Die piramide hebben wij. Nooit mee gespeeldquote:Op maandag 30 augustus 2010 13:19 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Skelter hebben we, ook een schommel, trampoline, hut, glijbaan en zandbak.
Buitenspelen ho maar
Meneer weet niet wat hij voor zijn verjaardag wil...een piramide van playmobil (waar hij gegarandeerd nooit mee gaat spelen) of een spel voor de wii.
Ik weet het ook niet meer
quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:26 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Leuk spul is dat Snoopy! Heeft middelste ook, maar die speelt er nooit mee![]()
Ik ga ff op je linkje neuzen
Wij hadden alle lego vroeger in één grote bak. Dat was juist een groot deel van de lol, de hele bak doorspitten naar dat éne stukjequote:Op woensdag 22 september 2010 09:37 schreef Moonah het volgende:
Ja! dat is leuk TF!
Vraagje in het kader van 'geen zin om het wiel uit te vinden':
Thies wordt binnenkort 4 en heeft een enorme interesse voor technisch gedoe. Dus nu willen we hem technisch lego geven. Liefst de vintage, wegens jeugdsentiment.![]()
Maar als ik op marktplaats kijk is dat meestal zonder doos.
Iemand een idee om dat in te pakken/op te bergen?
Handleidingen in een map met insteekhoesjes, die had ik al zelf verzonnen. Maar wat is nu een handig systeem om het spul (en dat gaat in de toekomst een hele boel worden...) op te bergen?
Ja, is ook jong Trui. Maar ik heb thuis bij mijn moeder nog technisch lego, van ooit long time ago, en hij vindt het prachtig. Ik zet het dan in elkaar, hij zoekt mee de stukjes (dus MaLo, zo'n grote bak is mss niet eens zo'n gek idee...) en dan vindt hij het vreselijk fascinerend om te kijken en te frutten hoe al die wieltjes/tandwieltjes/radertjes in elkaar passen en draaien etc.quote:Op woensdag 22 september 2010 10:51 schreef trui het volgende:
is 4 jaar niet nog wat te jong voor technisch lego? en sorry, voor opberg-tips heb je aan mij een slechte. we hebben wel heel wat van die vakjes-dozen voor lego, maar je hebt eigenlijk nooit genoeg vakjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |