Heracles verloren hebben ben ik toch opgelucht.
Ik ben er nu vrij zeker van dat VVV nacompetitie speelt
VVV gaat waarschijnlijk geen punten meer halen, zelfs de Graafschap uit is lastig.
Willem II moet nog 2 x winnen gezien het doelsaldo van VVV veel beter is en dat lijkt me stug.

Willem II: Uit:Feijenoord, Twente Thuis: AZ , NAC

VVV: Uit: Roda en De graafschap Thuis: Heerenveen, Feijenoord
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_95416377
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 21:43 schreef eight het volgende:
Ik ben VVV supporter en ondanks de 5 punten voorsprong was ik toch bezorgd. Mede ook omdat Willem II gewoon beter is. Nu dat ze van Heracles verloren hebben ben ik toch opgelucht.
Ik ben er nu vrij zeker van dat VVV nacompetitie speelt
VVV gaat waarschijnlijk geen punten meer halen, zelfs de Graafschap uit is lastig.
Willem II moet nog 2 x winnen gezien het doelsaldo van VVV veel beter is en dat lijkt me stug.

Willem II: Uit:Feijenoord, Twente Thuis: AZ , NAC

VVV: Uit: Roda en De graafschap Thuis: Heerenveen, Feijenoord
Zowel VVV als Willem II gaan niet meer dan 1 punt halen uit deze serie wedstrijden.
pi_95416593
Houdt er maar rekening mee dat NAC niet gaat winnen in Tilburg .. Wij willen jullie helemaal niet echt kwijt ..
pi_95416719
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 21:47 schreef DutchieBre het volgende:
Houdt er maar rekening mee dat NAC niet gaat winnen in Tilburg .. Wij willen jullie helemaal niet echt kwijt ..
Tegen de tijd dat het Willem II - NAC is, is Willem II allang gedegradeerd.
pi_95416782
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 21:48 schreef Halcon het volgende:

[..]

Tegen de tijd dat het Willem II - NAC is, is Willem II allang gedegradeerd.
Stel Willem II wint een wedstrijd tussendoor, dan kan die match echt nog het verschil maken
pi_95416820
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 21:49 schreef DutchieBre het volgende:

[..]

Stel Willem II wint een wedstrijd tussendoor, dan kan die match echt nog het verschil maken
Is de Efteling de nieuwe shirtsponsor?
pi_95416915
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 21:50 schreef Halcon het volgende:

[..]

Is de Efteling de nieuwe shirtsponsor?
:) Nooit opgeven, zolang er een kans is, is de kans er ..
pi_95416979
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 21:51 schreef DutchieBre het volgende:

[..]

:) Nooit opgeven, zolang er een kans is, is de kans er ..
Da's waar. Niets wijst mij er echter op dat Willem II het licht heeft gezien en opeens wedstrijden gaat winnen.
pi_95417179
zolang je er 4 kunt maken tegen Roda, waarom niet ? (ok, iets minder tegengoals incasseren dan ;))
pi_95417577
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 21:55 schreef DutchieBre het volgende:
zolang je er 4 kunt maken tegen Roda, waarom niet ? (ok, iets minder tegengoals incasseren dan ;))
Vooralsnog krijgt Willem II vooral veel goals tegen. Afgelopen week tegen 10 spelers van Heracles ook weer 6 tegengoals.
pi_95536609
Waarom wordt hier niet gemeld dat WII en Heerkes per direct uit elkaar zijn?
  vrijdag 15 april 2011 @ 12:23:04 #107
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_95536818
Bij deze.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  vrijdag 15 april 2011 @ 12:52:22 #108
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_95538031
Wat stom.
2000 light years from home
  vrijdag 15 april 2011 @ 12:56:12 #109
340967 Idrial
Dreaming comes so easily
pi_95538184
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 21:59 schreef Halcon het volgende:

[..]

Vooralsnog krijgt Willem II vooral veel goals tegen. Afgelopen week tegen 10 spelers van Heracles ook weer 6 tegengoals.
Dat was wel typerend voor dit Willem II.. Het ergste was misschien dat je het na de 1-2 aan zag komen! :')
28-5 Emporium
First State Feat Sarah Howells - Reverie (First State's Pounding Club Mix)
  vrijdag 15 april 2011 @ 13:36:39 #110
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_95539973
Heerkes degradeert dus niet. Goed voor zijn CV :+
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_95545560
Het is jammer voor Willem II dat Andries niet beschikbaar is. Die had degradatie vast nog wel weten te ontlopen.
pi_95550646
quote:
Op vrijdag 15 april 2011 15:48 schreef Halcon het volgende:
Het is jammer voor Willem II dat Andries niet beschikbaar is. Die had degradatie vast nog wel weten te ontlopen.
Ja, of anders Aad de mos!
  Forum Admin vrijdag 15 april 2011 @ 18:11:12 #113
35723 crew  GGMM
pi_95550658
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 15:48 schreef Halcon het volgende:
Het is jammer voor Willem II dat Andries niet beschikbaar is. Die had degradatie vast nog wel weten te ontlopen.
Klopt ja.
Sowieso is de hele club ingestort toen Andries wegging.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_95627297
LOL!! Ik wilde tikken, Willem II staat voor - met spoed - want dat duurt nooit lang..is het al weer 1-1 :')
  maandag 18 april 2011 @ 13:25:06 #115
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_95664179
quote:
6s.gif Op zondag 17 april 2011 17:00 schreef OeJ het volgende:
LOL!! Ik wilde tikken, Willem II staat voor - met spoed - want dat duurt nooit lang..is het al weer 1-1 :')
Achja iedereen zag het aankomen. Het lukt ze ook nooit om met meer dan een goal voor te komen..
pi_95896975
*O* !!!

De wonderen zijn de wereld nog niet uit...

_O_
  Forum Admin zaterdag 23 april 2011 @ 20:39:24 #117
35723 crew  GGMM
pi_95896996
Gefeliciteerd.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Trouwste user 2022 zaterdag 23 april 2011 @ 20:53:04 #118
7889 tong80
Spleenheup
pi_95897429
Gefeliciteerd jongens :)

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_95897501
Gefeliciteerd!
Noot noot.
pi_95897532
Lekker Willem 2!! Al was het maar om de grote bek van Verbeek te snoeren.
pi_95899485
Mocht VVV verliezen, dan is het verschil nog maar 2 punten. Zo dichtbij de 17e plek zijn jullie het hele seizoen nog niet geweest :P

Maar goed, Twente en NAC moeten ook te pakken zijn als je van AZ kan winnen.
Het meervoud van lef is leven
pi_95899522
Vvv staat in ieder geval alweer achter.
pi_95899663
Het geloof is er weer. Het kan nog!
pi_95899808
VVV is beter, nu een penal.

edit: Geen Goal ^O^ _O_
★★★
  zaterdag 23 april 2011 @ 22:19:17 #125
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_95900444
Goed zo Willem II.
Misschien kunnen jullie de prestatie van Roda JC van 2 jaar terug nog evenaren :)
kloep kloep
  Forum Admin zaterdag 23 april 2011 @ 22:38:12 #126
35723 crew  GGMM
pi_95901195
Ongelooflijk... Typerend voor jullie seizoen dit.

//edit: Ah, toch nog gelijk bij VVV. ^O^
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_95901452
Nu is het 3 punten en VVV heeft stuk beter doelsaldo. Dus Willem II moet 4 punten minimaal halen.

Vrijwel onmogelijk, jammer voor ze dat Heerenveen niet heeft gewonnen
  zaterdag 23 april 2011 @ 22:48:51 #128
127004 maril
Smeetsfan
pi_95901608
T gaat een moeilijk verhaal worden voor W2 (stoere kerels O+ ) het lijkt me overigens niet eens zo slecht de eerste divisie en weer een mooie ploeg opbouwen.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_95902923
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 22:48 schreef maril het volgende:
T gaat een moeilijk verhaal worden voor W2 (stoere kerels O+ ) het lijkt me overigens niet eens zo slecht de eerste divisie en weer een mooie ploeg opbouwen.
}:|
  zaterdag 23 april 2011 @ 23:57:43 #130
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_95904337
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 22:45 schreef BobW het volgende:
Nu is het 3 punten en VVV heeft stuk beter doelsaldo. Dus Willem II moet 4 punten minimaal halen.

Vrijwel onmogelijk, jammer voor ze dat Heerenveen niet heeft gewonnen
Punten halen tegen Twente zal idd zeeeer moeilijk worden. Jammer van dat doelsaldo, want 3 punten kan echt wel.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_95907666
Leuk, volgend jaar naar Tilburg
  Trouwste user 2022 zondag 24 april 2011 @ 02:02:55 #132
7889 tong80
Spleenheup
pi_95907735
quote:
14s.gif Op zondag 24 april 2011 01:58 schreef Snuf. het volgende:
Leuk, volgend jaar naar Tilburg

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_95909503
De denigrerende uitspraken van Verbeek hebben kennelijk een positief effect gehad op Willem II. :)
  vrijdag 29 april 2011 @ 14:24:55 #134
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_96139299
Zondag gewoon volle bak. Resultaat zit er waarschijnlijk niet in, maar ik ga er maar gewoon een mooi feestje van maken van de laatste uitwedstrijd dit jaar.
pi_96216129
Zonde jongens. Al was het niet onverwacht als je naar het hele seizoen kijkt. Maar dat maakt het niet minder zuur. Ik zie 100x liever een Willem II dan clubs als excelsior (niet omdat we vandaag verloren hebben, maar is een club zonder ziel. Een aanhangsel van feyenoord) of vitesse.

Maar goed, misschien is het ook wel goed voor Willem II. Bouwen aan een beter en stabieler elftal door een jaar of 2 in de jupiler league te draaien om vervolgens weer terug te komen.

In ieder geval sterkte met de zure appel :{
pi_96217200
gezellig volgend jaar samen in de bier competitie
pi_96218228
Jammer jongens. Onze derby :'( . Ik zal er over 2 weken ook bij zijn. Helaas niet in t uitvak, want die kaarten waren binnen 2 minuten uitverkocht. Ondanks de degradatie geloof ik er zeker in dat de 3 punten (helaas voor ons) in Tilburg zullen blijven dan. Dat gunnen we jullie wel !

Succes, Jupiler league is overigens helemaal niet zo vervelend hoor, voor een jaartje kan het zelfs leuk zijn. Wat te denken van het feestje dat je mag vieren wanneer je weer promoveert ;).
pi_96221326
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 19:52 schreef DutchieBre het volgende:
Jammer jongens. Onze derby :'( . Ik zal er over 2 weken ook bij zijn. Helaas niet in t uitvak, want die kaarten waren binnen 2 minuten uitverkocht. Ondanks de degradatie geloof ik er zeker in dat de 3 punten (helaas voor ons) in Tilburg zullen blijven dan. Dat gunnen we jullie wel !

Succes, Jupiler league is overigens helemaal niet zo vervelend hoor, voor een jaartje kan het zelfs leuk zijn. Wat te denken van het feestje dat je mag vieren wanneer je weer promoveert ;).
Maar promoveren is niet echt vanzelf sprekend het 1e jaar. Sterker nog, het gebeurt bijna nooit
pi_96221462
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 20:55 schreef Snuf. het volgende:

[..]

Maar promoveren is niet echt vanzelf sprekend het 1e jaar. Sterker nog, het gebeurt bijna nooit
De Graafschap, VVV, RKC en Volendam is het de afgelopen 5 jaar gelukt.
  zondag 1 mei 2011 @ 20:58:59 #140
11102 knep
Mountainfreak
pi_96221534
Gecondoleerd.
pi_96221846
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 20:57 schreef Halcon het volgende:

[..]

De Graafschap, VVV, RKC en Volendam is het de afgelopen 5 jaar gelukt.
Welke jaren dan allemaal?
pi_96221944
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 21:04 schreef Snuf. het volgende:

[..]

Welke jaren dan allemaal?
2009/2010, 2008/2009 en 2007/2008. RKC niet overigens. :)

Een onmogelijke opgave is het echt niet.
pi_96222181
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 21:05 schreef Halcon het volgende:

[..]

2009/2010, 2008/2009 en 2007/2008. RKC niet overigens. :)

Een onmogelijke opgave is het echt niet.
Nee maar het is wel heel moeilijk, zeker als het niet lukt om je selectie in stand te houden.
Via het kampioenschap dan. Via Play-offs kan altijd dat is toch een beetje een loterij
pi_96222358
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 21:10 schreef Snuf. het volgende:

[..]

Nee maar het is wel heel moeilijk, zeker als het niet lukt om je selectie in stand te houden.
Via het kampioenschap dan. Via Play-offs kan altijd dat is toch een beetje een loterij
Zo goed is deze selectie niet. Ze hebben slechts 15 punten gehaald en al 97 tegengoals gekregen. Play-offs zijn een loterij inderdaad, maar als je begroting significant hoger is dan de concurrentie dan zou je het daar niet op aan moeten laten komen. Verfrissing van de selectie kan overigens nooit kwaad. Ploegen die dat niet of nauwelijks deden draaiden juist een heel slecht seizoen (ADO destijds bv. met Knopper, Rajkovic, Bosschaart, etc).
pi_96222452
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 21:13 schreef Halcon het volgende:

[..]

Zo goed is deze selectie niet. Ze hebben slechts 15 punten gehaald en al 97 tegengoals gekregen. Play-offs zijn een loterij inderdaad, maar als je begroting significant hoger is dan de concurrentie dan zou je het daar niet op aan moeten laten komen. Verfrissing van de selectie kan overigens nooit kwaad. Ploegen die dat niet of nauwelijks deden draaiden juist een heel slecht seizoen (ADO destijds bv. met Knopper, Rajkovic, Bosschaart, etc).
Maar ADO had uiteindelijk wel genoeg kwaliteit om te promoveren via de play offs.

Trouwens hoe zit het nu met de financiën van Willem 2? Want vorig jaar waren ze al bijna failliet?
pi_96222561
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 21:15 schreef Snuf. het volgende:

[..]

Maar ADO had uiteindelijk wel genoeg kwaliteit om te promoveren via de play offs.

Trouwens hoe zit het nu met de financiën van Willem 2? Want vorig jaar waren ze al bijna failliet?
Yep, maar draaiden wel een bijzonder slecht seizoen. Promoveren kan dat altijd nog, maar play-offs zijn een loterij. Keer vroeg een onterechte rode kaart krijgen en je hangt.

Niet best volgens mij. Neem aan dat ze in de contractvoorwaarden wel rekening hebben gehouden met eventuele degradatie. Vorig jaar was het ook maar kantje boord namelijk.
pi_96222813
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 21:17 schreef Halcon het volgende:

[..]

Yep, maar draaiden wel een bijzonder slecht seizoen. Promoveren kan dat altijd nog, maar play-offs zijn een loterij. Keer vroeg een onterechte rode kaart krijgen en je hangt.

Niet best volgens mij. Neem aan dat ze in de contractvoorwaarden wel rekening hebben gehouden met eventuele degradatie. Vorig jaar was het ook maar kantje boord namelijk.
Toch denk ik dat het lastig wordt want ik weet zelf bij Sparta dat er echt flink omlaag in begroting moet gaan als je degradeert (miljoenen) maar Sparta had nog een "reserve" om het 2 jaar te overleven zonder te erg te moeten saneren. Als je dat niet hebt dan wordt het lastig

Maar er zal binnenkort wel iets over naar buiten komen neem ik aan
pi_96222981
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 21:21 schreef Snuf. het volgende:

[..]

Toch denk ik dat het lastig wordt want ik weet zelf bij Sparta dat er echt flink omlaag in begroting moet gaan als je degradeert (miljoenen) maar Sparta had nog een "reserve" om het 2 jaar te overleven zonder te erg te moeten saneren. Als je dat niet hebt dan wordt het lastig

Maar er zal binnenkort wel iets over naar buiten komen neem ik aan
Sparta heeft dit seizoen een wanprestatie geleverd. Met deze mogelijkheden hadden ze best wel hoger kunnen en moeten eindigen. Saneren moet je toch. Spek op de botten hebben clubs in de onderste regionen van de Eredivisie gewoonweg niet, dus dure contracten zijn niet te handhaven.

Drama is dat ook niet. Deze selectie heeft er werkelijk niets van gebakken dit jaar.
pi_96223182
Deze periode is ook goed om te zien welke spelers nu echte clubspelers zijn. Spelers die nu huilend het schip verlaten moet je graag willen uitzwaaien. Spelers die blijven omdat ze zich verantwoordelijk voelen voor deze malaise moet je omarmen. Maargoed, bestaat clubliefde nog echt ?
pi_96223240
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 21:28 schreef DutchieBre het volgende:
Deze periode is ook goed om te zien welke spelers nu echte clubspelers zijn. Spelers die nu huilend het schip verlaten moet je graag willen uitzwaaien. Spelers die blijven omdat ze zich verantwoordelijk voelen voor deze malaise moet je omarmen. Maargoed, bestaat clubliefde nog echt ?
Dat hangt af van de opties die de spelers van Willem II hebben. De deur wordt waarschijnlijk niet platgelopen bij ze, dus best kans dat "clubliefde" bestaat.
pi_96223420
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 21:29 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat hangt af van de opties die de spelers van Willem II hebben. De deur wordt waarschijnlijk niet platgelopen bij ze, dus best kans dat "clubliefde" bestaat.
Toen wij destijds degradeerden is vrijwel de gehele selectie intact gebleven. Veel wilden laten zien dat het wel konden en hebben ook aanbiedingen uit de Eredivisie naast zich neer gelegd. Ik heb daar echt respect voor gehad. Helaas bestaat een voetbalelftal tegenwoordig grotendeels uit passanten die we ook wel broodvoetballers mogen noemen.
pi_96223572
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 21:32 schreef DutchieBre het volgende:

[..]

Toen wij destijds degradeerden is vrijwel de gehele selectie intact gebleven. Veel wilden laten zien dat het wel konden en hebben ook aanbiedingen uit de Eredivisie naast zich neer gelegd. Ik heb daar echt respect voor gehad. Helaas bestaat een voetbalelftal tegenwoordig grotendeels uit passanten die we ook wel broodvoetballers mogen noemen.
Hangt denk ik allemaal af van het contract wat ze hebben en de mogelijkheden die ze hebben. Als 'n speler Eredivisie kan spelen en meer kan verdienen, dan is zo'n speler weg. Gelijk hebben ze. Als jij elders meer kunt verdienen en een interessantere functie uit kunt oefenen, zeg je je huidige baan ook op.

Denk dat de meeste spelers van Willem II weinig te kiezen hebben. De duurdere jongens zullen sowieso wel vertrekken als ze een clausule hebben of een aflopend contract, de rest zal bij gebrek aan andere opties wel blijven.
pi_96224387
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 21:28 schreef DutchieBre het volgende:
Maargoed, bestaat clubliefde nog echt ?
Nee, dat is iets van vroeger.
"You can call me Susan if it makes you happy"
  zondag 1 mei 2011 @ 23:12:18 #154
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_96228679
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 21:35 schreef Halcon het volgende:

[..]

Hangt denk ik allemaal af van het contract wat ze hebben en de mogelijkheden die ze hebben. Als 'n speler Eredivisie kan spelen en meer kan verdienen, dan is zo'n speler weg. Gelijk hebben ze. Als jij elders meer kunt verdienen en een interessantere functie uit kunt oefenen, zeg je je huidige baan ook op.

Denk dat de meeste spelers van Willem II weinig te kiezen hebben. De duurdere jongens zullen sowieso wel vertrekken als ze een clausule hebben of een aflopend contract, de rest zal bij gebrek aan andere opties wel blijven.
Van het elftal dat er vandaag instond zouden er maar 4 van blijven dus er gaan er een hele hoop weg. Meteen een flinke uitdaging voor van Hintum dus om een mooi elftal neer te zetten.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 17:32:35 #155
280275 Ragboer
Forza FC Utreg!
pi_96477614
Doei Willempie.
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
pi_96501201
wordt er ook één wakker :')
pi_96503171
@Kingside, ik geloof dat je een redelijk insider bent van WillemII.
Hoe zit het financieel? Als wij namelijk niet promoveren heb ik wel zin om weer eens een reisje naar Tilburg te maken.
Let's pretend we scored a goal YEAH
  zondag 8 mei 2011 @ 20:51:35 #158
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_96519476
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 13:36 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
@Kingside, ik geloof dat je een redelijk insider bent van WillemII.
Hoe zit het financieel? Als wij namelijk niet promoveren heb ik wel zin om weer eens een reisje naar Tilburg te maken.
Financieel staat het opzich wel redelijk, er is natuurlijk al lang rekening gehouden met degradatie omdat het er al zat te komen dus er was al een scenario klaar voor de Jupiler League. Als het zo blijft gaan we er in met een begroting van 6,6 miljoen wat dus de grootste zou moeten zijn van de JL.

Morgen is er een supportersbijeenkomst waar ik ook bij zal zijn dus dan zullen we te horen krijgen hoe het er allemaal precies voor staat.
  maandag 9 mei 2011 @ 03:52:28 #159
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_96534445
Willem II w/
RKC *O*
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  maandag 1 augustus 2011 @ 15:53:14 #160
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_100196063
Topicreeks gemaakt :)
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 17:29:39 #161
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_100360390
vanavond!
[b]@RemiLehmann[/b]
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 17:57:39 #162
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_100648204
En de eerste zijn drie zijn binnen, vanavond de volgende drie! Zal maar eens richting het stadion gaan.
pi_100671977
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 17:57 schreef Kingside het volgende:
En de eerste zijn drie zijn binnen, vanavond de volgende drie! Zal maar eens richting het stadion gaan.
Viel dat even tegen ;)
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 11:44:39 #164
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_100672454


Spandoek van gisteren :)
  zondag 14 augustus 2011 @ 13:56:02 #165
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_100710581
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 11:21 schreef DutchieBre het volgende:

[..]

Viel dat even tegen ;)
Viel inderdaad tegen ja, er had in de eerste helft gewoon 2-0 gemaakt moeten worden. Nu kon er gewacht worden op de tegengoal..

Maargoed de sfeer zat er wel zeker meer dan goed in!
  woensdag 21 september 2011 @ 16:02:47 #166
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_102222303
Wat een blamage gisteren. Hopelijk kunnen ze het vrijdag rechtzetten tegen AGOVV en wie weet kunnen ze dan nog de periodetitel binnenhalen.
pi_102222380
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 16:02 schreef Kingside het volgende:
Wat een blamage gisteren. Hopelijk kunnen ze het vrijdag rechtzetten tegen AGOVV en wie weet kunnen ze dan nog de periodetitel binnenhalen.
  dinsdag 27 september 2011 @ 18:01:19 #168
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_102445521
Dat zeg ik.

En het was weer niks afgelopen vrijdag..
pi_102445565
Ik ga vrijdag voor het eerst naar het Willem II stadion. Wel in het Spartavak.
  dinsdag 27 september 2011 @ 18:04:52 #170
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_102445633
Ik ben er vrijdag ook bij, ben benieuwd wat het gaat worden.

Denk dat de selecties wel ongeveer aan elkaar gelijk zijn, hopelijk kan het thuisvoordeel de doorslag gaan geven.
pi_102446056
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 18:04 schreef Kingside het volgende:
Ik ben er vrijdag ook bij, ben benieuwd wat het gaat worden.

Denk dat de selecties wel ongeveer aan elkaar gelijk zijn, hopelijk kan het thuisvoordeel de doorslag gaan geven.
Ik denk dat Sparta wel kans heeft om te winnen, als persoonlijke fouten uitblijven. Bijna alle tegengoals ontstaan door persoonlijke fouten. En er moeten meer kansen worden afgerond.

Ik denk dat Willem 2 vooral voorin een iets sterkere selectie heeft, doet De Groot mee?

Sparta kan denk ik tevreden zijn met een punt :)
pi_102576839
Wat was die scheids een pannekoek zeg, opgeleid door zijn vriendje Blom? Heeft ons vorig jaar ook al redelijk naar de knoppe geholpen.
pi_102578570
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 09:56 schreef Herr_Munk het volgende:
Wat was die scheids een pannekoek zeg, opgeleid door zijn vriendje Blom? Heeft ons vorig jaar ook al redelijk naar de knoppe geholpen.
Scheids was echt drama, aan beide kanten. Ik denk dat Sparta goed aan de wedstrijd begon en de eerste 10 minuten Willem 2 compleet vast zette. Vervolgens stonden ze niet op te letten bij een vrije trap, 1-0 achter. Zoals het zo vaak gaat bij Sparta. Vervolgens krijgen ze ook nog een 2-0 tegen...

Daarna gaan ze weer lekker voetballen, verdiende 2-1. Vervolgens de blessure van Swinkels (ik hoop dat het goed met hem gaat!) en daarna werd Willem 2 wat sterker. Sparta had geluk dat Willem 2 geen penalty kreeg want dan was het afgelopen.

Na de rust begon Sparta goed, maar we hebben gewoon een debiel van een spits die 2 keer alleen voor de keeper niet weet te scoren en vervolgens ook nog een penalty opeist en hem mist. Terwijl hij in de beker de penalty als bijna mistte...

Toen de wedstrijd was afgelopen moesten we nog 45 minuten in het stadion wachten omdat de Willem 2 supporters het stadion niet wilden verlaten... Bedankt hoor. Gefeliciteerd met de overwinning.
pi_102580608
Graag gedaan, overigens was ik er niet bij, maar toch graag gedaan I guess.
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 14:32:03 #175
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_102582677
Scheids sloeg inderdaad helemaal nergens op. Bizarre wedstrijd voor de rest, maar gelukkig weer eens met strijd en passie de overwinning over de streep getrokken. Sfeer zat er ook weer lekker in op de Kingside.

En respect voor de Sparta supporters die zich doodstil hielden tijdens de minuut stilte voor Sjel de Bruijckere en applaus voor Swinkels hadden. Zo hoort het!
pi_102584880
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 14:32 schreef Kingside het volgende:
Scheids sloeg inderdaad helemaal nergens op. Bizarre wedstrijd voor de rest, maar gelukkig weer eens met strijd en passie de overwinning over de streep getrokken. Sfeer zat er ook weer lekker in op de Kingside.

En respect voor de Sparta supporters die zich doodstil hielden tijdens de minuut stilte voor Sjel de Bruijckere en applaus voor Swinkels hadden. Zo hoort het!
Eigenlijk jammer dat het we het speciaal vinden dat de Spartanen stil bleven, zou toch normaal moeten zijn.

Maar ik neem de Willem 2 supporters niet heel veel kwalijk over het feit dat wij zolang moesten wachten, dat kwam gewoon doordat het uitvak op een hele rare plek zit in het stadion. Daarnaast konden de stewards de tribune niet leegkrijgen en waren er Spartanen die het IQ van een garnaal hebben en niet inzien dat als je gewoon rustig gaat zitten er voor de tegenstander ook geen lol aan is en maar vertrekken. Maar nee hoor, een aantal Spartanen gaat lekker zingen en schelden, dan duurt het wel even natuurlijk..


Wat een lul is onze trainer trouwens, zegt ie in een interview dat "dat akkefietje met Swinkels veel te lang duurde". Als ik Vloet was had ik hem gelijk op straat gezet. Onbeschofte vent.
pi_102604112
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 16:32 schreef Snuf. het volgende:

[..]

Wat een lul is onze trainer trouwens, zegt ie in een interview dat "dat akkefietje met Swinkels veel te lang duurde". Als ik Vloet was had ik hem gelijk op straat gezet. Onbeschofte vent.
Als jullie een tactische trainer willen mogen jullie Karelse wel ophalen uit Breda :`)
pi_102609142
Ook een leuke reactie van Genee: Lijkt me toch niet dat ze dat expres zullen doen.

Overigens.. is die trainert familie van broertjes de Boer? Door zijn manier van praten deed hij me er sterk aan denken.
pi_102615225
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 13:46 schreef Herr_Munk het volgende:
Ook een leuke reactie van Genee: Lijkt me toch niet dat ze dat expres zullen doen.

Overigens.. is die trainert familie van broertjes de Boer? Door zijn manier van praten deed hij me er sterk aan denken.
Ik heb geen idee. Ik vond het altijd wel een redelijk sympathieke man, maar het is geen echt goede trainer. Nu is vind ik hem ook niet meer sympathiek :P
pi_102726875
Ik begrijp er overigens geen snars van. Vanaf het moment dat degradatie onafwendbaar lijkt is er een zeer grote vraag naar kaarten op de uitwedstrijden. En sinds we definitief in de Jupiler League zitten is elke uitwedstrijd uitverkocht. Ook nu weer tegen Eindhoven.

Dus in plaats van dat Ajax, PSV en misschien Twente en AZ successupporters heeft, heeft Willem II ramptoeristen als supporters? :D
pi_102727036
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 11:00 schreef Herr_Munk het volgende:
Ik begrijp er overigens geen snars van. Vanaf het moment dat degradatie onafwendbaar lijkt is er een zeer grote vraag naar kaarten op de uitwedstrijden. En sinds we definitief in de Jupiler League zitten is elke uitwedstrijd uitverkocht. Ook nu weer tegen Eindhoven.

Dus in plaats van dat Ajax, PSV en misschien Twente en AZ successupporters heeft, heeft Willem II ramptoeristen als supporters? :D
Misschien omdat er nu eens uitwedstrijden gewonnen kunnen worden? Of omdat mensen eens in een ander stadion willen komen? :P De eerste wedstrijden van Sparta gingen er ook veel mensen mee, RBC uit volgens mij 500 man.
  donderdag 6 oktober 2011 @ 14:57:30 #182
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_102772085
quote:
10s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 11:04 schreef Snuf. het volgende:

[..]

Misschien omdat er nu eens uitwedstrijden gewonnen kunnen worden? Of omdat mensen eens in een ander stadion willen komen? :P De eerste wedstrijden van Sparta gingen er ook veel mensen mee, RBC uit volgens mij 500 man.
Inderdaad dat er gewonnen kan worden en het grote voordeel dat bij de meeste uitwedstrijden gewoon eigen vervoer is. _O_
  zondag 20 mei 2012 @ 17:02:09 #183
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_111787951
_O_
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  zondag 20 mei 2012 @ 17:04:44 #184
30919 mitt
Michael Corleone
pi_111788081
Zo, Willem II heeft wel veel supporters hier B-)
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] &lt;@Daggla&gt; ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_111788129
quote:
10s.gif Op zondag 20 mei 2012 17:04 schreef mitt het volgende:
Zo, Willem II heeft wel veel supporters hier B-)
Ja, Snuf.

Oh wacht, dat is een Spartaan.

;(
  Forum Admin zondag 20 mei 2012 @ 17:33:28 #186
35723 crew  GGMM
pi_111789533
Gefeliciteerd.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_111789662
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 14:57 schreef Kingside het volgende:

[..]

Inderdaad dat er gewonnen kan worden en het grote voordeel dat bij de meeste uitwedstrijden gewoon eigen vervoer is. _O_
Gefeliciteerd met de promotie!
Moet je helaas wel teleurstellen..sinds het uitvak bij ons op de 2e ring zit zijn de broodjes beenham niet meer te pompen :-)
  zondag 20 mei 2012 @ 19:00:56 #188
314680 LDS
El-Dee-Es
pi_111793536
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 17:35 schreef NeedeRadical het volgende:

[..]

Gefeliciteerd met de promotie!
Moet je helaas wel teleurstellen..sinds het uitvak bij ons op de 2e ring zit zijn de broodjes beenham niet meer te pompen :-)
FCT fan ofniet? Was altijd heeeeerlijk bij uitwedstrijd bij Twente wat eten, maar is minder geworden.
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!
  maandag 21 mei 2012 @ 21:01:36 #189
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_111849108
Gebeurt weinig hier in dit topic. Maar wat een feest gisteren zeg!

Hopen dat er nog wat goede gerichte aankopen gedaan worden anders ben ik bang dat het meteen weer exit wordt.
pi_111850614
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 21:01 schreef Kingside het volgende:
Gebeurt weinig hier in dit topic. Maar wat een feest gisteren zeg!

Hopen dat er nog wat goede gerichte aankopen gedaan worden anders ben ik bang dat het meteen weer exit wordt.
Over 2 seizoenen dus weer de derby, maar dan in de eerste divisie ;)
pi_111875564
FC Oss - Fc Den Bosch ;)
  dinsdag 22 mei 2012 @ 15:34:54 #192
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_111878894
volgens mij was dit topic ook gedegradeerd :D
10 reacties op een jaar tijd
pi_111880480
Ach ja Willem II supporters zijn er niet veel op fok, maar zolang er meer supporters in het stadion zitten dan bij een gemiddelde RJC wedstrijd vind ik alles prima ;) :p
  dinsdag 22 mei 2012 @ 17:45:33 #194
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_111884587
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 15:34 schreef planethugo het volgende:
volgens mij was dit topic ook gedegradeerd :D
10 reacties op een jaar tijd
:D
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  dinsdag 22 mei 2012 @ 19:41:55 #195
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_111889739
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 21:24 schreef DutchieBre het volgende:

[..]

Over 2 seizoenen dus weer de derby, maar dan in de eerste divisie ;)
Laten we hopen dat het gewoon in de eredivisie blijft ;)
  dinsdag 22 mei 2012 @ 20:03:19 #196
279213 Robbiedd
Tilburg till I die!
pi_111891132
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 21:01 schreef Kingside het volgende:
Gebeurt weinig hier in dit topic. Maar wat een feest gisteren zeg!

Hopen dat er nog wat goede gerichte aankopen gedaan worden anders ben ik bang dat het meteen weer exit wordt.
Zijn ze flink mee bezig toch :)? Vooral verdedigers gehaald nu en dat daar de zwakke plek ligt (+ in de spits) lijkt me duidelijk :+.

Met Peeters, Haastrup, Jallo en dan tellen we vd Rijt ook nog maar mee als nieuwe speler heb je 3 betere cv's dan de laatste jaren en de back kan eigenlijk niet veel minder zijn dan Pereira/Pique :). Ken Jallo qua voetbalkwaliteiten niet echt dus daar kan ik verder weinig over zeggen, maar nogmaals, slechter dan Pereira lukt niet :+.

Nu Brands nog voor op het middenveld en dan moet er in feite alleen nog een goede spits bij :Y. Ik heb alle vertrouwen in handhaving :+. Al zal de doelstelling worden om niet rechtstreeks te degraderen.

Vooral mooi dat ze het nu bij Nederlandse jongens houden ipv die gekke gasten die ze de laatste 10 jaar nog weleens tevoorschijn toverden, wordt uiteindelijk alleen maar beter zo, ook al komt dat misschien komend seizoen er nog niet uit.
pi_111892352
Zei iemand daar Szombor Kerèkes? :P
  dinsdag 22 mei 2012 @ 20:25:36 #198
279213 Robbiedd
Tilburg till I die!
pi_111892654
Precies :+. En dat was nog niet eens de ergste _O-. Gasten als Baelum etc hebben ook nooit veel kunnen betekenen hier, waarom dan niet met Nederlandse (in de meeste gevallen ook nog jonge) gasten proberen :). Stuk goedkoper, een beter geheel etc etc.

En het belangrijkste hebben we op de Heuvel allemaal gezien (de mensen die er waren dan), clubgevoel _O_.

_O_ _O_ RICARDO IPPEL _O_ _O_.
  dinsdag 22 mei 2012 @ 20:59:45 #199
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_111895593
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 20:20 schreef Herr_Munk het volgende:
Zei iemand daar Szombor Kerèkes? :P
Ik weet nog wel die wedstrijd tegen Feyenoord dat hij voor open goal in ging schieten vanaf 3 meter, alsnog de paal raakte en de scheids een penalty en rood gaf aan de verdediger omdat die dacht dat het hands was. :')

En hij had natuurlijk die prachtgoal tegen Utrecht:


_O_
  dinsdag 22 mei 2012 @ 21:01:38 #200
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_111895770
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 20:03 schreef Robbiedd het volgende:

[..]

Zijn ze flink mee bezig toch :)? Vooral verdedigers gehaald nu en dat daar de zwakke plek ligt (+ in de spits) lijkt me duidelijk :+.

Met Peeters, Haastrup, Jallo en dan tellen we vd Rijt ook nog maar mee als nieuwe speler heb je 3 betere cv's dan de laatste jaren en de back kan eigenlijk niet veel minder zijn dan Pereira/Pique :). Ken Jallo qua voetbalkwaliteiten niet echt dus daar kan ik verder weinig over zeggen, maar nogmaals, slechter dan Pereira lukt niet :+.

Nu Brands nog voor op het middenveld en dan moet er in feite alleen nog een goede spits bij :Y. Ik heb alle vertrouwen in handhaving :+. Al zal de doelstelling worden om niet rechtstreeks te degraderen.

Vooral mooi dat ze het nu bij Nederlandse jongens houden ipv die gekke gasten die ze de laatste 10 jaar nog weleens tevoorschijn toverden, wordt uiteindelijk alleen maar beter zo, ook al komt dat misschien komend seizoen er nog niet uit.
Nouja ik ben er met die spelers nog niet helemaal gerust op. Zijn allemaal goede spelers voor in de Jupiler League maar ze hebben nu amper spelers met ervaring in de Eredivisie dus ik hoop dat van Hintum daar ook naar gaat kijken.
  dinsdag 22 mei 2012 @ 21:20:07 #201
279213 Robbiedd
Tilburg till I die!
pi_111897407
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 21:01 schreef Kingside het volgende:

[..]

Nouja ik ben er met die spelers nog niet helemaal gerust op. Zijn allemaal goede spelers voor in de Jupiler League maar ze hebben nu amper spelers met ervaring in de Eredivisie dus ik hoop dat van Hintum daar ook naar gaat kijken.
Ja daar zit wat in inderdaad, die mogen er wel een paar bij.

Maarja, dat wordt lastig denk ik, enerzijds om ze te halen (welke spelers komen hiervoor in aanmerking :?) en ook zeker om ze in te passen in het team aangezien er qua voetbal (even niet naar ervaring kijkend) gewoon overal best aardige spelers staan die er niet 'uit kunnen'. Met name Ippel / Mulder kan hier belangrijk in zijn denk ik, Ippel natuurlijk jong, maar destijds eredivisie al meegemaakt en niet bang om er op te klappen en Mulder weet wel hoe het werkt natuurlijk :).
  dinsdag 22 mei 2012 @ 21:42:57 #202
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_111899390
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 21:20 schreef Robbiedd het volgende:

[..]

Ja daar zit wat in inderdaad, die mogen er wel een paar bij.

Maarja, dat wordt lastig denk ik, enerzijds om ze te halen (welke spelers komen hiervoor in aanmerking :?) en ook zeker om ze in te passen in het team aangezien er qua voetbal (even niet naar ervaring kijkend) gewoon overal best aardige spelers staan die er niet 'uit kunnen'. Met name Ippel / Mulder kan hier belangrijk in zijn denk ik, Ippel natuurlijk jong, maar destijds eredivisie al meegemaakt en niet bang om er op te klappen en Mulder weet wel hoe het werkt natuurlijk :).
Ja dat is ook wel, en je bent natuurlijk ook niet de enige degradatiekandidaat. Je hebt gelukkig ook nog Zwolle, VVV, RKC, ADO en ook NAC zal met die financiele problemen er niet op vooruit gaan dus genoeg mogelijkheden komend seizoen.
  dinsdag 22 mei 2012 @ 21:44:51 #203
279213 Robbiedd
Tilburg till I die!
pi_111899581
Precies, in Venlo wordt de ene Nigeriaan bedreigd door de broer van de andere Nigeriaan enzo _O-. Lang leve het bouwen aan een Nederlands team :D.
  woensdag 23 mei 2012 @ 19:29:05 #204
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_111939751
Haha precies, ben blij dat Willem II dat niet meer doet maar gewoon zijn overgestapt naar Nederlandse jongens met een enkele buitenlander.
pi_111974910
Inderdaad. Wat buitenlanders betreft ben ik helemaal eens met wat met bij VI zegt. Een buitenlander moet een talent of verrijkende waarde zijn. Bijvoorbeeld: Manolev, zijn echt wel betere Nederlandse backs dan deze man.

Hyypia, Kolkka, Ramzi, Sektioui, De Vlieger, Galasek, Jatto Ceesay, hadden allemaal hun waardes. Jammer dat er meer spelers tegenover stonden die dat niet hebben, maar wel meer geld hebben gekost dat deze lieden bij elkaar.
pi_112031049
wat me trouwens opviel bij W2-FCDB dat tijdensde goal van db er al in eerste instantie 2 en seconden later 3 mensen op het veld liepen bij het doel van begois. 1 van hen liep gewoon met de cornervlag te zwaaien die die hand gepakt :D

De scheidsrechter fluitte na de goal, maar nog voor de aftrap van w2 toen maar op z'n fluit voor het einde van de wedstrijd! Vond ik wel mooi om te zien en heb ik ook niet terug gezien in de samenvattingen op tv... Maar was wel een lachwekkend tafereel.
  vrijdag 25 mei 2012 @ 21:42:53 #207
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_112034128
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 16:33 schreef Herr_Munk het volgende:
Inderdaad. Wat buitenlanders betreft ben ik helemaal eens met wat met bij VI zegt. Een buitenlander moet een talent of verrijkende waarde zijn. Bijvoorbeeld: Manolev, zijn echt wel betere Nederlandse backs dan deze man.

Hyypia, Kolkka, Ramzi, Sektioui, De Vlieger, Galasek, Jatto Ceesay, hadden allemaal hun waardes. Jammer dat er meer spelers tegenover stonden die dat niet hebben, maar wel meer geld hebben gekost dat deze lieden bij elkaar.
Ja precies, met vorig seizoen als dieptepunt met Jelic, Pressel en Strihavka. :')
pi_112044394
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 20:29 schreef SOG het volgende:
wat me trouwens opviel bij W2-FCDB dat tijdensde goal van db er al in eerste instantie 2 en seconden later 3 mensen op het veld liepen bij het doel van begois. 1 van hen liep gewoon met de cornervlag te zwaaien die die hand gepakt :D

De scheidsrechter fluitte na de goal, maar nog voor de aftrap van w2 toen maar op z'n fluit voor het einde van de wedstrijd! Vond ik wel mooi om te zien en heb ik ook niet terug gezien in de samenvattingen op tv... Maar was wel een lachwekkend tafereel.
Klopt er waren een aantal al iets te vroeg met vieren. Desalniettemin denk ik dat het affluiten meer te maken heeft met het gegeven dat de vrije trap op 93.46 werd ingetrapt en er slechts 3 minuten bij geteld werden. Die mensen waren gewoon te vroeg daar, alleen die vreugde houd je gewoon niet meer tegen.
pi_112044441
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 21:42 schreef Kingside het volgende:

[..]

Ja precies, met vorig seizoen als dieptepunt met Jelic, Pressel en Strihavka. :')
Als we dan toch mislukkelingen gaan noemen:

Mourad (2x), Veloso, Messoudi, Manco, Mäenpää, Grégoire, Valencia, Imschoot, Wilmet, Assou-ekotto (Nee, niet die van Tottenham), Peersman, Keenan, Muslin, Kolsi, Mariana, van den Eede.

Twijfel geval: Kargbo, Baelum, Cristiano, Sengier, Akgün,
pi_112050925
akgun heeft ons nog in de eredivisie gehouden met die goal(s?) tegen GA Eagles in de playoffs :D na verlenging.. vette wedstrijd
  zaterdag 26 mei 2012 @ 18:00:58 #211
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_112056214
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 08:16 schreef Herr_Munk het volgende:

[..]

Als we dan toch mislukkelingen gaan noemen:

Mourad (2x), Veloso, Messoudi, Manco, Mäenpää, Grégoire, Valencia, Imschoot, Wilmet, Assou-ekotto (Nee, niet die van Tottenham), Peersman, Keenan, Muslin, Kolsi, Mariana, van den Eede.

Twijfel geval: Kargbo, Baelum, Cristiano, Sengier, Akgün,
Mwa daarvan vond ik toch Messoudie, Grégoire, Valencia, Imschoot en Assou-Ekotto geen slechte voetballers. Jammer dat dit soort jongens dan weer niet echt de goede mentaliteit hebben.
  zaterdag 26 mei 2012 @ 18:01:48 #212
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_112056242
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 14:45 schreef SOG het volgende:
akgun heeft ons nog in de eredivisie gehouden met die goal(s?) tegen GA Eagles in de playoffs :D na verlenging.. vette wedstrijd
Prachtige wedstrijd inderdaad, maar vond de wedstrijd tegen Den Bosch toch wel de overtreffende trap!
pi_112056243
De nummer 18 van volgend seizoen is al bekend.
  zaterdag 26 mei 2012 @ 18:11:17 #214
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_112056535
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 18:01 schreef Halcon het volgende:
De nummer 18 van volgend seizoen is al bekend.
Nou FC Zwolle, RKC, VVV, ADO en NAC (financieel) doen ook mee.
pi_112056567
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 18:11 schreef Kingside het volgende:

[..]

Nou FC Zwolle, VVV, ADO en NAC (financieel) doen ook mee.
Die zijn allemaal wel in staat om een sterker team dan Willem II op de been te brengen. Als Willem II iemand kan pakken, dan zal het RKC zijn.
  zaterdag 26 mei 2012 @ 19:01:17 #216
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_112057947
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 18:12 schreef Halcon het volgende:

[..]

Die zijn allemaal wel in staat om een sterker team dan Willem II op de been te brengen. Als Willem II iemand kan pakken, dan zal het RKC zijn.
Mwa daar is nu nog niks over te zeggen. Daar kun je pas iets over zeggen als de transfermarkt dicht is.
pi_112122570
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 19:01 schreef Kingside het volgende:

[..]

Mwa daar is nu nog niks over te zeggen. Daar kun je pas iets over zeggen als de transfermarkt dicht is.
pi_112174047
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 18:01 schreef Halcon het volgende:
De nummer 18 van volgend seizoen is al bekend.
Inderdaad: VVV. Hebben zojuist Maenpää als eerste keep gehaald :')
pi_125862818
Is er serieus al bijna een jaar niet in dit topic gepost?

Effe een kick dan maar, zondag degradatie een feit, of hebben jullie nog hoop?
pi_125865086
Als dat zo is moet Ajax het feestje een week uitstellen. Ik zie het niet gebeuren in ieder geval. We zijn een jaar te vroeg gepromoveerd. Ach ja een keer kampioen worden is ook leuk natuurlijk.
  Forum Admin dinsdag 21 mei 2013 @ 21:26:32 #221
35723 crew  GGMM
pi_126830912
quote:
Feskens weg bij Willem II
John Feskens lijkt het eerste slachtoffer van de degradatie van zijn werkgever en geliefde club Willem II. De assistent-trainer en de 'Tricolores' gaan per 30 juni uit elkaar. De club heeft komend seizoen te weinig geld om hem te betalen. Dat meldde Willem II dinsdag op de website.

Ook zou er een verschil tussen beide partijen zijn qua inzicht op voetbaltechnisch gebied. Daarom is besloten het aflopende contract van 'Mister Willem II' niet te verlengen. Feskens speelde in zijn actieve loopbaan 483 duels voor Willem II, een clubrecord.
Bron: http://eredivisielive.nl/(...)g-bij-willem-ii.html
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_126840189
ik heb er vrij weinig problemen mee dat ie vertrekt moet ik zeggen.
pi_139180306
Gezien het kampioenschap weer eens interessant om te kijken of er nog meer Willem II belangstellenden zijn, of dat ik werkelijk de enige verdwaalde ziel ben.

Overigens gaan de heren een paar dagen samen op een vakantie. Leuk initiatief!

quote:
TILBURG - Over een paar weken, als het seizoen 2013-2014 voor hen helemaal is afgesloten, gaan spelers en stafleden van Willem II het maandag behaalde kampioenschap samen vieren in het buitenland.

We gaan met z'n allen een paar dagen weg. Dat hebben we wel verdiend, dacht ik.
Bekijk ook...
Shirtsponsor Willem II gezocht: wie moet de nieuwe John Beerens worden?
Kampioenschap Willem II in foto's en video
Willem II viert groots kampioensfeest
"We gaan met z'n allen een paar dagen weg. Dat hebben we wel verdiend, dacht ik", stelt trainer Jurgen Streppel, die vertelt dat het initiatief voor het tripje vanuit de spelersgroep kwam.

Voordat de Willem II'ers naar een vermoedelijk warm oord vertrekken, wacht vrijdag eerst nog de laatste competitiewedstijd, uit bij Almere City. Meer dan 400 fans gaan de kampioen daar steunen.

Vervolgens gaat Willem II nog een paar oefenwedstrijden afwerken tegen amateurclubs in de nabije omgeving. "Dat is goed voor de binding met de regio", aldus Streppel, die tot nu toe één duel heeft vastgelegd: op 15 mei in Goirle tegen VOAB. Een dag later begint de zomervakantie voor de Willem II'ers, die op 23 juni weer op de club worden verwacht voor de eerste training van het nieuwe seizoen. De Koningsdag van Willem II, de open dag van de club, vindt dit jaar plaats op zaterdag 2 augustus.

Bron: bd.nl
pi_139181586
Heymans en Boymans gaan in principe weer terug naar AZ.
pi_139181703
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 15:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Heymans en Boymans gaan in principe weer terug naar AZ.
Boymans lijkt me wel wat voor Heracles.
pi_139181874
Zowel Heymans en Boymans zijn spelers die ik heel graag ook volgend jaar terug zie in Tilburg. Met name bij Boymans heb ik de indruk dat hij graag in Tilburg blijft. Hier heeft hij zijn heldenstatus, (en terecht, in mijn visie fatsoenlijke spits die pas in het rijtje Bombarda, Demouge, El Hamdaoui, Dembele) en heeft het naar zijn zin in de stad Tilburg zelf. Als hij een kans krijgt bij AZ of en gelijkwaardige ploeg gaat hij die pakken, maar anders denk ik dat zijn voorkeur in Tilburg ligt.

Overigens kan elke ploeg een spits als Boymans gebruiken! Dus ben het helemaal met je eens hafcfan,
  donderdag 1 mei 2014 @ 21:23:55 #227
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_139465851
Ik volg Willem II ook nog steeds, zij het wel op afstand. Woon in Buenos Aires, en buiten een paar Eredivisieflitsen bij ESPN krijg je hier weinig NL voetbal te zien :(
[b]@RemiLehmann[/b]
  donderdag 1 mei 2014 @ 23:52:03 #228
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_139473679
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 21:23 schreef reem het volgende:
Ik volg Willem II ook nog steeds, zij het wel op afstand. Woon in Buenos Aires, en buiten een paar Eredivisieflitsen bij ESPN krijg je hier weinig NL voetbal te zien :(
http://pcstreams.com/

fucking wicked!
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_139499446
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 21:23 schreef reem het volgende:
Ik volg Willem II ook nog steeds, zij het wel op afstand. Woon in Buenos Aires, en buiten een paar Eredivisieflitsen bij ESPN krijg je hier weinig NL voetbal te zien :(
Reem: Als je wilt weet ik ook de nodige streaming site's. ( volgens mij mogen die hier niet gedumpt worden) dus als je wilt, wil ik je die best PM-en

Misschien ook leuk om je in te schrijven op de site van fox. Kun je altijd een samenvatting zien. Hoewel die Jupiler League samenvattingen te droevig voor woorden zijn is het in ieder geval iets, en komend jaar worden ze beter!
pi_139499496
Trouwens heb begrepen dat de Kingside volgend seizoen een staan tribune wordt en dat volgens jaar ook op natuurgras gespeeld wordt!
pi_139499821
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 20:11 schreef Herr_Munk het volgende:
Trouwens heb begrepen dat de Kingside volgend seizoen een staan tribune wordt en dat volgens jaar ook op natuurgras gespeeld wordt!
Klopt, alleen de stoeltjes blijven nog wel. Wellicht dat deze het jaar erop verdwijnen :)
  vrijdag 2 mei 2014 @ 22:06:07 #232
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_139504497
Staantribune met stoeltjes?

Wel gaaf, weer staan! Doet me denken aan het oude stadion. Alleen was ik toen nog zo jong dat ik lekker ging zitten, met mn beentjes door het hek. En snoep halen bij de kar die voorbij kwam in de rust _O_
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_139507371
Dus eigenlijk gaan we gewoon verder zoals er al jaren gedaan wordt, alleen krijgt de Kingside nu toestemming om te staan...
  zondag 4 mei 2014 @ 23:23:59 #234
403884 newguy3000
nieuwer dan 2000
pi_139571772
ik dacht dat de gracht dicht ging om 19.000 man kwijt te kunnen
kijk maar
  maandag 5 mei 2014 @ 03:02:10 #235
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_139575472
19.000 man bij Willem II? We hadden zelfs in de Champions League moeite het stadion vol te krijgen...
[b]@RemiLehmann[/b]
  maandag 5 mei 2014 @ 16:06:23 #236
403884 newguy3000
nieuwer dan 2000
pi_139586376
http://www.omroepbrabant.(...)adion+Willem+II.aspx
meldde ik gisteren nog dat de gracht gedempt gaat worden, vandaag is alles anders :|W :P
kijk maar
pi_139639832
De voorzitter had inderdaad plannen over dit aantal, echter niet direct maar in de loop van de tijd. Een uitbreiding van een stadion gaat eigenlijk niet direct om de plaatsen, maar om de functionaliteit etc waardoor er meer geld te genereren is. Correct me if i'm wrong. Gelukkig is er komend seizoen nog gewoon gras, maar ik ben toch bang dat het een ontwikkeling gaat worden die niet tegen te houden valt. Persoonlijk vind ik het eerste klasse rotzooi om op te spelen. Iedere keer liggen mijn benen open als ik van dat kunstgras afstap en dan speelde ik nog op de "nieuwste van het nieuwste" als het om kunstgras ging..
pi_139640367
Ik schrik er een beetje van dat (volgens mij) jullie voorzitter roept dat "met alle respect" clubs als GAE, Cambuur en PEC geen clubs zijn waar Willem II zich mee wil levelen. Maar meer met clubs als Twente, Heerenveen, etc .. Grootheidswaanzin? Wees verdomme blij dat je er weer bij bent in de ere denk ik dan en houd de praatjes voor je tot je je weer bewezen hebt. Zonde hoor.
pi_139641792
Je hebt daarin volkomen gelijk, maar ik denk dat je zijn woorden nèt iets anders begrijpt dan hij (volgens mij) bedoelt. Hij spreekt over het hebben van ambitie en daarnaar willen gedragen/uiten. Dus hij wil het liefste groeien naar een club van die statuur en wil zich niet neerleggen bij een ambitie voor een niveau rol als die "met alle respect" van PEC, GAE, Cambuur ( al zou hij tekenen voor een seizoen als die van PEC momenteel.) Een journalist vroeg ook wat zijn droom was met Willem II en hij zei: "Als nummer 6 van de eredivisie je eerste trainen moeten ontslaan. Lijkt me zo lekker." Vrij vertaald: Dat een nummer 6 notering ooit te min wordt voor Willem II en iedereen in Tilburg weet ook wel dat belachelijk veel werk zal worden. Jurgen Streppel was overigens niet gelukkig met de uitspraken van de voorzitter.
pi_139651339
Ik ben benieuwd of hij die ambitie ook laat zien als er aankopen worden gedaan. Meestal stopt het dan een beetje.
pi_139655746
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 22:20 schreef Herr_Munk het volgende:
Je hebt daarin volkomen gelijk, maar ik denk dat je zijn woorden nèt iets anders begrijpt dan hij (volgens mij) bedoelt. Hij spreekt over het hebben van ambitie en daarnaar willen gedragen/uiten. Dus hij wil het liefste groeien naar een club van die statuur en wil zich niet neerleggen bij een ambitie voor een niveau rol als die "met alle respect" van PEC, GAE, Cambuur ( al zou hij tekenen voor een seizoen als die van PEC momenteel.) Een journalist vroeg ook wat zijn droom was met Willem II en hij zei: "Als nummer 6 van de eredivisie je eerste trainen moeten ontslaan. Lijkt me zo lekker." Vrij vertaald: Dat een nummer 6 notering ooit te min wordt voor Willem II en iedereen in Tilburg weet ook wel dat belachelijk veel werk zal worden. Jurgen Streppel was overigens niet gelukkig met de uitspraken van de voorzitter.
Over ambitie mag je pas weer spreken als je een aantal jaar terug bent op het hoogste niveau. Niet net na 2 degradaties. Althans, dat is mijn bescheiden mening ;).

Helaas hebben wij bij NAC de woorden ambitie ook gedag moeten zeggen. het gaat weer een zwaar en teleurstellend seizoen worden ben ik bang. Maar, de zekere 6 punten uit Tilburg zijn in ieder geval weer meer dan welkom ;).

Succes komend jaar.
pi_139656565
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 07:03 schreef Halcon het volgende:
Ik ben benieuwd of hij die ambitie ook laat zien als er aankopen worden gedaan. Meestal stopt het dan een beetje.
Die ambitie zal in de loop der jaren moeten blijken, en ik denk dat hij vooral terug wil naar het systeem waar Willem II ooit heel goed in was: Goed inkopen/opleiden en goed verkopen. Dan kan ik natuurlijk wijzen op een rijtje spelers die in dit straatje passen: Overmars, Stam, Hyypia, Kolkka, Konterman, van Gastel, Galasek etc.

quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 11:41 schreef DutchieBre het volgende:

[..]

Over ambitie mag je pas weer spreken als je een aantal jaar terug bent op het hoogste niveau. Niet net na 2 degradaties. Althans, dat is mijn bescheiden mening ;).

Helaas hebben wij bij NAC de woorden ambitie ook gedag moeten zeggen. het gaat weer een zwaar en teleurstellend seizoen worden ben ik bang. Maar, de zekere 6 punten uit Tilburg zijn in ieder geval weer meer dan welkom ;).

Succes komend jaar.
Ik kan je gedachten gang snappen, maar geheel mee eens ben ik natuurlijk niet. Je mag best zeggen dat je over een termijn wilt uitgroeien naar stabiele suptop, als je gaat roepen dat de komende 10 jaar de 15de plaats je doelstelling is, wordt niemand vrolijk van. Alhoewel, bij het kampioenschap heb ik een supporter gesproken die het wel allemaal prima vond; elk jaar promoveren, en degraderen, dan was er om de 2 jaar een feestje. Niet mijn kop thee maar valt ook weer iets voor te zeggen. Immers wanneer heeft NAC voor het laatst iets kunnen vieren? Aangezien seizoen 2007/2008 met een anti-climax afliep, gok ik seizoen 1999/2000?

Misschien ben ik niet geheel op de hoogte van de zaken bij NAC, maar daar is het toch al jaren een puinzooi? Tenminste, ik kan het me een paar jaar geleden herinneren dat ik het vreemd vond dat NAC spelers bleef aantrekken, terwijl er een schuld stond en de gemeente telkens diende bij te springen.

En over die zes punten. Hoe zongen jullie dat een aantal jaar terug ook alweer? "Niemand wint in Breda." Nu we het over ambitie hebben vind ik dat persoonlijk een hele mooie! Alleen bevalt de plaatsnaam me voor geen meter. ;)
pi_139658156
quote:
Immers wanneer heeft NAC voor het laatst iets kunnen vieren? Aangezien seizoen 2007/2008 met een anti-climax afliep, gok ik seizoen 1999/2000?

Misschien ben ik niet geheel op de hoogte van de zaken bij NAC, maar daar is het toch al jaren een puinzooi? Tenminste, ik kan het me een paar jaar geleden herinneren dat ik het vreemd vond dat NAC spelers bleef aantrekken, terwijl er een schuld stond en de gemeente telkens diende bij te springen.

En over die zes punten. Hoe zongen jullie dat een aantal jaar terug ook alweer? "Niemand wint in Breda." Nu we het over ambitie hebben vind ik dat persoonlijk een hele mooie! Alleen bevalt de plaatsnaam me voor geen meter. ;)
In 2009 inderdaad nog Europa in gegaan en in de laatste voorronde afgestraft door Villareal met 6-1. Maar toch was dat iets moois, met een paar duizend man naar Spanje gaan, wetende dat je er toch niet door heen gaat komen, t was er erg gezellig :-P. We zijn immers maar NAC.

Het is inderdaad al jaren een puinzooi bij NAC, ik zie dat ook niet zo 1,2,3 verbeteren de komende jaren. Gelukkig is het besef er eindelijk gekomen dat de jeugd de toekomst moet hebben en is men al veel beter aan het investeren in de eigen jeugdopleiding. Helaas zie je op zijn vroegst pas over een jaar of 5 hier iets van terug, als het dan al niet te laat is. Jammer, want een club als NAC en een stad als Breda hoort gewoon thuis in de Eredivisie.

Wat ik me afvraag is waarom het zo moeilijk is iemand te vinden met een echte visie en de capaciteiten om dit ook uit te dragen. Ik begrijp dat er financieel weinig tot niets haalbaar is en je daarom moet vissen in een vijver waar zo veel clubs in moeten vissen, maar onmogelijk is het toch niet?

Niemand wint er in Breda? Inderdaad, wij helaas ook niet meer zo veel :D
pi_139739100
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 13:14 schreef DutchieBre het volgende:

[..]

In 2009
J'aime excuse!

quote:
inderdaad nog Europa in gegaan en in de laatste voorronde afgestraft door Villareal met 6-1. Maar toch was dat iets moois, met een paar duizend man naar Spanje gaan, wetende dat je er toch niet door heen gaat komen, t was er erg gezellig :-P. We zijn immers maar NAC.
Zo was het tripje naar Monaco in 2005 ook door ons druk bezocht, we verloren er "slechts" met 1-0. Niet slecht, immers speelde ze een paar jaar eerder nog de Champions League finale!
[/quote]

quote:
Het is inderdaad al jaren een puinzooi bij NAC, ik zie dat ook niet zo 1,2,3 verbeteren de komende jaren. Gelukkig is het besef er eindelijk gekomen dat de jeugd de toekomst moet hebben en is men al veel beter aan het investeren in de eigen jeugdopleiding. Helaas zie je op zijn vroegst pas over een jaar of 5 hier iets van terug, als het dan al niet te laat is. Jammer, want een club als NAC en een stad als Breda hoort gewoon thuis in de Eredivisie.
Nou ik zie net wat berichten dat NAC bezig is met een of andere verdwaalde Kameroener en een halve gare Montenegrijn. Ze zijn nog maar aan het "mee trainen". Maar dat soort kaliber spelers haalden we ook vlak voor de "collapse" (periode van het naderende faillissement). Aantal berichten hierboven had ik ze nog gepost.

Helaas is het zo dat ik ivm met mijn eigen voetbal, scheidsrechter zijn, werk of andere dingen dat ik zelden naar Willem II kan. Maar des te meer kan ik naar Jong Willem II kijken ( ik heb dit seizoen meer Jong Willem II gezien dan Willem II zelf) Ik heb daar ook de wedstrijd Jong Willem II - Jong NAC gezien. Ik moet toch zeggen dat ik het wat die wedstrijd betreft somber inzie voor NAC. Je zou zeggen dat de tweede elftallen de kweekvijver van de club zijn en dat hierin de breedte en de kracht van de selectie te zien zijn. Van de spelers die NAC had lopen was ik toch allerminst van onder de indruk moet ik bekennen ( hoewel een vroege rode kaart voor NAC natuurlijk weinig inspireert) Van de huidige selectie potentieel in dat elftal hoeft NAC weinig te verwachten ben ik bang.
[/quote]

quote:
Wat ik me afvraag is waarom het zo moeilijk is iemand te vinden met een echte visie en de capaciteiten om dit ook uit te dragen. Ik begrijp dat er financieel weinig tot niets haalbaar is en je daarom moet vissen in een vijver waar zo veel clubs in moeten vissen, maar onmogelijk is het toch niet?

Niemand wint er in Breda? Inderdaad, wij helaas ook niet meer zo veel :D
Tja het is lastig inderdaad, maar we leven in een tijdperk dat directeuren ook maar kwakzalvers zijn en dat de Nederlandse top ook al hun talenten kwijt raken aan Engelse clubs, en dan de andere talenten bij clubs als die van ons weg komen halen, en dan zitten wij weer met het incapabel overschot.

Dat is mooi! Je mag 1 punt houden voor de moeite. omdat ik in seizoen 2015/2016 ook weer een derby wil! :P

Maar goed. Even alle NACheid op een stokje, straks gaat ze er in Breda nog trots op dat ze een topic kapen.

Ruud Swinkels moet weg.

quote:
Willem II gaat op zoek naar een nieuwe doelman. De Tilburgers hebben donderdag aan Ruud Swinkels laten weten dat hij niet in aanmerking komt voor een nieuw contract, meldt Omroep Brabant.

De 27-jarige Swinkels baalt van het besluit van de kampioen van de Jupiler League. "Een langer verblijf zou mooi zijn geweest", aldus de sluitpost, die nog niet weet waar zijn toekomst ligt. "We zien het wel. Het zou mooi zijn geweest als ik weer 34 wedstrijden zou kunnen spelen."

Swinkels begon dit seizoen bij SC Cambuur, maar vertrok daar al snel nadat hij de concurrentiestrijd met Leonard Nienhuis verloor. Vervolgens ging de oud-speler van FC Eindhoven en PSV op amateurbasis aan de slag bij Willem II, waar hij David Meul uit de basis speelde. Hoewel Swinkels werd gezien als steunpilaar van de kampioensploeg van Willem II, moet hij nu dus op zoek naar een nieuwe werkgever.

bron:voetbalprimeur.nl
Ik weet niet goed wat ik hiervan moet vinden. Ik denk zeker dat hij bijgedragen heeft aan het kampioenschap, maar of dit een eredivisie keeper is... ik weet het niet. Maar ik stel me gelijk een andere vraag: Is er een andere eredivisie waardige keeper voor het oprapen?
  vrijdag 9 mei 2014 @ 18:39:16 #245
403884 newguy3000
nieuwer dan 2000
pi_139748051
meul staat nog een jaar onder contract, maar ze sturen swinkels weg die meul het hele jaar uit de basis heeft gehouden.lekker is dat :|W
Dan moet er gewoon iemand al getekend hebben, misschien kurto of room. wilde cech niet weg bij chelski :P ?
kijk maar
pi_139748565
Kurto, alsjeblieft niet! Anders zitten we volgend seizoen gegarandeerd weer in de biercompetitie. Room zou ik persoonlijk toejuichen. Talentvolle jongen. Als hij dan ook definitief overgenomen wordt, is het een kwestie van tijd dat die man geld oplevert.
  vrijdag 9 mei 2014 @ 22:08:59 #247
403884 newguy3000
nieuwer dan 2000
pi_139757787
ik heb de scc verlengd in de hoop dat er een ervaren keeper komt die samen met Peters de verdediging kan aansturen. Balen dat Swinkels weg is want die was echt prima. Nu door het kampioenschap paar extra weken om spelers te regelen. Doe sowieso Hupperts van roda en Castillon van nec een redelijk aanbod. dordrecht bestaat volledig uit huurlingen, gladon wil echt niet terug naar sparta als WII met hem de ere in wil dus daar kan vast wat gehaald worden.
kijk maar
pi_139758235
Als Room haalbaar is, zou ik daarvoor gaan. Best een goede keeper voor Willem II. Hupperts is niet haalbaar denk ik. Die kan wel naar meer clubs.
  vrijdag 9 mei 2014 @ 22:26:34 #249
403884 newguy3000
nieuwer dan 2000
pi_139758722
gewoon een bod neerleggen, hij moet er per se uit bij roda omdat hij sowieso te goed (en vast ook te duur) is voor de juup. doetie het niet, prima hadden we toch niet op gerekend en doetie het wel, nog meer prima. Ondertussen gewoon verder zoeken en verder vissen, zolang types als joachim maar buiten de deur blijven
kijk maar
pi_139830864
Was de Boer niet geïnteresseerd in Hupperts? Ik denk dat je kan proberen tot je een ons weegt. Stiekem vind ik die Ojo van Dordrecht een goede en leuke speler! Maar ja... zoals het er naar uit ziet is er een flinke kans dat Dordrecht ons komt vergezellen in de eredivisie dus zullen ze hem niet zo makkelijk laten gaan denk ik.
pi_139856763
Contract van Ojo loopt toch af?
  maandag 12 mei 2014 @ 09:39:11 #252
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_139858147
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 07:04 schreef Halcon het volgende:
Contract van Ojo loopt toch af?
Klopt. Is transfervrij. Staat in de belangstelling van meerdere clubs.
pi_139864058
Hè, verdomme, dacht ik ff het wiel uitgevonden te hebben! Maar zeer terecht dat hij in de belangstelling staat. Bij veel dingen die bij Dordrecht gebeuren gaat een pass of actie van Ojo vooraf. Ik vraag me af of dat ook zal zijn als hij in een wat verdedigendere setting terecht komt ( Immers, als je bij de onderste ploegen speelt is die kans groot) hij dan ook zijn kwaliteiten kan laten zien.
  woensdag 14 mei 2014 @ 11:09:55 #254
403884 newguy3000
nieuwer dan 2000
pi_139939295
bjorn vleminckx speelt weinig in turkije, dat zou een prima optie zijn als huur of koop. naast boymans opstellen natuurlijk 8-)
kijk maar
pi_139944125
Sinds zijn transfer naar Club Brugge heeft hij niet zoveel bijzonders gepresteerd. Ik denk eerlijk gezegd dat hij een jaar gepiekt heeft en dat het sindsdien klaar is met deze man. Zoals Derksen laatst zei: Die man kan eigenlijk alleen goed ingooien. Maar uiteraard is het beter dan niks.
  woensdag 14 mei 2014 @ 20:02:01 #256
403884 newguy3000
nieuwer dan 2000
pi_139957504
http://www.rijnmond.nl/sp(...)issie-om-zaak-brands

als ze het op het veld niet kunnen winnen _O- :')
kijk maar
pi_139991455
quote:
Zowel Willem II als Telstar wordt nu ten laste gelegd dat de afspraken direct of indirect van invloed zijn geweest op de sportieve prestaties van Telstar.
Ze hebben hier wel een punt natuurlijk. Als Brands speelde was het 4-6 geworden in plaats 4-0..
  maandag 19 mei 2014 @ 08:49:42 #258
403884 newguy3000
nieuwer dan 2000
pi_140120472
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 18:43 schreef Herr_Munk het volgende:

[..]

Ze hebben hier wel een punt natuurlijk. Als Brands speelde was het 4-6 geworden in plaats 4-0..
Die clown bij fc oss had er eigenhandig in beide helften sowieso een hattrick ook ingerost dus die moeten we ook meenemen :Y
kijk maar
pi_140166373
quote:
NAC Breda heeft zich met het transfervrij aantrekken van AZ-middenvelder Erik Falkenburg (26) de woede op de hals gehaald van de concurrentie.
Go Ahead Eagles-voorzitter Edwin Lugt had Falkenburg graag in de Adelaarshorst gehouden, waar hij het afgelopen seizoen op huurbasis speelde. De Deventer club wilde niet verder gaan dan een jaarsalaris van twee ton. SC Cambuur en Willem II meldden zich eveneens voor Falkenburg, maar ook die haakten af.

In Breda kon de Leidenaar volgens de beleidsbepalers van de Tilburgse en Friese club meer verdienen dan tweehonderdduizend euro. Dat is opmerkelijk aangezien het salarisplafond in het Rat Verleghstadion van 250.000 euro is gelimiteerd tot 180.000 euro. NAC, dat niet wil reageren op de aantijgingen van de concurrentie, staat bovendien onder curatele bij de KNVB.
Falkenburg had ik een zeer bruikbare speler gevonden, maar echt niet voor dit bedrag. En tja NAC... als de geruchte waar zijn willen ze het maar niet leren en is het wachten tot we de eerste Bredase seizoenkaarthouders in Tilburg mogen verwelkomen. Want dit soort streken gaan je financieel de kop kosten en met alleen Falkao red je het niet. Ik vraag me af of de boekmakers als een nieuwe dreigende faillissement voor NAC voorspellen..
  dinsdag 20 mei 2014 @ 23:06:48 #260
403884 newguy3000
nieuwer dan 2000
pi_140188463
Als nac aankomend seizoen degradeert zijn ze dus minstens 1x over de kop? :|W Boymans zou ook naar nac gaan. van wiens geld dan 8)7 Heymans blijft trouwens wel ^O^
kijk maar
pi_140189800
Ik wil toch echt weten wat voor wonderboekhouder ze in Breda hebben zitten als ze Boymans weten te halen!

Heymans die nog een jaar wordt gehuurd is echt goed nieuws! Dit is zo'n type speler dat iedereen in hun profcoach elftal moet zetten: Linksback - 12 wedstrijden - 5 goals..
  donderdag 22 mei 2014 @ 11:23:10 #262
403884 newguy3000
nieuwer dan 2000
pi_140235448
boekhoudkundige trucs. externe financiers bieden een tekenpremie die feitelijke salaris vormt, maar niet in de boeken voorkomt als salaris omdat het om een tekenpremie zou gaan en ''bovendien'' door externen betaald wordt. Als het niet lukt willen ze voor gladon gaan. die terug moet naar sparta en wil daar natuurlijk voor geen goud 16de mee wil worden.

Grote probleem met boymans is dat AZ hem niet gaat opstellen en waarschijnlijk WII geen overmatig vette transfersom kan neerleggen die ze wel schijnen te vragen. Zou zo'n Korte van dordt niet iets zijn? Is van ADO maar werd verhuurd. Zal vast wel in een echt stadion willen spelen?
kijk maar
  vrijdag 23 mei 2014 @ 16:14:11 #263
279213 Robbiedd
Tilburg till I die!
pi_140282183
Korte is goed ja, maar op de vleugels hebben we Ondaan en Andrade al wel dus dat zou dan back-up zijn. Belangrijkste is toch echt eerst een spits (+keeper) :+.
  dinsdag 27 mei 2014 @ 08:59:24 #264
403884 newguy3000
nieuwer dan 2000
pi_140415599
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 16:14 schreef Robbiedd het volgende:
Korte is goed ja, maar op de vleugels hebben we Ondaan en Andrade al wel dus dat zou dan back-up zijn. Belangrijkste is toch echt eerst een spits (+keeper) :+.
kennelijk wordt dat ard van peppen, kreeg er afgelopen jaar maar 69 tegen als verdediger ;( van spitsen of keepers namelijk alleen maar radiostilte gehoord. :?
kijk maar
pi_140422158
Ik zie de meerwaarde van van Peppen niet als Heymans komt. Die kan alleen maar groeien!
Vooralsnog is het aardig stil, maar het nieuws komt nog wel. Ik neem aan de we het niet het seizoen starten met Meul en Branderhorst op doel.
  dinsdag 27 mei 2014 @ 13:31:37 #266
403884 newguy3000
nieuwer dan 2000
pi_140423924
@ 12:34:56

_O_

het eerste voorteken dat dit seizoen alles in elkaar gaat klikken! en dat in het jaar van het paard _O_
kijk maar
  woensdag 4 juni 2014 @ 10:54:39 #267
403884 newguy3000
nieuwer dan 2000
pi_140699478
Openingswedstrijd: Willem II - PSV

http://www.nu.nl/sport/37(...)egenover-elkaar.html

Programma 1e speelronde:

Vrijdag 8 augustus: PEC Zwolle-FC Utrecht
Zaterdag 9 augustus: sc Heerenveen-FC Dordrecht
Zaterdag 9 augustus: SC Cambuur-FC Twente
Zaterdag 9 augustus: NAC Breda-Excelsior
Zaterdag 9 augustus: Heracles Almelo-AZ
Zondag 10 augustus: ADO Den Haag-Feyenoord
Zondag 10 augustus: Go Ahead Eagles-FC Groningen
Zondag 10 augustus: Ajax-Vitesse
Zondag 10 augustus: Willem II-PSV

kijk maar
pi_140699804
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 23:06 schreef newguy3000 het volgende:
Als nac aankomend seizoen degradeert zijn ze dus minstens 1x over de kop? :|W Boymans zou ook naar nac gaan. van wiens geld dan 8)7 Heymans blijft trouwens wel ^O^
Ze zijn ook bezig met een jeugdspeler van AC Milan. Vraag me echt af waar ze dat geld allemaal vandaan halen. :X
pi_140706650
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juni 2014 11:09 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ze zijn ook bezig met een jeugdspeler van AC Milan. Vraag me echt af waar ze dat geld allemaal vandaan halen. :X
Waarom zou NAC geen geld hebben? Ze zijn eerder dit jaar door de KNVB onder toezicht gezet door de grote schuldenpost. Echter is een week na deze uitspraak de aandelenconsutructie uitgevoerd. Deze constructie houdt in dat de schuld van 12 miljoen euro volledig is overgenomen door de aandeelhouders. Hierdoor is NAC nu schuldvrij, nadeel is dat ze officieel niets mogen kopen; enkel dus transfervrije spelers of huren.

Momenteel is NAC zo goed als rond met Kingsley Boateng van AC Milan, Falkenburg is aangetrokken, Matic heeft getekend voor 2jaar...dit gaat een mooi seizoen worden :).
pi_140728128
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juni 2014 11:09 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ze zijn ook bezig met een jeugdspeler van AC Milan. Vraag me echt af waar ze dat geld allemaal vandaan halen. :X
In de voorbereiding liep er ook een Zwitser(Mattia Desole) mee die van AC Milan was bij Willem II. Mochten we goedkoop huren maar dan moest hij een x aantal wedstrijden spelen. Ik had hem een oefenwedstrijd zien spelen maar trok vrij snel de conclusie dat hij veel te licht was voor het Jupiler League niveau.

quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 15:12 schreef g00ser het volgende:

[..]

Waarom zou NAC geen geld hebben? Ze zijn eerder dit jaar door de KNVB onder toezicht gezet door de grote schuldenpost. Echter is een week na deze uitspraak de aandelenconsutructie uitgevoerd. Deze constructie houdt in dat de schuld van 12 miljoen euro volledig is overgenomen door de aandeelhouders. Hierdoor is NAC nu schuldvrij, nadeel is dat ze officieel niets mogen kopen; enkel dus transfervrije spelers of huren.

Momenteel is NAC zo goed als rond met Kingsley Boateng van AC Milan, Falkenburg is aangetrokken, Matic heeft getekend voor 2jaar...dit gaat een mooi seizoen worden :).
Mij is die constructie onbekend, en wellicht Halcon ook. Maar het beeld dat je nu schets is eigenlijk net zo erg. Neem het geval Falkenburg. Willem II en Cambuur hadden ook interesse maar wilden echt geen 2 ton salaris voor een matige voetballer neerleggen. Daar hebben ze de grootst mogelijke gelijk in. Falkenburg is geen 2 ton waard. Maar NAC schijnt dat moeiteloos neer te leggen en dat is raar! Of je nu 12 miljoen schuld hebt, of een paar gekken hebt gevonden die die schuld overnamen. Ze zijn op deze manier weer hard op weg een nieuwe schuld te kweken aangezien Matic en Boateng, net als Falkenburg, ook niet voor een paar consumptiebonnen komen voetballen.

Ik heb nooit een hekel gehad aan NAC, slechts gezonde rivaliteit, maar nu is NAC in mijn visie de markt aan het verzieken met geld dat ze niet hebben, en dat is smerig! Aan de andere kant, als je als speler van AC Milan naar NAC gaat is dat echt niet omdat de Europese top, subtop, die halve gare Russen, verdwaalde Arabieren en zelfs dat laagje er onder liggen te slapen. Het zal wel meevallen met die Boateng.
pi_140774494
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 23:12 schreef Herr_Munk het volgende:

[..]

[..]

Mij is die constructie onbekend, en wellicht Halcon ook. Maar het beeld dat je nu schets is eigenlijk net zo erg. Neem het geval Falkenburg. Willem II en Cambuur hadden ook interesse maar wilden echt geen 2 ton salaris voor een matige voetballer neerleggen. Daar hebben ze de grootst mogelijke gelijk in. Falkenburg is geen 2 ton waard. Maar NAC schijnt dat moeiteloos neer te leggen en dat is raar! Of je nu 12 miljoen schuld hebt, of een paar gekken hebt gevonden die die schuld overnamen. Ze zijn op deze manier weer hard op weg een nieuwe schuld te kweken aangezien Matic en Boateng, net als Falkenburg, ook niet voor een paar consumptiebonnen komen voetballen.

Ik heb nooit een hekel gehad aan NAC, slechts gezonde rivaliteit, maar nu is NAC in mijn visie de markt aan het verzieken met geld dat ze niet hebben, en dat is smerig! Aan de andere kant, als je als speler van AC Milan naar NAC gaat is dat echt niet omdat de Europese top, subtop, die halve gare Russen, verdwaalde Arabieren en zelfs dat laagje er onder liggen te slapen. Het zal wel meevallen met die Boateng.
Nac heeft jarenlang last gehad van mismanagement, met als resultaat: schulden..veel schulden. Gevoelsmatig durf ik te zeggen dat die periode nu is afgesloten. Dat gevoel baseer ik op de aandelenconstructie, stadionbezetting, toename sponsors en het verkopen/afscheid nemen van een aantal spelers.

Met betrekking tot de eerder genoemde spelers;
- Falkenburg heeft een top seizoen gespeeld bij GAE, en is zeker een meerwaarde voor NAC.
- Matic heeft zichzelf bewezen bij NAC gedurende de tweede seizoenshelft, persoonlijk vond ik hem de beste speler van NAC, na de winterstop. Hij heeft een goede instelling en is technisch bovengemiddeld (voor NAC).
- Kingsley Boateng, over deze speler kan ik nog geen mening hebben. Dat hij van AC Milan komt zegt mij niet veel, ik heb liever talenten uit de Jupiler voor dat geld.

Vergeet overigens niet dat er afgelopen jaar een aantal spelers naar NAC zijn gekomen vanwege de coach, Gudelj, zoals Perica van Chelsea. (zijn prestaties zijn overigens discutabel:) ).
pi_140775308
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 11:25 schreef g00ser het volgende:

[..]

Nac heeft jarenlang last gehad van mismanagement, met als resultaat: schulden..veel schulden. Gevoelsmatig durf ik te zeggen dat die periode nu is afgesloten. Dat gevoel baseer ik op de aandelenconstructie, stadionbezetting, toename sponsors en het verkopen/afscheid nemen van een aantal spelers.

Met betrekking tot de eerder genoemde spelers;
- Falkenburg heeft een top seizoen gespeeld bij GAE, en is zeker een meerwaarde voor NAC.
- Matic heeft zichzelf bewezen bij NAC gedurende de tweede seizoenshelft, persoonlijk vond ik hem de beste speler van NAC, na de winterstop. Hij heeft een goede instelling en is technisch bovengemiddeld (voor NAC).
- Kingsley Boateng, over deze speler kan ik nog geen mening hebben. Dat hij van AC Milan komt zegt mij niet veel, ik heb liever talenten uit de Jupiler voor dat geld.

Vergeet overigens niet dat er afgelopen jaar een aantal spelers naar NAC zijn gekomen vanwege de coach, Gudelj, zoals Perica van Chelsea. (zijn prestaties zijn overigens discutabel:) ).
[quote]

Heb je wel goed gekeken in welk topic je post? ;) Willem II weet alles van mismanagement, dat is, onder andere, ook de reden dat we twee keer zijn afgezakt naar de biercompetitie. Als je verder dit topic door kijkt kun je nog een lijstje imbecielen vinden die zijn gehaald met het geld die we voor El Hamdaoui gekregen hebben. Voordeel bij Willem II is echter, ze hebben deze fout één keer gemaakt. Maar bij NAC is dit niet bepaald de eerste keer dat ze in problemen zitten/zaten, toch? Willem II is drie seizoenen geleden begonnen met zorgvuldig opbouwen, het halen van betaalbare, over het algemeen Nederlandse spelers, aangezien die verdwaalde Hongaren, Slowaken en Tsjechen weinig toevoegden. Ik zie NAC gewoon dezelfde fouten maken.

Willem II krijgt ook meer aanloop van sponsoren dankzij de degradatie van RKC. Zie je ons gekke dingen doen? Nee! Want zo'n Falkenburg lachen we vierkant uit met zijn 2 ton salaris. Falkenburg heeft bij GAE een leuk seizoen gedraaid, dat ben ik het met je eens en dat is de reden dat we het ook hier in Tilburg leuk had gevonden als hij hier een nèt iets mooier shirt aantrok, echter heeft Falkenburg ook bewezen het niveau van AZ niet aan te kunnen, dus mocht je weer in problemen raken, aan welke club wil je hem verkopen eigenlijk? Niemand die een bedragje neer legt voor hem, en dat bespottelijk salaris overneemt. Om deze redenen noem ik Falkenburg matig, De subtop kan hij niet aan, en voor de doorverkoop is hij ook niet echt helemaal geschikt tenzij hij zijn wondersloffen vindt.

Spelers als Matic en Perica zullen ongetwijfeld voor Gudelj komen, komt dat omdat Gudelj zo'n briljant trainer is, of om de Joegoslavische roots?
pi_140783613
quote:
Jonas Heymans wordt ook komend seizoen gehuurd van AZ. De 21-jarige linksback kwam afgelopen januari al voor het resterende seizoen op huurbasis over van de Alkmaarse ploeg. Heymans speelde 12 wedstrijden voor Willem II en scoorde hierin 5 keer. De technische staf was tevreden en wilde de jonge verdediger graag nog eens huren.

Heymans speelde in de jeugd bij Eendracht Aalst, AA Gent en Standaard Wetteren, waarna hij naar Lierse SK vertrok. In januari 2013 haalde AZ de jonge verdediger op in Lier, maar in Alkmaar speelde hij voornamelijk bij Jong AZ. Heymans heeft tot de zomer van 2016 een contract in Alkmaar.
Mooie deal!
  zondag 8 juni 2014 @ 11:37:34 #274
403884 newguy3000
nieuwer dan 2000
pi_140826923
valt tegen met de scc-verkoop tot nu toe. aan de andere kant, nec-directeur heeft het in z'n hoofdje gekregen en wil in de biercompetitie z'n stadionnetje uit gaan breiden. wat mankeert al die clubs als nac en nec dat ze zo groot lopen te doen waar dat overduidelijk volkomen misplaatst is |:( die gaan agovv, veendam en haarlem achterna op deze manier daar doen een grote mond en hemelambities niets meer aan.

edit: 13 september feyenoord-uit, bij *O*
kijk maar
pi_143325431
Goed, 1-3 verlies. Een uitslag die je vooraf wel verwacht had, maar na het zien van de wedstrijd toch totaal geen vrede mee hebt. Goed om te zien dat een Willem II zo makkelijk het stokje van PSV kan overnemen. Geeft moed voor de mindere begaafde team dan PSV.

Jammer ook voor Lamprou. Ik, als mede keeper, vond het echt jammer voor hem hoe zo'n fout al na 7 minuten na je debuut gebeurt. Hoop dat hij zichzelf kan herpakken.
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 10:25:16 #276
423464 JaafkeEHV
Vroeger JaafkeGB
pi_143331944
Zat zondag in het uitvak, vond alles prima geregeld in tilburg.
Die 2 buitenspelers zijn ook wel leuke spelertjes, gelukkig kreeg ondaan kramp.. anders werd t nog lastig denk ik oO<
pi_143334671
Daar zitten kansen voor Willem II, maar ook beperkingen. Vooralsnog zijn het 3 van die rappe spelers voorin. Andrade, Sahar en Ondaan. Maar daar zit niet iemand tussen die een bal kan vasthouden en wachten op aansluiting.

Maar jammer dat Ondaan eraf moest, anders had ik het inderdaad nog wel eens willen zien.
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 11:34:02 #278
403884 newguy3000
nieuwer dan 2000
pi_145181963
aardige start gehad, topwedstrijd eerste helft tegen feyenoord *O* ultieme tegen nac --> BRABERRR *O* *O* *O* nu tegen h'veen niet verliezen, kijken wat er te halen valt tegen chelsea II en daarna alles winnen in de serie heracles-cambuur-ado-excelsior-dordt.
Ondaan in Jong Oranje *O*
kijk maar
  maandag 6 oktober 2014 @ 19:21:17 #279
403884 newguy3000
nieuwer dan 2000
pi_145265621
Bezettingspercentage stadions eredivisie:

1. Go Ahead Eagles: 98,53%
2. PEC Zwolle: 97,52%
3. Heracles: 97.40%
4. FC Dordrecht: 95,85%
5. Cambuur: 95,47%
6. FC Twente: 93,03%
7. Ajax: 92,98%
8. Excelsior: 92,98%
9. Heerenveen: 90,84%
10. AZ: 90,31%
11. NAC: 89,08%
12. FC Groningen: 88,39%
13. PSV: 87,64%
14. Feyenoord: 85,83%
15. Willem II: 79,60%
16. ADO Den Haag: 71,63%
17. FC Utrecht: 64,14%
18. Vitesse: 55,17%



Bezettingspercentage uitvak door fans van: (*)

1. Feyenoord : 100%
2. Ajax: 90,38%
3. FC Twente: 73,42%
4. PSV: 55,89%
5. AZ: 51,48%
6. NAC: 48,89%
7. Willem II: 46,75%
8. Cambuur: 37,97%
9. Go Ahead Eagles: 37,67%
10. FC Groningen: 34,28%
11. ADO Den Haag: 33,03%
12. SC Heerenveen: 29,67%
13. FC Dordrecht: 28,54%
14. PEC Zwolle: 25,92%
15. FC Utrecht: 25,66%
16. Vitesse: 23,97%
17. Heracles: 23,51%
18. Excelsior: 7,63%

http://www.bd.nl/sport/vo(...)er-1.4567711#content

Dat moet beter!
kijk maar
pi_148638808
quote:
Willem II en Streppel dicht bij akkoord over nieuw contract


Jurgen Streppel (45) tekent naar alle waarschijnlijkheid deze week dan eindelijk zijn nieuwe contract met Willem II. Maandag waren de partijen dicht bij overeenstemming, bevestigen betrokkenen rondom de onderhandelingen.

Alleen de termijn was maandag nog niet geheel duidelijk, daarover wordt nog onderhandeld. Er wordt gesproken over een één- of tweejarige verbintenis voor de hoofdtrainer, die in de nieuwe structuur de taak van technisch manager afstoot. Wie dat laatste pakket overneemt, is nog niet bekend.

Streppel heeft een groot aandeel in de sportieve successen van De Tricolores. Afgelopen zomer promoveerde hij met Willem II, dat als nummer twaalf in de Eredivisie het seizoen zondag hervat met de thuiswedstrijd tegen Go Ahead Eagles.
pi_148915712
quote:
Willie Overtoom lijkt de nieuwe aanwinst van Willem II te worden. De 28-jarige middenvelder heeft zijn contract bij het Belgische Zulte Waregem reeds laten ontbinden, waardoor hij zijn handen vrij heeft voor een nieuwe klus.
Bron: VI
  zondag 25 januari 2015 @ 14:32:25 #282
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_149040480
iemand een streampje?
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  zondag 25 januari 2015 @ 23:54:18 #283
403884 newguy3000
nieuwer dan 2000
pi_149061738
wat een kutwedstrijd. nak had geslacht kunnen en moeten worden, mentaal het nekje breken van die overspelige rode gek en z'n kliekje
kijk maar
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 28 januari 2015 @ 20:20:14 #284
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_149149503
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 30 januari 2015 @ 17:08:36 #285
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_149214230
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_150330379
Wat wordt het morgen tegen Twente? 2-0? 3-0? Die lui zijn (wederom) rijp voor de slacht :Y
Calibrations
pi_163373207
Kick.

Seizoenskaart alweer aangeschaft. :7
pi_164011607
Kick. Zomaar. :7
  woensdag 3 augustus 2016 @ 14:35:07 #289
178497 Pensylvania
met zonder dubbel n
pi_164199606
FRAN SOLLEKE
vor een signature moette betalen kut, schuevuh mee die mars
pi_164214265
Stormlooptopic.

Dit jaar degraderen?
pi_164243040
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 23:52 schreef Vermecelli het volgende:
Stormlooptopic.

Dit jaar degraderen?
Lijkt me niet echt realistisch toch?

Als we dit jaar Go Ahead, Excelsior en Sparta niet onder ons kunnen houden dan verdienen we het echt niet meer.

Ik verwacht halverwege rechter rijtje. 13/14e ofzo.
pi_168415900
Op verzoek van velen een kick van dit topic. :7
pi_168419329
quote:
1s.gif Op woensdag 25 januari 2017 15:34 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik haat Willem2 niet hoor, die club doet mij ongeveer net zoveel als Telstar of Top Oss. Helemaal niks dus.
Maar vervolgens wel met Jupiler clubs komen ter vergelijking :'). Noem dan op zijn minst Eredivisie clubs die je niks doen.
  woensdag 25 januari 2017 @ 23:07:04 #294
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_168431278
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2017 12:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Op verzoek van velen een kick van dit topic. :7
Bedankt! Dit konden we wel gebruiken w/
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_169116746
http://waarisjatto.dekruikenzeiker.nl

Iemand een idee waar de zwarte parel uithangt?

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 24-02-2017 14:41:15 ]
  vrijdag 24 februari 2017 @ 14:58:03 #296
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_169117133
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 14:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
http://waarisjatto.dekruikenzeiker.nl

Iemand een idee waar de zwarte parel uithangt?
_O_ Ceesay _O_
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  vrijdag 24 februari 2017 @ 15:02:40 #297
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_169117218
Die Toin Damen heeft zowat alle foto's die ooit in Tilburg genomen zijn gemaakt
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  dinsdag 28 februari 2017 @ 16:56:32 #298
178497 Pensylvania
met zonder dubbel n
pi_169201693
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 14:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
http://waarisjatto.dekruikenzeiker.nl

Iemand een idee waar de zwarte parel uithangt?
We hebben hem gevonduuhhh!!
vor een signature moette betalen kut, schuevuh mee die mars
  dinsdag 28 februari 2017 @ 16:56:45 #299
178497 Pensylvania
met zonder dubbel n
pi_169201696
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 15:02 schreef Parafernalia het volgende:
Die Toin Damen heeft zowat alle foto's die ooit in Tilburg genomen zijn gemaakt
en Van Erven!
vor een signature moette betalen kut, schuevuh mee die mars
  dinsdag 28 februari 2017 @ 16:57:29 #300
178497 Pensylvania
met zonder dubbel n
pi_169201714
Mooi bijna nieuwe TT. Nu is het net of we de achtervolging naar beneden in zetten
vor een signature moette betalen kut, schuevuh mee die mars
pi_169204139
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 16:56 schreef Pensylvania het volgende:

[..]

We hebben hem gevonduuhhh!!
Haha mooi. Zwarte parel _O_
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')