quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:12 schreef miss_sly het volgende:
Toevallig zag ik gisteren bij Hema ook heel leuk houten speelgoed voor niet te veel geld in gezellige kleurtjes. En sommige dingen ook nog nu in de aanbieding. Het is dat Senna er nog veel te klein voor is, anders zou ik er zelf al iets van kopen:
http://www.hema.nl/nl-nl/winkel/kind/speelgoed%20-%20cadeaus.aspx
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:05 schreef E.T. het volgende:
Bambino-loco Vief!![]()
Saskia heeft er heel veel mee gespeeld en ik ga nu een nieuwe set kopen want we zijn 3 blokjes kwijt.
Ik werd helemaal enthousiast door jullie en heb meteen op bol.com gekeken en besteldquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:33 schreef p_iglet het volgende:
[..]
bambino loco is vanaf 2 jaar, wordt hier met 2jr 4m al graag gebruikt. Pepijn vind het erg leuk.
Heb even gezocht en het is Karwei. Lijkt erg op de loopfiets die we laatst bij Praxis gekocht hebben voor Linde. Erg leuk stevig fietsje in hoogte evrstelbaar zadeltje. Helaas moet Linde nog even groeien voordat ze er goed op kan fietsen. Ze komt nu net aan met haar tenen bij de grond.quote:Op woensdag 4 november 2009 15:02 schreef YPPY het volgende:
Bij de gamma/praxis/karwei/oid staat nu een hele leuke stevige in het krantje. Die overleeft zelfs de kindjes op mijn werk. Dus dan is hij goed.
Ja, maar de aantrekkingskracht ligt natuurlijk voor 98% in het Cars-gehaltequote:Op maandag 9 november 2009 11:04 schreef MeNicole2 het volgende:
Viev de racebaan heeft Mikael ook. Ik zou als ik jou was niet zoveel geld betalen ervoor. je kan beter een racebaan kopen die niet van Cars is. Dan ben je goedkoper uit en die zijn precies hetzelfde!!
Ja daarom had Mikael hem met zijn verjaardag ook gekregenquote:Op maandag 9 november 2009 11:09 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja, maar de aantrekkingskracht ligt natuurlijk voor 98% in het Cars-gehalte. Ze zijn wel nog uit te breiden las ik, met andere Carrera-onderdelen. Hmm..
Wat voor auto? Een grote, kleine, met of zonder geluid?quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:08 schreef Pvoesss het volgende:
Ik ben op zoek naar een auto voor mijn dame. Graag wel in flitsende kleurtjes.![]()
Ze is helemaal dol op haar pop maar auto's winnen terrein. Ze is 1,5 dus hij moet wel een beetje babyproof zijn
Ja die heeft de dame gezien en daar was ze helemaal weg van.quote:
Het kruidvat heeft een grote roze barbie-auto voor een tientje geloof ik.quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:08 schreef Pvoesss het volgende:
Ik ben op zoek naar een auto voor mijn dame. Graag wel in flitsende kleurtjes.![]()
Ze is helemaal dol op haar pop maar auto's winnen terrein. Ze is 1,5 dus hij moet wel een beetje babyproof zijn
als ik dat had geweten, die heb ik hier ook staan. Had je zo op kunnen halen.quote:Op zondag 15 november 2009 21:32 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Het kruidvat heeft een grote roze barbie-auto voor een tientje geloof ik.
Ik heb vanavond het sinterklaaskadootje voor Oscar opgehaald.Via Marktplaats gekocht want hij was op bij Ikea.
![]()
Dan maar zo. Deze is het:
[ afbeelding ]
Sasha krijgt een muzieksetje voor sinterklaas.
Voor zijn verjaardag een llittle people garage die we van m@x overgenomen hebben.
We waren van plan voor een houten te gaan, want ik had hier nooit meer aan gedacht, dat ik die gereserveerd had.We gaan er nog wel iets met nog een 1 of 2 auto'tjes bijkopen.
En dan moeten we dus ook nog wat voor kerst verzinnen voor beide mannen. Pffff...
Dat gaan denk ik iets van boekjes worden ofzo.
Waar woon je ergens?quote:Op zondag 15 november 2009 22:49 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
als ik dat had geweten, die heb ik hier ook staan. Had je zo op kunnen halen.
Ik heb een kortingsbon waarmee je een tientje terugkrijgt als je hem voor3 1 december aanschaft. Interesse?quote:Op zondag 15 november 2009 21:25 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ja die heeft de dame gezien en daar was ze helemaal weg van.
Maar ik vind hem redelijk duur om in de schoen te doen.
Rubbabu vind ik heel leuk grasjes maar de dame denk ik niet
Die is leuk. Nog nooit gezien daar.quote:Op maandag 16 november 2009 13:48 schreef snoopy het volgende:
En dat poppenhuis of de poppenkast van de Hema Ingrid?
Ja graagquote:Op maandag 16 november 2009 13:39 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik heb een kortingsbon waarmee je een tientje terugkrijgt als je hem voor3 1 december aanschaft. Interesse?
quote:Op maandag 16 november 2009 14:09 schreef trui het volgende:
hier blijven de verlanglijstjes zelfs na sinterklaas nog lang genoeg.
quote:Op maandag 16 november 2009 13:47 schreef _Ingrid_ het volgende:
Bij trekpleister zie ik al van duplo mijn eerste vliegtuig. Die is wel leuk!
Een kilometer of 120.quote:Op maandag 16 november 2009 08:12 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Waar woon je ergens?![]()
Zeker heel ver weg van Eindhoven, of niet?
Oh helaas, dan houdt het opquote:Op maandag 16 november 2009 19:36 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Een kilometer of 120.![]()
Ik woon tussen Rotterdam en Den Haag in
Liefquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:43 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Hier staat er eentje voor 13,95
Geen succes:quote:Wat succesnummers zijn de duplo van Nijntje, ministeck (met grotere pinnetjes), een spel waarbij je aapjes in een boom moet schieten, een prinssenspel met diamanten (vanaf 4 jaar, dus ze snapt er niks van) en de topper: een muziekdoosje met een dansende prinses dat nu al niet meer goed dicht gaat, ze is verliefd.
Een raadspelletje van sesamstraat en een torentjesbouwspel snapte ze heel snel, dat is wel fijn, wat afwisseling voor tijdens het memory'en.![]()
Dat ligt eraan hoe snel ie looptquote:Op maandag 7 december 2009 10:20 schreef Chan het volgende:
Even een vraagje, ik ben veel te vroeg eigenlijk want hij is pas 4 maanden, maar dan weet ik het maar vast.. Is een loopfietsje een geslaagd idee als eerste verjaardagscadeau? Of is dat nog erg vroeg en doen ze er dan nog niks/weinig mee?
Hoezo? Lekker toch dat je als kind je eigen plekje hebt en niet telkens al je speegoed weer hoeft op te bergen?quote:Op maandag 18 januari 2010 18:51 schreef p_iglet het volgende:
Wat gezellig zo'n 'baby jail'![]()
Je zal maar eens met je kind samen moeten leven ipv langs elkaar heen
Ja erg he? Want hij zit er altijd in en 't poortje staat nooit open.quote:Op maandag 18 januari 2010 18:51 schreef p_iglet het volgende:
Tsjongejonge, ik dacht dat ik een zeikerd was, maar bij jou schijnt ook echt altijd het zonnetje he?quote:Op maandag 18 januari 2010 18:51 schreef p_iglet het volgende:
Ik wou het niet zeggen maar idd, wat een enorm onzinnige opmerking zeg. Je kan je kind ook voortdurend van hot naar her slepen, is dat dan wel " je leven delen" ?quote:Op maandag 18 januari 2010 19:32 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Tsjongejonge, ik dacht dat ik een zeikerd was, maar bij jou schijnt ook echt altijd het zonnetje he?![]()
Jawel! Bij ons op het kinderdagverblijf / BSO hadden ze er drie gekocht en één ervan deed het meteen!quote:Op maandag 18 januari 2010 21:44 schreef Troel het volgende:
Hopla schijnt ook leuk te zijn, maar ik heb nog geen versie gezien waarvan het beest het meteen doet en dat is wel zo leuk als je het cadeau geeft.
Die van mij ook, maar het lijkt me best lekker om soms even zo'n plekje te hebben waar je niet op hoeft te letten of je uk ineens heel stil is en dan de kat vakkundig aan het epileren is ofzoquote:Op maandag 18 januari 2010 20:27 schreef Troel het volgende:
Hier zit mijn kind gewoon bij de planten, daar leert ie van dat ie eraf moet blijven
Die hekken zijn best duur niet of heb je een goedkoop adresje voor mij?quote:Op maandag 18 januari 2010 17:37 schreef popolon het volgende:
Kun je er eentje inrichten als 'baby jail'.
Heb ik van Amazon.com, waren redelijk prijzig ja. (rond de $120). Als je handig bent kun je zoiets zelf maken, ik heb alleen twee linker handen. Marktplaats is natuurlijk ook een optie.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:16 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Die hekken zijn best duur niet of heb je een goedkoop adresje voor mij?
Dat zijn, imo, dingen maar even leuk zijn. Ik maak er echt een 'quest for the grail' van: Speelgoed wat lang meegaat in de zin van aantrekkingskracht/speelbaarheid.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:36 schreef Estrys het volgende:
Een groot succes hier bij Seb (net 1 jaar)
[ afbeelding ]
wij lieten onze zoon zelf iets uitzoeken voor zijn 2e verjaardag. Lieten hem zijn gang gaan in de speelgoedwinkel en hij kwam met een plastic grasmaaier terug. Ding kostte 8 euro ofzo maar hij heeft er jaren lol van gehadquote:Op zondag 7 februari 2010 18:11 schreef Webkim het volgende:
Ik kom even ideeën opdoen. Thomas wordt eind vd maand twee en hij heeft al zoveel speelgoed.
Keukentje: check. Wishbonebike: check. Driewieler: check. Veel Duplo: check.
Ben dus compleet inspiratieloos...
Puzzels en knutseldingen. Goed idee.quote:Op zondag 7 februari 2010 20:26 schreef p_iglet het volgende:
Boekjes, en duplo heb je nooit teveel.
Spelletjes, puzzels, houten auto's, knutselspul als kleine dingen.
Houten garage als evt groter ding.
Je kunt ook wat weggeven als je al zoveel hebt. Elke keer als onze zoon wat krijgt kiest 'ie wat uit om weg te geven aan 'de kinderen die het wat moeilijker hebben'. Dat 'moet' hij en vindt het zelfs leuk om te doen.quote:Op zondag 7 februari 2010 20:20 schreef Webkim het volgende:
Ik wil dus ook niks groots. Meneer heeft al veel te veel en dan hebben we natuurlijk ook nog de ik-kon-het-niet-laten-liggen oma's.
Dat vind ik wel een goed idee.quote:Op zondag 7 februari 2010 20:59 schreef popolon het volgende:
Je kunt ook wat weggeven als je al zoveel hebt. Elke keer als onze zoon wat krijgt kiest 'ie wat uit om weg te geven aan 'de kinderen die het wat moeilijker hebben'. Dat 'moet' hij en vindt het zelfs leuk om te doen.
quote:
Daar komt 't wel op neer ja.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:18 schreef lily het volgende:
Het hoeft niet eens perse altijd als hij wat krijgt maar eens in de zoveel tijd kijken waar hij nog mee speelt ofzo en dan samen uitzoeken wat weggeven kan worden.
glutenvrijequote:Op zondag 7 februari 2010 20:42 schreef Pvoesss het volgende:
Mijn dame is ineens dol op tekenen.
Nu vroeg ik me af welke tekenspullen jullie nou echt aan zouden raden..
Ik ken natuurlijk de hema en alle freubeltjes maar welke merken zijn nou het best uit te wassen?
En welke lijm plakt er briljant voor een dreumes? (behangplaksel?)
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:35 schreef Webkim het volgende:
Mama, mag ik een pony? Tuuuurlijk schat!
Klik. (Check vooral het filmpje!)
Mijn zoontje heeft dezelfde interesses, op musea na. Maar hij speelt ook graag electro (Bert en Ernie) dus heb ik een soortgelijk iets voor hem gekocht bij het Kruidvat, een soort van pocket variant, zodat ie dat in de auto kan spelen. Lijkt dus op mini loco maar dan elektronisch.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:00 schreef p_iglet het volgende:
schopje!
Iemand nog goede tips voor een peutertje wat 3 jaar wordt?
Pepijn is erg van het cognitieve, vind weinig dingen lang genoeg boeiend om mee te spelen, zeker zelfstandig.
Het liefst bezoekt hij met papa en mama musea, leest boekjes, speelt samen spelletjes of oefent letters.
iig op het lijstje staan:
- extra spelletjes
- verkleedkleren
- mini loco + boekjes met letters
ow ja we hebben geen tuin of balkon, een loopfiets (wishbonebike) heeft hij al.
Of misschien juist iets niet cognitiefs, ter ontwikkeling van zijn andere hersenhelft? Klei, knutselspul, modder, zo'n kartonnen kasteel dat je zelf kunt vouwen en beplakken, gips + vormpjes, zaadjes voor groenten, potjes voor op t balkon, van die kant en klare knutselpakketten, vingerverf, krasblok, prikpen, stempels (evt letters) etc.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:00 schreef p_iglet het volgende:
schopje!
Pepijn is erg van het cognitieve, vind weinig dingen lang genoeg boeiend om mee te spelen, zeker zelfstandig.
Het liefst bezoekt hij met papa en mama musea, leest boekjes, speelt samen spelletjes of oefent letters.
- extra spelletjes
- verkleedkleren
Mijn oudste was tussen 3 en 4 jaar voortdurend bezig met een magic bord. Schrijven en uitvegen. Schrijven en uitvegen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:00 schreef p_iglet het volgende:
schopje!
Heb je helemaal geen ruimte buiten? Anders een zandbak of zandtafel. Succes gegarandeerd.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:00 schreef p_iglet het volgende:
schopje!
- extra spelletjes
- verkleedkleren
Bij autospeelgoed denk ik meteen aan zo'n tekenbord, http://www.bol.com/nl/p/s(...).html#product_imagesquote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:49 schreef Grasjes het volgende:
Bodpa, die eerste link is leuk!!
Pvoesss, die puzzels zien er leuk uit zeg! Ik vind eigenlijk het meeste Djeco speelgoed wel echt heel leuk
Piglet, van hetzelfde spul als het knutselkasteel heb ik ook een schommelstoeltje gezien..
Wij gaan over 2 weken naar Frankrijk, met de auto en nu zoek ik iets om Isis te vermaken. Ik heb al een Vtech liedjesboek in gedachten. Hou eigenlijk helemaal niet zo van dat soort speelgoed, maar Isis vind het ongetwijfeld heel erg leuk. Iemand nog ideeën voor ander autospeelgoed voor een dreumes?
Ik vond het ding van fisherprice van de serie rain forest erg leuk.. Zo leuk dat ik voor de nieuwe baby er weer 1 heb..quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:00 schreef Keshet het volgende:
Ik wil graag een babygym voor Emma aan gaan schaffen.![]()
Welke babygym hebben jullie gebruikt en wat vond je er van? Was 'ie een beetje stevig? Bleef 't ding een tijdje interessant? Worden de benen en voeten van je kindje ook betrokken in het gebruik van de babygym?
Ik hoor graag jullie ervaringen! Mijn dank is groot.
Vanaf drie jaar toch?quote:Op zondag 4 juli 2010 21:54 schreef p_iglet het volgende:
smart games heeft ook leuke spellen! voor alle leeftijdscategorieën.
Oooh, twee schommelpaarden maar? Dan mogen er op z'n minst nog drie loopfietsen bij, toch?quote:Op zondag 4 juli 2010 22:13 schreef oeke het volgende:
Nee, ik heb 2 schommelpaarden.![]()
Wel 1 fietsje dat ik beschilderd heb, maar dat plastieken geval lijkt me fijn voor buiten. Kan hij hem lekker afraggen.![]()
Trouwens het heeft geen haast want als ik hem op dat fietsje zet wil hij er zo snel mogelijk van af. En die schommelpaarden vind hij ook niet echt leuk.
Zijn loopkar is momenteel de bom daarentegen.
Rienk heeft hem ook en de vormpjes zijn helemaal geweldig! Hij kan er heerlijk op kauwen en als hij straks groter is kan hij ze aan de muur plakken in de badkamer.quote:Frog Pod
Scheppen, afspoelen en opruimen
De superhandige Frog Pod badkikker helpt bij het opruimen na het baden. Het afneembare schepbakje maakt het mogelijk om een alle badspeeltjes in één keer af te spoelen en netjes op te bergen. Bovendien zorgt het ingebouwde schapje voor het veilig opbergen van verzorgingsproducten.
Ja als er een roze is, kan ik het natuurlijk niet in mijn hoofd halen om een andere te kopen (Roze is mijn lievelings hoor mama!)quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:29 schreef She-Wolf het volgende:
Oh, dat keukentje is zo leuk Stiemie! Die hebben wij hier ook, maar dan in het groen. Drie jaar geleden was die roze er nog niet, anders had ik die genomen. Er wordt echt vaak meegespeeld, nu vooral door de jongste.
Joh als je 'm leuk vindt, zou ik het doen hoor. Esmee "speelt" ook al graag met duplo. Auto wegrollen, met blokje erop hakken, popje in auto, popje uit auto (x100)quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:03 schreef Ca.ra het volgende:
Als Thomas wat groter was zou ik m meteen kopen....
Mwoehhahaha!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:26 schreef Ca.ra het volgende:
En hij heeft ook wel een beetje gelijk, het moet wel ONS huis blijven, geen Thomasspeelgoedopslagplaats.
Die piramide hebben wij. Nooit mee gespeeldquote:Op maandag 30 augustus 2010 13:19 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Skelter hebben we, ook een schommel, trampoline, hut, glijbaan en zandbak.
Buitenspelen ho maar
Meneer weet niet wat hij voor zijn verjaardag wil...een piramide van playmobil (waar hij gegarandeerd nooit mee gaat spelen) of een spel voor de wii.
Ik weet het ook niet meer
quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:26 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Leuk spul is dat Snoopy! Heeft middelste ook, maar die speelt er nooit mee![]()
Ik ga ff op je linkje neuzen
Wij hadden alle lego vroeger in één grote bak. Dat was juist een groot deel van de lol, de hele bak doorspitten naar dat éne stukjequote:Op woensdag 22 september 2010 09:37 schreef Moonah het volgende:
Ja! dat is leuk TF!
Vraagje in het kader van 'geen zin om het wiel uit te vinden':
Thies wordt binnenkort 4 en heeft een enorme interesse voor technisch gedoe. Dus nu willen we hem technisch lego geven. Liefst de vintage, wegens jeugdsentiment.![]()
Maar als ik op marktplaats kijk is dat meestal zonder doos.
Iemand een idee om dat in te pakken/op te bergen?
Handleidingen in een map met insteekhoesjes, die had ik al zelf verzonnen. Maar wat is nu een handig systeem om het spul (en dat gaat in de toekomst een hele boel worden...) op te bergen?
Ja, is ook jong Trui. Maar ik heb thuis bij mijn moeder nog technisch lego, van ooit long time ago, en hij vindt het prachtig. Ik zet het dan in elkaar, hij zoekt mee de stukjes (dus MaLo, zo'n grote bak is mss niet eens zo'n gek idee...) en dan vindt hij het vreselijk fascinerend om te kijken en te frutten hoe al die wieltjes/tandwieltjes/radertjes in elkaar passen en draaien etc.quote:Op woensdag 22 september 2010 10:51 schreef trui het volgende:
is 4 jaar niet nog wat te jong voor technisch lego? en sorry, voor opberg-tips heb je aan mij een slechte. we hebben wel heel wat van die vakjes-dozen voor lego, maar je hebt eigenlijk nooit genoeg vakjes.
Ja maar ik vind 't zelf ook zo leukquote:Op woensdag 20 oktober 2010 00:02 schreef trui het volgende:
sacrecoeur, met een van beide klei-kado's (ijsmachine of cakemaking ding) kan ze waarschijnlijk ook al best een tijd vooruit (er zit ook veel overlap tussen geloof ik), dus ik zou er voorlopig eerst 1 geven en dan iets heel anders in plaats van die andere. maar ik weet niet of je ze al gekocht hebt.
quote:Oh dat ding dta als hij een beetje ongunstig ergens onder ligt constant zit te piepenOp woensdag 20 oktober 2010 20:43 schreef SacreCoeur het volgende:
Hier wordt de kassa van FP niet zoveel gebruikt.
Ze heeft er ook nog èèntje met een automatisch loopbandje, speakertje & sleuteltje, die had meer succes
quote:4 poppen in korte tijd... Daar kan dat kind van 1 toch nooit tegelijk mee spelenOp woensdag 20 oktober 2010 20:45 schreef kahlanamnell het volgende:
Onze dochter van bijna 1 krijgt voor haar verjaardag het volgende van Haba:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die laatste pop hebben ze nu helaas wel sinds een week opeens met een hond in een speciale editie, dat is wel jammer want die hond is leuk en verkopen ze niet los.
En wat een rotleeftijd is die 1 jaar toch voor cadeau's als er al een broef of zus is, loopkar, loopfiets en alles is er al en voor meisjes is er ook weinig in die leeftijdscategorie (althans , wij hebben alles al gekocht voor onze zoon en dat hebben we niet verkocht). Als ze 3 worden wordt het pas leuk voor meisjes vind ik.
En voor sinterklaas krijgt ze trouwens een kleine baby born pop en dit haba paard:
[ afbeelding ]
Op die kleine babyborn staat wel vanaf 4 jaar, maar dat lijkt me wat onzinnig?
Een grote babyborn met spulletjes erbij en kleding krijgt ze wel op haar 4e verjaardag (van oma, heeft ze al 3 jaar vooruit gekocht)
quote:Afwisseling? Kind kan toch ook niet 6 spelletjes tegelijk spelen? En toch heb je meerdere spellen om mee te spelen.Op woensdag 20 oktober 2010 22:55 schreef p_iglet het volgende:
[..]
4 poppen in korte tijd... Daar kan dat kind van 1 toch nooit tegelijk mee spelen
quote:Dat dus.Op woensdag 20 oktober 2010 23:49 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Afwisseling? Kind kan toch ook niet 6 spelletjes tegelijk spelen? En toch heb je meerdere spellen om mee te spelen.
quote:toch vind ik ook hier wel veel overlap in de kadootjes zitten. een poppenwagen en een pop lijken me leuke aanvullende kado's, maar nog een aantal extra poppen erbij (die ook weer niet supergoedkoop zijn), daar zie ik de toegevoegde waarde ook niet van. koop dan een poppenkinderstoel of badje oid erbij.Op woensdag 20 oktober 2010 23:49 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Afwisseling? Kind kan toch ook niet 6 spelletjes tegelijk spelen? En toch heb je meerdere spellen om mee te spelen.
quote:Dat bedoel ik, dat je kind zoals F van malo met een jaar of 6, 4 poppen verzameld heeft is hartstikke leuk. Dan weet je dat er veel mee gespeeld word en groeit zo'n verzameling geleidelijk. Net als een duplo, lego, playmobiel of wat dan ook voor verzameling.Op woensdag 20 oktober 2010 23:57 schreef trui het volgende:
[..]
toch vind ik ook hier wel veel overlap in de kadootjes zitten. een poppenwagen en een pop lijken me leuke aanvullende kado's, maar nog een aantal extra poppen erbij (die ook weer niet supergoedkoop zijn), daar zie ik de toegevoegde waarde ook niet van. koop dan een poppenkinderstoel of badje oid erbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |