abonnement Unibet Coolblue
pi_84648542
Welkom bij het grote Fok! Datingsite Ervaringen topic!


Heb je altijd al eens willen proberen om via internet de liefde van je leven te vinden?
Of heb je de liefde al gevonden via een datingsite?
Of sta je al tijdenlang ingeschreven, maar wil het maar niet lukken?
Dan is dit het topic voor al je vragen, tips, (succes)verhalen en anderssoortige ervaringen!


De datingsites:


Relatieplanet (RP)
Paiq
Be2
Knuz
Badoo
Parship
Lexa
E-Matching
Friendscout24
Yellowdate


De ervaringsdeskundigen:


[img] http://i.fokzine.net/usericons/9859/Karina.jpg[/img]


Voorgaande delen:


Datingsite ervaringen #21: zonder tijdslimiet
datingsite ervaring 20: met grof geschut schieten
Datingsite evaringen 19: waar pageviews alles zeggen
Datingsite ervaringen 18: Vrouwen willen lange berichtjes
Datingsite ervaringen 17: Waarin de tieten je knockout slaan
Datingsite ervaringen 16: Komt er een meet aan?
Datingsite ervaringen 15: waar men niet aan kinderen toe is
Datingsite ervaringen 14: waar nepprofielen voor watjes zijn
Datingsite ervaringen #13: Real life vs. online situaties
Datingsite ervaringen #12: Waar men geen Engelse vrouwen wil
Datingsite ervaringen 11: Godvedr, lapo
Datingsite ervaringen 10: Waar thuiswonende dertigers niet w
Datingsite ervaringen 9: Waar werk en liefde niet samen gaan
Datingsite ervaringen #8: Waar op uw spelling wordt gelet
Datingsite ervaringen # 7: Met fotocheats en mormels
Datingsite ervaringen # 6: Stilzitten en mooi wezen
Datingsite ervaringen #5: Battledates tussen fokkers
Datingsite ervaringen #4: Waar WoW een killer is
Datingsite ervaringen #3: Waar men geestelijk gehandicapt is
Datingsite ervaringen #2 Waar mannen kansloos zijn,
Datingsite ervaringen


OP met dank aan GlenSpey
Laatst bijgewerkt op woensdag 28 juli 2010 om 20:08 door Krullehoofd
Deze OP kan je hier vinden.

Teruggeplaatst van "http://wiki.fok.nl/index.php/Dating"
pi_84648554
Fipo de Clown :)

quote:
Op donderdag 29 juli 2010 23:32 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Dat denk ik ook altijd vrij snel. In de meeste gevallen is het dan ook gewoon een negeer actie... op bezet kom je alleen maar als je een ander programma opent of als je het zelf aanklikt. Als je een msn lampje ziet knipperen dan doe je dat dus alleen als je diegene niet spreken wil.

Ik heb het zelf ook wel eens gedaan hoor. Als ik vergeten was iemand te blokkeren en er geen zin in had om ermee in gesprek te gaan dan deed ik gauw afwezig ofzo. Had ik teminste een excuus waarom ik niks terug zei :')
  donderdag 29 juli 2010 @ 23:35:21 #3
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_84648571
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 23:27 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

_O-

aanbieding van RP ook gehad. Jammer genoeg zit ik door een verhuizing binnenkort bijna 2 weken zonder internet. Beetje zonde dan. ;(
Nog niemand gezien waarvan ik dacht: die MOET ik een berichtje sturen ipv een bij voorbaat zo goed als kansloos hartje, dus ik weet nog niet of ik het de moeite waard vind...
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_84648929
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 23:35 schreef Turbomuis het volgende:

[..]

Nog niemand gezien waarvan ik dacht: die MOET ik een berichtje sturen ipv een bij voorbaat zo goed als kansloos hartje, dus ik weet nog niet of ik het de moeite waard vind...
Het vinden van vrouwen om te benaderen is het probleem niet, maar als man werkt het volgens mij alleen maar averechts om een hartje te gaan sturen -O-
Nog maar even wachten dus tot ik er weer echt de tijd (en het geld ;( ) voor heb.
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
pi_84649034
Ik ga het na de vakantie na een half jaar afwezigheid van datingsites ook maar weer eens proberen... kijken of er weer wat nieuwe gezichten op RP zijn :)
pi_84649141
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 23:48 schreef GlenSpey het volgende:
Ik ga het na de vakantie na een half jaar afwezigheid van datingsites ook maar weer eens proberen... kijken of er weer wat nieuwe gezichten op RP zijn :)
Zelfde gezichten, nieuwe profielen ;(
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_84649405
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 23:51 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Zelfde gezichten, nieuwe profielen ;(
He bah, is het zo erg? :{
Die gezichten die je na zo'n lange periode opnieuw ziet sla ik trouwens meestal bij voorbaat al over. Zijn van die kieskeurige types die niet aan de man komen omdat niks goed genoeg voor ze is.
  vrijdag 30 juli 2010 @ 00:11:55 #8
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_84649916
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 23:59 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

He bah, is het zo erg? :{
Die gezichten die je na zo'n lange periode opnieuw ziet sla ik trouwens meestal bij voorbaat al over. Zijn van die kieskeurige types die niet aan de man komen omdat niks goed genoeg voor ze is.
He ja, laten we lekker gaan generaliseren!
Ik sta er weer, niet nog steeds. Even voor de goede orde
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_84650725
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 23:59 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

He bah, is het zo erg? :{
Die gezichten die je na zo'n lange periode opnieuw ziet sla ik trouwens meestal bij voorbaat al over. Zijn van die kieskeurige types die niet aan de man komen omdat niks goed genoeg voor ze is.
Ja kijk het is natuurlijk wel zo dat als je je weer met een nieuw profiel aanmeldt je boven in de lijst komt te staan en dan trek je toch de nieuwe mensen naar je profiel toe. Na verloop zakt het weer weg en worden de reacties minder en dan is een nieuw profiel aanmaken weer een goede oplossing.
Toen ik pas bij RP lid was zag ik uit Eindhoven echt een superleuke vrouw. Deze een (naar mijn mening ) leuk bericht gestuurd maar uiteraard een geen interesse terug. Ik heb haar in de 10 maanden RP inmiddels met 5 nieuwe profielen zien voorbijkomen. (blijft overigens een superleuke vrouw om te zien)
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 00:11 schreef Turbomuis het volgende:

[..]

He ja, laten we lekker gaan generaliseren!
Ik sta er weer, niet nog steeds. Even voor de goede orde
Een nieuw profiel is ook niet erg als je bijv er een half of een jaar lang niet opgestaan hebt maar als je om de twee maanden een nieuw profiel aanmaakt dan riekt dat voor mij naar aandachtsgeil zijn.

Om nog maar niet te spreken over de vrouwen die nog een aantal dagen volledig lid zijn en dan in hun profiel zo nodig moeten aangeven dat het een beestenbende is met allemaal horken van kerels, die het woord nee niet begrijpen etc etc om vervolgens binnen twee maanden weer een nieuw profiel aan te maken met hun tieten bijna uit hun blouse (valt me overigens op dat Marlies Dekkers lingerie erg populair is bij RP vrouwen) en te roepen Hallo mannen ik ben weer terug....
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_84654794
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 23:34 schreef GlenSpey het volgende:
Fipo de Clown :)
[..]


Dan ga je toch niet 2x op bezet staan maar blokkeer je die persoon? Zou ik doen tenminste.
  vrijdag 30 juli 2010 @ 08:22:46 #11
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_84655180
TVP's zijn verboden dus bij deze dan toch een bericht dat zinnig lijkt, zodat jullie ook weer weten dat ik nog steeds niet weg ben ;).
Communiceren jullie in PaiQ ook vaak alleen via icebreakers als je weg bent? :D
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  vrijdag 30 juli 2010 @ 09:20:53 #12
97868 Krullehoofd
Knap, intelligent en eerlijk.
pi_84656095
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 07:43 schreef Ruudt het volgende:

[..]

Dan ga je toch niet 2x op bezet staan maar blokkeer je die persoon? Zou ik doen tenminste.
Of je zegt gewoon eerlijk, "hé je kop staat mij niet aan, ik denk niet dat dit gaat werken. Het was leuk om je een keer gesproken te hebben. En we zien elkaar nog wel hè !"
Een frigide vrouw beminnen is als een lekke fietsband oppompen....
  vrijdag 30 juli 2010 @ 09:29:48 #13
247160 Just-Lost
will never forget
pi_84656283
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 08:22 schreef Maanvis het volgende:
TVP's zijn verboden dus bij deze dan toch een bericht dat zinnig lijkt, zodat jullie ook weer weten dat ik nog steeds niet weg ben ;).
Communiceren jullie in PaiQ ook vaak alleen via icebreakers als je weg bent? :D
haha idd bijna alleen maar icebreakers, omdat ik met de meeste gewoon nooit tegelijk online ben..
And I tried to sing
But I couldn’t think of anything
And that was the hardest part
Yeah that’s the hardest part
  Moderator vrijdag 30 juli 2010 @ 09:40:12 #14
9859 crew  Karina
Woman
pi_84656495
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 21:14 schreef Ijscodude het volgende:
Ja inderdaad, ben wel benieuwd hoe jij het ziet karina. En hoe kap je zo'n date af? Wat zeg je dan bijvoorbeeld? (I need advice ;( )
Dat het maar een kwartiertje duurde is 2 keer gebeurd en dat had er voornamelijk mee te maken dat die personen over iets hadden gelogen (of in ieder geval anders waren dan ik dacht).

De eerste was volgens mij jonger dan hij had verteld (op de foto's leek hij veel ouder). Dus na een minuut of 10 heb ik eerlijk gezegd, sorry, maar je bent veel te jong voor mij, hij deed ook nogal kinderachtig, misschien was hij wel zo oud als hij had gezegd, maar zijn gedrag liet dat niet zien.

De ander was echt zeker 2 koppen kleiner dan ik (ik weet eigenlijk niet meer wat er in zijn profiel stond). Als ik naast hem stond voelde ik me een reus! Tja, ook tegen hem maar eerlijk gezegd dat het niets kon worden, omdat ik echt niet val op iemand die zoveel kleiner is.

Je kunt dan nog wel een uur blijven praten, maar als je al weet, nee, dit gaat het niet worden, dan maar eerlijk zeggen, misschien niet zo leuk voor die persoon, maar voor hetzelfde geld was het andersom geweest.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_84656555
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 09:20 schreef Krullehoofd het volgende:

[..]

Of je zegt gewoon eerlijk, "hé je kop staat mij niet aan, ik denk niet dat dit gaat werken. Het was leuk om je een keer gesproken te hebben. En we zien elkaar nog wel hè !"
100x liever maar ook wazig, aangezien ze al een hoop foto's heeft gezien.
Zie op hyves dat ze contact heeft met een opgepompt binkje uit m'n vorige woonplaats, als dat haar type is dan weet ik genoeg. :D
  Moderator vrijdag 30 juli 2010 @ 09:44:37 #16
9859 crew  Karina
Woman
pi_84656590
Kent iemand de site nextlover? Ik krijg net op Paiq bij iemand deze melding:
"Willem is geen lid van Paiq maar van Nextlover"

In de uitleg staat dat Paiq en Nextlover samenwerken.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  vrijdag 30 juli 2010 @ 09:46:15 #17
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_84656623
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 09:44 schreef Karina het volgende:
Kent iemand de site nextlover? Ik krijg net op Paiq bij iemand deze melding:
"Willem is geen lid van Paiq maar van Nextlover"

In de uitleg staat dat Paiq en Nextlover samenwerken.
ik heb dat ook gehad... maar wat het is? Geen idee
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  vrijdag 30 juli 2010 @ 10:02:05 #18
247160 Just-Lost
will never forget
pi_84656993
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 09:44 schreef Karina het volgende:
Kent iemand de site nextlover? Ik krijg net op Paiq bij iemand deze melding:
"Willem is geen lid van Paiq maar van Nextlover"

In de uitleg staat dat Paiq en Nextlover samenwerken.
Zijn precies dezelfde sites, alleen een ander jasje.
De matches en speeddates komen allemaal uit dezelfde database.
Heb een accuont bij beide... :P Moet je wel een aparte email aanmaken. Als je bij nextlover aan wil melden met dezelfde mail die je bij Paiq gebruikt, krijg je de melding dat je al ingeschreven bent.

Het gevaar is alleen dat je mensen die je op Paiq geblokkeerd hebt, opnieuw als match kan krijgen op nextlover. Al vaak de opmerking gehad: 'heeey hebben wij elkaar niet al eens gesproken?' Dat had ik dus met die kale meid :{
And I tried to sing
But I couldn’t think of anything
And that was the hardest part
Yeah that’s the hardest part
  vrijdag 30 juli 2010 @ 10:15:53 #19
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_84657355
NRC Next heeft aan Paiq gevraagd of ze voor hun een datingsite wilde maken. Dat werd next lover, en het is eigenlijk gewoon hetzelfde, en dus ook dezelfde database.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
  vrijdag 30 juli 2010 @ 10:19:07 #20
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_84657442
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 10:02 schreef Just-Lost het volgende:

[..]

Zijn precies dezelfde sites, alleen een ander jasje.
De matches en speeddates komen allemaal uit dezelfde database.
Heb een accuont bij beide... :P Moet je wel een aparte email aanmaken. Als je bij nextlover aan wil melden met dezelfde mail die je bij Paiq gebruikt, krijg je de melding dat je al ingeschreven bent.

Het gevaar is alleen dat je mensen die je op Paiq geblokkeerd hebt, opnieuw als match kan krijgen op nextlover. Al vaak de opmerking gehad: 'heeey hebben wij elkaar niet al eens gesproken?' Dat had ik dus met die kale meid :{
Ik hou me nog steeds aanbevolen voor die kale meid :D
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  vrijdag 30 juli 2010 @ 10:20:06 #21
247160 Just-Lost
will never forget
pi_84657468
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 10:19 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ik hou me nog steeds aanbevolen voor die kale meid :D
hahaha, mocht ik ooit nog een foto vinden dan ben jij de eerste :D
And I tried to sing
But I couldn’t think of anything
And that was the hardest part
Yeah that’s the hardest part
pi_84657571
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 09:20 schreef Krullehoofd het volgende:
Of je zegt gewoon eerlijk, "hé je kop staat mij niet aan, ik denk niet dat dit gaat werken. Het was leuk om je een keer gesproken te hebben. En we zien elkaar nog wel hè !"
Nou, inderdaad. Dat is tenminste duidelijk en dan weet de ander tenminste gelijk waar ie aan toe is.
  vrijdag 30 juli 2010 @ 10:36:10 #23
247160 Just-Lost
will never forget
pi_84657949
Gister bij Paiq een vrouwennaam ingevuld als naam..

Ik kreeg als 'Maaike' gewoon meer reacties op speeddates dan met m'n eigen naam... :D Overigens wel gelijk verteld dat ik geen echte Maaike was.. en ze vonden het allemaal wel grappig. En het gesprek was gelijk op gang..

[ Bericht 0% gewijzigd door Just-Lost op 30-07-2010 10:43:34 ]
And I tried to sing
But I couldn’t think of anything
And that was the hardest part
Yeah that’s the hardest part
  vrijdag 30 juli 2010 @ 10:38:09 #24
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_84658017
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 10:24 schreef Techno het volgende:

[..]

Nou, inderdaad. Dat is tenminste duidelijk en dan weet de ander tenminste gelijk waar ie aan toe is.
"En we zien elkaar nog wel he" :D
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_84658308
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 00:11 schreef Turbomuis het volgende:

[..]

He ja, laten we lekker gaan generaliseren!
Ik sta er weer, niet nog steeds. Even voor de goede orde
Een nieuw profiel na een lange tijd. Oké. Dat doe ik zelf ook.
Maar ik zie er ook genoeg dezelfde nog tussen staan. Met dezelfde foto en hetzelfde profiel met als enige nieuwe toevoeging: 'Ik heb de prins op het witte paard nog niet voorbij zien komen' :') terwijl ze al zo'n 80.000 (even een ruwe schatting :P ) berichten hebben gehad.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')