quote:
J'aime excuse!
quote:
inderdaad nog Europa in gegaan en in de laatste voorronde afgestraft door Villareal met 6-1. Maar toch was dat iets moois, met een paar duizend man naar Spanje gaan, wetende dat je er toch niet door heen gaat komen, t was er erg gezellig :-P. We zijn immers maar NAC.
Zo was het tripje naar Monaco in 2005 ook door ons druk bezocht, we verloren er "slechts" met 1-0. Niet slecht, immers speelde ze een paar jaar eerder nog de Champions League finale!
[/quote]
quote:
Het is inderdaad al jaren een puinzooi bij NAC, ik zie dat ook niet zo 1,2,3 verbeteren de komende jaren. Gelukkig is het besef er eindelijk gekomen dat de jeugd de toekomst moet hebben en is men al veel beter aan het investeren in de eigen jeugdopleiding. Helaas zie je op zijn vroegst pas over een jaar of 5 hier iets van terug, als het dan al niet te laat is. Jammer, want een club als NAC en een stad als Breda hoort gewoon thuis in de Eredivisie.
Nou ik zie net wat berichten dat NAC bezig is met een of andere verdwaalde Kameroener en een halve gare Montenegrijn. Ze zijn nog maar aan het "mee trainen". Maar dat soort kaliber spelers haalden we ook vlak voor de "collapse" (periode van het naderende faillissement). Aantal berichten hierboven had ik ze nog gepost.
Helaas is het zo dat ik ivm met mijn eigen voetbal, scheidsrechter zijn, werk of andere dingen dat ik zelden naar Willem II kan. Maar des te meer kan ik naar Jong Willem II kijken ( ik heb dit seizoen meer Jong Willem II gezien dan Willem II zelf) Ik heb daar ook de wedstrijd Jong Willem II - Jong NAC gezien. Ik moet toch zeggen dat ik het wat die wedstrijd betreft somber inzie voor NAC. Je zou zeggen dat de tweede elftallen de kweekvijver van de club zijn en dat hierin de breedte en de kracht van de selectie te zien zijn. Van de spelers die NAC had lopen was ik toch allerminst van onder de indruk moet ik bekennen ( hoewel een vroege rode kaart voor NAC natuurlijk weinig inspireert) Van de huidige selectie potentieel in dat elftal hoeft NAC weinig te verwachten ben ik bang.
[/quote]
quote:
Wat ik me afvraag is waarom het zo moeilijk is iemand te vinden met een echte visie en de capaciteiten om dit ook uit te dragen. Ik begrijp dat er financieel weinig tot niets haalbaar is en je daarom moet vissen in een vijver waar zo veel clubs in moeten vissen, maar onmogelijk is het toch niet?
Niemand wint er in Breda? Inderdaad, wij helaas ook niet meer zo veel

Tja het is lastig inderdaad, maar we leven in een tijdperk dat directeuren ook maar kwakzalvers zijn en dat de Nederlandse top ook al hun talenten kwijt raken aan Engelse clubs, en dan de andere talenten bij clubs als die van ons weg komen halen, en dan zitten wij weer met het incapabel overschot.
Dat is mooi! Je mag 1 punt houden voor de moeite. omdat ik in seizoen 2015/2016 ook weer een derby wil!
Maar goed. Even alle NACheid op een stokje, straks gaat ze er in Breda nog trots op dat ze een topic kapen.
Ruud Swinkels moet weg.
quote:
Willem II gaat op zoek naar een nieuwe doelman. De Tilburgers hebben donderdag aan Ruud Swinkels laten weten dat hij niet in aanmerking komt voor een nieuw contract, meldt Omroep Brabant.
De 27-jarige Swinkels baalt van het besluit van de kampioen van de Jupiler League. "Een langer verblijf zou mooi zijn geweest", aldus de sluitpost, die nog niet weet waar zijn toekomst ligt. "We zien het wel. Het zou mooi zijn geweest als ik weer 34 wedstrijden zou kunnen spelen."
Swinkels begon dit seizoen bij SC Cambuur, maar vertrok daar al snel nadat hij de concurrentiestrijd met Leonard Nienhuis verloor. Vervolgens ging de oud-speler van FC Eindhoven en PSV op amateurbasis aan de slag bij Willem II, waar hij David Meul uit de basis speelde. Hoewel Swinkels werd gezien als steunpilaar van de kampioensploeg van Willem II, moet hij nu dus op zoek naar een nieuwe werkgever.
bron:voetbalprimeur.nl
Ik weet niet goed wat ik hiervan moet vinden. Ik denk zeker dat hij bijgedragen heeft aan het kampioenschap, maar of dit een eredivisie keeper is... ik weet het niet. Maar ik stel me gelijk een andere vraag: Is er een andere eredivisie waardige keeper voor het oprapen?