Hoezo? Lekker toch dat je als kind je eigen plekje hebt en niet telkens al je speegoed weer hoeft op te bergen?quote:Op maandag 18 januari 2010 18:51 schreef p_iglet het volgende:
Wat gezellig zo'n 'baby jail'![]()
Je zal maar eens met je kind samen moeten leven ipv langs elkaar heen
Ja erg he? Want hij zit er altijd in en 't poortje staat nooit open.quote:Op maandag 18 januari 2010 18:51 schreef p_iglet het volgende:
Tsjongejonge, ik dacht dat ik een zeikerd was, maar bij jou schijnt ook echt altijd het zonnetje he?quote:Op maandag 18 januari 2010 18:51 schreef p_iglet het volgende:
Ik wou het niet zeggen maar idd, wat een enorm onzinnige opmerking zeg. Je kan je kind ook voortdurend van hot naar her slepen, is dat dan wel " je leven delen" ?quote:Op maandag 18 januari 2010 19:32 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Tsjongejonge, ik dacht dat ik een zeikerd was, maar bij jou schijnt ook echt altijd het zonnetje he?![]()
Jawel! Bij ons op het kinderdagverblijf / BSO hadden ze er drie gekocht en één ervan deed het meteen!quote:Op maandag 18 januari 2010 21:44 schreef Troel het volgende:
Hopla schijnt ook leuk te zijn, maar ik heb nog geen versie gezien waarvan het beest het meteen doet en dat is wel zo leuk als je het cadeau geeft.
Die van mij ook, maar het lijkt me best lekker om soms even zo'n plekje te hebben waar je niet op hoeft te letten of je uk ineens heel stil is en dan de kat vakkundig aan het epileren is ofzoquote:Op maandag 18 januari 2010 20:27 schreef Troel het volgende:
Hier zit mijn kind gewoon bij de planten, daar leert ie van dat ie eraf moet blijven
Die hekken zijn best duur niet of heb je een goedkoop adresje voor mij?quote:Op maandag 18 januari 2010 17:37 schreef popolon het volgende:
Kun je er eentje inrichten als 'baby jail'.
Heb ik van Amazon.com, waren redelijk prijzig ja. (rond de $120). Als je handig bent kun je zoiets zelf maken, ik heb alleen twee linker handen. Marktplaats is natuurlijk ook een optie.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:16 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Die hekken zijn best duur niet of heb je een goedkoop adresje voor mij?
Dat zijn, imo, dingen maar even leuk zijn. Ik maak er echt een 'quest for the grail' van: Speelgoed wat lang meegaat in de zin van aantrekkingskracht/speelbaarheid.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:36 schreef Estrys het volgende:
Een groot succes hier bij Seb (net 1 jaar)
[ afbeelding ]
wij lieten onze zoon zelf iets uitzoeken voor zijn 2e verjaardag. Lieten hem zijn gang gaan in de speelgoedwinkel en hij kwam met een plastic grasmaaier terug. Ding kostte 8 euro ofzo maar hij heeft er jaren lol van gehadquote:Op zondag 7 februari 2010 18:11 schreef Webkim het volgende:
Ik kom even ideeën opdoen. Thomas wordt eind vd maand twee en hij heeft al zoveel speelgoed.
Keukentje: check. Wishbonebike: check. Driewieler: check. Veel Duplo: check.
Ben dus compleet inspiratieloos...
Puzzels en knutseldingen. Goed idee.quote:Op zondag 7 februari 2010 20:26 schreef p_iglet het volgende:
Boekjes, en duplo heb je nooit teveel.
Spelletjes, puzzels, houten auto's, knutselspul als kleine dingen.
Houten garage als evt groter ding.
Je kunt ook wat weggeven als je al zoveel hebt. Elke keer als onze zoon wat krijgt kiest 'ie wat uit om weg te geven aan 'de kinderen die het wat moeilijker hebben'. Dat 'moet' hij en vindt het zelfs leuk om te doen.quote:Op zondag 7 februari 2010 20:20 schreef Webkim het volgende:
Ik wil dus ook niks groots. Meneer heeft al veel te veel en dan hebben we natuurlijk ook nog de ik-kon-het-niet-laten-liggen oma's.
Dat vind ik wel een goed idee.quote:Op zondag 7 februari 2010 20:59 schreef popolon het volgende:
Je kunt ook wat weggeven als je al zoveel hebt. Elke keer als onze zoon wat krijgt kiest 'ie wat uit om weg te geven aan 'de kinderen die het wat moeilijker hebben'. Dat 'moet' hij en vindt het zelfs leuk om te doen.
quote:
Daar komt 't wel op neer ja.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:18 schreef lily het volgende:
Het hoeft niet eens perse altijd als hij wat krijgt maar eens in de zoveel tijd kijken waar hij nog mee speelt ofzo en dan samen uitzoeken wat weggeven kan worden.
glutenvrijequote:Op zondag 7 februari 2010 20:42 schreef Pvoesss het volgende:
Mijn dame is ineens dol op tekenen.
Nu vroeg ik me af welke tekenspullen jullie nou echt aan zouden raden..
Ik ken natuurlijk de hema en alle freubeltjes maar welke merken zijn nou het best uit te wassen?
En welke lijm plakt er briljant voor een dreumes? (behangplaksel?)
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:35 schreef Webkim het volgende:
Mama, mag ik een pony? Tuuuurlijk schat!
Klik. (Check vooral het filmpje!)
Mijn zoontje heeft dezelfde interesses, op musea na. Maar hij speelt ook graag electro (Bert en Ernie) dus heb ik een soortgelijk iets voor hem gekocht bij het Kruidvat, een soort van pocket variant, zodat ie dat in de auto kan spelen. Lijkt dus op mini loco maar dan elektronisch.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:00 schreef p_iglet het volgende:
schopje!
Iemand nog goede tips voor een peutertje wat 3 jaar wordt?
Pepijn is erg van het cognitieve, vind weinig dingen lang genoeg boeiend om mee te spelen, zeker zelfstandig.
Het liefst bezoekt hij met papa en mama musea, leest boekjes, speelt samen spelletjes of oefent letters.
iig op het lijstje staan:
- extra spelletjes
- verkleedkleren
- mini loco + boekjes met letters
ow ja we hebben geen tuin of balkon, een loopfiets (wishbonebike) heeft hij al.
Of misschien juist iets niet cognitiefs, ter ontwikkeling van zijn andere hersenhelft? Klei, knutselspul, modder, zo'n kartonnen kasteel dat je zelf kunt vouwen en beplakken, gips + vormpjes, zaadjes voor groenten, potjes voor op t balkon, van die kant en klare knutselpakketten, vingerverf, krasblok, prikpen, stempels (evt letters) etc.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:00 schreef p_iglet het volgende:
schopje!
Pepijn is erg van het cognitieve, vind weinig dingen lang genoeg boeiend om mee te spelen, zeker zelfstandig.
Het liefst bezoekt hij met papa en mama musea, leest boekjes, speelt samen spelletjes of oefent letters.
- extra spelletjes
- verkleedkleren
Mijn oudste was tussen 3 en 4 jaar voortdurend bezig met een magic bord. Schrijven en uitvegen. Schrijven en uitvegen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:00 schreef p_iglet het volgende:
schopje!
Heb je helemaal geen ruimte buiten? Anders een zandbak of zandtafel. Succes gegarandeerd.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:00 schreef p_iglet het volgende:
schopje!
- extra spelletjes
- verkleedkleren
Bij autospeelgoed denk ik meteen aan zo'n tekenbord, http://www.bol.com/nl/p/s(...).html#product_imagesquote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:49 schreef Grasjes het volgende:
Bodpa, die eerste link is leuk!!
Pvoesss, die puzzels zien er leuk uit zeg! Ik vind eigenlijk het meeste Djeco speelgoed wel echt heel leuk
Piglet, van hetzelfde spul als het knutselkasteel heb ik ook een schommelstoeltje gezien..
Wij gaan over 2 weken naar Frankrijk, met de auto en nu zoek ik iets om Isis te vermaken. Ik heb al een Vtech liedjesboek in gedachten. Hou eigenlijk helemaal niet zo van dat soort speelgoed, maar Isis vind het ongetwijfeld heel erg leuk. Iemand nog ideeën voor ander autospeelgoed voor een dreumes?
Ik vond het ding van fisherprice van de serie rain forest erg leuk.. Zo leuk dat ik voor de nieuwe baby er weer 1 heb..quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:00 schreef Keshet het volgende:
Ik wil graag een babygym voor Emma aan gaan schaffen.![]()
Welke babygym hebben jullie gebruikt en wat vond je er van? Was 'ie een beetje stevig? Bleef 't ding een tijdje interessant? Worden de benen en voeten van je kindje ook betrokken in het gebruik van de babygym?
Ik hoor graag jullie ervaringen! Mijn dank is groot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |