dat zou ik nog niet meteen als handig auto-speelgoed beschouwen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:15 schreef poemojn het volgende:
Maar die ministeck is vast goedkoper, ik heb ooit een nepvariant daarvan voor een euro of 2 bij zeeman gekocht (ook handig in de auto, als je op vakantie gaat).
't Ging bij ons echt goed, helemaal naar Frankrijkquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:22 schreef trui het volgende:
dat zou ik nog niet meteen als handig auto-speelgoed beschouwen.ik zie 't bakje al omkukelen hier... draaamaaa!
Wil je de Babyborn niet omdat het een Babyborn is, of omdat je de Babyborn accessoires te duur vindt? In het laatste geval: de Action heeft poppenkleding voor 2 / 3 euro die de Babyborn prima passenquote:Op woensdag 6 april 2011 20:41 schreef miss_sly het volgende:
Senna is een enorme poppenmoeder. Ze heeft één pop waar ze echt mee moedert, schone luier aan, in bed leggen, etc. Nu is er voor die ene pop niets aan kleding enzo te krijgen. Uiteraard ken ik de Baby Born, maar die wilde ik eigenlijk proberen te vermijden
Zijn er andere poppen die kleding en/of slaapzakjes etc hebben?
Ah, kijk, dat maakt het al interessanterquote:Op woensdag 6 april 2011 20:46 schreef MaLo het volgende:
[..]
Wil je de Babyborn niet omdat het een Babyborn is, of omdat je de Babyborn accessoires te duur vindt? In het laatste geval: de Action heeft poppenkleding voor 2 / 3 euro die de Babyborn prima passen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |