abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 juli 2011 @ 10:13:08 #151
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_99311707
Soms bij de karwij
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  Moderator maandag 11 juli 2011 @ 10:28:25 #152
5428 crew  miss_sly
pi_99311998
Bij het Intertoys-filiaal bij ons in de buurt niet. Halfords kan ik dadelijk wel eens gaan kijken met haar. Een grotere speelgoedwinkel is ook nog een idee, maar dat moeten we dan met schaap doen, want dat zit niet op loop-, fiets- of tramafstand :) Praxis zou ik ook nog kunnen kijken vanmiddag!

Thanks voor de tips allemaal!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 11 juli 2011 @ 11:17:47 #153
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_99313333
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 08:39 schreef miss_sly het volgende:
Wij willen een loopfietsje. Hout mag, hoeft niet. Allerbelangrijkste is dat het niet te groot is, zodat ze er meteen iets mee kan. Maar: waar verkopen ze dat (niet online) zodat we even kunnen gaan passen? :D Iemand een goede tip?
Is dit niks voor je?
[OUD] Vraag en aanbod 73
Rayen 2½ jaar!
pi_99313945
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 11:17 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

Is dit niks voor je?
[OUD] Vraag en aanbod 73
Haha, dat dus!
  maandag 11 juli 2011 @ 13:26:57 #155
100412 mefke79
komt goed!
pi_99317439
miss, bij kids factory hebben ze ze ook en dan kan je passen. Onze wishbonebike heeft vrij lang op de laagste stand gestaan, dan past het prima. Maar dat is natuurlijk wel een duur fietsje als je op zoek bent naar een 'gewone' loopfiets.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  Moderator maandag 11 juli 2011 @ 13:46:04 #156
5428 crew  miss_sly
pi_99318095
Een wishbonebike is duur, maar vooral groot en lomp. Hier moet hij telkens mee naar boven (drie verdiepingen trap) en naar beneden, dus een niet te zwaar, lomp ding is dan wel zo handig :)

Kids Factory, goede, die zit er ook een in Amsterdam.
  maandag 11 juli 2011 @ 13:49:00 #157
100412 mefke79
komt goed!
pi_99318204
Miss, als je van de wbb alleen de twee wielen monteert is ie niet groter dan een loopfiets. En ja duur is ie...
  Moderator maandag 11 juli 2011 @ 13:55:44 #158
5428 crew  miss_sly
pi_99318443
Niet groter, wel zwaarder, volgens mij, want het frame is al een behoorlijk ding. Hij oogt iig een stuk groter, lomper en zwaarder dan de gemiddelde andere loopfiets die ik heb gezien.
  maandag 11 juli 2011 @ 13:58:15 #159
100412 mefke79
komt goed!
pi_99318528
hij weegt echt niets, oogt lomper maar dat hout is heel licht. Ik til em driewielig met 1 hand op, ook toen ik zwanger was. Hout is sowieso lichter dan metaal.
pi_99401921
Heeft iemand hier pocket loco?

Chris heeft nu bambino loco, maar die zijn te makkelijk. Dus daar speelt hij weinig mee. Miniloco heb ik ook liggen, maar dat is of te makkelijk, of te moeilijk.
Is pocket loco dan nog leuk als tussen iets. Chris wilde de cars-versie wel hebben voor zijn verjaardag ;)
  woensdag 13 juli 2011 @ 21:00:13 #161
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_99427607
Geen ervaring met Pocket loco DF

Linde krijgt van mijn schoonouders toch een kindercamera. Er schijnt een vernieuwde versie te zijn en ze vonden het een erg leuk idee! Van mijn ouders krijgt ze een kinder-laptop die ze zelf heeft uitgezocht bij de speelgoedwinkel.

Van ons krijgt ze een ukulele. We wilden eerst een gitaartje voor haar kopen, maar dit was volgens de muziekwinkel makkelijker om mee te beginnen. Mij benieuwen of ze het leuk vindt. Ze wil altijd graag meedoen als mijn vriend gitaar gaat spelen en nu gaat dat beter dan met de speelgoedgitaar die ze had.
pi_99435437
Zo linde wordt flink verwend met haar verjaardag!

Wij hebben wel pocket loco. Met het cars boekje hebben we geen ervaring maar de andere 4+ boekjes, kinderquiz, sesamstraat etc, zijn ongeveer gelijk aan het moeilijkheidsniveau van de moeilijkste bambinoloco of makkelijkste mini loco boekjes. Zoek het silhouet, wat hoort bij wat, welk puzzelstukje is hetzelfde etc...
Jammer genoeg zijn de losse boekjes van pocket loco lastig te krijgen, en lijkt er een tussen categorie te missen. Er zijn weinig boekjes voor 5/6 jarigen niveau. Voor de boekjes iets moeilijker dan de eenvoudige 4+ boekjes, moet je vaak echt al kunnen lezen.

Als Chris dol is op Cars zou ik het gewoon doen, het is geen mega duur iets, en op zich wel leuk voor in de trein/auto etc.
pi_99435714
Een van Pepijn's favoriete verjaardagscadeau's is het skelet wat hij van de kinderopvang kreeg. Als het aan hem ligt blijven we bezig met alle botten benoemen. :D
pi_99444502
Piglet, tnx. Hij is nu ookal snel verveeld bij die bambinoboekjes. Dan laat ik het even. Genoeg ander Cars spul te koop in de wereld ;)

Nog andere ideeen voor een 4e verjaardag. (behalve spelletjes, cars spul en knutselspul)
  donderdag 14 juli 2011 @ 10:34:15 #165
185640 vrouwtje-theelepel
Vrouwtje-theelepel
pi_99446985
@miss sly, mika heeft een early rider. Het is een ideale loopfiets, lichtgewicht, stevig, zadel is verstelbaar, en hij is mooi. Er is ook een roze voor meisjes. hij is wel prijzig.
pi_99447462
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 21:00 schreef Stiemie het volgende:
Geen ervaring met Pocket loco DF

Linde krijgt van mijn schoonouders toch een kindercamera. Er schijnt een vernieuwde versie te zijn en ze vonden het een erg leuk idee! Van mijn ouders krijgt ze een kinder-laptop die ze zelf heeft uitgezocht bij de speelgoedwinkel.
heb niet alles gelezen dus kan best al gemeld zijn, maar wat betreft de camera kijk eventjes naar hoe lang het duurt voor dat de foto daadwerkelijk genomen wordt. Bij veel (kinder)camera's duurt dat best lang waardoor de foto's veelal bewogen eruit komen te zien. Immers kind klikt foto en trekt de camera alweer weg of houdt hem niet lang genoeg stil... Was hier een van de grootste ergenissen van de camera's die er gepasseerd zijn.
(alicia gebruikt nu deze (nikon coolpix) en ondanks dat die snel is, en ze weet dat ze eventjes moet wachten gaat het jammergenoeg nog wel eens mis)
  Moderator donderdag 14 juli 2011 @ 10:52:58 #167
5428 crew  miss_sly
pi_99447529
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 10:34 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
@miss sly, mika heeft een early rider. Het is een ideale loopfiets, lichtgewicht, stevig, zadel is verstelbaar, en hij is mooi. Er is ook een roze voor meisjes. hij is wel prijzig.
We zijn vanochtend hier bij de fietsenswinkel geweest. De loopfiets die ze al hadden staan, was nog wat groot (net te groot, maar wel voldoende om dus niet goed met de voeten bij de grond te kunnen), maar ze hadden ook een nieuwe binnen. Ze heeft hem opgemeten en hij lijt iets lager, maar hij was nog niet in elkaar gezet. Vanmiddag gaan we dus weer even passen, dan heeft ze hem in elkaar gezet.
  Licht Ontvlambaar donderdag 14 juli 2011 @ 11:38:32 #168
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_99449111
Alicia in pink O+ Isa gebruik onze 'oude' sony digitale compact camera, dan werkt prima :)

Ik wilde jullie even delen in de succesnummers van deze verjaardag :) foto's zijn klikbaar

En verder skates met uitrusting, een speedo duikbril, zo'n ding met een wieltje wat je om je enkel kunt doen en overheen springen.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_99449282
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 08:35 schreef Deepfreeze het volgende:
Piglet, tnx. Hij is nu ookal snel verveeld bij die bambinoboekjes. Dan laat ik het even. Genoeg ander Cars spul te koop in de wereld ;)

Nog andere ideeen voor een 4e verjaardag. (behalve spelletjes, cars spul en knutselspul)
Hier is pepijn verder verwend met buitenspeelgoed (bowlingset, skippybal, gewone bal, waterpistool), boeken over dinosaurussen, waar is wally boek, mini dino skeletten, gezelschapsspelletjes, een globe met lampje erin, een mega wereldkaart, en veel van het natuurontdekspul van de hema.

Maar of dat allemaal een even groot succes is bij de meeste 4 jarigen weet ik niet ;).
pi_99470261
skippybal klinkt leuk. De rest heeft hij al, of is hij niet echt mee bezig ;)
Al heb ik dingen van de hema weleens gezien. Eens kijken of dat misschien toch wel leuk is..
pi_102199572
Voor Mikoxx een kick ;)
  dinsdag 20 september 2011 @ 22:18:54 #172
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_102199668
Dank je Mrien!

Ik ben op zoek naar een leuke garage voor auto's ed voor mijn jongens. Iemand tips? Welke zeker niet, welke wel? Hout/plastic, ik heb (nog) geen echt voorkeur...
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 20 september 2011 @ 23:12:57 #173
147316 crew  DJMO
#trut
pi_102202599
ik kreeg (toevallig) deze van blokker in de mail vanmorgen. Als het je wat lijkt, héél rap zijn, heb je 'm nog voor de aanbiedingsprijs :) (ik heb er geen ervaring mee verder)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_102235100
Ikzelf vond vroeger de garage van Fisher Price helemaal geweldig.

Ik heb ook een vraagje, zijn de strijkkralen van Ikea wat? De strijkkralen vliegen er hier echt door dus ik wou wel een keer zo'n megapot bij Ikea halen. Maar als die kralen niet goed te strijken zijn dan hebben we er niet wat aan.
pi_102235199
Bij de 3 dwaze dagen van de bijenkorf zag ik een houten garage in de folder staan. Geen idee meer welk merk, maar de folders staan ook online volgens mij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')