abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 21 oktober 2010 @ 08:55:02 #1
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_87782628
Hier verder over speelgoed!

Mijn laatste vraag uit het vorige topic was: Ticootje, speelde je kindje voor de tweede verjaardag al veel met Duplo of hebben jullie erop gegokt dat ze het leuk zou vinden?
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_87783510
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 20:09 schreef _Ingrid_ het volgende:
Zet het lijstje dan eens neer. ;)
Rijgkralen, kleurboek Hema, dekbedovertrek, Duplo, regenlaarsjes maat 24, dvd Zandkasteel, gereedschap, overall, houten of vilten fruit/groente, kookspulletjes, constructiespeelgoed, auto's, klei. knutselspul, cd kinderliedjes/K3/Zandkasteel, Megablocks of andere grote blokken, spelletjes (kleurentorentje, nijntje reuzenkwartet, jumbolino, knappe koppen, ludamino, djeco/habo spelletjes), speeltentje.

Moet ik me erg schamen voor de lange lijst?
  donderdag 21 oktober 2010 @ 09:42:57 #3
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_87783605
Ja, goed topic! Ik heb net even naar die Kapla-plankjes zitten kijken en dat is wel mooi spul zeg! Ik ben op het moment bezig met een verlanglijstje voor Stef's eerste verjaardag en ik weet het niet zo goed, mensen nog tips? Is een (jongens)pop misschien ook leuk? Ik vind het moeilijk, Stef is echt hélemaal into de blokjes, de vormpjes uit zijn blokkenstoof en de babylego speelt hij echt elke dag mee.. De verleiding is dus erg groot om vooral andere dingen met blokken te vragen (er staat nu duplo op het lijstje en ik wil eigenlijk ook misschien wel dat Kapla erop zetten), maar dat is zo eentonig he? Hij heeft alleen ook genoeg andere dingen (tuimelaars, auto's, ballen, twee dingen met muziek en lampjes, flessen met kralen erin, boekjes, noem maar op) maar uiteindelijk pakt hij dus altijd weer blokjes.. Wat is wijsheid?

Hij vind de houten puzzel trouwens ook erg leuk, Bodpa! Hij kruipt de hele dag rond met Nijntje's kleertjes in zijn mond :D
3!
pi_87783761
Hier was de Duplo trein echt een grote hit. Daar speelt hij echt elke dag wel even mee. Hij speelt sowieso veel met Duplo. Flapjesboeken zijn leuk, badspeelgoed.
  donderdag 21 oktober 2010 @ 09:50:43 #5
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_87783798
Ohja, thnx! Vandeweek waren we op de verjaardag van zijn vriendje S. en die had ook een enorme bak duplo gekregen. Stef is werkelijk de héle middag met die duplo in de weer geweest O+ Ik laat de duplo er gewoon op en overleg nog even met lief over die kapla..
3!
pi_87783862
Kapla lijkt me nog best moeilijk eigenlijk. Maar misschien vergis ik me, ik heb er nooit mee gespeeld. ;)

-edit- ik heb t nagevraagd, het is vanaf o is t leuk. dus t komt ook bij ons op de lijst. :)

[ Bericht 32% gewijzigd door bodpa09 op 21-10-2010 10:05:03 ]
pi_87784158
Kapla heeft mijn moeder ook, en ik zie Ko daar echt nog niet mee spelen, dat is volgens mij voor wat grotere kindjes. Het zijn hele dunne blokjes.
Ik vond het voor mezelf al een uitdaging om daar iets leuks van de bouwen. :D

Ko speelt hier heel veel met van die bakjes. Vooral als er water in kan. :P

En dingen die geluid/muziek maken. O+
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  donderdag 21 oktober 2010 @ 10:07:38 #8
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_87784249
Ow, ik had een site gevonden waarop stond dat het ook al leuk is voor baby's en dreumessen.. Dan laten we dat nog even schieten, thnx :)

Die bakjes heeft Stef ook, Oeke, en ook hier zijn ze een enorme hit! Stef kruipt er graag mee rond en dan houdt hij het bakje vast in zijn mond, dan ziet hij eruit als een varkentje O+ Maar je brengt me wel op een idee, een mooi groot opblaasbaar zwembad voor in de tuin lijkt me ook wel wat hoewel dat nu natuurlijk níet te krijgen zal zijn..
3!
pi_87784759
Wij hebben de gok genomen, maar in de kerk speelt ze ook vaak met de duplo. Samen vliegtuigen bouwen vindt ze echt leuk.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_87785234
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 10:07 schreef Incantrix het volgende:
Ow, ik had een site gevonden waarop stond dat het ook al leuk is voor baby's en dreumessen.. Dan laten we dat nog even schieten, thnx :)
Oh, misschien kan het wel hoor. Maar hier zou het vooral kauwmateriaal worden ben ik bang en daarom zou ik er mee wachten tot 2 of 3 ofzo.
Ko heeft wel van die grote blokken, die zijn erg leuk, daar kan je hele hoge torens mee bouwen.
quote:
Die bakjes heeft Stef ook, Oeke, en ook hier zijn ze een enorme hit! Stef kruipt er graag mee rond en dan houdt hij het bakje vast in zijn mond, dan ziet hij eruit als een varkentje O+ Maar je brengt me wel op een idee, een mooi groot opblaasbaar zwembad voor in de tuin lijkt me ook wel wat hoewel dat nu natuurlijk níet te krijgen zal zijn..
haha, daar is het niet echt het seizoen voor.
Ko gaat ook echt los op een pianootje wat we hebben.

Dit is Ko niet by the way. :7
En mijn broer heeft hem voor zijn verjaardag een grote bus van Megablocks gegeven en daar heeft hij heel lang mee gespeeld. Dat was de hit van het feest.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_87785541
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 09:38 schreef bodpa09 het volgende:

[..]

Rijgkralen, kleurboek Hema, dekbedovertrek, Duplo, regenlaarsjes maat 24, dvd Zandkasteel, gereedschap, overall, houten of vilten fruit/groente, kookspulletjes, constructiespeelgoed, auto's, klei. knutselspul, cd kinderliedjes/K3/Zandkasteel, Megablocks of andere grote blokken, spelletjes (kleurentorentje, nijntje reuzenkwartet, jumbolino, knappe koppen, ludamino, djeco/habo spelletjes), speeltentje.

Moet ik me erg schamen voor de lange lijst?
Mooie lijst! Goede inspiratie. :P
Voor Tyler zoek ik naar een garage denk ik. En dan moet er ook nog sintspeelgoed komen en schoencadeautjes.
Al hem ik voornamelijk voor Kim al veel gekocht ondertussen voor de sint.
Lastig vind ik het nog steeds. Sint en dan 6 dec Kim jarig en 8 dec Tyler jarig. Veel cadeau's achter elkaar dus.
  donderdag 21 oktober 2010 @ 11:12:43 #12
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_87786046
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 10:28 schreef Ticootje het volgende:
Wij hebben de gok genomen, maar in de kerk speelt ze ook vaak met de duplo. Samen vliegtuigen bouwen vindt ze echt leuk.
Leuk :). En met Duplo is het natuurlijk ook zo, dat mocht je kind het toch niet leuk vinden, je er op Marktplaats of de rommelmarkt heel makkelijk van af komt ;). Is wel iets waar ik eerder meer zou gokken dan met barbies.

F vindt Duplo nog steeds leuker dan Lego :') maar misschien komt daar wel verandering in als ze dat Lego Creationary krijgt ;)
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  donderdag 21 oktober 2010 @ 11:33:08 #13
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_87786662
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 22:55 schreef p_iglet het volgende:
4 poppen in korte tijd... Daar kan dat kind van 1 toch nooit tegelijk mee spelen :?
Ze krijgt nu een kinderwagen en 3 poppen van haba, met sinterklaas een paard erbij (althans dat is de planning, dat duurt nog even en ik wil nog wat andere winkeltjes bekijken).

We wisselen trouwens altijd met speelgoed, de kinderen wat bakken met speelgoed beneden, speelgoed op de slaapkamer (waar ze in principe alleen even voor het slapengaan mee spelen of bij het wakker worden) en de rest staat op zolder. Dat wisselen we af en werkt uitstekend bij onze zoon.

En af en toe verkopen we wat of geven we het aan het leger des heils.

quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 11:12 schreef MaLo het volgende:
Is wel iets waar ik eerder meer zou gokken dan met barbies.
In barbies zit ik niet helemaal, maar mijn vrouw heeft alles van Sindy uit de jaren 70 verzameld en daar gaat echt veel geld in om. Dit gaat vooral via ebay en er worden voor oudere poppen echt letterlijk honderden euro's betaald. Bij die zoektochten kwamen we ook wel barbies tegen en die verkopen best goed (ook recente modellen) mits ze er goed uitzien. Volgens mij loopt al het speelgoed wel goed op de 2e hands sites en anders zijn er rommelmarkten waar ze straks als ze wat ouder zijn op kunnen gaan staan.

Maar eigenljik zijn we nooit bezig met de restwaarde als we wat kopen.

[ Bericht 15% gewijzigd door kahlanamnell op 21-10-2010 11:39:38 ]
I intend to be formidably armed
pi_87787406
Wolf houdt van dingen die geluid of muziek maken, zoiets lijkt me wel heel leuk voor een 1e verjaardag
http://www.intertoys.nl/s(...)umenten-569683.html?

of geluidblokken
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_87789330
Die geluidsblokken zijn heel mooi poppejans, echt super stevig.
pi_87796764
Net nog een setje poppenkleertjes voor sinterklaas gekocht, het loont toch wel om de kruidvat/trekpleister e.d. aanbiedingen in de gaten te houden ^O^
Over de kassa twijfel ik nog wel even verder ;)
Vind nu eigenlijk al wel dat ik redelijk wat heb, zeker met wat er nog van opa en oma bij komt (geen idee hoeveel ofzo hoor). Heb nu 5 dingen, waarvan 2 wat grotere kado's (little people boerderij en postbus).
pi_87798397
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 08:55 schreef MaLo het volgende:
Mijn laatste vraag uit het vorige topic was: Ticootje, speelde je kindje voor de tweede verjaardag al veel met Duplo of hebben jullie erop gegokt dat ze het leuk zou vinden?
Ach, uiteindelijk is het toch allemaal een gok? Ik vind het vrij moeilijk te voorspellen waar veel of weinig mee gespeeld gaat worden.

Ivan is nog geen jaar oud en is nu al gek op Duplo. Hij doet er natuurlijk nog niet mee wat oudere kinderen ermee doen, maar het zijn voor hem gewoon blokken (waar hij net als Stef gek op is) die hij ook nog eens van elkaar kan halen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_87806696
Esmee is ook gek op Lego, Linde vindt het eigenlijk wat minder leuk.

Deze heeft Esmee voor haar verjaardag gekregen van mijn schoonouders en ze blijft het zo leuk vinden. Grappig want ik zou het zelf nooit gekocht hebben omdat ik dacht dat ze er snel op uitgekeken zou zijn



pop-up toy
Maak de poppetjes aan het dansen...Deze vrolijke mannetje hebben ieder een eigen kleurtje. Stop ze in het houten huisje, druk erop en.. ze springen er weer uit.
  donderdag 21 oktober 2010 @ 20:22:43 #19
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_87807262
Hier is duplo ook een hit! Het is voorál leuk om de doos in één keer op de kop te gooien en er daarna doorheen te 'zwemmen' of te fietsen met de loopfiets :X *O*
  donderdag 21 oktober 2010 @ 20:22:53 #20
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_87807272
quote:
1.gif Op donderdag 21 oktober 2010 11:56 schreef Poppejans het volgende:
\
of geluidblokken
[ afbeelding ]
Let wel even op bij de geluidsblokken. Heb ze vorige jaar gekocht voor mijn neefje voor 30 euro en een paar maanden later zag ik ze bij toysxl liggen voor 8 euro. Ze zijn wel superleuk!

MaLo, mijn dochter (in december wordt ze 2) vind Duplo sinds een paar weken helemaal leuk. Torens bouwen van de blokjes en dan de diertjes erop zetten. Op haar verjaardagslijstje staan ook Duplodingetjes.

Ludamino staat hier ook op de lijst en voor haar verjaardag krijgt ze van ons een houten keukentje van Djeco, een houten theeserviesje + kookschortje, wantjes en vilten eten van opa en oma, waarschijnlijk een glijbaan van andere opa en oma en verder heb ik nog veel op de lijst staan.

o.a. :Schoonmaakset (kind vind het nou eenmaal leuk om te vegen als ik aan het stofzuigen ben), Rupsje nooit genoeg boek,tuinsetje van Jip en Janneke, domino,puzzels met echte stukjes (dus geen knopjes),duplo kip in hokje, duplo vliegtuig, ketting en armbandjes,slee, hippyskippy
  donderdag 21 oktober 2010 @ 20:38:13 #21
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_87807994
voor bij de keukentjes kan je leuk houten eten kopen dat met klitteband aan elkaar zit, dan kunnen ze met een mesje tomaten snijden bijvoorbeeld.
I intend to be formidably armed
  donderdag 21 oktober 2010 @ 22:46:23 #22
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_87814008
Thomas heeft voor zijn verjaardag duplo gekregen, maar dat is nu nog voornamelijk timmer-materiaal. Die staat dus achter in de speelkamer. Wat wel echt een hit is, zijn schuimrubber blokken. Zowel bij Intertoys als Bart Smit heb ik ze gezien, een tas vol voor een paar euro. En ik heb geen buikpijn meer als hij ermee op de salontafel loopt te timmeren.

Ik heb ooit (ooit...) een soort van regenboog-dinges gezien om mee te spelen. Ongeveer zoiets, maar dan zeg maar groot genoeg om op/in te zitten. Maar dat kan ik nergens meer vinden. Help?
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  donderdag 21 oktober 2010 @ 22:52:40 #23
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_87814278
Zulke dingen hebben ze meestal bij speciale kinderkamerwinkels.
Of woonstore & loods 5, daar zie je van de aparte speelgoed.

Ik heb het zelf nog nooit gezien, lijkt me wel leuk.
  donderdag 21 oktober 2010 @ 23:00:01 #24
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_87814551
Ik google me een breuk maar ik kan ze niet meer terugvinden :'(
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_87814891
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 23:00 schreef Ca.ra het volgende:
Ik google me een breuk maar ik kan ze niet meer terugvinden :'(
http://www.grimms.eu/en/include.php?path=start.php

Misschien bedoel je iets hiervandaan :) ?
pi_87816889
Cara degene waar je zelf naar linkt is groot genoeg om op te zitten..
meer plaatjes van dezelfde regenboog



  vrijdag 22 oktober 2010 @ 20:29:21 #27
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_87844308
Ik kan me niet voorstellen dat kinderen daarmee gaan spelen?
I intend to be formidably armed
pi_87844728
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 20:29 schreef kahlanamnell het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat kinderen daarmee gaan spelen?
Waarom niet? Esmee is gisteren een uur zoet geweest met een lege keukenrol en een paar duplo-bloemen die ze door de keukenrol liet glijden :)
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 20:47:44 #29
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_87845189
maar voor de langere duur speel je daar niet mee lijkt me? Niet dat ik het niet mooi vind hoor, lijkt me leuk voor in de zomer in de tuin, kan je wat afwisselen en mooie kleuren. Maar mijn kinderen houden dat niet een uur vol. Was het maar zo, had ik eens een uur voor mijzelf.
I intend to be formidably armed
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 20:51:33 #30
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_87845376
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 20:47 schreef kahlanamnell het volgende:
maar voor de langere duur speel je daar niet mee lijkt me? Niet dat ik het niet mooi vind hoor, lijkt me leuk voor in de zomer in de tuin, kan je wat afwisselen en mooie kleuren. Maar mijn kinderen houden dat niet een uur vol. Was het maar zo, had ik eens een uur voor mijzelf.
Ligt aan de leeftijd denk ik.
1-2 jaar kan makkelijk.
Daarboven niet meer denk ik.

Isa (4) heeft wel wat meer uitdaging nodig dan een regenboog :P
Ze is ook nog maar heel weinig bezig met de Little People, terwijl het eerst niet aan te slepen was.
Maar van de week kwam m'n nichtje hier logeren en hoewel ze 10 is was ze lekker de hele middag bezig.
pi_87845497
Esmee is ook pas net een jaar geweest he dat scheelt ;) Mijn andere kwebbelkous zou het er ook geen uren mee volhouden denk ik. Die verwacht momenteel dat ik haar non-stop ga entertainen geloof ik :') :X
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 20:57:40 #32
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_87845682
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 20:54 schreef Stiemie het volgende:
Die verwacht momenteel dat ik haar non-stop ga entertainen geloof ik :') :X
Aah, dat komt bekend voor. Die van mij wil dat ik een grot bouw elke avond. En daarmee bedoelt hij het aanschuiven van de salontafel richting bank, de bank helemaal uit elkaar halen en van al die kussens een huis bouwen. En dan pakt hij een stoel en wil dan over het dak lopen en komt daarna elke keer huilend naar mij toe dat zijn brug is ingestort :') :X
I intend to be formidably armed
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 22:16:01 #33
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_87850161
Piglet, degene die ik gezien had was echt groter, van rubber in plaats van hout (en met minder, dikkere bogen). Maar die houten is een mooi alternatief, de fotos die jij plaats zetten de afmeting toch wat beter in perspectief.
Ik denk juist dat je er leuk mee kunt spelen: muurtje om achter te verstoppen, auto's eronder parkeren, klimmen, bouwen, schommelen... en ik weet zeker dat kinderen nog honderd andere dingen kunnen bedenken, al dan niet in combinatie met hun andere speelgoed.

Nog wat, ik zie door de boerderijen het bos niet meer. Heeft iemand van jullie een houten boerderij en hoe bevalt die? Mijn man heeft een voorkeur voor een duplo boerderij, ik neig meer naar hout.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 22:25:45 #34
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_87850590
Ik zoek de naam van een soort speelgoed, ik kom er maar niet op.
Je ziet ze vaak op de reclame, 't zijn een soort beesjes in een ei?
My little pony achtig iets? alleen dan in een ei.
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 22:32:57 #35
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_87850932
Weebles? Maar die zijn niet pony-achtig...
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 22:42:00 #36
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_87851271
Nee ik heb het toevallig net gevonden na 50 toysXL pagina's :')
Ik bedoel Magic Krysalix.

pi_87851490
quote:
1.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 22:16 schreef Ca.ra het volgende:
Piglet, degene die ik gezien had was echt groter, van rubber in plaats van hout (en met minder, dikkere bogen). Maar die houten is een mooi alternatief, de fotos die jij plaats zetten de afmeting toch wat beter in perspectief.
Ik denk juist dat je er leuk mee kunt spelen: muurtje om achter te verstoppen, auto's eronder parkeren, klimmen, bouwen, schommelen... en ik weet zeker dat kinderen nog honderd andere dingen kunnen bedenken, al dan niet in combinatie met hun andere speelgoed.
precies, wij hebben een kleinere versie, waar je dus geen fysieke dingen zoals opzitten , onder liggen etc mee kunt doen. Maar die is al menig keer flatgebouw, garage, brug, tunnel, huisje, muur, en weet ik wat nog meer geweest.

Deze


Bij een volgend kindje gaat die grote regenboog op de kraam/1e verjaardagslijst, ik vind hem super!!
pi_87861151
Ik heb laatst ook Grimms speelgoed gekocht voor Floor, is heel erg mooi. Ze heeft er erg veel plezier van.
Ik heb het gekocht bij www.kleinesam.nl
Kon daar ook gewoon dingen bestellen die ze niet in de webwinkel hadden staan. Denk dat je daar die mooie grote regenboog ook wel kan bestellen. Zit er zelf ook nog aan te denken, maar vind het voorlopig nog even te duur ;)
pi_87861562
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 22:42 schreef SacreCoeur het volgende:
Nee ik heb het toevallig net gevonden na 50 toysXL pagina's :')
Ik bedoel Magic Krysalix.

[ afbeelding ]
Oef, dat zijn echt de dingen die ik uit alle macht zal proberen te weren hier uit huis. *Slaat kruisje...

Die regenboog is wel leuk!
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 11:48:59 #40
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_87862106
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 11:22 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Oef, dat zijn echt de dingen die ik uit alle macht zal proberen te weren hier uit huis. *Slaat kruisje...

Die regenboog is wel leuk!
Hoezo dat?
Als ze 't nou erg leuk vind :P

't Lukt toch niet meer om dingen te weren met een jaar of 4.
Als ze reclames zien etc.
Mij maakt 't niet uit, ik vond dat soort dingen vroeger zelf ook geweldig & het ligt toch in haar kamertje.
Ik ga geen speelgoed aansmeren die ik zelf leuk vind :P
pi_87862227
hahahaha nou ik ben het wel met sserpente eens hoor.

Ik weer toch echt ook dingen met mini kleine plastic onderdelen die kwijt raken, hele schreeuwerige kleuren hebben en alleen bestaan vanwege de aggressieve reclames...
Wanneer hier dingen gewenst worden puur en alleen vanwege de reclames dan lijkt me dat een mooi moment om het doel van reclames uit te leggen..

speelgoed aansmeren is 1 dingen, selectief aanbieden en een beetje bijsturen is wat anders.
pi_87862530
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 11:48 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Hoezo dat?
Als ze 't nou erg leuk vind :P

't Lukt toch niet meer om dingen te weren met een jaar of 4.
Als ze reclames zien etc.
Mij maakt 't niet uit, ik vond dat soort dingen vroeger zelf ook geweldig & het ligt toch in haar kamertje.
Ik ga geen speelgoed aansmeren die ik zelf leuk vind :P
Omdat ik het lelijke, schreeuwerige, plastic troep vind die binnen een uur kapot is of kwijt. Het is in geen enkel opzicht duurzaam (ook milieutechnisch) en bovendien is het waarschijnlijk gemaakt door kindertjes van Isa d'r leeftijd.

En waarom zou het niet meer lukken om dingen te weren vanaf vier jaar? Ik hoef 'r toch niet alles te geven wat op tv voorbij komt of wat vriendinnetjes hebben?

Dat wil niet zeggen dat ik nooit zal gaan voor de middenweg of Lente alleen maar houten FSC-speelgoed zal aansmeren waar ze geen hol aanvindt, maar zoals P_iglet zeg, met een beetje selectief aanbieden van speelgoed dat aan je eigen normen en waarden voldoet, is toch niets mis?
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 12:51:07 #43
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_87863532
Ach, zo heeft F een Zhu zhu hamster gekocht van haar zakgeld :P. Van mij zou ze er geen krijgen, maar het is haar zakgeld dus :).
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_87863762
Soms kom je er niet onderuit, maar ik probeer ook zoals serpente en P_iglet al zeggen wel wat te sturen. Ik heb dus echt een hekel aan vechtspulletjes, zoals zwaard, pistool e.d.
Meestal vindt hij iets wat ik zelf promoot gelukkig wel leuk ;)
Voor zn verjaardag staat er nu een step klaar. Heb liever wat degelijk speelgoed dan iets wat zo kapot is of waar ze zo op uitgekeken zijn.
pi_87867952
Ik zou er ook niet voor gaan en er eht wel moeite voor doen om het niet in huis te halen. Helaas krijgt ze dat soort zooi dan weer van anderen }:| Gelukkig is ze er dan vaak snel op uitgekeken of het is stuk en dan kan ik het ongezien uit huis verwijderen :P
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 16:05:12 #46
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_87868477
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 12:07 schreef Ssserpente het volgende:
en bovendien is het waarschijnlijk gemaakt door kindertjes van Isa d'r leeftijd.
Dat valt wel mee, het wordt eerder gemaakt door vrouwen die 18 uur per dag moeten werken en slapen op de fabriek. Maar 90% van het speelgoed komt uit China, goedkoop en duurder spul, daar heb je geen controle over.

Je kan meer info krijgen als je de dvd's van de keuringsdienst van waarde bekijkt, zit veel china speelgoed docu's in.
I intend to be formidably armed
pi_87868792
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 16:05 schreef kahlanamnell het volgende:

[..]

Dat valt wel mee, het wordt eerder gemaakt door vrouwen die 18 uur per dag moeten werken en slapen op de fabriek.
Da's ook best kut... :{

quote:
Maar 90% van het speelgoed komt uit China, goedkoop en duurder spul, daar heb je geen controle over.
Tuurlijk wel, door wel of niet te kopen heb je alle controle.

quote:
Je kan meer info krijgen als je de dvd's van de keuringsdienst van waarde bekijkt, zit veel china speelgoed docu's in.
Ah, leuk!

Begrijp me niet verkeerd, ik ben ook niet roomser dan de paus, hoor. Maar ik denk er wel regelmatig over na en koop het liefst 'duurzaam' speelgoed. Je kunt beter inconsequent iets goed doen, dan consequent ales fout, toch? :)
pi_87967936
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 11:56 schreef Poppejans het volgende:
Wolf houdt van dingen die geluid of muziek maken, zoiets lijkt me wel heel leuk voor een 1e verjaardag
http://www.intertoys.nl/s(...)umenten-569683.html?

of geluidblokken
[ afbeelding ]
Bij het kruidvat ligt nu ook weer zo'n pakket muziekinstrumentjes. We hebben ze al een tidjje en ze zijn bij allebei een hit.
pi_87967969
Weet iemand hoe dat heet, zo'n spel waarbij kinderen een plaatje na moeten maken? Ik ben weer eens loos aan het zoeken. :')
pi_87968150
Je bedoelt zeker niet pictionary (een woord natekenen)?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_87968229
Nee, haha. Meer dat ze met abstracte puzzelstukjes zeg maar vormen namaken, in zo'n klein doosje.
pi_87968289
Tangram?

Da's leuk! Ligt voor Lente ook al klaar. O+
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 09:36:53 #53
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_87968490
Mini loco?
pi_87969133
Oh, ik was alweer vergeten dat ik een vraag had gesteld hier :D :@ .

Dank, het is allebei goed ^O^ . Ik ben alvast wat aan het speurneuzen voor Sinterklaas.
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 19:46:31 #55
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_87993711
Ik zag laatst deze, lijkt me ook leuk. Maar Thomasje is er nog iets te klein voor ;)
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 20:09:56 #56
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_87994724
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 19:46 schreef Ca.ra het volgende:
Ik zag laatst deze, lijkt me ook leuk. Maar Thomasje is er nog iets te klein voor ;)
[ afbeelding ]
Ik heb die voor F gekocht voor 5 december, ze is 6 dus dat moet kunnen ;). Lijkt me wel een leuk spel om met ons drietjes te spelen :)
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_88014298
Hier vraagt familie dus aan mij een lijstje voor sinterklaas.

Mart zal dan 9 maanden zijn.
Ideeen wat ik erop kan zetten zijn zeer welkom. Want ikzelf heb geen idee :D
  woensdag 27 oktober 2010 @ 10:27:20 #58
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_88014330
Alvast wat my little people spul voor als 'ie wat ouder is?
Big blocks?
V-tech spul vind ik altijd heel leuk voor kleintjes.

Oh en wat 't hier al bijna 3,5 jaar goed doet is de music DJ, geen idee of dat nog te koop is.
En na 3,5 jaar nog geen nieuwe batterijen nodig :P
pi_88014399
@Ymme
zo'n piano ding (met verschillende kleuren toetsen van metaal..altijd fijn als je niet op de naam komt:P)
Little people dingetjes
Duplo
Trommeltje
Boekjes (om voor te lezen of die dikke kartonnen dingen waar ie zelf in kan kijken)
pi_88014405
prentenboeken, duplo, muziekinstrumentjes, stapelblokken, kleertjes etc..
pi_88014506
Bedankt :)
pi_88014566
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 10:30 schreef p_iglet het volgende:
prentenboeken, duplo, muziekinstrumentjes, stapelblokken, kleertjes etc..
Oh, je bent me al voor, dat was dus bijna precies Niels' verlanglijstje :D
Tip: zet er ook op welke prentenboeken/ kartonboekjes je wilt hebben! Hier "wiele wiele stap/ ik zie je wel ik hoor je wel", "rupsje nooit genoeg", "egeltje prikkeprik", "nijntje", "gonny" en we hebben ook een leuk kartonboekje gekregen van Jip en Janneke.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_88014616
Ik heb de geluidsblokken hier ook op het lijstje gezet dankzij dit topic! Die lijken me nou echt erg leuk. Jammer dat ze zo duur zijn.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_88014656
Oh, ik heb zelf indertijd voor mijn neefje zo'n bus gekocht waar een dierengeluid uit komt. Geen idee of kinderen dat leuk vinden ( :') ), maar het maakte mij zo melancholisch! Ik had er vroeger zelf ook een paar.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  woensdag 27 oktober 2010 @ 20:25:09 #65
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_88037492
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 10:39 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb de geluidsblokken hier ook op het lijstje gezet dankzij dit topic! Die lijken me nou echt erg leuk. Jammer dat ze zo duur zijn.
Kijk eens bij ToysXl (als je die in de buurt hebt) ik heb ze daar een paar maanden, nadat ik ze duur heb gekocht, gezien voor 8 euro ipv 30...
  zondag 31 oktober 2010 @ 13:51:28 #66
267164 ik80lll
leer mij het zelf te doen
pi_88171872
Ik wil voor Lola van Sinterklaas een treinbaan geven,
welke merken zijn handig, welke niet?
Een treinbaan van Duplo hebben we al, we willen eigenlijk een houten treinbaan.
  zondag 31 oktober 2010 @ 13:57:11 #67
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_88172018
Ik80, misschien van janbibejan? Volgens mij heeft die ook wel een site :Y
  zondag 31 oktober 2010 @ 17:11:23 #68
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_88177771
ik80; op www.tojs.nl hebben ze ook mooie treinen en sporen,
sowiezo een leuke site en mooie prijsjes.. O+

ik word er alleen zo ontzettend hebberig van ;)
ik heb dan ook veel houten speelgoed op Evie dr lijstje..
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_88178343
Hier een combinatie van eichorn, ikea en iets merkloos van het kruidvat. Soms een beetje wrikken, maar het kan op elkaar.

In dit topic staat nog wat meer: (Houten) trein set
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_88212913
Hier krijgt de kleine man met kerst een activity centre ding. Met veel geluiden en herrie en veel knoppen om op te rammen ed. :D Hij is echt dol op zn muziekmobiel (en eigenlijk alles wat herrie maakt) en denk dat dit wel een goede vervanger is voor over 2 maandjes. Dan is hij net 7 mnd dus dat zal hij wel mooi vinden. ( Hoop ik! :P) Verder wat kleine dingen als een rammelaar die draait, zon stapel toren en ballen met dieren erin.
pi_88231860
Iemand trouwens nog leuke schoen-cadeau-ideetjes voor Esmee? Ik vind het zo moeilijk want we hebben al zoveel speelgoed dat van Linde is geweest...
  maandag 1 november 2010 @ 23:24:22 #72
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_88232393
Ik kwam bij het opruimen van de zolder mijn oude speelboom weer tegen O+.

Alleen is ie niet helemaal meer compleet (was ie al niet) en heb ik gevonden dat ze weer opnieuw gemaakt worden. En nu moet ik een nieuwe voor Beppie :').

In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  dinsdag 2 november 2010 @ 09:59:46 #73
267164 ik80lll
leer mij het zelf te doen
pi_88238989
Leuk die boom!

We gaan voor een brio treinbaan startset, een 8 ofzo. Is een mooi begin om straks verder aan te vullen.
Nu nog even uitvinden waar we deze het gedkoopst gaan scoren.

Lotte krijgt voor haar verjaardag van alles van littlest petshop, kan ze mooi aanvullingen van krijgen voor sint. En verder is het even afwachten wat ze voor haar verjaardag gaat krijgen.
  donderdag 11 november 2010 @ 11:36:02 #74
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_88588427
Ik hou van poetsen! *) :D O-)

Die speelboom is zo leuk! :Y
***
  donderdag 11 november 2010 @ 11:38:44 #75
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_88588545
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 17:28 schreef YPPY het volgende:
Hier een combinatie van eichorn, ikea en iets merkloos van het kruidvat. Soms een beetje wrikken, maar het kan op elkaar.

In dit topic staat nog wat meer: (Houten) trein set
_O_ Dit vroeg ik me al tijden af. Wij hebben de kruidvattrein, maar willen stukjes erbij. Past het Ikea spul erop? En dat van de hema?
***
  donderdag 11 november 2010 @ 11:42:00 #76
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_88588712
past allemaal op elkaar, BE. zoonlief krijgt van sint ook weer een heleboel stukken erbij (zie marktplaats voor leuke aanbiedingen!). kan 't spoor nog uitgebreider. :)

wij hebben nog een 'ballenboom' van v-tech in de aanbieding. zoéén dus:


ze noemen 'm hier de 'dierendroomboom'. nog compleet, alleen mist er een dingetje aan het klepje achterop. (in het groene onderstel zit een klepje waarachter je de ballen kunt bewaren. dat sluit niet meer goed bij die van ons).
in de haak.
  donderdag 11 november 2010 @ 11:45:30 #77
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_88588880
Thanks trui!

Enige nadeel is dat alle kado's zo ongeveer al gekocht zijn. :D
Maar ik hou het wel in optie als kado-suggestie voor Sasha's verjaardag, of als kadootje van de opa's en oma's van de sint ofzo.
***
pi_88772558
Ik had een baby born vraagje..
Isa wil graag een jongentjes pop hebben, want ze heeft nu alleen 'meisjes' poppen.
Nu vroeg ik me af of er zoveel verschil is met een baby born boy?
Of is 't ding alleen blauw gekleed?
pi_88775164
Volgens deze site zit er een piemeltje op :D
http://www.store4toys.nl/baby-born
  dinsdag 16 november 2010 @ 15:21:51 #80
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_88780585
Nou 'k heb 'm gekocht en even stiekem gekeken & netjes weer ingepakt (hij's voor de kerst)
En 't is heel klein, maar 't is wel te zien dat 't een jongetje is :P
Heel grappig.

Ze is helemaal gek van haar andere poppen & baby Annabel maar daarvan zijn geen jongetjes.
En er zit een 'magisch' potje bij ofzoiets.
  dinsdag 16 november 2010 @ 15:29:08 #81
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_88780863
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 15:21 schreef SacreCoeur het volgende:
Nou 'k heb 'm gekocht en even stiekem gekeken & netjes weer ingepakt (hij's voor de kerst)
En 't is heel klein, maar 't is wel te zien dat 't een jongetje is :P
Heel grappig.

Ze is helemaal gek van haar andere poppen & baby Annabel maar daarvan zijn geen jongetjes.
En er zit een 'magisch' potje bij ofzoiets.
Oh ja, het Magisch Potje. Het melodietje dat daar uit komt ga je nog vervloeken, geloof me :P
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_89098789
Misschien dat mijn vraag al eerder is gesteld, maar ik ken de eerdere topics niet.
De kerststal van de Little People.
Waar en wanneer is ie te koop? En waar is de beste aanbieding?
  woensdag 24 november 2010 @ 17:05:19 #83
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_89100982
Ik heb 'm al 2 jaar nu dus ik denk dat je er weinig aan hebt.
Maar ik heb de kerststal van de Marskramer voor 15 euro.
Goedkoop schijnt nu als de stal 25 euro is. (Misschien Blokker?)
  zaterdag 18 december 2010 @ 20:16:30 #84
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_90095685
De Bilibo!



Bilibo omschrijven is erg moeilijk maar we gaan een goede poging doen. Deze grote schelp van 39 x 39 x 22 cm biedt kinderen de mogelijkheid te balanceren, te springen, een eigen spel te verzinnen, te scheppen in de zandbak of juist te vullen met water of mee te glijden in de sneeuw?

Eigenlijk willen we de bilibo helemaal niet uitleggen, eigenlijk moet je bilibo zelf beleven. Kijk ook eens naar de extra foto's en het filmpje.

Eigenschappen bilibo:
Afmeting: 39 x 39 x 22 cm
Gewicht: 800 gram
Sterkte: Slagvast, koude/hittebestendig, UV bestendig, Antistatisch kunsstof
Veiligheid: TUV -gepruft en CE keurmerk

Bilibo is geschikt voor kinderen van alle leeftijden want bij iedere leeftijd verzint een kind een eigen toepassing met de bilibo




Lijkt me wel grappig.
Toen ik het voor het eerst zag dacht ik aan een poppenbadje. :')
pi_90452564
Niels is heel erg bezig met het voortduwen van en rond sjouwen met grote auto's.
Hij heeft deze (nogal lelijk):


en deze, die natuurlijk steeds uit elkaar valt:


Van welk merk en waar kan ik een stevige en niet al te dure grote auto voor Niels vinden?
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_90453492
we hebben elin een paraplu<--- grote hit 2 poppen en een keukentje gegeven, voor r verjaardag krijgt ze een babyborn + items en verder kopen we voornamelijk creatief spul voor r, klei was nog iets te enthousiast, t ruikt lekker dus dan smaakt t vast ook lekker :')
pi_90453696
Twinkley, wij hebben die grote auto's van Little tikes. Daan is er gek van. Dit soort:


pi_90454386
Zoiets vindt Niels vast ook heel leuk Happy. Maar waarom hebben alle peuter-auto's ogen tegenwoordig 8)7 Dat was ik dus nog vergeten te vermelden: ik zoek een auto zonder ogen!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_90454440
Deze heeft Ko, Twinks, zonder ogen! :P

Er zitten ook wat blokken in, kun je een mini toren op het dak maken.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  zondag 26 december 2010 @ 13:45:41 #90
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_90457219
Dit is een van de grote favorieten van Thomas:


Ik ben sowiezo wel fan van plantoys, I'm toys, al dat houten spul.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_90458325
Ja, die Oeke post, van Mega Bloks, daar zijn ook veel leuke van. Ook deze bijvoorbeeld:

pi_90466266
Twinkly, wij hebben een grote stoffen auto met zo'n mechanisme dat ie vanzelf rijdt als je em even terugduwt. Dat mechanisme is zo licht dat het ding door de kamer vliegt. Ik ga em even zoeken voor je. Gevonden! Maar ik zie nu pas dat ie wel ogen heeft, was me nooit opgevallen.


[ Bericht 35% gewijzigd door mefke79 op 26-12-2010 19:52:59 ]
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_90835889
Wij hadden voor Tylers verjaardag een houten garage gekocht. Die nu al stuk is.
Omdat hij het wel erg leuk vind en Kim ook willen we een nieuwe kopen.
Budget max 40,- Kom online veel tegen, maar geen idee wat nou goed of stevig is.
Iemand tips? Geen houten!
pi_90835968
Ingrid kun je met die houten garage niet terug als hij nu al stuk is?

Wader is een heel stevig merk plastic garages.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 14:34:03 #95
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_90835987
zoiets, van fisher price misschien?

of deze.

ik vind Wader juist niet zo heel sterk eigenlijk.
in de haak.
pi_90836054
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 14:33 schreef p_iglet het volgende:
Ingrid kun je met die houten garage niet terug als hij nu al stuk is?

Wader is een heel stevig merk plastic garages.
Ik kan het bonnetje nergens vinden helaas.
Wader kom ik wel veel tegen.

Trui, zoiets is ook leuk idd.

Dit kwam ik online tegen oa

http://www.pixmania.nl/nl(...)koo_nl&CodePromo=oui
http://www.jobaonlineshop(...)r+mijn+eerste+garage
http://www.pixmania.nl/nl(...)koo_nl&CodePromo=oui
http://www.jobaonlineshop(...)r+wader+garage+nr.+1
http://www.bol.com/nl/p/s(...)=ADVNLKEL00202700099

[ Bericht 9% gewijzigd door _Ingrid_ op 04-01-2011 14:48:20 ]
pi_90836474
en je hebt niet via pinpas of iets dergelijks betaald. ik zou er toch een telefoontej aan wagen, anders naar de fabrikant ofzo.
pi_90836550
Kan het uitzoeken idd, was geloof ik in okt al gekocht.
Bij Karwei.
pi_90873415
Nou aan Karwei heb je ook niks. -O-
Wel de bon, maar "er is vast te wild mee gespeeld''. Kan niks voor je doen. Pech gehad.
  woensdag 5 januari 2011 @ 11:51:43 #100
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_90874956
Ingrid dan zou ik meteen naar de fabrikant bellen/mailen en zeggen dit gezegd werd bij de Karwei en dat dat niet aan de orde is geweest en dat hij pas na de sinterklaas in gebruik is genomen.
pi_91208518
Het is deze auto van Little Tikes geworden, gevonden op Marktplaats.
Niels is er helemaal gelukkig mee O+

&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_91940571
Oh, die zijn zo leuk Twinks! Op het kdv staat de oplegger en Ko sleept er graag mee. :Y
Leuk dat Niels er zo blij mee is. O+

Heeft iemand deze wel eens in NL in de winkel zien liggen?

of deze:

of deze:

Ik wil heel graag leuke magneten op de koelkast, zodat Ko daarmee speelt ipv de deur openmaakt. Maar ik vind alleen heel veel stomme magneten. Die letters hebben wij zelf ook gehad, en al is hij daar nu te klein voor, de kleurtjes en vormen zijn al leuk genoeg.
Ik heb ook nog nooit wat via Amazon besteld, dus ik weet niet of dat goed te doen is...
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_91941051
Oeke, die letters zitten ook bij zo'n schoolbord achtig ding van FP. Misschien daar eens op zoeken op MP?

Djeco heeft trouwens ook leuke magneten, zal eens zoeken of ik een plaatje kan vinden.

hier en hier en hier
pi_91941087
oeke, toevallig heb ik gisteren bij toy champ een potje magneetjes gekocht. Het zijn 100 letters en cijfers in fluorkleuren.

"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_93014989
E is helemaal gek op mijn laptop en de telefoon. Ik wil haar iets van speelgoed geven wat de eigenschappen heeft die ze daar (volgens mij) leuk aan vindt. Dus: veel knopjes en het liefst ook bewegend beeld. Een soort babylaptop dus. Ik heb al zitten Googlen maar heb nog niet echt iets gevonden. Iemand van jullie een idee?
pi_93015143
De enige leuke laptop voor die hele kleintjes vind ik deze:



De rest is eigenlijk pas leuk vanaf een jaar of 2-3 jaar.

De winnie is van V-tech en oa verkrijgbaar bij de Intertoys.
pi_93062192
Die kwam ik idd tegen, maar daarbij vind ik het jammer dat er alleen van die grote knoppen op zitten, want ze vindt dat gefrummel juist zo leuk.

Ik ben wel bang dat ik een serieuze poging moet doen mijn weerzin tegen alles wat hard, felgekleurd en electronisch is te overwinnen. :D

Op dit moment is deze trommel trouwens helemaal het einde, vind ik zelf ook erg leuk:



[ Bericht 16% gewijzigd door Cantare op 20-02-2011 16:47:17 ]
pi_94236172
Ministeck, maar dan in een grotere variant, weet iemand hoe dat heet?
  Licht Ontvlambaar donderdag 17 maart 2011 @ 13:43:32 #109
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_94236464
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_94257383
Dat ziet er goed uit. Het is ter vervanging van de kralenplank op school. Om te oefenen. Want die schijn je niet zelf te kunnen kopen.En gewone ministeck is te lastig voor haar.

[ Bericht 4% gewijzigd door _Ingrid_ op 17-03-2011 22:18:09 ]
pi_94263648
En extra grote strijkkralen?
Maxi strijkkralen, zijn ook allerlei vormen platen voor te krijgen

Maar die ministeck is vast goedkoper, ik heb ooit een nepvariant daarvan voor een euro of 2 bij zeeman gekocht (ook handig in de auto, als je op vakantie gaat). :)
pi_94263867
Is ook handig om te oefenen idd. Gewone gaat heel lastig.
In de auto lijkt het me ook niet handig trui!

[ Bericht 40% gewijzigd door _Ingrid_ op 17-03-2011 22:31:58 ]
  donderdag 17 maart 2011 @ 22:22:49 #113
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_94264122
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 22:15 schreef poemojn het volgende:
Maar die ministeck is vast goedkoper, ik heb ooit een nepvariant daarvan voor een euro of 2 bij zeeman gekocht (ook handig in de auto, als je op vakantie gaat). :)
dat zou ik nog niet meteen als handig auto-speelgoed beschouwen. :o ik zie 't bakje al omkukelen hier... draaamaaa!
in de haak.
  donderdag 17 maart 2011 @ 22:32:19 #114
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_94264944
Wie heeft er nog goede tips voor kleine cadeautjes voor een jongentje dat 2 jaar wordt. Hij is dol op 'koken' en krijgt van ons dus een keukentje met toebehoren. Ook is hij helemaal wild van treinen en krijgt hij van mijn ouders de duplo trein en schoonouders de uitbreiding daarvan. Maar er zijn ook nog ooms en tantes die graag iets willen geven en niet alleen maar geld (hebben we gevraagd om eventueel groter buitenspeelgoed te gaan kopen). Tekenen vindt hij leuk, puzzelen ook, maar knopjespuzzels zijn te makkelijk en gewone puzzels snapt hij nog niet. Iemand nog een tip?
Boekjes hebben we genoeg en worden een beetje stuk'gelezen' op het moment en dat vind ik zonde. Hij krijgt van mijn zusje een Ikeastoeltje om lekker Sesamstraat en Thomas de Trein in te kijken.
pi_94265190
Klei, Thomas de Trein treintjes, speeltentje, ovenwanten, schort, muziekinstrumentjes, dvd's, cd's, plastic diertjes, kaplaarsjes, paraplu, rugzakje... eh...
  donderdag 17 maart 2011 @ 22:44:54 #116
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_94265947
Thomas treintjes hebben we al keiveel, kaplaarsjes, paraplu en rugzakje zijn ook al voorzien. Plastic diertjes is wel een goed idee en klei ook! Ovenwanten en schort zitten bij de toebehoren van het keukentje.
pi_94266093
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 22:22 schreef trui het volgende:
dat zou ik nog niet meteen als handig auto-speelgoed beschouwen. :o ik zie 't bakje al omkukelen hier... draaamaaa!
't Ging bij ons echt goed, helemaal naar Frankrijk ;)
pi_94266115
Dat Ministeck pins ding is ook leuk denk ik. En spelletjes!
  donderdag 17 maart 2011 @ 22:55:53 #119
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_94266855
idd die ministeck pins, daar speelde hij bij de kapper ( :@ ) ook al zo leuk mee! Iig bedankt voor de tips
  donderdag 17 maart 2011 @ 23:10:01 #120
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_94267881
sugar snap: duplo-setjes, is dat nog een idee om te vragen? en verder kunnen mensen ook best zelf iets leuks uitzoeken meestal hoor, is mijn ervaring. :) en als ie nou zo dol is op boekjes, dan is 't toch juist wel handig als ie er een paar extra krijgt? dan kun je de kapotte op den duur ook wel weer es weggooien / vervangen. :+
in de haak.
  donderdag 17 maart 2011 @ 23:29:08 #121
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_94269254
Je hebt gelijk, duplo-setjes zijn altijd welkom, vooral als er iets met een auto of dieren bijzit. En verder zoeken ze het idd zelf maar uit :6 Er zijn genoeg opties en ze kennen Bram allemaal goed, dus ze weten wat hij leuk vindt
  vrijdag 18 maart 2011 @ 08:07:10 #122
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_94278078
Sugarsnap, een kassa? Wij krijgen vaak een 3-jarige op bezoek die hier altijd winkeltje speelt met de keukenspulletjes en de kassa.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_94278512
Sugarnap, als je zoontje knutselen ook leuk vindt/begint te vinden, dan zijn playmais ook leuk!
Of anders zo'n bidon/drinkbeker met zijn naam?
  Moderator woensdag 6 april 2011 @ 20:41:44 #124
5428 crew  miss_sly
pi_95136801
Senna is een enorme poppenmoeder. Ze heeft één pop waar ze echt mee moedert, schone luier aan, in bed leggen, etc. Nu is er voor die ene pop niets aan kleding enzo te krijgen. Uiteraard ken ik de Baby Born, maar die wilde ik eigenlijk proberen te vermijden :)
Zijn er andere poppen die kleding en/of slaapzakjes etc hebben?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 6 april 2011 @ 20:46:44 #125
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_95137087
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 20:41 schreef miss_sly het volgende:
Senna is een enorme poppenmoeder. Ze heeft één pop waar ze echt mee moedert, schone luier aan, in bed leggen, etc. Nu is er voor die ene pop niets aan kleding enzo te krijgen. Uiteraard ken ik de Baby Born, maar die wilde ik eigenlijk proberen te vermijden :)
Zijn er andere poppen die kleding en/of slaapzakjes etc hebben?
Wil je de Babyborn niet omdat het een Babyborn is, of omdat je de Babyborn accessoires te duur vindt? In het laatste geval: de Action heeft poppenkleding voor 2 / 3 euro die de Babyborn prima passen ;) .
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_95137141
Waarom wil je geen baby born dan? Daar is alles toch kant en klaar beschikbaar voor?
On zeh laptop
  Moderator woensdag 6 april 2011 @ 20:48:50 #127
5428 crew  miss_sly
pi_95137209
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 20:46 schreef MaLo het volgende:

[..]

Wil je de Babyborn niet omdat het een Babyborn is, of omdat je de Babyborn accessoires te duur vindt? In het laatste geval: de Action heeft poppenkleding voor 2 / 3 euro die de Babyborn prima passen ;) .
Ah, kijk, dat maakt het al interessanter :Y
Ik vind het inderdaad bizar duur allemaal, en ik hoef niet zo nodig merken ofzo. Maar dat is een prima optie!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 6 april 2011 @ 20:54:37 #128
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_95137569
De Babyborn van F draagt trouwens ook kleertjes van F toen ze net geboren was O+. Die kleertjes zijn maar een piepklein beetje te groot, net zoals ze F ook te groot waren toen ze net geboren was _O-

En verder hebben wij het geluk dat F een lieve oudtante heeft die als hobby het maken van poppenkleertjes heeft :+
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  Moderator woensdag 6 april 2011 @ 20:55:42 #129
5428 crew  miss_sly
pi_95137643
ow ja, zelf maken kan natuurlijk ook nog O+
Dan zullen we dus toch maar eens naar een Baby Born gaan kijken.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 6 april 2011 @ 21:04:53 #130
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_95138240
Als je zo'n Babyborn set koopt met pop, potje, flesje, speentje etc heb je gewoon een heel mooie set poppenspullen. F speelt er nog steeds heel veel mee en ze is nu 6 :)
F is ook een echte poppenmoeder, ze heeft 5 "baby's" :') waarvan de Babyborn wel haar favoriet is.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  Moderator woensdag 6 april 2011 @ 21:07:58 #131
5428 crew  miss_sly
pi_95138434
Kan ze voorlopig even vooruit met haar baby O+
Senna heeft er pas één, maar dat is dan ook idd haar 'baby'. Ze gebruikt nu van alles en nog wat om haar pop in te laten slapen of in te wiegen of aan te kleden enz. Dus leek ons wel leuk om dan te zorgen dat ze echt wat spul heeft dat ook past ipv een slaapzak van zichzelf die ze bij die kleine pop aan probeert te doen :)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 6 april 2011 @ 22:01:53 #132
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_95141953
Jup hier ook veel poppen en babyborn boy is favoriet.
En ze heeft vanalles, ook speciale slaapzakjes.
Toch nog stopt ze de poppen het liefst in een kussensloop :P
  zondag 1 mei 2011 @ 09:34:57 #133
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_96198566
Wat nemen jullie nou mee aan speelgoed als jullie weggaan met de kindjes?
Gisteren waren we bijvoorbeeld barbecueën bij familie, dan zitten we dus wel een paar uur. Bij mensen zonder kinderen, dus ik moet wel wat meenemen om Thomas te vermaken. En ik wil eigenlijk niet zo'n ouder zijn die de halve inventaris mee sleept als ze op visite komt. (met kinderstoel en luiertas erbij was het toch al een behoorlijke hoeveelheid die we bij ons hadden...)

Ik heb nu bellenblaas, balonnen (ging gisteren niet vanwege de wind), stapelbekertjes en een boekje in mijn tas. En nog een klein balletje, daar speelt hij graag mee icm. de stapelbekertjes. Maar er zijn vast nog andere leuke dingen om mee te nemen waar ik nog niet aan gedacht heb.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  zondag 1 mei 2011 @ 09:39:09 #134
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_96198599
Als we uit eten gaan en we weten dat er papieren bovenkleden zijn, dan gaan e potloodjes en stickers in de tas.

Naar vrienden hebben we een klein tasje om mee te nemen en dat mogen ze zelf vullen. Ik heb verschillende kratten met speelgoed en neem dan vaak een "vergeten" krat waaruit ze zelf dingen mogen pakken.
  maandag 4 juli 2011 @ 21:21:11 #135
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_99038449
Heeft er iemand ervaring met de digitale kindercamera's zoals die van hema en v-tech? Hoe is de kwaliteit van het toestel en van de foto's bijvoorbeeld?
  maandag 4 juli 2011 @ 21:22:57 #136
640 snoopy
peanuts
pi_99038558
Morris heeft een paar jaar geleden zo'n v-tech camera gekregen. Waardeloos! Misschien is de kwaliteit inmiddels verbeterd, daar kan ik niks over zeggen.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  maandag 4 juli 2011 @ 21:23:54 #137
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_99038617
Oh da's jammer zeg... Ze maakt zo graag foto's met ons toestel dat ik dacht dat zo'n ding echt iets voor haar zou zijn...
  Moderator maandag 4 juli 2011 @ 21:26:13 #138
5428 crew  miss_sly
pi_99038770
Mijn neefje heeft ook zo'n v-tech ding gehad, en die was best ok. Hij kon alleen niet tegen een duik in het zwembad :')
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_99040028
Toevallig heb ik het er onlangs op mijn werk over gehad. De camera die de hema aanbiedt vonden we er wel mooi uitzien maar als nadeel vonden we dan weer dat hij niet water/stootbestendig was. Er was een camera die dat wel had en die de kinderen van een collega hebben, wel wat duurder overigens..ff kijken of ik die kan vinden
Kan ik ff niet vinden, was volgens mij een olympus
  maandag 4 juli 2011 @ 22:09:38 #140
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_99041473
Was er laatst niet iemand in het dreumestopic die er een gekocht had? Of in de SC? eeeh, Groofs misschien? *zeefhoofd is*
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  maandag 4 juli 2011 @ 22:20:32 #141
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_99042084
Volgens mij had pvoes die van de hema gekocht toch?
pi_99042243
Kyllian heeft er vorig jaar 1 van de Bart Smit gekregen, rond de 40,- maar ook enorm waardeloos! Hele wazige pixelige foto's. Hij heeft nu mijn oude camera gekregen ;)
pi_99197277
Ik heb op www.forum.fok.nl een mooi speelkleed gekocht.

ze spelen er heerlijk mee!!

[ Bericht 16% gewijzigd door BE op 08-07-2011 14:30:29 ]
pi_99198030
dit ruikt best naar SPAM als je je hiervoor speciaal registreert :D
  vrijdag 8 juli 2011 @ 14:30:51 #145
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_99199056
Tof!
:')
***
  Moderator maandag 11 juli 2011 @ 08:39:58 #146
5428 crew  miss_sly
pi_99310271
Wij willen een loopfietsje. Hout mag, hoeft niet. Allerbelangrijkste is dat het niet te groot is, zodat ze er meteen iets mee kan. Maar: waar verkopen ze dat (niet online) zodat we even kunnen gaan passen? :D Iemand een goede tip?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 11 juli 2011 @ 09:01:23 #147
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_99310532
Halfords?
pi_99310704
Kruidvat, Intertoys, Bart Smit?
pi_99310740
gamma?
pi_99310887
Een grotere speelgoedwinkel. Tenminste de grote vestiging hier op de meubelboulevard heeft een hele rij fietsjes staan..
  maandag 11 juli 2011 @ 10:13:08 #151
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_99311707
Soms bij de karwij
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  Moderator maandag 11 juli 2011 @ 10:28:25 #152
5428 crew  miss_sly
pi_99311998
Bij het Intertoys-filiaal bij ons in de buurt niet. Halfords kan ik dadelijk wel eens gaan kijken met haar. Een grotere speelgoedwinkel is ook nog een idee, maar dat moeten we dan met schaap doen, want dat zit niet op loop-, fiets- of tramafstand :) Praxis zou ik ook nog kunnen kijken vanmiddag!

Thanks voor de tips allemaal!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 11 juli 2011 @ 11:17:47 #153
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_99313333
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 08:39 schreef miss_sly het volgende:
Wij willen een loopfietsje. Hout mag, hoeft niet. Allerbelangrijkste is dat het niet te groot is, zodat ze er meteen iets mee kan. Maar: waar verkopen ze dat (niet online) zodat we even kunnen gaan passen? :D Iemand een goede tip?
Is dit niks voor je?
[OUD] Vraag en aanbod 73
Rayen 2½ jaar!
pi_99313945
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 11:17 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

Is dit niks voor je?
[OUD] Vraag en aanbod 73
Haha, dat dus!
  maandag 11 juli 2011 @ 13:26:57 #155
100412 mefke79
komt goed!
pi_99317439
miss, bij kids factory hebben ze ze ook en dan kan je passen. Onze wishbonebike heeft vrij lang op de laagste stand gestaan, dan past het prima. Maar dat is natuurlijk wel een duur fietsje als je op zoek bent naar een 'gewone' loopfiets.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  Moderator maandag 11 juli 2011 @ 13:46:04 #156
5428 crew  miss_sly
pi_99318095
Een wishbonebike is duur, maar vooral groot en lomp. Hier moet hij telkens mee naar boven (drie verdiepingen trap) en naar beneden, dus een niet te zwaar, lomp ding is dan wel zo handig :)

Kids Factory, goede, die zit er ook een in Amsterdam.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 11 juli 2011 @ 13:49:00 #157
100412 mefke79
komt goed!
pi_99318204
Miss, als je van de wbb alleen de twee wielen monteert is ie niet groter dan een loopfiets. En ja duur is ie...
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  Moderator maandag 11 juli 2011 @ 13:55:44 #158
5428 crew  miss_sly
pi_99318443
Niet groter, wel zwaarder, volgens mij, want het frame is al een behoorlijk ding. Hij oogt iig een stuk groter, lomper en zwaarder dan de gemiddelde andere loopfiets die ik heb gezien.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 11 juli 2011 @ 13:58:15 #159
100412 mefke79
komt goed!
pi_99318528
hij weegt echt niets, oogt lomper maar dat hout is heel licht. Ik til em driewielig met 1 hand op, ook toen ik zwanger was. Hout is sowieso lichter dan metaal.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_99401921
Heeft iemand hier pocket loco?

Chris heeft nu bambino loco, maar die zijn te makkelijk. Dus daar speelt hij weinig mee. Miniloco heb ik ook liggen, maar dat is of te makkelijk, of te moeilijk.
Is pocket loco dan nog leuk als tussen iets. Chris wilde de cars-versie wel hebben voor zijn verjaardag ;)
  woensdag 13 juli 2011 @ 21:00:13 #161
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_99427607
Geen ervaring met Pocket loco DF

Linde krijgt van mijn schoonouders toch een kindercamera. Er schijnt een vernieuwde versie te zijn en ze vonden het een erg leuk idee! Van mijn ouders krijgt ze een kinder-laptop die ze zelf heeft uitgezocht bij de speelgoedwinkel.

Van ons krijgt ze een ukulele. We wilden eerst een gitaartje voor haar kopen, maar dit was volgens de muziekwinkel makkelijker om mee te beginnen. Mij benieuwen of ze het leuk vindt. Ze wil altijd graag meedoen als mijn vriend gitaar gaat spelen en nu gaat dat beter dan met de speelgoedgitaar die ze had.
pi_99435437
Zo linde wordt flink verwend met haar verjaardag!

Wij hebben wel pocket loco. Met het cars boekje hebben we geen ervaring maar de andere 4+ boekjes, kinderquiz, sesamstraat etc, zijn ongeveer gelijk aan het moeilijkheidsniveau van de moeilijkste bambinoloco of makkelijkste mini loco boekjes. Zoek het silhouet, wat hoort bij wat, welk puzzelstukje is hetzelfde etc...
Jammer genoeg zijn de losse boekjes van pocket loco lastig te krijgen, en lijkt er een tussen categorie te missen. Er zijn weinig boekjes voor 5/6 jarigen niveau. Voor de boekjes iets moeilijker dan de eenvoudige 4+ boekjes, moet je vaak echt al kunnen lezen.

Als Chris dol is op Cars zou ik het gewoon doen, het is geen mega duur iets, en op zich wel leuk voor in de trein/auto etc.
pi_99435714
Een van Pepijn's favoriete verjaardagscadeau's is het skelet wat hij van de kinderopvang kreeg. Als het aan hem ligt blijven we bezig met alle botten benoemen. :D
pi_99444502
Piglet, tnx. Hij is nu ookal snel verveeld bij die bambinoboekjes. Dan laat ik het even. Genoeg ander Cars spul te koop in de wereld ;)

Nog andere ideeen voor een 4e verjaardag. (behalve spelletjes, cars spul en knutselspul)
  donderdag 14 juli 2011 @ 10:34:15 #165
185640 vrouwtje-theelepel
Vrouwtje-theelepel
pi_99446985
@miss sly, mika heeft een early rider. Het is een ideale loopfiets, lichtgewicht, stevig, zadel is verstelbaar, en hij is mooi. Er is ook een roze voor meisjes. hij is wel prijzig.
pi_99447462
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 21:00 schreef Stiemie het volgende:
Geen ervaring met Pocket loco DF

Linde krijgt van mijn schoonouders toch een kindercamera. Er schijnt een vernieuwde versie te zijn en ze vonden het een erg leuk idee! Van mijn ouders krijgt ze een kinder-laptop die ze zelf heeft uitgezocht bij de speelgoedwinkel.
heb niet alles gelezen dus kan best al gemeld zijn, maar wat betreft de camera kijk eventjes naar hoe lang het duurt voor dat de foto daadwerkelijk genomen wordt. Bij veel (kinder)camera's duurt dat best lang waardoor de foto's veelal bewogen eruit komen te zien. Immers kind klikt foto en trekt de camera alweer weg of houdt hem niet lang genoeg stil... Was hier een van de grootste ergenissen van de camera's die er gepasseerd zijn.
(alicia gebruikt nu deze (nikon coolpix) en ondanks dat die snel is, en ze weet dat ze eventjes moet wachten gaat het jammergenoeg nog wel eens mis)
  Moderator donderdag 14 juli 2011 @ 10:52:58 #167
5428 crew  miss_sly
pi_99447529
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 10:34 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
@miss sly, mika heeft een early rider. Het is een ideale loopfiets, lichtgewicht, stevig, zadel is verstelbaar, en hij is mooi. Er is ook een roze voor meisjes. hij is wel prijzig.
We zijn vanochtend hier bij de fietsenswinkel geweest. De loopfiets die ze al hadden staan, was nog wat groot (net te groot, maar wel voldoende om dus niet goed met de voeten bij de grond te kunnen), maar ze hadden ook een nieuwe binnen. Ze heeft hem opgemeten en hij lijt iets lager, maar hij was nog niet in elkaar gezet. Vanmiddag gaan we dus weer even passen, dan heeft ze hem in elkaar gezet.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Licht Ontvlambaar donderdag 14 juli 2011 @ 11:38:32 #168
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_99449111
Alicia in pink O+ Isa gebruik onze 'oude' sony digitale compact camera, dan werkt prima :)

Ik wilde jullie even delen in de succesnummers van deze verjaardag :) foto's zijn klikbaar





En verder skates met uitrusting, een speedo duikbril, zo'n ding met een wieltje wat je om je enkel kunt doen en overheen springen.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_99449282
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 08:35 schreef Deepfreeze het volgende:
Piglet, tnx. Hij is nu ookal snel verveeld bij die bambinoboekjes. Dan laat ik het even. Genoeg ander Cars spul te koop in de wereld ;)

Nog andere ideeen voor een 4e verjaardag. (behalve spelletjes, cars spul en knutselspul)
Hier is pepijn verder verwend met buitenspeelgoed (bowlingset, skippybal, gewone bal, waterpistool), boeken over dinosaurussen, waar is wally boek, mini dino skeletten, gezelschapsspelletjes, een globe met lampje erin, een mega wereldkaart, en veel van het natuurontdekspul van de hema.

Maar of dat allemaal een even groot succes is bij de meeste 4 jarigen weet ik niet ;).
pi_99470261
skippybal klinkt leuk. De rest heeft hij al, of is hij niet echt mee bezig ;)
Al heb ik dingen van de hema weleens gezien. Eens kijken of dat misschien toch wel leuk is..
pi_102199572
Voor Mikoxx een kick ;)
  dinsdag 20 september 2011 @ 22:18:54 #172
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_102199668
Dank je Mrien!

Ik ben op zoek naar een leuke garage voor auto's ed voor mijn jongens. Iemand tips? Welke zeker niet, welke wel? Hout/plastic, ik heb (nog) geen echt voorkeur...
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 20 september 2011 @ 23:12:57 #173
147316 crew  DJMO
#trut
pi_102202599
ik kreeg (toevallig) deze van blokker in de mail vanmorgen. Als het je wat lijkt, héél rap zijn, heb je 'm nog voor de aanbiedingsprijs :) (ik heb er geen ervaring mee verder)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  woensdag 21 september 2011 @ 20:38:03 #174
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_102235100
Ikzelf vond vroeger de garage van Fisher Price helemaal geweldig.

Ik heb ook een vraagje, zijn de strijkkralen van Ikea wat? De strijkkralen vliegen er hier echt door dus ik wou wel een keer zo'n megapot bij Ikea halen. Maar als die kralen niet goed te strijken zijn dan hebben we er niet wat aan.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_102235199
Bij de 3 dwaze dagen van de bijenkorf zag ik een houten garage in de folder staan. Geen idee meer welk merk, maar de folders staan ook online volgens mij
  woensdag 21 september 2011 @ 20:39:58 #176
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_102235215
Djmo, ik zie een wok......vrees dat ik te laat ben. Ik ga even zoeken, dank voor jullie tips!
pi_102235258
:Y zie de post boven je ;)
  woensdag 21 september 2011 @ 20:42:57 #178
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_102235368
Haha, gaat niet zo vlug mobiel. Zag het idd, heb mijn post aangepast.
pi_102235532
Het duurt nog een tijdje, maar ik wil alvast aan een lijstje voor M's verjaardag beginnen. Hij wordt in december drie. Wat hij nu leuk vindt weet ik natuurlijk wel, ik ben vooral op zoek naar tips voor speelgoed dat hem tussen 3,5 en 4 weet te boeien.
  woensdag 21 september 2011 @ 21:02:15 #180
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_102236447
Stiemie, ik heb even gezocht en volgens mij heb ik de garage die je bedoelt gevonden. Hier maar ik vind m alsnog wel aan de prijs....55 euro....

Tussen 3,5 en 4 jaar zou ik iig aan een fiets gaan denken Bodpa.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 21 september 2011 @ 21:32:37 #181
147316 crew  DJMO
#trut
pi_102238134
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 20:46 schreef bodpa09 het volgende:
Het duurt nog een tijdje, maar ik wil alvast aan een lijstje voor M's verjaardag beginnen. Hij wordt in december drie. Wat hij nu leuk vindt weet ik natuurlijk wel, ik ben vooral op zoek naar tips voor speelgoed dat hem tussen 3,5 en 4 weet te boeien.
ik zat met dezelfde vraag :o En jan word ook in december drie :P nou waren we vanmiddag even bij de drogist hier, en die hebben een step staan. Ik zat er aan te denken om zoiets voor hem te kopen/vragen, of een houten loopfiets. En ik had nog iets zien staan, maar ik weet niet meer wat :') waar ik wellicht nog aan zit te denken is een (nijntje) slaaptrainer, maar das niet echt speelgoed natuurlijk.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_102238655
Ryan wordt volgende maand 3 en er staat al een fiets met strik voor hem in de garage (profil had een leuke aanbieding vorige maand. :D)
Verder is hij zo geinteresseerd in spelletjes op mn phone doen dat hij mijn ds krijgt en daar spelletjes voor vraag. Puzzels met 49 en 50 stukjes begint hij op uitgekeken te raken dus gaan we maar voor de 100 stukjes.
  Licht Ontvlambaar woensdag 21 september 2011 @ 22:06:49 #183
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_102240312
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 20:38 schreef MaLo het volgende:
Ikzelf vond vroeger de garage van Fisher Price helemaal geweldig.

Ik heb ook een vraagje, zijn de strijkkralen van Ikea wat? De strijkkralen vliegen er hier echt door dus ik wou wel een keer zo'n megapot bij Ikea halen. Maar als die kralen niet goed te strijken zijn dan hebben we er niet wat aan.
Strijkkralen van Ikea zijn prima, die pot lijkt niet leeg te raken terwijl Isa het ene kunstwerk na het andere produceert :)
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_102590723
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 21:41 schreef Spewey het volgende:
Ryan wordt volgende maand 3 en er staat al een fiets met strik voor hem in de garage (profil had een leuke aanbieding vorige maand. :D)
Verder is hij zo geinteresseerd in spelletjes op mn phone doen dat hij mijn ds krijgt en daar spelletjes voor vraag.
Spewey, ideetje *) ms een R4 kaartje kopen, dan download je daar de spelletjes op. Je bent dan veel voordeliger uit en het is handig voor kinderen bij het kiezen/wisselen van een spelletje.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 22:28:08 #185
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_102712895
ik ben ook aan het speuren voor Evie dr verjaardag EN sinterklaas...
Evie heeft al zoveel...
maar deze lijken me leuk; beide van V-tech,
Garage toet toet
http://www.bartsmit.com/vtech-toet-toet-auto-garage
Karaokevriendje
http://www.nieuwspeelgoed(...)e-vriendje&rewrite=1

Iemand ervaring mee???
toet toet autotje hebben we 1tje van en die vindt Evie erg leuk!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_102800922
Als ik de loterij win, koop ik deze voor de boys: een ruimteschip als een soort jongenspoppeNNN :@ huis!
megaleuk, maar beetje duur :D :



link: klik!
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 22:28 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik ben ook aan het speuren voor Evie dr verjaardag EN sinterklaas...
Evie heeft al zoveel...
maar deze lijken me leuk; beide van V-tech,
Garage toet toet
http://www.bartsmit.com/vtech-toet-toet-auto-garage
Iemand ervaring mee???
toet toet autotje hebben we 1tje van en die vindt Evie erg leuk!
BJ: die garage is leuk! Lucas heeft hier ook verschillende autootjes van (leuk he, handzaam, met muziek, zinnetjes en een UIT-knop :P ) echt een hit! garage gaan we misschien ook kopen :9~
welke heeft Evie? deze?


[ Bericht 12% gewijzigd door -Caroline- op 07-10-2011 11:34:50 ]
pi_102801908
Hier ben ik ook al aan het nadenken voor de verjaardagen en sint. Leuk hoor , zo dicht op elkaar ...
;)
Kim ( wordt 6) krijgt van ons een winkeltje, misschien een houten. Iemand enig idee waar je die kunt kopen?
Dies vast wel duurder. Maar dan leg ik het geld van schoonouders erbij.
Dan nog iets voor de opa en oma vinden.
Tyler ( wordt 3) denk ik een loopfiets van mijn ouders. Maar dan nog iets bedenken van ons en mijn schoonouders.
En de sint ga ik denk ik het meeste bij lobbes bestellen. Tis wel een echt jongetje met auto's, treinen etc. Bedenk me net dat hij nog geen heli, ambu etc heeft.
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 11:33:50 #188
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_102802199
bij lobbes hebben ze ook een houten winkeltje. maar ik vind 'm wel wat prijzig voor wat 't is. (70 euro)
in de haak.
pi_102803567
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 22:28 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik ben ook aan het speuren voor Evie dr verjaardag EN sinterklaas...
Evie heeft al zoveel...
maar deze lijken me leuk; beide van V-tech,
Garage toet toet
http://www.bartsmit.com/vtech-toet-toet-auto-garage
Daar zit ik aan te denken voor Jelle's verjaardag!
Lijkt me wel erg leuk!

Ben ook aan het kijken voor sinterklaas voor Jelle, vind het best lastig voor jongens en we hebben ook al best veel (duplo, houten trein, wat houten blokken).
Een basisdoos duplo krijgt hij sowieso, de basisblokken missen we vaak nog.
En dan is hij eind december dus jarig

Voor Lotte ben ik al redelijk klaar eigenlijk, in de loop van het jaar al wat verzameld. Mini baby born, 2 kledingsetjes voor gewone baby born, beker en broodbakje van dora voor straks naat school, dora kwartet. Mini loco komt er nog bij had ik al bedacht, nog ff de aanbieding van bart smit bestellen
pi_102804010
Ingrid, de hema had laatst in de folder een heel leuk winkeltje staan. De prijs weet ik alleen zo niet meer.
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 15:31:15 #191
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_102809633
Ingrid, deze kost een tientje meer dan die van Lobbes, maar is wel leuker vind ik.
in de haak.
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 16:33:18 #192
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_102811889
@cooki; idd die heeft ze! en die is zooo leuk!!

@mrien; ik ga hem deze week eens live bekijken in een speelgoedwinkel; maar denk dat de garage sowieso op haar lijstje komt.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 16:38:09 #193
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_102812103
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 11:23 schreef _Ingrid_ het volgende:
Hier ben ik ook al aan het nadenken voor de verjaardagen en sint. Leuk hoor , zo dicht op elkaar ...
;)
Kim ( wordt 6) krijgt van ons een winkeltje, misschien een houten. Iemand enig idee waar je die kunt kopen?
Dies vast wel duurder. Maar dan leg ik het geld van schoonouders erbij.
Dan nog iets voor de opa en oma vinden.
Tyler ( wordt 3) denk ik een loopfiets van mijn ouders. Maar dan nog iets bedenken van ons en mijn schoonouders.
En de sint ga ik denk ik het meeste bij lobbes bestellen. Tis wel een echt jongetje met auto's, treinen etc. Bedenk me net dat hij nog geen heli, ambu etc heeft.
Bij de hema hebben ze nu een houten winkeltje te koop! Geen idee of het wat is hoor. Ook hebben ze bijbehorende producten, zoals mandje met artikelen, winkelwagentje, kassa volgens mij ook.
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 16:42:10 #194
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_102812256
het Hema winkeltje ziet er inderdaad hartstikke leuk uit, (en kost maar 30 euro) maar er staat ook bij '(online) niet meer beschikbaar'... snel naar de winkel maar!
in de haak.
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 16:43:38 #195
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_102812308
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 16:42 schreef trui het volgende:
het Hema winkeltje ziet er inderdaad hartstikke leuk uit, (en kost maar 30 euro) maar er staat ook bij '(online) niet meer beschikbaar'... snel naar de winkel maar!
Vaak is het in de winkel dan nog wel te krijgen!
Volgens mij hadden ze hier nog wel wat staan.
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 16:49:01 #196
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_102812485
Mijn dochter (en haar vriendinnen :P ) spelen heel veel met onderstaande kassa
http://www.intertoys.nl/speelgoed/supermarkt-kassa-632481.html
Kunnen ze toch wat meer mee dan met een houten kassa zonder bliepjes :P.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_102812680
:D wat modern, met een scanner O+
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 16:57:48 #198
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_102812768
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 16:54 schreef Cooki het volgende:
:D wat modern, met een scanner O+
Ja, en een microfoon erbij :D. Roepen ze elkaar: E., kassa 2 alsjeblieft, E, kassa 2!
F heeft deze kassa vorig jaar van Sinterklaas gekregen en sindsdien is winkeltje spelen, restaurantje spelen en hotelreceptie ( :') ) spelen nóg leuker :P
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  Moderator vrijdag 7 oktober 2011 @ 16:59:56 #199
5428 crew  miss_sly
pi_102812831
Senna heeft deze, wij wilden niet zo'n hysterische toestand. Deze heeft ook een piepje als je 'scant' en een microfoon (die het neit echt doet, maar dat boeit de dame helemaal niets) O+

[ Bericht 19% gewijzigd door Jippie op 20-06-2023 14:53:53 ]
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 17:03:00 #200
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_102812942
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 16:59 schreef miss_sly het volgende:
[ afbeelding ]

Senna heeft deze, wij wilden niet zo'n hysterische toestand. Deze heeft ook een piepje als je 'scant' en een microfoon (die het neit echt doet, maar dat boeit de dame helemaal niets) O+
Is misschien ook de leeftijd, F was 6 toen ze haar nieuwe kassa kreeg, ze was toen ook wel echt uitgekeken op de oude kassa zonder toeters en bellen.

Edit: zo staat het er net alsof ik de kassa van Senna niet mooi vindt, dat is niet zo hoor :D. Alleen voor F niet (meer) geschikt.

[ Bericht 11% gewijzigd door Arizona op 07-10-2011 17:08:17 ]
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_102813335
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 16:59 schreef miss_sly het volgende:
Senna heeft deze, wij wilden niet zo'n hysterische toestand.
:D .... t is hier een en al hysterische toestand.... en dan heb ik 2 jongetjes, niet eens meisjes *O* :*
edit: wat het speelgoed betreft dan he O-)
  Moderator vrijdag 7 oktober 2011 @ 17:16:45 #202
5428 crew  miss_sly
pi_102813393
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 17:15 schreef Cooki het volgende:

[..]

:D .... t is hier een en al hysterische toestand.... en dan heb ik 2 jongetjes, niet eens meisjes *O* :*
ow, maar Senna is van zichzelf al hysterisch genoeg en we hebben al genoeg hysterisch speelgoed :')

En we horen nu ook de hele tijd luid en duidelijk "Nu kun je ook bij deze kassa afrekenen" :D
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_102813414
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 17:16 schreef miss_sly het volgende:
ow, maar Senna is van zichzelf al hysterisch genoeg en we hebben al genoeg hysterisch speelgoed :')
*; laten we maar met elkaar meeleven.... *O* :P
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 17:23:40 #204
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_102813645
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_102825751
Dank jullie wel! We gaan morgen naar de hema (taart ophalen) dan kunnen we meteen kijken of het winkeltje er nog is!
Anders is plastic ook een idee, heeft ze ook een keukentje van. Kan alleen niet zo veel hebben.
Zoals deze: http://www.lobbes.nl/zoek(...)009-supermarkt-smoby

Nu nog iets voor Tyler vinden!
pi_102867267
En hadden ze hem nog Ingrid?
pi_102873214
Nee helaas niet.

Ben nu druk aan het googlen. Hout denk ik niet, is toch wel erg duur.

Ligt het nou aan mij of is er weinig verschil tussen deze 2 , behalve de prijs en kleur?
http://www.lobbes.nl/speelgoed/detail/1440009

http://www.bol.com/nl/p/s(...).html#product_images
pi_103155744
is dit de plek voor december-verlang-lijstjes? O+ of komt daar een apart topic voor? :P
we horen/zien t wel als t moet moven :P

voor lucas wil ik deze kopen voor sinterkerst: vraag aan jullie: is 20 maanden ok of te jong? anders pikt grote broer m in en dat williknie ;)
  zondag 16 oktober 2011 @ 18:46:22 #209
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_103155878
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 18:42 schreef Cooki het volgende:
is dit de plek voor december-verlang-lijstjes? O+ of komt daar een apart topic voor? :P
we horen/zien t wel als t moet moven :P

voor lucas wil ik deze kopen voor sinterkerst: vraag aan jullie: is 20 maanden ok of te jong? anders pikt grote broer m in en dat williknie ;)
[ afbeelding ]
Ik vind het helemaal ^O^
Kan zeker wel met 20 maanden! Tirza heeft 'm al heel lang staan. De ene keer doet ze er veel mee en dan kijkt ze er weer een tijd niet naar om. Magoe, Tirza heeft geen oudere broer/zus die 'm evt. inpikt! (wel af en toe een grote neef, 6jr ;) )
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_103156006
:W ja jij! O+ ik zag m bij jou staan en toen dacht ik weer o ja... hebbu! :Y)
en de poes... gaat die erin liggen? >:)
  zondag 16 oktober 2011 @ 18:52:20 #211
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_103156093
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 18:49 schreef Cooki het volgende:
:W ja jij! O+ ik zag m bij jou staan en toen dacht ik weer o ja... hebbu! :Y)
en de poes... gaat die erin liggen? >:)
Nee hoor, poes ligt lekker op haar mijn dekentje op de bank!

Enne, denk je aan de Cars auto voor op het verlanglijstje?! :)
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_103156306
ja :Y wil jij ns vragen aan je (schoon?) ouders waar ze m hebben gekocht, hij is echt superrrrr! *O*
  zondag 16 oktober 2011 @ 18:59:31 #213
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_103156349
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 18:58 schreef Cooki het volgende:
ja :Y wil jij ns vragen aan je (schoon?) ouders waar ze m hebben gekocht, hij is echt superrrrr! *O*
Ik zal eens vragen aan m'n ouders, dan hoor je het wel!
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_103160139
laat maar, niet goed gelezen, ging niet over de stoel.

[ Bericht 84% gewijzigd door bodpa09 op 16-10-2011 20:41:07 ]
  zondag 6 november 2011 @ 10:09:42 #215
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_104022914
Heeft iemand nog tips voor verkleedkleren?

Hennes hebben we al wat van.Artoek is een mooi idee (fairtrade etc) maar het ziet er zo ontzettend vormeloos uit :@
  Moderator zondag 6 november 2011 @ 10:17:18 #216
5428 crew  miss_sly
pi_104023024
Cooki, is die stoel niet gewoon van Ikea?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 6 november 2011 @ 13:41:38 #217
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_104029448
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 10:17 schreef miss_sly het volgende:
Cooki, is die stoel niet gewoon van Ikea?
Volgens mij oook hoor, en ze hebben hem ook in het rood volgens mij
Rayen 2½ jaar!
  zondag 6 november 2011 @ 13:46:52 #218
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_104029728
Ik heb de Sinterklaas"buit" al binnen _O-. Ben vrijdag de stad ingegaan, ik heb geen zin om te wachten tot het straks weer zo druk is in de winkels :P

F krijgt:
- Moon Dough ijskar
- Strijkkralen
- Oorbellen
- Playmobil kinderboerderij
- Playmobil verrassingszakje (in de schoen)
- Discolamp :P
En voor ons drietjes het Lego Minotaurus spel.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  zondag 6 november 2011 @ 13:48:27 #219
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_104029826
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 10:09 schreef Stiemie het volgende:
Heeft iemand nog tips voor verkleedkleren?

Hennes hebben we al wat van.Artoek is een mooi idee (fairtrade etc) maar het ziet er zo ontzettend vormeloos uit :@
Je kunt bestellen bij carnavalswinkels, daar heeft F ook veel verkleedkleren van. Prinsessejurken, cheerleaderpakje, poesje, dat soort dingen :). Hier in Twente heb je bijvoorbeeld Carnavalsland, Carnavalswereld en Fopshop.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  Licht Ontvlambaar zondag 6 november 2011 @ 14:54:19 #220
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_104033436
Iemand ervaring met Beados? Isa maakt graag vanalles met strijkkralen, maar ik ben niet zo'n held met het strijken van die dingen :+
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  zondag 6 november 2011 @ 15:07:52 #221
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_104034026
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 14:54 schreef Sjeen het volgende:
Iemand ervaring met Beados? Isa maakt graag vanalles met strijkkralen, maar ik ben niet zo'n held met het strijken van die dingen :+
Had ik nog nooit van gehoord. Op bol vind je een paar gebruikersreviews :)

Oeh en carnavalswinkels dus, al heb je die hier niet veel helaas...
  zondag 6 november 2011 @ 16:37:17 #222
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_104037984
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 14:54 schreef Sjeen het volgende:
Iemand ervaring met Beados? Isa maakt graag vanalles met strijkkralen, maar ik ben niet zo'n held met het strijken van die dingen :+
Heeft F ook op haar verlanglijstje staan:). Ik heb er ook geen ervaring mee maar het lijkt wel leuk en handig! F is net als Isa ook dol op strijkkralen.
Ik moet nog wat halen namens beide overgrootoma's en zat te denken aan een kwartetspel en dus ook die Beados.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  Licht Ontvlambaar zondag 6 november 2011 @ 17:39:01 #223
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_104040560
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 16:37 schreef MaLo het volgende:

[..]

Heeft F ook op haar verlanglijstje staan:). Ik heb er ook geen ervaring mee maar het lijkt wel leuk en handig! F is net als Isa ook dol op strijkkralen.
Ik moet nog wat halen namens beide overgrootoma's en zat te denken aan een kwartetspel en dus ook die Beados.
Zelfde bouwjaar hè en moeders die al in de zwangerschap kletsten :P MaLo ;) Isa is ook helemaal dol op playmobil. Ze wil graag het grote zwembad en de camper (zwembad krijgt ze van peetoom), maar bijvoorbeeld ook dat kleine doosje met poppetje met zwemband, die is dus leuk voor in de schoen. En ik ga me weer eens verdiepen in het aanbod adventkalenders.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  zondag 6 november 2011 @ 17:40:38 #224
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_104040613
Bij Dirx zag ik een lego adventskalender en er is er ook een van playmobil :Y



Ik heb voor de meiden een soort knikkerzakjes met vilten cijfers erop gemaakt en die vul ik elk jaar. Zo kun je 'm makkelijk aanpassen aan de leeftijd/wensen van je kind :)
  Licht Ontvlambaar zondag 6 november 2011 @ 17:52:15 #225
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_104041049
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 17:40 schreef Stiemie het volgende:
Bij Dirx zag ik een lego adventskalender en er is er ook een van playmobil :Y

[ afbeelding ]

Ik heb voor de meiden een soort knikkerzakjes met vilten cijfers erop gemaakt en die vul ik elk jaar. Zo kun je 'm makkelijk aanpassen aan de leeftijd/wensen van je kind :)
Ja die is gaaf, die had ze vorig jaar en het jaar ervoor eentje met elfen en feeën :@ maar goed die dingen kosten met een beetje geluk iets van 15-18 euro (koop veel speelgoed in belgie/duitsland) en ik vind dat je er in verhouding nog veel playmobil voor krijgt. Dit jaar zal het waarschijnlijk deze worden, die gaat dan het weekend voor 1 december in de schoen.



Jouw adventkalenders herinner ik me nog die zijn echt heel mooi, daar ben ik niet creatief/geduldig genoeg voor!

[ Bericht 4% gewijzigd door Sjeen op 06-11-2011 17:58:53 ]
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_104041893
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 18:52 schreef Elmo76 het volgende:
Enne, denk je aan de Cars auto voor op het verlanglijstje?! :)
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 18:58 schreef Cooki het volgende:
ja :Y wil jij ns vragen aan je (schoon?) ouders waar ze m hebben gekocht, hij is echt superrrrr!
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 10:17 schreef miss_sly het volgende:
Cooki, is die stoel niet gewoon van Ikea?
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 13:41 schreef TimeJumper het volgende:
Volgens mij oook hoor, en ze hebben hem ook in het rood volgens mij
de zoektocht ging niet over de ikea stoel, die was al bekend, maar toch bedankt dames!
bij elmo bij t micromeeten, zag ik een shake 'n go cars auto en sindsdien was ik er naar op zoek en heb m gevonden bij de intertoys: (elmo's ouders hadden m bij blokker gekocht, kan dus ook :Y maar niet bij de blokkers waar ik was)
shake n go cars: schudden, even wachten en dan rijdt t autootje weg, lucas vindt m nu al leuk (k kon niet wachten tot december :D )

  zondag 6 november 2011 @ 18:18:34 #227
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_104041960
quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2011 17:39 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Zelfde bouwjaar hè en moeders die al in de zwangerschap kletsten :P MaLo ;) Isa is ook helemaal dol op playmobil. Ze wil graag het grote zwembad en de camper (zwembad krijgt ze van peetoom), maar bijvoorbeeld ook dat kleine doosje met poppetje met zwemband, die is dus leuk voor in de schoen. En ik ga me weer eens verdiepen in het aanbod adventkalenders.
Whehe inderdaad Sjeen :P.

Qua adventskalenders krijgt F altijd van mijn oma zo'n chocolade adventskalender met zo'n lekker truttig kersttafereel erop. Die kregen ik en de andere kleinkinderen vroeger altijd van opa en oma, zelfs tot ik een jaar of 20 was _O- (ik was het oudste kleinkind) en nu geeft mijn oma (opa leeft niet meer) ze aan haar achterkleinkinderen O+. Dus voor ons geen andere adventskalenders, deze traditie is veel te mooi om van af te wijken.

Edit: en dan de vreugde als je op 5 december de adventskalender kreeg, dan mocht je in één keer vier hokjes openmaken en vier chocolaatjes eten O+
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  vrijdag 18 november 2011 @ 21:00:35 #228
104963 ETA
European Travel Author
pi_104528206
Hmm, ik hoor niet helemaal thuis in de OUD forum :P Maar goed, ik ben sinds enkele maanden werkzaam op het gebied van speelgoedveiligheid. Mocht er behoefte zijn aan een vraagbaak betreft veiligheid van speelgoed, dan wil ik best proberen wat vragen te beantwoorden :)
Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
Mijn reisfotos!
pi_104847143
Ik zal nog wel even teruglezen, maar heeft er iemand ook een leuke tip voor een gezelschapsspel vanaf 2-3 jaar ofzo? Lijkt me een leuk kadootje voor ons alledrie in de zak :)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 26 november 2011 @ 17:23:56 #230
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_104847229
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 17:20 schreef miss_sly het volgende:
Ik zal nog wel even teruglezen, maar heeft er iemand ook een leuke tip voor een gezelschapsspel vanaf 2-3 jaar ofzo? Lijkt me een leuk kadootje voor ons alledrie in de zak :)
Wat wij heel veel speelden toen F 3 was, was Bonte Ballonnen :)


O ja, Lottino was ook heel geliefd (kan ze eventueel ook nog alléén mee spelen)


[ Bericht 10% gewijzigd door Arizona op 26-11-2011 17:30:31 ]
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_104847830
Miss het spel knappe koppen schijnt ook leuk te zijn, lijkt me ook echt iets voor SENNA
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_104849478
Boomgaard van haba is ook erg leuk voor die leeftijd.
pi_104849630
Ik vroeg mij af wie er hier de "Little People kerststal" heeft en of er ook vaak mee gespeeld wordt? Of dat het eenmalig leuk is met het muziekje en dat het verder dan alleen onder de boom staat... :)

Deze dus:


Ik weet dat er vorig jaar een aanbieding was bij Kruidvat of Trekpleister Ik zie net dat hij in de folder daar inmiddels alweer staat voor 25 euro, maar toch twijfel ik nog een beetje...
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_104850043
quote:
5s.gif Op zaterdag 26 november 2011 18:38 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vroeg mij af wie er hier de "Little People kerststal" heeft en of er ook vaak mee gespeeld wordt? Of dat het eenmalig leuk is met het muziekje en dat het verder dan alleen onder de boom staat... :)

Deze dus:
[ afbeelding ]

Ik weet dat er vorig jaar een aanbieding was bij Kruidvat of Trekpleister Ik zie net dat hij in de folder daar inmiddels alweer staat voor 25 euro, maar toch twijfel ik nog een beetje...
Wij hebben m! Vorig jaar voor Lucas gekocht , toen was ie 9 mnd... en daarna zijn ze er mee blijven spelen! Ik zet m af en toe weg ivm opruimwoede, maar hij komt steeds weer terug.
Ook oudste is 10 en vindt m ook nog leuk :@ :Y

oh : hier spelen ze niet rol-vast he.. de kerststal is soms ook gewoon een tuinhuis of een bushalte oid *O*
pi_104850083
Bedankt voor de tips, dames, ik ga even kijken wat Sinterklaas gaat geven :)

De LP kerststal was hier een succes vorig jaar, toen was ze anderhalf. Ik kan bijna niet wachten om hem weer te pakken en op te zetten, want ik weer zeker dat ze die weer erg leuk vindt!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_104850379
Miss we hebben hier boomgaardje en krokoloco. Allebei erg leuk! Oh en kleurentorentjes schijnt ook een aanrader te zijn.

Voor die jaar heb ik kleine teddie in de zak zitten: http://www.fantasia-speelgoed.be/nl/kleine-teddy-haba-568.htm
pi_104850428
Wij begonnen met M. rond zijn 2e met bonte ballonnen, kleurentorentjes, lottino en knappe koppen.

--oh, wacht-- Spuit 11, dat zeggen MaLo en Beessie ook.
  zaterdag 26 november 2011 @ 19:08:34 #238
35189 Troel
scherp en bot
pi_104850512
Hier de LP stal voor Jochems verjaardag gehad, er wordt dagelijks mee gespeeld.
Bonte ballonnen en lottino ook een hit, kleurentorentjes wordt bij oma mee gespeeld. Eentje van net 2 en eentje van bijna 4 ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_105648979
Heeft iemand tekenbord Mala van ikea? Op de site staat ie met aan 2 kanten schoolbord terwijl die in mijn gedachten aan 1 kant een whitebord heeft. Of vergis ik me nu?

het gaat om deze
  Licht Ontvlambaar vrijdag 16 december 2011 @ 10:44:13 #240
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_105649038
Die van ons (wel al een jaar of 4 oud) heeft aan de ene kant een krijtbord en aan de andere kant een whiteboard. En een grote rol papier in het midden, die over het whiteboard getrokken kan worden om op te tekenen.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_105649071
Dit is volgens de ikea-site de achterkant:
pi_105649103
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 10:44 schreef Sjeen het volgende:
Die van ons (wel al een jaar of 4 oud) heeft aan de ene kant een krijtbord en aan de andere kant een whiteboard. En een grote rol papier in het midden, die over het whiteboard getrokken kan worden om op te tekenen.
Ha gelukkig ik begon al aan mezelf te twijfelen :D Is de whiteboardkant ook geschikt voor magneten?
  Licht Ontvlambaar vrijdag 16 december 2011 @ 10:47:24 #243
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_105649128
Weird... het whiteboard zit bij ons aan de voorkant, daar waar je krijtjes enzo kunt neerleggen. Ik weet niet of het magnetisch is, nooit geprobeerd :P

Deze hebben wij staan:

You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_106527533
*kick*

Ik heb cadeau tips nodig voor de eerste verjaardag.

We wonen heel klein en hebben tapijt liggen dus een wishbone bike en wheelybug etc zijn helaas uitgesloten.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_106527784
DML , ms vind je in dit topic iets
(al staat er niet bij iedereen bij hoe oud t kind op dat moment is)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 7 januari 2012 @ 16:38:37 #246
147316 crew  DJMO
#trut
pi_106527807
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 10:47 schreef Sjeen het volgende:
Weird... het whiteboard zit bij ons aan de voorkant, daar waar je krijtjes enzo kunt neerleggen. Ik weet niet of het magnetisch is, nooit geprobeerd :P

Deze hebben wij staan:

[ afbeelding ]
je kunt dat plankje loshalen en andersom ophangen zodat de andere kant aan de voorkant zit :P Wij hebben hem staan. en ja, hij is magnetisch :Y
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_106530031
quote:
12s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 16:38 schreef DJMO het volgende:

[..]

je kunt dat plankje loshalen en andersom ophangen zodat de andere kant aan de voorkant zit :P Wij hebben hem staan. en ja, hij is magnetisch :Y
Wij hebben 'm inmiddels ook staan en bij ons is ie dus niet magnetisch :? En de ene kant is krijtbord en de andere whiteboard inderdaad.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 7 januari 2012 @ 18:20:20 #248
147316 crew  DJMO
#trut
pi_106530937
Zware magneten pakt hij (idd) niet, maar die simpele lettermagneetjes blijven hier er wel op kleven :?
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_106531763
Ik heb 'm met de kookwekker geprobeerd, maar echt nada, niks, noppes :N
pi_106534116
DML, hier zijn op dit moment boekjes helemaal een hit.
Sofie heeft dit boekje van Minidraak en draculetetje gekregen en ze sleept er de hele dag mee rond.


Ook heeft ze een krat lego primo en daar speelt ze ook steeds vaker mee. Ze bouwt nog niet, meaar begint wel te rijden met de auto's en de poppetjes krijgen allemaal kusjes O+

Van ons heeft ze met haar verjaardag een speelhuis gekregen. Is niet supergroot, en rijdt goed op hoogpolig tapijt.


[ Bericht 12% gewijzigd door kaatjejannie op 08-01-2012 13:00:16 ]
*poef* nu is het weg
  zaterdag 7 januari 2012 @ 22:51:45 #251
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_106542060
DML, ook van mij een tip, je hebt er heel lang iets aan, vanaf ongeveer 1 jaar tot ........

http://www.totaalspeelgoed.nl/aqua-doodle-pen-4314.html#

pi_106545218
Bij zijn neefje ging Puck helemaal los op de activity tafel. Wat is de menig daarover hier?
In dat kader lijkt dat speelhuis me wel iets KJ ^O^

Die aqua doodle is ook wel heel erg leuk zeg Juud!
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_106551892
Een 'activity table' klinkt als een ding waar Ivan niet lang na zijn 1e verjaardag op uitgekeken zou zijn, DML.

Ik vind het sowieso erg lastig om iets voor de 1e verjaardag te vinden dat op het moment zelf leuk is en daarna ook nog leuk blijft. De ontwikkelingen gaan ineens zo snel. Voor je het weer zit Puck aan de puzzels en als hij de beginnerspuzzels onder de knie heeft is hij alweer toe aan 'echte' puzzels.

Afijn, Lena krijgt van ons voor haar verjaardag een pop en een armbandje, van mijn schoonmoeder een poppenkar en in het loop van het jaar krijgt ze van ons nog iets fiets-achtigs als ze daaraan toe is.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_106551925
M. kreeg zo'n tafel voor zijn eerste verjaardag en heeft er vrij weinig mee gespeeld. Ik heb het lijstje voor zijn eerste verjaardag er nog eens bijgepakt:
geluidsblokken
duplo
skipak
knopjespuzzels
hamerbankje
speelgoed voor in bad
klein duimpjes
nopper
voorjaarsjas
muziekinstrumentjes
kaplaarsjes
cd met liedjes
little people spul
  zondag 8 januari 2012 @ 08:53:38 #255
57497 happyme28
I'm so happy
pi_106551946
Daan vond en vindt de activiteit table erg leuk. Hij danst op de liedjes en gaat nu ook echt luisteren en mee praten.

Ook hits van de eerste verjaardag waren babytelefoon, Fischer price hondje, duplo, zandkasteel dvd, stapelblokken en houtenpuzzels

Nu krijgt hij van opa en oma het duploziekenhuis en van ons een fietsje. Verder staan op het lijstje veel duplo, spellen, boekjes, klei en vingerverf oa
pi_106552177
De cadeaus van zijn eerste verjaardag waar Niels nu nog steeds heel veel mee speelt zijn duplo (!!!) en de bakfiets.
En een aantal boeken zijn nu ook nog steeds leuk, we hebben met ook prentenboeken gevraagd voor oudere kinderen.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  zondag 8 januari 2012 @ 10:37:53 #257
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_106552673
duplo is zelfs hier (bij bijna 7 jarige) nog populair (af en toe). 't is wel vooral leuk als je er veel van hebt. :)
in de haak.
  zondag 8 januari 2012 @ 10:41:30 #258
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_106552730
Duplo wordt bij ons ook nog gebruikt door 8-jarige. Voornamelijk als verhogingen voor hotwheelbanen en legobouwsels. Maar als hulpmiddel dient het nog zeker een doel. Ik kan mijn bak duplo dus nog niet wegdoen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_106552736
De activity tafel heb ik hier rond 9 maanden al gegeven, nu wordt er nog nauwelijks mee gespeeld.

Voor z'n verjaardag kreeg hij oa:
Toet toet garage (groot succes, ook nog bij Lotte)
Houten bakfiets
Wheelies garage van Little people (ook groot succes)

Houten trein is hier ook al favoriet, boekjes worden gegeten, ballen ook erg leuk. Alle auto's worden van de garages afgeduwd. Ook groot succes de bilibo en mini bilibo
  zondag 8 januari 2012 @ 11:46:41 #260
100412 mefke79
komt goed!
pi_106553894
duplo en little people blijven hier een hit. En driekus kreeg een wishbonebike en ook die blijft hij nu nog pakken. Tweede verjaardag vooral veel duplo en keuken + keukenspullen.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  zondag 8 januari 2012 @ 11:59:39 #261
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_106554162
Zo'n kralentafel is hier ook erg lang zeer populair geweest. Maar dat kan ook wel met het autisme te maken hebben, dus ik weet niet of dat bij andere kinderen ook zo lang beklijft.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_106655992
Ik weet niet waar ik mijn vraag nou het best kan plaatsen, ik twijfelde tussen dit speelgoedtopic en het kinderkamertjestopic.

Ik zoek een kindertafeltje en stoeltje(s). :) Ik zoek een winkel waarbij ik online kan bestellen, en dan het liefst meubeltjes in het wit. Ik kom nu alleen houten meubeltjes tegen, of wit die voor veel grotere kinderen zijn.

Leenbakker had dit, maar verkoopt het niet meer:



Als het kan wel onder de 70 a 80 euro :)

Ikea is niet online te bestellen, maar heeft ook alleen een wit tafeltje dat 76cm lang is, ik zoek echt wat kleiners. En ook vierkant.
Iemand nog een goeie tip? Thanks!
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 10 januari 2012 @ 21:27:36 #263
147316 crew  DJMO
#trut
pi_106659895
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_106661449
En het lacktafeltje van Ikea dan?


55x55x45

Met Kritter stoeltjes


tafeltje kost 4.99 en de stoeltjes 12.99 p.s
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_106661737
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 21:55 schreef XXXKarinXXX het volgende:
En het lacktafeltje van Ikea dan?
[ afbeelding ]

55x55x45

Met Kritter stoeltjes
[ afbeelding ]

tafeltje kost 4.99 en de stoeltjes 12.99 p.s
Nee, dat vind ik echt geen mooie combi, die dikke tafel en dan "versierde stoeltjes". :@ Thanks voor het kijken wel! :) Die stoeltjes zelf vind ik wel erg leuk O+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_106661810
quote:
Thanks! Daar ga ik achteraan! ^O^ *O*
Ik hoop dat het nog iets langer meegaat dan t/m de kleutertijd (met die kleine stoeltjes). Moet wel lukken denk ik.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_106661983
Die combi heeft mijn dochter op haar kamer (de ikea-combi)
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_106662207
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 22:06 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Die combi heeft mijn dochter op haar kamer (de ikea-combi)
[ afbeelding ]
Daar lijkt het tafeltje minder dik in verhouding met de stoeltjes :)
Maar Ikea was eigenlijk al geen optie, omdat het niet via internet besteld kon worden. Het scheelt wel flink in de prijs. :D
En wat een mooi behang O+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_106662365
Het Krittertafeltje is 50x59 cm:



Niet dat het een optie was, maar toch. :+
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_106663312
Ja natuurlijk is er ook een Kritter tafeltje....daar had ik nou nog helemaal niet aan gedacht.
Niet dat het een optie was inderdaad....
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_106663730
Oh de Kritter tafel met stoelen had ik zeker willen hebben :D
Het scheelt niet veel in prijs zie ik, dus dan kies ik het makkelijk bestelbare setje, ipv veel moeite doen voor vervoer.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_106988653
*kick* voor Ingrid.

Juud bedankt voor de aqua doodle tip hij is besteld ^O^
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_106998728
Dank je!

Ik vroeg me af of er iemand is die een kindercamera heeft gekocht.
Wij hebben 1 van Lobbes voor Kim, maar die foto´s zijn zo slecht, dat is niet leuk meer. Erg wazig.
Dus die gaat terug.
Iemand een andere met goede ervaring?
  donderdag 19 januari 2012 @ 19:23:58 #274
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_107000594
Tobias heeft er 1 van het Kruidvat en die maakt best redelijke foto's alleen waren de batterijen daar steeds heel snel van leeg. Daardoor gebruikt hij nu steeds mijn kleine camera'tje :@
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_107010230
Wij hebben een kindercamera en hij maakt best goede foto's en filmpjes. Hij is van Vtech Kidizoom Pro. Veel foto's zijn echter onscherp end at ligt er meer aan dat ze de camera niet stil genoeg houdt. Overigens is het erg leuk om te zien wat voor foto's ze allemaal maken.



Tip: de camera mag pas uit de tas als we allemaal aangekleed zijn en luister af en toe de filmpjes even terug om te horen wat je zegt want ze leggen alles vast :D
  donderdag 19 januari 2012 @ 23:10:57 #276
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_107011751
Hier ook zo'n ding

deze:


ze kreeg m zo tussen door omdat ie afgeprijsd was van 70,- naar 25,- dat vond ik zelfs leuk :P
Ze speelt er dan wel weer een tijd mee en dan weer niet, er zitten spelletjes op.
Je kunt gewone foto's maken en foto's met een Mega Mindy effect, hij's wel erg 4+ vind ik.

Er zit een standaard flits op wat ik handig vind want de foto's zijn daar door best scherp zolang ze m stil houdt.
Batterijen gaan heel erg lang mee, nu zo'n halfjaar maar er zitten ook hele goede in.
pi_107011943
Ze mocht onze oude hebben, had ze iets mee gedaan waardoor je het scherm niet meer zag.
Laat ze hem even later ook nog in de wc vallen ...

Vtech maar eens bekijken dus! Ze vind het wel heel leuk om foto´s te maken!
  vrijdag 20 januari 2012 @ 11:24:29 #279
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_107022649
Ik vind de videocamera's veel minder leuk, minder handzaam om ergens mee naar toe te nemen.
pi_107027201
wij hebben een kiddizoom foto camera.
Daar is xje heel gelukkig mee. deze zou ze ook heel graag willen hebben.

idd terugkijken is heel leuk (en confronterend.. :+ )
hier ook gaarne geen blotebillen foto's meer :X :X
pi_107027345
Wat is een leuk cadeau voor een 2jarige?
Van opa en oma krijgt hij een tafel + stoeltjes.

Ik zat eerst aan de duplo trein te denken, maar deze moet je zeker opgebouwd laten staan? En dat is hier geen optie..

Vind het erg lastig weer.
pi_107028795
nee dat kan je juist zo leuk altijd anders bouwen..
Gewoon grote doos en klaar!
pi_107151715
Crosspost uit het aanbiedingentopic:

Deze superleuke vloerpuzzel is nu te koop bij de Aldi voor ¤8,99, in drie varianten: de boerderij, de bouw en de stad. Hele goede kwaliteit!

Ik ben echt fan van deze puzzels :) .
pi_107153179
voor een 2 jarige (wellicht nog een beetje op de groei)
puzzels van Djeco!
  maandag 23 januari 2012 @ 21:11:45 #285
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_107154542
Wij hebben een toffe puzzel met stukjes zwart. Die moet je dan door wrijven zichtbaar maken. Extra handicap. :P Met spoken geloof ik.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_107186402
Jore, dankjewel voor de tip! Er is hier iemand heel blij!


Dat klinkt leuk Buuf!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_107208560
<spam>

[ Bericht 95% gewijzigd door RockabeIIa op 25-01-2012 10:27:23 ]
cool products
pi_111097611
Haal deze weer eens naar boven...

Ben op zoek naar een mooie stevige set plastic servies....Iemand tips?
Wil het liefst in 1x een mooie set ipv allemaal losse niet bij elkaar passende onderdelen ;)
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
  donderdag 3 mei 2012 @ 20:09:32 #289
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_111099986
Wij hebben alles bij Ikea gekocht en na 3 jaar nog steeds mooi.
Het is alleen geen plastic :D wel een aanrader.
pi_111100152




Deze? Durfde dat niet ivm snel kapotvallen?
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_111100455
Deze ? Ik zag gister ook een mooi setje in de winkel, met meer primaire kleuren. Even zoeken of ik het online kan vinden.
pi_111100625
Zoiets idd.. maar dan uitgebreider...



Vind net deze... die vind ik ook wel erg leuk...
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
  donderdag 3 mei 2012 @ 20:25:46 #293
35189 Troel
scherp en bot
pi_111100888
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 20:12 schreef Lamb29 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Deze? Durfde dat niet ivm snel kapotvallen?
Kapot? Volgens mij als ik het buiten op de stenen gooi blijft het nog leven. Hier wordt er echt mee gesmeten en zulks en het is nog steeds heel.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_111100949
Johh? Das niet verkeerd :D
Alleen jammer dat er weer geen bestek bij zit dan.. De pannen van ikea vind ik weer erg leuk
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_111101030
Hmmm heb ik zojuist toch een reden gevonden om weer naar de Ikea te gaan? :')
  donderdag 3 mei 2012 @ 20:30:22 #296
35189 Troel
scherp en bot
pi_111101134
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 20:26 schreef Lamb29 het volgende:
Johh? Das niet verkeerd :D
Alleen jammer dat er weer geen bestek bij zit dan.. De pannen van ikea vind ik weer erg leuk
Het besteksetje van de IKEA is al tijden niet meer leverbaar, maar dat was zo'n hit dat ze wel verwachten dat het nog een keer terug gaat komen.

Hier het keukentje, serviesje, pannensetje, glazensetje en ook de setjes met het taartje en de groenten enzo. Succes gegarandeerd!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_111101225
Ik zou wel een poppen versie van de Ikea kinderstoel willen voor mijn stinkerdje... :D

Maar helaas bestaan die niet... -O-
pi_111102043
Hmmmmmm ja echt zonde van dat besteksetje... Wil heel graag meteen een mooie complete set zodat het niet meteen instant een zooi wordt in dat ikeakeukentje (die ze van ons krijgt voor haar verjaardag) De serviesset wil mijn schoonzus geven... maar wil dus heel graag wel eentje aandragen ivm smaak ;)
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
  donderdag 3 mei 2012 @ 20:45:59 #299
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_111102079
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 20:26 schreef Lamb29 het volgende:
Johh? Das niet verkeerd :D
Alleen jammer dat er weer geen bestek bij zit dan.. De pannen van ikea vind ik weer erg leuk
't maakt alleen wel een klere herrie die pannen.
Maar we hebben ze hier ook :P

Bestek ook van Ikea en nog een pannen/lepel/ovenwand setdinggeval van de Hema.
pi_111102160
;) Die zijn ook zo leuk die ikeapannen!
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_111125002
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 23:10 schreef SacreCoeur het volgende:
Hier ook zo'n ding

deze:

[ afbeelding ]
ze kreeg m zo tussen door omdat ie afgeprijsd was van 70,- naar 25,- dat vond ik zelfs leuk :P
Ze speelt er dan wel weer een tijd mee en dan weer niet, er zitten spelletjes op.
Je kunt gewone foto's maken en foto's met een Mega Mindy effect, hij's wel erg 4+ vind ik.

Er zit een standaard flits op wat ik handig vind want de foto's zijn daar door best scherp zolang ze m stil houdt.
Batterijen gaan heel erg lang mee, nu zo'n halfjaar maar er zitten ook hele goede in.
Heb je een linkje of naam waar dit tekoop is?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')