quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:12 schreef miss_sly het volgende:
Toevallig zag ik gisteren bij Hema ook heel leuk houten speelgoed voor niet te veel geld in gezellige kleurtjes. En sommige dingen ook nog nu in de aanbieding. Het is dat Senna er nog veel te klein voor is, anders zou ik er zelf al iets van kopen:
http://www.hema.nl/nl-nl/winkel/kind/speelgoed%20-%20cadeaus.aspx
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:05 schreef E.T. het volgende:
Bambino-loco Vief!![]()
Saskia heeft er heel veel mee gespeeld en ik ga nu een nieuwe set kopen want we zijn 3 blokjes kwijt.
Ik werd helemaal enthousiast door jullie en heb meteen op bol.com gekeken en besteldquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:33 schreef p_iglet het volgende:
[..]
bambino loco is vanaf 2 jaar, wordt hier met 2jr 4m al graag gebruikt. Pepijn vind het erg leuk.
Heb even gezocht en het is Karwei. Lijkt erg op de loopfiets die we laatst bij Praxis gekocht hebben voor Linde. Erg leuk stevig fietsje in hoogte evrstelbaar zadeltje. Helaas moet Linde nog even groeien voordat ze er goed op kan fietsen. Ze komt nu net aan met haar tenen bij de grond.quote:Op woensdag 4 november 2009 15:02 schreef YPPY het volgende:
Bij de gamma/praxis/karwei/oid staat nu een hele leuke stevige in het krantje. Die overleeft zelfs de kindjes op mijn werk. Dus dan is hij goed.
Ja, maar de aantrekkingskracht ligt natuurlijk voor 98% in het Cars-gehaltequote:Op maandag 9 november 2009 11:04 schreef MeNicole2 het volgende:
Viev de racebaan heeft Mikael ook. Ik zou als ik jou was niet zoveel geld betalen ervoor. je kan beter een racebaan kopen die niet van Cars is. Dan ben je goedkoper uit en die zijn precies hetzelfde!!
Ja daarom had Mikael hem met zijn verjaardag ook gekregenquote:Op maandag 9 november 2009 11:09 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja, maar de aantrekkingskracht ligt natuurlijk voor 98% in het Cars-gehalte. Ze zijn wel nog uit te breiden las ik, met andere Carrera-onderdelen. Hmm..
Wat voor auto? Een grote, kleine, met of zonder geluid?quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:08 schreef Pvoesss het volgende:
Ik ben op zoek naar een auto voor mijn dame. Graag wel in flitsende kleurtjes.![]()
Ze is helemaal dol op haar pop maar auto's winnen terrein. Ze is 1,5 dus hij moet wel een beetje babyproof zijn
Ja die heeft de dame gezien en daar was ze helemaal weg van.quote:
Het kruidvat heeft een grote roze barbie-auto voor een tientje geloof ik.quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:08 schreef Pvoesss het volgende:
Ik ben op zoek naar een auto voor mijn dame. Graag wel in flitsende kleurtjes.![]()
Ze is helemaal dol op haar pop maar auto's winnen terrein. Ze is 1,5 dus hij moet wel een beetje babyproof zijn
als ik dat had geweten, die heb ik hier ook staan. Had je zo op kunnen halen.quote:Op zondag 15 november 2009 21:32 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Het kruidvat heeft een grote roze barbie-auto voor een tientje geloof ik.
Ik heb vanavond het sinterklaaskadootje voor Oscar opgehaald.Via Marktplaats gekocht want hij was op bij Ikea.
![]()
Dan maar zo. Deze is het:
[ afbeelding ]
Sasha krijgt een muzieksetje voor sinterklaas.
Voor zijn verjaardag een llittle people garage die we van m@x overgenomen hebben.
We waren van plan voor een houten te gaan, want ik had hier nooit meer aan gedacht, dat ik die gereserveerd had.We gaan er nog wel iets met nog een 1 of 2 auto'tjes bijkopen.
En dan moeten we dus ook nog wat voor kerst verzinnen voor beide mannen. Pffff...
Dat gaan denk ik iets van boekjes worden ofzo.
Waar woon je ergens?quote:Op zondag 15 november 2009 22:49 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
als ik dat had geweten, die heb ik hier ook staan. Had je zo op kunnen halen.
Ik heb een kortingsbon waarmee je een tientje terugkrijgt als je hem voor3 1 december aanschaft. Interesse?quote:Op zondag 15 november 2009 21:25 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ja die heeft de dame gezien en daar was ze helemaal weg van.
Maar ik vind hem redelijk duur om in de schoen te doen.
Rubbabu vind ik heel leuk grasjes maar de dame denk ik niet
Die is leuk. Nog nooit gezien daar.quote:Op maandag 16 november 2009 13:48 schreef snoopy het volgende:
En dat poppenhuis of de poppenkast van de Hema Ingrid?
Ja graagquote:Op maandag 16 november 2009 13:39 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik heb een kortingsbon waarmee je een tientje terugkrijgt als je hem voor3 1 december aanschaft. Interesse?
quote:Op maandag 16 november 2009 14:09 schreef trui het volgende:
hier blijven de verlanglijstjes zelfs na sinterklaas nog lang genoeg.
quote:Op maandag 16 november 2009 13:47 schreef _Ingrid_ het volgende:
Bij trekpleister zie ik al van duplo mijn eerste vliegtuig. Die is wel leuk!
Een kilometer of 120.quote:Op maandag 16 november 2009 08:12 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Waar woon je ergens?![]()
Zeker heel ver weg van Eindhoven, of niet?
Oh helaas, dan houdt het opquote:Op maandag 16 november 2009 19:36 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Een kilometer of 120.![]()
Ik woon tussen Rotterdam en Den Haag in
Liefquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:43 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Hier staat er eentje voor 13,95
Geen succes:quote:Wat succesnummers zijn de duplo van Nijntje, ministeck (met grotere pinnetjes), een spel waarbij je aapjes in een boom moet schieten, een prinssenspel met diamanten (vanaf 4 jaar, dus ze snapt er niks van) en de topper: een muziekdoosje met een dansende prinses dat nu al niet meer goed dicht gaat, ze is verliefd.
Een raadspelletje van sesamstraat en een torentjesbouwspel snapte ze heel snel, dat is wel fijn, wat afwisseling voor tijdens het memory'en.![]()
Dat ligt eraan hoe snel ie looptquote:Op maandag 7 december 2009 10:20 schreef Chan het volgende:
Even een vraagje, ik ben veel te vroeg eigenlijk want hij is pas 4 maanden, maar dan weet ik het maar vast.. Is een loopfietsje een geslaagd idee als eerste verjaardagscadeau? Of is dat nog erg vroeg en doen ze er dan nog niks/weinig mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |