rbc 9 punten? over kansloos gesprokenquote:Op zondag 10 april 2011 12:20 schreef Halcon het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vond ze qua spel toch beter dan Willem II dit jaar. Haalden overigens ook maar 15 punten en een doelsaldo van -50. 15 punten gaat Willem II niet halen en het doelsaldo zal eindigen op iets van -60.
2008/2009 was het Volendam met 29 punten.
2007/2008: Excelsior, 27 punten.
2006/2007: ADO Den Haag, 17 punten (doelsaldo: -32)
2005/2006: RBC Roosendaal, 9 punten. (doelsaldo: -68)
2004/2005: FC Den Bosch, 19 punten (doelsaldo: -42)
2003/2004: FC Zwolle, 26 punten.
Het ziet er dus niet best uit voor Willem II. De meeste ploegen die kansloos degraderen zie je voorlopig niet meer terug in de Eredivisie.
Willem II werd toen 17e, NAC 16e. RBC won toen welgeteld 1 wedstrijd.quote:Op zondag 10 april 2011 13:49 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
rbc 9 punten? over kansloos gesproken
Zowel VVV als Willem II gaan niet meer dan 1 punt halen uit deze serie wedstrijden.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:43 schreef eight het volgende:
Ik ben VVV supporter en ondanks de 5 punten voorsprong was ik toch bezorgd. Mede ook omdat Willem II gewoon beter is. Nu dat ze van Heracles verloren hebben ben ik toch opgelucht.
Ik ben er nu vrij zeker van dat VVV nacompetitie speelt
VVV gaat waarschijnlijk geen punten meer halen, zelfs de Graafschap uit is lastig.
Willem II moet nog 2 x winnen gezien het doelsaldo van VVV veel beter is en dat lijkt me stug.
Willem II: Uit:Feijenoord, Twente Thuis: AZ , NAC
VVV: Uit: Roda en De graafschap Thuis: Heerenveen, Feijenoord
Tegen de tijd dat het Willem II - NAC is, is Willem II allang gedegradeerd.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:47 schreef DutchieBre het volgende:
Houdt er maar rekening mee dat NAC niet gaat winnen in Tilburg .. Wij willen jullie helemaal niet echt kwijt ..
Stel Willem II wint een wedstrijd tussendoor, dan kan die match echt nog het verschil makenquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat het Willem II - NAC is, is Willem II allang gedegradeerd.
Is de Efteling de nieuwe shirtsponsor?quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:49 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Stel Willem II wint een wedstrijd tussendoor, dan kan die match echt nog het verschil maken
quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Is de Efteling de nieuwe shirtsponsor?
Da's waar. Niets wijst mij er echter op dat Willem II het licht heeft gezien en opeens wedstrijden gaat winnen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:51 schreef DutchieBre het volgende:
[..]Nooit opgeven, zolang er een kans is, is de kans er ..
Vooralsnog krijgt Willem II vooral veel goals tegen. Afgelopen week tegen 10 spelers van Heracles ook weer 6 tegengoals.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:55 schreef DutchieBre het volgende:
zolang je er 4 kunt maken tegen Roda, waarom niet ? (ok, iets minder tegengoals incasseren dan)
Dat was wel typerend voor dit Willem II.. Het ergste was misschien dat je het na de 1-2 aan zag komen!quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:59 schreef Halcon het volgende:
[..]
Vooralsnog krijgt Willem II vooral veel goals tegen. Afgelopen week tegen 10 spelers van Heracles ook weer 6 tegengoals.
Ja, of anders Aad de mos!quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:48 schreef Halcon het volgende:
Het is jammer voor Willem II dat Andries niet beschikbaar is. Die had degradatie vast nog wel weten te ontlopen.
Klopt ja.quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:48 schreef Halcon het volgende:
Het is jammer voor Willem II dat Andries niet beschikbaar is. Die had degradatie vast nog wel weten te ontlopen.
Achja iedereen zag het aankomen. Het lukt ze ook nooit om met meer dan een goal voor te komen..quote:Op zondag 17 april 2011 17:00 schreef OeJ het volgende:
LOL!! Ik wilde tikken, Willem II staat voor - met spoed - want dat duurt nooit lang..is het al weer 1-1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |