abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 22 september 2010 @ 18:35:31 #276
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_86720501
Iemand hier ervaring met quinny poppenbuggy? ik dacht dat ik 'm laatst ergens op een foto zag ( bij Mrien geloof 'k maar weet ik niet zeker :P ) ik wil namelijk weten of 'ie echt makkelijk rijdt.. ze heeft nu een andere maar daar kan ze niet mee naar buiten, geen zwenkwieltjes & mag ik steeds helpen.
pi_87735214
Lees ik bij toeval !
Lotte heeft hem inderdaad en hij rijdt erg soepel! Buiten rijdt hij ook prima!
pi_87735414
De reden waarom ik dit topic zocht is voor sinterklaas :)
Ik ben nu vast aan het kopen omdat ik steeds minder mobiel begin te worden en zeker tegen de tijd dat sinterklaas is ;)

Vandaag nog even in de stad geweest, ze hadden bij de Wibra (of all places) een "zingen en leren postauto". Van little people in de aanbieding voor 14,99. Erg leuk! Voor 2-5 jaar, met letterherkenning, voorbeelden. Abc lied en alle letters.
Die heb ik dus meegenomen ;)

Tijdje geleden bij trekpleister al een boerderij van Little People meegenomen, was toen 9,99m
Nu hebben ze die overigens (andere soorten) bij de kruidvat in de aanbieding voor dezelfde prijs, erg leuk spul!

Ook nog een kwartetsppel meegenomen van de trekpleister voor 1,99 ;)

Ik twijfel nog over de kassa van fisher price die ik eerst wilde halen voor haar. Bij de buren kan ze er erg leuk mee spelen..mja..is die wel leuk genoeg
Anders komt er waarschijnlijk nog een kledingsetje voor haar baby born pop bij en dan denk ik dat ik er wel redelijk ben ;)
Opa en oma kopen ook nog wat namelijk en zoveel krijgt ze er toch nog niet van mee ( dan 2,5 jaar)
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 23:45:57 #279
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_87736178
Hier is 't toch een andere poppenwagen geworden.

En voor Sint ben ik ook al bezig.
Ze wil haar playdoh compleet maken dus er komt een ijsmachine & cake makin station.
Ik heb haar toevallig vandaag 2 speelgoedboeken gegeven zodat ze kon aankruisen.

Ze wilde ook graag takkie kakkie ( :') ) & een badje voor de baby Annabel & ze kruist steeds een babygym aan want die wilt ze voor haar pop, dus misschien hebben ze zoiets ook in 't klein voor poppen? En ze wilde rolschaatsen (die verstelbare hello kitty dingen lijken me wel handig) en verder moet ik nog kijken eigenlijk.. ze is pas jarig geweest dus 't is moeilijk.
  woensdag 20 oktober 2010 @ 00:02:51 #280
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_87736713
sacrecoeur, met een van beide klei-kado's (ijsmachine of cakemaking ding) kan ze waarschijnlijk ook al best een tijd vooruit (er zit ook veel overlap tussen geloof ik), dus ik zou er voorlopig eerst 1 geven en dan iets heel anders in plaats van die andere. maar ik weet niet of je ze al gekocht hebt.
in de haak.
  woensdag 20 oktober 2010 @ 00:13:00 #281
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_87737109
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 00:02 schreef trui het volgende:
sacrecoeur, met een van beide klei-kado's (ijsmachine of cakemaking ding) kan ze waarschijnlijk ook al best een tijd vooruit (er zit ook veel overlap tussen geloof ik), dus ik zou er voorlopig eerst 1 geven en dan iets heel anders in plaats van die andere. maar ik weet niet of je ze al gekocht hebt.
Ja maar ik vind 't zelf ook zo leuk :')

Maar ik snap wat je bedoeld.
En geen idee wat ik anders moet geven.

Misschien is Pinypon wel iets.

[ Bericht 2% gewijzigd door SacreCoeur op 20-10-2010 00:25:03 ]
pi_87741385
Ik ben al zo goed als klaar voor sinterklaas :D
Ben al 2 maanden steeds dingetjes aan het kopen als ik iets leuks tegenkom of als zij iets in de winkel aanwijst. (boekjes, barbie, hellokitty blokken, mylittleponyachtig ding met borstel enzo en wat tinkerbell spulletjes. En gister een babybornpop, setje kleertjes en de roze jeep erbij gekocht.
Ik heb ook getwijfeld over de kassa omdat ze daar bij dr nichtje zo leuk mee speelt. Maar ze is tegenwoordig thuis meer van het lezen of met de pop spelen. Dus ik denk dat ik zo wel klaar ben :)
pi_87761475
Ook al mooi vroeg dus ;)
Met de pop wordt hier ook heel veel gespeeld, kleertjes wil ik daar dan ook nog voor bij kopen


Denk dat ik ook nog wat boekjes wil zoeken
pi_87761998
Hebben jullie toevallig nog briljante 2e verjaardagtips? Ik heb al wel een lijstje, maar misschien vergeet ik wel iets heel erg belangrijks... O-)
pi_87766952
Zet het lijstje dan eens neer. ;)
pi_87768371
Mrien de kassa is hier al een jaar een succes. Muntje erin, muntje eruit en alles in dat laadje stoppen. En als ze groter zijn, kunnen ze winkeltje spelen :)
pi_87768484
Hier heeft de oudste ook een kassa van sinterklaas gekregen toen hij 2 was en hij speelt er nu bijna 2 jaar later nog steeds mee. Net als zn keukentje!
  woensdag 20 oktober 2010 @ 20:43:32 #288
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_87768832
Hier wordt de kassa van FP niet zoveel gebruikt.
Ze heeft er ook nog èèntje met een automatisch loopbandje, speakertje & sleuteltje, die had meer succes :P
  woensdag 20 oktober 2010 @ 20:45:45 #289
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_87768942
Onze dochter van bijna 1 krijgt voor haar verjaardag het volgende van Haba:









Die laatste pop hebben ze nu helaas wel sinds een week opeens met een hond in een speciale editie, dat is wel jammer want die hond is leuk en verkopen ze niet los.

En wat een rotleeftijd is die 1 jaar toch voor cadeau's als er al een broef of zus is, loopkar, loopfiets en alles is er al en voor meisjes is er ook weinig in die leeftijdscategorie (althans , wij hebben alles al gekocht voor onze zoon en dat hebben we niet verkocht). Als ze 3 worden wordt het pas leuk voor meisjes vind ik.

En voor sinterklaas krijgt ze trouwens een kleine baby born pop en dit haba paard:



Op die kleine babyborn staat wel vanaf 4 jaar, maar dat lijkt me wat onzinnig?
Een grote babyborn met spulletjes erbij en kleding krijgt ze wel op haar 4e verjaardag (van oma, heeft ze al 3 jaar vooruit gekocht :{ )

[ Bericht 26% gewijzigd door kahlanamnell op 20-10-2010 20:51:37 ]
I intend to be formidably armed
pi_87769042
Kyllian heeft zoiets en vooral de scanner (die piepjes geeft) is erg populair.
pi_87769136
En de meisjesversie:
  woensdag 20 oktober 2010 @ 22:19:02 #292
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_87773726
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 20:43 schreef SacreCoeur het volgende:
Hier wordt de kassa van FP niet zoveel gebruikt.
Ze heeft er ook nog èèntje met een automatisch loopbandje, speakertje & sleuteltje, die had meer succes :P
Oh dat ding dta als hij een beetje ongunstig ergens onder ligt constant zit te piepen }:|

Hier gaan we volgende week in Engeland beetje neuzen wat daar is :P En dan lijstjes maken, want het is drie keer feest holadijee..

Eerst sint hier bij me oudjes en hier en van oma.
Maar die laatste heeft ze al gehad was gezamenlijk voor haar verjaardag en sint.. We hebben gewoon uitgelegd dat sint zijn pakjes boot al zo vol had.. maar hij dit nog zo graag had willen geven en dus oma centjes gestuurd had zodat ze nu ze zo ziek was al vast een kadootje van sint kreeg.
Het is een houten loopfietsje geworden om te leren balanceren en zo wat voor haar veiliger oefenen van.
Ze is er stapelgek mee O+

Dus ik ga hier nog ff verder ideetjes op doen en misschien daar wat leuks :)
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_87775683
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 20:45 schreef kahlanamnell het volgende:
Onze dochter van bijna 1 krijgt voor haar verjaardag het volgende van Haba:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Die laatste pop hebben ze nu helaas wel sinds een week opeens met een hond in een speciale editie, dat is wel jammer want die hond is leuk en verkopen ze niet los.

En wat een rotleeftijd is die 1 jaar toch voor cadeau's als er al een broef of zus is, loopkar, loopfiets en alles is er al en voor meisjes is er ook weinig in die leeftijdscategorie (althans , wij hebben alles al gekocht voor onze zoon en dat hebben we niet verkocht). Als ze 3 worden wordt het pas leuk voor meisjes vind ik.

En voor sinterklaas krijgt ze trouwens een kleine baby born pop en dit haba paard:

[ afbeelding ]

Op die kleine babyborn staat wel vanaf 4 jaar, maar dat lijkt me wat onzinnig?
Een grote babyborn met spulletjes erbij en kleding krijgt ze wel op haar 4e verjaardag (van oma, heeft ze al 3 jaar vooruit gekocht :{ )
4 poppen in korte tijd... Daar kan dat kind van 1 toch nooit tegelijk mee spelen :?
pi_87777646
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 22:55 schreef p_iglet het volgende:

[..]

4 poppen in korte tijd... Daar kan dat kind van 1 toch nooit tegelijk mee spelen :?
Afwisseling? Kind kan toch ook niet 6 spelletjes tegelijk spelen? En toch heb je meerdere spellen om mee te spelen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 20 oktober 2010 @ 23:51:51 #295
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_87777699
Of je kind heeft niks met poppen.. :P kan ook.. bewaar je zorgvuldig je babyborn pop.. 25 jaar lang.. en je dochtertje kijkt er na in het wagenejte even oud.. pleurt de pop in de vuilnisbak en gooit er een treintje en een kikker in het wagentje _O-
Engaging Infinite Improbability Drive..
  woensdag 20 oktober 2010 @ 23:55:19 #296
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_87777792
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 23:49 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Afwisseling? Kind kan toch ook niet 6 spelletjes tegelijk spelen? En toch heb je meerdere spellen om mee te spelen.
Dat dus.
Isa heeft met haar 2de verjaardag alle zooi van Little People gehad.
Werd ook gezegd dat het te veel zou zijn, maar af en toe iets weghalen & terugzetten maakt 't juist aantrekkelijk.
  woensdag 20 oktober 2010 @ 23:57:16 #297
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_87777843
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 23:49 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Afwisseling? Kind kan toch ook niet 6 spelletjes tegelijk spelen? En toch heb je meerdere spellen om mee te spelen.
toch vind ik ook hier wel veel overlap in de kadootjes zitten. een poppenwagen en een pop lijken me leuke aanvullende kado's, maar nog een aantal extra poppen erbij (die ook weer niet supergoedkoop zijn), daar zie ik de toegevoegde waarde ook niet van. koop dan een poppenkinderstoel of badje oid erbij.
in de haak.
  donderdag 21 oktober 2010 @ 07:16:35 #298
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_87781747
Tja, het is maar net waar de interesses van je kind liggen. F is 6 en heeft in de loop der jaren vier babypoppen "verzameld". Met allevier wordt nog hartstochteljk gespeeld.
Barbies daarentegen, wordt niet naar omgekeken. Daar heeft ze van oma een hele set van gekregen, maar de barbies liggen te verpieteren in de schoenendoos :').
Het lijkt me alleen lastig om als een kind één jaar wordt al te kunnen bepalen dat poppen helemaal zijn/haar ding gaan worden.

Ik vind die Habapoppen trouwens ontzettend lief O+.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_87782357
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 23:57 schreef trui het volgende:

[..]

toch vind ik ook hier wel veel overlap in de kadootjes zitten. een poppenwagen en een pop lijken me leuke aanvullende kado's, maar nog een aantal extra poppen erbij (die ook weer niet supergoedkoop zijn), daar zie ik de toegevoegde waarde ook niet van. koop dan een poppenkinderstoel of badje oid erbij.
Dat bedoel ik, dat je kind zoals F van malo met een jaar of 6, 4 poppen verzameld heeft is hartstikke leuk. Dan weet je dat er veel mee gespeeld word en groeit zo'n verzameling geleidelijk. Net als een duplo, lego, playmobiel of wat dan ook voor verzameling.
Dit kindje word 1!!! dan vind ik 4 poppen in korte tijd gewoon wat overweldigend, zeker omdat je nog helemaal niet weet of het wel een "poppenkind" is.

Ik vind het overigens compleet niet vergelijkbaar met spelletjes, boeken etc.
pi_87782458
Jen heeft op haar 2e verjaardag van iedereen duplo gekregen en heeft 2 manden vol. Ze speelt er volop mee.
Ik zie het probleem niet.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')