abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 24 juli 2010 @ 15:06:06 #1
97868 Krullehoofd
Knap, intelligent en eerlijk.
  zaterdag 24 juli 2010 @ 15:07:53 #2
97868 Krullehoofd
Knap, intelligent en eerlijk.
pi_84436558
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 15:01 schreef picardmike het volgende:
Ik snap niet waarom folkert zo afgebrand word. Hij stuurt toch een leuk lang berichtje?

Van vrouwen krijg je zulke berichten niet hoor.
Een frigide vrouw beminnen is als een lekke fietsband oppompen....
  zaterdag 24 juli 2010 @ 15:08:18 #3
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_84436574
:W

Wat lief dat ik in de OP sta O+ maar ik kom hier meestal voor leesvoer en de gezeligheid :+
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_84436652
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 15:01 schreef picardmike het volgende:
Ik snap niet waarom folkert zo afgebrand word. Hij stuurt toch een leuk lang berichtje?

Van vrouwen krijg je zulke berichten niet hoor.


Als het een gemeend, origineel bericht is, is er niks mis mee. Het is leuk om te lezen.

Maar een standaard copy paste bericht is triest. Niks creatiefs of origineels aan.

Er schoot me nog iets te binnen wat me tegenstaat van datingsites (gelinkt aan mijn eerdere opmerkingen): vrouwen doen er alles aan om zo standaard mogelijk uit de hoek te komen. Standaardhobby's, standaardlevens, standaardberichten etc.

Daar kan ik weinig mee. Ik vind veel mensen gewoon niet zo boeiend of interessant en zeker dat soort vrouwen niet. Bovendien ga ik graag diepere gesprekken aan en dat kan al vrij snel wat mij betreft. Vrouwen schrikt dat vaak af. Heb op zich dat soort gesprekken wel via Paiq kunnen voeren, maar het gros is toch echt bijster oninteressant. Beter om mensen in het echt (relaxede feestjes zijn goeie plekken) of op fora o.i.d. leren kennen. Daar heb je eerder een klik.

En ik val dan ook niet op uiterlijk alleen. Een mooie vrouw met een saai profiel is meteen een afknapper. Meer dan een wat mindere vrouw met een origineel leuk lief grappig gek profiel. En die laatste profielen zie je nou eenmaal nauwelijks, bang als vrouwen zijn om op te vallen en mannen te laten afknappen.

En mijn directheid schrikt vrouwen op een datingsite erg af. Dat terwijl het met uitgaan juist een scoringspunt is. :)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_84436654
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 14:56 schreef brunette82 het volgende:
Murattalha (NL24415927) 4e berichtje vandaag...k blijf steeds 'geen interesse' sturen..
ben ik dan nog niet duidelijk?


Student ? en dan zo een oproep doen

Hij begon zijn bericht toch niet met: He pssssst meisje ! ;)
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_84436670
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 15:08 schreef CantFazeMe het volgende:
:W

Wat lief dat ik in de OP sta O+ maar ik kom hier meestal voor leesvoer en de gezeligheid :+

Techno staat als eerste genoemd. Wat een datebaas is dat toch. (8>
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zaterdag 24 juli 2010 @ 15:29:27 #7
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_84437036
Folkert is op m'n profiel geweest ... help! :)
451 °F
pi_84437105
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 15:29 schreef Charles.Darwin het volgende:
Folkert is op m'n profiel geweest ... help! :)


Houd je inbox in de gaten!
"The problem with common sense is that most people are morons."
pi_84437370
hahahhaha!
  Moderator zaterdag 24 juli 2010 @ 15:46:06 #10
9859 crew  Karina
Woman
pi_84437471
Ik ga niet kijken bij die Folkert ;) Sowieso iemand die Folkert heet, dan moet ik meteen aan Volkert vd G denken (al schrijf je dat met een V en niet met een F).

Date vanavond is verschoven naar woensdag, hij belde vanmorgen, wel beter, beetje kort dag anders. Hij klonk wel aardig aan de telefoon, maar ook weer niet zo'n prater... Nou ben ik dat zelf eigenlijk ook niet echt, ik houd niet zo van smalltalk, maar we zien woensdag wel hoe het gaat, misschien houdt hij niet van telefoneren.

Geen berichtjes meer gehad, maar ik ga nu ook even niets sturen, eerst maar kijken hoe het woensdag gaat, plus dat ik misschien nog een andere date in het verschiet heb.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_84437592
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 15:46 schreef Karina het volgende:
Ik ga niet kijken bij die Folkert ;) Sowieso iemand die Folkert heet, dan moet ik meteen aan Volkert vd G denken (al schrijf je dat met een V en niet met een F).

Date vanavond is verschoven naar woensdag, hij belde vanmorgen, wel beter, beetje kort dag anders. Hij klonk wel aardig aan de telefoon, maar ook weer niet zo'n prater... Nou ben ik dat zelf eigenlijk ook niet echt, ik houd niet zo van smalltalk, maar we zien woensdag wel hoe het gaat, misschien houdt hij niet van telefoneren.

Geen berichtjes meer gehad, maar ik ga nu ook even niets sturen, eerst maar kijken hoe het woensdag gaat, plus dat ik misschien nog een andere date in het verschiet heb.

Ik houd ook niet van bellen, maar met de juiste vrouw ben ik uren in gesprek.

Met ex 1 nachtenlang geMSNt, brieven gestuurd, zelfs cassettebandjes (ja, zo oud) met onze favoriete muziek naar elkaar enzo (ik woonde in Madrid toen).
Met ex 2 ook nachtenland geMSNt (tot 7:00 en dan om 9:00 weer op je werk moeten zijn)
Met ex 3 niet zoveel online gedaan, wel ubergave eerste weken gehad
Met knuffelmeisje uren gebeld, online berichten verzonden (tot aan de max, 200 binnen 1,5 uur), etc.

De juiste persoon maakt dat in je wakker. :)

Anyway, succes woensdag! ^O^
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_84437888
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 15:46 schreef Karina het volgende:
Ik ga niet kijken bij die Folkert ;) Sowieso iemand die Folkert heet, dan moet ik meteen aan Volkert vd G denken (al schrijf je dat met een V en niet met een F).

Date vanavond is verschoven naar woensdag, hij belde vanmorgen, wel beter, beetje kort dag anders. Hij klonk wel aardig aan de telefoon, maar ook weer niet zo'n prater... Nou ben ik dat zelf eigenlijk ook niet echt, ik houd niet zo van smalltalk, maar we zien woensdag wel hoe het gaat, misschien houdt hij niet van telefoneren.



Ik heb ergens overheen gelezen denk ik. Met welke man heb je deze date? Die op vakantie was met zijn dochters?
"The problem with common sense is that most people are morons."
pi_84437915
dat is die summerbreeze Lolaatje
  Moderator zaterdag 24 juli 2010 @ 16:04:10 #14
9859 crew  Karina
Woman
pi_84437971
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 16:01 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

Ik heb ergens overheen gelezen denk ik. Met welke man heb je deze date? Die op vakantie was met zijn dochters?
Ja die inderdaad. Hij is gisteren teruggekomen van vakantie.

@El_Matador : dankje, we zullen het zien..
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  zaterdag 24 juli 2010 @ 16:22:05 #15
97868 Krullehoofd
Knap, intelligent en eerlijk.
pi_84438525
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 15:11 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Er schoot me nog iets te binnen wat me tegenstaat van datingsites (gelinkt aan mijn eerdere opmerkingen): vrouwen doen er alles aan om zo standaard mogelijk uit de hoek te komen. Standaardhobby's, standaardlevens, standaardberichten etc.



Uggh, ja zeg, helemaal mee eens. Na 44 pagina's browsen door mijn RP matches werd ik helemaal gek van de gewilde prinsen op het witte paard, als je iets wil weten mail je maar, en standaard vrouw met standaard hobbies die leuke man zoekt om samen terrasjes te pakken, uit eten te gaan of gezellig samen op de bank.
Een frigide vrouw beminnen is als een lekke fietsband oppompen....
  zaterdag 24 juli 2010 @ 16:23:16 #16
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_84438577
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 16:22 schreef Krullehoofd het volgende:

[..]

Uggh, ja zeg, helemaal mee eens. Na 44 pagina's browsen door mijn RP matches werd ik helemaal gek van de gewilde prinsen op het witte paard, als je iets wil weten mail je maar, en standaard vrouw met standaard hobbies die leuke man zoekt om samen terrasjes te pakken, uit eten te gaan of gezellig samen op de bank.
Mja, echt 90% van de profielen leest zoals dat. En met zulke standaardpraatjes is een foto ook echt het enige waar je op af *kunt* gaan.
451 °F
  Moderator zaterdag 24 juli 2010 @ 16:28:57 #17
42184 crew  DaMart
pi_84438803
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 16:22 schreef Krullehoofd het volgende:

[..]

Uggh, ja zeg, helemaal mee eens. Na 44 pagina's browsen door mijn RP matches werd ik helemaal gek van de gewilde prinsen op het witte paard, als je iets wil weten mail je maar, en standaard vrouw met standaard hobbies die leuke man zoekt om samen terrasjes te pakken, uit eten te gaan of gezellig samen op de bank.
Het valt mij daarbij vooral op dat de meeste vrouwen op RP reizen tot hobby hebben verheven.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_84438902
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 16:23 schreef Charles.Darwin het volgende:

[..]

Mja, echt 90% van de profielen leest zoals dat. En met zulke standaardpraatjes is een foto ook echt het enige waar je op af *kunt* gaan.

Precies. En dat boeit mij gewoon echt niet. Vaak kan je het al aan de foto zien, wat voor type het is.

Internet vind ik juist ideaal om mensen (niet alleen potentiele neukertjes, relaties of ONSs, maar ook vriendschappen) te leren kennen. Mijn beste maat in NL ken ik via internet (nee, geen datingsite ~O> ). En dat voordeel valt direct weg op een datingsite vind ik. Zeker voor mannen, omdat vrouwen zoveel berichten krijgen dat ook zij vaak afgaan op alleen een foto.

Ook bij die sites met van die matchmakers klopte er helemaal niks van. Van die introverte brave meisjes in afritsbroeken die van reizen houden zouden bij mij moeten passen, terwijl ik val op juist vrouwen die zich sexy kleden, niet braaf zijn en van reizen houden.

Computers zijn toch dommer dan mensen. ;)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  Moderator zaterdag 24 juli 2010 @ 16:33:04 #19
42184 crew  DaMart
pi_84438938
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 16:31 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Precies. En dat boeit mij gewoon echt niet. Vaak kan je het al aan de foto zien, wat voor type het is.

Internet vind ik juist ideaal om mensen (niet alleen potentiele neukertjes, relaties of ONSs, maar ook vriendschappen) te leren kennen. Mijn beste maat in NL ken ik via internet (nee, geen datingsite ~O> ). En dat voordeel valt direct weg op een datingsite vind ik. Zeker voor mannen, omdat vrouwen zoveel berichten krijgen dat ook zij vaak afgaan op alleen een foto.

Ook bij die sites met van die matchmakers klopte er helemaal niks van. Van die introverte brave meisjes in afritsbroeken die van reizen houden zouden bij mij moeten passen, terwijl ik val op juist vrouwen die zich sexy kleden, niet braaf zijn en van reizen houden.

Computers zijn toch dommer dan mensen. ;)
Zo kreeg ik gisteren op Paiq een match die van paarden en kamperen houdt... hoe goed matcht dat als ik zeg dat ik een hekel heb aan kamperen en ik paarden eigenlijk maar vind stinken? ;).
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_84438956
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 16:28 schreef DaMart het volgende:

[..]

Het valt mij daarbij vooral op dat de meeste vrouwen op RP reizen tot hobby hebben verheven.

Inderdaad. En nou is dat ook voor veel mensen zo.

Maar als je dan een heeeeel klein beetje doorvraagt, dan zijn dat vaak de typjes die graag naar Alanya gaan ofzo.

Niet de types die een week gaan kamperen in Tsjernobyl, iets wat mij dan wel weer boeit.

Oh en humor is ook totaal afwezig op die datingsites. En humor is een van mijn sterkste punten, die ik daar gewoon niet kwijt kan.

Nee, ik heb het gedaan, datingsites, maar het beviel me totaal niet. Saai, statisch en nep. Precies de dingen waar ik niks mee heb. ;)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_84438991
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 16:33 schreef DaMart het volgende:

[..]

Zo kreeg ik gisteren op Paiq een match die van paarden en kamperen houdt... hoe goed matcht dat als ik zeg dat ik een hekel heb aan kamperen en ik paarden eigenlijk maar vind stinken? ;).

Moehahaha, ja, dat is wel echt een goed bewijs. }:|
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zaterdag 24 juli 2010 @ 16:43:40 #22
97868 Krullehoofd
Knap, intelligent en eerlijk.
pi_84439322
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 16:33 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee, ik heb het gedaan, datingsites, maar het beviel me totaal niet. Saai, statisch en nep. Precies de dingen waar ik niks mee heb. ;)


Ik weet dat er uitzonderingen zijn op de regel en daar vestig ik mijn hoop dan ook op, maar ik heb het vermoeden dat ik dan lang kan wachten :')
Een frigide vrouw beminnen is als een lekke fietsband oppompen....
pi_84439503
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 16:22 schreef Krullehoofd het volgende:

[..]

Uggh, ja zeg, helemaal mee eens. Na 44 pagina's browsen door mijn RP matches werd ik helemaal gek van de gewilde prinsen op het witte paard, als je iets wil weten mail je maar, en standaard vrouw met standaard hobbies die leuke man zoekt om samen terrasjes te pakken, uit eten te gaan of gezellig samen op de bank.


Zin in een date ? of zoiets staat er ook vaak in. Dan stuur je een berichtje en dan krijg je een "geen interesse" bericht terug 8)7

o|O VRAAG HET MIJ DAN NIET !!!!!!!!!!!! o|O


voorbeeld: (ze is geen lid)

Leuke spontane vrouw van 36 jaar woont samen met zoontje van 9 jaar.
Is ondernemend , houd van humor en heeft geen blad voor haar mond.
zin in een leuke date ?

Ik antwoord;

Weet jij wel hoeveel vrouwen hier op RP in hun profiel aan mij vragen of ik zin heb in een leuke date ?
Dat kost me veel tijd als ik overal op in zou moeten gaan. Dus als je precies weet waarom ik met je op date zou moeten gaan stuur me dan een interessebericht en dan krijg jij mijn emailadres

Netjes toch of niet ?

[ Bericht 21% gewijzigd door Provinciaaltje op 24-07-2010 16:54:55 ]
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_84439680
ja, ik krijg vaak de indruk dat vrouwen heel veel afgedekt willen zien in zo'n profiel, dus eigenlijk waar ik liever met iemand dan gewoon afspreek, eens wat gaan drinken en dan zie je het wel. In het ergste geval kost het je een uur van je tijd als het totaal geen match is, misschien hou je een (platonische) vriend(in) aan over of de liefde van je leven.
een profiel met dropdown boxen.....dat beschrijft elk individu erg goed...
naja, wie weet werkt het wel, maar ben inmiddels toch enigszins sceptisch. (wat is nou de moeite om even een berichtje terug te sturen?)
pi_84439805
dat doe ik wel bij interesse berichten, stuur altijd een bericht terug. is idd een kleine moeite
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')